Vandaag in Den Haag geweest voor een proefrit met de model 3 ter opvolging van mijn VW ID.3 in de lease. De auto is boven verwachting comfortabel, drempels en hobbels pakt ie erg goed op, vele malen beter dan de Polestar 2. Het is wel even wennen met het scherm, veel informatie en even zoeken waar je moet kijken voor de tijd, batterij%, navigatie, klimaat etc. Prijs-kwaliteit is onovertroffen. Ontdekte minpuntjes zijn het beperkte zicht naar achteren, kleine trunk opening en beperkte ruimte op de achterstoelen voor volwassenen.
Nieuwe model Y is daar ook al te bewonderen, qua ruimte natuurlijk veel beter dan de model 3, het uiterlijk vind ik minder geslaagd, maar smaken verschillen. Sales advisor verwacht dat eind februari de prijzen van de RWD en AWD bekend worden. Het was overigens erg druk met klanten in Den Haag!
Nieuwe model Y is daar ook al te bewonderen, qua ruimte natuurlijk veel beter dan de model 3, het uiterlijk vind ik minder geslaagd, maar smaken verschillen. Sales advisor verwacht dat eind februari de prijzen van de RWD en AWD bekend worden. Het was overigens erg druk met klanten in Den Haag!