• SpikeHome
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:20
fretnn schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 09:51:
Is teslamate bij nog mensen gestopt met werken ? Gisteren in de late namiddag was de laatste connectie. Ongeveer rond het tijdstip dat de eerste mensen hier in BE de FSD update kregen.
Ja, las dat ze de beveiliging omhoog gezet hadden.
r0bb schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 10:01:
Bedankt voor de verduidelijkingen.

Zoals gezegd vooral erg blij met de 0.99% en de mooie upgrade.
Maar welke deal heb je nu dan? Geen korting? 3k? 5k?

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:05
De 5k op de 3 geldt ook op alles tm AWD. Bij de Y geldt de 3k tm RWD waardoor de AWD upgrade in verhouding erg duur was.

Ik ben benieuwd hoe het gaat met de auto van mijn vrouw, goede inruilprijs gekregen maar niets is gegarandeerd. Dat voelt toch een beetje gek tov "traditionele". En dat we de auto binnen 7 dagen moeten ophalen, ook al ben je op vakantie, vind ik ook best wel bijzonder. Maar goed, dit is hun model. Slikken of stikken. Ik ben te traditioneel denk ik :+ Zoals ook in de auto bleek met het gebrek aan hendels, knoppen en een schermpje in het midden

Vrouwlief heeft overigens een RWD in Marine Blue besteld. Verwachte levering is augustus/september. We zijn erg benieuwd :)

[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 13-06-2026 14:07 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:04
SpikeHome schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 13:41:
[...]

Ja, las dat ze de beveiliging omhoog gezet hadden.
Ook de integratie in HomeAssistant idd plat voor degenen die niet de Fleet API gebruiken. Hopelijk snel weer gefixt. Net nu ik op vakantie ga en de statistieken zo leuk vind :P.

• daemonix
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
SpikeHome schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 13:37:
[...]

Heb ook (privé) een Y uit 2003 LR, twijfel over de 3 rwd LR, inderdaad die 5k korting tov een Y is giga.

Maar twijfel ook ivm nieuwe hardware die eraan zit te komen en mijn Y staat net 26k op de klok.

Edit zie de Y LR maar 3k inruil korting
Ik hoop dat die Y uit 2023 is, anders is het back to the future met die auto. ;)

Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:18
Hmm, gister update naar 2026.17.5 gedaan. Nog niet mee gereden. Wou nu de auto opladen, maar merkte dat ie zei dat de laadklep open was terwijl deze echt dicht was.
Daarna paar keer in de app gedrukt op openen en sluiten van de klep, en kwam nog een keer voor. Kleine bug allicht?

• SpikeHome
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:20
daemonix schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 14:05:
[...]

Ik hoop dat die Y uit 2023 is, anders is het back to the future met die auto. ;)
2023 inderdaad :o

En aangepast

[ Voor 3% gewijzigd door SpikeHome op 13-06-2026 14:16 ]

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-07 21:22
Inspired schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 13:57:
[...]

Maar welke deal heb je nu dan? Geen korting? 3k? 5k?
Ik heb alleen een mail antwoord dat de inruilbonus pas op de eindfactuur zal verschijnen. Daarmee heb ik voor mijn situatie eigenlijk totaal geen duidelijkheid gekregen en mn vervolgvraag staat nog uit.

• WhoDoYaThinkIAm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:07
fretnn schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 09:51:
Is teslamate bij nog mensen gestopt met werken ? Gisteren in de late namiddag was de laatste connectie. Ongeveer rond het tijdstip dat de eerste mensen hier in BE de FSD update kregen.
Hier hetzelfde.

• MWDKing
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-07 14:39
MartinPTweak schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 22:37:
[...]

Hier in Amstelveen zijn meerdere klinkerwegen zonder bijgeluiden.
Er is echter 1 parkeerterrein (Bankrashof) waar er inderdaad een raar bijgeluid is, bijna alsof je met lekke banden rijdt.
Zal het reliëf op de klinkers zijn denk ik. En zal voor andere auto's net zo zijn.

Heb je het geluid op elke klinkerweg?
Ja eigenlijk wel. De andere auto's waarmee ik op dezelfde weg hebben gereden heb ik het niet. Ik ga de suggestie van @sonina volgen!

• Thiazzz
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:29
Heeft een m3 LR premium standaard een tint op de ramen? Ik twijfel nog of ik vanaf de A-stijl alles laat blinderen, want als er al een fabriekstint aanwezig is, is de overgang acceptabel…

• WhoDoYaThinkIAm
Even mezelf quoten: updaten naar versie 4 heeft het probleem verholpen.

• fretnn
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:03
Fire69 schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 10:07:
[...]

Inderdaad, lijkt gestopt gisteren rond 19u.
Ik draai Teslamate lokaal maar ook via myteslamate.com, bij beide zie ik hetzelfde.
(nou ja, ongeveer dan, ik zag dat er een update voor Teslamate was dus heb lokaal geupgrade, nu werkt het gewoon helemaal niet meer :| )

[edit]
Gekend probleem blijkbaar:
https://github.com/teslamate-org/teslamate/issues/5384

[edit2]
@fretnn : het probleem is opgelost, er is een docker update beschikbaar :)
idd net ook gezien, maar lukt me wel nog niet om v4.0.0 van de docker container binnen te halen, is nog niet gepushed lijkt mij, of ik doe iets verkeerd

• WhoDoYaThinkIAm
fretnn schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 16:37:
[...]

idd net ook gezien, maar lukt me wel nog niet om v4.0.0 van de docker container binnen te halen, is nog niet gepushed lijkt mij, of ik doe iets verkeerd
https://docs.teslamate.org/docs/upgrading/

Twee opdrachten geven en het is gefixed.

[ Voor 5% gewijzigd door WhoDoYaThinkIAm op 13-06-2026 16:39 ]

• fretnn
daarnet manifest error bij die commando's, nu niet meer, zal een tijdelijke hiccup geweest zijn.

Feest ! (want de FSD Update komt ook net binnen)

Edit: nee, ik stond op ':latest' maar die fixt het niet, het is de ':v4.0.0' tag die niet werkt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[fretn@ceres teslamate]$ docker compose pull
[+] pull 4/4
 ! Image teslamate/grafana:latest               Interrupted                                                                                                                              0.8s
 ! Image postgres:18-trixie                     Interrupted                                                                                                                              0.8s
 ! Image eclipse-mosquitto:2                    Interrupted                                                                                                                              0.8s
 ✘ Image ghcr.io/teslamate-org/teslamate:v4.0.0 Error manifest unknown                                                                                                                   0.8s
Error response from daemon: manifest unknown
[fretn@ceres teslamate]$
edit 2: ik zat op een custom repo, was dit vergeten, all is good now

[ Voor 56% gewijzigd door fretnn op 13-06-2026 16:56 ]

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Sinds gisteren hoor ik een raar krakend/squeeking geluid in m'n Model 3 uit 2020 (122k km). Ik heb hem nu iets meer dan een maand en bij levering zijn de 2 voorste draagarmen vervangen. Iemand die dit geluid herkent? Op de video klinkt het niet super hard, maar in werkelijkheid word je er gek van :-( Misschien toch de bovenste draagarmen?

YouTube: Tesla Model 3 2020 geluid

[ Voor 5% gewijzigd door stin00 op 13-06-2026 17:08 ]

🪦🪦RIP Pricewatch design 19-01-2026 🪦🪦

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 06:47
Nou... het kostte me wel wat meer zweetdruppeltjes, grafana was de connectie kwijt met de DB, waardoor het leek dat ik alle data kwijt was. Maar uiteindelijk door alle hoepeltjes heen gesprongen (had ook nog 1.4 of zo) en nu werkt alles weer.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 13:07
gjcvro schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 17:22:
[...]

Nou... het kostte me wel wat meer zweetdruppeltjes, grafana was de connectie kwijt met de DB, waardoor het leek dat ik alle data kwijt was. Maar uiteindelijk door alle hoepeltjes heen gesprongen (had ook nog 1.4 of zo) en nu werkt alles weer.
Dat was een paar weken geleden ook even een algemeen probleem, na een upgrade van TM/Grafana. Toen moest je gewoon even in Grafana naar de database-settings en zonder iets aan te passen opslaan en toen werkte alles terug :)

• gjcvro
Fire69 schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 17:51:
[...]

Dat was een paar weken geleden ook even een algemeen probleem, na een upgrade van TM/Grafana. Toen moest je gewoon even in Grafana naar de database-settings en zonder iets aan te passen opslaan en toen werkte alles terug :)
J, dat zal dit zijn geweest. Heb al een jaar niet meer geupdate. Zolang het werkt, lekker laten draaien.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:58
stin00 schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 17:03:
Sinds gisteren hoor ik een raar krakend/squeeking geluid in m'n Model 3 uit 2020 (122k km). Ik heb hem nu iets meer dan een maand en bij levering zijn de 2 voorste draagarmen vervangen. Iemand die dit geluid herkent? Op de video klinkt het niet super hard, maar in werkelijkheid word je er gek van :-( Misschien toch de bovenste draagarmen?

das een klote geluid zeg. Komt me totaal niet bekend voor.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:58
Thiazzz schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 16:33:
Heeft een m3 LR premium standaard een tint op de ramen? Ik twijfel nog of ik vanaf de A-stijl alles laat blinderen, want als er al een fabriekstint aanwezig is, is de overgang acceptabel…
op geen enkele M3 zit iets van een tint Zul je zelf moeten doen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• EDB
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 09:05

EDB

Vandaag op de snelweg een steentje op het glas van het dak: gevolg een sterretje. Enig Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NLWe0Mil3eXCvtoBrHolLw8yHoM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MOGBq18R0yQBTFXXjhKJtQH2.jpg?f=fotoalbum_large idee of dat te maken is of dat er gelijk een nieuw dak geplaatst moet worden? Ben er in ieder geval niet tegen verzekerd.

Tesla model Y RWD 2026. Solar 4500wp, Intergas Xource warmtepomp. Wallbox Ratio Solar. Marstek Venus E

• stin00
  • Niet online
EDB schreef op zondag 14 juni 2026 @ 11:27:
Vandaag op de snelweg een steentje op het glas van het dak: gevolg een sterretje. Enig [Afbeelding] idee of dat te maken is of dat er gelijk een nieuw dak geplaatst moet worden? Ben er in ieder geval niet tegen verzekerd.
Dat kan een duur grapje worden. Het is wat lastig te zien, maar ik zie ook veel scheuren? Of zitten die in het glas van je telefoon en is dat dus reflectie?

En heb je iets van een sticker thuis liggen? Die plak je er het beste tijdelijk even op zodat er geen vocht/rommel in het sterretje komt. Dan heeft reparatie meer kans van slagen en wordt het niet erger. Het glazen dak is onderdeel van de draagconstructie waardoor (vooral bij scheuren) reparatie vaak vervanging betekent. Met een sterretje is het laten beoordelen en dan maar zien. Maak wel morgen direct een afspraak.

[ Voor 10% gewijzigd door stin00 op 14-06-2026 11:32 ]

• gjcvro
Teslamate ligt er weer uit? Gisteren na de update even werkend gehad, maar de connectie is nou weer dood.

• EDB

EDB

stin00 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 11:30:
[...]

Dat kan een duur grapje worden. Het is wat lastig te zien, maar ik zie ook veel scheuren? Of zitten die in het glas van je telefoon en is dat dus reflectie?

En heb je iets van een sticker thuis liggen? Die plak je er het beste tijdelijk even op zodat er geen vocht/rommel in het sterretje komt. Dan heeft reparatie meer kans van slagen en wordt het niet erger. Het glazen dak is onderdeel van de draagconstructie waardoor (vooral bij scheuren) reparatie vaak vervanging betekent. Met een sterretje is het laten beoordelen en dan maar zien. Maak wel morgen direct een afspraak.
Die kleine scheurtjes zitten helaas rondom het sterretje en zitten niet op de telefoon. Heb net even via de app / service een prijs gekregen: vervangen kost 2085 euro. Auto heeft nog geen 5000 km gelopen, dit wordt wel heel duur autorijden op deze manier.

Tesla model Y RWD 2026. Solar 4500wp, Intergas Xource warmtepomp. Wallbox Ratio Solar. Marstek Venus E

• stin00
  • Niet online
EDB schreef op zondag 14 juni 2026 @ 11:45:
[...]

Die kleine scheurtjes zitten helaas rondom het sterretje en zitten niet op de telefoon. Heb net even via de app / service een prijs gekregen: vervangen kost 2085 euro. Auto heeft nog geen 5000 km gelopen, dit wordt wel heel duur autorijden op deze manier.
Ok dat gaat zeer waarschijnlijk vervangen betekenen en dat is inderdaad erg kostbaar. Je kan het ook even laten beoordelen bij een carglass of andere glashersteller. Een auto met zoveel glas moet je echt minimaal WA+ verzekeren, de kans op glasschade is gewoon een stuk hoger.

• megabeat
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:47
[...]

Heb je alleen de wa verzekering? Beperkt casco zou dit al moeten dekken.

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08:59
Auto heeft 5000 gelopen en je bent alleen WA verzekerd!? Tenzij je een gemoedsbezwaarde bent kan ik het me haast niet voorstellen.

• EDB

EDB

Thodekroo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 12:14:
Auto heeft 5000 gelopen en je bent alleen WA verzekerd!? Tenzij je een gemoedsbezwaarde bent kan ik het me haast niet voorstellen.
Gelukkig wel allrisk maar volgens mij was het glas van het dak uitgesloten. Zal morgen de voorwaarden er maar eens op naslaan maar heb weinig hoop. Zal ook even langs Carglass rijden, wellicht kunnen ze er nog iets mee.

• Fire69
gjcvro schreef op zondag 14 juni 2026 @ 11:37:
Teslamate ligt er weer uit? Gisteren na de update even werkend gehad, maar de connectie is nou weer dood.
Blijkbaar.
Nog niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is. Mogelijks is Tesla aan het proberen om de Owner API af te sluiten (daar hadden ze in het verleden al voor gewaarschuwd).
Momenteel is er een oplossing gevonden, mogelijks terug tijdelijk...
https://github.com/teslam...9#issuecomment-4701152072

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:43
Wie TeslaMate 4.0.0 heeft geïnstalleerd: je krijgt een 403 error. De oplossing is in je docker-compose.yml het volgende te wijzigen:

image: ghcr.io/teslamate-org/teslamate/grafana:pr-5406

Daarna opnieuw pullen en herstarten.

Zie: github.com/teslamate-org/teslamate/issues/5399 (comments van ongeveer 2 uur geleden).

• gjcvro
DutchJudge schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:34:
Wie TeslaMate 4.0.0 heeft geïnstalleerd: je krijgt een 403 error. De oplossing is in je docker-compose.yml het volgende te wijzigen:

image: ghcr.io/teslamate-org/teslamate/grafana:pr-5406

Daarna opnieuw pullen en herstarten.

Zie: github.com/teslamate-org/teslamate/issues/5399 (comments van ongeveer 2 uur geleden).
Thanks, hij doet het weer. Gekke is dat hij gisteren ook even werkte met 4.0

• Thodekroo
EDB schreef op zondag 14 juni 2026 @ 12:36:
[...]

Gelukkig wel allrisk maar volgens mij was het glas van het dak uitgesloten. Zal morgen de voorwaarden er maar eens op naslaan maar heb weinig hoop. Zal ook even langs Carglass rijden, wellicht kunnen ze er nog iets mee.
Ah ja dat is wel iets waar je bij een autoverzekering op moet letten. Er komen steeds meer verzekeraars die panoramadagglas niet als "ruit" zien.

• sender
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01
[...]

Jeez! Waar ben je verzekerd?

@iedereen zijn er verzekeringen die het dak wel dekken?

• Thodekroo
sender schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:26:
[...]

Ik zit zelf toevallig in de verzekeringen. Ik verwacht dat het glas ook bij dit incident verzekerd is. Echter is het de vraag of de verzekeraar het dakglas als "ruitschade" ziet of het dakglas ziet als onderdeel van de carrosserie. In dat laatste geval kost het je dus je schadevrije jaren en kan het een duur grapje worden. Als het dakglas wordt beschouwd als ruit, vergelijkbaar met de voorruit (bij Achmea sowieso, dat zijn dus FBTO, Centraal Beheer en Interpolis) dan kost het hooguit je eigen risico maar nooit je schadevrije jaren.

• DutchJudge
ABN AMRO (behalve alleen wa) dekt schade aan het panoramisch dak en dat gaat niet ten koste van je schadevrije jaren: https://assets.abnamro.com/api/public/content/voorwaarden-autoverzekering-abn-amro.pdf

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:06
EDB schreef op zondag 14 juni 2026 @ 11:27:
Vandaag op de snelweg een steentje op het glas van het dak: gevolg een sterretje. Enig idee of dat te maken is of dat er gelijk een nieuw dak geplaatst moet worden? Ben er in ieder geval niet tegen verzekerd.
Gewoon laten maken met hars en UV.
Hoe vaak kijk je daar omhoog?
We praten hier toch over een auto: een gebruiksvoorwerp en geen identiteitsbepalend museumstuk?

Je kunt je dak later altijd nog laten vervangen (of PV op je dak).
En over paar maanden komt er een lexaan dak voor circuitgebruik.
Scheelt toch weer 40 kg op een hele vervelende plek.

[ Voor 27% gewijzigd door emmerx op 16-06-2026 12:56 ]

Draadloos laden op onze Zon

• Vendetta_X
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
DutchJudge schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:38:
ABN AMRO (behalve alleen wa) dekt schade aan het panoramisch dak en dat gaat niet ten koste van je schadevrije jaren: https://assets.abnamro.com/api/public/content/voorwaarden-autoverzekering-abn-amro.pdf
Max €250 of lees ik het verkeerd?

• gjcvro
Vendetta_X schreef op zondag 14 juni 2026 @ 21:41:
[...]

Max €250 of lees ik het verkeerd?
Max 250 aan schade aan goederen of kleding door glas lees ik.

• DutchJudge
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j0OApEgBWEGAL0kyu1l0LM0ED-Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KfPdic2EHAxMf5U8hf5XIiP0.jpg?f=fotoalbum_large

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

sender schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:26:
[...]

Bij zlm valt het ook onder ruitschade

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:02
[...]

Dubbel ..

[ Voor 31% gewijzigd door nerovectra op 15-06-2026 10:48 ]

• henkNL
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Even een vraag over de app;
Ik heb als betaalmethoden bij 'Portemonnee' mijn zakelijke laadpas en ook mijn prive bankrekening staan.

Bij mijn prive rekening staat 'Standaard', maar als ik op de laadpas druk, dan staat daar 'Standaard betaalwijze voor opladen'.

Ga ik naar 'Opladen' -> 'Betaling beheren', dan zie ik daar de laadpas als standaard staan met de tekst eronder dat mijn prive rekening gebruikt wordt als niet via de laadpas gefactureerd kan worden.

Nu kan ik geen optie vinden om helemaal om te schakelen van de laadpas naar prive rekening.
Iemand een idee hoe je dit kunt omzetten, anders dan het verwijderen van de zakelijjke laadpas?

Dit vanwege het niet mogen laden in het buitenland op de zakelijke laadpas.

🚗 Tesla M3H - 2024 | 🏍️ Yamaha Tracer 900 - 2017 | ☀️ 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | 🚿 D-wtw: QB1-16 | ❄️ MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 |🔋2x HomeWizard PiB 2,7kWh

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Meer mensen die wel eens de direction selection te zien krijgen terwijl ze op snelheid zijn, heb er vanmorgen een foto van gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lq5W1RWoABo4JfluXmdtfz6-Ol0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6TO9dNHFNKfzwvfJ07jc7rig.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de fanaten: 4680 cellen gemiddeld verbruik van ~136Wh/km over de laatste ~1400km.

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 08:24
Card Nox schreef op maandag 15 juni 2026 @ 11:29:
Meer mensen die wel eens de direction selection te zien krijgen terwijl ze op snelheid zijn, heb er vanmorgen een foto van gemaakt:

[Afbeelding]

Voor de fanaten: 4680 cellen gemiddeld verbruik van ~136Wh/km over de laatste ~1400km.
Naar mijn weten is dit altijd als je door het menu scrollt.

• fretnn

[Afbeelding]

Heb dit een tijdje gehad, een update heeft het gefixt. Je kan het wegswipen btw

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:01

[Afbeelding]

Volgens mij komt die er gewoon te staan als je het menu opent, maar dat kan ik mis hebben. :)

• Card Nox
  • Nu online
@Davidas en @Mar.tin, jullie hebben gelijk. Als je de instellingen opent komt ook direct dat richting veranderingen menuutje tevoorschijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Card Nox op 15-06-2026 18:18 ]

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 00:57
coelho schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:17:
Is er in een van de laatste updates iets veranderd in het kmteller/verbruiksmenu? Ik kan het niet meer vinden zoals het was. Als ik links onderin op de teller druk, dan kom ik in het menu met grafieken over hoe zuinig ik rijd enz. Voorheen had ik een menu waar ik aan- en uit kon vinken wat ik linksonder wilde zien en bijvoorbeeld een extra kolom met verbruiksgegevens toevoegen voor een vakantie. Maar die keuzeoptie kan ik met geen mogelijkheid meer terugvinden. Is het verstopt of kijk ik verkeerd? Ik heb een MYLR uit 2023.
niemand? Ik kan het menu waar ik nieuwe trip- en dagtellers en totalen kan selecteren niet meer terugvinden. Voorheen kon je op de kilometerstanden en verbruiksgegevens links onderin klikken, maar daarmee kom ik niet meer in het menu wat ik zoek...

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• zunrob
coelho schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 00:38:
[...]

niemand? Ik kan het menu waar ik nieuwe trip- en dagtellers en totalen kan selecteren niet meer terugvinden. Voorheen kon je op de kilometerstanden en verbruiksgegevens links onderin klikken, maar daarmee kom ik niet meer in het menu wat ik zoek...
Ik was dat vandaag ook aan het zoeken, maar kan het ook niet meer vinden. Lijkt weg te zijn.

• zunrob
Sinds de update gaat bij mij de laadklep niet meer lekker open vanuit de app. Drukken op het bliksem symbool leidt in de app wel tot een geopend klepje, maar in werkelijkheid blijft hij dicht. Vervolgens in 'bediening' op het geopende klepje drukken zorgt ervoor dat de auto de klep probeert de sluiten (terwijl hij dus al dicht is). Pas daarna gaat ie open door nog eens te drukken. Herkent iemand dit?

• frankj030
  • Registratie: December 2012
zunrob schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 00:50:
Sinds de update gaat bij mij de laadklep niet meer lekker open vanuit de app. Drukken op het bliksem symbool leidt in de app wel tot een geopend klepje, maar in werkelijkheid blijft hij dicht. Vervolgens in 'bediening' op het geopende klepje drukken zorgt ervoor dat de auto de klep probeert de sluiten (terwijl hij dus al dicht is). Pas daarna gaat ie open door nog eens te drukken. Herkent iemand dit?
Als er bij mij een glitch in the matrix is na een update, reset ik hem altijd met de twee scroll wielen. De meeste problemen verdwijnen dan. Zo had ik - ondanks Joe Mode aan - laatst na een update opeens weer erg harde geluiden van o.a. richtingaanwijzers. Keer reset en het was weer ok.

• Mosch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:03
coelho schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 00:38:
[...]

Ik meen dat je in het nieuwe menu omhoog en omlaag kan swipen, dan kom je vervolgens toch weer uit op het oude menu met de trip- en dagtellers.

• Stokertje
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:32
Weet niet of het al gemeld is, maar de €3000 premie actie op de Y is verlengd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q0DDdAR2oImKwbmzIMiqNeeW9Jg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CArVtJwOsVg20uZhbvFNLpu8.jpg?f=fotoalbum_large

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:36
stin00 schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 17:03:

Ik heb dit zelf niet gehad, maar had wel een kraakgeluid wat vanuit de frunk kwam. De twee plastieken doppen van de kap drukte te hard op het plastiek van de frunk-bak, waardoor deze gingen kraken. Met name als je langzaam over oneffenheden reed. De oplossing was het verder naar binnen draaien van de doppen en/of wat rubber/vilt tussen de doppen en het plastiek te plaatsen.

• stin00
  • Niet online
Anteros schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:28:
[...]
Ik heb dit zelf niet gehad, maar had wel een kraakgeluid wat vanuit de frunk kwam. De twee plastieken doppen van de kap drukte te hard op het plastiek van de frunk-bak, waardoor deze gingen kraken. Met name als je langzaam over oneffenheden reed. De oplossing was het verder naar binnen draaien van de doppen en/of wat rubber/vilt tussen de doppen en het plastiek te plaatsen.
Dank, ga ik naar kijken! Ik heb bij Tesla een serviceverzoek aangemaakt en ontving binnen 10 seconden een geautomatiseerde offerte om de voorste draagarmen te vervangen voor €480.. maar deze zijn 1 maand geleden al vervangen voor splinternieuwe. Nu via chat vragen of ze daadwerkelijk m'n service verzoek willen lezen en iets van een diagnose kunnen maken. Communiceren met een service center via de app is wel echt ruk, je kan niemand bellen.

• Daniel.
  • Laatst online: 01:11
stin00 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:34:
[...]

Dank, ga ik naar kijken! Ik heb bij Tesla een serviceverzoek aangemaakt en ontving binnen 10 seconden een geautomatiseerde offerte om de voorste draagarmen te vervangen voor €480.. maar deze zijn 1 maand geleden al vervangen voor splinternieuwe. Nu via chat vragen of ze daadwerkelijk m'n service verzoek willen lezen en iets van een diagnose kunnen maken. Communiceren met een service center via de app is wel echt ruk, je kan niemand bellen.
Mijn verzoek werd pas na één week doorgezet naar een service center. Afgelopen vrijdag en nu nog steeds geen bericht gehad. Gaat over de USB data connectie die het niet doet. Vervangen van de usb box is niet de oplossing want ik heb de middenconsole alweer teruggezet naar hoe ik hem had gekocht.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:20
Zijn hier mensen met een Juniper Performance die ook de nieuwe unreal engine update hebben? Ziet er allemaal strak uit!, maar ik mis mn carbon spoiler in de visualisatie! Mis ik iets of is dit een foutje bij Tesla?

• Fire69
6pack15 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:51:
Zijn hier mensen met een Juniper Performance die ook de nieuwe unreal engine update hebben? Ziet er allemaal strak uit!, maar ik mis mn carbon spoiler in de visualisatie! Mis ik iets of is dit een foutje bij Tesla?
Je bent blijkbaar niet de enige:
https://www.reddit.com/r/...the_carbon_fiber_spoiler/
Tenzij dat jouw post is :D

• 6pack15
  • Laatst online: 08:20
Fire69 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 15:41:
[...]

Je bent blijkbaar niet de enige:
https://www.reddit.com/r/...the_carbon_fiber_spoiler/
Tenzij dat jouw post is :D
ah, ik had al wel wat rondgezocht, maar dit nog niet gezien. Naja, zal wel weer in een update komen! Tnx

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:31
Als dat het grootste probleem met je auto is d:)b

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:31
Volgens mij had ik gelezen dat mensen zich nog afvroegen hoeveel kWh er in de premium LR RWD zit. Dat is toen met rated range en dergelijke uitgerekend.

Kan het zo snel niet terug vinden maar op de bestelling bij mijn auto staat dat het om 79 kWh gaat:
Tesla Model Y 79kWh RWD Long Range Premium

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:06
6pack15 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:51:
Haha I wish. Ik heb al drie weken de auto maar zit nog steeds op brakke fabriekssoftware (2026.8.300). Ik zou de carbon spoiler die ik nu zie graag inruilen voor nieuwe software zonder de spoiler. First world problems maar wel grappig!

• zunrob
Ik heb een soft reset uitgevoerd, maar nog steeds opent de laadpoort meestal niet de eerste keer als ik in de app op het knopje druk. Toch een wat stroevere software bug lijkt het. Wel vreemd dat niemand anders dit ervaart?
Oekol schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:10:
Volgens mij had ik gelezen dat mensen zich nog afvroegen hoeveel kWh er in de premium LR RWD zit. Dat is toen met rated range en dergelijke uitgerekend.

Kan het zo snel niet terug vinden maar op de bestelling bij mijn auto staat dat het om 79 kWh gaat:

[...]
Gefeliciteerd!

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 00:17
Heeft er iemand op dit forum een MY ultra red performance besteld? Zag er vandaag een aantal gloednieuwe Y’s waaronder deze mooie P op de vrachtwagen naar Tilburg rijden. Gefeliciteerd alvast ! 😁

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:08
zunrob schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:49:
Ik heb een soft reset uitgevoerd, maar nog steeds opent de laadpoort meestal niet de eerste keer als ik in de app op het knopje druk. Toch een wat stroevere software bug lijkt het. Wel vreemd dat niemand anders dit ervaart?
Heel eerlijk denk ik dat bijna niemand de app gebruikt om de laadpoort te openen maar gewoon tegen het klepje aan duwt zodat ie open gaat en je gelijk de laadkabel kan koppelen.

• Oekol
De enige keer dat ik of de app of in de auto het klepje open heb gedaan is wanneer het regent. Al de andere keren gewoon er tegen aan duwen of op de kabel van de SuC het knopje duwen. Die laatste heeft ook van tijd tot tijd z'n eigen ideeën..

Klinkt overigens dat je de app wel open hebt maar de auto nog niet wakker is. Moet zo op het werk laden als ik er aan denk ga ik hem openen met de app.

[ Voor 11% gewijzigd door Oekol op 17-06-2026 07:34 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Myrdhin schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 06:47:
[...]

Heel eerlijk denk ik dat bijna niemand de app gebruikt om de laadpoort te openen maar gewoon tegen het klepje aan duwt zodat ie open gaat en je gelijk de laadkabel kan koppelen.
Voor wat het waard is, ik open de laadklep altijd op het scherm. Misschien niet efficiënt maar een gewoonte.

• sender
[...]

Is dit het icoon?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S0goi5aJGnd1pnM8lK35IM4avUg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/F6tqr1zhvFhPFKSVJCYfDItc.jpg?f=user_large

Want ja dat werkt bij mij dus ook voor geen meter... en niet sinds de laatste update.

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:08
Roenie schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 07:42:
[...]
Voor wat het waard is, ik open de laadklep altijd op het scherm. Misschien niet efficiënt maar een gewoonte.
Als ik dat doe is tegen die tijd dat ik de laadkabel uit de achterbak gehaald heb de laadpoort alweer dicht.. Of dat moeten ze recentelijk gewijzigd hebben dat ie langer open blijft.

• Roenie
  • Niet online
Myrdhin schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 08:07:
[...]

Als ik dat doe is tegen die tijd dat ik de laadkabel uit de achterbak gehaald heb de laadpoort alweer dicht.. Of dat moeten ze recentelijk gewijzigd hebben dat ie langer open blijft.
Misschien verschilt het per model of jaar, want ik heb altijd ruim de tijd om de laadklep uit de kofferbak te halen en op mijn gemak in te pluggen. Of het verschilt per persoon ;)

• Oekol
Hier geen enkel probleem. Liep naar de auto toe, dan blijft die even nadenken want de auto moet opstarten. Als je de klik hoort van de auto en die wakker is werkt het instant. Daarna meerdere keren open en dicht gedaan. Via onderstaande menu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OU2hHzaVcLL1z7sdqOEyuZj793o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jIiG1dU7eo2U8tDvTok6XigH.jpg?f=fotoalbum_large

• EDB

EDB

[...]

Als ik bij een supercharger of thuis aankom en inplug, dan inderdaad tegen het klepje duwen. Maar ik laad vrijwel altijd thuis en dan op de momenten dat de zon schijnt (kan makkelijk als je veel thuis werkt). De auto is dan altijd in slaap en dan gaat de klep niet open als je er tegen drukt. Ik gebruik dan ook altijd de app en heb ook gemerkt dat de snelkoppeling in de app niets doet. Pas als ik op bediening druk wordt de auto wakker en kan ik de laadpoort via de app openen. Dus ik gebruik de app vrijwel altijd en dat lukt pas als de auto wakker is.

• HyperBart
  • Laatst online: 09:07
EDB schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:46:
[...]

Als ik bij een supercharger of thuis aankom en inplug, dan inderdaad tegen het klepje duwen. Maar ik laad vrijwel altijd thuis en dan op de momenten dat de zon schijnt (kan makkelijk als je veel thuis werkt). De auto is dan altijd in slaap en dan gaat de klep niet open als je er tegen drukt. Ik gebruik dan ook altijd de app en heb ook gemerkt dat de snelkoppeling in de app niets doet. Pas als ik op bediening druk wordt de auto wakker en kan ik de laadpoort via de app openen. Dus ik gebruik de app vrijwel altijd en dat lukt pas als de auto wakker is.
Klopt, ik ervaar hetzelfde met de Action button op de iPhone, de auto moet wakker zijn en dan is het instant.
Dat is dus wel nog een voordeel van de TWC of zo een kabel van chargeking: je drukt op het knopje op/in de kabel en de poort gaat open.

• zunrob
sender schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 08:00:
[...]

Is dit het icoon?

[Afbeelding]

Want ja dat werkt bij mij dus ook voor geen meter... en niet sinds de laatste update.
Ja precies dit! Werkte voor de update prima. Lijkt nu idd niet te werken als de auto nog slaapt.

[ Voor 8% gewijzigd door zunrob op 17-06-2026 09:59 ]

• Harbor1969
  • Registratie: December 2021
  • Nu online
karel_G_1981 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:06:
Heeft er iemand op dit forum een MY ultra red performance besteld? Zag er vandaag een aantal gloednieuwe Y’s waaronder deze mooie P op de vrachtwagen naar Tilburg rijden. Gefeliciteerd alvast ! 😁
Ik heb de MYP Ultra Red nu 3 maanden en inderdaad, de kleur is geweldig (vooral als ik 'm net gewassen heb en het zonnetje schijnt). Heb er we een glasscoating op zitten, waardoor ie nog meer glimt.

Thanks!

• Thodekroo
Ik heb via de commander ingesteld dat als ik 3 seconden aan de hendel van het linker achterportier trek dat het klepje open gaat, het zelfde geldt voor het commando laadpoort ontgrendelen. Ideaal!

• Card Nox
  • Nu online
Harbor1969 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 10:29:
[...]

Ik heb de MYP Ultra Red nu 3 maanden en inderdaad, de kleur is geweldig (vooral als ik 'm net gewassen heb en het zonnetje schijnt).
Eens, echt genieten.

Vind hem eigenlijk nog mooier als het wat donker begint te worden.

#zinomdeautoweertewassen

• EDB

EDB

Thodekroo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 10:30:
Ik heb via de commander ingesteld dat als ik 3 seconden aan de hendel van het linker achterportier trek dat het klepje open gaat, het zelfde geldt voor het commando laadpoort ontgrendelen. Ideaal!
Ik weet niet wat dat oplost. Als de auto slaapt kan ik niet op het laadklepje drukken, tenminste, hij opent dan niet. Als ik bij de laadklep sta en het achterportier ontgrendel, wordt de auto gelijk wakker en kan ik alsnog op het klepje drukken. Da’s sneller dan 3 seconden de greep vasthouden of vergis ik mij?

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:45
Thodekroo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 10:30:
dat laatste is sowieso al een standaard instelling bij de Tesla. En het eerste is niet echt een oplossing, want de auto is dan al niet meer in slaap en dan kan je net zo goed op het klepje drukken

• Thodekroo
EDB schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 11:47:
[...]

Ik weet niet wat dat oplost. Als de auto slaapt kan ik niet op het laadklepje drukken, tenminste, hij opent dan niet. Als ik bij de laadklep sta en het achterportier ontgrendel, wordt de auto gelijk wakker en kan ik alsnog op het klepje drukken. Da’s sneller dan 3 seconden de greep vasthouden of vergis ik mij?
Dat is wellicht sneller, echter gaat bij mij de auto niet altijd uit slaapstand als ik op het klepje druk (of ik doe iets verkeerd). De handgreep opentrekken werkt wel altijd. Daarnaast is het vooral praktisch als ik de laadpoort wil ontgrendelen, maar ik lees nu net dat dat sinds een van de laatste updates voor iedereen werkt, hier is dus geen commander meer voor nodig.
Thodekroo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 12:16:
[...]

maar ik lees nu net dat dat sinds een van de laatste updates voor iedereen werkt, hier is dus geen commander meer voor nodig.
Dat is er al een tijdje, om precies te zijn 1 jaar

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:33
Mijn 2019 model doet dat vaker niet dan wel. alleen als de auto wakker is pakt hij hem gelijk. anders werkt het via het scherm makkelijker. Enige voordeel is dat ik uitsluitend thuis op de oprit laad, dus even de deur open doen om op het scherm te tikken is de moeite niet.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Roenie
  • Niet online
Misschien een domme opmerking. Maar gaan jullie dan laden als de auto in slaapstand staat? Want ik kom aan met een laag percentage en zet hem aan de lader. Dan is je auto toch niet in slaap?

• Sandersmander
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-07 11:33
Roenie schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 13:36:
Misschien een domme opmerking. Maar gaan jullie dan laden als de auto in slaapstand staat? Want ik kom aan met een laag percentage en zet hem aan de lader. Dan is je auto toch niet in slaap?
Uitgesteld inprikken i.v.m. netcongestie? Je kan m uiteraard ook plannen, maar ik kan mij voorstellen dat dit de analoge versie is van laden inplannen.

• Roenie
  • Niet online
Sandersmander schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 13:38:
[...]

Uitgesteld inprikken i.v.m. netcongestie? Je kan m uiteraard ook plannen, maar ik kan mij voorstellen dat dit de analoge versie is van laden inplannen.
Deel van analoog is dan ook de auto even wakker maken lijkt mij. ;)

• Sandersmander
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-07 11:33
Roenie schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 13:43:
[...]

Deel van analoog is dan ook de auto even wakker maken lijkt mij. ;)
Dat gaat vanzelf als je met veel geweld een dikke stekker in zijn gaatje propt. :P

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:45
Afgelopen week naar 24h Le Mans de bagageruimte getest in de MY Juniper. :+
Hij zat ram en ramvol. Inclusief frunk en de bakken onder de vloer in de kofferbak.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h-Xf1exJYG6exldSUJbw-9gbVzU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N828zDaLW7wgjmVbAnL5rzHh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Frtc0Z2ph5W1DoHre1H9ZR5aRFc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rPik1k1ijvl5ijNadGvJTJVp.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/471YPrxerwe-tp_N5txr2WtqXV0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MF3kzUZU2BQXN11nh5Wibd4Y.jpg?f=fotoalbum_tile

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
[...]

Je kan ook de auto wakker maken door op je auto te klikken in het hoofdmenu of door naar beneden te swipen.

Je kan ook een snelkoppeling maken in je hoofdmenu voor je laadpoort. Je hebt max 5 snelkoppelingen. Scheelt je weer een klik. ;)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:06
Rivanov schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 15:51:
Afgelopen week naar 24h Le Mans de bagageruimte getest in de MY Juniper. :+
Hij zat ram en ramvol. Inclusief frunk en de bakken onder de vloer in de kofferbak.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Tof! Mooie race ook dit jaar.

Ik ga volgend jaar proberen weer een 24H op Le Mans mee te pakken en dan met het Tesla matras. Ben benieuwd :D

• EDB

EDB

pjot1 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 16:37:
[...]

Je kan ook de auto wakker maken door op je auto te klikken in het hoofdmenu of door naar beneden te swipen.

Je kan ook een snelkoppeling maken in je hoofdmenu voor je laadpoort. Je hebt max 5 snelkoppelingen. Scheelt je weer een klik. ;)
Het is juist de snelkoppeling die niet werkt als de auto slaapt. Maar goed, een probleem is het niet, slechts een constatering. De auto wakker maken in de app en dan werkt de snelkoppeling wel. En anders zijn er nog genoeg manieren om die klep open te krijgen gelukkig.

• gjcvro
Sandersmander schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 13:38:
[...]

Ik heb er via HA en automatisering achter zitten, hij probeert zo veel mogelijk op de zonnepanelen te laden, dus ik kan hem elk moment inpluggen. Heb alleen wel een override van "en nou gewoon laden" Ik vind het dan ook het makkelijkste om het te doen als ik thuis kom, hoef ik er ook niet meer aan te denken. Ontgrendelen dan weer met de deurklink.

• Roenie
  • Niet online
Het hier uitgebreid bediscussiëren van mogelijke manieren om de laadpoort snel te openen, kost veel meer tijd dan je kwijt bent in de rest van de levensduur van je auto om even die handmatig even wakker te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Roenie op 17-06-2026 18:57 ]

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:02
Je kan toch ook gewoon de greep van de achterportier X seconden open houden. Dan gaat je laadpoort ook open

• DutchJudge
Hebben jullie de functie aangevinkt dat de kofferbak automatisch open zou moeten gaan als je daar even staat? Ik heb het nu een paar keer geprobeerd, maar zet telkens toch de boodschappentas maar even neer om 'm handmatig te openen. Ik vraag me af of ik daar een serviceverzoek voor moet indienen, misschien een kapotte sensor? (MY Premium LR AWD apr '26)

• EDB

EDB

DutchJudge schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:06:
Hebben jullie de functie aangevinkt dat de kofferbak automatisch open zou moeten gaan als je daar even staat? Ik heb het nu een paar keer geprobeerd, maar zet telkens toch de boodschappentas maar even neer om 'm handmatig te openen. Ik vraag me af of ik daar een serviceverzoek voor moet indienen, misschien een kapotte sensor? (MY Premium LR AWD apr '26)
Heb je UWB op jouw telefoon? Staat dat aan?

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
[...]

ik gebruik altijd de knop op de laadkabel, zowel thuis (granny charger) als supercharger. Gaat het klepje ook mee open.

• sender
DutchJudge schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:06:
Ja, maar dat duurt echt veel te lang.

• DutchJudge
EDB schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:07:
[...]

Heb je UWB op jouw telefoon? Staat dat aan?
Volgens Claude heeft mijn s24 dat niet, alleen de s24+ en ultra... Dat is een vereiste? Dank!
Pagina: 1 ... 259 ... 266 Laatste

Let op:
  • Discussies/uitlatingen over het gedrag of politieke agenda van Elon Musk horen hier niet thuis, zie: Taro in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"
  • Gebruik de zoekfunctie voordat je een vraag stelt (incl. verzekeringen & alarmsystemen), check daarnaast ook eerst even het vorige topic: Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 2
  • Het vragen om, aanbieden of delen van referrals is niet toegestaan. Ook het subtiel hinten richting referrals of pro-actief aanbieden via DM's is niet toegestaan. Krijg je referrals via DM aangeboden? Meld dat dan hier incl. betreffende username(s): https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/26.
  • Dit topic is niet bedoeld voor het vergelijken van de Model 3 of Y met bijv. de Polestar 2, BMW i4, Enyaq, EV6, Ioniq5, ID4/5, E-Tron etc. Daarvoor zijn andere topics zoals: Elektrische auto's - deel 5, zie ook de lijst hieronder
  • We hebben het hier specifiek over de model 3 & Y, algemene Tesla onderwerpen passen beter in het algemene Tesla topic: Het grote Tesla topic - deel 3.
  • Of je wel of niet de nieuwste update hebt ontvangen voegt voor anderen niets toe. Updates kunnen uiteraard wel inhoudelijk worden besproken.
  • De discussie over welk voertuig energiezuiniger en beter voor het milieu is kan worden gevoerd in de algemene EV topics.
  • Discussies over algemene regels in het verkeer zoals wanneer het knipperlicht wel/niet te gebruiken horen hier niet thuis.
  • Tips/tools om autopilot te misleiden zijn niet toegestaan.
  • Ervaringen en vragen omtrent SEPP kunnen hier gevonden worden: Particuliere EV subsidie (SEPP).

Gerelateerde topics: