Owwww, opeens werkt het wel. Alle instellingen stonden goed weet ik zeker. Heb post processing uit/aan gezet en het lijkt opeens te werken.
Ik had hetzelfde probleem.spanx schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:25:
na de laatse subliminal update heb ik de volgende fouten, haalt ook niets meer binnen.....
Traceback (most recent call last):
File "/opt/local/bin/subliminal", line 4, in <module>
import pkg_resources
File "/opt/lib/python2.6/site-packages/pkg_resources.py", line 2603, in <module>
working_set.require(__requires__)
File "/opt/lib/python2.6/site-packages/pkg_resources.py", line 666, in require
needed = self.resolve(parse_requirements(requirements))
File "/opt/lib/python2.6/site-packages/pkg_resources.py", line 565, in resolve
raise DistributionNotFound(req) # XXX put more info here
pkg_resources.DistributionNotFound: kaa-metadata>=0.7.7
Brickman heeft me geholpen.
Blijkbaar werd de develop branch gepulled, deze moet je wissen en de master pullen.
Hij heeft in zijn HowTo's de installatie instructie aangepast.
Link daarvan staat in de topicstart.
Hmmm... als het gaat stoppen is het ook niet zo handig voor later... Zijn er mensen met twitter ervaring icm sickbeard?Anoniem: 32925 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:55:
[...]
Voor onbepaalde tijd draait het nog, kun je het net zo goed nog gebruiken tot die tijd.
Anoniem: 32925
Heb ik ook actiefwitteveder schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 20:58:
[...]
Hmmm... als het gaat stoppen is het ook niet zo handig voor later... Zijn er mensen met twitter ervaring icm sickbeard?
Dat las ik laatst ook. Volgens mij is Boxcar een vrijwel identieke service, maar helaas nog in geen enkele tool geïmplementeerd.schumi2004 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:43:
[...]
Die stopt er binnenkort toch mee?
Ik ben er in ieder geval van afgestapt vanwege het stop zetten ervan.
bron: http://blog.notifo.com/
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ik heb sinds de laatste Sickbeard Subliminal build van rintje de volgende error op bierdopje:-Gizmo- schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 20:05:
[...]
Ik had hetzelfde probleem.
Brickman heeft me geholpen.
Blijkbaar werd de develop branch gepulled, deze moet je wissen en de master pullen.
Hij heeft in zijn HowTo's de installatie instructie aangepast.
Link daarvan staat in de topicstart.
Dec-02 21:47:16 ERROR FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: type object 'BierDopje' has no attribute 'availableLanguages'
Iemand ook al gezien?
Na 2 weken geen problemen gehad te hebben, kreeg ik vanochtend de volgende melding.
Unable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates.
Op Google vond ik op synology-forum.nl:
Ga naar de sickbeard dir en tik: rm -R .git
Nu krijg ik de melding:
Unknown version: If you've never used the Sick Beard upgrade system then I don't know what version you have.— Update Now
Maar als ik op Updat Now klik krijg ik de foutmelding:
File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
response.body = self.handler()
File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 1954, in update
updated = sickbeard.versionCheckScheduler.action.update() #@UndefinedVariable
File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/versionChecker.py", line 101, in update
return self.updater.update()
File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/versionChecker.py", line 444, in update
f = open(tar_download_path, 'wb')
IOError: [Errno 13] Permission denied: '/volume1/@appstore/sickbeard/master'
Iemand een idee wat ik moet doen?
Unable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates.
Nu krijg ik de melding:
Unknown version: If you've never used the Sick Beard upgrade system then I don't know what version you have.— Update Now
File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/versionChecker.py", line 101, in update
File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/versionChecker.py", line 444, in update
Ff de config file van sickbeard openen en dan /opt/bin/git instellen onder git_path. En je .git directory weer terug zien te krijgen.HarryInDeWarrie schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:39:
Na 2 weken geen problemen gehad te hebben, kreeg ik vanochtend de volgende melding.
Nu krijg ik de melding:
Het ergste is dat je een nieuwe clone moet binnen trekken.
[ Voor 3% gewijzigd door Brickman op 03-12-2011 12:47 ]
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
- sickbeard afgesloten
- terminal, nano config.ini
- git_path = /opt/bin/git
- opgeslagen
- /opt/etc/init.d/S99sickbeard.sh start
maar krijg weer dezelfde melding
- terminal, nano config.ini
- git_path = /opt/bin/git
- opgeslagen
- /opt/etc/init.d/S99sickbeard.sh start
maar krijg weer dezelfde melding
De map master is er trouwens niet, moet ik die aanmaken?
EDIT:
chown -R sickbeard sickbeard
en hij doet t weer
De map master is er trouwens niet, moet ik die aanmaken?
EDIT:
chown -R sickbeard sickbeard
en hij doet t weer
[ Voor 19% gewijzigd door HarryInDeWarrie op 03-12-2011 13:14 ]
Na veel proberen met telnet en bootstrapped kwam ik opeens jouw post tegen ,rintje schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:18:
De laatste tijd gebeurt er weer een hoop op Github voor wat betreft Sickbeard/Subliminal. Diaoul is bijna dagelijks aan het committen. Tijd dus voor een update van mijn kant. Daarom heb ik een nieuwe Synology package klaargezet waarin de laatste ontwikkelingen verwerkt zitten. Deze zal ik proberen up to date te houden met die van Diaoul.
Ik weet niet hoe stabiel deze nieuwe versie al is (heb 'm net geinstalleerd en getest), daarom heb ik een aparte branch + aparte package van het nieuwe spul gemaakt. Je kan dus kiezen of je de oude package blijft gebruiken of wilt gaan voor de latest en greatest.
De nieuwe package staat hier
Uiteraard zijn mijn eerder genoemde customizations voor Nederlandstalige series en het correct automatisch updaten ook in deze branch verwerkt.
Ik heb deze package een speciaal hoog versienummer gegeven met als doel de Sickbeard package uit Zebulon's repository in de package manager te 'overrulen'. Zo kun je niet per ongeluk op 'bijwerken' klikken en Sickbeard/Subliminal overschrijven met Sickbeard.
VERADEMING! zo simpel!
ben u zeer dankbaar! EEUWIG DANK!
Mensen die het nog niet hebben
een pkg met sickbeard en subliminal in een !
Enige wat je nog hoeft te doen is subs aanzetten bij je series. (gewoon over de installatie van zebulon)
*EDIT* te vroeg gejuich ben weer naar de oude versie 3.0 die werkt wel PERFECT!
[ Voor 8% gewijzigd door xdc op 03-12-2011 15:19 ]
slimmehotspot.nl
Ik heb exact hetzelfde gedaan, maar geen subtitles. Ik heb ze per serie aangezet en ook een taal ingevuld, maar ik blijf de volgende foutmelding in mijn log vinden:een pkg met sickbeard en subliminal in een !
Enige wat je nog hoeft te doen is subs aanzetten bij je series. (werkte bij mij gewoon over de installatie van zebulon)
FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: zero length field name in format
Iemand een suggestie?
Ik heb t zelfde probleem, ik heb alleen de IPKG van Rintje gebruikt.stelling schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:18:
[...]
Ik heb exact hetzelfde gedaan, maar geen subtitles. Ik heb ze per serie aangezet en ook een taal ingevuld, maar ik blijf de volgende foutmelding in mijn log vinden:
FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: zero length field name in format
Iemand een suggestie?
Als iemand hier een fix voor heeft hoor ik t graag.
XboxLive: Dave 130R
Die heb ik nog niet gezien maar wel die ik eerder noemde (Dec-02 21:47:16 ERROR FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: type object 'BierDopje' has no attribute 'availableLanguages')stelling schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:18:
[...]
Ik heb exact hetzelfde gedaan, maar geen subtitles. Ik heb ze per serie aangezet en ook een taal ingevuld, maar ik blijf de volgende foutmelding in mijn log vinden:
Iemand een suggestie?
Als dit de werking negatief beïnvloed ga ik terug naar vorige versie.
bij mij werkt de nieuwe versie toch niet , ben inmiddels terug naar de oudeschumi2004 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:04:
[...]
Die heb ik nog niet gezien maar wel die ik eerder noemde (Dec-02 21:47:16 ERROR FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: type object 'BierDopje' has no attribute 'availableLanguages')
Als dit de werking negatief beïnvloed ga ik terug naar vorige versie.
die werkt perfect.
slimmehotspot.nl
Nog gewoon versie 0.40 van subliminal gebruiken. 0.50 geeft nog teveel problemen.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Dit is de oude dusrintje schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:11:
Voor de geinteresseerden: ik heb een speciale versie gemaakt van Zebulon's sickbeard package die gebruik maakt van mijn github fork van sickbeard. Zoals eerder vermeld heb ik deze fork gemaakt om het auto updaten van Diaoul's sickbeard/subliminal branch te fixen. Eigenlijk wilde ik eerst deze fix laten pullen door Diaoul, maar dat laat wat op zich wachten..
Deze Sick-beard package biedt de volgende voordelen ten opzichte van het origineel van Zebulon:
1) Eenvoudige installatie van sickbeard met subliminal ondertitel support,
2) Correct functionerende auto update in sickbeard/subliminal. Deze zorgt er dus voor dat de ondertitel functionaliteit niet op magische wijze verdwenen is na het updaten.
Je kunt hem hier vinden.
Gebruik van deze package is uiteraard op eigen risico, zolang de voorraad strekten ik beloof geen support. Je kunt hem niet gebruiken naast een andere versie van de Zebulon Sickbeard package (verwacht ik).
na installatie dus niet meer extra updaten!
nogmaals respect @ rintje
[ Voor 189% gewijzigd door xdc op 03-12-2011 23:29 ]
slimmehotspot.nl
Ik had dit eerder moeten zeggen! Ze zitten er nu wel in bij Sick BeardSudden schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:49:
[...]
Dat las ik laatst ook. Volgens mij is Boxcar een vrijwel identieke service, maar helaas nog in geen enkele tool geïmplementeerd.
bron: https://github.com/midget...42cbe4dc94fcecdb251606b40
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
En hoe moet ik dat doen als ik de versie van Rintje gebruik?Brickman schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:58:
Nog gewoon versie 0.40 van subliminal gebruiken. 0.50 geeft nog teveel problemen.
Ik zit momenteel in /usr/local/var/sickbeard/ te kijken maar ik krijg niets gevonden van subliminal.
Ik heb het gedaan door de oude van rintje eroverheen te installerenEarzz schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:30:
[...]
En hoe moet ik dat doen als ik de versie van Rintje gebruik?
Ik zit momenteel in /usr/local/var/sickbeard/ te kijken maar ik krijg niets gevonden van subliminal.
Ik heb subliminal al gevonden in /usr/local/var/sickbeard/lib/subliminal.
Nu ga ik maar eerst ff checken waar ik de oude versie vandaan kan halen.
Wel even een tip voor de mensen, update SickBeard niet in de DSM Package Center anders werkt Subliminal weer niet meer.
Nog even een vraag, is van CSI: Crime Scene Investigation en CSI: NY bekend dat ze problemen hebben met subs downloaden?
Ik krijg van het laatste seizoen (van beide series) maar 1 sub automatisch binnen getrokken, dit probleem had ik ook al met JBierSubDownloader die ik gebruikte ter vervanging van Persicope
Dit heb ik nu uiteindelijk ook gedaan en het werkt inderdaad.schumi2004 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:30:
[...]
Ik heb het gedaan door de oude van rintje eroverheen te installeren
Wel even een tip voor de mensen, update SickBeard niet in de DSM Package Center anders werkt Subliminal weer niet meer.
Nog even een vraag, is van CSI: Crime Scene Investigation en CSI: NY bekend dat ze problemen hebben met subs downloaden?
Ik krijg van het laatste seizoen (van beide series) maar 1 sub automatisch binnen getrokken, dit probleem had ik ook al met JBierSubDownloader die ik gebruikte ter vervanging van Persicope
[ Voor 79% gewijzigd door Earzz op 03-12-2011 23:38 ]
Ben zo blij dat alles het doet!Earzz schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:34:
Ik heb subliminal al gevonden in /usr/local/var/sickbeard/lib/subliminal.
[...]
Wat ik voorheen deed was met http://www.bsplayer.com/ (de videoplayer ) de subs automatisch downloaden.
even met bsplayer de video starten en sub aanzetten en door naar de volgende episode.
Per seizoen 5 minuutjes werk.
Voor die incidentele sub die subliminal niet kan vinden , maar ik ben er nog geen tegengekomen.
slimmehotspot.nl
Heb een deel 2 aangemaakt. Ben niet bijzonder creatief geweest met de titel. Zal een modje vragen deze te sluiten en door te verwijzen naar [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. - deel
Aan any voorbijvarende mod, deel 2 needs a topicfix, de 2 is weggevallen of ben ik vergeten te typen
Aan any voorbijvarende mod, deel 2 needs a topicfix, de 2 is weggevallen of ben ik vergeten te typen
[ Voor 19% gewijzigd door Mar2zz op 04-12-2011 09:02 ]
We gaan verder in [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2
Signature
Dit topic is gesloten.