Vinslo schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:04:
[...]
Gek genoeg heb ik dat sinds mijn achterruit vervangen is in december. Vind het stiekem ook wel prettig. Bij mijn vorige auto kon ik ook een rode gloed zien.
Zeker nu de auto vaker het remlicht laat zien dan wanneer ik de rem intrap vind ik het erg handig. Op het scherm is het soms moeilijk zichtbaar.
Ok top, dan maak ik me verder niet druk om.. Viel me vanmorgen ineens op en het is inderdaad wel prettig, lijkt net alsof de zwarte afwerking rond het remlicht een klein beetje 'doorlekt' naar boven toe en dat zichtbaar is.
Vind het ook niet storend maar het viel me ineens op, zeker handig. Ik zat in de spiegel te kijken tijdens 1-peddle drive en probeerde inderdaad te achterhalen wanneer het aan ging

dus was voor mij ook wel handig.
Over mijn 'grote' service beurt:
- Achterbumper hebben ze recht gezet nadat inderdaad de trekhaak houder scheef zat? Ziet er nu top uit
- Mijn hele voordeur paneel moet vervangen worden ik had alleen een kras op de speaker gezien maar, blijkbaar was heel de deur van binnen krom

gelukkig komende het thuis doen als het panel binnen is
- Krasje op het stuur was al bijgekleurd door de zon, dus zal wel lijm zijn geweest.
Dan de dingen die ze acceptabel vonden:
- Klein deukje in de voordeur post: Ze hebben het kleur verschil geverfd en het daar bij gelaten
- de mini deuk in mijn achterdeur valt binnen de norm.. Na 3 weken vind ik het eigenlijk ook wel best
- de mini krasjes die ik zag onder de achterbank hadden ze een beetje gepoetst maar, echt weg is het niet.. Ik ga zelf nog even kijken met wat plastic kras middel
Op de 2 kleine deukjes na dus alles zo goed als opgelost. Ik vind het wel prima, het is een gebruiksvoorwerp en als ik me er echt aan stoor kan ik het altijd nog is laten maken, maar kijk over een paar maanden wel.
Thuis laden met die wall connector is wel heerlijk trouwens zeg.. Had hem tot 20% opgereden gister, en hij heeft van 3 tot 6 vannacht geladen (volgens de notificaties), en was weer op 80% volgens de auto trekt hij 247 volt en 48/48A en komt er zo'n 34 miles per uur binnen