WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.
ZeRoC00L schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 10:56:
[...]

Ja, blijft apart die kleurkeuzes bij Tesla.
Doe maar die blauwe (en dan is er ook nog Deep Blue die niet meer geleverd wordt)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q2-qqQjefGTVVv1dJaeBXs4Kh2M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fx7GJPqnf4hhonHtIlYnVn48.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door pdidi op 05-06-2026 11:26 ]

• SpikeHome
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:02
hoopte zelf op een een speciaal kleurtje voor only Performance namelijk.
SpikeHome schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:28:
[...]

hoopte zelf op een een speciaal kleurtje voor only Performance namelijk.
Ja, Frost Blue is een overblijfsel van de S/X en zal daarom voor nu alleen op de US 3/Y Performance zitten. Hier een filmpje van de M3P

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:45
Wat een mooie kleur, lijkt een beetje op Estoril Blau van BMW.
Ik vond de Standard in de kleuren die tot nu toe beschikbaar waren minder mooi uitzien dan de premium, maar in deze blauwe kleur ziet ie echt goed uit!

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Nu online
pdidi schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 10:22:
[...]

Je kunt proberen een DAS Reset uit te voeren
Heb ik gedaan maar het komst dan gewoon weer terug

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OMH4dzUME7vrzdJiGOuSmDqjldQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kN2QuabrWHZh2XS3JNpF6J5r.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e8i8nG9lKhS-a_0l7Mhb-Jrj7uU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QMUxP2U8APiJTJ2cb54Roe7O.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door karel_G_1981 op 05-06-2026 12:47 ]

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:23

Boost9898

Software developer

pdidi schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 21:24:
Ik zie dat Tesla nu ook alle Certified Occasions (dus ook HW3) alleen nog maar met TACC levert. Zal Marktplaats fijn vinden
[Afbeelding]
Dit is wel echt sick eigenlijk, ik heb net even bij de Tesla CTO gekeken, maar wat zijn die prijzen gestegen zeg. Zelf heb ik een paar maanden geleden een Model 3 RWD 2023 gekocht met Enhanced Auto Pilot voor ruim 4000 euro minder dan de goedkoopste M3 occasion bij Tesla en die mist ook nog eens (E)AP.

Dat is een stijging van ruim 12% op 3 maanden tijd plus een softwarematige downgrade...

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:47
MWDKing schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:20:
[...]

Ik wist niet eens dat er knopjes op een Supercharger zaten :P . Ik druk altijd op de laadpoort zelf om hem te openen.
Zeker! Al zijn ze bij Superchargers ook wel eens stuk.
Groot voordeel aan de Tesla Wall Connector tov andere laadpalen is precies dat daar ook zo'n knopje op zit. De mobile connector heeft het overigens ook.

Daarmee kan je de auto ook uit sleepmode halen. Op de laadpoort zelf drukken werkt immers niet als de auto in sleepmode zit. Het is oprecht heel handig... als het werkt :*)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:47
Vind die Coastal Blue wel erg nice. Jammer dat die optie niet beschikbaar was toen ik mijn Y kocht, anders had ik zeker voor die kleur gekozen :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• karel_G_1981
  • Registratie: Januari 2025
  • Nu online
RF1000 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 10:46:
[...]

Wellicht een (aliexpress) usb/externe harddisk in je dashboard kastje aangesloten? Dat was bij mij een tijdje geleden de oorzaak van slechte gps ontvangst.
Serieus ? Ik heb wel een verlengkabeltje voor de usb stick aangesloten anders krijg ik hem er niet uit omdat m’n handen niet in dat dashboardkastje passen
Pagina: 1 ... 255 256 Laatste

Let op:
  • Discussies/uitlatingen over het gedrag of politieke agenda van Elon Musk horen hier niet thuis, zie: Taro in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"
  • Gebruik de zoekfunctie voordat je een vraag stelt (incl. verzekeringen & alarmsystemen), check daarnaast ook eerst even het vorige topic: Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 2
  • Het vragen om, aanbieden of delen van referrals is niet toegestaan. Ook het subtiel hinten richting referrals of pro-actief aanbieden via DM's is niet toegestaan. Krijg je referrals via DM aangeboden? Meld dat dan hier incl. betreffende username(s): https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/26.
  • Dit topic is niet bedoeld voor het vergelijken van de Model 3 of Y met bijv. de Polestar 2, BMW i4, Enyaq, EV6, Ioniq5, ID4/5, E-Tron etc. Daarvoor zijn andere topics zoals: Elektrische auto's - deel 5, zie ook de lijst hieronder
  • We hebben het hier specifiek over de model 3 & Y, algemene Tesla onderwerpen passen beter in het algemene Tesla topic: Het grote Tesla topic - deel 3.
  • Of je wel of niet de nieuwste update hebt ontvangen voegt voor anderen niets toe. Updates kunnen uiteraard wel inhoudelijk worden besproken.
  • De discussie over welk voertuig energiezuiniger en beter voor het milieu is kan worden gevoerd in de algemene EV topics.
  • Discussies over algemene regels in het verkeer zoals wanneer het knipperlicht wel/niet te gebruiken horen hier niet thuis.
  • Tips/tools om autopilot te misleiden zijn niet toegestaan.
  • Ervaringen en vragen omtrent SEPP kunnen hier gevonden worden: Particuliere EV subsidie (SEPP).

Gerelateerde topics: