Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oneens met acties van een softe goederen-mod? Post het hier

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 133.721 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TechNout
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-03-2016
Kan een van de moderators mijn topic titel aanpassen?

[Vista] Konica Minolta bizhub printer installeren

Het mag worden: [XP / Vista] Konica Minolta bizhub printer installeren

Dank je!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 14-06 16:50

pasta

Ondertitel

Done, volgende keer mag je ook gewoon een topic report (http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) indienen. ;)

Signature

• SizzLorr
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Ik weet nog niet eens wat er exact stond maar zo erg was het niet. Om nou te spreken over, "ver over de grens' en met bans dreigen... dat gaat mij wel erg ver.

SizzLorr in "Het Galaxy S II topic - Deel 5"

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 23:19
Je zit in het verkeerde topic, hier moet je zijn: Android Feedbacktopic

The devil is in the details. • Oculus Rift te koop

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

RaZ

Ken sent me

Ik vind het volgende slotje wel heel erg raar: Download app voor Muziek Usenet

1) er loopt een topic(reeks) op GoT over usenet met specifiek binaries
- Topicreeks: Newsservers met binaries
2) er lopen diverse topics over software om van usenet de downloaden
- Het grote SABnzbd topic deel 1
- [Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a.

Waarom zijn de usenet topics waar men wel over dit soort software praat wel toegestaan, en een vraag met welk programma men kan downloaden van usenet niet. Die logica ontgaat mij.

Anyone care to enlighten me on that. Ik vind het namelijk nogal tegenstrijdig, al dan niet hypocriet.

Eyyyy macarena !! \o/

• Mark.
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

Ik heb niet zo zeer een klacht maar wel een opmerking in zijn algemeenheid en dat baseer ik dan op de korte kennismaking achter de schermen met enkele moderators.
Soms vind ik dat men teveel achter bepaalde gedragingen iets zoekt terwijl volgens mij dat onnodig is aangezien je volgens mij je tijd beter dan verdelen dan je hiermee bezig te houden. Dat je het forum zo "schoon"mogelijk wilt behouden van "spam"( of wat ervoor moet doorgaan) is logisch maar soms is het goed weleens zaken op zijn beloop te laten i.p.v er elke keer als een havik bovenop te zitten.. Zelfreinigingsgedrag van gebruikers noem ik dat ook weleens.

voor de rest vind ik dat de moderators over het algemeen erg goed werk verzetten als het gaat om het tegengaan van echte spam,bewust opgestarte bashtopic's en uitermate bekwaam zijn in het mee participeren in diverse subfora als het gaat om discussies en het geven van antwoorden op de diverse vragen waar men dan niet uitkomt. Je hebt fora's waar moderators alleen uit de kast komen als je de regels overtreedt en dan weer terug op hun stoel gaan zitten en het volgende moment van optreden afwachten.

De mens wikt maar God beschikt.

• Question Mark
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SWS/WOS

F7 - Nee - Ja

Mark. schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:19:
Soms vind ik dat men teveel achter bepaalde gedragingen iets zoekt terwijl volgens mij dat onnodig is aangezien je volgens mij je tijd beter dan verdelen dan je hiermee bezig te houden. Dat je het forum zo "schoon"mogelijk wilt behouden van "spam"( of wat ervoor moet doorgaan) is logisch maar soms is het goed weleens zaken op zijn beloop te laten i.p.v er elke keer als een havik bovenop te zitten..
Thx voor je feedback :)

Even voor mijn beeldvorming: heb je een voorbeeld van een moderatie waarvan je vind dat die echt te streng zou zijn? Ik ben even benieuwd naar wat extra achtergrond informatie.

Overigens kan ik me voorstellen dat een moderator wat eerder ingrijpt bij users die al eens een paar keer gewaarschuwd zijn, dan bij een tweaker die bv. nieuw op het forum is. Voor een "buitenstaander" kan het dan lijken alsof de moderator in kwestie te streng en te snel oordeelt, terwijl hij in dit voorbeeld eigenlijk groot gelijk heeft.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• CiPHER
  • Laatst online: 28-04-2017

CiPHER

Brute Force

Ehm ja, mag ik aandacht vragen voor het sluiten van: Xen op freebsd als Domain 0 (host) + vga,usb,sound

Met als argumentatie door de moderator:
Ik vind deze thread kansloos en sluit hem af. Het is geen discussie maar een dump van activiteiten. GoT is voor discussie, niet voor (b)logs.
Ik kan hier niet mee eens zijn. GoT is een forum om als tweakers onder elkaar informatie uit te wisselen, elkaar te helpen met problemen en interessante techinfo te delen. Dit topic valt in de laatste categorie, en is nuttig voor de TS en voor andere lezers geïnteresseerd in de combinatie FreeBSD en Xen. Waarom zou dit topic niet toegestaan zijn? Omdat het geen simpel "Ik krijg X niet werkend" probleem-topic is? Juist dit soort topics zijn veel interessanter dan de gemiddelde probleemtopics waarbij de informatieuitwisseling één richting op stroomt: van tweakers naar de TS. In dit geval is er tweerichting verkeer en dat levert mijns inziens een veel interessanter topic op.

Mag ik vragen de beslissing te heroverwegen?

Wanneer ga jij jouw data beschermen? Kies voor ZFS!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 01-07 17:34

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Als een die-hard als jij het interessant vindt, vooruit, ik zet hem weer open.
Eerlijk gezegd zie ik het interssante deel van dit topic niet. De gebruiker in kwestie probeert in hoog tempo een aantal verschillende software-pakketen uit zonder ergens dieper op in te gaan. Post na post met niet veel meer dan een dump van wat hij doet. Het helpt niet dat het erg slordig is geschreven, met veel taal- en syntax-fouten en een flink te kort aan hoofdletters.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• CiPHER
  • Laatst online: 28-04-2017

CiPHER

Brute Force

Wat betreft taalopmaak ben ik het met je eens, dat kan veel netter. Toch heeft hij in de topicstart wel degelijk moeite gestoken. Maar het kernargument van jou is dat het meer een dump is zonder duidelijke richting, als ik je goed begrijp.

Maar niet elk topic op GoT hoeft toch een probleem te zijn wat moet worden opgelost? Een goed topic kan ook zijn dat een nieuwe processor uit is, of een nieuwe generatie videokaarten. Hierbij wordt de TS niet persoonlijk geholpen met een probleem dat opgelost moet worden, maar dient het topic als een discussieplatform en uitwisseling van informatie, ideeën en meningen. Persoonlijk vind ik datsoort topics vele malen interessanter dan van die eendagsvliegen die 'ff' een probleempje willen oplossen en daarna niet meer te bekennen zijn.

Nu geef ik wel toe dat dit topic een beetje rommelig is. Maar de kern van dit topic is iets proberen werkend te krijgen wat ingewikkeld, geavanceerd en 'not done before' is; bij uitstek geschikt voor tweakers.net denk ik dan! Je noemde een paar keer het woord 'blog'; je kunt het inderdaad zien als een soort verslag van een project, om Xen op FreeBSD platform werkend te krijgen. Diezelfde uitdaging heb ik mezelf willen stellen, juist omdat Xen als virtualisatieplatform grote potentie heeft en als het allemaal werkt is het een prachtige toevoeging voor UNIX operating systems, lijkt mij?

Dus inderdaad, vind ik dit topic bij uitstek interessant. Nu kun je als moderator stellen: maak het eerst werkend en maak dan pas een topic aan waarin je alle relevante info post. Maar dit topic begint dus vóór dat niveau is bereikt, met als voordeel dat anderen zoals ik hem hierbij kunnen helpen. Daarnaast werkt het ook motiverend, want het geeft mij (kennelijk) dat laatste zetje om het nu eindelijk ook eens zelf te gaan proberen.

Ik stel het wel bijzonder op prijs dat je je flexibel opstelt en deze en alsnog het topic heropent. Ik zal proberen er dan ook een succes van te maken! Vriendelijk bedankt dus. :)

Wanneer ga jij jouw data beschermen? Kies voor ZFS!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Misschien heb ik het topic wat onderschat. Ik kreeg niet het gevoel dat er echt iets nieuws werd gedaan en dat het vooral een "eerst gewoon iets doen, dan andere laten denken" topic was. Veel posten en weinig opmaak zorgen voor dat soort vooroordelen aan mijn kant. Als jij zegt dat het wel interessant is dan is dat voor mij voldoende.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Even in het algemeen: ik vind het zelf inderdaad best een leuk idee als dergelijke 'projectjes' worden beschreven op GoT - mits dat inderdaad wel netjes wordt gedaan en het inhoudelijk wat voorstelt. Een beetje vergelijkbaar met [CiP]Casemod in Progress policy
Zie in NOS bijvoorbeeld ook het recente De grote oversteek, Windows naar Linux
Bij twijfel is (zie CiP) vooraf even met een mod bespreken altijd mogelijk natuurlijk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• vso
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:30

vso

raap voor zijn recht

F_J_K schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:45:
Even in het algemeen: ik vind het zelf inderdaad best een leuk idee als dergelijke 'projectjes' worden beschreven op GoT - mits dat inderdaad wel netjes wordt gedaan en het inhoudelijk wat voorstelt. Een beetje vergelijkbaar met [CiP]Casemod in Progress policy
Zie in NOS bijvoorbeeld ook het recente De grote oversteek, Windows naar Linux
Bij twijfel is (zie CiP) vooraf even met een mod bespreken altijd mogelijk natuurlijk.
Dit topic was bij mijn inziens ook een CIP vergelijkbaar topic, goed met de netheid ben ik het ook eens in mijn probeer enthousiastme was ik niet echt bezig met topic terwijl het project bezig is en erg "hot" is inmiddels is de temperatuur erg gedaalt .. naar "in progres"

@Chiper thx voor je argumentatie.
@capslock Ik merk wel vaker dat mijn topics op deze manier gesloten werden, hedentendagen haal ik mijn schouders op .. als niemand geinformeerd wil worden van dit soort projecten .. (zo voelt het voel je aub niet aan gevallen het is niks persoonlijks deze opmerking)

Searching internet is like drinking from a fire hydrant

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Op zich vind ik het een prima idee, maar eerlijk gezegd zag ik het niet als informatie-topic. Het is nogal chaotisch met veel commando's en foutmeldingen. Meestal wijst dat op een n00b die niet weet waar hij mee bezig is en die verwacht dat anderen gaan uitzoeken wat er fout is. Ik heb je onderschat, maar aangezien ik niet de enige ben ligt het misschien ook wel aan je stijl.

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Oftewel: met iets meer presentatie wordt het ook aantrekkelijker en is een onbedoelde modactie ook te voorkomen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Radical1980
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 24-04 16:07
Met betrekking tot dit topic: [XP] Sorteren op 'gewijzigd

Er is staat in het topic wat er precies aan de hand is. Vervolgens krijg ik twee keer een reactie dat niet aansluit bij de constatering in het topic. Voor de volledigheid voeg ik dezelfde informatie nogmaals toe. Dit zijn geen nieuwe gegevens, maar bestaande gegevens die mensen blijkbaar over het hoofd zien.

Zie hieronder de reactie van de moderator (TheVMaster).
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit () knop boven je post).

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Ik begrijp dat ik het kan bewerken. In mijn ogen was het topic volledig genoeg.

Startpost regels begrijp ik. Zit al een tijdje op dit forum.

Ik begrijp dat het de bedoeling is dat ik op zoek ga naar wat informatie. Had dit ook graag willen toevoegen aan het topic, maar het is nu dicht. De toonzetting "We zijn namelijk geen Helpdesk..." vind ik ongepast.

Graag dit topic openen, dan ga ik de informatie aanpassen.

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20-03 15:42
As ik de ts lees is het mij nou niet meteen helemaal duidelijk wat je probleem is. Is het nou puur dat je de bestanden in een map via de explorer niet standaard gesorteerd krijgt? Je begint over uploaden en de functie "bladeren", wat bedoel je precies met die 2? En het instellen van de settings via de optie 'Apply to all folders' wertk niet? Alleen herhaaldelijk roepen 'op mapniveau klopt alles' zegt niets, wat klopt er dan?

Daarnaast vind ik diverse ongelijkheden bij Google als ik zoek naar heraanpassen van de default sorting van een folder. Welke heb je hiervan geprobeerd?

Mijn voorstel zou zijn dat je een nieuw topic maakt waarin je dus wel uitlegt wat er nou precies niet wil en wat je geprobeerd hebt. Ik ben het wel met TheVMaster eens dat dit in je vorige topic niet echt naar voren komt. En alleen reageren met 'op mapniveau staat alles goed' helpt dat ook niet echt om het topic op niveau te brengen.

Desktop | Server | Laptop

• Radical1980
Rupie schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:17:
As ik de ts lees is het mij nou niet meteen helemaal duidelijk wat je probleem is. Is het nou puur dat je de bestanden in een map via de explorer niet standaard gesorteerd krijgt? Je begint over uploaden en de functie "bladeren", wat bedoel je precies met die 2? En het instellen van de settings via de optie 'Apply to all folders' wertk niet? Alleen herhaaldelijk roepen 'op mapniveau klopt alles' zegt niets, wat klopt er dan?

Daarnaast vind ik diverse ongelijkheden bij Google als ik zoek naar heraanpassen van de default sorting van een folder. Welke heb je hiervan geprobeerd?

Mijn voorstel zou zijn dat je een nieuw topic maakt waarin je dus wel uitlegt wat er nou precies niet wil en wat je geprobeerd hebt. Ik ben het wel met TheVMaster eens dat dit in je vorige topic niet echt naar voren komt. En alleen reageren met 'op mapniveau staat alles goed' helpt dat ook niet echt om het topic op niveau te brengen.
Ben het met je eens, in 1 keer begrijpen wat precies het probleem is, is lastig in deze situatie. Het gaat expliciet over de functie "bladeren", of een bijlage toevoegen vanuit een webinterface etc. Niet de weergave vanuit de verkenner of de explorer.

Het herhaaldelijk roepen 'op mapniveau klopt alles', vind ik wat overdreven. Er is twee keer aangegeven dat het geen oplossing voor het probleem is. De sortering op mapniveau is namelijk wel goed. Had het ook anders aan kunnen geven, maar vond dit meer gepast.

Ik vind alleen de sorteringsmogelijkheden van mappen binnen verkenner of de explorer. Andere mogelijkheden kan ik niet vinden via Google.

Ben het niet met TheVMaster eens, door zorgvuldig te de post te bekijken, is de situatie duidelijk. alleen reageren met 'op mapniveau staat alles goed' helpt niet echt om het topic op niveau te brengen. Helemaal mee eens, wanneer aandachtig het verhaal wordt gelezen, hoef ik ook niet dergelijke uitspraken te doen. Dan komt er een antwoord waar iemand iets aan heeft, komt het topic vanzelf op niveau.

Had dan ook liever gezien dat TheVMaster had aangegeven dat de tweede suggestie gelijk is aan de eerste en daarmee de tweede suggestie redudante informatie is. Anders gezegd het probleem nog steeds aanwezig is. Dan ben je in mijn ogen zuiver en strak bezig om alles op niveau te houden.

[Voor 6% gewijzigd door Radical1980 op 03-12-2011 14:47]

• Lustucru
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

Lustucru

Adviseur

26 03 2016

Ik moet je teleurstellen: je topicstart is volstrekt onduidelijk. Je hebt het over een bladerfunctie en in je titel staat 'Xp'. Alleen al het feit dat twee mensen onafhankelijk van elkaar tot de conclusie komen dat het gaat om mapweergave in XP is een teken dat het niet zo duidelijk is als jij denkt.

Dat die tweede suggestie identiek is aan de andere klopt. Gebeurt wel vaker, dat twee mensen dezelfde al dan niet correcte oplossing posten en daar modereren we zelden op, zolang het behulpzaam bedoeld is. Dat je twee keer een oplossing krijgt die niet van toepassing is een duidelijk teken dat het tussen zender en ontvanger mis gaat. Daar helpt jouw reactie niks aan.

Je kunt het dan volledig bij de ontvanger leggen. Dan win je voor jezelf je moreel gelijk, maar beter wordt het er niet op. Zo wordt het een welles/nietes strijd of anderen nu maar beter moeten lezen of dat jij de moeite zou moeten nemen om je probleem wat duidelijker onder woorden te brengen. Linksom of rechtsom, dat gaat nergens meer over en het draadje is stuk. Terecht imo dat het gesloten wordt en je wordt gevraagd de situatie wat helderder uiteen te zetten. Zelfs al begrijpen we met zijn allen jou niet omdat we te stom en zo stom zijn we niet daarvoor zijn, dan blijft nog steeds het enige wat je kunt doen het duidelijker uiteen te zetten.

En btw: je hebt het waarschijnlijk over een dialoogscherm wat door een applicatie wordt aangeroepen. Nu zijn er verschillende van die dialoogschermen en je kunt ze op verschillende manier aanroepen en afsluiten en al dan niet het dialoog-object de opdracht geven zijn instellingen te bewaren.

[Voor 9% gewijzigd door Lustucru op 03-12-2011 22:45]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Radical1980
Lustucru schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:40:
Ik moet je teleurstellen: je topicstart is volstrekt onduidelijk. Je hebt het over een bladerfunctie en in je titel staat 'Xp'. Alleen al het feit dat twee mensen onafhankelijk van elkaar tot de conclusie komen dat het gaat om mapweergave in XP is een teken dat het niet zo duidelijk is als jij denkt.

Dat die tweede suggestie identiek is aan de andere klopt. Gebeurt wel vaker, dat twee mensen dezelfde al dan niet correcte oplossing posten en daar modereren we zelden op, zolang het behulpzaam bedoeld is. Dat je twee keer een oplossing krijgt die niet van toepassing is een duidelijk teken dat het tussen zender en ontvanger mis gaat. Daar helpt jouw reactie niks aan.

Je kunt het dan volledig bij de ontvanger leggen. Dan win je voor jezelf je moreel gelijk, maar beter wordt het er niet op. Zo wordt het een welles/nietes strijd of anderen nu maar beter moeten lezen of dat jij de moeite zou moeten nemen om je probleem wat duidelijker onder woorden te brengen. Linksom of rechtsom, dat gaat nergens meer over en het draadje is stuk. Terecht imo dat het gesloten wordt en je wordt gevraagd de situatie wat helderder uiteen te zetten. Zelfs al begrijpen we met zijn allen jou niet omdat we te stom en zo stom zijn we niet daarvoor zijn, dan blijft nog steeds het enige wat je kunt doen het duidelijker uiteen te zetten.

En btw: je hebt het waarschijnlijk over een dialoogscherm wat door een applicatie wordt aangeroepen. Nu zijn er verschillende van die dialoogschermen en je kunt ze op verschillende manier aanroepen en afsluiten en al dan niet het dialoog-object de opdracht geven zijn instellingen te bewaren.
In mijn ogen was het de bedoeling om het OS te vermelden in dit geval XP. Als ik dat verkeerd heb begrepen is dat mijn fout. Maar om een krachtterm te gebruiken zoals 'volstrekt onduidelijk' vind ik weer wat onduidelijk. Ook de onderbouwing om het topic te sluiten vind ik te abstract.

Ik leg niet iets 100% bij de ontvanger. In tegendeel, ik heb er juist voor gekozen om in het topic niet expliciet aangegeven dat mensen zorgvuldiger kunnen lezen. Heb verder dan ook geen waardeoordeel of het feit of mensen nu wel/niet goed lezen. Dacht alleen met een subtiele hint aan te geven, dat ik het geen betrekking op een instelling op een map heeft. Dat is mijn manier van communiceren zoals ik dat overal doe.

Ik zal volgende keer iets concreter zijn. Echter, ga er vanuit dat iemand zoals ook niet altijd de juiste benaming voor een probleem weet. Als ik dat wel wist, had ik de oplossing waarschijnlijk via Google gevonden. Deze gedachte mis ik een beetje in het verhaal en dat vind ik jammer. Het is ook niet wat ik gewend ben ik op GOT.

Probleem is inmiddels opgelost.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Radical1980 schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:45:
[...]
Ik zal volgende keer iets concreter zijn.
Ik denk dat je hier al heel veel onduidelijkheden had kunnen voorkomen door de handelingen om het te reproduceren te beschrijven ;)
ik ga naar bestand, openen en in het venster wat dán verschijnt kan ik het wel/niet/anders/raar terwijl het in XYZ wel gewoon werkt
Maar da's dan voor een volgende keer :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• hulsmans
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-03-2012
Daar ik niet weet hoe ik mijn bericht verwijder heb ik voorgaande tekst gedeleted.

Door lezen verschillende reacties werd één en ander me duidelijk _/-\o_

[Voor 81% gewijzigd door hulsmans op 06-01-2012 14:11]

• hitmetomaat
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 13-08-2019
Het gaat over dit topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1487421

Ik wil hier onder ff uitleggen waar ik de fout in ben gegaan:
Rupie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:44:
Paar puntjes:

- De titel van je topic is "Website probleem met Internet Explorer" maar ik zie hier verder niets over terug in je TS?
Sorry voor de titel maar ik was met zoveel dingen tegelijk bezig, dat ik fouten ging maken.
Want ik was ook met dat probleem op google aan het zoeken, daardoor komt denk die fout.
- Hoe je code tussen de juiste tags zet kan je vinden in Overzicht van UBB-codes #tag_code.
Dat heb ik ook gevonden via google, maar daar vond ik niks over dat ik het apart in een venster kon zetten.
- De groeten hoef je niet in elke topic te doen, zoals je ook kunt leven in Het algemeen beleid #groeten.
Sorry voor dat.
- Waar heb je zoal naar gezocht op internet? Dat lees ik niet terug in je post. Probeer daar wat specifieker in te zijn want je wekt op deze manier niet echt de indruk dat je er zelf veel moeite voor hebt gedaan, ondanks dat dat misschien wel zo is.
Hoe moet ik vertellen naar wat ik gezocht heb?
Ik heb gewoon bij google ingetypt:
table in css plaatsen
en nog meer van zullke dingen.
Ik heb echt heel veel website bezocht, maar niks gevonden wat me kan helpen.
Wat je eigenlijk zoekt is een manier om een andere html te includen als ik het goed begrijp, waarom je dat in CSS op wil lossen is mij niet helemaal duidelijk. Zie voor meer info bijvoorbeeld http://www.boutell.com/newfaq/creating/include.html.
Ik heb ik mijn html een table staan.
Ik wil die table in een css, en dat ik dan een link in mijn html zet naar die css.
De vraag was dus hoe dat kan.
Tot slot staat je topic wel in het verkeerde deel van het forum, je kan de volgende keer beter in Webdesign, Markup & Clientside Scripting kijken. Ik ga het topic echter niet verplaatsen omdat er een paar puntjes te veel niet helemaal aan kloppen.
Wilt u a.u.b. het topic weer open, dan verander ik alles.
En wilt u dan a.u.b. de naam veranderen in:
table in css plaatsen

Heel erg bedankt als u dit wil doen.
Dat helpt mijn weer met mijn school opdracht ;)

• Rupie
Ik zag je DM, ik ben bezig om een antwoord te formuleren! Zie je zo verschijnen!

• tweakradje
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21-06 00:05
Snap niet dat mijn topic over rramdisk [TUT] Gavotte ramdisk (rramdisk) pardoes gesloten wordt. Ik zit hier toch samen met mede tweakers op een forum? Ik snap ook niet dat een moderator niet snapt wat ik schrijf. Misschien wordt het tijd om de naam van dit forum eens aan te passen. Verzin zelf maar iets.

Zijn er nog andere fora met tweakers in de naam. Ga ik daar wel posten. Succes.

• rapture
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 25-06 16:41

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het ziet op eerste gezicht als een tutorial met een hoog "wij van WC-eend" gehalte.

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8

• blauwblauw
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15-10-2018
mijn topic wordt gesloten omdat ze er er bij voorbaat al van uitgaan dat ik het niet eens gegoogld zou hebben. de topic was nog geen 2 uur open en heb dus ook geen kans gehad om mijn topic toe te ligt. en ik was op zoek naar iets wat door een tweaker als goed geacht werdt en niet wat commercieel populair is bij google, greets

• Rupie
blauwblauw schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:30:
mijn topic wordt gesloten omdat ze er er bij voorbaat al van uitgaan dat ik het niet eens gegoogld zou hebben. de topic was nog geen 2 uur open en heb dus ook geen kans gehad om mijn topic toe te ligt. en ik was op zoek naar iets wat door een tweaker als goed geacht werdt en niet wat commercieel populair is bij google, greets
In Het algemeen beleid #quickstart staat duidelijk dat het de bedoeling is dat dat soort info in de openingspost staat. Het enige wat er nu staat is in feite 'ik zoek software en het mag illegaal zijn', zonder dat ik verder iets van eigen inzet bespeur. In je topic vraag je trouwens ook niet wat ervaringen zijn zoals je nu zegt, je vraagt alleen om software. Nu is vragen om software die gekraakt is (of het kraken van software) sowieso een no go, maar als ik even google naar een paar zoekwoorden kom ik best wat pakketten tegen die lijken te doen wat jij wil. Als je nou aan had gegeven welke pakketten je geprobeerd had was het een ander verhaal geweest, maar uit niets in het topic blijkt dat je er zelf moeite voor gedaan hebt.

• blauwblauw
ik verwacht dat mensen die mij iets aanraden er goede ervaring mee hebben. en ik was even vergeten dat mensen op tweakers totaal geen illegale software, muziek of films op hun computer hebben staan, sorry daarvoor. en daarnaast heb ik nuttig antwoord gekregen in de gesloten topic maar heb nieteens daarvoor kunnen bedanken. moeimakers

• Rupie
blauwblauw schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:02:
ik verwacht dat mensen die mij iets aanraden er goede ervaring mee hebben. en ik was even vergeten dat mensen op tweakers totaal geen illegale software, muziek of films op hun computer hebben staan,
Ik verwacht dat mensen Het algemeen beleid lezen en dus weten welke regeltjes er gelden.

• blauwblauw
je quote iets waarvan je het sarcamse niet begrijpt.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Sarcasme was wel herkenbaar (ook dat van Rupie in "Oneens met ..") ;)

Misschien goed om even adem te halen en een stapje achteruit te zetten.

Verzoek voor de volgende keer is dus: noem ajb in de topicstart even welke applicaties / methoden / etc. je al wel tegenkwam en waarom die niet voldeden. Dat maakt enige discussie over wat je wel zoekt ook veel effectiever.

Het boeit mij persoonlijk niet zoveel of iemand warez heeft draaien, maar nog even afgezien van enige Brein-discussies is het zoeken van warez iets dat iedereen maar zelf moet doen of gewoon netjes betalen wat de makers vragen. Daar is geen hulp bij nodig. Dat vragen om warez een no-no is op GoT mag ondertussen helder zijn.

Rupie is desgevraagd vast bereid om even een dankwoord van je toe te voegen aan het gesloten topic. En zonodig is -in overleg met hem- een herstart met wat meer info over overwegingen en minder warez-verzoeken ook vast mogelijk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• p.grootveld
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 15-07-2013
Beetje raar dat mijn topic gesloten is.
Waarom krijg ik geen @ zodat ik kan zien dat er gereageerd is en kan ik dus reageren?
Er word gesuggereerd dat ik me er wel erg makkelijk vanaf maak ik alles eraan gedaan om mijn pc sneller te laten opstarten ik weet het niet meer, ik draai alleen het broodnodige gebruik een gewone foto als achtergrond.
En soms heel soms start hij echt razend snel op....dus...

Als het zo moet... zielig.

• Rupie
Er staat in Het algemeen beleid duidelijk wat er verwacht wordt van een topic start, onder andere dat er eigen inzet getoond wordt. Je zegt in je TS eigenlijk alleen dat het langzaam is maar je geeft niet aan wat je zelf al gezocht of geprobeerd hebt om te achterhalen wat het probleem is. Als je er bij aangegeven had wat je dus allemaal geprobeerd hebt was het een heel ander verhaal geweest. Dat het de ene keer wel snel gaat en de andere keer niet is bijvoorbeeld ook een interessant gegeven.

Je bent uiteraard welkom om een nieuw topic te openen waarin je uitlegt wat je al allemaal geprobeerd hebt :) En als je dan meteen alle tips meeneemt die in het vorige topic gegeven zijn ben je een heel eind op weg voor een goede TS lijkt mij!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 01-07 17:58

THWIT

Kansloos

Mijn topic met daarin een eigen gemaakt programma (The Pirate Bay Proxy) is hier gesloten vanwege spammen? Ik dacht dat het vragen of iemand een programma dat je hebt gemaakt wil testen e.d. hier wel mocht?

Ik kijk dan ook naar de Ziggo TV streamer (Ziggo TV Streamer), waar ook iemand met een eigen gemaakt programma een topic aanmaakt.

Als dit schijnbaar niet mag.. Dan sorry, het spijt me, maar dan vind ik ook dat de manier waarop moderator pasta dit duidelijk maakt
Beveiliging omzeilen doe je maar ergens anders. En spammen ook.
nou niet echt de manier om iemand te vertellen dat het topic niet door de beugel kan, terwijl ik dat niet ergens duidelijk aangegeven zie.

Tenslotte wil ik nog zeggen dat ik mijn topic niet onder de categorie spam vind vallen, het is namelijk gewoon serieus een applicatie en niet een virus of iets in die trant. Beveiliging omzeilen, tsja dat doe ik niet.. Net zo min als Mozilla de beveiliging omzeilt als ik een proxy van TPB bezoek via Firefox. Ook hierop wil ik weer even terugvallen op de Ziggo TV Streamer die ook "Illegaal" is, en daarom ook door Ziggo geblokkeerd, terwijl daartegen dan weer niks werd begonnen hier op Tweakers.

Nogmaals: Als mijn applicatie schijnbaar niet aan de regels van Tweakers voldoet, oké... Het zei zo... (Ondanks dat vergelijkbare programma's wel op GoT mogen staan, denk aan Ziggo TV Streamer, maar ook Spotnet, waar je games kan downloaden, wat bij de wet verboden is en kan uploaden, zoals jullie weten ook bij de wet verboden. Terwijl mijn app alleen als webbrowser functioneert en naar websites gaat, zover ik weet niet verboden bij de wet hier in NL.) Maar ik vind vooral de toon waarop moderator pasta mijn topic sluit, echt zeer ongepast.

M.v.g.
THWIT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Probleem voor jou is dat er een rechterlijke uitspraak is waar deze blokkade opgedragen is aan een aantal ISP's.
Aangezien GoT hier geen partij in wil gaan worden is het omzeilen van deze blokkade aangebracht op last van de rechter een onderwerp wat we hier niet willen zien.

Vandaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 01-07 17:58

THWIT

Kansloos

alt-92 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:15:
Probleem voor jou is dat er een rechterlijke uitspraak is waar deze blokkade opgedragen is aan een aantal ISP's.
Aangezien GoT hier geen partij in wil gaan worden is het omzeilen van deze blokkade aangebracht op last van de rechter een onderwerp wat we hier niet willen zien.

Vandaar.
Beste alt-92,
Ik moet je er in dat geval, op wijzen dat op jullie hoofddomein (Tweakers.net) in dit nieuwsbericht wordt verwezen hoe de blokkade is te omzeilen, dat is dus hetzelfde als ik in mijn topic deed, maar daar mag het niet? Terwijl het in dat bericht, dat hier te vinden is: reviews: Brein vs. Pirate Bay: internet naar de haaien?, wel mag? Het is waar dat bij mij er 1 link bij stond, maar de rechter heeft bepaald dat ook zonder link verwijzen naar TPB niet mag.

Ik citeer van http://downloadfilmpjes.n...te-bay-proxys-verwijzen/:
Zelfs een tekstuele verwijzing, dus zonder link, is niet toegestaan, aldus de rechtbank in Den Haag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• André 1
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 08-03-2013
F_J_K , waarom worden er topics zo maar gesloten ? Ik meende Ukash virus, dewelke ik op mijn manier heb ge-killed, te delen met anderen en een mogelijke oplossing aan te reiken en hopla gesloten ?
Het kan ook op een wat moeilijker manier en wellicht dat anderen daar nog wat over te melden hadden.
Jammer. Wat is er mis mee om met anderen, zeker binnen Tweakers, over dit soort rotgeintjes te discusieren ?
Daar leert toch iederen weer van ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Je bedoelt Ukash virus neem ik aan.

Het zal iedere week gebeuren dat er een tweaker een virus verwijderd met tools als MAM, maar daar steeds een topic voor starten leek me niet nodig: er zijn betere formats dan een forum voor lijsten met malware en de verwijdermethode erbij. Daar valt niets over te discussieren, je malware is weg. En het is geen hele afwijkende malware, de gangbare verwijdermethoden werken blijkbaar :) Andersom zien we natuurlijk wel vaak specifieke antimalwaretools aangeraden worden als iemand een probleem juist niet krijgt opgelost. Bijvoorbeeld Gijzelvirus, wat precies te doen? gaat over precies jouw gijzelvirus en geeft inderdaad o.a. MAM als optie.

Ik las uit je topicstart niet dat je wilde discussieren over de foute reactie van de helpdesk (die hadden IMHO moeten zeggen: kunnen we niet gratis bij helpen, is niet ons pakkie an). Als dat zo is, lijkt me inderdaad op zich wel een discussie waard en kan je misschien een nieuw topic starten waar dat wat duidelijker naar voren komt (al laat ik een uitspraak daarover wel over aan de 'echte' B&V mods).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• André 1
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 08-03-2013
@JFK, yep betrof idd ukash. Je hebt gelijk, gijzelvirus benaming kende ik nog niet.
Alles duidelijk, waarom alles tig x dubbel doen ...
Neen, ik ga niet over helpdesk ziggo schrijven, te makkelijke inkopper en EK moet nog beginnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

André 1 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:56:
Neen, ik ga niet over helpdesk ziggo schrijven, te makkelijke inkopper en EK moet nog beginnen.
offtopic:
:D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• degged
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-07-2012
IISschots. je sluit net een topic van mij. geheel onterecht. ging over een virus. stond zelfs in wat ik al geprobeerd had enz. zelfs een andere mod probeerde te helpen in dit topic en dan zet jij hem op slot.

een mod die hulp voor een gebruiker op slot zit lijkt me niet helemaal juist. vind het zelfs erg overdreven. op deze manier ondermijn je zelf je eigen collega Mod die mij namelijk probeert te helpen zonder iets te sluiten.

tipje van mijn kant: wees reëler en probeer niet de baas te spelen want zo raak je mensen krijt en gaat de naam van tweakers eraan

pissing yourself in black pants.... warm feeling but nobody notices

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 01-07 23:18
Zoals ook al in de PM aangegeven verwachten we dat je eerst zelf zoekt en aangeeft wat je gevonden hebt. Daarnaast beschrijven waarom jij verwacht dat die oplossingen niet werken. Daarnaast is het van belang om nuttige informatie te geven zoals besturingssysteem, browser(versie) ect ect. Dat zie ik niet terug in jou topic en daarom gaat hij op slot.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• degged
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-07-2012
lees nog eens goed iisschots. windows versie doet er niet toe omdat het in Chrome zit zoals er staat. dat de virusscanner hem niet vindt. zoals er staat. dat Chrome zichzelf automatisch update hoef ik je denk niet te vertellen dus altijd de laatste versie.

en belangrijker. een andere Mod probeert te helpen en door het topic te sluiten ondermijn je je eigen collega. Als een collega wel probeert te helpen en jij sluit. dan is er iets mis op tweakers en zijn er verschillende standaarden. das ook direct het grote nadeel van tweakers. de modjes kunnen doen en laten wat ze willen en helaas doen ze dit ook geregeld.

mocht je nogmaals goed naar het topic kijken dan zie je dat er genoeg info in staat. en als je als tip geeft om te "googlen" terwijl het probleem in google.nl zit ben je in mijn ogen niet goed bezig

pissing yourself in black pants.... warm feeling but nobody notices

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dennisjayden
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09-11-2013
voor iisschots:

een ban uitdelen omdat jij het er niet mee eens bent is niet helemaal fris. heb een nieuw topic geopend die zelfs aan jouw eisen voldoet. alleen nu heb je een ban op die gezet.

om het eerlijk te houden zou je de ban op moeten heffen en de topic open moeten houden. inhoudelijk reageren op commentaar die geleverd wordt zou je sieren. een ban is geen inhoudelijk commenataar, maar een vertoning van een machtspositie.

ik ga de vraag nu ook ergerns stellen waar men elkaar nog steeds wil helpen. Tweakers heeft gelukkig veel goede moderators die mij wel wilde helpen. @Gambieter jij dus bedankt voor je hulp. zou je graag verder willen vertellen wat ik gedaan heb en jouw advies hard kunnen gebruiken, maar dat wordt mij niet toegestaan. dus thumps uip Gambieter en thumbs down ijschots

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:19
degged schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:01:
dat de virusscanner hem niet vindt.
Ok, formatteer de boel dan maar, aangezien je systeem of malware of een virus bevat en je schijnbaar dit zelf niet kan vinden.
Als een collega wel probeert te helpen en jij sluit. dan is er iets mis op tweakers en zijn er verschillende standaarden. das ook direct het grote nadeel van tweakers. de modjes kunnen doen en laten wat ze willen en helaas doen ze dit ook geregeld.
Tja, wellicht heeft de andere mod de regels wel te ruim genomen. Enkel een gebruiker die een gesloten topic gewoon nogmaals opent, die na een ban een kloontje aanmaakt. Tja, dat is simpel alle regels te boven...
en als je als tip geeft om te "googlen" terwijl het probleem in google.nl zit ben je in mijn ogen niet goed bezig
Ehm, waarom? Je hebt toch nog minimaal 1 andere browser die niet besmet is (IE)...
Het probleem zit niet in google.nl, maar in jouw pc.

Maarja, beginnen over machtsmisbruik van mods terwijl jij in 5 minuten oid allerlei vaste regels overtreedt (slechte topic-start, gesloten topic heropenen, kloontje aanmaken). Iets met grote plaat en hoofd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 01-07 23:18
Zoals eerder aangegeven hebben wij een aantal verwachtingen wanneer je een topic opent op dit forum. Alle drie topics die jij geopend hebt voldoen daar niet aan. Daarom zijn ze gesloten.

Mijn collega mod heeft geen oordeel gegeven over jou topic en heeft daarnaast niet rechten om topics te sluiten in dat forum. Hij probeert je gewoon zo goed mogelijk, ook al voldoet je topic niet aan de verwachtingen, op weg te helpen. Wij ondermijnen elkaar imo geen van beide.

Wanneer je het niet eens bent met het sluiten van een topic kun je dat aankaarten in dit topic of had je kunnen reageren op de PM die ik je gestuurd heb. Het opnieuw openen van topic en posten met een clone is niet de bedoeling.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
@ fjk helemaal gelijk daarom maar ff verplaatst
Denk niet wit of zwart, grijs is ook een mooie kleur. ;w

[Voor 75% gewijzigd door Supertip op 17-06-2012 16:22]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

"Nietes" is eerder een onderbouwing van wel dan van niet kinderachttig zijn, dus dat zal ik niet zeggen :+
Het kan prima zo zijn dat je gelijk hebt, maar zo algemeen gesteld kunnen we daar zo weinig mee. Kan je dan ajb wat voorbeelden geven?

Gezien je topicgeschiedenis: ik neem aan dat je bewust niet hebt gekozen voor bijv. Lieve Adjes, Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile of Feedback op moderatie binnen Spielerij, je zit hier in het Softe Goederen feedbacktopic. Maar misschien lurk je hier veel.

[Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 17-06-2012 14:12. Reden: Andere feedbacktopics toegevoegd. Service FTW.]

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Niet zozeer 'oneens', maar bij gebrek aan een feedback-topic het volgende;

Het valt me op dat er geen moderatie is wat betreft de gelekte Windows 8 RTM. Het moge duidelijk zijn dat niemand die nu de RTM gebruikt deze uit legale bron heeft verkregen, en aangezien het downloaden van software wel illegaal is t.o.v films en muziek, waarom wordt dit gedoogd in CAS?

Op de keper beschouwd zijn dit duidelijke copyright- en licentieschendingen, en die zijn niet toegestaan op GoT.

[Voor 13% gewijzigd door Gunner op 04-08-2012 16:43]

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zie geen downloadlinks, er wordt niet eens gezegd waar, de leaked build is niet te activeren en volgens mij is het voor eenieder duidelijk dat er een groot zelfsturend vermogen aanwezig is in dat topic.

• Silvarro
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01-07 10:43
Zojuist heeft alt-192 deze topic gesloten omdat ik zelf 'te weinig inzet' zou tonen. Ik vind dit een domme reden omdat ik zelf onervaren ben met programma waar ik een topic over maakte.

• Rob
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
theelepel schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:14:
Zojuist heeft alt-192 deze topic gesloten omdat ik zelf 'te weinig inzet' zou tonen. Ik vind dit een domme reden omdat ik zelf onervaren ben met programma waar ik een topic over maakte.
Wat houd je tegen om je in te lezen? het url in de eerste reactie geeft een heleboel informatie.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik copy-paste maar even mijn antwoord in jouw DM:

Ik ken het ook niet, maar vind met 3 tellen Google al meer dan genoeg aanknopingspunten met een eenvoudige zoekopdracht op je foutcode en de naam spotnet.

Dat is het hele punt, het komt gewoon over alsof je dit forum als supportdesk wil gebruiken. Zijn we niet, nooit geweest ook.

Het gaat echt niet om wel of geen ervaring met X of Y, wel om hoe je met iets wat je niet weet omgaat.
Dan is Het algemeen beleid daar toch behoorlijk duidelijk in.

En laten we dan even heel eerlijk en to-the-point zijn: als je toch Spotnet wil gebruiken om spellen, software, films of muziek gratis naar binnen te hengelen dan mag je daar best zelf wat moeite voor doen.
Wij hoeven jou daar niet bij te helpen.

[Voor 22% gewijzigd door alt-92 op 05-08-2012 16:24]

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

alt-92 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:19:
En laten we dan even heel eerlijk en to-the-point zijn: als je toch Spotnet wil gebruiken om spellen, software, films of muziek gratis naar binnen te hengelen dan mag je daar best zelf wat moeite voor doen.
Wij hoeven jou daar niet bij te helpen.
Dat is een beetje een dubbele standaard, aangezien je net hier boven aangeeft dat je er geen moeite mee hebt dat er in je (sub)forum ondersteuning wordt gevraagd voor de Windows 8 RTM, want dat is natuurlijk precies hetzelfde. Je kan er lang en breed omheen praten, maar de RTM-versie is (voorlopig) gewoon niet legaal, hoe dat verkregen is maakt eigenlijk niet eens uit.

Wellicht is dit nog interessant leesvoer voor je; Beleid tov. warez?

Je argument over dat die versie niet te activeren is doet niets af aan het feit dat er duidelijk inbreuk wordt gedaan op licentierechten en copyrightschendingen, iets waarvan de policy van dit forum erg duidelijk is dat hier geen hulp op wordt geboden.

[Voor 22% gewijzigd door Gunner op 06-08-2012 18:32]

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En dat wordt er ook niet getuige de melding in de TW.

• plofkip
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 01-07 16:45
Even over het volgende topic: [Windows 8] Toetsenbord indeling niet in orde

Denken jullie nou echt dat ik nog niets heb ondernomen? Als je zo klakkeloos zomaar topics gaat sluiten, dan hoeft het van mij al niet eens meer. Succes!

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 22:46

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

kipusoep schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:28:
Even over het volgende topic: [Windows 8] Toetsenbord indeling niet in orde

Denken jullie nou echt dat ik nog niets heb ondernomen? Als je zo klakkeloos zomaar topics gaat sluiten, dan hoeft het van mij al niet eens meer. Succes!
Dat is idd de gedachte, want als je zoekt hier op GoT zie je tientallen, dan niet honderden topics met hetzelfde probleem, allemaal met Windows (elke versie heeft er last van schijnt). Dan had je ook het antwoord gehad en was je topic niet nodig geweest. Windows 8 doet met je toetsenbord niets anders dan Windows 7 en ouder.

Je inzet was minimaal, je hebt niet aangegeven wat je nog meer hebt geprobeerd en wat het resultaat daarvan was. Daarom heeft mijn collega je topic op slot gezet. Lees zijn antwoord (inclusief links) nog een keer, dan zie je waar je fout zat en hoe je dat in de toekomst kan voorkomen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• plofkip
Hero of Time schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:42:
[...]

Dat is idd de gedachte, want als je zoekt hier op GoT zie je tientallen, dan niet honderden topics met hetzelfde probleem, allemaal met Windows (elke versie heeft er last van schijnt). Dan had je ook het antwoord gehad en was je topic niet nodig geweest. Windows 8 doet met je toetsenbord niets anders dan Windows 7 en ouder.
Dat zou je denken ja, maar hoe weet je dat dan?
Dan had ik namelijk niet het antwoord gehad, want in Windows 7 wist ik dit binnen 10 seconden op te lossen, maar in Windows 8 krijg ik het echt niet voor elkaar.
Je reactie is dus ernstig subjectief en ongegrond.

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 01-07 23:35

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

kipusoep schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:45:
[...]

Dan had ik namelijk niet het antwoord gehad, want in Windows 7 wist ik dit binnen 10 seconden op te lossen, maar in Windows 8 krijg ik het echt niet voor elkaar.
Ik kan natuurlijk niet ruiken dat je al gezocht hebt, aangezien je al langer actief bent op GoT ga ik er vanuit dat je de regels kent. Die regels zijn overigens gewoon duidelijk...als jij de volgende keer laat zien dat je gezocht hebt, dan is er niets aan de hand.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• plofkip
TheVMaster schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:49:
[...]

Ik kan natuurlijk niet ruiken dat je al gezocht hebt, aangezien je al langer actief bent op GoT ga ik er vanuit dat je de regels kent. Die regels zijn overigens gewoon duidelijk...als jij de volgende keer laat zien dat je gezocht hebt, dan is er niets aan de hand.
Never mind, zal volgende keer wel iets anders doen dan een topic openen, zijn we van het hele gezeur af. Inmiddels heeft een vriendelijke tweaker mij de oplossing geboden :)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

kipusoep schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:45:
[...]

Dat weet ik omdat ik W8 in een VM heb draaien. Ik heb met praktisch elke Windows versie gewerkt en kan prima m'n weg vinden. Daarom weet ik dat W8 precies hetzelfde doet met het toetsenbord als de oudere versies. Dat is niet subjectief en ongegrond, maar kennis en ervaring.

• plofkip
Hero of Time schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:17:
[...]

Dat weet ik omdat ik W8 in een VM heb draaien. Ik heb met praktisch elke Windows versie gewerkt en kan prima m'n weg vinden. Daarom weet ik dat W8 precies hetzelfde doet met het toetsenbord als de oudere versies. Dat is niet subjectief en ongegrond, maar kennis en ervaring.
Behalve het feit dat je in Windows 7 gewoon één toetsenbord indeling kunt aanmaken, namelijk VS (internationaal) en dan werkt het.
In Windows 8 moet je twee toetsenborden aanmaken, zoals hier beschreven.

• BLACKfm
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 01-07 17:26
Klik,

Topic close dus. Leuk dat men maar eerst even moet googlen, maar ik vraag naar mijn idee niet of iemand even voor mij een php script in elkaar knutseld of een pc samensteld voor 500 euro die aan dit of dat moet voldoen.

Wat dat betreft is alles te vinden op google en vraag ik me af waarom we forums hebben.

Maarja, misschien had ik er voor de gein bij moeten zetten "heb 10 minuten gegoogled, maar niks kunnen vinden", was het dan wel een legitiem topic? |:(

Litebit.eu voorraad check :).

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

Je stelt een vraag die al 100x is gesteld. Je had dus iets beter moeten zoeken, ook op GoT kun je daar wel e.e.a. over vinden. Daarnaast is GoT nog steeds geen helpdesk, dus een beetje eigen onderzoek etc. vinden we helemaal niet erg.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Toevoegen "ik heb 1 minuten gezocht" voegt niet zo veel toe. Maar als je al uitgebreid hebt gezocht, dan was je topic vast wel open gebleven als je vervolgens 20 seconden had getypt: "Deze, en deze sites en dit topic zeggen dat het kan, dit en dat topic zegen dat het niet kan en deze site zegt dat het na een tweak kan. Volgens dit is het enige verschil XYZ .Wat is het nu?"
Dat is prima te doen na > 10 minuten zoeken aangezien je dat dan bent tegengekomen, kost geen extra tijd en is noch afgezien van "bewijs" meteen zowel nuttig voor anderen als een manier om ongefundeerd welles-nietes te voorkomen. Win-win situatie, denk ik dan :+

[Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 03-09-2012 14:55]

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hero of Time schreef op zondag 09 september 2012 @ 21:01:
Je kan hiervoor prima terecht op websites met regels voor import en export naar en van de VS. Je kan ook eventueel bij de ambassade terecht. Maar zolang het je eigendom is, mogen ze er niet zomaar iets mee doen. Je hebt 't encrypt omdat je dingen privé wilt houden.

Het moge duidelijk zijn dat dit niet een vraag is die je op deze manier hier kan stellen, je toont geen enkele inzet of vooronderzoek. Daarom gaat dit topic op slot.

Ben je het er niet mee eens, dan kan je je ei kwijt in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Op zich ben ik 't niet oneens met 't slot ofzo maar een slot met foute informatie is wel problematisch imo.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Mr_gadget
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 11:32

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Vond het ook wat te overdreven om er gelijk een slotje op te doen. Heb in het verleden wel verhalen gelezen van mensen wiens laptop in beslag was genomen of dat ze een kopie van de harddisk hadden gemaakt. Volgens mij werd bedrijven soms zelf aangeraden geen bedrijfsgeheimen op die manier de VS in te vervoeren.
Dus best een redelijke vraag die een topic waard is..

[Voor 7% gewijzigd door Mr_gadget op 09-09-2012 21:08]

• Gomez12
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:19
CyBeR schreef op zondag 09 september 2012 @ 21:02:
[...]
Op zich ben ik 't niet oneens met 't slot ofzo maar een slot met foute informatie is wel problematisch imo.
Het is niet zozeer foute info, hooguit ontbrekende info...

In principe mogen ze niets met jouw eigendom doen zolang jij er geen toestemming voor geeft (en er geen goede reden voor is). Echter hoeven ze je ook niet het land binnen te laten als jij geen toestemming geeft :)

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Mr_gadget schreef op zondag 09 september 2012 @ 21:08:
Misschien meer iets voor SG of SF, en dan een topicstart waar de poster zelf aan de slag gaat? :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Dat was waar ik ook net nog aan dacht. Het past niet in NOS, want het is te algemeen om je laptop te encrypten. Dat het OS NOS is, dat kan, maar met WOS heb je hetzelfde verhaal en met OSX idem. De douane boeit niet welk OS je gebruikt, maar de data die er op je laptop/computer staat.

Het topic heb ik voornamelijk gesloten omdat er geen inzet was van de poster. Dat maakte het al direct minder discussiewaardig.

Foutieve of onvolledige info geven dat kan gebeuren helaas, niemand is perfect, ook wij moderators niet. Natuurlijk proberen we wel zo goed mogelijk te adviseren indien dit nodig is.

• ppl
  • Niet online
Mr_gadget schreef op zondag 09 september 2012 @ 21:08:
Vond het ook wat te overdreven om er gelijk een slotje op te doen. Heb in het verleden wel verhalen gelezen van mensen wiens laptop in beslag was genomen of dat ze een kopie van de harddisk hadden gemaakt. Volgens mij werd bedrijven soms zelf aangeraden geen bedrijfsgeheimen op die manier de VS in te vervoeren.
Dat heb ik ook ergens gezien. Er was een of andere instantie (BoF, AIVD?) die een hele guide had wat je moet doen als je naar de Verenigde Staten ging. Dat liep nogal uiteen van daar een laptop kopen, dingen op usb sticks op de post doen tot aan je data ergens beveiligd online zetten. Ik ben alleen vergeten welke instantie dat was en kan het ook niet zo snel terug vinden.

Inmiddels ligt er ook een zeer nadelig oordeel van een rechter in de VS: Vrouw moet versleutelde laptop van rechter ontsleutelen. Dat gecombineerd met het feit dat elektronische apparaten als gewone bagage worden gezien en dus ook routinematig inhoudelijk gecontroleerd mogen (een bron, er zijn er meerdere) worden is dat nogal een probleem.

Het heeft hoe dan ook niets met non-Windows te maken maar meer met reizen naar de Verenigde Staten en voldoen aan de wet en regelgeving aldaar.

• _Thanatos_
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 29-06 15:09

_Thanatos_

Ja, en kaal

[win7] Route add naar 127.0.0.1
Mag weer open.

Dit gaat om het maken van een veilige SSH tunnel voor de MSN, niet voor het omzeilen van beveiliging.

日本!🎌

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

_Thanatos_ schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:46:
Mag weer open.

Dit gaat om het maken van een veilige SSH tunnel voor de MSN, niet voor het omzeilen van beveiliging.
Zonder degelijk bewijs en inzet blijft het op slot. Er zijn alternatieven om een 'veilige' verbinding op te zetten voor MSN. Denk je werkelijk dat MS niet heeft nagedacht om de authenticatie via een beveiligde verbinding te laten lopen? Voor de chats hoef je het niet te doen, de ander is net zo (on)veilig bezig als jij.

Iedereen kan zeggen dat het niet voor het omzeilen van beveiliging is, maar de praktijk is anders.

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

Helemaal me Hero of Time eens. :+ Dussuh..kom maar op met dat bewijs enneh dan moet er ook vooral nog een stukje meer eigen inzet bij :P

[Voor 9% gewijzigd door JackSparrow op 16-10-2012 13:33]

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En natuurlijk nemen we ook een track record van bijzondere oplossingen mee in zo'n overweging ;)

• aygul12345
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 29-04 21:35
_Thanatos_ schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:46:
Mag weer open.

Jongens, Ik heb namelijk een groot probleem.

ik ben opzoek naar een flash filmpje op internet ( doormiddel van SWF ) om te zetten naar mp3 of andere bestanden.

doormiddel van een url link die je in de programma invoert.

Had voorheen een programma namelijk, helaas kan ik er niet op komen wat dat is.

zoek dus een programma om flash om te zetten naar mp3, Dus geen youtube mp3 downloader .

[Voor 8% gewijzigd door aygul12345 op 24-10-2012 11:20]

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

aygul12345 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:18:
[...]

Jongens, Ik heb namelijk een groot probleem.

ik ben opzoek naar een flash filmpje op internet ( doormiddel van SWF ) om te zetten naar mp3 of andere bestanden.

doormiddel van een url link die je in de programma invoert.

Had voorheen een programma namelijk, helaas kan ik er niet op komen wat dat is.

zoek dus een programma om flash om te zetten naar mp3, Dus geen youtube mp3 downloader .
Eehh....en dat post je in het Oneens met de actie van een moderator? topic? Volgens mij ben je de weg kwijt :+

• aygul12345
TheVMaster schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:25:
[...]

Eehh....en dat post je in het Oneens met de actie van een moderator? topic? Volgens mij ben je de weg kwijt :+
Vraagje/Hulp bij 't flash vid. om te zetten naar mp3 bestand

slotje*,

'T enige is hulp.

• Rupie
aygul12345, dit topic is, zoals TheVMaster ook al aangeeft, bedoelt voor opmerkingen over acties van moderators, niet zozeer om je topic te herhalen ;)

Ik neem aan dat je hier terecht komt vanwege het slotje op Vraagje/Hulp bij 't flash vid. om te zetten naar mp3 bestand? Waar het om gaat is dat ik geen eigen inzet zie in dat topic. We verwachtten dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je een topic begint. Dat staat ook in mijn opmerking in dat topic:
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

• aygul12345
Rupie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:27:
aygul12345, dit topic is, zoals TheVMaster ook al aangeeft, bedoelt voor opmerkingen over acties van moderators, niet zozeer om je topic te herhalen ;)

Ik neem aan dat je hier terecht komt vanwege het slotje op Vraagje/Hulp bij 't flash vid. om te zetten naar mp3 bestand? Waar het om gaat is dat ik geen eigen inzet zie in dat topic. We verwachtten dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je een topic begint. Dat staat ook in mijn opmerking in dat topic:

[...]
Beste Rupie,

Dat snap ik, Ik heb 't al via google opgezocht, maar helaas zonder resultaat. Daarom ben ik op deze site, misschien dat iemand mij kan helpen.

Dat is 't enige wat ik wil.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerste hit op google bij 'swf to mp3 converter', meteen raak :?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• aygul12345
SinergyX schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:40:
Beste SinergyX,

Ja dat snap ik, heb al soorten programma's gebruikt. de meeste is dat er een bestand .swf op de computer moet zijn. Aangezien dat nieuws filmpje in Flash is, wil ik dat je de URL van de adres balk in de programma in voert. Vervolgens dat je in de programma kunt omzetten naar bepaalde bestand ( mp3 ),

• Rupie
SinergyX schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:40:
Dat dus. En ik kan nog diverse andere zoekopdrachten verzinnen die online tools geven voor wat jij wil bereiken. Maar of jij dat geprobeerd hebt kan ik niet halen uit het topic dat je geopend hebt. En daar komt bij dat het niet de eerste keer is dat je daar op gewezen bent.
Als jij de volgende keer gewoon aangeeft wat je al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen, dan heb ik geen reden om je topic te sluiten.

Edit: Zie dat je ondertussen ook gereageerd had ;)
aygul12345 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:45:
Beste SinergyX,

Ja dat snap ik, heb al soorten programma's gebruikt. de meeste is dat er een bestand .swf op de computer moet zijn. Aangezien dat nieuws filmpje in Flash is, wil ik dat je de URL van de adres balk in de programma in voert. Vervolgens dat je in de programma kunt omzetten naar bepaalde bestand ( mp3 ),
Ik google bijvoorbeeld naar 'online flash to mp3' en de eerste hit is een website waar ik een url in kan plakken.

[Voor 33% gewijzigd door Rupie op 24-10-2012 11:50]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

aygul12345 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:45:
Beste SinergyX,

En dat snap ik, maar als je daar niet zomaar iets op kan vinden, stap je over naar oplossing 2, zorg dat je de SWF op je PC krijgt.

Daarnaast kunnen diverse downloadmanagers dit zelfs volledig automatisch voor je doen :)

En McGyver style, wat dacht je van de geluidsrecorder van Windows zelf? :) Opname bron op 'what you hear', record knop aan, filmpje afspelen, klaar :)

Per saldo is het gewoon creatief denken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Laten we hier maar niet de hele inhoudelijke discussie voeren, punt is: geef ajb voortaan dus al dit soort overwegingen en pogingen in de topicstart. Anders lijkt het zo helpdeskerig en daar heeft niemand wat aan / en dat is niet de bedoeling van GoT :)

• aygul12345
SinergyX schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:50:
[...]

En dat snap ik, maar als je daar niet zomaar iets op kan vinden, stap je over naar oplossing 2, zorg dat je de SWF op je PC krijgt.

Daarnaast kunnen diverse downloadmanagers dit zelfs volledig automatisch voor je doen :)

En McGyver style, wat dacht je van de geluidsrecorder van Windows zelf? :) Opname bron op 'what you hear', record knop aan, filmpje afspelen, klaar :)
Kijk dat wist ik namelijk niet, dat je dan naar oplossing 2 gaat '' de SWF op je computer krijgen ''

Ja precies dat bedoel ik!, had een programma die dat deed 3/4 jaar geleden, die dan ook in bepaalde andere soorten bestanden om kan zetten .mp3 .mp4 ect. Weet helaas niet de naam meer, ben al 2 weken opzoek naar dat programma.

Nu zegt u dat ik dus opzoek moet naar de SWF bestand of sourche.,

Mijn vraag aan u is nu... Weet u bepaalde programma's die dat doen? ( Heb zelf totaal geen kennis op 't gebeid van SWF )

Zou u mij alsjeblieft hierbij willen helpen,

Rupie: Sorry voor 't ongemak, en voor de onduidelijkheid, ik heb 't zelf echt op 't net gezocht naar dit specifiek programma.

Hier op de site is écht mijn laaste hoop. Hoop écht zó graag dat jullie mij kunnen helpen met dit.

[Voor 4% gewijzigd door aygul12345 op 24-10-2012 11:58]

• Rupie
Dan stel ik voor dat je een topic aanmaakt wat dus aan alle regeltjes voldoet. Welke sites je geprobeerd hebt, eventueel waarom bepaalde sites niet doen wat jij wil et cetera.

• aygul12345
Rupie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:08:
Dan stel ik voor dat je een topic aanmaakt wat dus aan alle regeltjes voldoet. Welke sites je geprobeerd hebt, eventueel waarom bepaalde sites niet doen wat jij wil et cetera.
Beste Rupie,

Ik heb 't even geprobeerd doormiddel van '' Flash got '' een add-on op Firefox, Hij ziet automatisch de flash, ookal is 't beveiligd.

Hij download automatisch in .FLV, wat je vervolgens later kunt convert in een andere extensie.

Dan weten jullie dit ook al weer..

Link: '' http://flashgot.net/ ''

Dankjewel jongens, voor de moeite en inzet. + Dat 't mogelijk is hier.

Kan ik jullie Karma geven net zoals '' http://www.donaldduck.nl '' ? _/-\o_

[Voor 2% gewijzigd door JackSparrow op 25-10-2012 22:06]

• _Thanatos_
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 29-06 15:09

_Thanatos_

Ja, en kaal

Weird, ik heb toch al eerder gevraagd of dit topic weer open mag... Is dat niet aangekomen? Anyway, dit gaat niet om het omzeilen van een beleid, dit gaat om het door een SSH-tunnel krijgen van het MSN-protocol. Lijkt me niets raars aan, tweakers als wij zijn.

日本!🎌

• Rupie
_Thanatos_ schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 04:26:
Weird, ik heb toch al eerder gevraagd of dit topic weer open mag... Is dat niet aangekomen? Anyway, dit gaat niet om het omzeilen van een beleid, dit gaat om het door een SSH-tunnel krijgen van het MSN-protocol. Lijkt me niets raars aan, tweakers als wij zijn.
Er is wel op gereageerd hoor:
Hero Of Time schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:18:
[...]

Zonder degelijk bewijs en inzet blijft het op slot. Er zijn alternatieven om een 'veilige' verbinding op te zetten voor MSN. Denk je werkelijk dat MS niet heeft nagedacht om de authenticatie via een beveiligde verbinding te laten lopen? Voor de chats hoef je het niet te doen, de ander is net zo (on)veilig bezig als jij.

Iedereen kan zeggen dat het niet voor het omzeilen van beveiliging is, maar de praktijk is anders.
TheVMaster schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:33:
Helemaal me Hero of Time eens. :+ Dussuh..kom maar op met dat bewijs enneh dan moet er ook vooral nog een stukje meer eigen inzet bij :P

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Daar komt bij dat er geen functioneel toegevoegde waarde is om MSN door een SSH tunnel te laten lopen, anders dan een firewall te omzeilen.

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 06:46
Even ter reactie op:

Tiwazz in "Windows 2003 server de deur uit"

Het was mij niet duidelijk dat mijn eerste melding geknipt was en vandaar dat ik het nogmaals postte. Is er geen mogelijkheid om hier een melding van te krijgen? Nu wordt ik weggezet als "spammer" terwijl mij het totaal onduidelijk was dat er was aangegeven dat de post niet naar wens was. Ik zag alleen "knip" en vandaar de vraag.

Ik kan begrijpen dat het weggehaalt is alleen zou ik wel graag willen weten of het niet mogelijk is om hier een notificatie van te krijgen? Want nu word ik "gewaarschuwt" zonder een waarschuwing te krijgen.

Nikon D610 - Nikkor 18-35mm f3.5-4.5 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Staat er toch duidelijk?
Modbreak:
Als je tot twee keer toe gewaarschuwd wordt omdat je je eigen werkgever/bedrijf uitdrukkelijk noemt als 'oplossingspartner' vatten wij dat op als werving en daar doen we niet aan mee.

Zie ook de forum voorwaarden.
Navraag/uitleg kun je in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier kwijt, niet in dit topic.

Einde verhaal, een volgende poging betekent andere maatregelen
En beetje je eigen posts nakijken kan geen kwaad, beetje overkill om voor elke mod-break een notificatie te krijgen (die krijg je enkel als je te ver gaat :P).

[Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2012 18:38]

• Tiwazz
Ja, nu is het duidelijk. Maar de 1ste "waarschuwing" was op pagina 1. Deze heb ik nooit gezien en heb dan ook later omdat er niet op gereageerd werd nog een post geplaatst met ongv. De zelfde tekst omdat misschien mensen het niet gelezen hadden. Dit was 10dagen later. Deze tweede post werd bewerkt met "knip".

Dus voor mij zag ik ineens mijn post bewerkt met "knip" en dat vond ik vreemd en vroeg dan ook af waarom dit gedaan was. Toen werd die modbreak met uitleg geplaatst en word ik weg gezet als spammer. Maakt niet uit, maar ik had die tweede post nooit geplaatst als ik een notificatie/dm gekregen had met daarin een melding dat je post ge-edit is door een moderator en een link naar je post toe.

Edit:
Vind ik niet overdreven, een modbreak is niet voor niets toch?

[Voor 5% gewijzigd door Tiwazz op 28-10-2012 18:45]

Nikon D610 - Nikkor 18-35mm f3.5-4.5 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja, het gaat een lekkere bende worden als iedereen zijn eigen toko hier mag gaan promoten.

Dat kun je op twee vingers nagaan met een beetje gezond verstand, dus als je ziet dat daar eerder al actie op is ondernomen is het niet slim om dan door te gaan.

Je hebt dus blijkbaar wel doorgehad dat je eerste poging is bekeken
Knip.. irrelevant en neigt naar spam/reclame
en ondanks dat doe je het nog een keer?
En blijf je in je commentaar weer aan de gang?

Dus eigenlijk 3x.

[Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 28-10-2012 19:20]

• Tiwazz
@alt-92

Dat is zeker niet het geval, mijn eerste post waar je nu naar refereert is ge-edit door een moderator (equator). Dat heb ik niet gedaan en dit heb ik ook NIET gezien. 10 dagen later na nog geen reactie te hebben gehad heb ik nog een post gedaan omdat ik me af vroeg waarom niemand hierop inging. Die werd ge-edit door een moderator met "knip spam". Voor de duidelijkheid dat was dus de eerste keer dat ik een melding las.

Ik vond "knip spam" nogal vreemd en vandaar dat ik vroeg waarom dit ge-edit was. Toen kwam er een mod-break met uitleg en dat ik al twee waarschuwingen heb gehad. Toen ik dat las ben ik naar mijn vorige post gaan kijken en zag dat deze ook ge-edit was.

Deze edit's zijn dus langs mij heen gegaan en vandaar dan ook de vraag is er geen mogelijkheid om een geautomatiseerde notificatie te sturen. Dan had ik nooit een tweede post geplaatst, een derde "waarom" post geplaatst en hier niks geplaatst.

Ik begrijp dus waarom het geknipt is al was het niet bedoelt als promotie, maar dat is niet de reden waarom ik hier nu al 3 posts heb gemaakt..

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tiwazz schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:31:
Deze edit's zijn dus langs mij heen gegaan en vandaar dan ook de vraag is er geen mogelijkheid om een geautomatiseerde notificatie te sturen. Dan had ik nooit een tweede post geplaatst, een derde "waarom" post geplaatst en hier niks geplaatst.
Dit forum is geen fire and forget aangelegenheid, dus enig inzicht in je eigen postgedrag is wel zo handig ;)
Bovendien zijn de forum regels (AV en die in de subfora) redelijk helder over commentaar geven op moderatie binnen een topic, namelijk niet doen.

Als je binnen de conversatie (topic) ergens op gewezen wordt kun je altijd teruglezen, daar is in dit soort gevallen echt geen auto-mail/DM/tweet/unlike functie voor nodig.
Over welk kanaal had je die info dan willen hebben?
mail? twitter? DM? telefoon? WhatsApp? Fax (heb je vast wel op het werk)?

[Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 28-10-2012 20:38]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Los daarvan wordt meedenken natuurlijk wel gewaardeerd, maar niet als het reclame voor het eigen bedrijf betreft :*

• Tiwazz
Prima, dit is een discussie die ik niet ga winnen en wil deze dan ook beëindigen. Het is in ieder geval nooit de bedoeling geweest om te reclameren voor een bedrijf (waar ik op dat moment, anderhalve maand werkte?) en over te komen als een spammer.

Wel wilde ik aangeven dat het (in ieders geval voor mij) handig had geweest als ik hier een notificatie van had gekregen via DM. Echter lijkt dit niet gewaardeerd te worden, nogal een flauwe grap betreft fax.

Maar al met al, een goede les gebeurt niet nogmaals ;).

Prima zo? :).

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True