[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 47 Laatste
Acties:
  • 294.666 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-05 23:24
CarpeVentum schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 08:19:
[...]

Ik heb even gekeken, en het gaat in de meeste gevallen om enkele .rar bestanden. Deze zijn wel rond de 800MB groot, dus dat zou moeten kloppen. Alleen in iedere map staat dus ook een password.url, en ik krijg de rar's dan ook niet met een ander programma open (wordt direct om password gevraagd). Het gaat in de afgelopen tijd dus ook niet om slechts een paar films:
[afbeelding]
Het is in principe toch logisch dat ze niet uitgepakt worden als er een wachtwoord vereist is, dan zal een ander programma ook niet werken.

Zoiezo spijtig dat men (vaak) andermans releases password protected weer erop zet.

Dat ze van nzbmatrix af zouden komen geloof ik ook niet echt aangezien password daar neit toegestaan is.

Ik denk dat je een crappy provider er tussen heb zitten of op verkeerde tags zoekt (voorkeur worden?)

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 26-11-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik zie het bestaan van dit topic met downloadtools nu pas... Een paar maanden terug heb ik juist zelf een bash-scriptje geschreven dat dagelijks de door mij gewenste nieuwe afleveringen opzoekt en in Firefox opent, waarna ik met 2 klikken kan kiezen welke ik wil hebben.
Het zou nu zomaar kunnen dat dit overbodig werk was, dus ik ga eens verder kijken hoe dit zich verhoudt tot Couchpotato e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-04 16:33
zin om je bashscrip ff te delen? Ben benieuwd hoe je dat aangepakt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:19
Mar2zz schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 10:54:
lijkt me eigenlijk sterk dat ze nan matrix afkomen. Heb je dat al gechecked?
Oke, ze komen inderdaad van J1nx. Dacht dat ik NZBindex zag staan toen het in sab kwam, maar blijkbaar verkeerd gekeken.
Ook zie ik dat er veel downloads gemist worden omdat die DVDrips net groter zijn dan 1600MB, mijn DVDrip grens. Ik wil namelijk voorkomen dat al mijn films in twee delen zijn gesplitst, ook omdat dat met subs gewoon niet lekker werkt. Is hier een goede oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Mar2zz schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 17:03:
zin om je bashscrip ff te delen? Ben benieuwd hoe je dat aangepakt hebt.
Hieronder :)
Kleine uitleg: ik maak per categorie twee genummerde files aan: "1" met als inhoud de titel en URL waar nieuwe versies verschijnen, en "1.gezien", waarin ik bijhoud welke ik niet meer nodig heb.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
#!/bin/bash
mkdir -p /tmp/series; rm /tmp/series/nieuweversies.html 2> /dev/null; cd /tmp/series
datadir=/home/remco/Gentoo/scripts/series

for i in `ls $datadir | grep -v gezien`         # Voor alle series die ik volg
do
      titel=`head -n 1 $datadir/$i`; URL=`tail -n 1 $datadir/$i`
      echo "$i. $titel"
      wget -q $URL -O nieuweversies.html
      dagengeleden=7                            # Het aantal dagen dat wordt teruggezocht in epguides
                                                # Bij regelmatig gebruik is enkele dagen voldoende
      while test $dagengeleden -ge 0            # Voor alle afgelopen dagen ingesteld in $dagengeleden
      do
            datum=`date --date="$dagengeleden days ago" +%d/%b/%y`
            for j in `grep "$datum" nieuweversies.html | grep -v "^Special" | grep -v "^Featured" | cut -c 8-12` # Voor alle keren dat de gezochte datum voorkomt
            do
                  season=`echo $j | sed s/-.*//`; if [ $season -lt 10 ]; then season=0$season; fi
                  episode=`echo $j | cut -c 2-5 | sed s/-//`
                  newepisode=s$season\e$episode
                  if [ -z "`grep $newepisode $datadir/$i.gezien`" ]     # Test of de episode nog niet voorkomt in de gezien-lijst
                  then  if [ $dagengeleden = 0 ]                        # Test of de huidige datum gebruikt wordt (de episode is dan morgen beschikbaar)
                        then  echo "     $titel $newepisode is morgen beschikbaar"
                        else  echo "     *** $titel $newepisode wordt nu gedownload ***"
                              firefox http://www.randomdownloadwebsite.com/torrents/?ihq=`echo $titel | sed s/\ /+/g`+$newepisode
                              echo $newepisode >> $datadir/$i.gezien
                        fi
#                 else  echo "               $titel $newepisode heb ik al"
                  fi
            done
            dagengeleden=$((dagengeleden-1))
      done
done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 19:19
De laatste tijd gebeurt er weer een hoop op Github voor wat betreft Sickbeard/Subliminal. Diaoul is bijna dagelijks aan het committen. Tijd dus voor een update van mijn kant. Daarom heb ik een nieuwe Synology package klaargezet waarin de laatste ontwikkelingen verwerkt zitten. Deze zal ik proberen up to date te houden met die van Diaoul.

Ik weet niet hoe stabiel deze nieuwe versie al is (heb 'm net geinstalleerd en getest), daarom heb ik een aparte branch + aparte package van het nieuwe spul gemaakt. Je kan dus kiezen of je de oude package blijft gebruiken of wilt gaan voor de latest en greatest.

De nieuwe package staat hier

Uiteraard zijn mijn eerder genoemde customizations voor Nederlandstalige series en het correct automatisch updaten ook in deze branch verwerkt.
Ik heb deze package een speciaal hoog versienummer gegeven met als doel de Sickbeard package uit Zebulon's repository in de package manager te 'overrulen'. Zo kun je niet per ongeluk op 'bijwerken' klikken en Sickbeard/Subliminal overschrijven met Sickbeard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
rintje schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:18:
De laatste tijd gebeurt er weer een hoop op Github voor wat betreft Sickbeard/Subliminal. Diaoul is bijna dagelijks aan het committen. Tijd dus voor een update van mijn kant. Daarom heb ik een nieuwe Synology package klaargezet waarin de laatste ontwikkelingen verwerkt zitten. Deze zal ik proberen up to date te houden met die van Diaoul.

Ik weet niet hoe stabiel deze nieuwe versie al is (heb 'm net geinstalleerd en getest), daarom heb ik een aparte branch + aparte package van het nieuwe spul gemaakt. Je kan dus kiezen of je de oude package blijft gebruiken of wilt gaan voor de latest en greatest.

Uiteraard zijn mijn eerder genoemde customizations voor Nederlandstalige series en het correct automatisch updaten ook in deze branch verwerkt.
Ik heb deze package een speciaal hoog versienummer gegeven met als doel de Sickbeard package uit Zebulon's repository in de package manager te 'overrulen'. Zo kun je niet per ongeluk op 'bijwerken' klikken en Sickbeard/Subliminal overschrijven met Sickbeard.
Twijfel twijfel of ik dit ga proberen. Heb je een concrete plek waar ik kan zien wat er allemaal veranderd is? Ik had namelijk nogal wat problemen met de vorige SB/Subliminal, en had deze er net vanaf gekletterd, en had voor het eerst Zebulons package (ook nog niet in de praktijk kunnen testen door Thanksgiving != nieuwe afleveringen).

Ajoh, ik ben nu toch bezig. Ik waag denk ik gewoon nog een poging. Maar eerst een filmpje kijken :P Je moet af en toe ook van het systeem genieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-03 18:53

j1nx

Geek - Enjoying life

CarpeVentum schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:00:
[...]

Oke, ze komen inderdaad van J1nx. Dacht dat ik NZBindex zag staan toen het in sab kwam, maar blijkbaar verkeerd gekeken.
Hoe oud zijn de nzb's?

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Ik heb je maar even een PB gestuurd met een aantal van de NZBs waar het om gaat; ik spreek je daar wel verder denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122782

Weet iemand een installatie handleiding te staat voor Periscope onder OSX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Het is dan wel geen antwoord op je vraag, maar zo aan de vorige posts in dit topic te zien is Periscope niet wat je wil. De mensen boven mij zijn veel geïnteresseerder in de Subliminal branch van Sick Beard voor hun ondertitels.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sudden schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:35:
Het is dan wel geen antwoord op je vraag, maar zo aan de vorige posts in dit topic te zien is Periscope niet wat je wil. De mensen boven mij zijn veel geïnteresseerder in de Subliminal branch van Sick Beard voor hun ondertitels.
Het is eigenlijk meer voor mijn films dan voor mijn series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik had eerst ook periscope draaien, wel onder Arch, maar ben nu ook 'over' naar subliminal. Zowel vor films als series. Werkt bij mij perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004

Thanks, kan ik zonder problemen de update functie gebruiken in deze versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

r3v0ss schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:25:
Ik had eerst ook periscope draaien, wel onder Arch, maar ben nu ook 'over' naar subliminal. Zowel vor films als series. Werkt bij mij perfect!
Waar kan ik informatie vinden over sublimal onder OSX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 12:50

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

r3v0ss schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:25:
Ook voor films? Met couchpotato? Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
met -p OpenSubtitles als parameter zoekt subliminal op opensubtitles, dat kan je als postprocessor zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
CarpeVentum schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:52:
[...]
Twijfel twijfel of ik dit ga proberen. Heb je een concrete plek waar ik kan zien wat er allemaal veranderd is?
Niet echt, is vooral een kwestie van de commit opmerkingen doorlezen op github. Wat ik wel weet:
- Betere integratie van bierdopje (zoekt nu op basis van TVDB id in plaats van de shownaam),
- Slimmer algoritme om automatisch de best passende ondertitel te kiezen wanneer er meerdere beschikbaar zijn,
- Optie om ondertitels te mergen in mkv files, waarschijnlijk bedoeld als oplossing voor apparaten die geen losse ondertitelbestanden ondersteunen.

edit: lijstje van Diaoul gevonden met veranderingen Subliminal tov Periscope:
  • Support of with statement
  • Object Oriented with Task, Subtitle, Video and Error classes
  • Number of workers to manage threading with more flexibility
  • Better matching algorithm
  • Customization of sort algorithm to fit user preferences
  • Metadata parsing to detect embedded subtitles
  • Use of specialized modules (guessit, parseit, requests)
  • Multiple languages file download
I can probably name more, I haven't everything in my mind just now.

As mentionned in the README, the initial project is Periscope, by Patrick Dessale. Although, all the code has been rewriten.

[ Voor 36% gewijzigd door rintje op 30-11-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
schumi2004 schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:36:
[...]

Thanks, kan ik zonder problemen de update functie gebruiken in deze versie?
Dat zou idd automatisch goed moeten gaan, dus zowel de package updates in de package manager als de git updates in sickbeard zelf. En updaten van mijn eerste package naar deze trouwens ook.

Mocht je achteraf terug willen naar het origineel van Zebulon, dan gewoon de mijne deinstalleren. Vanuit Zebulon's repository moet dan vanzelf het origineel beschikbaar komen voor installatie (uiteraard alleen wanneer je zijn repository als externe bron toegevoegd hebt in de package manager).

[ Voor 27% gewijzigd door rintje op 28-11-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:47

Hij vond wel dat ik een onbekende versie had en ik kón toen updaten. Mag ik dat nu wel of niet doen?

Verder heb ik de serie overspel verwijderd (inclusief gedownloade data, zo veel is dat toch niet) en opnieuw toegevoegd. Maar nog altijd worden aflevering "3" en "9" niet gevonden. Ik heb het idee dat hij van alles door elkaar aan het halen is eerlijk gezegd, want aflevering "1" is bijna het dubbele qua grootte dan aflevering "2" (waardoor aflevering 1 dus eigenlijk aflevering 1 & 2 is en aflevering 2 eigenlijk aflevering 3 is..). En dat is irritant want nu kan aflevering "5" bijvoorbeeld eigenlijk aflevering "4" zijn enzovoort..

Maare, wel super dat je dit doet hoor ;)
Mar2zz schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:57:
met -p OpenSubtitles als parameter zoekt subliminal op opensubtitles, dat kan je als postprocessor zetten.
In hoeverre is jouw script van een aantal pagina's terug nu gereed om Subliminal the easy way te kunnen installeren? Ik wil dit namelijk ook graag doen voor mijn film map aangezien CP ze nog al eens niet mee neemt. (Maar hoe voorkom ik dan dat ik een ondertitel ga downloaden met Subliminal als er al een ondertitel zit ingebakken? :) ).

En hmm, volgens mij gaat er ook bij mij nu in Sickbeard iets fout met Subliminal en OpenSubtitles:

code:
1
2011-11-28 14:20:51.937540 FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: type object 'OpenSubtitles' has no attribute 'availableLanguages'

[ Voor 24% gewijzigd door Joster op 28-11-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Joster schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:21:
[...]

Hij vond wel dat ik een onbekende versie had en ik kón toen updaten. Mag ik dat nu wel of niet doen?
Ja hoor, wat je zegt is standaard bij Zebulon packages. Die melding krijg je dus altijd de eerste keer na installatie. Gewoon updaten, dan krijgt ie een versienummer en gaat de melding weg.
Verder heb ik de serie overspel verwijderd (inclusief gedownloade data, zo veel is dat toch niet) en opnieuw toegevoegd. Maar nog altijd worden aflevering "3" en "9" niet gevonden. Ik heb het idee dat hij van alles door elkaar aan het halen is eerlijk gezegd, want aflevering "1" is bijna het dubbele qua grootte dan aflevering "2" (waardoor aflevering 1 dus eigenlijk aflevering 1 & 2 is en aflevering 2 eigenlijk aflevering 3 is..). En dat is irritant want nu kan aflevering "5" bijvoorbeeld eigenlijk aflevering "4" zijn enzovoort..

Maare, wel super dat je dit doet hoor ;)
[...]
Doe het graag hoor. Maar verder.. tsja, aan bovenstaande kan ik verder weinig doen, ik sluis alleen maar door wat Diaoul aan het bakken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Waar kan het aan liggen dat ik opeens al mijn applicaties niet kan bereiken? Ik had de Synology al een keer opnieuw gestart, maar dan klapt de boel (alles) er na een tijdje toch gewoon weer uit. Geen enkel programma draait meer.
Enige veranderingen van de afgelopen dagen zijn:
- Nieuwe pakket van Rintje geinstalleerd
- USB harde schijf van 2TB aan mijn Syno gehangen, via USB.

Verder is alles hetzelfde, maar ik heb weinig zin om continu alles maar te moeten rebooten voordat het werkt. Is het wellicht overbelasting? Kan het zijn dat Python eruit klapt door overbelasting? Ik zie Python namelijk niet draaien wanneer ik 'top' doe...

[ Voor 9% gewijzigd door CarpeVentum op 28-11-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-05 16:55
nou stap 1 is die usb disk loshalen

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Wie kan mij helpen? De NAS heeft nog nooit helemaal naar wens en goed gewerkt, vooral dus Sabnzbd en SickBeard (Couchpotato werkt prima; alleen wordt weer 'tegen gewerkt' door Sabnzbd die de downloads verpest).
Zo staat er bij Sabnzbd bij downloads tegenwoordig:
Uitpakken mislukt, schrijffout of schijf vol?
of:
Download mislukt - Buiten de server bewaartijd?
En bij meldingen van Sabnzbd:
WAARSCHUWING: FOUT:: schrijf fout
En klopt onderstaande wel bij Meldingen -> verbindingen? Lijkt me toch niet?
Server: news.sunnyusenet.com

Status: Actief

# Verbindingen: 0
Nou ben ik een absolute noob op het gebied van nieuwsgroepen en deze programma's (instellen), ik heb zoveel mogelijk gevolgd wat er in de tutorials stond en van bovenstaande problemen had ik nooit last, tot een gegeven moment SickBeard onbereikbaar werd en ongeveer gelijktijdig bovenstaande fouten kwamen.

Sinds de webpage van SickBeard onbereikbaar werd (geen idee waarom dat überhaupt gebeurd is; heb zelf niets veranderd) heeft het nog wat afleveringen gedownload maar daar is ie ook mee gestopt.

Al die zaken als USB-stick gebruiken om HDD's in spaarstand te krijgen, programma's (of hoe ze ook maar heten) om bijvoorbeeld automatisch ondertitels te downloaden e.d. klinken mij allemaal erg interesssant in de oren maar als bovenstaande nog niet lukt :'( ...

[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 28-11-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-05 16:55
wat voor NAS heb je? wat voor installatie van deze pakketjes heb je gebruikt? zijn ze up to date?

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
TheNymf schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:51:
wat voor NAS heb je? wat voor installatie van deze pakketjes heb je gebruikt? zijn ze up to date?
QNAP ts-212. Ik heb de zipfiles ergens vandaag gehaald (geen idee meer waar) en vervolgens die zipfile laten installeren door de Qnap.
Sabnzbplus: 0.6.10
Couchpotato: 0.4
SickBeard: A_Mstr_R6

Qnap firmware is overigens ook gewoon up to date. In het begin heeft Couchpotato goed gewerkt (o.a. Avatar is gedownload, SickBeard heeft in het begin ook gewoon afleveringen van Two and a Half Men gedownload). Alles deed het dus opzich, map structuur was wel slecht, maar dat zou ik nog kunnen aanpassen. Maar ik geloof niet dat ik aanpassingen heb gemaakt en nu werkt het dus niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 28-11-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:45
Iemand toevallig pas geleden een update van SickBeard gedaan? Logde net in via web en zag dat er nieuwe (4) commits waren, dus even geupdate. Maar Sickbeard wou daarna niet meer restarten.. Gebruik overigens icm Synology DS209+II, Sickbeard was de 'alpha-master' versie.

Ik ga nu iig even kijken of ik de boel handmatig kan restarten.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ook die vier updates ff gedaan. Start bij mij wel weer opnieuw op, maar de manage-link werkt niet meer

Het gaat weer hard met sickbeard commits, maar introduceert blijkbaar ook nieuwe bugs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
Mar2zz schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:54:
Ook die vier updates ff gedaan. Start bij mij wel weer opnieuw op, maar de manage-link werkt niet meer

Het gaat weer hard met sickbeard commits, maar introduceert blijkbaar ook nieuwe bugs :p
Heb jij toevallig ook enig hoe ik dit weer kan fixen? Gewoon een reinstall oid doen? En zo ja, kan ik dat over de bestaande installatie heengooien (ik geloof dat nog een package van Merty was), of beter even verwijderen en netjes opnieuw installeren (en dus instellen)?

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-04 23:09

Manage knop werkt hier wel op mijn D411

SB Version:

alpha (master)

SB Config file:

/volume1/@appstore/sickbeard/config.ini

SB Database file:

/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard.db

SB Cache Dir:

/volume1/@appstore/sickbeard/cache

SB Arguments:

['-d', '--nolaunch']

SB Web Root:

Python Version:

2.6.7 (r267:88850, Jun 8 2011, 22:57:03) [GCC 3.4.3 20041021 (prerelease)]

Homepage

http://www.sickbeard.com/

Forums

http://sickbeard.com/forums/

Source

https://github.com/midgetspy/Sick-Beard/

Bug Tracker &
Windows Builds

http://code.google.com/p/sickbeard/

Internet Relay Chat

#sickbeard on irc.freenode.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik heb geen verstand van synology's. Heb je zebulons package gebruikt?

Als je herinstall doet zou ik eerst met behoud van data doen, dan moet je dit even backuppen en terugplaatsen na install, en daarna sickbeard starten:
cache cache.db config.ini Logs sickbeard.db sickbeard.db.v0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
Mar2zz schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:12:
Ik heb geen verstand van synology's. Heb je zebulons package gebruikt?

Als je herinstall doet zou ik eerst met behoud van data doen, dan moet je dit even backuppen en terugplaatsen na install, en daarna sickbeard starten:
cache cache.db config.ini Logs sickbeard.db sickbeard.db.v0
Dat stuk van behoud van data moet zeker via de CLI gebeuren? Want dan moet ik me daar eerst even in verdiepen voordat ik daarmee aan de slag ga. Dus dat doe ik dan even wanneer ik iets meer tijd heb.

Is er overigens een manier om te checken welke package geinstalleerd hebt? Ik meen mij te herrineren dat ik toen de packages van Merty te hebben gebruikt (http://www.mertymade.com/syno/). Is niet waar, daar heb ik alleen SABnzbd vandaan.

edit:
Ik bedacht me net dat ik gewoon de logfiles van Sickbeard kon uitlezen en zag als laatste deze regel staan:

code:
1
Nov-28 20:27:31 INFO     MainThread :: Restarting Sick Beard with ['/var/packages/sab2/target/utils/bin/python', '/volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py', '--quiet', '--nolaunch']

kan ik diezelfde regel ook gebruiken om Sickbeard manueel te starten (copy paste in Putty oid?)?

[ Voor 22% gewijzigd door arjen9551 op 28-11-2011 21:54 ]

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Naar ik aanneem zal een losse install van Subliminal welke ik los laat op mijn Movies folder van alles waar hij geen .srt's bij kan vinden deze downloaden. Dat wordt dus nogal een bende met ingebakken ondertitels. Hoe omzeilen we dat?
rintje schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:05:
[...]

[...]

Doe het graag hoor. Maar verder.. tsja, aan bovenstaande kan ik verder weinig doen, ik sluis alleen maar door wat Diaoul aan het bakken is.
Is ook zo. Het is gewoon funest dat een serie anders wordt uitgezonden / online staat dan bekend is bij TVDB. Dan kan ik hem beter als compleet seizoen binnen hengelen en als existing show toevoegen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Joster schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:39:
Naar ik aanneem zal een losse install van Subliminal welke ik los laat op mijn Movies folder van alles waar hij geen .srt's bij kan vinden deze downloaden. Dat wordt dus nogal een bende met ingebakken ondertitels. Hoe omzeilen we dat?

[...]

Is ook zo. Het is gewoon funest dat een serie anders wordt uitgezonden / online staat dan bekend is bij TVDB. Dan kan ik hem beter als compleet seizoen binnen hengelen en als existing show toevoegen of iets dergelijks.
Ingebakken subs vermijden. De kwaliteit van zo een film is per definitie lager en het is usenetvervuiling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik draai nog SD content met een oude Xbox en een Philips Matchline :D Bij DVD 5's voor films zit vaak een ondertitel ingebakken en daar heb ik weinig problemen mee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-04 09:22

psy

Zo ik heb sinds zondagavond maar eens besloten om te gaan experimenteren met Sickbeard (en dus ook Sabnzb) evenals subliminal. Wat een fantastische programma's!

Ik dacht het zal wel weer een week aankloten zijn maar alles werkt nu al zoals het hoort. Geen rare dingen die niet werken, ok subliminal was het lastigste maar met wat logisch nadenken en dit topic heel vaak doorzoeken ben ik er toch gekomen.

Gewoon alles op mijn Windows 2003 server. Echt...super _/-\o_

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:21
Ik heb nog steeds de foutmelding:
"Update failed"
"Update wasn't successful, not restarting. Check your log for more information. "
log:
2011-11-19 21:21:39.238819 CP Server Thread-10 :: Didn't find indication of success in output, assuming git pull failed
2011-11-19 21:27:42.150222 CP Server Thread-10 :: Didn't find indication of success in output, assuming git pull failed
2011-11-19 21:39:58.853258 CP Server Thread-10 :: Didn't find indication of success in output, assuming git pull failed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 09:11

Nicap

Tsssk....

Het sickbeard script in sabnzb werkt niet meer goed. Het heeft altijd goed gewerkt, maar na een update in SB werkt het script blijkbaar niet meer.
Ik krijg deze melding in sabnzb:

Loading config from /usr/local/var/sickbeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
Opening URL: http://localhost:8081/home/postprocess/processEpisode?nzbName=The.Walking.Dead.S02E07.PROPER.720p.HDTV.x264-IMMERSE.nzb&quiet=1&dir=%2Fvolume1%2Fklaar%2FThe.Walking.Dead.S02E07.PROPER.720p.HDTV.x264-IMMERSE
Processing folder /volume1/klaar/The.Walking.Dead.S02E07.PROPER.720p.HDTV.x264-IMMERSE

Trying to use folder /volume1/klaar/The.Walking.Dead.S02E07.PROPER.720p.HDTV.x264-IMMERSE

Unable to figure out what folder to process. If your downloader and Sick Beard aren't on the same PC make sure you fill out your TV download dir in the config.

Dit gebeurd nu bij elke serie die gedownload wordt.

Meer mensen waar het post processen niet meer goed functioneert?
En heeft iemand wellicht een oplossing voor het probleem?

Het viel me ook op dat de gebruikers sickbeard en sabnzb verdwenen zijn als users op de synology. Ik gebruik zebulons package en bij het installeren heeft hij die gebruikers wel aangemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Nicap op 29-11-2011 12:15 ]

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:39:
[...]

Oké, nu heb ik handmatig de serie overspel gedownload maar daar wordt ik ook niet blij van. Sommige afleveringen blijken .mkv´s te zijn, andere avi´s (precies ook de afleveringen die ik niet kon vinden als avi: 3 & 9 zijn .mkv´s). Aflevering 1 is wederom het langst (1,5 maal het formaat van normale afleveringen) en dat is volgens Sickbeard dus eigenlijk aflevering 1 & 2. Alle overige afleveringen zijn nu één nummer naar beneden gezet (lijkt het aangezien hij aflevering 12 niet kan vinden). Nu kan ik alles gaan hernoemen maar ik betwijfel of het dan wel goed komt. Daarbij zal ik de .mkv´s moeten vervangen door avi´s waarbij het altijd maar de vraag is hoe de uploader hem noemt. De ene komt overeen met Sickbeard, de andere niet. Dus bij de ene uploader heet aflevering 3, volgens SB, aflevering 2, zoals op TV werd uitgezonden...

Sickbeard kan niet omgaan met DVD´s van serie´s hè?

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 29-11-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Joster schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:56:
[...]
Sickbeard kan niet omgaan met DVD´s van serie´s hè?
Weet ik niet zeker. Je kan proberen om de DVDrip in een map te gooien (in je seasonfolder) en die map serie.S01E01E02E03E04 te noemen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Dan zal ik het eens proberen. Ik heb wel 3 DVD´s van seizoen 1 in mijn download/complete map staan namelijk.. Dan doe ik het plaatsen van de bestanden wel even zelf.. :)

Al kan het er volgens mij ook nog mee te maken hebben dat ik mijn afleveringen niet hernoem (om het downloaden van subs gemakkelijker te maken). Ik weet niet of hij nu herkent dat ik meerdere episodes in één map mik.

Edit: haha zelfs die gaat ie verkeerd pakken. Beschouwd hem als aflevering 1 t/m 3 (DVD 1) terwijl het eigenlijk 1 t/m 4 is voor Sickbeard aangezien SB uit gaat van twee afleveringen voor aflevering 1....

Een gebed zonder einde lijkt het, iemand deze serie eigenlijk al op orde?

[ Voor 84% gewijzigd door Joster op 29-11-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Joster schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:51:
Dan zal ik het eens proberen. Ik heb wel 3 DVD´s van seizoen 1 in mijn download/complete map staan namelijk.. Dan doe ik het plaatsen van de bestanden wel even zelf.. :)

Al kan het er volgens mij ook nog mee te maken hebben dat ik mijn afleveringen niet hernoem (om het downloaden van subs gemakkelijker te maken). Ik weet niet of hij nu herkent dat ik meerdere episodes in één map mik.

Edit: haha zelfs die gaat ie verkeerd pakken. Beschouwd hem als aflevering 1 t/m 3 (DVD 1) terwijl het eigenlijk 1 t/m 4 is voor Sickbeard aangezien SB uit gaat van twee afleveringen voor aflevering 1....

Een gebed zonder einde lijkt het, iemand deze serie eigenlijk al op orde?
dvd's en sickbeard zijn een nogo. Hij hernoemt soms ook nog eens de VTS bestanden als daar cijfers in staan, met als gevolg dat de dvd niet meer werkt.

Advies: Stop met NL series :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Even een aanvulling op mijn probleem:

als ik in sickbeard manual processing wil doen en naar de map ga waar de downloads staan(Volume1/klaar), dan kan ik niet in die map komen. Het balkje blijft "bezig". Andere mapjes kan ik gewoon in.
Als ik op OK klik als ik de map klaar in wil gaan zegt ie:

OSError: [Errno 13] Permission denied: '/volume1/klaar'

Hoe kan ik de rechten goed zetten? Bij gedeelde mappen heb ik sickbeard wel op read write gezet in die map.
Maar de user sickbeard staat niet meer onder users???

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryInDeWarrie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-03 15:59
als je de gebruiker nou eens aanmaakt en de rechten toepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 12:50

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik heb sinds een paar maanden de Sickbeard versie van Diaoul draaien op mijn Windows Server 2008 PC, maar nu wilde ik laatst updaten... maar hoe gaat dat tegenwoordig? Ik zie op Diaoul's github pagina geen 'Sickbeard kopie' meer, alleen een 'subliminal', maar dat is gewoon een zoekmodule, heeft niks met SB te maken. Ook op midgetspy's github pagina staat geen subliminal branch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Dit in tegenstelling tot Headphones. Ik had goede hoop dat er sinds september weer serieus aan verder gewerkt zou worden, maar het blijft angstvallig stil helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
ja headphones gaat mij ook veel te langzaam, ook gezien de bruikbaarheid ervan. Daarom heb ik ook Beets achter de hand, die bij mij veel vaker even aan het werk moet dan headphones. Even een album in spotweb kiezen gaat sneller dan via headphones een album toevoegen.

Al moet ik wel zeggen dat een discografie compleet krijgen via headphones aardig goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

H
HarryInDeWarrie schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:58:
als je de gebruiker nou eens aanmaakt en de rechten toepast?
Dat gaat helaas niet. Ik krijg dan een foutmelding.
Ik heb later de Synology opnieuw opgestart en kreeg daarna de users weer te zien. Echter blijven de problemen ontstaan. Ik kan nog steeds niet handmatig processen in de map volume1/klaar.
En automatisch gaat het ook nog steeds fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Mar2zz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:19:
[...]

dvd's en sickbeard zijn een nogo. Hij hernoemt soms ook nog eens de VTS bestanden als daar cijfers in staan, met als gevolg dat de dvd niet meer werkt.

Advies: Stop met NL series :p
Ja maar de vrouw wil deze kijken :( Dvd's een nogo en de avi's zijn anders geüpload dan TVDB en dus SB ze weg zet. Pauper :D

Daar moet toch iets in te verbeteren zijn zou je denken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Zinu schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:33:
Ik heb sinds een paar maanden de Sickbeard versie van Diaoul draaien op mijn Windows Server 2008 PC, maar nu wilde ik laatst updaten... maar hoe gaat dat tegenwoordig? Ik zie op Diaoul's github pagina geen 'Sickbeard kopie' meer, alleen een 'subliminal', maar dat is gewoon een zoekmodule, heeft niks met SB te maken. Ook op midgetspy's github pagina staat geen subliminal branch.
Diaoul heeft zijn project naar SickBeard-Team/SickBeard verkast.

Weet niet precies waarom, het lijkt een soort 'Maak je eigen sickbeard fork' community waar hij nu bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
rintje schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:17:
[...]

Weet niet precies waarom, het lijkt een soort 'Maak je eigen sickbeard fork' community waar hij nu bij hoort.
Dat zou niet erg gezond zijn, dan krijgen we straks 20 verschillende versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 10:08
rintje schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:17:
[...]

lama :X

[ Voor 26% gewijzigd door Kiezel op 30-11-2011 13:11 ]

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-05 20:06
CarpeVentum schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:53:
[...]

Dat zou niet erg gezond zijn, dan krijgen we straks 20 verschillende versies...
Zo als ik het ziet niet! Dit is juist goed in mijn ogen.
Ik heb namelijk direct contact met Lad1337 (Dennis Lutter) die in het SickBeard forum een Mac app van SickBeard heeft gemaakt in de vorm van een dmg file. Super handig als je niets weet van Github en dergelijke.
Dus gewoon klik en install! Voor mij super handig.
Sinds kort heeft hij een versie gemaakt die ook kan updaten. Hij is zelf zeer nauw betrokken met Diauol.
Hij heeft mij een PM gestuurd waarin hij verklaard nu samen te werken aan SickBeard/Subliminal in een app vorm!
Combined Forces!

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:16
Weet iemand (Of de bron natuurlijk) of er iets met de server van *** aan de hand is. Ik zie mijn couchpotato logs veel van onderstaande meldingen.

<OPGELOST>

Heb met het handje even gekeken maar dan krijg ik de melding dat newznab ook niet op dit adres bestaat.

@Thanks Mar2zz

[ Voor 29% gewijzigd door Wingie op 30-11-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Omdat er niet naar indexers verwezen mag worden geef ik je een hint:
http://gathering.tweakers...data[filter_userids]=j1nx

[ Voor 35% gewijzigd door Mar2zz op 30-11-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 20:03
Ik krijg subliminal niet geinstalleerd op mijn Synology DS411:

ik heb de volgende guide gevolgd: http://synology.brickman....0install%20Subliminal.txt

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
NAS> /opt/local/bin/pip install subliminal
Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): subliminal in /opt/local/lib/python2.6/site-packages/subliminal-0.5-py2.6.egg
Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): BeautifulSoup>=3.2.0 in /opt/local/lib/python2.6/site-packages (from subliminal)
Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): guessit>=0.2 in /opt/local/lib/python2.6/site-packages (from subliminal)
Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): requests>=0.8.1 in /opt/local/lib/python2.6/site-packages (from subliminal)
Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): suds>=0.4 in /opt/local/lib/python2.6/site-packages (from subliminal)
Downloading/unpacking kaa-metadata>=0.7.7 (from subliminal)
  Running setup.py egg_info for package kaa-metadata
Downloading/unpacking kaa-base (from kaa-metadata>=0.7.7->subliminal)
  Running setup.py egg_info for package kaa-base
    - glib >= 2.4.0 not found; kaa.db will be unavailable
    - inotify not enabled; are system headers not installed?
Installing collected packages: kaa-metadata, kaa-base
  Running setup.py install for kaa-metadata
    kaa.base not installed
    Complete output from command /usr/bin/python -c "import setuptools;__file__='/var/log/build/kaa-metadata/setup.py';exec(compile(open(__file__).read().replace('\r\n', '\n'), __file__, 'exec'))" install --single-version-externally-managed --record /tmp/pip-RZ_CpE-record/install-record.txt:
    kaa.base not installed

----------------------------------------
Command /usr/bin/python -c "import setuptools;__file__='/var/log/build/kaa-metadata/setup.py';exec(compile(open(__file__).read().replace('\r\n', '\n'), __file__, 'exec'))" install --single-version-externally-managed --record /tmp/pip-RZ_CpE-record/install-record.txt failed with error code 1
Storing complete log in /root/.pip/pip.log
NAS>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Kon SickBeard nou ook non-US series binnenhalen? Ik wil eigenlijk wel series van BBC binnenhalen maar ook een aflevering van "Wat zou jij doen met die poen?" van SBS6 (aflevering van vanavond).
Of is er een slimmere manier om deze ene aflevering binnen te halen?

Oh, en ik heb net SickBeard eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd omdat ik 'm nooit kon bereiken en ook niets meer had gedownload. Nu opnieuw proberen in te stellen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-05 20:49
Volgens mij moet dat geen probleem zijn (ik heb ook wat dingen van de BBC er tussen staan). Zo lang ze maar op TVrage (of thetvdb, weet ff niet wat ie tegenwoordig gebruikt) en bij je search providers te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

In principe kan Sickbeard alles binnen halen. Het moet echter wel op tvdb staan (eventueel zelf te doen). Ook moet het bestand ergens aangeboden worden uiteraard.

Je kan ook nog naar rss feeds kijken (heb ik gee. verstand van).

BBC series gaat hier probleemloos in ieder geval.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Is tvdb eigenlijk gemakkelijk aan te (laten) passen. Anders zou ik dat voor Nederlandse series best eens willen gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Joster schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:17:
Is tvdb eigenlijk gemakkelijk aan te (laten) passen. Anders zou ik dat voor Nederlandse series best eens willen gaan doen :)
Er is maar 1 manier om daar achter te komen natuurlijk. Ik zou het niet weten iig.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als je daar een account aan maakt kun je een TV serie toevoegen. Daarnaast kun je ook zelf afbeeldingen etc. toevoegen aan bestaande series. Ik weet echter niet hoe goed de moderatie daar is. Ik heb ze wel eens proberen te mailen voor het een of ander, maar een antwoord ben ik ze nog altijd schuldig. :P

Sick Beard zoekt in ieder geval op thetvdb.com, dat is wat ik zeker weet.

[ Voor 11% gewijzigd door --MeAngry-- op 01-12-2011 10:49 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Ah, ik word weer een beetje blij met de NAS. O+ Heeft sinds m'n laatste vraag een hele rits afleveringen binnengehaald; 2 van 2,5 men, 2 afleveringen van Have I Got A Bit More News For You (BBC).
Waar alles neergedumpt wordt is een chaos, maar daar moet ik nu dan maar even logisch over nadenken hoe dat moet.

Straks 'ns kijken hoe ik die ene aflevering van "Wat zou jij doen met die poen?" ga binnenhalen, aangezien ik op dit gebied een absolute noob ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 01-05 14:59
Piet91 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:01:
Waar alles neergedumpt wordt is een chaos, maar daar moet ik nu dan maar even logisch over nadenken hoe dat moet.
Je kan de chaos natuurlijk ook gewoon chaos laten. Een opgeruimde serie archief werkt niet beter dan een rommelige. :)

Een shortcut naar waar je series staan is genoeg :)

Een beetje structuur kan je natuurlijk ook gewoon aan sickbeard zelf overlaten.
Wat ik doe is het volgende: Sab download de boel naar /downloads/series

Vervolgens haalt sickbeard de series daar vandaan en steekt ze netjes in mapjes (post-processing) en dan krijg ik de volgende opdeling
/series/serie-naam/seizoen/

Alles wat verwerkt is komt dan in /series te staan, wat niet nog niet af is, of mislukt, of niet verwerkt kan worden staat bij /downloads.

[ Voor 74% gewijzigd door job op 01-12-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
job schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:54:
[...]

Je kan de chaos natuurlijk ook gewoon chaos laten. Een opgeruimde serie archief werkt niet beter dan een rommelige. :)
Klopt, ik heb ook liever dat het werkt dan dat het niet werkt, maar met 4TB wat langzaamaan vol gaat lopen met foto's, films, series, muziek en weet ik veel wat nog meer wil ik wel graag een duidelijke structuur hebben vanaf het begin. Later is er geen beginnen meer aan om dat voor elkaar te krijgen.

Oh, en 4TB is voor velen hier misschien niet veel, maar ik zit nog altijd met zo'n gezicht ( :o :9 ) te kijken als ik zie dat er 30GB gebruikt is, van de 4TB! :9~
Dat op die pie chart maar een miniem gedeelte is gebruikt O+
Een beetje structuur kan je natuurlijk ook gewoon aan sickbeard zelf overlaten.
Wat ik doe is het volgende: Sab download de boel naar /downloads/series

Vervolgens haalt sickbeard de series daar vandaan en steekt ze netjes in mapjes (post-processing) en dan krijg ik de volgende opdeling
/series/serie-naam/seizoen/

Alles wat verwerkt is komt dan in /series te staan, wat niet nog niet af is, of mislukt, of niet verwerkt kan worden staat bij /downloads.
Ik probeer het zo te krijgen op de Qnap (onder folder Multimedia):

Multimedia/Movies/ (Map) 'titel jaar'/ alle files, zoals .mkv, foto's, .srt etc.
Multimedia/TV/ (Map) 'serie naam'/seizoensfolder/ alle files, zoals seizoensfoto, .mvk, .srt etc.

Als dat eenmaal gelukt is probeer ik nog zo te krijgen dat bepaalde mappen en/of bestanden op een USB-stick gaan, zodat de HDD's niet constant draaien. Daarom moet ik nog even goed lezen welke mappen/bestanden dit zijn.

En uiteraard moet Sabnzbdplus/CouchPotato en SickBeard dit zelf allemaal automatisch gaan doen.

EDIT; hebben jullie misschien een idee hoe ik sbs gemist kan downloaden? Lijkt me de enige manier om die aflevering te krijgen :| ...

[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 02-12-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 19:37

spanx

_Sp[A]nX_

na de laatse subliminal update heb ik de volgende fouten, haalt ook niets meer binnen.....

Traceback (most recent call last):
File "/opt/local/bin/subliminal", line 4, in <module>
import pkg_resources
File "/opt/lib/python2.6/site-packages/pkg_resources.py", line 2603, in <module>
working_set.require(__requires__)
File "/opt/lib/python2.6/site-packages/pkg_resources.py", line 666, in require
needed = self.resolve(parse_requirements(requirements))
File "/opt/lib/python2.6/site-packages/pkg_resources.py", line 565, in resolve
raise DistributionNotFound(req) # XXX put more info here
pkg_resources.DistributionNotFound: kaa-metadata>=0.7.7

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Wellicht niet het juiste topic maar hier zitten er vast wel een paar die met git werken.
Om voor denk een vrij simpele vraag een nieuw topic te openen leek me ook niet handig.

Ik heb een git clone gedaan van SickBeard en lokaal wat aanpassingen in de files gedaan, als ik nu wil switchen tussen branches lukt dat niet om dat de wijzigingen niet opgeslagen zijn.
Hoe doe ik nu lokale aanpassing opslaan en toch toekomstige nieuwe updates van gemaakte clone binnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
@schumi:
Originele sickbeard git url als remote toevoegen aan je eigen clone (standaard naam 'upstream').
Vervolgens een pull op je eigen clone en upstream als source selecteren.
Nu vindt er een automatische merge plaats. Indien er conflicten optreden moet je zelf de conflicterende files mergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
rintje schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:22:
@schumi:
Originele sickbeard git url als remote toevoegen aan je eigen clone (standaard naam 'upstream').
Vervolgens een pull op je eigen clone en upstream als source selecteren.
Nu vindt er een automatische merge plaats. Indien er conflicten optreden moet je zelf de conflicterende files mergen.
Laat ik dat maar doen dan.
Dacht zelf het wel lokaal af te kunnen vangen en niet een clone op git zelf te hebben.

Ik vat hem ;) (git is redelijk nieuw voor me)
en met git commit sla ik wijzigingen lokaal op?

Thanks

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-03 12:18
Ik probeer de notifications van Sickbeard aan de praat te krijgen.

Begrijp ik goed dat je voor growl een programma moeten draaiend hebben op een windows machine? Dat is niet zo praktisch als sickbeard op een synology NAS draait. Prowl en Notifo zijn allebei voor iOS? Ik probeer iets met mijn android op te zetten.

Als ik twitter kies, kan dan iedereen meelezen wat er binnenkomt? of zijn het prive berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32925

witteveder schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:29:
Ik probeer de notifications van Sickbeard aan de praat te krijgen.

Begrijp ik goed dat je voor growl een programma moeten draaiend hebben op een windows machine? Dat is niet zo praktisch als sickbeard op een synology NAS draait. Prowl en Notifo zijn allebei voor iOS? Ik probeer iets met mijn android op te zetten.

Als ik twitter kies, kan dan iedereen meelezen wat er binnenkomt? of zijn het prive berichten?
Notifo for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Die stopt er binnenkort toch mee?
Ik ben er in ieder geval van afgestapt vanwege het stop zetten ervan.

bron: http://blog.notifo.com/

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi2004 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:43:
[...]

Voor onbepaalde tijd draait het nog, kun je het net zo goed nog gebruiken tot die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ik krijg de post processing niet aan de praat. In Sick Beard staat deze locatie bij TV Download Dir:

C:\Users\Baris\Documents\Downloads\complete

Hier worden alle episodes gedownload. Bij mijn series heb ik vervolgens aangegeven dat ze verplaatst moeten worden naar een andere locatie. Jammer genoeg worden ze niet verplaatst. Ik vermoed dat het te maken heeft dat in de complete dir nog een map aangemaakt wordt wanneer SABnzbd een download uitpakt en de download daar plaatst. Kan iemand mij hiermee helpen. Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
schumi2004 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:25:
[...]
en met git commit sla ik wijzigingen lokaal op?
Ja klopt. Pas bij een Push wordt ie op github gezet.

Maar als je met meerdere branches wilt werken van hetzelfde project (bv Sickbeard/Master en Sickbeard/Subliminal) dan kun je volgens mij beter twee aparte clones naast elkaar zetten, voor elke branch eentje. Bij beide clones zou je dan het eerdere genoemde trucje met upstream kunnen toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 01-05 14:59
magnifor schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 17:52:
Ik vermoed dat het te maken heeft dat in de complete dir nog een map aangemaakt wordt wanneer SABnzbd een download uitpakt en de download daar plaatst.
Dat maakt niet uit. Dat is hier geen probleem.
Kijk in je logs (zowel sickbeard als sab) en kijk wat er daar staat.
Heb je postprocessing uberhaupt wel aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Owwww, opeens werkt het wel. Alle instellingen stonden goed weet ik zeker. Heb post processing uit/aan gezet en het lijkt opeens te werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gizmo-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:58
spanx schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:25:
na de laatse subliminal update heb ik de volgende fouten, haalt ook niets meer binnen.....

File "/opt/local/bin/subliminal", line 4, in <module>
import pkg_resources
File "/opt/lib/python2.6/site-packages/pkg_resources.py", line 2603, in <module>
working_set.require(__requires__)
File "/opt/lib/python2.6/site-packages/pkg_resources.py", line 666, in require
needed = self.resolve(parse_requirements(requirements))
File "/opt/lib/python2.6/site-packages/pkg_resources.py", line 565, in resolve
raise DistributionNotFound(req) # XXX put more info here
pkg_resources.DistributionNotFound: kaa-metadata>=0.7.7
Ik had hetzelfde probleem.
Brickman heeft me geholpen.
Blijkbaar werd de develop branch gepulled, deze moet je wissen en de master pullen.
Hij heeft in zijn HowTo's de installatie instructie aangepast.
Link daarvan staat in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-03 12:18
Anoniem: 32925 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:55:
[...]

Voor onbepaalde tijd draait het nog, kun je het net zo goed nog gebruiken tot die tijd.
Hmmm... als het gaat stoppen is het ook niet zo handig voor later... Zijn er mensen met twitter ervaring icm sickbeard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

witteveder schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 20:58:
[...]

Hmmm... als het gaat stoppen is het ook niet zo handig voor later... Zijn er mensen met twitter ervaring icm sickbeard?
Heb ik ook actief :+ Een apart account aanmaken (op Twitter) die je totaal afschermt en op je hoofdaccount Subscriben op die user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

schumi2004 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:43:
[...]

Dat las ik laatst ook. Volgens mij is Boxcar een vrijwel identieke service, maar helaas nog in geen enkele tool geïmplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
-Gizmo- schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 20:05:
[...]

Ik had hetzelfde probleem.
Brickman heeft me geholpen.
Blijkbaar werd de develop branch gepulled, deze moet je wissen en de master pullen.
Hij heeft in zijn HowTo's de installatie instructie aangepast.
Link daarvan staat in de topicstart.
Ik heb sinds de laatste Sickbeard Subliminal build van rintje de volgende error op bierdopje:

Dec-02 21:47:16 ERROR FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: type object 'BierDopje' has no attribute 'availableLanguages'

Iemand ook al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryInDeWarrie
Na 2 weken geen problemen gehad te hebben, kreeg ik vanochtend de volgende melding.

Unable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates.

Op Google vond ik op synology-forum.nl:

Ga naar de sickbeard dir en tik: rm -R .git

Nu krijg ik de melding:

Unknown version: If you've never used the Sick Beard upgrade system then I don't know what version you have.— Update Now

Maar als ik op Updat Now klik krijg ik de foutmelding:

File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
response.body = self.handler()
File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 1954, in update
updated = sickbeard.versionCheckScheduler.action.update() #@UndefinedVariable
File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/versionChecker.py", line 101, in update
return self.updater.update()
File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/versionChecker.py", line 444, in update
f = open(tar_download_path, 'wb')
IOError: [Errno 13] Permission denied: '/volume1/@appstore/sickbeard/master'

Iemand een idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 14:04
HarryInDeWarrie schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:39:
Na 2 weken geen problemen gehad te hebben, kreeg ik vanochtend de volgende melding.

Unable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates.

Op Google vond ik op synology-forum.nl:

Ga naar de sickbeard dir en tik: rm -R .git

Nu krijg ik de melding:

Unknown version: If you've never used the Sick Beard upgrade system then I don't know what version you have.— Update Now

Maar als ik op Updat Now klik krijg ik de foutmelding:

File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
response.body = self.handler()
File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 1954, in update
updated = sickbeard.versionCheckScheduler.action.update() #@UndefinedVariable
File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/versionChecker.py", line 101, in update
return self.updater.update()
File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/versionChecker.py", line 444, in update
f = open(tar_download_path, 'wb')

Iemand een idee wat ik moet doen?
toon volledige bericht
Ff de config file van sickbeard openen en dan /opt/bin/git instellen onder git_path. En je .git directory weer terug zien te krijgen.

Het ergste is dat je een nieuwe clone moet binnen trekken.

[ Voor 3% gewijzigd door Brickman op 03-12-2011 12:47 ]

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryInDeWarrie
- sickbeard afgesloten
- terminal, nano config.ini
- git_path = /opt/bin/git
- opgeslagen
- /opt/etc/init.d/S99sickbeard.sh start

maar krijg weer dezelfde melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryInDeWarrie

De map master is er trouwens niet, moet ik die aanmaken?

EDIT:

chown -R sickbeard sickbeard

en hij doet t weer :)

[ Voor 19% gewijzigd door HarryInDeWarrie op 03-12-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-05 10:48

xdc

Na veel proberen met telnet en bootstrapped kwam ik opeens jouw post tegen ,
VERADEMING! zo simpel!

ben u zeer dankbaar! EEUWIG DANK! _/-\o_ _/-\o_

Mensen die het nog niet hebben

een pkg met sickbeard en subliminal in een !
Enige wat je nog hoeft te doen is subs aanzetten bij je series. (gewoon over de installatie van zebulon)

*EDIT* te vroeg gejuich ben weer naar de oude versie 3.0 die werkt wel PERFECT!

[ Voor 8% gewijzigd door xdc op 03-12-2011 15:19 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stelling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-05 17:56
een pkg met sickbeard en subliminal in een !
Enige wat je nog hoeft te doen is subs aanzetten bij je series. (werkte bij mij gewoon over de installatie van zebulon)
Ik heb exact hetzelfde gedaan, maar geen subtitles. Ik heb ze per serie aangezet en ook een taal ingevuld, maar ik blijf de volgende foutmelding in mijn log vinden:
FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: zero length field name in format

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 17:40
stelling schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:18:
[...]

Ik heb exact hetzelfde gedaan, maar geen subtitles. Ik heb ze per serie aangezet en ook een taal ingevuld, maar ik blijf de volgende foutmelding in mijn log vinden:
FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: zero length field name in format

Iemand een suggestie?
Ik heb t zelfde probleem, ik heb alleen de IPKG van Rintje gebruikt.
Als iemand hier een fix voor heeft hoor ik t graag.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
stelling schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:18:
[...]

Iemand een suggestie?
Die heb ik nog niet gezien maar wel die ik eerder noemde (Dec-02 21:47:16 ERROR FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: type object 'BierDopje' has no attribute 'availableLanguages')
Als dit de werking negatief beïnvloed ga ik terug naar vorige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

schumi2004 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:04:
[...]

Die heb ik nog niet gezien maar wel die ik eerder noemde (Dec-02 21:47:16 ERROR FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: type object 'BierDopje' has no attribute 'availableLanguages')
Als dit de werking negatief beïnvloed ga ik terug naar vorige versie.
bij mij werkt de nieuwe versie toch niet , ben inmiddels terug naar de oude
die werkt perfect.

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 14:04
Nog gewoon versie 0.40 van subliminal gebruiken. 0.50 geeft nog teveel problemen.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

rintje schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:11:
Voor de geinteresseerden: ik heb een speciale versie gemaakt van Zebulon's sickbeard package die gebruik maakt van mijn github fork van sickbeard. Zoals eerder vermeld heb ik deze fork gemaakt om het auto updaten van Diaoul's sickbeard/subliminal branch te fixen. Eigenlijk wilde ik eerst deze fix laten pullen door Diaoul, maar dat laat wat op zich wachten..

Deze Sick-beard package biedt de volgende voordelen ten opzichte van het origineel van Zebulon:
1) Eenvoudige installatie van sickbeard met subliminal ondertitel support,
2) Correct functionerende auto update in sickbeard/subliminal. Deze zorgt er dus voor dat de ondertitel functionaliteit niet op magische wijze verdwenen is na het updaten.

Je kunt hem hier vinden.

Gebruik van deze package is uiteraard op eigen risico, zolang de voorraad strekt :P en ik beloof geen support. Je kunt hem niet gebruiken naast een andere versie van de Zebulon Sickbeard package (verwacht ik).
Dit is de oude dus
na installatie dus niet meer extra updaten!
nogmaals respect @ rintje

[ Voor 189% gewijzigd door xdc op 03-12-2011 23:29 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Sudden schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:49:
[...]

Dat las ik laatst ook. Volgens mij is Boxcar een vrijwel identieke service, maar helaas nog in geen enkele tool geïmplementeerd.
Ik had dit eerder moeten zeggen! Ze zitten er nu wel in bij Sick Beard :D

bron: https://github.com/midget...42cbe4dc94fcecdb251606b40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Brickman schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:58:
Nog gewoon versie 0.40 van subliminal gebruiken. 0.50 geeft nog teveel problemen.
En hoe moet ik dat doen als ik de versie van Rintje gebruik?
Ik zit momenteel in /usr/local/var/sickbeard/ te kijken maar ik krijg niets gevonden van subliminal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Earzz schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:30:
[...]

En hoe moet ik dat doen als ik de versie van Rintje gebruik?
Ik zit momenteel in /usr/local/var/sickbeard/ te kijken maar ik krijg niets gevonden van subliminal.
Ik heb het gedaan door de oude van rintje eroverheen te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Ik heb subliminal al gevonden in /usr/local/var/sickbeard/lib/subliminal.
Nu ga ik maar eerst ff checken waar ik de oude versie vandaan kan halen.
schumi2004 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:30:
[...]

Ik heb het gedaan door de oude van rintje eroverheen te installeren
Dit heb ik nu uiteindelijk ook gedaan en het werkt inderdaad.
Wel even een tip voor de mensen, update SickBeard niet in de DSM Package Center anders werkt Subliminal weer niet meer.

Nog even een vraag, is van CSI: Crime Scene Investigation en CSI: NY bekend dat ze problemen hebben met subs downloaden?
Ik krijg van het laatste seizoen (van beide series) maar 1 sub automatisch binnen getrokken, dit probleem had ik ook al met JBierSubDownloader die ik gebruikte ter vervanging van Persicope

[ Voor 79% gewijzigd door Earzz op 03-12-2011 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

Earzz schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:34:
Ik heb subliminal al gevonden in /usr/local/var/sickbeard/lib/subliminal.
Nu ga ik maar eerst ff checken waar ik de oude versie vandaan kan halen.

[...]

Nog even een vraag, is van CSI: Crime Scene Investigation en CSI: NY bekend dat ze problemen hebben met subs downloaden?
Ik krijg van het laatste seizoen (van beide series) maar 1 sub automatisch binnen getrokken, dit probleem had ik ook al met JBierSubDownloader die ik gebruikte ter vervanging van Persicope
Ben zo blij dat alles het doet!
Wat ik voorheen deed was met http://www.bsplayer.com/ (de videoplayer ) de subs automatisch downloaden.
even met bsplayer de video starten en sub aanzetten en door naar de volgende episode.
Per seizoen 5 minuutjes werk.

Voor die incidentele sub die subliminal niet kan vinden , maar ik ben er nog geen tegengekomen.

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Heb een deel 2 aangemaakt. Ben niet bijzonder creatief geweest met de titel. Zal een modje vragen deze te sluiten en door te verwijzen naar [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. - deel

Aan any voorbijvarende mod, deel 2 needs a topicfix, de 2 is weggevallen of ben ik vergeten te typen :p

[ Voor 19% gewijzigd door Mar2zz op 04-12-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Pagina: 1 ... 46 47 Laatste

Dit topic is gesloten.