Ik had daar ook al op gereageerd, maar snap je heel goed. Games moeten zeker gewoon in een algemeen console topic besproken kunnen worden, denk dat daar elke moderator het wel over eens is.Timothy3000 schreef op zondag 8 september 2024 @ 14:19:
[...]
Ik herhaal deze nog maar even. Zie nu in het PS5 topic waar Astrobot ineens een apart topic moest krijgen. Kunnen we niet afspreken dat een game een eigen topic krijgt als daar voldoende animo voor is?
Een eigen topic voor een platformgame is onnodig en het haalt de nodige hype en positiviteit uit het PS5 topic weg.
Echter snap ik ook dat er bepaalde games zijn, neem ik de Star Wars als voorbeeld, dat daar behoefte is voor een apart topic, mede ook om zo spoilers in de console topics te voorkomen. Je wilt vaak er toch over praten, maar dit kan voor spoilers zorgen, en telkens de spoiler tag is ook zo iets.
Wel ben ik van mening dat ook ruimte moet blijven om algemeen in consoles over star wars te kunnen praten en dat er niet meteen naar het speciale topic gewezen moet worden. We gaan hier zeker meer naar kijken om versplintering zo veel mogelijk te voorkomen.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.