Ik ben het niet eens met het moderatie gedrag/de modbreak in het Stalker 2 topic.
Er is eerder vastgesteld, door dezelfde moderator, en n.a.v. een moderatie dat "iedereen zijn mening mag hebben over de game".
Dat waren letterlijke woorden van dezelfde moderator.
Er worden nu, per abuis en zonder aankondiging, andere regels ingesteld.
En nu wordt er wederom, zonder pardon en zonder enige aanpassing (moderatie) volledige lappen (informatieve) tekst verwijderd.
Het is voor mij een raadsel, en frustrerend, dat posts volledig verwijderd worden zonder aanpassing en alvorens een modbreak.
Want ik heb daar een hoop tijd en energie ingestoken, net als de mensen die daarop reageren/discussiëren.
Ik heb al meerdere malen voorgesteld, aan bewuste moderator, om onderin het topic een topic warning te plaatsen en daar vervolgens op te gaan handhaven.
Buiten dat vind ik het discriminerend dat mensen die het spel niet (meer) hebben niet mee zouden mogen doen aan de discussie.
Verder wil ik ook duidelijk aangeven dat er een aantal offtopic reacties in het topic staan, die niets met de game en/of ervaringen te maken hebben en die niet worden gemodereerd/verwijderd.
Er staan ook ongefundeerde one-liners in het topic in de trend van "de game is echt geweldig goed".
Een topic met verschillende meningen over een game kan nooit voor iedereen gezellig zijn.
Er is eerder vastgesteld, door dezelfde moderator, en n.a.v. een moderatie dat "iedereen zijn mening mag hebben over de game".
Dat waren letterlijke woorden van dezelfde moderator.
Er worden nu, per abuis en zonder aankondiging, andere regels ingesteld.
En nu wordt er wederom, zonder pardon en zonder enige aanpassing (moderatie) volledige lappen (informatieve) tekst verwijderd.
Het is voor mij een raadsel, en frustrerend, dat posts volledig verwijderd worden zonder aanpassing en alvorens een modbreak.
Want ik heb daar een hoop tijd en energie ingestoken, net als de mensen die daarop reageren/discussiëren.
Ik heb al meerdere malen voorgesteld, aan bewuste moderator, om onderin het topic een topic warning te plaatsen en daar vervolgens op te gaan handhaven.
Buiten dat vind ik het discriminerend dat mensen die het spel niet (meer) hebben niet mee zouden mogen doen aan de discussie.
Verder wil ik ook duidelijk aangeven dat er een aantal offtopic reacties in het topic staan, die niets met de game en/of ervaringen te maken hebben en die niet worden gemodereerd/verwijderd.
Er staan ook ongefundeerde one-liners in het topic in de trend van "de game is echt geweldig goed".
Een topic met verschillende meningen over een game kan nooit voor iedereen gezellig zijn.
Mog schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:18:
[modbreak]Ik heb diverse reacties verwijderd van @uchiha tijntje, @P-Rock, @utbone en @HugoBoss1985. De discussie over de technische staat van S.T.A.L.K.E.R. 2 is ontspoord in een vinnige welles-nietes tussen voor- en tegenstanders.
We weten inmiddels dat de game niet in optimale staat is uitgebracht. De eindeloze herhaling van argumenten over bugs versus gameplay en of de game zijn aanschafprijs wel of niet waard is, voegt niets meer toe aan het gesprek. Dit creëert alleen maar een vervelende sfeer die het topic voor anderen verpest.
Dit topic is in eerste instantie bedoeld voor spelers om ervaringen te delen. Als je de game niet hebt of wilt aanschaffen vanwege de technische problemen, prima - deel je mening één keer en laat het daarbij.
Laten we terug naar een constructieve discussie over de game zelf.[/]
[ Voor 45% gewijzigd door HugoBoss1985 op 29-12-2024 18:06 ]
/f/image/lybK1i1pSaZR79xmQeQIXhTq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/UQMahdprhDBsYQL6wMeiZaNP.png?f=fotoalbum_large)