Oké. Ik heb beide laadpassen van toegevoegd als betaalmiddel in de betreffende omgevingen (Fastned, Electra & Tesla) zodat ik het daar standaard afgeschreven van wordt en dat de laadervaring bij alle drie hetzelfde is — stekker er in steken en hij begint met laden.turkeyhakan schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 15:23:
[...]
Ik laad in het buitenland enkel bij Tesla SuC en bovendien heb ik in de Fastned app geen privé betaalmethode opgeslagen.
Als jij dan naar het buitenland gaat moet je de standaard veranderen naar je CC. Hoe dat moet ben ik niet achter gekomen op vakantie, maar aangezien hij zelf aangaf dat ik een SEPA moest toevoegen omdat het afschrijven van de laadpas niet werkte ging dat soepel. Laden via de laadpas in Portugal werkte namelijk niet bij Tesla. Zodra ik de grens met Spanje weer overging pakte hij de laadpas weer op. Nu is dit niet waar jij naar op zoek bent, dus je zult moeten uitvogelen of je de 'standaard' betaalmethode makkelijk kunt switchen zonder de laadpas te verwijderen. Voor dat laatste ben ik een beetje bang voor eerlijk gezegd, dat het wel moet.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.