Er is een nieuwe update van “project stellar”, en een met een voor mij eindelijk hetgeen waar het me om ging. HDMI uit, en scale functies, maar de ander is er nu ook, ondersteuning voor de 8bitdo V2 dongle!.
Voorheen gebruikte ik tot tevredenheid OGX360 met een V1 dongle en een Xbox one of Xbox one elite controller. Dit ivm wat kleine hickups
Nu dus met de v2 kunnen we dus ook de series x en s controllers erbij pakken.
Er zijn mooie verloopstukken te krijgen, bv van “wired oppositie”klein en goedkoop. Maar een draak met verzenden.
https://wiredopposite.com...inal-xbox-to-usb-adapter/
Nadeel hij komt ook een stukje verder naar voren hiermee, iets wat ik optisch niet zo mooi vind.. maar ja gemak voor looks zullen we maar zeggen..
Dus heb ik in mijn spare parts bakje even een controller port module gepakt, en deze aangepast.
USB poort van oude laptop moederbord gepakt, en blijkt dat je met de frees, of dremmel, erg mooi ruimte kan maken om deze er in weg te werken. Vast zetten met 2k kit. Of hotglue als je niet beter hebt, even goed uitlijnen zodat je recht zit, en met een beetje ruimte over houd tussen Xbox Shell en dongle..
Even spul solderen en netjes met krimpkous afwerken.. en het ziet er weer uit alsof het hoort.
Gezien ik spare parts heb gebruikt, is alles zonder schade zo terug te bouwen naar stock.. ook niet onbelangrijk..
Gezien ik 2 xboxjes heb , met “Make MHZ PROJECT Stellar” Heb ik 2x de mod uitgevoerd op controllerpoort 1. Toch handig dat je wat soares hebt liggen vanwege niet te repareren moederborden door zuurschade…
Enfin, wat kleine sfeer foto’s…
Heb helaas niet van alles een foto gemaakt. De controllerpoort “blikjes” zitten geklemd en gesoldeerd.. dus dit snijd je los met een scheermes of scalpel.
[
Voor 11% gewijzigd door
PsYgHo op 22-09-2024 18:34
]