Denk dat Vluggejapie idd een vol agenda gaat krijgen
Even wat anders, zag laatst op social media zo'n mooie. 'the only thing men want is this' post voorbij komen.
Wat werd er getoond? Een megadrive 2 met een mega cd 2 en een 32x (werken die algoritme's? hmmmm) en ja. Zelfs ik als retired snes fanboy en geen grote fan van de mega cd of 32x vond het er idd gelikt uitzien.
En zelfs ook ondanks dat ik het model 1 van de md veel toffer vind dan de 2 (die vind ik maar saai) vind ik de combo naast een sega cd 2 wel super strak!
Dus niets aan de hand? Zeker wel.....de 'bodemplaat' waar de combo op stond, klopte niet! Die was gemaakt voor een model 1. Dus je zie met een stuk ruimte over.
Dus dan vraag ik me een paar dingen af:
- hoe heet dat ding uberhaupt?!
- kan je die nog enigszins makkelijk vinden? kan je dit eventueel laten 3d printen? Ben wel benieuwd of jullie deze zaken weten
Denk niet dat ik het op korte termijn zelf zou halen, zeker niet om op te gamen, maar ja, voor de looks vind ik het dus zeker wel wat hebben!
Wat dat betreft destijds ook hard nagedacht om de megadrive mini2 te halen.....puur voor de looks, gamen doe ik wel op andere manieren, maar hier was (voor zover ik weet) alleen de losse unit te krijgen en niet de addons. In japan wel, maar vond het weer teveel moeite om dat helemaal te proberen te importeren.