Misschien ben je inmiddels vergeten hoe fijn een simpele autopilot isDS7 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 22:25:
[...]
Ervaar ik totaal anders. Maar ik heb er dan ook vele tienduizenden kilometers met FSD op zitten.
Maar kan het zijn dat FSD beter reageert op dingen als invoegend verkeer?
Ik vraag me af of dat te verenigen is met auto lane change en dus überhaupt EAP. En ik wissel zowieso liever zelf van baan als ik toch al moet blijven opletten of de manoeuvre niet gecancelled wordt.bartlauwers schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:13:
[...]
Dit is voor mij ook een van de grootste “ergernissen” aan de EAP trial: ja, je krijgt een boel dingen extra maar ook als je niet op de snelweg rijdt en de auto sowieso niet zelf van baan wil/kan wisselen blijft de weerstand waar je doorheen moet draaien om AP uit te schakelen een stuk hoger dan zonder EAP. Waar dat zonder EAP na richting aangeven eigenlijk geen moeite is, is het met EAP echt een erg oncomfortabele hindernis/gebeurtenis. Weet iemand of je dit nog uit kunt zetten? Voor zover ik het weet kan je dit nergens uitzetten, en ik snap niet waarom Tesla dit verschil er in stopt.
Gezien het gedrag bij invoegend verkeer: Wat gebeurt er eigenlijk als een drieste bumperklever volgas langs je gaat als je nog niet op de rechterbaan zit (tijdens auto lane change)? Ook met een ruk terug de linkerbaan op?
[ Voor 60% gewijzigd door Pierz op 28-03-2021 00:21 ]
:strip_exif()/f/image/VYVozAlPw9sbTwUpMzNUMN3s.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Zuzwgc29RPnkbbhcelqaYdXD.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/KQzDwD86NxlN6l2uJOlUhccK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5ZAtmGWnYONz4PqnOHE5maK0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/avSkbE6pnaTtDkM0KTsqTgHW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/1kyTdkXIktcuPxGs4F1AzisY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R9Cp96wGyzdIKdLdekv2eBSQ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/OeCz8ISvm156pGAoDvCf2swL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/oMTAWF5MvmNsCijmYcMPczH0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/spEeGoOKrVe9Jn1mPHbXmBA9.jpg?f=fotoalbum_large)