Je kan in de instellingen aanpassen hoe vaak je software updates wilt ontvangen en hoe dicht je op de intitiële release wilt zitten. Daarna is het een kwestie van wachten, je kan een update niet forceren. Dat kan best een paar dagen of zelfs weken duren, zeker als je nog maar net in de 'fast update cycle' bent gestapt. Maar hij komt heus welWishmasterNL schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 10:10:
Sinds een week eigenaar van een M3 uit 2019.
Wat ik mij nu wel afvroeg, ik heb op dit moment software versie 2024.45.32.2 geïnstalleerd.
Maar als het goed is zou versie 2025.2.6 beschikbaar moeten zijn toch?
Ik krijg deze met geen mogelijkheid binnen.
Iemand enig idee?
En een tweede vraag, op het scherm onderin kan ik de temperatuur instellen. Deze splits ik op zodat de bijrijder ook zelf in kan stellen incl stoelverwarming. Alleen nadat ik de auto afgesloten heb en later weer terug kom is deze setting weer terug bij af en moet ik deze weer opnieuw splitsen. Kan dat niet standaard ingesteld worden? Auto word altijd geopend met dezelfde sleutel.
En zoals al genoemd: je kan alleen gesplitste climate control doen als er iemand op de bijrijdersstoel zit. Zit daar niemand, dan is je setting voor de gehele auto. Volgens mij zal de bijrijder stoelverwarming dan dus ook niet aan gaan.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW