Shiro schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:17:
Ik mag morgen naar de Service Center in Rotterdam voor de volgende problemen
1. weer cp_a051, vorige keer alleen sporadisch de melding. Mobile service had het toen alleen gekalibreerd en toen ging het een tijd goed, inmiddels heb ik nu al een week lang de melding zonder dat het ook maar ooit weg gaat, dus denk dat het nu echt stuk is.
2. Kraak uit de binnen portier aan de bestuurderskant, ik hoop dat ze dat nog gaan vervangen en de onderdelen nu wel op voorraad hebben... zo niet heb ik inmiddels wel mee leren leven... kwam wel laatst achter dat er een barst zat in mijn speaker grill aan die kant... kan mij alleen voorstellen dat het door de mobile service gedaan is toen de paneel twee keer af en op gingen... Ik heb er zelf in ieder geval nooit tegen aan getrapt bij het uitstappen, lijkt mij ook niet echt voor de hand liggende manier van uitstappen... maar dat valt dan weer niet te bewijzen...
3. Al meer dan een week lang mijn jeugd droom mogen beleven van dat ik op een piratenschip rond cruise. Bij oneven wegen kraakt mijn stoel als een piratenschip! Dan volg ik dit topic genoeg om door te hebben dat het niet de bouten zijn die beneden los zitten, de stoel zit muurvast, maar het komt echt uit de binnenkant van de rugleuning van de stoel. Vooral bij rotondes als mijn gewicht aan de linker kant van de steun wordt geduwd, dan hoor je een kraak.
Hoe klinkt een piratenschip uit mijn jeugd vraag je je dan af, ik heb ff een video gemaakt en snel geupload. Gaat meer om het geluid, dus je kan het beeld negeren.
YouTube: June 3, 2021
Wish me luck...
Inmiddels tijdje verder, nog steeds geen serviceafspraak gehad, omdat de onderdelen niet op voorraad zijn, in dit geval gaat het om de binnen paneel. Wel vreemd hoe moeilijk zo'n paneel te leveren is... het is geen paneel voor een Lamborgini Aventador ofzo... in 2 maanden tijd kunnen ze er blijkbaar niet aan komen... dat voor een auto waarvan ze 440.000 stuks van hebben verkocht in 2020... Je zou er maar 1 echt hard nodig hebben nadat je deur eruit is gereden bij een ongeluk ofzo...
Aan de andere kant.. kraakjes in de deur, stuk minder met dit weer...
Laadpoort error? Al twee weken niet gezien
Kraakje uit de stoel, bijna niet meer aanwezig...
Blijft het toch apart vinden... dingen die spontaan zichzelf verhelpen of niet voordoen, wordt wel lastig verhaal bij de servicecenter als je net die dag er staat en er kraakt en piept niks...