@
Mog @
P-Rock
Ik denk dat versplintering niet handig/constructief is.
Je gaat dadelijk alsnog bugs/issues meldingen krijgen in het Stalker 2 topic van mensen die de game wél spelen.
Alsmede prestatie issues (o.a. de shader caching perikelen).
Moet men die dan allemaal doorverwijzen naar een ander topic en die twee topics op één of andere manier duidelijk met elkaar verbinden aangezien daar dan een relatie is?
Ik ben nog steeds van mening dat een duidelijke topic warning onder het topic een betere oplossing is.
Je voorkomt daarmee een hele hoop onnodige reacties en je beperkt dan de discussie.
En anders kan men offtopic reacties/reacties m.b.t. de topic warning rapporteren i.p.v. dat men elkaar aan gaat vallen.
Ik ben het met jullie eens het wellicht nogal persoonlijk leek eerder.
Het begon voor mij weer met een reactie/sneer @
P-Rock waar ik mij in ging mengen en waardoor het weer uit de hand liep.
Bijvoorbeeld:
-Geen discussie over de aanschaf prijs van de game, kortingsacties melden mag wel. (men mag dan niet reageren met "ja maar ik vind het nog steeds te duur voor een Alpha test").
-Het niet hebben/spelen van de game betekend nog steeds dat je mag reageren, reacties hierover worden verwijderd.
-Geen ongefundeerde one-liners.
-Geen reacties op de man maar op de inhoud.
-Misschien kunnen jullie zelf nog iets creatiefs bedenken qua balans tussen de positieve- en negatieve posts.
Ik kan me wel voorstellen dat een discussie hierover die zo ver uit de hand loopt niet handig is (als men gezellig over de game wilt kletsen).
Perk dat dan in maar hou het wel open.
Zo'n topic warning werkt preventief maar het is ook makkelijker naar regels te wijzen en dit af te bakenen.
En je houdt alles in één topic.
Want voor de (nieuwe) lezers van informatie over de game is het van belang om de goede- en slechte punten van deze game te lezen.
Binnen het topic zit de meeste ervaring met goede- en slechte punten maar ook ervaring qua gameplay, quests, unlocken, mods, performance, issues, bugs, etc.
[
Voor 6% gewijzigd door
HugoBoss1985 op 29-12-2024 19:13
]