Moderators hebben ook gewoon een leven, en soms zit dat even in de weg om hier tijdig te reageren. Zoals helaas bij mij de afgelopen tijd. Het word ook niet makkelijker als hier vervolgens de discussie die word afgekopt door word gevoerd, of mensen hier hun gram willen halen. Ik wil dit topic graag houden, maar zoals er de afgelopen tijd word gereageerd word dat steeds moeilijker voor mij. Het word steeds vaker een val elkaar maar aan topic. En daar is het niet voor bedoeld.
Hier nog mijn reactie op het vorige punt opgebracht in
D-Ed in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"
Ik ben het met je eens dat er wat te heftig is ingegrepen. In principe had hier even een bijsturende comment/
mbr genoeg geweest. Wegknippen van posts had hier niet gehoeven. Dat heb ik binnen de modcrew ook duidelijk gemaakt.
Dat gezegd hebbende, de manier waar op je (D-Ed) je punt maakt verdient geen schoonheidsprijs. De manier waarop voelt vrij belerend en je eist vrij snel bewijs, in plaats van te vragen waarom en de discussie op te zoeken. Ik snap helemaal dat Chaoss meteen hakken in het zand ging.
Ik hoop dat er hiermee genoeg uitleg is gegeven, en dit soort dingen in de toekomst niet meer plaats vinden. Mocht dat toch zo zijn, dan hoop ik dat we er op een normale manier een discussie over kunnen voeren.
Dan aangaande:
NightShadow22 in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"
Rapports zijn inderdaad de way to go. Als je het gevoel hebt dat dat niets uithaalt, dan kun je bij mij als eindverantwoordelijke van het moderatieteam terecht. Hier je beschuldigingen uiten zorgt alleen maar voor modder gooien in dit topic, en lang niet altijd tussen de rapporteerder en gerapporteerde zoals nu ook te zien is.
We hebben je opmerking gezien. Maar over de eventuele uitkomst gaan we niets delen, omdat we niets over eventuele sancties tegen gebruikers delen.
En hiermee wil ik deze ruzie/discussie/hoe je het wil noemen sluiten
En in alle gevallen kun je ook de weg naar mijn inbox vinden.