Toon posts:

Oneens met acties van een softe goederen-mod? Post het hier

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste
Acties:
  • 141.597 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

AkTje schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:23:
Ik denk dat jij als moderator te ver van de praktijk staat met wat realistisch is.
offtopic:
Modden is voor ons puur hobby, geen betaald werk ;)
Wellicht handig om te weten dat ik een heel simpel script voor het controle gesprek heb gemaakt en gratis gedeeld met horeca Nederland, programmeurs vragen zich er bakken met geld voor, wat hun goed recht is maar naast horecaondernemer ben ik ook iemand die graag iets doet voor mijn medemens (en in dit geval mede ondernemers in bijzondere tijden).
offtopic:
d:)b is misschien ook goed om in het nu open topic naar te verwijzen. Tip: vergeet niet er even een of andere open source licentie aan te hangen voordat iemand het wel gaan doorverkopen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee