Goed kreeg vorige week mail van de leasemaatschappij dat ik nodig een afspraak moet gaan maken voor de winterbanden, alleen de opties zijn niet echt voor mij positief;
Bij alle 3 heb ik in het verleden slechte ervaringen, hoewel de ene vestiging de andere niet is, maar heb geen zin meer in gasten die mijn auto tegen een stoeprand oprijden en ik vervolgens met schade zit (Kwikfit), of een medewerker die diepe krassen op mijn velg maakt bij monteren en ik vervolgens als ik vraag hoe we het gaan regelen richting leasemaatschappij voor kk mongool (excuus) wordt uitgemaakt (Profile) of dat ik voor een bandenwissel ook meteen even wilde tekenen voor het bijvullen van de ruitenwisservloeistof, nieuwe ruitenwissers (de oude waren goed? "Ja maar de leasemaatschappij heeft akkoord gegeven") .
En kan je bij een Tesla nog een beetje kwaliteit banden verwachten heb nu (met 32.000 km) er Michelin Total Performance er onder zitten (SR+) en ben er best wel tevreden over, merk wel dat hij nu in scherpe bochten waar het nat is wil uitbreken terwijl er nog voldoende profiel op zit.
In de openingspost staat trouwens dat je met 18" de P235/45R18 hebt maar ik heb de P235/45ZR18 kan iemand mij het verschil uitleggen ?
[
Voor 5% gewijzigd door
GB2 op 22-10-2020 17:52
]