Zie ook andere reacties. Voor de volledigheid: dit valt onder o.a. 'Reacties die op een andere manier niets bijdragen aan een thread en/of die niet bijster constructief zijn.', AV 4.1, AV4.2.i. Maar we gaan niet iedere denkbare situatie uitspellen, niemand wordt blij van honderden pagina's aan regels.Verwijderd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:15:
Ik vind het prima als ik aangesproken word, maar je kan me een DM sturen dat het ongewenst is en vragen of ik het wil aanpassen. Dat geeft een heel ander effect dan censureren.
Ik heb voor de zekerheid ook nog even de FAQ - GoT doorgenomen en was mij van geen kwaad bewust.
En als je het niet wist: no problem kan gebeuren. Nu weet je het wel: zoiets is ongewenst.
Je was er op gewezen via de edit, je bent niet geband of zo. Een ander had geklaagd als er juist via PM op was gewezen 'voor zoiets onbenulligs' - en dan hadden anderen niet kunnen zien dat zoiets als vervelend overkomt..
Niet alles hoeft volwassen te zijn. En meer to the point: ook niet alles hoort thuis in andermans tech vraagtopic.Daarnaast en dat jeukt me nog meer is de volstrekte willekeur die hier getoond word. M$ mag niet want kinderachtig, maar aangeven bij je certificeringen 'Zwemdiploma A + B' zou plotseling wel volwassen genoeg zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik zie de humor hier wel van in, maar kom op zeg.
Zie de post hierboven maar voor de volledigheid nogmaals: nee je vrijheid van meningsuiting is niet in het geding. Wij verbieden dit soort taal op alleen ons forum. Je kunt het gewoon op je eigen site wel doen.Best knap dat je jezelf in 1 bericht tegenspreekt.
--
Reden dat we het al vele jaren weghalen: tot we dat deden werd er in het topic zelf dus op in gegaan. Zoals nu ook al gebeurde. En dat is niet de bedoeling. Daarom ook de vraag om hier verder te gaan. Hier is ons er van overtuigen dat we het fout hebben juist wel on topic
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)