Stef87 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:41:
[...]
Dit is goed te verklaren. Je hebt de leasemaatschappij toch het eea laten aankaarten mbt je batterij? Is gewoon iemand op afstand geweest die in je auto even aan het kijken was.
(Nav leasemaatschappij die klacht door aan het spelen is?)
De leasemij drong er bij Tesla op aan om het rapport met hun te delen.
Ze stonden er vrij simpel in, het is onze auto en niet die van Tesla, dus wij willen de status rapporten van het accu onderzoek opnemen in het dossier.
Ik zei nog: “Prettige wedstrijd!”
In principe is het rapport al beschikbaar, dus een nieuwe afspraak zou niet nodig moeten zijn.
Zouden ze Tesla zo ver hebben gekregen?
Aan de andere kant is het bizar dat Tesla deze data geheim houdt, het is niet alsof je de auto exclusief accu hebt gekocht.
Maar ik merk ook wel een kanteling. Ze beginnen iets serieuzer naar een leasemij als klant te kijken. Ik heb ook nooit meer een factuur voor de huurauto ontvangen, terwijl ze begonnen met: er kan geen huurauto worden ingezet.
Na melding bij de leasemij stond hij “opeens” klaar
Leasemij gaf al aan steeds vaker direct een niveau hoger te bellen. Hun accountmanager bij Tesla zeg maar. Zegt Tesla service center tegen mij: je krijgt geen auto mee, omdat er niets mis is met de auto en jij onderzoek wil.
Ik kan het niet helpen om een scenario in mijn hoofd af te spelen, krijgen ze een belletje van een manager hoger in de boom? “je zet toch een auto in!”
Kon het ook niet laten om er nog even een opmerking over te maken: “Wat fijn dat het toch nog gelukt is met vervangend vervoer”
De zwijgende blik zei mij wel genoeg, maar misschien was het allemaal een stuk minder spannend als ik in mijn hoofd afspeel.
Onder aan de streep was het gewoon goed geregeld. Stond een S klaar, zonder gezeik over schades. Man wat zonde, al die mensen die niet kunnen rijden:
Maar goed, dat was mijn tick met velgen...