Doe maar die blauwe (en dan is er ook nog Deep Blue die niet meer geleverd wordt)
[ Voor 5% gewijzigd door pdidi op 05-06-2026 11:26 ]
Doe maar die blauwe (en dan is er ook nog Deep Blue die niet meer geleverd wordt)
[ Voor 5% gewijzigd door pdidi op 05-06-2026 11:26 ]
hoopte zelf op een een speciaal kleurtje voor only Performance namelijk.
Ja, Frost Blue is een overblijfsel van de S/X en zal daarom voor nu alleen op de US 3/Y Performance zitten. Hier een filmpje van de M3PSpikeHome schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:28:
[...]
hoopte zelf op een een speciaal kleurtje voor only Performance namelijk.
Wat een mooie kleur, lijkt een beetje op Estoril Blau van BMW.
Heb ik gedaan maar het komst dan gewoon weer terug
:strip_exif()/f/image/kN2QuabrWHZh2XS3JNpF6J5r.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door karel_G_1981 op 05-06-2026 12:47 ]
Dit is wel echt sick eigenlijk, ik heb net even bij de Tesla CTO gekeken, maar wat zijn die prijzen gestegen zeg. Zelf heb ik een paar maanden geleden een Model 3 RWD 2023 gekocht met Enhanced Auto Pilot voor ruim 4000 euro minder dan de goedkoopste M3 occasion bij Tesla en die mist ook nog eens (E)AP.pdidi schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 21:24:
Ik zie dat Tesla nu ook alle Certified Occasions (dus ook HW3) alleen nog maar met TACC levert. Zal Marktplaats fijn vinden
[Afbeelding]
Zeker! Al zijn ze bij Superchargers ook wel eens stuk.MWDKing schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:20:
[...]
Ik wist niet eens dat er knopjes op een Supercharger zaten. Ik druk altijd op de laadpoort zelf om hem te openen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Serieus ? Ik heb wel een verlengkabeltje voor de usb stick aangesloten anders krijg ik hem er niet uit omdat m’n handen niet in dat dashboardkastje passenRF1000 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 10:46:
[...]
Wellicht een (aliexpress) usb/externe harddisk in je dashboard kastje aangesloten? Dat was bij mij een tijdje geleden de oorzaak van slechte gps ontvangst.