[win7] Route add naar 127.0.0.1

Pagina: 1
Acties:
  • 543 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Wat ik wil bereiken, is dat ik MSN kan gebruiken door een SSH-tunnel heen. Dat wordt natively natuurlijk niet ondersteund, maar ik kan wel een redirect proberen. De hosts-file heb ik al aangepast, maar direct na het inloggen gaat de client over op een andere server die per IP-adres wordt aangeroepen, waardoor hosts geen effect meer heeft.

Wat ik dus feitelijk nodig heb, is een redirect van het ene naar het andere IP-adres.

Dus ik probeer een route toe te voegen:
code:
1
2
C:\Windows\system32>route add 157.56.126.70 MASK 255.255.255.255 127.0.0.1
The route addition failed: The parameter is incorrect.

Ok, dat werkt dus niet. Ik heb niet superveel verstand van hoe routes precies werken, maar na wat zoeken en lezen kom ik erachter dat dit volgens mij wel echt de route is die ik nodig heb... Maar waarom werkt het dan niet?
Deze werkt wel:
code:
1
2
C:\Windows\system32>route add 157.56.126.70 MASK 255.255.255.255 10.16.47.100
 OK!

Maar deze route heb ik niets aan :)

Lijkt er dus op dat ie niet naar 127.0.0.1 kan routeren... Waarom waarom niet? Moet ik toch zelf weten? :)

Ik heb het ook al geprobeerd met een metric en een interfacenummer erbij, maar dat geeft dezelfde error.

Iemand enig idee wat ik fout doe?

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 22:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit klinkt heel erg als het omzeilen van een beleid dat voor een reden is opgelegd. Hier op GoT gaan wij niet helpen met het doorbreken van beveiligingen opgezet ter bescherming van systemen. Daarom gaat dit topic op slot.

Ben je het er niet mee eens, dan kan je je ei kwijt in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.