Een LR (of P) komen enkel uit Amerika.Tijgert schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:41:
Ik sta op het punt om een Model 3 Performance te kopen en het 2021 model heeft wat leuke upgrades gekregen. Maar mij is niet duidelijk of alles al is geintegreerd op beide bronnen (Fremont en Shanghai) of dat het binnenkort komt.
Zo is een verwarmd stuur heel fijn, maar Shanghai had dit eerder en Fremont komt er nu ook mee, maar is dit al standaard of kan het hit and miss zijn? Net zoals de nieuwe koplampen, is dat al een ding of zit dat in de pijplijn? Het zijn dingetjes die ik wel graag wil en er desnoods even op wil wachten als Fremont iets achter Shanghai aan hobbelt.
Van de houten inlay die in de deuren doorloopt was mij al duidelijk (correct me if I'm wrong) dat enkel Shanghai dat doet, voorlopig niet Fremont.
De reden dat ik dit vraag is omdat Tesla NL zegt enkel de Performance uit Fremont te leveren.
Ook de Googles specificeren meetal niet of dat wat ze zeggen over de SR+ of P gaat.
SR+ kan uit beide fabrieken komen (maar is voorlopig weer even enkel uit Amerika).
Meestal is het bij Tesla tot de oude voorraad op is.
Als je er nu een bestelt, geen voorraadmodel, dan vermoed ik dat je alle (bekende) updates gaat hebben (zoals het nieuw deurinterieur, welke vanaf nu trouwens ook op de website te zien is) (levering in juni natuurlijk).