Trillen / geluid bij 110 a 120
Trillen / geluid bij 110 a 120, ze hebben gereden na balanceren, met hun testwielen (oude performance wielen). De oude wielen hebben de problematieken niet.
Update: nieuwe banden erop heeft niet geholpen.
Wat is er gedaan: Nieuwe wiellagers, gebalanceerd en nieuwe banden.
Update 2: Ze geven aan dat de voorvelgen krom zijn, ze raden vervangen aan. Zometeen auto halen en ik verwacht een discussie over de kosten. Velgen kosten (schrik niet) 1800 euro, ze gaan nog overleg over coulance. Heb aangegeven eerst testrit te willen doen met demo auto, en mijn auto met hun testset enz. Heb er weinig vertrouwen allemaal in.
Update 3: second opinion aangevraagd bij een Profile, banden zijn gewoon weer fout en niet de velg. Tesla Eindhoven heeft mij nu naar Tesla Tilburg gestuurd om daar op roadforce machine te gebruiken. Indien niet binnen marge vervangen ze hem weer gratis.
Update 4: ze zijn het toch niet eens met de second opinion. Dus geen garantie, en ik ben 3 uur aan tijd kwijt om op en neer te rijden. Of ik weer 1500 euro wil betalen aan een velg en band, laatste Tesla die ik ooit ga rijden.DAB Storing
DAB radio die de eerste minuten niet werkt (FM wel) is geëscaleerd bij Tesla.
Update: FM/DAB module vervangen, gaat weer terug voor een aantal dagen voor Tesla Engineering om mee te kijken.
Update 2: Antenne vervangen, nu weer testen en terugkoppelen.
Update 3: In Januari ging het weer even beter, nu weer slechter. Ze zijn in overleg met Tesla engineers om te kijken naar het probleem.
Update 4: Nog steeds sporadisch problemen en geen oplossing.Krakende stoel
Probleem was opgelost, was inderdaad kwestie van de pinnen is bekend probleem bij tesla.
Nu is het baseframe dat kraakt, volgens de monteur een bekend probleem en onder garantie kan het worden opgelost. Alleen raad hij aan om te wachten tot er een nieuwe versie uitkomt.
Vebruikmeters stoppen met werken
Sinds de wintersport werken de tripmeters niet goed meer, dit is een bekend software probleem. Moet wachten op een nieuwe update.
Update: met een nieuwe update lijkt het stabieler, en ze hebben software gereset omdat ook navigatie gereset wasLaadpoort gaat niet open als je hem aanraakt, nieuw gemeld.
Laadpoort vervangen, probleem opgelost
Weer een update
[
Voor 3% gewijzigd door
easy-cloud op 26-03-2025 15:32
]