Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:25
FrambozenTaart schreef op zondag 29 september 2024 @ 15:50:
Tijdje geleden al in elkaar geknutseld:

[Afbeelding]

Vanmorgen als pakketje cadeau gedaan aan een familielid. Met hardcase en flashcard die de complete game library bevat. En natuurlijk een originele Tetris cardridge, daar kan een DMG tenslotte niet zonder _O-

[Afbeelding]

Werd zeer gewaardeerd, ook super leuk om te geven :Y
Dat ziet er wel heel mooi uit, het is dat ik geen oude gameboy meer heb, anders had ik jou wel willen vragen om hem ook zo mooi te maken met een werkend black licht 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat Vluggejapie idd een vol agenda gaat krijgen ;)

Even wat anders, zag laatst op social media zo'n mooie. 'the only thing men want is this' post voorbij komen.

Wat werd er getoond? Een megadrive 2 met een mega cd 2 en een 32x (werken die algoritme's? hmmmm) en ja. Zelfs ik als retired snes fanboy en geen grote fan van de mega cd of 32x vond het er idd gelikt uitzien.

En zelfs ook ondanks dat ik het model 1 van de md veel toffer vind dan de 2 (die vind ik maar saai) vind ik de combo naast een sega cd 2 wel super strak!

Dus niets aan de hand? Zeker wel.....de 'bodemplaat' waar de combo op stond, klopte niet! Die was gemaakt voor een model 1. Dus je zie met een stuk ruimte over.

Dus dan vraag ik me een paar dingen af:
- hoe heet dat ding uberhaupt?!
- kan je die nog enigszins makkelijk vinden? kan je dit eventueel laten 3d printen? Ben wel benieuwd of jullie deze zaken weten :)

Denk niet dat ik het op korte termijn zelf zou halen, zeker niet om op te gamen, maar ja, voor de looks vind ik het dus zeker wel wat hebben! :*)

Wat dat betreft destijds ook hard nagedacht om de megadrive mini2 te halen.....puur voor de looks, gamen doe ik wel op andere manieren, maar hier was (voor zover ik weet) alleen de losse unit te krijgen en niet de addons. In japan wel, maar vond het weer teveel moeite om dat helemaal te proberen te importeren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:45
Sagat schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:31:

Even wat anders, zag laatst op social media zo'n mooie. 'the only thing men want is this' post voorbij komen.

Wat werd er getoond? Een megadrive 2 met een mega cd 2 en een 32x (werken die algoritme's? hmmmm) en ja. Zelfs ik als retired snes fanboy en geen grote fan van de mega cd of 32x vond het er idd gelikt uitzien.

En zelfs ook ondanks dat ik het model 1 van de md veel toffer vind dan de 2 (die vind ik maar saai) vind ik de combo naast een sega cd 2 wel super strak!

Dus niets aan de hand? Zeker wel.....de 'bodemplaat' waar de combo op stond, klopte niet! Die was gemaakt voor een model 1. Dus je zie met een stuk ruimte over.

- kan je die nog enigszins makkelijk vinden? kan je dit eventueel laten 3d printen? Ben wel benieuwd of jullie deze zaken weten :)

Denk niet dat ik het op korte termijn zelf zou halen, zeker niet om op te gamen, maar ja, voor de looks vind ik het dus zeker wel wat hebben! :*)

Wat dat betreft destijds ook hard nagedacht om de megadrive mini2 te halen.....puur voor de looks, gamen doe ik wel op andere manieren, maar hier was (voor zover ik weet) alleen de losse unit te krijgen en niet de addons. In japan wel, maar vond het weer teveel moeite om dat helemaal te proberen te importeren.
De Mega CD 2 had een verlengstuk voor de bodemplaat die je er aan schroefde voor de Mega Drive Model 1.
Als je dus een Model 2 er op zette kon je dat stuk er vanaf halen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N45zyXMo9pdjNBFHggbv4omvZx0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jtZYiTobE2cZcnidRGSgXMIr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eltweako schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:36:
[...]

De Mega CD 2 had een verlengstuk voor de bodemplaat die je er aan schroefde voor de Mega Drive Model 1.
Als je dus een Model 2 er op zette kon je dat stuk er vanaf halen.
[Afbeelding]
Wow! Ik ging er altijd vanuit dat er dus 2 bodemplaten waren, dit is idd veel logischer!
En ja met mijn wannabe ocd plaatje terug moeten zoeken (want ik zag echt niet dat het 2 delen was...) en ja ook op het betreffende plaatje is idd te zien dat je dat eraf kan halen. De hoek is wel dusdanig dat je er makkelijk overheen kijkt (vind ik iig :P )

Tweet ( of Xeet i guess? |:( ) waar het om gaat.
Wel stoffig ook....

Denk aan de ene kant dat ik zelf zeker het optionele md 1 segment zou verwijderen, omdat het er dan veel beter uitziet.
Aan de andere kant...je wil dat ook niet kwijt raken dus mogelijk zou ook ik hem er daarom toch aan hebben laten zitten :+

edit:
Valt me nu ook op dat deze md2 zwarte knoppen heeft, ik had gezworden dat die rood (of iig een kleur waren) regional difference i guess...?

[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 02-10-2024 09:49 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:47:
[...]

Wow! Ik ging er altijd vanuit dat er dus 2 bodemplaten waren, dit is idd veel logischer!
En ja met mijn wannabe ocd plaatje terug moeten zoeken (want ik zag echt niet dat het 2 delen was...) en ja ook op het betreffende plaatje is idd te zien dat je dat eraf kan halen. De hoek is wel dusdanig dat je er makkelijk overheen kijkt (vind ik iig :P )

Tweet ( of Xeet i guess? |:( ) waar het om gaat.
Wel stoffig ook....

Denk aan de ene kant dat ik zelf zeker het optionele md 1 segment zou verwijderen, omdat het er dan veel beter uitziet.
Aan de andere kant...je wil dat ook niet kwijt raken dus mogelijk zou ook ik hem er daarom toch aan hebben laten zitten :+

edit:
Valt me nu ook op dat deze md2 zwarte knoppen heeft, ik had gezworden dat die rood (of iig een kleur waren) regional difference i guess...?
Ja, het is een regio kleur verschilletje. Bij ons zijn ze met de MD2 van wit naar rood gegaan. Je kan het ook goed bij de controllers zien. Waarbij de startknop een ander kleurtje kreeg.

Excuses voor mijn grammatica.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 21:58

The_Bird

Meneer de Raaf

Sagat schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:31:

Dat is precies wat ik heb. Ik heb weinig interesse in de Mega CD of 32X game maar die opstelling ziet er wel ontzettend gaaf uit. Net als de Snes met Satelliview en N64DD, Zo'n "stackable" upgrade vind ik er gewoon ontzettend machtig uitzien.

Een vriendje van mij had vroeger ook zo'n shell waar je de Gameboy in kon stoppen, waardoor je een vergrootscherm, stereoboxen en verlichting er omheen gad. Ik vond dat wel een enorme upgrade toen.

Deze dus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-xv9wv0V3BbYF9ptDcP0oBcHryE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SsZbRGzRgCbmnJ9Tks18371s.jpg?f=fotoalbum_large

Damn!

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:01
Laatste tijd lekker bezig geweest op de Xbox 360.
Zag op facebook/YouTube reclame voorbij komen van een controller die ik wel mooi vond. .

De Manba One met hall sensors sticks gyroscope.
Te gebruiken met pc/switch/Steam Deck/ios/Android.

1 probleem dus...

Geen xbox 360 ondersteuning.

En ik wilde al een Xbox One of series controller gebruiken voor de 360 maar deze werken niet samen met de xbox 360

Maar ik zag ook dat er een Wingman XB2 bestond.
Op internet gekeken of deze dus ook de Manba One ondersteund. En helaas niets kunnen vinden. Wel mensen die dezelfde vraag als ik had. Zou het werken?

Deze adapter besteld zodat ik in ieder geval een Xbox Series controller kon gaan gebruiken.

Heb vandaag de Manba controller binnen gekregen en gelukkig het werkt perfect 👍👌 Persoonlijk vind ik de controller erg fijn aanvoelen. Zeker een vooruitgang ten opzichte van de originele xbox 360 controller.

Erg blij met deze combinatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6CckmysXAfS_tMbXLOEGI5in8DE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yjm076PQuh5VyjVA7Hux06co.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QQP34cxjNkAfPWbWj2-WE0VP8hs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xsOXq0X2rv156Seuas8rC1X5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-HPrZ3bcXlZ32oL77lSvLRC38PA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GRmjO6UySdWxaAyv7Hm52PMp.webp?f=fotoalbum_large

Lijkt zo erg veel op reclame maar dat is zeker niet mijn bedoeling. Maar om mensen te laten weten dat deze combi gewoon perfect werkt.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yamy_Daffy schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:47:
Laatste tijd lekker bezig geweest op de Xbox 360.
Zag op facebook/YouTube reclame voorbij komen van een controller die ik wel mooi vond. .

De Manba One met hall sensors sticks gyroscope.
Te gebruiken met pc/switch/Steam Deck/ios/Android.

1 probleem dus...

Geen xbox 360 ondersteuning.

En ik wilde al een Xbox One of series controller gebruiken voor de 360 maar deze werken niet samen met de xbox 360

Maar ik zag ook dat er een Wingman XB2 bestond.
Op internet gekeken of deze dus ook de Manba One ondersteund. En helaas niets kunnen vinden. Wel mensen die dezelfde vraag als ik had. Zou het werken?

Deze adapter besteld zodat ik in ieder geval een Xbox Series controller kon gaan gebruiken.

Heb vandaag de Manba controller binnen gekregen en gelukkig het werkt perfect 👍👌 Persoonlijk vind ik de controller erg fijn aanvoelen. Zeker een vooruitgang ten opzichte van de originele xbox 360 controller.

Erg blij met deze combinatie.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Lijkt zo erg veel op reclame maar dat is zeker niet mijn bedoeling. Maar om mensen te laten weten dat deze combi gewoon perfect werkt.
Brooks vind ik super tof! Moet zeggen dat ik niet veel problemen heb met de og 360 pad, hoewel ik 90% van de tijd een andere controller gebruik want arcade games en zeker fighting games waar ik dan een goede dpad wil en bij fg's ook 6 front buttons :D

Maar voor racing games etc vond ik de default pad altijd prima.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Mijn nieuwe vangst,
Ik wist niet dat er 50Hz breedbeeld tv's bestonden. Of zijn deze vrij zeldzaam?

Zelf heb ik er eentje gevonden op markplaats voor 25 euro. Ik ben zelf niet zo van betalen voor CRT's gezien je ze vaak wel gratis kunt krijgen, maar heb toch besloten om deze op te halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rZkWXwUr83gKXuht5QjzGioxCao=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pxRMEk9YVsVIQsav1yL6eCUK.jpg?f=fotoalbum_large

Eerst even buiten schoongemaakt met een kwast en een elektrische luchtmatje opblaas pomp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b11RjGXV-uIvHdmss5MKU47gnuc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3UKARj3RSGchOntLOO6mjf3c.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7cKDZQE4D1QbjnlAYFmdpqLdlQI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hldDvPfdK7PuGQHe9ISL24Zw.jpg?f=fotoalbum_large

Het viel mij niet tegen dat bij dit scherm men zelfs de moeite heeft genomen om wat dempingsmateriaal te plaatsen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fsSmjrukroaAdNvKMQsysDxljHo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Do42a1MzN66IQ89IDynSAkjL.jpg?f=fotoalbum_large

En zo ziet het er beeld uit na dat ik hem opnieuw heb afgesteld. Ik ben er erg tevreden over.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 91634 op 07-10-2024 21:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 21:58

The_Bird

Meneer de Raaf

Leuke game, Boom/Fortune street. Ik heb de DS versie.
Verrassend genoeg de games waarin de Nintendo karakters de meeste persoonlijkheid hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YBW_5BTzUvGUsox62YiMh7JfHMI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qZARn4sYIWPhiyIOZ61X5srF.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L9WQcvIlIbryxWItZpCmtyqLfOk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X5H0zV744aHv4JRgkmXiQWTS.jpg?f=user_large

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk om te weten dat die ook op de Nintendo DS beschikbaar is. De verschillende persoonlijkheden was mij nog niet opgevallen. (ik heb de game vooral zo ingesteld dat alles zo snel mogelijk gaat).

Ik vind zelf vooral een geweldig leuk strategisch spel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 10:27

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ben sinds een maandje ook weer de Retro Console wereld ingedoken.

Had van origine al de NES + Zapper/ SNES + Scope 6/ Gameboy (Grijs/Groen/Geel) + Saitek Gamebooster + Sound addon (Nyko?)/ MegaDrive 16-bit / PS2 / XBOX / XBOX 360.

Binnen een paar weken gekocht: Dreamcast clear case, N64, 2x GameCube Pearl White, Gameboy Advance white en Advance SP NES edition.
Kostte mij een godsvermogen maar dan heb je ook wat.
Ik wil zoveel mogelijk originele accesoires kopen.

Omdat een paar scart/composiet -> hdmi converters niet werkte, maar een oldskool Sony FullHD LCD-TV gescoord met 4x HDMI, 2x scart, component en composiet aansluiting er op.
Ook maar Everdrive kaartjes voor de GB en GBA/SP gehaald.

Dit alles voor mijn persoonlijk collectie.

Ben de komende donkere maanden wel zoet met het af en toe gamen op de retro consoles.
Moet in de toekomst nog naar een geschikte kast kijken voor al het retro geweld wat ik heb.

Leuk om jullie retro ervaringen te lezen btw.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Bassiuz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-01 11:25
Wat een awesome thread is dit! Leuk om te lezen wat mensen allemaal verzamelen en bouwen.

Ik heb ondertussen ook een leuke verzameling opgebouwd;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Trutp46p7my_KeKDnkOkIsCiIqY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VReKvPyCu5cxEcgjjN4qVahF.jpg?f=fotoalbum_large

Alle consoles zijn aangesloten op mijn pc monitor met allemaal HDMI switches; maar de beeldkwaliteit van vooral de oudere consoles laat ten wensen over, en die zijn het leukst om te spelen!

Heeft iemand een goede upscaler of andere goede methode om de beeldkwaliteit een beetje mooi op een modern scherm te krijgen? Ik heb veel gelezen over de Retrotink, maar weet niet zo goed of dat nu nog de juiste keus is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-04 13:01
Bassiuz schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 13:05:
Wat een awesome thread is dit! Leuk om te lezen wat mensen allemaal verzamelen en bouwen.

Ik heb ondertussen ook een leuke verzameling opgebouwd;
[Afbeelding]

Alle consoles zijn aangesloten op mijn pc monitor met allemaal HDMI switches; maar de beeldkwaliteit van vooral de oudere consoles laat ten wensen over, en die zijn het leukst om te spelen!

Heeft iemand een goede upscaler of andere goede methode om de beeldkwaliteit een beetje mooi op een modern scherm te krijgen? Ik heb veel gelezen over de Retrotink, maar weet niet zo goed of dat nu nog de juiste keus is.
Zoals vaker in dit topic genoemd, al snap ik dat je niet alles terugbladerd.
Er zijn wel een paar zoals de RetroTink5X en 4K , de pixel fx Morph of een gbs-v.
Meeste zijn niet goedkoop maar het wel waard.
Kijk anders een rond op https://www.retrorgb.com/ daar staat ook veel

@Seroczynski Misschien is het een idee om iets over die upscalers ook iop de topic start pagina te zetten, want die vraag wordt hier relatief vaak gesteld?

[ Voor 6% gewijzigd door Vrietje op 09-10-2024 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:38
@Bassiuz wat de beste oplossing is ligt aan wat voor consoles je hebt en wat je budget is. Denk dat iedereen het wel eens is dat de allerbeste oplossing de Retrotink4k is als je iets aan een modern scherm wil aansluiten. Maar het ding heeft 1 groot nadeel en dat is de prijs.
Daaronder zijn nog prima oplossingen voor ieder zijn budget. Als je puur kijkt naar features & kwaliteit, dan schaalt dat helemaal niet mooi mee met de prijs. Dus met een GBS control zit je al op 90% van wat de 4K kan om maar wat te noemen.
Naast upscaler is er nog een belangrijk dingetje en dat is kabels. Alles valt of staat met kwaliteit kabels en welke kabels je iets aansluit. Dus kijk vooral naast scaler ook naar de kabels en type aansluiting.
Simpelweg gezegd van goed naar slecht: RGB (via scart of component), S-video, Composite, RF. Voor sommige consoles zul je nog een RGB mod moeten uitvoeren als je een verbetering wil zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je een beetje serieus bent haal je een RetroTINK 5X, dat is nog altijd de beste scaler gezien de prijs imo.

@Vrietje Als je zin hebt kan ik je toevoegen als co-author. Ik heb er niet meer zo veel tijd en energie voor.

Volgens mij is het met bijna 900 pagina wel eens tijd voor deel 14 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Seroczynski op 09-10-2024 14:35 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Seroczynski schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:32:

Pagina 1 is inmiddels Retro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrietje
Seroczynski schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 14:32:
Als je een beetje serieus bent haal je een RetroTINK 5X, dat is nog altijd de beste scaler gezien de prijs imo.

@Vrietje Als je zin hebt kan ik je toevoegen als co-author. Ik heb er niet meer zo veel tijd en energie voor.

Dat kan al weet ik niet of ik tijd heb om dit snel te maken.
Maar lijkt mij wel leuk om te doen.

Acties:
  • +15 Henk 'm!
Mijn laatste aanwinst, uiteraard enorm blij mee:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F6VrZlOVH3ynGFrD_C4mUpb5Ts4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r2cqOCLjtefV0SAcfQfkpo96.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qSfy03Kgs3pRQKWwZa7kEtiS7-4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2PdBvk0xiahzwNQgTuWcrrPu.jpg?f=fotoalbum_large

Uiteraard ging deze in een mooie acrylic display. Nu nog even kijken waar ik 'm plaatsen ga O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:24
Oeh, nice zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:25
Seroczynski schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 09:22:
Mijn laatste aanwinst, uiteraard enorm blij mee:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Uiteraard ging deze in een mooie acrylic display. Nu nog even kijken waar ik 'm plaatsen ga O+
Nice man, die wil ik ook nog een keer zien te score in z'n mooie conditie.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand waar ik een goede kwalitatief scart RGB kabel kan kopen voor de Wii?

Ik gebruik nu deze van AliExpresse.
https://a.aliexpress.com/_EvrnQ5r

Alleen de audio kanalen zijn niet goed afgeschermd waardoor ik nu een brom door het geluid hoor van het beeld signaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:38
Anoniem: 91634 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:23:
Weet iemand waar ik een goede kwalitatief scart RGB kabel kan kopen voor de Wii?

Alleen de audio kanalen zijn niet goed afgeschermd waardoor ik nu een brom door het geluid hoor van het beeld signaal.
Zoals voor iedere console: RGC
https://www.retrogamingca...DMI-VIDEO-CABLES-CORD/wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
Zal ik ook wel in de openings post verweken. Want goede kabels is de 2de vraag meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:07
Anoniem: 91634 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:23:

Het kan aan de kabel liggen, maar aardlussen of andere zaken kunnen de brom ook veroorzaken. Zou dat wel even uitsluiten.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bijna 900 pagina's lang.. Daar zullen ze vast iets van vinden. Tijd om samen met @Vrietje aan het volgende deel te beginnen!

Goeie oude (retro) consoles XIV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Dat zijn een boel pagina's :) dat het volgende topic maar net zo succesvol mag zijn.

Deze gaat dicht, graag verder in het nieuwe topic

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 223 224 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.