Jawohl, het werkt. Thanks!
Hmm heb net even SB en SAB ge-update en heb nu een probleempje.
Beide staan op dezelfde PC en elke keer als SB nu iets "snatched" gebeurt er niks, de SAB queue is helemaal leeg.
Er staat ook niks in de error log. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Beide staan op dezelfde PC en elke keer als SB nu iets "snatched" gebeurt er niks, de SAB queue is helemaal leeg.
Er staat ook niks in de error log. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
api sleutel, sabnzbd adres in couchpotato verkeerd opgegeven?
Heb net even gekeken in de andere logs en het blijkt dat newsbin het probleem was. De settings stonden dus gewoon goed want heb nu een andere provider gepakt en die werkt wel.Mar2zz schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:59:
api sleutel, sabnzbd adres in couchpotato verkeerd opgegeven?
Newzbin ben ik mee gestopt. Is nooit meer hetzelfde geworden nadat ze down zijn geweest...
Hoi luitjes, ik loop een beetje vast hier met CouchPotato.
Ik ben een echte naab en ik vind dat ik al een heel eind ben gekomen met het installeren van Transmission, SABnzbd en CouchPotato maar ik zie waarschijnlijk iets over t hoofd.
Ik krijg namelijk CouchPotato niet zover om SABnzbd aan de gang te zetten.

Ik vermoed dus dat ik iets echt niet goed heb staan, wie oh wie kan mij een schopje in de goede richting geven, alvast bedankt.
Ik ben een echte naab en ik vind dat ik al een heel eind ben gekomen met het installeren van Transmission, SABnzbd en CouchPotato maar ik zie waarschijnlijk iets over t hoofd.
Ik krijg namelijk CouchPotato niet zover om SABnzbd aan de gang te zetten.

Ik vermoed dus dat ik iets echt niet goed heb staan, wie oh wie kan mij een schopje in de goede richting geven, alvast bedankt.
XboxLive: Dave 130R
Zoals ik al zei. De download directories staan verkeerd.
download folder CP moet gelijk zijn aan de map voor verwerkte movies downloads in sabnzbd
movie destination moet de directory zijn waar je uiteindelijk je films wilt hebben staan op je nas
Categorie moet zijn: Movies
In sabnzbd vind je de categorieen.. bij de categorie movies (config > categories) staat de plek waar de verwerkte (gedownloade dus) movies komen te staan. Dat is dus je verwerkte downloads map in sabnzbd (welke je bovenaan dus in CP moet invullen)
Zorg er in elkgeval voor dat dat de directories goed staan, is dat niet het geval dan loopt het na het downloaden niet door. Kijk dus ook goed naar de categorieen.
Andere dingen die mis kunnen gaan. Klopt dat 10.0.0.10? Klopt de poort? 9200?
9200 is de standaard poort van sabnbd, maar als je dat veranderd hebt klopt het niet meer.
Hoe krijg jij sabnzbd in je browser??
10.0.0.10, heb jij dat ingevuld? Als sabnzbd en CP op dezelfde pc/nas draaien mag dat ook 0.0.0.0 zijn.
Andere dingen die ik je vroeg:
- Hoe zit het met de providers?
- Welke providers heb je aangevinkt? Heb je die goed ingevuld?
- Zijn er al films gesnatched? Er moeten namelijk films gesnatched zijn voordat ze doorgestuurd worden naar sabnzbd.
Als je verder nog hulp nodig hebt. Vertel eens wat er niet lukt..
Waar gaat het mis? Download sabnzbd uberhaupt wel? Krijg je foutmeldingen in sabnzbd of coachpotato??
Zet je directories/categorieen goed.
Lees de wiki's van CP en sabnzbd als je iets nog niet snapt.
Leeg de errorlogs.. kijk wat er misgaat, pas dan weet je wat er mis is en wat de oplossing is.
Beantwoord de vragen die ik je stel.
download folder CP moet gelijk zijn aan de map voor verwerkte movies downloads in sabnzbd
movie destination moet de directory zijn waar je uiteindelijk je films wilt hebben staan op je nas
Categorie moet zijn: Movies
In sabnzbd vind je de categorieen.. bij de categorie movies (config > categories) staat de plek waar de verwerkte (gedownloade dus) movies komen te staan. Dat is dus je verwerkte downloads map in sabnzbd (welke je bovenaan dus in CP moet invullen)
Zorg er in elkgeval voor dat dat de directories goed staan, is dat niet het geval dan loopt het na het downloaden niet door. Kijk dus ook goed naar de categorieen.
Andere dingen die mis kunnen gaan. Klopt dat 10.0.0.10? Klopt de poort? 9200?
9200 is de standaard poort van sabnbd, maar als je dat veranderd hebt klopt het niet meer.
Hoe krijg jij sabnzbd in je browser??
10.0.0.10, heb jij dat ingevuld? Als sabnzbd en CP op dezelfde pc/nas draaien mag dat ook 0.0.0.0 zijn.
Andere dingen die ik je vroeg:
- Hoe zit het met de providers?
- Welke providers heb je aangevinkt? Heb je die goed ingevuld?
- Zijn er al films gesnatched? Er moeten namelijk films gesnatched zijn voordat ze doorgestuurd worden naar sabnzbd.
Als je verder nog hulp nodig hebt. Vertel eens wat er niet lukt..
Waar gaat het mis? Download sabnzbd uberhaupt wel? Krijg je foutmeldingen in sabnzbd of coachpotato??
Zet je directories/categorieen goed.
Lees de wiki's van CP en sabnzbd als je iets nog niet snapt.
Leeg de errorlogs.. kijk wat er misgaat, pas dan weet je wat er mis is en wat de oplossing is.
Beantwoord de vragen die ik je stel.
[ Voor 61% gewijzigd door job op 02-01-2011 00:43 ]
Ik denk dat het met de folders wel goed komt alleen heeft CP nu al mijn reeds gedownloade spullen een beetje overhoop gehaald.
SABnzbd werkt dus wel maar het word voor mij wel een beetje stoeien met de Categorieën maar dat gaat wel goed komen denk ik.
Ik denk dat mijn probleem bij de providers zit, ik heb wel een account aangemaakt bij nzbmatrix maar daar moet ik betalen voor een VIP account.
Daar heb ik dus geen trek in ook al is het voor tien jaar, NZBs.org kan je op dit moment niet registreren.
Nog meer opties?
SABnzbd werkt dus wel maar het word voor mij wel een beetje stoeien met de Categorieën maar dat gaat wel goed komen denk ik.
Ik denk dat mijn probleem bij de providers zit, ik heb wel een account aangemaakt bij nzbmatrix maar daar moet ik betalen voor een VIP account.
Daar heb ik dus geen trek in ook al is het voor tien jaar, NZBs.org kan je op dit moment niet registreren.
Nog meer opties?
nzb.suEarzz schreef op zondag 02 januari 2011 @ 02:04:
Nog meer opties?
daar kun je gratis een account aanmaken. Als dat gebeurt is, inloggen en de api key kopiëren. Je gaat naar 'Providers'. Vink nu 'enable' aan onder 'Newznab'. De gekopieerde apikey plakken in het veld 'Apikey'. In het veld 'host' zet je http://nzb.su'.
In het veld 'Category' (onder NZBs/Torrents) heb ik 'couchpotato' gezet. In SABnzbd een extra categorie aangemaakt (met de naam 'couchpotato'). Als CP nu een nzb afvuurt naar SAB krijgt hij de categorie couchpotato mee. Zo kun je dus zien welke nzb's door CP zijn afgevuurt naar SAB.
Je kunt ook nog een account aanmaken op http://nzb.su/ is gratis. (Te laat door de howto's)Earzz schreef op zondag 02 januari 2011 @ 02:04:
Ik denk dat het met de folders wel goed komt alleen heeft CP nu al mijn reeds gedownloade spullen een beetje overhoop gehaald.
Nog meer opties?
Verder heb ik de handleidingen voor Sick Beard en CouchPotato voor de Synology NAS wat verder bijgewerkt. En zijn te vinden op http://dl.dropbox.com/u/5653370/synology.html (Vermeld die pagina maar in de TS, de huidige komen ook al van mij af :9; op- en aanmerkingen zijn welkom)
Edit:
Links in Additional scripts staan nu goed (copy paste foutje
[ Voor 4% gewijzigd door Brickman op 02-01-2011 12:33 . Reden: HowTo's + foutje ]
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Thanks, nu heb ik het eindelijk aan de gang gekregen, nu alleen nog mijn categorieën aan de praat krijgen.r3v0ss schreef op zondag 02 januari 2011 @ 09:32:
[...]
nzb.su
daar kun je gratis een account aanmaken. Als dat gebeurt is, inloggen en de api key kopiëren. Je gaat naar 'Providers'. Vink nu 'enable' aan onder 'Newznab'. De gekopieerde apikey plakken in het veld 'Apikey'. In het veld 'host' zet je http://nzb.su'.
In het veld 'Category' (onder NZBs/Torrents) heb ik 'couchpotato' gezet. In SABnzbd een extra categorie aangemaakt (met de naam 'couchpotato'). Als CP nu een nzb afvuurt naar SAB krijgt hij de categorie couchpotato mee. Zo kun je dus zien welke nzb's door CP zijn afgevuurt naar SAB.
Mijn dank is groot
Ook bedankt, onder "Additional scripts" staat trouwens 2x de "Sickbeard.sh" script.Brickman schreef op zondag 02 januari 2011 @ 09:49:
[...]
Je kunt ook nog een account aanmaken op http://nzb.su/ is gratis. (Te laat door de howto's)
Verder heb ik de handleidingen voor Sick Beard en CouchPotato voor de Synology NAS wat verder bijgewerkt. En zijn te vinden op http://dl.dropbox.com/u/5653370/synology.html (Vermeld die pagina maar in de TS, de huidige komen ook al van mij af :9; op- en aanmerkingen zijn welkom)
Wilde net ff CP installeren op mijn Debian Lenny doos. Maar helaas, Python 2.6 is een pre-req, en Lenny ondersteund nog geen 2.6. Of ik moet naar unstable verhuizen, maar daar heb ik geen zin in. Ga ik eens uitzoeken als ik een keer tijd over heb, desnoods maak ik nog een VM aan voor alleen CP. Maar beetje dom van de devver om te kiezen voor 2.6, terwijl SAB en SB gewoon op 2.5 lopen.
Je kan toch probleemloos unstable pakketten op je stable installeren?
sources.list uitbreiden met de unstable repositories, en dan moet het werken.
sources.list uitbreiden met de unstable repositories, en dan moet het werken.
Dat weet ik, maar in een productie omgeving wil je zeker geen stable mixen met unstable. De kans dat je een dependency hell krijgt is erg groot. Been there, done that, got the t-shirt.
Dan kan je natuurlijk altijd python 2.6 zelf builden, installeren en naast de bestaande versie draaien.
Dat moet netjes kunnen zonder problemen te krijgen met andere dependencies. Je bent niet de eerste die het wil, dus handleidingen te over op internet.
Dat moet netjes kunnen zonder problemen te krijgen met andere dependencies. Je bent niet de eerste die het wil, dus handleidingen te over op internet.
[ Voor 46% gewijzigd door job op 02-01-2011 14:07 ]
Is ook geen probleem.. Heb ik geen handleiding voor nodig. Ik wil alleen niet op mijn productie gateway vlooien. Ik bouw gewoon een nieuwe VM, 10 minuten werk, zet die op unstable, install python 2.6 en CP, klaar. Kost erg weinig werk en resources, is complete sandboxed en levert nooit problemen op. 
Wilde alleen maar even melden hier dat ik het raar vind dat de devver kiest voor 2.6 als de omgeving waar het zo mee integreert volledig 2.5 is.
Wilde alleen maar even melden hier dat ik het raar vind dat de devver kiest voor 2.6 als de omgeving waar het zo mee integreert volledig 2.5 is.
Ik zit vast in de Sickbeard installatie/configuratie...
Had al een topic gemaakt, maar werd er door Job op gewezen dat het prima in dit topic kon. Mijn probleem is het volgende:
Volgens deze weblog/howto Sick beard proberen te installeren. Entertainment vanuit de luie stoel: Open Source: Sickbeard
Eerder volgens dezelfde weblog SABnbz+ geïnstalleerd en deze functioneert naar behoren. Echter krijg ik het niet voor elkaar om sickbeard na installatie te benaderen via de webinterface. Ik heb het script een klein beetje aangepast, omdat ik het vanuit de map /home/everyone draai (en anders gaf hij een error - logisch). Dat leek mij persoonlijk handiger dan vanuit mijn eigen homedir, daar staat al genoeg spul. Ik wil ook zo weinig mogelijk van dit soort dingen als mijn eigen gebruiker draaien, dus vandaar dat ik hier een aparte gebruiker voor gebruik.
Maar ik krijg een "Unable to connect" in mijn browser als ik naar Sick Beard surf (http://192.168.2.10:8081 - vanaf m'n notebook naar de server). Hieronder mijn opstart script, ik ben uitgegaan van degene die werd aangeraden en verder heb ik niets aangepast.
Uiteraard heb ik eerst het startup script gebruikt om sickbeard eerst te starten.
Had al een topic gemaakt, maar werd er door Job op gewezen dat het prima in dit topic kon. Mijn probleem is het volgende:
Volgens deze weblog/howto Sick beard proberen te installeren. Entertainment vanuit de luie stoel: Open Source: Sickbeard
Eerder volgens dezelfde weblog SABnbz+ geïnstalleerd en deze functioneert naar behoren. Echter krijg ik het niet voor elkaar om sickbeard na installatie te benaderen via de webinterface. Ik heb het script een klein beetje aangepast, omdat ik het vanuit de map /home/everyone draai (en anders gaf hij een error - logisch). Dat leek mij persoonlijk handiger dan vanuit mijn eigen homedir, daar staat al genoeg spul. Ik wil ook zo weinig mogelijk van dit soort dingen als mijn eigen gebruiker draaien, dus vandaar dat ik hier een aparte gebruiker voor gebruik.
Maar ik krijg een "Unable to connect" in mijn browser als ik naar Sick Beard surf (http://192.168.2.10:8081 - vanaf m'n notebook naar de server). Hieronder mijn opstart script, ik ben uitgegaan van degene die werd aangeraden en verder heb ik niets aangepast.
Ik heb nog even aan de firewall zitten denken, maar die staat volgens mij uit en dan nog worden hoge poortnummers doorgelaten......#Required -- Must Be Changed!
USER="nzb" #Set Ubuntu (or other GNU/Linux) username here.
#Required -- Defaults Provided (only change if you know you need to).
HOST="0.0.0.0" #Set Sick Beard address here.
PORT="8081" #Set Sick Beard port here.
BRANCH="master" #Set Sick Beard branch here.
#Optional -- Unneeded unless you have added a Username and Password to Sick Beard.
SBUSR="" #Set Sick Beard Username (if you use one) here.
SBPWD="" #Set Sick Beard Password (if you use one) here.
#Script -- No changes needed below.
case "$1" in
start)
#Start Sick Beard and send all messages to /dev/null.
cd /home/everyone/.sickbeard
echo "Starting Sick Beard"
sudo -u $USER -H nohup python /home/everyone/.sickbeard/SickBeard.py -q > /dev/null 2>&1 &
;;
stop)
#Shutdown Sick Beard.
echo "Stopping Sick Beard"
wget -q --user=$SBUSR --password=$SBPWD "http://$HOST:$PORT/home/shutdown/"
sleep 6s
;;
*)
echo "Usage: $0 {start|stop}"
exit 1
esac
exit 0
Uiteraard heb ik eerst het startup script gebruikt om sickbeard eerst te starten.
Aurë Entuluva!
Wat staat er in je config.ini van sickbeard? heb je sickbeard toegevoegd aan update.rc? Wat is de output als je sickbeard handmatig start in een terminal? (als je ingelogd bent als user nzb bent natuurlijk, want dat staat in je script) python /home/everyone/.sickbeard/SickBeard.py
mag de user nzb wel bezig met dingetjes in de map everyone (schrijven/lezen/executen?). Als user nzb daar geen rechten heeft kan sickbeard geen config.ini aanmaken en de database niet schrijven. Als er geen executerechten zijn dan start het niet eens op.
mag de user nzb wel bezig met dingetjes in de map everyone (schrijven/lezen/executen?). Als user nzb daar geen rechten heeft kan sickbeard geen config.ini aanmaken en de database niet schrijven. Als er geen executerechten zijn dan start het niet eens op.
Wat dom, wat dom! Ik vroeg me al af waarom er geen config.ini bestond! Rechten aangepast, zo weer laden. Zie ook mijn post in: Feanaro in "\[sabnzbplus+sickbeard/Debian squeeze]Sic..."
Edit: Nog steeds zie ik geen config.ini verschijnen...
Edit II: HUH? Geen idee wat er in een keer gebeurde, maar toen ik vanuit user "nzb" sickbeard opstartte, kreeg ik na enkele - lange - seconden een LYNX-scherm met sickbeard. Ik zag een melding bij "errors & logs" staan en heb daar even op geklikt, bleek om een update of zo te gaan - vreemd, want ik heb vanmiddag de nieuwste versie gedownload. Heb daarop geklikt en toen knalde hij terug de cli in... Kan alleen nu via web wel bij Sickbeard!
Edit: Nog steeds zie ik geen config.ini verschijnen...
Edit II: HUH? Geen idee wat er in een keer gebeurde, maar toen ik vanuit user "nzb" sickbeard opstartte, kreeg ik na enkele - lange - seconden een LYNX-scherm met sickbeard. Ik zag een melding bij "errors & logs" staan en heb daar even op geklikt, bleek om een update of zo te gaan - vreemd, want ik heb vanmiddag de nieuwste versie gedownload. Heb daarop geklikt en toen knalde hij terug de cli in... Kan alleen nu via web wel bij Sickbeard!
[ Voor 69% gewijzigd door Feanaro op 02-01-2011 19:35 ]
Aurë Entuluva!
Bij de nieuwste versie hoef je niet meer als python sickbeard.py te starten, gewoon sickbeard.py kan ook. maar grats. Wil het nu ook als je via het init.d script start?
TS geupdate. thx!Brickman schreef op zondag 02 januari 2011 @ 09:49:
[...]
Je kunt ook nog een account aanmaken op http://nzb.su/ is gratis. (Te laat door de howto's)
Edit:
Links in Additional scripts staan nu goed (copy paste foutje)
[ Voor 65% gewijzigd door Mar2zz op 02-01-2011 19:47 . Reden: update ts ]
Hij draait onder windowsUltraSub schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:30:
Hier al eerder langs geweest; quick-n-dirty, iedere 5 minuten (of zoiets, wat jij wil), ff een chmod -R 777 /moviedir draaien middels cron
Toch wel handig, zon NAS waarop je kan downloaden, die komt wel op mn wishlist. Ondertussen vraag ik me af of je gedownloade bestanden ook kan wegschrijven naar een netwerkschijf via sickbeard/sabnzbd. Bv de schijf op mn apple tv oid.
[ Voor 29% gewijzigd door DarkShadow op 03-01-2011 10:03 ]
Moet kunnen als je je apple schijf (dmv samba) kan mounten op de nas.
Maar dat lijkt me een beetje de omgekeerde weg. Een nas heeft meestal opslag ruimte dan de appletv.
Dus films staan op je nas, en je speelt ze af op je apple tv. Maar als jij het anders wilt
Maar dat lijkt me een beetje de omgekeerde weg. Een nas heeft meestal opslag ruimte dan de appletv.
Dus films staan op je nas, en je speelt ze af op je apple tv. Maar als jij het anders wilt
[ Voor 68% gewijzigd door job op 03-01-2011 10:17 ]
Maakt niet uit. Je zet dat in /etc/crontab op de NAS
Ik heb de serie 'Come fly with me' in SB opgenomen, maar hij vindt de serie niet bij de search providers. Dit komt waarschijnlijk omdat deze serie gepost wordt als 'come fly with me 2010 s01e0x'. SB ziet die 2010 als een mismatch met de gezochte serie. Is er een manier om SB bij te sturen om deze serie wel te kunnen downloaden?
SB haalt de exacte naam van de serie uit thetvdb.com.
Je zou daar op het forum kunnen verzoeken om (2010) aan de naam toe te voegen (lees de wiki voordat je daar iets post), en als dat gedaan is de serie opnieuw aan SB toe te voegen.
Er was vroeger ook een programma wat come fly with me heette op de bbc, dus het jaartal is gerechtigd.
Je zou daar op het forum kunnen verzoeken om (2010) aan de naam toe te voegen (lees de wiki voordat je daar iets post), en als dat gedaan is de serie opnieuw aan SB toe te voegen.
Er was vroeger ook een programma wat come fly with me heette op de bbc, dus het jaartal is gerechtigd.
[ Voor 18% gewijzigd door job op 04-01-2011 14:18 ]
Twee vraagjes:
Wat moet ik in de autoProcessTV.cfg bij web_root invullen? Ik heb nu massa's foutmeldingen
edit: Gewoon niks invullen heeft gewerkt
En de updatefunctionaliteit werkte niet. Dus ik heb handmatig "cd .sickbeard" en "git pull" gedaan, maar toen gaf SickBeard alsnog aan dat er 5 commits waren, klopt dat?
Wat moet ik in de autoProcessTV.cfg bij web_root invullen? Ik heb nu massa's foutmeldingen
edit: Gewoon niks invullen heeft gewerkt
En de updatefunctionaliteit werkte niet. Dus ik heb handmatig "cd .sickbeard" en "git pull" gedaan, maar toen gaf SickBeard alsnog aan dat er 5 commits waren, klopt dat?
[ Voor 7% gewijzigd door Vanx op 04-01-2011 17:45 ]
als je nog eens git pull draait en hij zegt 'already up to date' dan kan het niet zo zijn dat Sickbeard aangeeft dat je achterloopt. Maar even een open deur: je hebt Sickbeard wel herstart na de git pull ?
Ik heb hetzelfde probleem met Forbrydelsen, die wordt gepost op usenet als The Killing. Als je The Killing in Sickbeard opgeeft dan vind ie de serie wel, maar op tvdb staan daar geen afleveringen bij, dus gaat ie er ook niet naar zoeken. En als je forbrydelsen opgeeft dan gaat ie wel zoeken maar zal ie niks vinden. Dus... moest weer old skool handmatig. Gelukkig kan Sab wel overweg met RSS-feeds, dus dat lost dit dan weer op. Alleen moet Sickbeard dan af en toe handmatig een rescan doen van de map Forbrydelsen.mrwolf schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:10:
Ik heb de serie 'Come fly with me' in SB opgenomen, maar hij vindt de serie niet bij de search providers. Dit komt waarschijnlijk omdat deze serie gepost wordt als 'come fly with me 2010 s01e0x'. SB ziet die 2010 als een mismatch met de gezochte serie. Is er een manier om SB bij te sturen om deze serie wel te kunnen downloaden?
Als je Sickbeard eenmaal gewend bent dan wordt je extreem lui wat dat betreft...
Hebben jullie na de update vandaag ook zo een lelijke manage-blad? Zwarte letters op bruine tabel, wie verzint dat?

[ Voor 12% gewijzigd door Mar2zz op 04-01-2011 19:31 ]
Meldt, een ctrl+F5 en het is weer goed echterMar2zz schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:25:
Hebben jullie na de update vandaag ook zo een lelijke manage-blad? Zwarte letters op bruine tabel, wie verzint dat?
[afbeelding]
lol die toetscombi kende ik niet. thx... wat doet die combi eigenlijk?
ctrl f5 is cacheless refresh in theorie.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
complete refresh van de pagina. Dus die wist alle tijdelijk opgeslagen bestanden van de pagina en laad alles opnieuw inMar2zz schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:31:
lol die toetscombi kende ik niet. thx... wat doet die combi eigenlijk?
Volgens mij is je probleem gefixed: https://github.com/midget...3b8326b11791f8fd877314f5bmrwolf schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:52:
Ik hoopte dat ik aan de SB-client kant iets kon regelen, maar dat vreesde ik al ja...
Ondanks dat ik de verschillende tuts in dit topic heb gevolgd heb (voor installatie op Synology), kom ik er toch niet helemaal uit. Daarom een aantal concrete vragen:
1. Wat doe ik nu precies met die CP/SB en Sabnzbd-scripts? Moeten ze nu gekopieerd worden naar de mappen van de verschillende programma's via Putty? Ik krijg CP en SB wel aan de gang maar op het moment dat mijn NAS wordt herstart zijn ze beiden niet meer benaderbaar. Sabnzbd blijft wel gewoon lopen. Heb vooral niet duidelijk wat ik nou moet met:
Add Sick Beard to SABnzbd+ startup script (/var/packages/sab2/target/scripts/sabstart.sh)
echo -e "\n# start Sick Beard
echo -n \`/bin/date\`>>\$DIR/log/scripts.log;
echo \": Starting Sick Beard..\">>\$DIR/log/scripts.log
\$DIR/utils/bin/python /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py --quiet &" >> /var/packages/sab2/target/scripts/sabstart.sh
en de bestanden die ook in de tut zijn opgenomen (sh-bestanden). Overigens hulde voor de duidelijke uitleg, die voor mij alleen nog niet tot het gewenste resultaat heeft geleid. Maar dat zal wel aan mij liggen
2. De locatie van de post-processscripts op de Synology; in Sabnzb verwijs ik naar /volume1/@appstore/sickbeard/autoProcessTV als locatie waar de scripts kunnen worden opgehaald. Het script loopt ook, verplaatst het gedownloade bestand naar de juiste map maar laat ook een exemplaar van het bestand in de root (/volume1/Series) staan. Lijkt daar dus ook niet helemaal goed te gaan
Welke denkfout maak ik?
1. Wat doe ik nu precies met die CP/SB en Sabnzbd-scripts? Moeten ze nu gekopieerd worden naar de mappen van de verschillende programma's via Putty? Ik krijg CP en SB wel aan de gang maar op het moment dat mijn NAS wordt herstart zijn ze beiden niet meer benaderbaar. Sabnzbd blijft wel gewoon lopen. Heb vooral niet duidelijk wat ik nou moet met:
Add Sick Beard to SABnzbd+ startup script (/var/packages/sab2/target/scripts/sabstart.sh)
\$DIR/utils/bin/python /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py --quiet &" >> /var/packages/sab2/target/scripts/sabstart.sh
en de bestanden die ook in de tut zijn opgenomen (sh-bestanden). Overigens hulde voor de duidelijke uitleg, die voor mij alleen nog niet tot het gewenste resultaat heeft geleid. Maar dat zal wel aan mij liggen
2. De locatie van de post-processscripts op de Synology; in Sabnzb verwijs ik naar /volume1/@appstore/sickbeard/autoProcessTV als locatie waar de scripts kunnen worden opgehaald. Het script loopt ook, verplaatst het gedownloade bestand naar de juiste map maar laat ook een exemplaar van het bestand in de root (/volume1/Series) staan. Lijkt daar dus ook niet helemaal goed te gaan

Welke denkfout maak ik?
Die regels moet je een voor een in putty copy paste enter doen.Nightwatchman schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:42:
vooral niet duidelijk wat ik nou moet met:
Ohja, begin dus met: echo -e "\n# start Sick Beard
sickbeard heeft ook een post-processing optie. Gebruik die eens.2. De locatie van de post-processscripts op de Synology; in Sabnzb verwijs ik naar /volume1/@appstore/sickbeard/autoProcessTV als locatie waar de scripts kunnen worden opgehaald. Het script loopt ook, verplaatst het gedownloade bestand naar de juiste map maar laat ook een exemplaar van het bestand in de root (/volume1/Series) staan. Lijkt daar dus ook niet helemaal goed te gaan
Dan heb je zelf nog controle over wat er gebeurt.
[ Voor 32% gewijzigd door job op 05-01-2011 19:53 ]
Dat van die startup ken ik niet, maar misschien heb je in Sickbeard aangevinkt Keep original files. Dat vind je onder Config, Episode Downloads, Postprocessing options.
Die echo's horen er niet allemaal bij.
De code voor sabstart.sh is het volgende:
De code voor sabstart.sh is het volgende:
code:
1
2
3
4
| # start Sick Beard echo -n `/bin/date`>>\$DIR/log/scripts.log; echo "Starting Sick Beard..">>\$DIR/log/scripts.log \$DIR/utils/bin/python /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py --quiet & |
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Klopt, maar als je het copy paste in putty moet die eerste echo er wel bij.
En de laatste regel moet er bij om duidelijk te maken in welk bestand het weggeschreven moet worden.
Als je het startscript met de met een editor aanpast dan moet je inderdaad jouw stuk gebruiken.
En de laatste regel moet er bij om duidelijk te maken in welk bestand het weggeschreven moet worden.
Als je het startscript met de met een editor aanpast dan moet je inderdaad jouw stuk gebruiken.
[ Voor 80% gewijzigd door job op 05-01-2011 20:13 ]
Overigens sinds kort ondersteunt sickbeard ook de --daemon optie. Handig voor als je het startscript een keer handmatig wilt kunnen draaien op je Synology zonder dat sickbeard dan afgesloten worden zodra je je putty sessie sluit :
$DIR/utils/bin/python /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py --daemon --quiet
(normaal gesproken zou je hiervoor ook nohup voor kunnen gebruiken, maar om eoa reden werkt dit niet goed, sickbeard ontvangt dan nog steeds een kill signal bij afsluiten sessie. De --daemon optie werkt echter prima)
$DIR/utils/bin/python /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py --daemon --quiet
(normaal gesproken zou je hiervoor ook nohup voor kunnen gebruiken, maar om eoa reden werkt dit niet goed, sickbeard ontvangt dan nog steeds een kill signal bij afsluiten sessie. De --daemon optie werkt echter prima)
Ja, dat was het inderdaad. Thanks....probeer nu inderdaad ook SB mijn bestanden te laten processen. Is toch wat eenvoudiger.Mar2zz schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:55:
Dat van die startup ken ik niet, maar misschien heb je in Sickbeard aangevinkt Keep original files. Dat vind je onder Config, Episode Downloads, Postprocessing options.
Het gedeelte van mijn /var/packages/sab2/target/scripts/sabstart.sh waar SB en CP in staan ziet er als volgt uit:job schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:46:
[...]
Die regels moet je een voor een in putty copy paste enter doen.
Ohja, begin dus met: echo -e "\n# start Sick Beard
# start Sick Beard
\$DIR/utils/bin/python /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py --quiet &"
# start CouchPotato
echo -e "\n# start CouchPotato
echo \": Starting CouchPotato..\">>\$DIR/log/scripts.log
/opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/couchpotato/CouchPotato.py -d"
Dit zou moeten kloppen lijkt me? Krijg het toch nog niet voor elkaar

Nee dat klopt niet.
Als je het via putty had gedaan dan had o.a. die eerste echo -e "\n er niet gestaan.
Jij hebt de regels welke bedoelt zijn voor de terminal (putty) zelf op een andere manier het startscript gezet.
Het is wel belangrijk om de howto's exact op te volgen als je niet exact weet wat je doet
.
Dit hoort het te zijn:
# start Sick Beard
echo -n `/bin/date`>>$DIR/log/scripts.log;
echo ": Starting Sick Beard..">>$DIR/log/scripts.log
$DIR/utils/bin/python /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py --quiet &
# start CouchPotato
/opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/couchpotato/CouchPotato.py -d
Als je het via putty had gedaan dan had o.a. die eerste echo -e "\n er niet gestaan.
Jij hebt de regels welke bedoelt zijn voor de terminal (putty) zelf op een andere manier het startscript gezet.
Het is wel belangrijk om de howto's exact op te volgen als je niet exact weet wat je doet
Dit hoort het te zijn:
# start Sick Beard
echo ": Starting Sick Beard..">>$DIR/log/scripts.log
$DIR/utils/bin/python /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py --quiet &
# start CouchPotato
[ Voor 9% gewijzigd door job op 05-01-2011 21:21 ]
Ben wat aan het experimenteren met sickbeard en SABnzbd+
. Alles werkt perfect (op het feit na dat mijn hosting nieuwsgroepserver maar een korte retentie heeft
). Maar Sickbeard maakt, zoals het hoort, een map aan met de naam van de Tv-serie en de download krijgt de categorie "tv".
Ik krijg dus het volgende probleem dat mijn downloads niet terechtkomen in hun "goede" map, kijk zelf maar:

De downloads moeten dus in hun overeenkomstige map terechtkomen..
Iemand die dit voor elkaar gekregen heeft? Elke show een individuele categorie (en die categorie een juiste locatie geven) toewijzen is ook maar omslachtig en op het eerste zicht niet mogelijk voor sickbeard.
Ik krijg dus het volgende probleem dat mijn downloads niet terechtkomen in hun "goede" map, kijk zelf maar:

De downloads moeten dus in hun overeenkomstige map terechtkomen..
Iemand die dit voor elkaar gekregen heeft? Elke show een individuele categorie (en die categorie een juiste locatie geven) toewijzen is ook maar omslachtig en op het eerste zicht niet mogelijk voor sickbeard.
[ Voor 6% gewijzigd door JSS540 op 05-01-2011 22:41 ]
Ik heb het idee dat je nu sabnzbd rechstreeks naar je tv shows folder laat downloaden.
Dit is niet de bedoeling. Laat de categorie tv gewoon op completed/tv staan.
Vervolgens geef je in sickbeard bij post-processing op waar de sabnzbd de tv-shows neerzet.
rename episodes & scan en proces aanvinken en klaar.
sickbeard kijkt dan elke x minuten in de download folder, en verplaatst de bestanden naar de plek waar jij ze wilt hebben.
Vervolgens geef je in sickbeard bij post-processing op waar de sabnzbd de tv-shows neerzet.
sickbeard kijkt dan elke x minuten in de download folder, en verplaatst de bestanden naar de plek waar jij ze wilt hebben.
[ Voor 28% gewijzigd door job op 05-01-2011 23:18 ]
Bedankt! Nu doet hij alles zoals het hoortjob schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:10:
Ik heb het idee dat je nu sabnzbd rechstreeks naar je tv shows folder laat downloaden.
2de probleem. Kan je manueel iets instellen op sickbeard? Nee zeker..?
Ik wil graag deze afleveringen van Dakar 2011 downloaden, en ook elke dag de nieuwe aflevering
Als je manueel zoekt op "dakar" op nzb.su staan ze beschikbaar: http://nzb.su/search/dakar
Maar in sickbeard vindt hij in de database de info van Dakar wel terug, en de meta information enzo, maar hij zoekt te nauwkeurig waardoor hij deze files niet vindt (hij zoekt op s2011e04 enzo, terwijl er gewoon Dakar day4 staat)
ik krijg de error:
edit: al geprobeerd op "custom" quality te zetten ipv SD maar het helpt nietNo downloads were found
Couldn't find a download for Dakar - S2011E01 - Warmup: Buenos Aires
eigenlijk zou ik een rss feed moeten kunnen koppelen aan sickbeard, of de zoekterm kunnen manueel opgeven afzonderlijk van de database
Dit zijn de bestanden ter verduidelijking:
Dakar.Rally.2011.Day1.HDTV.XviD-W4F
Dakar.Rally.2011.Day2.HDTV.XviD-W4F
Dakar.Rally.2011.Day3.HDTV.XviD-W4F
Dakar.Rally.2011.Day4.HDTV.XviD-W4F
[ Voor 23% gewijzigd door JSS540 op 06-01-2011 02:19 ]
Heeft iemand deze scripts ook al draaien op de DSx11J versies van Synology. Ik ben van plan vanwege de prijs een DS411J aan te schaffen maar weet niet of deze krachtig genoeg is om sb/cp en sab te draaien.
Iemand ervaring?
Iemand ervaring?
Issue gepost bij de makersMar2zz schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 06:25:
Daar is een exception voor nodig, zoals bij deze. Dus melden aan de maker, die passen het heel makkelijk aan, is 1 regel code, ik denk zoiets.
code:
1 151481: ['Dakar', 'Dakar Rally'],
Een manuele zoekterm programmeren bij het zoeken naar nzb files zou toch ook makkelijker geweest zijn voor de makers, ipv continu exceptions toe te voegen
Ik heb een probleem met sickbeard, bijna geen een serie gaat meer door volgens sickbeard. Bv How I met your mother is net geaired, maar volgens sickbeard stopt het seizoen bij 12. De tvdb geeft wel meer aan.
Iemand die weet hoe ik dit moet fixen? Ik heb de laatste build.
edit: Nvm, als ik in de map een force full update doe dan gaat het goed. Maar zou hij dit niet zelf al gedaan moeten hebben? Heb weinig zin om in een volautomatisch systeem in al mijn 25 series een force full update te gaan doen iedere keer als er een tijdje geen aankondigen zijn geweest.
Iemand die weet hoe ik dit moet fixen? Ik heb de laatste build.
edit: Nvm, als ik in de map een force full update doe dan gaat het goed. Maar zou hij dit niet zelf al gedaan moeten hebben? Heb weinig zin om in een volautomatisch systeem in al mijn 25 series een force full update te gaan doen iedere keer als er een tijdje geen aankondigen zijn geweest.
[ Voor 34% gewijzigd door DarkShadow op 06-01-2011 14:25 ]
Ik heb ze draaien op een ds110j (ietsjes langzamer dus dan de x11j serie).Scidd0w schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:17:
Heeft iemand deze scripts ook al draaien op de DSx11J versies van Synology.
Ja het werkt. Ik kan met met ongeveer 20mbit/sec downloaden terwijl ik naar mijn xbmc htpc stream.
Het duurt dan wel iets langer voordat xbmc gaat streamen.
Ook heb ik voor de zekerheid wat extra dingen ingesteld bij config > switches.
Zo staat "Pause Downloading During Post-Processing" bij mij aangevinkt. Zo doet sabnzbd maar 1 ding tegelijk.. of downloaden, of unrarren.
En ook heb ik bij "IONice Parameters:" -c2 -n4 ingevuld.
Bedenk dat de j versie minder geheugen en een langzame cpu heeft dan de gewone of de + versie. Je hebt dus wel vertragingen. Zo is het oproepen van webpagina's op je synology (van sab/cp/sickbeard/admin pagina) tijdens een download wel erg traag. Het werkt dus, maar heeft weinig over. Hoe het gaat als je met ziggo 50mbit/sec of meer gaat downloaden is mij dus niet bekend.
[ Voor 6% gewijzigd door job op 06-01-2011 16:50 ]
Dat is inderdaad wel iets om in de gaten te houden. Als de laatste update was terwijl thetvdb die afleveringen nog niet leverde dan staan ze er gewoon niet, gevolg: gaat niet zoeken. Hoe zit dat updatesysteem van Sick eigenlijk in elkaar? Zou slecht zijn als het alleen handmatig ging...DarkShadow schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:24:
Bedankt! Hier heb ik wat aan. Ik heb een 16mbit vdsl abo en daar ben ik voorlopig prima tevreden mee. Helemaal als dat ding gewoon snachts/overdag bezig is. De download zet ik wel even op pauze als ik pagina's ga benaderen of film ga kijken, dat zie ik ook niet echt als een probleem.
Ook heb ik wat positieve verhalen over de snelheidsverbetering van de 11J ten opzichte van de 10J gelezen ergens. Die zal dus hierin waarschijnlijk ook weer wat sneller zijn!
[ Voor 13% gewijzigd door Scidd0w op 06-01-2011 17:16 ]
Bij de tvdb stond het er dus al wel in, how I met your mother was immers al dagen geleden. Nu kom ik erachter dat sickbeard helemaal niet up to date is met the tvdb terwijl hij dat na force full update wel is. Probleem is dat je force full update alleen per show kan doen, dus eerst op een show clicken en het dan doen. Een beetje een drag als je dat iedere maand 25 moet doen omdat shows pas laat aangekondigd worden.Mar2zz schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:05:
[...]
Dat is inderdaad wel iets om in de gaten te houden. Als de laatste update was terwijl thetvdb die afleveringen nog niet leverde dan staan ze er gewoon niet, gevolg: gaat niet zoeken. Hoe zit dat updatesysteem van Sick eigenlijk in elkaar? Zou slecht zijn als het alleen handmatig ging...
Ga naar Manage, vink de kolom Update aan (kan in één keer) en click onderaan op Submit.
Tadaa, alles in één keer klaar
Maar het is inderdaad heel vervelend, ik heb het ook regelmatig voor.
Ik moet SB redelijk vaak afsluiten en weer opstarten ook, anders vind hij geen nieuwe eps, terwijl ze wel al in de lijst staan...
Tadaa, alles in één keer klaar
Maar het is inderdaad heel vervelend, ik heb het ook regelmatig voor.
Ik moet SB redelijk vaak afsluiten en weer opstarten ook, anders vind hij geen nieuwe eps, terwijl ze wel al in de lijst staan...
Weet iemand eigenlijk of het mogelijk is een serie zoals Wie is de Mol beter te volgen met Sickbeard? Ik heb hem zojuist toegevoegd. Alle meta data mist dus dit staat er:
In ieder geval is dit niet voldoende om hem binnen te lurpen. Als ik zelf zoek op binsearch oid vind ik wel direct de eerste aflevering. Iemand een idee? Of kan dit gewoon nog echt niet?NFO TBN Episode Name Airdate Filename Status Actions
1 Episode 1 2011-01-06 Wanted search
Wie is de mol staat op thetvdb.com, dus ja je kan het volgen.
Als je echter een serie toevoegd waarvan het huidige seizoen al begonnen is moet je de afleveringen welke al geweest zijn even handmatig opzoeken. Op search (wat achter wanted staat) klikken zou voldoende moeten zijn.
Althans dat is mijn ervaring.
(er vanuit gaand dat hij ook daadwerkelijk te vinden is via je ingestelde searchprovider: nzb.su bijvoorbeeld).
Let wel, het systeem staat en valt dus met gebruikers welke hun favoriete series aanmelden bij die searchproviders. Wellicht dat jij de eerste bent die het ook wil volgen, dan zal jij ook de eerste moeten zijn die boel toevoegd bij bijvoorbeeld nzb.su.
Als je echter een serie toevoegd waarvan het huidige seizoen al begonnen is moet je de afleveringen welke al geweest zijn even handmatig opzoeken. Op search (wat achter wanted staat) klikken zou voldoende moeten zijn.
Althans dat is mijn ervaring.
(er vanuit gaand dat hij ook daadwerkelijk te vinden is via je ingestelde searchprovider: nzb.su bijvoorbeeld).
Let wel, het systeem staat en valt dus met gebruikers welke hun favoriete series aanmelden bij die searchproviders. Wellicht dat jij de eerste bent die het ook wil volgen, dan zal jij ook de eerste moeten zijn die boel toevoegd bij bijvoorbeeld nzb.su.
[ Voor 46% gewijzigd door job op 07-01-2011 11:22 ]
Dat laatste is dus het probleem. Ik heb even handmatig bij nzbmatrix en nzb.su gekeken en inderdaad geen waar is de mol posts. Ik zal eens kijken of ik nog een andere provider kan toevoegen die wel deze serie heeft...job schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:59:
Wie is de mol staat op thetvdb.com, dus ja je kan het volgen.
Ik heb hem zojuist bij nzbmatrix aangemeld (om te testen, ik volg de serie verder niet). Maar sickbeard vindt hem nog niet. Wellicht dat die ? in de titel lastig doet.
Midgetspy wrote:Mar2zz schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 06:25:
Daar is een exception voor nodig, zoals bij deze. Dus melden aan de maker, die passen het heel makkelijk aan, is 1 regel code, ik denk zoiets.
code:
1 151481: ['Dakar', 'Dakar Rally'],
This would require way too many changes, SB isn't meant for shows like this.
Helaas
Dus downloaden van Dakar gaat niet lukken of begrijp ik het verkeerd?
Ik heb m er ook bij staan maar hij is nog steeds niet gesnatched.
Op nzb.su en nzbmatrix had ik het dagelijkse verslag van dakar gevonden, dus gewoon downloaden gaat wel. Maar ik wou sickbeard instellen dat hij elke dag de nieuwe aflevering zou ophalen, en dakar zit wel in de tvdb.com met info. Maar sickbeard kan dus de juiste files niet vinden, wrs omdat ze niet zo een conventionele naamgeving volgen, bijvoorbeeld: "Dakar Rally 2011 Day5 HDTV XviD-W4F"Earzz schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:12:
Dus downloaden van Dakar gaat niet lukken of begrijp ik het verkeerd?
Ik zou eigenlijk graag in de toekomst de mogelijkheid zien om manueel de zoektermen in te stellen om zo correcte bestanden te vinden
ahja.. dan maar manueel downloaden, kleine moeite..
[ Voor 8% gewijzigd door JSS540 op 07-01-2011 15:11 ]
Je kan ook gewoon de RSS-feed van nzbmatrix aan SABnzbd+ toevoegen.
Zo heb ik het gedaan en dan krijg ik gewoon elke dag de nieuwe aflevering te zien in de locatie die ik zelf wens (via Categories). En als Dakar voorbij is verwijder ik de RSS-feed weer.
Ik heb bijvoorbeeld de volgende feed gebruikt (mijn username en api-key zijn verwijderd...):
http://rss.nzbmatrix.com/...term=Dakar+Rally+2011+Day
Je kan dan via 'Force Download' alle al aanwezige afleveringen downloaden en de nieuwe zullen dan automatisch worden binnengetrokken.
Ik doe dit ook zo met Mythbusters en Dirty Jobs aangezien de Scene nummering niet overeenkomt met TheTVDB en dan doet Sick Beard het dus ook niet goed...
Zo heb ik het gedaan en dan krijg ik gewoon elke dag de nieuwe aflevering te zien in de locatie die ik zelf wens (via Categories). En als Dakar voorbij is verwijder ik de RSS-feed weer.
Ik heb bijvoorbeeld de volgende feed gebruikt (mijn username en api-key zijn verwijderd...):
Je kan dan via 'Force Download' alle al aanwezige afleveringen downloaden en de nieuwe zullen dan automatisch worden binnengetrokken.
Ik doe dit ook zo met Mythbusters en Dirty Jobs aangezien de Scene nummering niet overeenkomt met TheTVDB en dan doet Sick Beard het dus ook niet goed...
Redder in nood! dankuMr. Furious schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:14:
Je kan ook gewoon de RSS-feed van nzbmatrix aan SABnzbd+ toevoegen.
(http://nzb.su/rss)
Misschien vanavond eens paypal gebruiken voor nzbmatrix, alleen jammer dat ik de nieuwsserver van mijn hosting gebruik en (hier in belgie) is de retentie vrij kort, en is downloaden ook niet echt ongelimiteerd
[ Voor 15% gewijzigd door JSS540 op 07-01-2011 17:50 ]
Voordat ik SB gebruikte pakte ik gewoon de (TV-x264) rss-feed van nzbs.org (gratis) en liet SAB het filteren doen. Net zo makkelijk.JSS540 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:38:
kheb paar keer geprobeerd door zelf wat te prutsen met de rss link maar werkt niet
Misschien vanavond eens paypal gebruiken voor nzbmatrix, alleen jammer dat ik de nieuwsserver van mijn hosting gebruik en (hier in belgie) is de retentie vrij kort, en is downloaden ook niet echt ongelimiteerdEn een betaalserver is vrij duur vind ik
toch duurder dan een jaarlijks rapidshare account (die ik ook heb)
(ps: zo duur hoeft usenet niet te zijn ? 50Mbit/431 dagen retentie voor 2,50/maand bij lightningusenet bijv)
nzbs.org laat al een tijdje geen (nieuwe) registraties meer toe.. Maar ik ga eens kijken voor een nzbmatrix vip accountje vanavondsverzijl schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 18:08:
[...]
Voordat ik SB gebruikte pakte ik gewoon de (TV-x264) rss-feed van nzbs.org (gratis) en liet SAB het filteren doen. Net zo makkelijk.
(ps: zo duur hoeft usenet niet te zijn ? 50Mbit/431 dagen retentie voor 2,50/maand bij lightningusenet bijv)
Ik blijf toch een beetje een probleem houden met CP.
Heb inmiddels al 10x
# start CouchPotato
echo ": Starting CouchPotato..">>$DIR/log/scripts.log
onderaan in mijn sabstart.sh staan?
Dit is overigens mijn opstart script:
# start CouchPotato
/opt/bin/python2.6 /volume1/Downloads/CouchPotato/CouchPotato.py -d">>/var/packages/sab2/target/scripts/sabstart.sh
Ook als ik een force update uitvoer krijg ik "Next check in 6 days23 hours 59 minutes" te zien en vervolgens snatched hij niets meer.
Dit lost zichzelf op als ik de NAS restart.
Ik zal wel iets fout hebben staan dus alle hulp is welkom, als je trouwens meer info nodig hebt dan hoor ik t wel.
Heb inmiddels al 10x
# start CouchPotato
# start CouchPotato
/opt/bin/python2.6 /volume1/Downloads/CouchPotato/CouchPotato.py -d">>/var/packages/sab2/target/scripts/sabstart.sh
Ook als ik een force update uitvoer krijg ik "Next check in 6 days23 hours 59 minutes" te zien en vervolgens snatched hij niets meer.
Dit lost zichzelf op als ik de NAS restart.
Ik zal wel iets fout hebben staan dus alle hulp is welkom, als je trouwens meer info nodig hebt dan hoor ik t wel.
Je hebt blijkbaar 10 maal het het opstart script via putty toe lopen voegen??Earzz schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:22:
Ik blijf toch een beetje een probleem houden met CP.
Heb inmiddels al 10x
# start CouchPotato
# start CouchPotato
Ook wat jij onderaan hebt staan klopt niet, jij hebt de uitleg van het toevoegen van het script lopen copy pasten naar het opstart script.
Er zijn in dit topic twee manieren verteld hoe je het startscript goed krijgt:
of het complete opstartscript (zie link in de TS) naar je synology kopieren.
Of het opstartscript aanvullen dmv de terminal.
Die moet je niet gaan mixen.
Mijn gehele sabstart.sh (dus het sabnzbd-script aangevuld met couchpotato en sickbeard) op mijn synology is als volgt:
code:
Die kan je voor je synology gewoon overnemen (copy pasten met bijvoorbeeld nano in je terminal).
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
| #!/bin/sh #------------------------------------------ # sabstart # # use this script to start SABnzbd in deamon # mode. #------------------------------------------ DIR="/var/packages/sab2/target"; export PATH="$PATH:$DIR/utils/bin:$DIR/sab"; rm -rf $DIR/log/* rm -rf $DIR/sab/logs/* # first, find ip or hostname IPaddr=""; port=""; # get it out sab.ini if [ -r $DIR/sab/sab.ini ]; then IPaddr=`/bin/get_key_value $DIR/sab/sab.ini host` fi # or just use 0.0.0.0 (all interfaces, scary if you have multiple interfaces...) if [ "$IPaddr" = "" ]; then IPaddr="0.0.0.0" fi # same goes for port if [ -r $DIR/sab/sab.ini ]; then port=`/bin/get_key_value $DIR/sab/sab.ini port` fi if [ "$port" = "" ]; then port=9200 fi # adjust admin url in INFO file of package to reflect configured port number cat $DIR/../INFO | sed "s/^adminport.*$/adminport=\"$port\"/g" > /tmp/$$port.txt mv /tmp/$$port.txt $DIR/../INFO # needed if not called via packagemanager if [ "$SERVER_ADDR" = "" ]; then SERVER_ADDR=`hostname` fi # start the thing echo -n `/bin/date`>>$DIR/log/scripts.log; echo ": Starting SABnzbd using IP address $IPaddr and port $port">>$DIR/log/scripts.log $DIR/utils/bin/python $DIR/sab/SABnzbd.py -s ${IPaddr}:${port} -f $DIR/sab/sab.ini -d # start Sick Beard echo -n `/bin/date`>>$DIR/log/scripts.log; echo ": Starting Sick Beard..">>$DIR/log/scripts.log $DIR/utils/bin/python /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py --quiet & # start CouchPotato echo -n `/bin/date`>>$DIR/log/scripts.log; /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/couchpotato/CouchPotato.py -d |
[ Voor 63% gewijzigd door job op 07-01-2011 22:06 ]
Bedankt ik heb het inmiddels aangepast (heb inderdaad een Synology), krijg nu geen extra regels meer in sabstart.sh
Ik blijf wel het zelfde probleem houden met CP, het lijkt er op dat hij blijft hangen op Now checking.
Nu heb ik ernaast op stop gedrukt en nu zegt hij: Next check in 6 days23 hours 59 minutes
Een nieuwe force check geeft hetzelfde resultaat
Ik blijf wel het zelfde probleem houden met CP, het lijkt er op dat hij blijft hangen op Now checking.
Nu heb ik ernaast op stop gedrukt en nu zegt hij: Next check in 6 days23 hours 59 minutes
Een nieuwe force check geeft hetzelfde resultaat
[ Voor 5% gewijzigd door Earzz op 07-01-2011 22:14 ]
Je kan ook met nzb.su en SAB-filtering gewoon de laatste Dakar samenvattingen downloaden (scheelt je weer geld uitgeven aan nzbmatrix).JSS540 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:38:
[...]
Redder in nood! dankuAlleen jammer dat ik (nog) geen nzbmatrix account heb, dus geen api key. Ik ben aan het uitzoeken hoe de rss van nzb.su werkt, maar die doen een pak lastiger precies voor gwn een zoekterm rss feed te krijgen.. kheb paar keer geprobeerd door zelf wat te prutsen met de rss link maar werkt niet
In SAB gebruik je dan de TV RSS-feed van nzb.su en de volgende filter: Dakar*rally*2011*day
Via de Preview button kan je checken of het filter matched met het juiste bestand.
Dan doe je eigenlijk exact hetzelfde als met de door mij eerder genoemde nzbmatrix feed. Enkel voer je dan nu in SAB zelf de filtering uit in plaats van via een aangepaste RSS-feed.
Het lijkt er wel op dat de RSS-feed van nzb.su maximaal 100 resultaten geeft, dus je moet wel regelmatig de RSS-feed laten checken om niets te missen.
Zoals al eerder gezegd is LightningUsenet voor 2,50 Euro p.m. een prima en goedkope betaalserver. Ik gebruik hem zelf ook.Misschien vanavond eens paypal gebruiken voor nzbmatrix, alleen jammer dat ik de nieuwsserver van mijn hosting gebruik en (hier in belgie) is de retentie vrij kort, en is downloaden ook niet echt ongelimiteerdEn een betaalserver is vrij duur vind ik
toch duurder dan een jaarlijks rapidshare account (die ik ook heb)
Ingesteld en werkt perfectMr. Furious schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 03:42:
[...]
Je kan ook met nzb.su en SAB-filtering gewoon de laatste Dakar samenvattingen downloaden (scheelt je weer geld uitgeven aan nzbmatrix).
In SAB gebruik je dan de TV RSS-feed van nzb.su en de volgende filter: Dakar*rally*2011*day
Via de Preview button kan je checken of het filter matched met het juiste bestand.
Dan doe je eigenlijk exact hetzelfde als met de door mij eerder genoemde nzbmatrix feed. Enkel voer je dan nu in SAB zelf de filtering uit in plaats van via een aangepaste RSS-feed.
Het lijkt er wel op dat de RSS-feed van nzb.su maximaal 100 resultaten geeft, dus je moet wel regelmatig de RSS-feed laten checken om niets te missen.
[...]
En na mijn examens betaal ik ook voor LightningUsenet
Ben om het moment bezig met Periscope aan te passen zodat het naar m'n wensen werkt (Engelse en Nederlandse ondertiteling).
Zal morgen de HowTo plaatsen als ik hem afgerond heb
.
[Edit]
Heb hem online staan, opmerkingen zijn zeker welkom!
Zal morgen de HowTo plaatsen als ik hem afgerond heb
[Edit]
Heb hem online staan, opmerkingen zijn zeker welkom!
[ Voor 20% gewijzigd door Brickman op 09-01-2011 23:07 . Reden: HowTo klaar ]
Nou, het hele forum doorgelezen en ik lijk de enige met een 'pre-processing' probleem (of in ieder geval dit specifieke probleem).
Het volgende: SickBeard geinstalleerd en werkte gelijk (git.exe geeft een missing dll maar heb het idee dat dit belangrijker is voor updates enzo, niet voor de standaard operaties van SB). Link gemaakt met SAB en werkt ook. Wat NIET werkt is dat hij automatisch download.
VB: neem een Serie X. Als ik X toevoeg dan haalt hij netjes de episodes op etc. Vervolgens zet ik een deel op wanted en zie dat in het python commando schermpje hij bij de verschillende sites gaat zoeken. Daarna...niks, geen nzb doorgestuurd naar SAB, geen RSS feed, niks. Maar, als ik op 'search' druk dat achter elke aflevering staat dan stuurt hij het wél door naar SAB en gaat alles goed, maar dat haalt dan een beetje het voordeel van SB weg want dat zou ik dan handmatig voor elke aflevering moeten doen. Oftewel, het geautomatiseerde deel lijkt nu geen NZB's te vinden (of iets anders dat ik niet zie) terwijl ze er wel zijn!
Heeft er iemand eerder last gehad van dit probleem? Heb ook al op de sickbeard fora gezocht maar ook daar geen sluitend antwoord gekregen. Zijn er bestanden waar ik eens in kan gaan kijken waar het mis zit?
Edit @ Japius: Update staat nu op 30 min, tenminste als dat de instelling "search frequency" is. Backlog staat op 7 dagen volgens mij. In het python command scherm kon ik ook zien dat hij de search uitvoerde op de verschillende sites die ik had ingesteld. Hieruit leek dus niks te komen, terwijl een handmatige search direct resultaat gaf.
Het volgende: SickBeard geinstalleerd en werkte gelijk (git.exe geeft een missing dll maar heb het idee dat dit belangrijker is voor updates enzo, niet voor de standaard operaties van SB). Link gemaakt met SAB en werkt ook. Wat NIET werkt is dat hij automatisch download.
VB: neem een Serie X. Als ik X toevoeg dan haalt hij netjes de episodes op etc. Vervolgens zet ik een deel op wanted en zie dat in het python commando schermpje hij bij de verschillende sites gaat zoeken. Daarna...niks, geen nzb doorgestuurd naar SAB, geen RSS feed, niks. Maar, als ik op 'search' druk dat achter elke aflevering staat dan stuurt hij het wél door naar SAB en gaat alles goed, maar dat haalt dan een beetje het voordeel van SB weg want dat zou ik dan handmatig voor elke aflevering moeten doen. Oftewel, het geautomatiseerde deel lijkt nu geen NZB's te vinden (of iets anders dat ik niet zie) terwijl ze er wel zijn!
Heeft er iemand eerder last gehad van dit probleem? Heb ook al op de sickbeard fora gezocht maar ook daar geen sluitend antwoord gekregen. Zijn er bestanden waar ik eens in kan gaan kijken waar het mis zit?
Edit @ Japius: Update staat nu op 30 min, tenminste als dat de instelling "search frequency" is. Backlog staat op 7 dagen volgens mij. In het python command scherm kon ik ook zien dat hij de search uitvoerde op de verschillende sites die ik had ingesteld. Hieruit leek dus niks te komen, terwijl een handmatige search direct resultaat gaf.
[ Voor 15% gewijzigd door Christian_Ku op 10-01-2011 13:44 ]
Criticism is prejudice made plausible.
Moet je niet gewoon wachten tot de volgende update? Staat standaard (geloof ik) op 24 uur. Oftewel: totdat de update wordt ingezet, gaat 'ie niet op zoek.
Oplossing: update interval verkleinen of langer wachten.
Oplossing: update interval verkleinen of langer wachten.
Ik zie dat je m'n periscope howto van een tijdje terug goed hebt kunnen gebruikenBrickman schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 21:10:
Ben om het moment bezig met Periscope aan te passen zodat het naar m'n wensen werkt (Engelse en Nederlandse ondertiteling).
Zal morgen de HowTo plaatsen als ik hem afgerond heb.
Let wel op dat bijv het Bierdopje plugin een aantal series niet kan vinden omdat ze net even anders heten (bv Sanctuary, human target, csi, csi miami, v 2009, law and order svu).
Makkelijkst is om hiervoor een exception lijstje aanmaken in Bierdopje.py (staat er al standaard 1 in geloof ik, The office)
bijv:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <..> # Query the show to get the show id showName = guessedData['name'] if showName.lower() == "the office" or showName.lower() == "the office us": show_id = 10358 elif showName.lower() =="sanctuary us": show_id = 7904 elif showName.lower() == "human target 2010": show_id=12986 elif showName.lower() == 'csi miami': show_id=2187 <..etc..> |
Bedankt ervoorsverzijl schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:04:
[...]
Ik zie dat je m'n periscope howto van een tijdje terug goed hebt kunnen gebruiken
Let wel op dat bijv het Bierdopje plugin een aantal series niet kan vinden omdat ze net even anders heten (bv Sanctuary, human target, csi, csi miami, v 2009, law and order svu).
Makkelijkst is om hiervoor een exception lijstje aanmaken in Bierdopje.py (staat er al standaard 1 in geloof ik, The office)
bijv:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 <..> # Query the show to get the show id showName = guessedData['name'] if showName.lower() == "the office" or showName.lower() == "the office us": show_id = 10358 elif showName.lower() =="sanctuary us": show_id = 7904 elif showName.lower() == "human target 2010": show_id=12986 elif showName.lower() == 'csi miami': show_id=2187 <..etc..>
Grey's Anatomy vond ie ook al niet leuk, heb de code daar voor doorgegeven.
Ik heb Periscope als programma en verwijzingen naar jullie tutorial toegevoegd aan de startpost.
Als ik van het weekend tijd heb zal ik een NL-blog wijden aan de installatie/configuratie van Periscope op XBMC/Ubuntu server systeem, tenzij iemand anders zich geroepen voelt daarvoor.
Job heeft als het goed is ook nog een mooie tutorial in het verschiet wat veelgestelde vragen over Sick en Couch covert.
Sinds de update van gisteren ondersteunt het userscript van Couchpotato ook trakt.tv/movies. . Deze ondersteunt sinds een maand niet alleen series, maar ook films, dus nu kan ook vanaf die website een trending movie met een klik op de knop worden toegevoegd aan Couchpotato. Wat wordt het leven van een mediajunkie toch makkelijk gemaakt...
vlak voor nieuw jaar is mijn update van moviemeter.nl en whiwa.net daar ook al aan toegevoegd, dus als je via die sites ook films aan Couch wilt serveren even via Couch het greasemonkey-userscript updaten.
Als ik van het weekend tijd heb zal ik een NL-blog wijden aan de installatie/configuratie van Periscope op XBMC/Ubuntu server systeem, tenzij iemand anders zich geroepen voelt daarvoor.
Job heeft als het goed is ook nog een mooie tutorial in het verschiet wat veelgestelde vragen over Sick en Couch covert.
Sinds de update van gisteren ondersteunt het userscript van Couchpotato ook trakt.tv/movies. . Deze ondersteunt sinds een maand niet alleen series, maar ook films, dus nu kan ook vanaf die website een trending movie met een klik op de knop worden toegevoegd aan Couchpotato. Wat wordt het leven van een mediajunkie toch makkelijk gemaakt...
vlak voor nieuw jaar is mijn update van moviemeter.nl en whiwa.net daar ook al aan toegevoegd, dus als je via die sites ook films aan Couch wilt serveren even via Couch het greasemonkey-userscript updaten.
Mooie tutorial voor Periscope
jammer dat er zo geen systeem is voor windows
[ Voor 93% gewijzigd door JSS540 op 10-01-2011 20:14 ]
Periscope CLI zou volgens mij gewoon kunnen runnen op Windows? Als je maar python hebt?
Maar he, op linux komt steeds vaker erg handig spul uit, wat ook wel op windows draait, maar op linux makkelijker te installeren en te gebruiken is (kijk bijvoorbeeld naar updaten couch en sick op windows, dat kan niet vanuit webinterface toch?). Wat houdt je tegen?
Maar he, op linux komt steeds vaker erg handig spul uit, wat ook wel op windows draait, maar op linux makkelijker te installeren en te gebruiken is (kijk bijvoorbeeld naar updaten couch en sick op windows, dat kan niet vanuit webinterface toch?). Wat houdt je tegen?
Grappig, de development van SickBeard gaat veel harder dan die van Couch potato. Er blijven constant nieuwe commits komen 
Hoe kan ik het best checken of ik een nieuwe search provider er goed in gezet hebt?
Hoe kan ik het best checken of ik een nieuwe search provider er goed in gezet hebt?
Een search doen (op een vergrootglas klikken), en in je logs kijken.Vanx schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:36:
Mocht je de api-key verkeerd hebben, of username dan zie je wel een error.
Ik heb een howto online gezet voor ubuntu/xbmc live gebruikers en Periscope. Volgens mij overigens voor alle *nux'en, de packagemanager is er niet bijgeweest..
Hier de howto:
Entertainment vanuit de luie stoel: Open Source: Periscope
Hier de howto:
Entertainment vanuit de luie stoel: Open Source: Periscope
Nu nog een programma om automatisch muziek te downloaden en je hoeft helemaal niks meer te doen.
Ja die is in de maak, maar die wordt in .net framework gebouwd, dus dat gaat 'm op linux waarschijnlijk eerst niet worden. Ik hoop stiekem dat CouchPotato geforked wordt en dat daar een muziekversie van gemaakt wordt. Ik heb laatst al zitten neuzen in de pythoncode van CouchPotato daarvoor, maar man, dat is veel regels code, dan zinkt de moed me gewoon in de schoenen als pythonnewbie.
Sowieso respect, ook voor de how-to's
Eens kijken of ik van het weekend Periscope aan de praat kan krijgen.
[ Voor 46% gewijzigd door r3v0ss op 12-01-2011 20:47 ]
SB kan je onder Windows updaten vanuit de web-interface, CP wel checken maar niet updaten denk ik.Mar2zz schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:17:
Periscope CLI zou volgens mij gewoon kunnen runnen op Windows? Als je maar python hebt?
Ik heb een configuratie howto voor sickbeard in de TS gezet. Howto voor couchpotato komt er spoedig aan.
opmerkingen/aanvullingen/verbeteringen mogen per DM naar mij.
Spellingsfoutjes/kromme zinnen e.d. worden er nog uitgehaald
opmerkingen/aanvullingen/verbeteringen mogen per DM naar mij.
Spellingsfoutjes/kromme zinnen e.d. worden er nog uitgehaald
[ Voor 39% gewijzigd door job op 12-01-2011 21:58 ]
Grappig, er was net een update beschikbaar voor SB, dus maar even getest of het wel werktFire69 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:30:
[...]
SB kan je onder Windows updaten vanuit de web-interface, CP wel checken maar niet updaten denk ik.
Het gaat goed, maar het duuuurt even. Je kan hem veel sneller manueel downloaden en over de oude gooien
Ik merkte trouwens dat je nu bij de Notifications ook Twitter kan gebruiken.
Zouden jullie dat gebruiken? Of is het een beetje gevaarlijk om wereldwijd bekend te maken wat je download
[edit]
De rest van de interface ook maar eens gechecked, er is blijkbaar toch wel wat werk ik gestoken.
Eindelijk banner-views in de Coming Episodes!
[ Voor 11% gewijzigd door Fire69 op 12-01-2011 22:25 ]
Ik merkte vandeweek dat het handmatig draaien van de backlog search er uit gehaald is in SickBeard
Alsmede het instellen van de frequentie (nu fixed op 21 dagen)
Wel jammer, dat gebruikte ik nog wel eens als ik een nieuwe serie had toegevoegd die al een tijdje draait.
CouchPotato kan ik maar niet lekker mee werken, helaas niet mijn cup-of-tea. SickBeard super tevreden mee!
Wel jammer, dat gebruikte ik nog wel eens als ik een nieuwe serie had toegevoegd die al een tijdje draait.
CouchPotato kan ik maar niet lekker mee werken, helaas niet mijn cup-of-tea. SickBeard super tevreden mee!
Sickbeard lijkt me erg handig. Ik gebruik nu windows 7, mediaportal en sabnzbd. Ik heb één vraag over Sickbeard; kan je ook een filter plaatsen voor subs? Ik zoek nu meestal wekelijks op 'nlsub' OR 'nl.sub' op een nzb site. Dan klik ik de series aan die ik wil downloaden. Kan ik tegen sickbeard zeggen: die serie op minimaal 720p kwaliteit en nlsub of nl.sub in de bestandsnaam?
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Ik heb nu postprocessing ingesteld in sabnzbd.
Wat is het voordeel om dit door SB te laten doen?
Wat is het voordeel om dit door SB te laten doen?
Ik heb uiteraard reeds dit topic gescreened, maar voor zover ik heb gelezen is er voor mijn 'probleem' nog geen oplossing. Ik wil nadat een aflevering via Sick Beard en SABnzbd is gedownload meteen met Periscope een sub opzoeken. Helaas krijg ik dat niet voor elkaar: Sick Beard gebruikt reeds het post-script waardoor ik niets extra's kan toevoegen om automatisch een sub te zoeken met Periscope.
Iemand een idee of dit te realiseren is?
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Ik heb nog nooit met periscope gewerkt, maar kan periscope ook bestanden verplaatsen?
Dan zou je na de download periscope kunnen laten zoeken, subtitle en aflevering naar een map kunnen verplaatsen waarna sickbeard de boel weer oppikt.
Dan zou je na de download periscope kunnen laten zoeken, subtitle en aflevering naar een map kunnen verplaatsen waarna sickbeard de boel weer oppikt.
[ Voor 5% gewijzigd door job op 13-01-2011 16:29 ]
Als je een klein beetje python kan freubelen zou je een call naar periscope kunnen toevoegen aan sabToSickBeard.py. Je krijgt echter alleen de NZB naam en dirnaam mee als parameters en niet de daadwerkelijke naam van de mkv (alhoewel in praktijk zullen deze wel gelijk zijn). Weet echter niet of de postprocessing van SB dan ook de .SRT files in dezelfde download directory meekopieert naar de destination directory.pven schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:59:
Ik heb uiteraard reeds dit topic gescreened, maar voor zover ik heb gelezen is er voor mijn 'probleem' nog geen oplossing. Ik wil nadat een aflevering via Sick Beard en SABnzbd is gedownload meteen met Periscope een sub opzoeken. Helaas krijg ik dat niet voor elkaar: Sick Beard gebruikt reeds het post-script waardoor ik niets extra's kan toevoegen om automatisch een sub te zoeken met Periscope.
Maar grootste nadeel van deze constructie is dat de SRT vaak nog niet beschikbaar op hetzelfde moment als de (nieuwe) episodes, waardoor je dus alsnog handmatig subs moet gaan downloaden.
Zelf gebruik ik dus gewoon een simpele cronjob die iedere dag de episodes scant die ik de laatste 7 dagen heb gedownload (binnen 7 dagen zijn de EN/NL subs meestal wel aanwezig).
Als je gewoon periscope kan laten lopen, en daarna sickbeard kan laten verder doen, moet Periscope toch helemaal geen bestanden verplaatsen?job schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:24:
Ik heb nog nooit met periscope gewerkt, maar kan periscope ook bestanden verplaatsen?
Onder mijn howto staat een link naar notify, wellicht kan het daarmee automatisch gaan zoeken, maar eigenlijk verwacht ik dat het dan in een loop terecht komt omdat de sub ook een nieuwe file is.pven schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:59:
Wat een betere mogelijkheid lijkt is periscope linken via autoProcessTV.py. Aan het einde zou je dan of je scan4subs script moeten aanroepen, of subdownloader.py rechtstreeks (om maar even bij de termen uit mijn howto te blijven). Ik wil wel een poging wagen maar ben geen pythontijger wat dat betreft. edit spuit 11
Ik heb ook last van bovenstaand probleem, met wat voor soort update worden de "wanted" episodes eigenlijk gedownload?Christian_Ku schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:14:
Nou, het hele forum doorgelezen en ik lijk de enige met een 'pre-processing' probleem (of in ieder geval dit specifieke probleem).
Force backlog. Hebben jullie dat wel gedaan? (Manage > Manage Searches > Backlog (force). Check dan eens je log. Alleen op wanted zetten is niet genoeg, hij gaat dan pas bezig bij de volgende scheduled backlog.
Force Backlog kan niet meer sinds enkele dagen... zal er wel uitgehaald zijn omdat het te zwaar was voor de nzbsites oid?
Vreemde keuze, dan voorlopig maar op 472 blijven. Ik heb m op 1 dag staan, als ik thuis kom dan moet Sickbeard zn backlog gaan doen, want de afleveringen van de vorige dag staan inmiddels als missed aangemerkt. Wil namelijk dat mn NAS gewoon netjes in slaap blijft als ik er niet ben, dus Sickbeard draait op de PC.
Dit topic is gesloten.