Hallo allemaal,
Ik heb zelf sinds 04-12 een SR+
Zojuist een medewerker van tesla gesproken aangaande de extra battery drain na de laatste update met sentry mode actief, ik krijg de standaard antwoorden: ja het is koud, en als hij vaak getriggert wordt dan gaat je batterij sneller leeg...allemaal informatie die ik al had en men lijkt niet bekend te zijn met het issue (of willen het niet toegeven)
De battery drain op de vorige software met sentry mode aan, was ongeveer 1 tot 3 procent per nacht, nu is dit gemiddels 10 tot 12 %, onacceptabel als je het mij vraagt..
Ook heb ik hem gevraagd waarom ik maximaal 50tot70KW haal op de superchargers (ook als de accu op temperatuur is na een lange trip) hij gaf aan dat er in Januari een update komt die dit allemaal zal verbeteren, ik ben erg benieuwd. Hij wilde het niet eens een "probleem" noemen dat ik nu 1 uur aan de "snel"lader moet staan om de wagen op te laden, terwijl mijn collega in zijn long range een grotere accu in de helft van de tijd oplaadt.
De beste man bleef maar aan het woord en had eigenlijk niets te zeggen, ik heb hem verwezen naar dit topic om zo te lezen van de spelende problemen, wellicht helpt het?
Het vocht in mijn achterlicht was volgens hem ook normaal..ik heb dit nog in geen 1 andere auto meegemaakt, maar hij zei letterlijk: Tesla vindt dit acceptabel..
Het is toch de klant die het acceptabel moet vinden? Of zie ik het weer verkeerd haha
[
Voor 16% gewijzigd door
Malawiras op 04-01-2021 12:41
]