Of is dat sinds 2020.36? Want ik doe geen updates meer sinds ze die niet werkende borden herkenning daarin hebben gezet.Hoedje schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:41:
[...]
Wat belachelijk zeg. De update hiervoor is allang uitgekomen. Het werkt nu ok. Dus dan moet je toch wel een hardware fout hebben.
Disclaimer: gezien je eerdere reacties ben je wellicht te kritisch, maar dan kunnen ze op z'n minst er even naar kijken en aangeven dat het wel/niet binnen spec is. Als ze nu een jaar geleden hadden gezegd, hier komt een update voor heb even geduld, fair enough. Maar die is nu toch echt al een tijd uit.
[...]
Tja, waarom een regensensor als het niet nodig is. Imo werkt het nu ok.
Of logisch. Ik denk dus zelf dat het erg samen hangt. Omdat vrijwel al mijn issues "camera gerelateerd" zijn. e.g. dansende lijnen en auto's op de visualisatie, onverwacht remmen voor allerlei auto's (dit viel zelfs de monteur op), ruitenwisser algoritme die de camera niet goed verwerkt etc.EvaluationCopy schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:38:
[...]
Hoe typisch dat dat net bij JOU weer niet goed werkt.
iig, ik ga er bijvoorbeeld van uit dat de visualisatie grofweg aangeeft wat de camera's "zien" en dat zou betekenen dat de auto denkt dat de tram op de rij baan links van mij eigenlijk IN mijn auto zit. En dat auto's die rechts voorbij rijden (e.g. bij links voorsorteren) allemaal op mij in rijden alvorens hun weg te vervolgen. Als hij dit soort dingen op de snelweg ook denkt, dan snap ik wel dat ingrepen & AP op hol gaan.
Maar ja, als ze niet even onderzoeken dan zullen we het nooit weten. Daarom dus waarom ik hier zo vaak vraag naar jullie ervaringen, om te kijken wat wel en niet normaal is.
:strip_exif()/f/image/MyTuT2YsDYRY7cyAof2LKRKi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yG5r7xunliC4QxyNAHJamHoL.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/IZBqhpY18doylpSlIM0UPfRT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fhtQWS8kZoXrlRCxPdecJ0wy.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2W1khY6T7tqh2VTv5XOCQMlO.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lnGnM24m0ONhI3pAZVzEeATj.jpg?f=user_large)
/f/image/gzlRWIp9DvVaY9xZOE690oFP.png?f=fotoalbum_large)