Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hitmetomaat
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-04 17:39
Geachte,
Tweakers

Ik heb deze website gemaakt:
h4in1tt.informatica-laz.nl/

Ik heb de banner en het menu gemaakt met Photoshop, en Photoshop heeft het voor mij in een table gezet.

Nu is mijn vraag:
Kan ik die table ook in een css bestand zetten?
Hij staat nu per pagina in dat html bestand, maar ik wil hem liever in een css bestand zodat mijn html bestanden niet zo groot worden.
En als ik dan iets verander veranderd hij het overal.

Ik heb al een tijdje op internet gezocht maar kon niks vinden over hoe dat moet.

Als jullie het wel weten of denken te weten ben ik een en al oor.

Ik wou hier de code van me index.html plaatsen, maar dan word het bericht zo lang.
En ik kon niet vinden hoe ik dat in zon speciaal veld zet.
Als iemand dat weet wilt u het dan a.u.b. vertellen, dan kan ik het plaatsen.

Alvast bedankt voor jullie reactie,

MVG,
Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Paar puntjes:

- De titel van je topic is "Website probleem met Internet Explorer" maar ik zie hier verder niets over terug in je TS?

- Hoe je code tussen de juiste tags zet kan je vinden in Overzicht van UBB-codes #tag_code.

- De groeten hoef je niet in elke topic te doen, zoals je ook kunt leven in Het algemeen beleid #groeten.

- Waar heb je zoal naar gezocht op internet? Dat lees ik niet terug in je post. Probeer daar wat specifieker in te zijn want je wekt op deze manier niet echt de indruk dat je er zelf veel moeite voor hebt gedaan, ondanks dat dat misschien wel zo is.

Wat je eigenlijk zoekt is een manier om een andere html te includen als ik het goed begrijp, waarom je dat in CSS op wil lossen is mij niet helemaal duidelijk. Zie voor meer info bijvoorbeeld http://www.boutell.com/newfaq/creating/include.html.

Tot slot staat je topic wel in het verkeerde deel van het forum, je kan de volgende keer beter in Webdesign, Markup & Clientside Scripting kijken. Ik ga het topic echter niet verplaatsen omdat er een paar puntjes te veel niet helemaal aan kloppen.

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.