Mijn topic met daarin een eigen gemaakt programma (
The Pirate Bay Proxy) is hier gesloten vanwege spammen? Ik dacht dat het vragen of iemand een programma dat je hebt gemaakt wil testen e.d. hier wel mocht?
Ik kijk dan ook naar de Ziggo TV streamer (
Ziggo TV Streamer), waar ook iemand met een eigen gemaakt programma een topic aanmaakt.
Als dit schijnbaar niet mag.. Dan sorry, het spijt me, maar dan vind ik ook dat de manier waarop moderator pasta dit duidelijk maakt
Beveiliging omzeilen doe je maar ergens anders. En spammen ook.
nou niet echt de manier om iemand te vertellen dat het topic niet door de beugel kan, terwijl ik dat niet ergens duidelijk aangegeven zie.
Tenslotte wil ik nog zeggen dat ik mijn topic niet onder de categorie spam vind vallen, het is namelijk gewoon serieus een applicatie en niet een virus of iets in die trant. Beveiliging omzeilen, tsja dat doe ik niet.. Net zo min als Mozilla de beveiliging omzeilt als ik een proxy van TPB bezoek via Firefox. Ook hierop wil ik weer even terugvallen op de Ziggo TV Streamer die ook "Illegaal" is, en daarom ook door Ziggo geblokkeerd, terwijl daartegen dan weer niks werd begonnen hier op Tweakers.
Nogmaals: Als mijn applicatie schijnbaar niet aan de regels van Tweakers voldoet, oké... Het zei zo... (Ondanks dat vergelijkbare programma's wel op GoT mogen staan, denk aan Ziggo TV Streamer, maar ook Spotnet, waar je games kan downloaden, wat bij de wet verboden is en kan uploaden, zoals jullie weten ook bij de wet verboden. Terwijl mijn app alleen als webbrowser functioneert en naar websites gaat, zover ik weet niet verboden bij de wet hier in NL.) Maar ik vind vooral de toon waarop moderator pasta mijn topic sluit, echt zeer ongepast.
M.v.g.
THWIT