[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 47 Laatste
Acties:
  • 294.461 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-04 16:33
Mede-auteurs:
  • job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-04 17:12

job

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Het Grote topic voor downloadautomation deel 1

Dit topic is bedoeld als topic waarin geavanceerde mediadownloadprogramma's worden besproken die al het downloadwerk voor je automatiseren en daarmee in je mediabehoeften voorzien. Gezien de tweakers.net-policy is het niet de bedoeling dat er over download-websites wordt gesproken of dat er gelinkt wordt naar illegale bronnen. Dat kan volgens mij ook prima achterwege blijven terwijl je het toch over dit soort programma's hebt. Je kunt het hebben over hun functies, bugs, features, installatie, ontwikkeling etc.

Deze programma's werken het beste in combinatie met een usenetprovider met flinke retentie en compleetheid, dus een abonnement is aan te raden. Daarnaast is het het mooiste geintegreerd met Sabnzbdplus, omdat er veel tussen de programma's en sabnzbd gecommuniceerd wordt (aanlevering en postprocessing). Er is beperkte ondersteuning voor torrents en andere nzb-clients met blackhole-ondersteuning.

De programma's ondersteunen bijna allemaal verschillende soorten van notificeren (zoals growl, prowl, notifo, twitter e.a.) XBMC zal de meest compatible HTPC-software zijn, maar ook Plex en Networked Mediatanks komen aan bod wat betreft generatie van metadata-bestanden en dergelijke. Wat er nog niet is kan altijd nog komen, maar zoals altijd geldt deze regel bij opensource: Als je zelf niet kunt programmeren en de maker zelf geen toegevoegde waarde in je idee ziet, zoek dan iemand die dat wel ziet en die het ook kan aanleveren als patch. Voor sommige systemen gaat de ontwikkeling daarom ook veel harder, denk hierbij aan XBMC-support, Plex-support, anDroid etc etc.

Wat is Sick Beard?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7D6Uso9HDxnpXAsGwg6QMbNa/full.png

Sick Beard, geschreven door Midgetspy, presenteert zich op zijn website als een PVR programma, dat is een afkorting van Personal Video Recorder. Echter, het record helemaal niets, het is een geavanceerd programma dat bijhoudt welke series overzees worden uitgezonden en vervolgens Usenet (of torrents) afspeurt op zoek naar een download van die aflevering die is net is uitgezonden, of, als je dat wilt, zoekt naar oudere afleveringen. Het grote voordeel van Sick Beard is dat je, eenmaal de configuratie voorbij, je niet meer hoeft om te kijken naar je serieverzameling. Sick Beard vult deze automatisch aan met de nieuwste afleveringen, zo nodig in de hoogst mogelijke kwaliteit. Deze series en afleveringen worden automatisch voorzien van covers, fanart en metadata-bestanden (nfo's).

Bovendien kan je via de webinterface van Sick Beard bijhouden welke series binnenkort worden uitgezonden en welke je dus ook binnenkort kan verwachten op je harde schijf.

Klikkerdeklik
Sick Beard Coming Episodes
Wat is Couch Potato?

Afbeeldingslocatie: http://couchpotatoapp.com/media/images/logo.png

Couch Potato, geschreven door medetweaker RuudBurger, is automatische nzb en torrentdownloader waarmee je films kunt beheren. Je kunt een "wanted'-list aanmaken zodat Couch Potato op gezette tijden zal zoeken naar een nzb of torrent van deze films. Als deze gevonden wordt zal Couch Potato ze serveren aan je downloadprogramma (Sabnzbdplus aangeraden!). Couch Potato kan daarnaast de films voorzien van een cover, trailer, ondertitels en de nodige fanart en metadate (nfo's). Bij Couch Potato kan je ook aangeven welke kwaliteit je minimaal wilt hebben en welke vooral niet. Couch Potato kan je ook je huidige collectie films voorzien trailers, subtitles en metadata.

Klikkerdeklik
Couch Potato

Couchpotato is ook aan te sturen via de iPhone, met de app iCouchpotato (available through Cydia only) van tweaker Tripkip. Hij heeft daarvoor een eigen topic op forum.xbmc.org.

Klikkerdeklik
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/X03PtZgrKSz8hfjueIFkLuj1/thumb.jpg
Wat is Periscope

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oDVbxnpd6qkfgZ4NcV7WCdHe/full.jpg?nohitcount=1

Periscope, geschreven door Patrick Desalle, is een programma geschreven in python dat automatisch of op verzoek speurt naar ondertitels voor al je films en series. Het kan voor je zoeken op basis van allerlei gegevens, hashdata, filmnaam, bestandsnaam etc. Het ondersteunt een flink aantal subtitlesites, je kunt hierin zelf voorkeuren opgeven. Periscope is nog niet heel betrouwbaar qua resultaten. Je doet er dus goed aan af en toe de commandline te bekijken of het allemaal wel goed gaat. De ontwikkeling gaat wel gestaag door en stap voor stap worden issues aangepakt.

Je geeft op welke talen/sites je prefereert en het script doet de rest.

Wat is Headphones

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZLXj5P7vJ8Fbg2BgEAwheIhz/full.png

Headphones, geschreven door Rembo10, is een programma dat automatisch of op verzoek speurt naar (nieuwe) albums van de door jou gevolgde artiesten. Het programma is ontzettend jong, 20 mei 2011 kwam de source online te staan, maar sindsdien gaat de ontwikkeling als een raket, helemaal nu meerdere mensen tegelijk code schrijven hiervoor. Het programma kan je muziekmap of iTunes-library importeren en dan gaat het automatisch alle artiesten volgen. Als er nieuwe albums van die artiesten uitkomen zal het gaan zoeken naar dat album en voor je downloaden als het op Usenet komt. Daarnaast kun je ook oudere albums op Wanted zetten, en kun je handmatig nieuwe artiesten toevoegen en zo complete collecties automatisch binnen laten hengelen en daarna zelfs voor je taggen en naar je muziekmap verplaatsen. Het programma bevat nog veel bugs, is nog niet featurerijk en de webinterface ziet er nog spartaans uit. Echter worden gereporte bugs meestal binnen een week geplet en de interface wordt aan gewerkt (en mogelijk zelfs skinnable).

Klikkerdeklik
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vwKtp2KysXBEImn72GX8S3HK/medium.png
Waar te downloaden?

Sick Beard is te downloaden via Github:https://github.com/midgetspy/Sick-Beard
Couch Potato wordt verspreid via Github: https://github.com/RuudBurger/CouchPotato
Headphones ook via github: https://github.com/rembo10/headphones
Periscope is te vinden via googlecode.com: http://code.google.com/p/periscope/

Sick Beard, CouchPotato en Headphones leunen op andere downloadclients, zij downloaden dus niet zelf de videobestanden, ze halen slechts de nzb's of de torrents binnen en voeren die aan je downloadclient. Primair werken ze het beste met Sabnzbdplus.

Omdat al deze programma's zijn geschreven in python werken ze op alle systemen waarop Python te draaien is. Dat is zo een beetje alle systemen. Met wat goodwill en wellicht een soldeerbout zou je ze zelfs eventueel op de plaatselijke pinautomaat kunnen draaien. Alle vereisen minimaal Python versie 2.6.

Installatiehandleidingen

Ik wil de startpost eigenlijk wel aanvullen met tutorials voor alle systemen, dus als je die tegenkomt graag melden via DM. Bij de installatiefiles van beide programma's zit ook een readme met installatietips.

Windows:
Sick Beard @ Windows (EN_afbeeldingen)
Periscope @ Windows (EN)

Linux:
Sick Beard @ Ubuntu Headless server/XBMC Live (NL)
Couch Potato @ Ubuntu Headless server/XBMC Live (NL).
Sick Beard @ Ubuntu Desktop (EN)
Periscope via repository (EN)
Periscope @ Headless server/XBMC Live (NL)
Headphones @ Headless server/XBMC Live (NL)

.deb Installatiefiles voor Sickbeard, Couchpotato en Headphons
http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi_repo/sickbeard.deb
http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi_repo/couchpotato.deb
http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi_repo/headphones.deb
code:
1
2
install = wget link && sudo dpkg -i applicatie.deb
remove = sudo apt-get remove applicatie

Lazy admin Scripted installers (ubuntu 10.4-proof):
Menu-based script voor Sick Beard, CouchPotato, Periscope, Spotweb en Headphones installatie.
code:
1
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi/LaSi.sh && sudo chmod +x LaSi.sh && ./LaSi.sh

Network Attached Storage (NAS)
Alle how to's voor Synology (EN) thx brickman))
Menu based installer for SynologyPeriscope, Mediafrontpage, Sickbeard, Couchpotato, Headphones en Spotweb (EN/NL)
code:
1
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/Synology/LaSi_syn.sh && chmod +x LaSi_syn.sh && ./LaSi_syn.sh

freeBSD of ZFS-Guru
Sabnzbd, Sickbeard en Couchpotato (EN) thx Kriss27

Configuratie handleidingen

Als je SABnzbd+ in combinatie met Sick Beard en/of Couch Potato hebt geïnstalleerd, is het tijd om deze programma's in te stellen. Onderstaande handleidingen laten je zien wat de basisinstellingen zijn om deze tools (samen)werkend in te stellen. Maak je maar gebruik van een van beide programma's? Geen nood, pak gewoon enkel de gedeeltes over het programma wat je gebruikt.

SABnzbd+ icm Sick Beard & Couch Potato (PDF)
Automagisch series en films binnenhengelen (blog)

Disclaimer

De opmaak van deze startpost heb ik gekopieerd uit dit Het grote SABnzbd topic deel 1 topic.

Voor op- en/of aanmerkingen op de post, of als je je geroepen voelt om medeauteur te worden (voor windows of mac-gedeelte vooral) stuur me dan een DM.

Er zijn allerlei NAS-devices die python kunnen draaien. Als daarop deze programma's ook kunnen draaien zonder dat ze te sluggish worden dan kunnen die aan het topic als product gekoppeld worden.

[ Voor 58% gewijzigd door Mar2zz op 08-10-2011 08:35 . Reden: Headphones toevoegd, inleiding aangepast en nog wat dingetjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 16:45

Blamm

Niet meer Smart

Laat ik gelijk maar aftrappen met een vraag dan.
Sinds een aantal dagen heb ik XBMC Live draaien (Ubuntu dus feitelijk) met daarop SabNZBD, Sickbeard en sinds vandaag ook CouchPotato.

Zodra een download vanuit CouchPotato klaar is echter, dien ik dan een postprocessing optie in SabNZBD in te stellen zodat CP weet dat hij hem als 'downloaded' kan markeren, of is dat altijd een handmatige actie van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:30
Als ik me niet vergis zet het wel standaard dat het TV is dan moet je gewoon zeggen dat bij TV, ..py een automatische actie is.

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik heb vorige week geprobeerd Sickbeard draaiende te krijgen op mijn Synology NAS maar ik kreeg het niet voor elkaar, waar het mis ging weet ik zo even niet meer.

Binnenort vakantie, dan maar even verder klooien daarmee :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-01 17:40

SpaceK33z

Webdeveloper

Weet iemand of CouchPotato ook nog in andere nzb sites kan zoeken dan NZBmatrix en Newzbin? Ik wil eigenlijk geen betaald account hiervoor nemen, vooral omdat hun bestaansrecht nogal onzeker is (newzbin heeft een .com domein, die kan zo offline worden gegooid). Binsearch.info of NZBindex.nl zou verschrikkelijk handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 17-02 16:45

Blamm

Niet meer Smart

SpaceK33z schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:33:
Weet iemand of CouchPotato ook nog in andere nzb sites kan zoeken dan NZBmatrix en Newzbin? Ik wil eigenlijk geen betaald account hiervoor nemen, vooral omdat hun bestaansrecht nogal onzeker is (newzbin heeft een .com domein, die kan zo offline worden gegooid). Binsearch.info of NZBindex.nl zou verschrikkelijk handig zijn.
http://nzb.su/ is gratis en werkt prima er mee!
Deze stel je in onder Newznab
Icekiller2k6 schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:23:
Als ik me niet vergis zet het wel standaard dat het TV is dan moet je gewoon zeggen dat bij TV, ..py een automatische actie is.
Ik weet hoe ik een post-processing actie in moet stellen, en laat ze precies om deze reden naar een nieuwe categorie downloaden. Maar welke .py moet ik selecteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westmania
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-04 13:02
SpaceK33z schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:33:
Nzbs.org.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-01 17:40

SpaceK33z

Webdeveloper

Die laat geen nieuw registraties meer toe :(. Ik heb wel al een account aangemaakt op nzb.su, maar bij een test met een film die al uit is download CouchPotato 'm helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:10

Arfman

Drome!

Ik meld me hier ook maar even, tevreden gebruiker van SickBeard + SABnzbd. Draait al enkele maanden compleet vlekkeloos. Zo vlekkeloos dat ik vergat om m'n usenetabbo te verlengen, toen begon er na 2 dagen toch wat twijfel te ontstaan :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Laatst online: 19-04 09:46
ScrooLoose schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:23:
Ik heb vorige week geprobeerd Sickbeard draaiende te krijgen op mijn Synology NAS maar ik kreeg het niet voor elkaar, waar het mis ging weet ik zo even niet meer.

Binnenort vakantie, dan maar even verder klooien daarmee :)
Ik heb deze tut gebruikt :

HowTo install SickBeard on Synology DS410
#################################
http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=45&t=27170
2010-11-16 1850

# login in as root

# Install the following if needed
ipkg install git # install git
ipkg install textutils # Needed to use git pull to update from the source

# Installation
cd /volume1/@appstore/ # Your applications dir
mkdir sickbeard # create the app dir

# Get a clone of the source
git clone git://github.com/midgetspy/Sick-Beard.git sickbeard

# Add Sick Beard to SABnzbd+ startup script
echo -e "\n# start Sick Beard
echo -n \`/bin/date\`>>\$DIR/log/scripts.log;
echo \": Starting Sick Beard..\">>\$DIR/log/scripts.log
\$DIR/utils/bin/python /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py --quiet &" >> /var/packages/sab2/target/scripts/sabstart.sh

# In order to use sickbeard's post-processing scripts for sabnzbd
ln -s /var/packages/sab2/target/utils/bin/python /usr/bin/python

# Start SickBeard
python SickBeard.py

# Go to <NAS ip>:8081 for the webinterface, edit the config.
# Add under General config: - "Initial quality" to the wanted quality
# Add under Episode download option: - change "NZB action" to "SABnzbd" and fill in further
# Shut SickBeard down via <NAS ip>:8081/home/shutdown/

# Edit config.ini when SickBeard is not running!
nano /volume1/@appstore/sickbeard/config.ini
# set git_path = /opt/bin/git

# Restart sabnzbd+ in DSM Package Management, and your TV show grabber is running

# Update when it is not running
cd /volume1/@appstore/sickbeard/
git pull

Succes :)

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
en deze voor CouchPotato :

HowTo install CouchPotato on Synology DS410
2010-11-16 1850

# login in as root
ipkg install python26 # install python2.6 if it is not on your system
mkdir couchpotato # create the app dir

git clone git://github.com/RuudBurger/CouchPotato.git couchpotato/

# Add CouchPotato to SABnzbd+ startup script
echo -e "\n# start CouchPotato
echo \": Starting CouchPotato..\">>\$DIR/log/scripts.log
/opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/couchpotato/CouchPotato.py -d">>/var/packages/sab2/target/scripts/sabstart.sh

# Run CouchPotato
python2.6 /volume1/@appstore/couchpotato/CouchPotato.py -d

# One can update via two methods:
# 1) webinterface: version info on the webinterface and easy updating
# 2) git pull: ssh needed

# 1) Rename .git to use the build-in updater (git config is kept)
mv /volume1/@appstore/couchpotato/.git /volume1/@appstore/couchpotato/.git2
# 2) git update, run only when CP is not running
cd /volume1/@appstore/couchpotato/
git pull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02 22:33

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Hmm net gedropt in sabnzbd

Hmm, vandaag weer is met sickbeard proberen te spelen, maar ik vind het nog steeds een draak van een programma.. Het ding moet gewoon die series naar sabnzbd sturen en niet zelf directories gaan maken, ik vind het nog steeds een draak van een programma (vroeger ook als is gebruikt)

En het moet gewoon werken, ik wil helemaal geen paths invoeren als ik een nieuwe serie maak etc

[ Voor 88% gewijzigd door DJ-Visto op 13-12-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

reinoud schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:30:
[...]

Ik heb deze tut gebruikt :

HowTo install SickBeard on Synology DS410
2010-11-16 1850

# login in as root

# Install the following if needed
ipkg install git # install git
ipkg install textutils # Needed to use git pull to update from the source

# Installation
mkdir sickbeard # create the app dir

git clone git://github.com/midgetspy/Sick-Beard.git sickbeard

...................................
Tot daar gaat alles goed maar daarna snap ik er de ballen van. :S

Is er nog geen package in aantocht die alles automagisch afwerkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:13

swtimmer

Ontrafelt het leven!

DJ-Visto schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:32:

Hmm, vandaag weer is met sickbeard proberen te spelen, maar ik vind het nog steeds een draak van een programma.. Het ding moet gewoon die series naar sabnzbd sturen en niet zelf directories gaan maken, ik vind het nog steeds een draak van een programma (vroeger ook als is gebruikt)

En het moet gewoon werken, ik wil helemaal geen paths invoeren als ik een nieuwe serie maak etc
Je kan ze toch allemaal naar hetzelfde path laten verwijzen en dan pas bij de search optie aangeven welke serie je eigenlijk zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
hoe vaak voeg je een serie toe? het is foldertje aanmaken vs. ingewikkelde rssfeeds vs. handmatig afleveringen zoeken. dan ben ik gauw om...

@reinoud:
ik zal vanavond de synlogy tuts aan ts toevoegen (gaat zo lastig vanaf mobiel). heb je ook ergens staan hoe je python op de syno zet, niet oedereen heeft ook sab en daarmee heb jij ws python erop gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
[b][message=35201152,noline]..... en daarmee heb jij ws python erop gekregen?
Je kan dat via : "ipkg install python26 # install python2.6 if it is not on your system" doen

En ik heb Sabnzbd+ via Merty's Synology® Diskstation packages:

http://www.mertymade.com/syno/index.html#sabnzbd

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik gebruik echt al heel lang sabnzbd+ met daar bij couchpatato. Ik heb op ubuntu ook nog sickbeard draaien al gebruik ik dat amper want op de server draait een programma van bierdopje die de series al download vond dat veel makkelijker werken dan sickbeard (persoonlijk dan). Maar verder ben ik echt super tevreden! het maakt het leven wel erg makkelijk hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 09:33
Voordat ik begin aan het installeren van Couchpotato heb ik nog een klein vraagje. Is het mogelijk om in te stellen dat ik alleen 1080p films wil met NL subs en blu-ray als bron?

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-04 16:54
[FrEEzEr] schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:07:
Voordat ik begin aan het installeren van Couchpotato heb ik nog een klein vraagje. Is het mogelijk om in te stellen dat ik alleen 1080p films wil met NL subs en blu-ray als bron?
Kwaliteit kan je instellen. En met prefered words als "DUTCH' etc. kom je een heel eind.

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ja inderdaad, je kan behoorlijk veel instellen met dat programma. Ik download de subtitles zelf dus daar doe ik niet zo heel veel mee. Maar met wat pasz zegt zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326610

Je moet wel een beetje consequent blijven. Sickbeard moet natuurlijk wel kunnen bijhouden welke series er gedownload zijn om ze zo te kunnen aangeven in de database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-04 12:51
Sickbeard is echt ideaal. Soms heeft ie nog wel wat vreemde kuren, dat ie dingen download die ik helemaal niet heb aangegeven of dingen die te oud zijn terwijl ik toch duidelijk de retentie heb aangegeven.
Maar voor de rest werkt het echt super.

Couchpotato werkt voor mij persoonlijk niet echt goed. Aangezien ik graag ook kwaliteits releases wil hebben (je wacht tenslotte toch al op de bluray), wil ik dan goed kunnen filteren op releasegroup. Maar preferred words werkt niet zoals het zou moeten, als er namelijk nog geen is van die releasegroup download ie gewoon de eerste de beste.

Ook zou rss ondersteuning voor private trackers ideaal zijn, aangezien er bepaalde trackers zijn die alleen maar kwaliteit releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08

Het komt een beetje op me over alsof je het doel van Sickbeard niet zo goed snapt? :?

Je maakt je foldertjes (geef toe, niet echt een ramp om dat eenmalig te doen?), je zegt in Sickbeard welke serie in welke folder moet.

Tadaa, geen omkijken meer naar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:09

Ik heb SickBeard gisterenavond ook maar eens geinstalleerd op m'n nieuwe NAS (Synology 411+).

Ik moet zeggen dat ik het in 1e instantie wat onduidelijk vond (als in niet erg intuitief), maar wat is er nou echt mis met het aanmaken van een nieuwe directory voor een nieuwe serie ?
Voor bestaande series (die je bijv al via SABnzbd had ingesteld) is het een kwestie van je huidige directory structuur laten scannen (via Add multiple shows from a root directory) en ze staan in 1 keer in SickBeard.

Wat ik nog mis is het automatisch downloaden van subs. Gebruik daar nu het windows bierdopje tooltje voor, maar zou het toch liever ook op m'n NAS draaien. Met Periscope zou dit moeten kunnen, maar kan niet echt een beschrijving vinden hoe dit nu te installeren/configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westmania
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-04 13:02
sverzijl schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:35:
[...]

Ik heb SickBeard gisterenavond ook maar eens geinstalleerd op m'n nieuwe NAS (Synology 411+).

Ik moet zeggen dat ik het in 1e instantie wat onduidelijk vond (als in niet erg intuitief), maar wat is er nou echt mis met het aanmaken van een nieuwe directory voor een nieuwe serie ?
Voor bestaande series (die je bijv al via SABnzbd had ingesteld) is het een kwestie van je huidige directory structuur laten scannen (via Add multiple shows from a root directory) en ze staan in 1 keer in SickBeard.
Als ik een nieuwe serie invoer in SickBeard dan geeft ie Sabnzbd de opdracht deze te gaan downloaden en geeft m meteen de flag "tv series". Sabnzbd zorgt er dan voor dat er een nieuwe map wordt aangemaakt in mijn tvseries directory. De indeling ervan wordt ook door Sabnzbd bepaald, niet door SickBeard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Westmania schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:02:
[...]

Als ik een nieuwe serie invoer in SickBeard dan geeft ie Sabnzbd de opdracht deze te gaan downloaden en geeft m meteen de flag "tv series". Sabnzbd zorgt er dan voor dat er een nieuwe map wordt aangemaakt in mijn tvseries directory. De indeling ervan wordt ook door Sabnzbd bepaald, niet door SickBeard.
Dat is maar net hoe je het instelt. Bij mij download en extract sabnzbd de serie op aangeven van Sickbeard, en sickbeard kijkt vervolgens of die episode er staat, moved hem naar de juiste map zoals aangegeven (bv. F:\Series\CSI NY) en renamed hem vervolgens netjes naar "CSI NY 6x06 - The Hanging Man" (oid). Ideaal wat mij betreft, zo kan Sickbeard ook mooi bijhouden wat er eventueel nog mist (alhoewel het eigenlijk nooit voorkomt dat er een episode niet binnen komt).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Westmania schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:02:
Je hebt gelijk, ik heb echter de sabToSickbeard post-processing aan staan die de files plaatst in de in SickBeard geconfigureerde directories. Maar idd in 1e instantie bepaalt SABnzbd de download locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Op mijn synology heb ik nu sickbeard staan maar hoe start je dat vanuit de commandline ?

Moet dat nu echt zo ingewikkeld ?
Hij draait nu iig *O*

Kan iemand mij vertellen hoe je (vanuit de commandline?) een script kunt editen zodat ik die regel aan het sabnzb script kan toevoegen ?

[ Voor 54% gewijzigd door ScrooLoose op 14-12-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Waarschijnlijk kan dat met het commando vi /padnaarscript/naamscript of nano /padnaarscript/naamscript (ff googlen op edit script synology?) Mochten deze er niet opstaan dan kun je ze vast erop krijgen met ipkg.

• job
reinoud schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:31:
en deze voor CouchPotato :

/opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/couchpotato/CouchPotato.py -d">>/var/packages/sab2/target/scripts/sabstart.sh
Klein foutje in je uitleg waardoor coachpotato niet opstart met het script, zo start die wel.

/opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/couchpotato/CouchPotato.py -d"
>>/var/packages/sab2/target/scripts/sabstart.sh

Wat verder nog wel handig is om te vermelden is dat couchpotato standaard op poort 5000 draait. Met een synology gaat het dan niet werken aangezien de synology het webmanagement al op poort 5000 actief is.
In het config bestand van coachpotato de poort veranderen, reboot en klaar

Na even getest te hebben vind ik coachpotato maar een matig programma. Maar voor de mensen die het wel willen gebruiken op hun synology. veel plezier :).
ScrooLoose schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:09:
Kan iemand mij vertellen hoe je (vanuit de commandline?) een script kunt editen zodat ik die regel aan het sabnzb script kan toevoegen ?
Dat staat in de post van reinoud, en dus ook iets hoger hier in mijn post.
dmv van die echo -e "\ & de >>>

of wellicht makkelijker, installeer het programma nano (ipkg install nano) waarmee je bestanden kan editen.
save (writeout), exit e.d. doe je met de ctrl knop.
(het programma vi is ook een optie en staat al geinstalleerd, maar voor een beginner lastig om mee te werken).
Arfman schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:06:
Dat is maar net hoe je het instelt. Bij mij download en extract sabnzbd de serie op aangeven van Sickbeard, en sickbeard kijkt vervolgens of die episode er staat, moved hem naar de juiste map zoals aangegeven (bv. F:\Series\CSI NY) en renamed hem vervolgens netjes naar "CSI NY 6x06 - The Hanging Man" (oid).
Jep, hier werkt het ook zo. Download tv dir aangeven, en postprocessing aanvinken en klaar.
Mooie is ook nog dat sick beard ook meteen de juiste nfo's en tbn/jpgs aanmaakt voor xbmc :).

[ Voor 55% gewijzigd door job op 16-12-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02 22:33

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Fire69 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:32:
[...]

Het komt een beetje op me over alsof je het doel van Sickbeard niet zo goed snapt? :?

Je maakt je foldertjes (geef toe, niet echt een ramp om dat eenmalig te doen?), je zegt in Sickbeard welke serie in welke folder moet.

Tadaa, geen omkijken meer naar. :P
mapjes maken? Op een download vm op een share? DIe hij niet ziet? Jaa :+ (mappen helpt ook niet, ziet hij ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
sverzijl schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:35:
Wat ik nog mis is het automatisch downloaden van subs. Gebruik daar nu het windows bierdopje tooltje voor, maar zou het toch liever ook op m'n NAS draaien. Met Periscope zou dit moeten kunnen, maar kan niet echt een beschrijving vinden hoe dit nu te installeren/configureren.
Toch maar even ingedoken vanavond, en werkend gekregen. Kwestie van de juiste dirs laten scannen met een find op *.mkv voor bijv. afgelopen x-dagen en voor iedere file een call doen naar een python 'downloadSubtitle' procedure met gewenste sub-talen. Als sub (en/nl) aanwezig dan wordt deze automatisch gedownload en in dezelfde directory geplaatst. Je mag dan helaas geen renaming meer gebruiken in SickBeard want er wordt op exacte naam(incl.ripper name etc) gezocht.

Niet ideaal, maar het werkt. Zou leuk zijn als dit in SB geintegreerd wordt (zag wel een trunk van ene rob.bruce70 waar dit in zou zitten (alleen manual), maar na installatie zag ik nog nergens een knop voor het downloaden vd subs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
DJ-Visto schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 00:00:
mapjes maken? Op een download vm op een share? DIe hij niet ziet? Jaa :+ (mappen helpt ook niet, ziet hij ook niet)
Kan aan mij liggen, DJ-Visto, maar ik snap niets van je post.

Maar zoals moet is als volgt:
Je hebt je share, met daarin voor welke serie een folder. Die folders voeg je toe aan sick beard zodat hij deze series voor jou volgt. Wil je een nieuwe serie volgen (waarvan je nog niets gedownload hebt), folder maken met de naam van de serie. Deze folder toevoegen en klaar.

[ Voor 27% gewijzigd door job op 17-12-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
job schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:24:
[...]
Klein foutje in je uitleg waardoor coachpotato niet opstart met het script, zo start die wel.

/opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/couchpotato/CouchPotato.py -d"
>>/var/packages/sab2/target/scripts/sabstart.sh
Ook ff toegevoegd aan de startpost. Kun je ook uitleggen waarom je CP een matig programma vind? Het is nog lang niet uitontwikkeld, maar het kan al aardig wat. Met 1 druk op de knop regel je bijvoorbeeld ook trailers en subtitles (if any) bij je films. Dat vind ik al een hele prettige feature, maar daarnaast is het filmpje zoeken ook helemaal prima alleen zouden wat meer providers handig zijn voor meer resultaten.

edit:
Net een leuke ontdekt met Couchpotato. Ik had Unstoppable erin gestopt met R5 als minimumkwaliteit. Zie ik in FTD dat ie 'uit' is, maar hij staat dus al op mijn mediacenter dankzij Couch, een paar uur geleden automatisch gedingest. Zo hoort het!

[ Voor 19% gewijzigd door Mar2zz op 17-12-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Mar2zz schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 07:08:
Ook ff toegevoegd aan de startpost. Kun je ook uitleggen waarom je CP een matig programma vind?
Goede vraag. :)
Het is een prima programma voor iemand die exact weet wat hij wil downloaden.
Voor mij werkt het niet. Ik zit liever op ftd/newzbin rond te neuzen wat er allemaal gepost is en kies daar mijn films uit. Ik weet dat dan dat de film die ik wil downloaden ook daadwerkelijk te krijgen is in de kwaliteit die ik wil.
Ja het is dan wellicht wat extra werk.. maar ik ben toch al aan het lezen waar een film over gaat en of andere mensen de film goed vinden. Die ene minuut en paar klikjes extra zijn het verschil niet.

Met CP is het films toevoegen en maar afwachten wanneer en of die binnenkomt. Staat de film niet in 1080/720 op usenet dan hoef ik hem niet.. en bij sommige films kan ik dan lang wachten. :)
Het programma is niet matig, maar laten we stellen dat ik niet met het principe overweg kan :P.
Het programma doet verder exact wat het hoort te doen, maar het is voorlopig mijn ding nog niet.

[ Voor 37% gewijzigd door job op 17-12-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
job schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:23:
[...]
Met CP is het films toevoegen en maar afwachten wanneer en of die binnenkomt. Staat de film niet in 1080/720 op usenet dan hoef ik hem niet.. en bij sommige films kan ik dan lang wachten. :)
Dat is exact waar ik hem wel voor gebruik. Kijk regelmatig op release sites waar de meeste nieuwe films uiteraard meestal eerst als CAM/TC/R5 gepost worden. Daar heb ik weinig behoefte aan, maar tegen de tijd dat ie als 720p beschikbaar is ben ik die film al lang weer vergeten. Oplossing: zet hem in CP en ik krijg vanzelf een mailtje wanneer ie wel beschikbaar/gedownload is. Voor een vergeetachtig iemand als ik is het ideaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
job schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:23:
[...]
Het programma is niet matig, maar laten we stellen dat ik niet met het principe overweg kan :P.
Het programma doet verder exact wat het hoort te doen, maar het is voorlopig mijn ding nog niet.
Man, CP kan ook betere kwaliteit downloaden. Je hoeft alleen minimum op te geven. Check onder configuratie quality. Maak een nieuw profiel. Gooi 1080p bovenaan, 720 eronder, en daaronder de mindere smaakjes die je dan ook eventueel nog zou lusten. Dan geef je het aantal dagen op dat cp moet wachten voordat ie naar betere kwaliteit gaat kijken voor die versie. Hij zal eerst de eerst mogelijke vinden.

Mocht je een keer een fake 1080 binnenkrijgen van een releasegroep die CAMS naar die resolutie optilt dan weet je ook wat je in je ignorefilter moet zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Heb al wel door hoe de boel werkt. :P
Ben waarschijnlijk zo verstokt dat ik aan de andere manier van werken moet wennen. Heb CP nu vol gemikt met films en we gaan eens kijken wat dat de komende maanden oplevert :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:48
weet iemand hoe je de series die je volgt weer moet verwijderen
ben eerst aan het uitproberen geweest en wil ze nu op een andere plek gaan neer zetten op mijn server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dat moet (helaas) per show. Via manage shows -> show x -> delete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-04 12:51
Je zou natuurlijk ook de database kunnen weggooien. Is wel wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
ok, heb alles handmatig verwijderd. En weer ingesteld op mijn usb 3 van mijn ds209. Daar worden nu ook keurig mapjes aangemaakt met de fanart enzo dr in. Maar als Sickbeard wat heeft gedowload komen de series in de standaard map van sabnzb terecht. Ben ik ergens iets vergeten of kan je niet naar een usb toe sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Na de download moet je in de SABnzbd log kunnen zien wat er mis is gegaan met de sabtosickbeard post processing (neem aan dat je die wel het geconfigureerd in SABnzbd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
In sabnzb heb ik sabtosickbeard.py aanstaan. Maar ik krijg deze foutmelding.

Bericht van het script "sabToSickBeard.py" (Exit code = 255):
Loading config from /opt/share/sickbeard/sickbeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
ERROR: You need an autoProcessTV.cfg file - did you rename and edit the .sample?

Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Misschien flauw, maar 'did you rename and edit the .sample'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
geloof het niet, weet niet eens wat je eigenlijk met .sample bedoelt. Eerst werkte alles goed toen ik bij wijze van experiment alles op mijn download map binnen slurpte. Maar omdat ik de tv series naar een usb wil schrijven die aan mijn ds209 hangt heb ik alles handmatig verwijderd en series er weer op nieuw opgezet met een pad naar de usb schijf. Daar maakt hij ook keurig mapjes per serie aan met de fanart enz. er in. Echter de gedownloade bestanden komen nog gewoon in de standaard map van sabnzb terecht. Nu heb ik in sabnzb het script sabtosickbeard.py aangezet en krijg ik dus bovenstaande foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-03 16:17

afraca

Open Source!

Ik wil graag (hoogstwaarschijnlijk tijdelijk) Sickbeard & Couchpotato gebruiken i.c.m. torrents. In de Sickbeard meukpost staat:
Verder is het mogelijk om afleveringen te downloaden van usenet en in mindere mate via BitTorrent.
Ik kan niet echt ergens een toelichting vinden wat de beperkingen zijn van torrents t.o.v. usenet, wat betreft Sickbeard (en Couchpotato)

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
joppe113 schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:46:
geloof het niet, weet niet eens wat je eigenlijk met .sample bedoelt. Eerst werkte alles goed toen ik bij wijze van experiment alles op mijn download map binnen slurpte.
Het _leek_ goed te gaan, maar zonder /opt/share/sickbeard/sickbeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg zal de postprocessing (in dit geval het verplaatsen van de gedownloade file naar de in SB geconfigureerd hebt) niet werken.
Je zal daar waarschijnlijk wel de file autoProcessTV(.cfg).sample hebben staan. Deze voorzien van de juiste gegevens en renamen naar autoProcessTV.cfg en het zou moeten werken.
afraca schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:02:
Ik kan niet echt ergens een toelichting vinden wat de beperkingen zijn van torrents t.o.v. usenet, wat betreft Sickbeard (en Couchpotato)
Met 'in mindere mate' zal hier wel bedoelt worden dat het niet zo snel zal gaan ivm usenet.

[ Voor 20% gewijzigd door sverzijl op 20-12-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
ok, zal ik vanavond eens naar kijken.Je bedoelt dan dit ergens instellen in sb of moet ik linux in?

Ik zag trouwens ook dat deze instelling staan in sabnzb aangevinkt!:
Vervang verboden tekens in map namen door gelijkende tekens (anders verwijderen).aangevinkt stond. Is dat het probleem ook?

[ Voor 21% gewijzigd door joppe113 op 20-12-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
joppe113 schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:25:
ok, zal ik vanavond eens naar kijken.Je bedoelt dan dit ergens instellen in sb of moet ik linux in?

Ik zag trouwens ook dat deze instelling staan in sabnzb aangevinkt!:
Vervang verboden tekens in map namen door gelijkende tekens (anders verwijderen).aangevinkt stond. Is dat het probleem ook?
De file zal je idd direct op je DS moeten editen (met bijv. vi)

En de instelling die je noemt zal het probleem niet veroorzaken, maar kijk gewoon in de log nadat je deze file hebt goedgezet. Evt foutmeldingen die je krijgt zijn redelijk duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
En wat bedoel je dan met de juiste gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-03 16:17

afraca

Open Source!

sverzijl schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:23:
[...]

Met 'in mindere mate' zal hier wel bedoelt worden dat het niet zo snel zal gaan ivm usenet.
Als het hier gaat om download snelheid is dat niet echt een issue. Als je genoeg bij te houden hebt (en dat is pas de problème :P ) komt dat alsnog prima uit. Als het om de release snelheid gaat scheelt het bij mijn weten ook niet onoverkomelijk veel. Als arme student haal ik sowieso niet alles uit Usenet omdat ik als echte Nederlander voor zo'n gratis oplossing zou gaan, waar je natuurlijk inlevert op kwaliteit.

Bijkomende vraag dan:
Sabnzbdplus is een vereiste voor CouchPotato.
Bron: Entertainment vanuit de luie stoel: Open Source: CouchPotato

Als ik alleen torrents zou gebruiken, gaat CP daar moeilijk over doen? (Ongelukkig gekozen afkorting gezien de momenteel lopende zedenzaak)

Hopen dat Ruud hier even langsklikt ;)

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-03 16:01
als je zijn cron script gebruikt de eerste keer even de "--mtime 7" weghalen, anders pakt hij alleen de bestanden van 7 dagen of jonger.

het zou alleen nog mooi zijn wanneer je met periscope de subs met taal code weg kon schrijven:
titel_NL.srt
titel_EN.srt
zag daar nog geen mogelijkheid voor.

[ Voor 22% gewijzigd door GoVegan op 20-12-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
GoVegan schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:20:
[...]
als je zijn cron script gebruikt de eerste keer even de "--mtime 7" weghalen, anders pakt hij alleen de bestanden van 7 dagen of jonger.
zijn=mijn. Klopt, 1e handmatige run zou je zonder mtime moeten draaien. Zal het er ook ff bijzetten.
het zou alleen nog mooi zijn wanneer je met periscope de subs met taal code weg kon schrijven:
titel_NL.srt
titel_EN.srt
zag daar nog geen mogelijkheid voor.
Dat is niet zo moeilijk. Verander de volgende regel in Bierdopje.py :
code:
1
        subpath = subtitle["filename"].rsplit(".", 1)[0] + '_' + subtitle['lang'].upper() + '.srt'

Als je beide talen wilt hebben, dan het script aanroepen met eerst alleen 'en' en daarna met 'nl' (anders krijg je alleen de taal die hij het eerst vindt)

[ Voor 43% gewijzigd door sverzijl op 20-12-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
afraca schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:43:
[...]

Als het hier gaat om download snelheid is dat niet echt een issue. Als je genoeg bij te houden hebt (en dat is pas de problème :P ) komt dat alsnog prima uit. Als het om de release snelheid gaat scheelt het bij mijn weten ook niet onoverkomelijk veel. Als arme student haal ik sowieso niet alles uit Usenet omdat ik als echte Nederlander voor zo'n gratis oplossing zou gaan, waar je natuurlijk inlevert op kwaliteit.

Bijkomende vraag dan:

[...]

Bron: Entertainment vanuit de luie stoel: Open Source: CouchPotato

Als ik alleen torrents zou gebruiken, gaat CP daar moeilijk over doen? (Ongelukkig gekozen afkorting gezien de momenteel lopende zedenzaak)

Hopen dat Ruud hier even langsklikt ;)
Couchpotato zoekt torrents via de Piratebay en gooit ze als ze gevonden worden in een specifieke map. als je je torrentclient daar laat kijken dan gaat ie ze automatisch downloaden. Echt moeilijk doen zal ie dus niet, maar ik weet niet of er rekening wordt gehouden met aantal seeders enzo.

Sickbeard zelfde idee, maar die haalt alleen torrents van EZRss, maar dat heeft beperkte backlog en niet alle kwaliteiten zijn beschikbaar. Sickbeard maak je dus echt een beetje kreupel ermee. Maar wellicht komen voor beide programma's er nog providers bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:56
Ben zojuist bezig geweest om Sickbeard op mijn Synology 107+ te installeren, gebruikmakend van de tutorial in dit topic. Installeren gaat allemaal prima, maar als ik
python SickBeard.py
uitvoer krijg ik alleen het volgende te zien:
[Apparaatnaam]> python SickBeard.py
Starting up Sick Beard master from /volume1/@appstore/sickbeard/config.ini
en daar blijft het dan bij. Volens mij moet hier nog een hele lap tekst onder komen, maar er gebeurt verder niets meer. Connecten naar [Apparaatnaam]:8081 is er dan uiteraard ook niet bij.

Enig idee wat hier nog mis zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
joppe113 schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:36:
En wat bedoel je dan met de juiste gegevens?
Dat zie je als je de file opent. Host/port, username/password voor SAB
jacklam schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:07:
en daar blijft het dan bij. Volens mij moet hier nog een hele lap tekst onder komen, maar er gebeurt verder niets meer. Connecten naar [Apparaatnaam]:8081 is er dan uiteraard ook niet bij.

Enig idee wat hier nog mis zou kunnen zijn?
Ook niets in de <sickbeard>/Logs/sickbeard.log ?

Volgens mij heb ik dit ook gehad op een DS207+. Daar hing SB na deze melding en deed niets meer. Er zijn meer mensen met die probleem gezien de meldingen op Synology forum (o.a. hier). Ik heb het zelf nooit op kunnen lossen, maar sinds ik een DS411+ heb werkt het wel meteen (heb jij alleen niets aan).

[ Voor 63% gewijzigd door sverzijl op 20-12-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:56
Ook niets in de <sickbeard>/Logs/sickbeard.log ?
Nee, helaas, file is helemaal leeg...
Volgens mij heb ik dit ook gehad op een DS207+. Daar hing SB na deze melding en deed niets meer. Er zijn meer mensen met die probleem gezien de meldingen op Synology forum (o.a. hier). Ik heb het zelf nooit op kunnen lossen, maar sinds ik een DS411+ heb werkt het wel meteen (heb jij alleen niets aan).
Had dat topic zelf ook al gevonden. Ik heb python 2.6 nog geinstalleerd, en kom dan inderdaad wel iets verder, maar nu houd het helaas ook bij mij op bij
Starting Sick Beard on http://localhost:8081
Thnx voor de hulp, en we gaan weer verder zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Weet alleen dat de hangup ontstaat bij het commando cherrypy.server.start() aan het eind van sickbeard/webserveInit.py. Misschien helpt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Hebben jullie die startupfix wel gebruikt?
job in "[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
als je met 'startupfix' bedoelt starten met python2.6, ja. Hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
sverzijl schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:32:

Dat is niet zo moeilijk. Verander de volgende regel in Bierdopje.py :
code:
1
        subpath = subtitle["filename"].rsplit(".", 1)[0] + '_' + subtitle['lang'].upper() + '.srt'

Als je beide talen wilt hebben, dan het script aanroepen met eerst alleen 'en' en daarna met 'nl' (anders krijg je alleen de taal die hij het eerst vindt)
ah super man, werkt perfect.
en trouwens zou het niet beter zijn om te kijken of er al een srt file bij het avi bestand staat ipv kijken of het bestand jonger is dan 7 dagen?
is wat lastiger (heb zelf even geprobeerd maar kom er nog niet echt uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Dat kan, maar zoals ik in dat stukje al schreef zou ie dan niet naar de NL SRT gaan zoeken als de EN SRT er al staat (geldt niet als je EN / NL andere namen geeft zoals met bovenstaande aanpassing, maar mijn HDX ondersteunt deze _EN/_NL benamingen niet, dus voor mij geen optie. Ik moet de SRT dezelfde naam geven als de movie-file)

Maar mocht je dit wel willen, dan zou je het bijv. op deze manier kunnen doen (voor portability zou het eigenlijk in Python moeten, maar dat beheers ik slechts matig) :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
for lang in EN NL; do
  for EXT in mkv avi; do
    find /pad_naar_videos -name "*.$EXT"|while read file;
    do
      srtfile=$(dirname "$file")/$(basename "$file" .$EXT)_$lang.srt
      echo Checking "$srtfile"
      if [ -f "$srtfile" ]; then
        echo SRT already downloaded. Skipping.
      else
        echo SRT not available yet, will try to download.
        ./downloadSub $file $lang
      fi
    done
  done
done

(in downloadSub.py pas je de string ['nl','en'] aan naar ['$1'.lower()] zodat het de parameter uit bovenstaande scriptje accepteert als te zoeken language (moet lowercase zijn) en het zou moeten werken)

[ Voor 69% gewijzigd door sverzijl op 20-12-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
wat ik trouwens me ook afvroeg, ik krijg veel films binen zonder nl onderttiteling. Wat voor voorkeur woorden gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

joppe113 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:57:
wat ik trouwens me ook afvroeg, ik krijg veel films binen zonder nl onderttiteling. Wat voor voorkeur woorden gebruiken jullie?
Dit is al vaker behandeld. Zorg gewoon dat je goede kwaliteit films binnenhaalt en gebruik XBMC Subtitle addon (of een site zoals podnapisi.net) om de goede subs te vinden. Aanbod van goede films (720p+) met ingebakken NL subtitels is karig op z'n best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Gelukkig is dat aanbod karig. Ontzettend veel lof voor de inzet van de community, maar de meeste zelf gemaakte NL subs zijn tenenkrommend slecht. Ik houd het maar bij de engelse subs.

Anyway.. iemand die de update functie (dus buiten git om) aan praat krijgt bij coachpotato?
Bij mijn installatie zie ik 'Version UNKNOWN Build' staan. En een optie om te updaten is er dan ook niet.

[ Voor 46% gewijzigd door job op 21-12-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
job schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:33:
Gelukkig is dat aanbod karig. Ontzettend veel lof voor de inzet van de community, maar de meeste zelf gemaakte NL subs zijn tenenkrommend slecht. Ik houd het maar bij de engelse subs.
of nog erger, ingebakken subs :D
Anyway.. iemand die de update functie (dus buiten git om) aan praat krijgt bij coachpotato?
Bij mijn installatie zie ik 'Version UNKNOWN Build' staan. En een optie om te updaten is er dan ook niet.
jups update functie van CP werkt hier gewoon, tijdje gelden, een versie geinstaleed, en om de zoveel tijd krijg ik boven op de 'wanted' pagina een 'new version' melding. daar op klikken, minuutje wachten en de nieuwe versie draaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:13

swtimmer

Ontrafelt het leven!

GoVegan schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:12:
[...]

of nog erger, ingebakken subs :D

[...]
Dat is voor mij meestal een rede tot een move richting /dev/null. Liever gewoon de keuze via een srt dat als het moet je een ondertitel erbij kan pakken en later gewoon kan vervangen met srt's die vanaf een DVD oid komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz

de map .git moet je verwijderen uit je CPconfig-map en dan updates aanvinken in config op CPwebinterface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Mar2zz schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:31:
de map .git moet je verwijderen uit je CPconfig-map en dan updates aanvinken in config op CPwebinterface
Excuses had er bij moeten zetten dat ik dat al gedaan had.
Althans ipv verwijderen heb ik de git folder hernoemd, vinkje staat goed.

Ik dacht dat het wellicht een issue was waar meer mensen last van hebben. Desnoods begin ik weer met een schone install. :)
sverzijl schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:00:
Nee hij bedoelt dat je op de synology de poort waarop coachpotato start moet veranderen.
Zie ook mijn post waarnaar hij linkt. :)

[ Voor 26% gewijzigd door job op 21-12-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
gitclone niet als sudo uitvoeren ook gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
job schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:37:
[...]

Excuses had er bij moeten zetten dat ik dat al gedaan had.
Althans ipv verwijderen heb ik de git folder hernoemd, vinkje staat goed.

Ik dacht dat het wellicht een issue was waar meer mensen last van hebben. Desnoods begin ik weer met een schone install. :)
ik had voldoende aan een reboot om het build nummer weer te voorschijn te toveren (na het verwijderen van de .git folder en de optie aangevinkt te hebben). :)

[ Voor 7% gewijzigd door r3v0ss op 21-12-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Reboots van CP of zelfs mijn hele synology werkten niet. Nieuwe installatie van CP en het werkt!
Versie wordt nu gewoon herkend.
Wat het was weet ik niet, maar het werkt. Bedankt voor de hulp.

edit:
Voor de mensen die sickbeard, coachpotato icm sabnzbd op een synology willen draaien:
Een snel model is een aanrader. Een parity repair duurt eindeloos op mijn ds110j. Dat het lang duurt is niet erg, maar alles reageert zo traag. :>

[ Voor 72% gewijzigd door job op 21-12-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
sverzijl schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:00:
even voor de volledigheid, sabnzbd ook geinstalled? of werk j e met torrents?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Mar2zz schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:02:
[...]
even voor de volledigheid, sabnzbd ook geinstalled? of werk j e met torrents?
ja (en geen torrents).
Heb destijds werkelijk van alles geprobeerd. Met python2.5 (via ipkg) en 2.6(ipkg), met 2.5 uit SABnzbd (en daarmee dus ook de cherrypy/cheetah die bij SAB meegeleverd wordt, te controleren door een sys.path uit te voeren), nieuwste cherrypy van cherrypy.org gehaald/installed (want hij loopt uiteindelijk vast op het starten van de cherrypy HTTP server), wijzigen listening ports/host etc, maar niets hielp. Bij instellen van reeds in gebruik zijnde listening port meldt ie dat wel netjes en breekt dan af (zonder hang).
't Is ook geen error die je krijgt dat er eoa library niet gevonden kan worden ofzo, maar een hang van de python processen (alleen nog te killen met kill -9). Het vreemde is echter dat SAB zelf wel gewoon werkte en die gebruikt ook een cherrypy HTTP server.

Met mn huidige DS411+ werkte alles meteen - SAB, couchpotato, sickbeard (laatste gebruik makende van SAB's python2.5.x) - , maar niet op de DS207+. Voor mij is het probleem dus al opgelost door nieuwe NAS.
Misschien dat er toch iets mis is met de python build voor DS107+/DS207+ (beiden Marvell Orion ARM processor)
job schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:37:

Nee hij bedoelt dat je op de synology de poort waarop coachpotato start moet veranderen.
Zie ook mijn post waarnaar hij linkt. :)
Oh ok, maar het ging om Sickbeard, en die draait standaard op 8081 (en is gewoon vrij)

[ Voor 11% gewijzigd door sverzijl op 21-12-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
sverzijl schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:28:
Oh ok, maar het ging om Sickbeard, en die draait standaard op 8081 (en is gewoon vrij)
Ah, nu zie ik het ook. Ik zag dat naar mijn CP oplossing gelinkt was, en ging er dus vanuit dat je probleem bij CP lag.

Wat je probleem betreft; het zou aan de build kunnen liggen, maar dat is iets wat niet zou mogen.

[ Voor 45% gewijzigd door job op 21-12-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Klopt. Veel spelfauten en gewoon verkeerd vertaalde zinnen ("Je bent een rots" :F ). Apart downloaden dus gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Een tip voor iedereen die zowel coach potato als sickbeard gebruiken. Zorg ervoor dat je sickbeard downloads niet in dezelfde map worden geplaatst als de downloads van coach potato. Coach potato heeft de neiging om alle downloads in "zijn" download map te postprocessen. Handig voor films welke je zelf in die map mikt (en dus door CP aangevuld wordt met nfo,fanart,thumbnails e.d).
Erg onhandig (en ongewenst) voor de afleveringen van series die je volgt. De afleveringen worden door coachpotato gewoon als film gezien en dus foutief (op naam van de episode) gepostprocessed.

Als je dit niet weet ben je net als ik een halve dag instellingen aan het doorlopen om de zomaar "verdwenen" afleveringen te verklaren.

Tweede tip voor je synology/e.d.: Verplaats in sabnzbd de nzb watchfolder naar een usb stick (1e usbstick kan je op de synology terugvinden in /volumeUSB1). Anders zal je merken dat je synology onnodig actief blijft en de HD's niet meer (of weinig) in de slaapstand komen.

[ Voor 16% gewijzigd door job op 22-12-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
Schijnbaar monitort SickBeard z'n folders. Indien hij een map scant, en hij vindt bestanden worden deze netjes gemarkeerd als 'Downloaded'. Maar als ik na het bekijken van de desbetreffende aflevering het bestand weggooi, zet SickBeard de status op 'Skipped'. Met als gevolg dat de aflevering niet meer meetelt in het overzicht. Kan dat uitgezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Waarom zou je dat uit willenzetten? Sickbeard download de afleveringen en laat zien hoe compleet je verzameling afleveringen is. Het is geen lijstje die bijhoudt wat je gezien hebt.

Maar om je te helpen :). Probeer het eens met een leeg bestand (bijvoorbeeld een leeg txt bestand) welke je hernoemd naar de bestandsnaam zoals deze was (dus inclusief juiste extentie).

[ Voor 49% gewijzigd door job op 22-12-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
Of ik moet de status na het bekijken op 'Archived' zetten. Vanavond ff proberen. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
gaat bij jullie na gebruik van van beide programmas de nas nog wel slapen?

• sverzijl
r3v0ss schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:56:
Of ik moet de status na het bekijken op 'Archived' zetten. Vanavond ff proberen. Thnx :)
Maar wat schiet je daadwerkelijk op met deze extra handelingen? Automatiseer je vrijwel alles, moet je alsnog handmatig statussen gaan updaten ?

• r3v0ss
sverzijl schreef op donderdag 23 december 2010 @ 06:55:
[...]

Maar wat schiet je daadwerkelijk op met deze extra handelingen? Automatiseer je vrijwel alles, moet je alsnog handmatig statussen gaan updaten ?
ik kan ook niks doen, maar dan klopt het overzicht niet meer omdat hij de verwijderde afleveringen weer op 'skipped' zet. En ik wil dat het overzicht weergeeft wat ik heb gedownload (en heb gekeken in het verleden). Ik ga hier niet bijhouden wat ik allemaal gezien heb, ik wil alleen het overzicht kloppend hebben en houden. :P

• sverzijl
ok, ik zie nog steeds het nut niet, maar dat zal wel aan mij liggen;)

• r3v0ss
sverzijl schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:58:
ok, ik zie nog steeds het nut niet, maar dat zal wel aan mij liggen;)
dat hoeft ook niet, zolang ik het maar zie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke26
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 13:21
Ik heb CP en SB op mijn Windows 7 pc geïnstalleerd, en ik moet zeggen dat CouchPotato ideaal werkt met BitTorrent, met SAB heb ik het alleen nog niet werkend, SickBeard gebruik ik op dit moment nog niet, hiervoor gebruik ik ShowRSS, icm Utorrent, showrss doet ongeveer hetzelfde als sickbeard doet met SAB, maar dan met torrents. Alleen zit ik met de volgende problemen:

1. Ik wil beide automatisch met het systeem laten meestarten, hiervoor heb ik een snelkoppeling in de map opstarten gemaakt, alleen wil ik niet dat de browser meteen wordt geopend, hoe kan ik dit uitschakelen?
Opgelost: dit staat bij de instellingen
2. (ik weet niet of dit de juiste plek is om deze vraag te stellen)
Ik gebruik CP icm Utorrent met een bewaakmap in Utorrent, alleen krijg wil ik bestanden van CP automatisch in een aparte map laten downloaden, zodat ik renaming kan instellen zonder dat mijn hele "Downloads" map wordt gerenamed, en er allemaal gekke dingen gebeuren, als downloads van .exe bestanden die in de map "Mijn Video's" komen. Hoe kan ik zorgen dat utorrent de downloads in de bewaakmap automatisch naar een aparte map download, terwijl ik de andere torrents nog normaal kan blijven downloaden, en CP dus niet vreemd gaat doen.

[ Voor 11% gewijzigd door ikke26 op 29-12-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
1 kun je gewoon in de settings vinden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:29
Ik heb met CP nog steeds het probleem dat als ik een film download en hij zet het netjes weg in mijn films folder dat ik het via samba niet kan lezen. Dat terwijl sabnzbd de schrijfrechten wel op 777 heeft staan en het met sickbeard wel goed werkt. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57
Hier al eerder langs geweest; quick-n-dirty, iedere 5 minuten (of zoiets, wat jij wil), ff een chmod -R 777 /moviedir draaien middels cron :P

/edit
Iemand een link naar een tut voor het installeren van SB op een Iomega StorCenter? Een collega van me heeft dat ding. Google vertelt heul weinig. Eigenlijk niks.

[ Voor 37% gewijzigd door UltraSub op 28-12-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
joppe113 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:51:
gaat bij jullie na gebruik van van beide programmas de nas nog wel slapen?
Jahoor. zie: job in "[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:17

Nakebod

Nope.

Afgelopen week/weekend zowel sick beard als couchpotato op mijn Synology geconfigureerd en flink mee gespeeld, en het werkt nu aardig zoals het zou moeten :)
Moest wel even SABnzbd onder handen nemen. De RSS feed sowiezo uitgeschakeld daar, die is niet meer nodig. Ik had tot op heden nog nooit met categorien in SABnzbd gewerkt. Alles kwam in 1 download map. Dat werkt wel als je alleen sickbeard of alleen couchpotato gebruikt, maar niet als je ze tegelijk gebruikt :)

Series hernoem ik nu naar: Show Name - S01E02-03 - Ep Name - HD TV
Bij series gaat het tot nu toe prima. Ondanks dat de releasegroep niet in de filename voorkomt pakt ie wel altijd de goede, zal wel komen omdat er meestal maar 1 releasegroep een aflevering heeft.

Bij films die hernoemd zijn heb ik wat meer "problemen" met het vinden van de juiste ondertiteling, zojuist de filenaming iets aangepast zodat dat hopelijk ook (weer) goed gaat.
Films hernoem ik nu naar: <namethe>.<year>.<quality>.<ext>
Dit had ik eerst als <thename>.<ext>. En nu werd het voor XBMC iets te lastig om de juiste ondertiteling te vinden, was het nu een XviD, DVD? 720p? Scheelt nogal met sync...

Huidige ervaring van beide systemen: Top!
Goede aanvulling op SABnzbd en XBMC, vooral omdat ze XBMC een notice sturen om de library te updaten, ideaal.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
DarkShadow schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 09:35:
Ik heb met CP nog steeds het probleem dat als ik een film download en hij zet het netjes weg in mijn films folder dat ik het via samba niet kan lezen. Dat terwijl sabnzbd de schrijfrechten wel op 777 heeft staan en het met sickbeard wel goed werkt. Iemand een oplossing?
Welk startupscript gebruik je voor Sickbeard? die er standaard bij zit of die uitgebreide van ainer.org?

In het startupscript (init.d script) van Couchpotato staat
code:
1
2
# user
RUN_AS=root

Wat heb je daar staan? En bij Sickbeard heb je zo een script ook, wat staat daar achter user? misschien zit daar het verschil in. (als in dat als je het als een andere user runt dan de user waarvan de eindbestemming is dat je steeds moet chmodden?)

Couchpotato heeft ook een update voor mensen die last hebben van files die verkeerd gemoved worden. In je config.ini staat nu een regel pp dir = . Daarachter moet je het pad zetten waar je je postprocessingscripts bewaard die je aan sabnzbd voert (bij mij is dat in de sickbeard-autoprocesstv map). Als je hierna een film vind met couchpotato en die wordt aan sabnzbd gevoerd dan krijgt ie een tempprocessingscriptje zodat CP weet om welke file het gaat. (is nog wel experimenteel, maar zit al in de masterbranch, dus als je CP update dan krijg je 'm). Zie screenie.
Tempscripts Couchpotato

[ Voor 54% gewijzigd door Mar2zz op 28-12-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
Heb CouchPotato nu een week of wat draaien, werkt an sich prima. Gevonden films worden netjes doorgezet naar SABnzbd+. Alleen, sinds een week of wat wordt geen enkele film meer gevonden. Als ik zelf op de film zoek bij de desbetreffende Newsnab site (nzb.su) ik er zat vind.

Daarnaast vind ik het raar dat, als ik de zoekinterval op geef (staat nu op 24 uur), de volgende check over 7 dagen is.

Meer mensen ervaring mee?

Nevermind, met de zojuist geïnstalleerde update lijkt het verholpen te zijn.

Dat SAB terugvuurt naar CP om zo z'n status aan te passen is wel makkelijk, hoef je nog minder te doen. :P

[ Voor 7% gewijzigd door r3v0ss op 28-12-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik heb het greasemonkeyscript voor Couchpotato (wat ook werkt met google chrome, en schijnt ook met safara greasekit) aangepast zodat ook via moviemeter.nl en whiwa.net films toegevoegd kunnen worden.

http://pastebin.com/92v261Yi

[ Voor 8% gewijzigd door Mar2zz op 31-12-2010 11:17 . Reden: Ook http://whiwa.net toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Prachtig initiatief, maar bij mij werkt het niet (Firefox). Op IMDB krijg ik netjes een 'add to CP' button, maar op moviemeter gebeurt er niets. Ik heb jouw script opgeslagen als userscript.js in de couchpotato/app/views/config map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Je gaat naar greasemonkey in firefox, klikt op het couchpotato script, kies aanpassen (die aanpassen waar mijn muis op staat op het plaatje), en vervang alle tekst met die uit de pastebin en voeg moviemeter toe zoals in het plaatje.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2q7LGnZkKxynWVL4KIzurnkw/thumb.png

[ Voor 19% gewijzigd door Mar2zz op 31-12-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Hmm. nou werkt het script niet meer. Bij zowel moviemeter als IMDB komt de button naar boven, maar ik zie dan niet de keuze om de film toe te voegen:

Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/899/48866768.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Dan heb je de code niet goed geplakt in het script. De code is nogal gevoelig voor indentatie.
Ff overnieuw doen (je hebt toch niet de nummers van pastebin meegeplakt?)

Vanaf pastebin kan je het beste ff dat stuk kopieren dat staat onder "Submit a correction or amendment below", dan naar script aanpassen gaan, CTRL+A, DELETE, plakken.

Oh ja, dat is ook zo, in het script staat bovenaan xbmc:8084, dat moet je ff aanpassen naar je eigen couchpotatoadres.
>>>
code:
1
// @include     http://xbmc:8084/*

[ Voor 20% gewijzigd door Mar2zz op 31-12-2010 12:16 ]

Pagina: 1 2 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.