• daemonix
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
pdidi schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 13:26:
[...]

Wel de techniek. 48v, V2X, steer by wire, 4 wheel steering, 4680 accu
En dan zie je dat dat geen garantie voor succes is. :P

Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3

daemonix schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 13:33:
[...]

En dan zie je dat dat geen garantie voor succes is. :P
Definieer succes. De CT is een speeltuin voor nieuwe technieken die uiteindelijk in mainstream Tesla's komt. Maar ook om te bepalen of een nieuwe techniek (zoals 800v) wel zin heeft

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:06
sjors123 schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 13:17:
[...]

Ik vind dit wel jammer. Voorheen kon je het schermpje van die kilometerst helemaal zelf inrichten. Nu dus nog maar 1 standaard, waarbij ook nog eens de volgorde is veranderd. Het is een kleinigheidje, maar toch jammer. En ik heb geen zin om iedere keer op dat schermpje te moeten drukken om het totaaloverzicht te zien.
Achja, zo'n ramp vind ik het ook niet. Ik moet toch niet dagelijks zien hoeveel mijn gemiddelde verbruik is over de totale levensduur? De kilometerstand zie je wel nog.

Het voordeel nu is dat wel nog een hoop tellers kunt bijmaken als je dat wil.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus-E V2 + V3 | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 Performance 2025

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:37

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J_duo-D8FA4cmo91JBw-ifcbwo8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gy96ZdZT4ZQtGkBY2YvObPiB.jpg?f=fotoalbum_large

Auto heeft momenteel een Service afspraak voor het gehobbel op lage snelheden

Monteur heeft eerst buiten een stukje gereden en daarna ging hij de brug op.

Ben benieuwd wat eruit komt

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:29
Broodro0ster schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 14:06:
[...]

Achja, zo'n ramp vind ik het ook niet. Ik moet toch niet dagelijks zien hoeveel mijn gemiddelde verbruik is over de totale levensduur? De kilometerstand zie je wel nog.

Het voordeel nu is dat wel nog een hoop tellers kunt bijmaken als je dat wil.
Dat kon voorheen ook. En dan je zelf bepalen welke je wel/ niet wilde zien

This train carries saints and sinners

• sender
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:33
Sandyman538 schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 07:01:
[...]

FSD uitzetten. Daarna heb je denk ik zo'n 10 seconden om op het microfoontje op het stuur te drukken om feedback te verzenden waarom je FSD hebt uitgezet.
Ik gebruik en heb geen fsd

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
markklok schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 14:12:
[Afbeelding]

Auto heeft momenteel een Service afspraak voor het gehobbel op lage snelheden

Monteur heeft eerst buiten een stukje gereden en daarna ging hij de brug op.

Ben benieuwd wat eruit komt
Oh, deze volg ik even met interesse! Bij mij was Tesla niet zo meewerkerig... Het zou allemaal 'binnen de marge' vallen. Dus ik zal nog wel even moeten rijden met de hobbelkar van 45k....

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Pagina: 1 ... 238 239 Laatste

Let op:
  • Discussies/uitlatingen over het gedrag of politieke agenda van Elon Musk horen hier niet thuis, zie: Taro in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"
  • Gebruik de zoekfunctie voordat je een vraag stelt (incl. verzekeringen & alarmsystemen), check daarnaast ook eerst even het vorige topic: Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 2
  • Het vragen om, aanbieden of delen van referrals is niet toegestaan. Ook het subtiel hinten richting referrals of pro-actief aanbieden via DM's is niet toegestaan. Krijg je referrals via DM aangeboden? Meld dat dan hier incl. betreffende username(s): https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/26.
  • Dit topic is niet bedoeld voor het vergelijken van de Model 3 of Y met bijv. de Polestar 2, BMW i4, Enyaq, EV6, Ioniq5, ID4/5, E-Tron etc. Daarvoor zijn andere topics zoals: Elektrische auto's - deel 5, zie ook de lijst hieronder
  • We hebben het hier specifiek over de model 3 & Y, algemene Tesla onderwerpen passen beter in het algemene Tesla topic: Het grote Tesla topic - deel 3.
  • Of je wel of niet de nieuwste update hebt ontvangen voegt voor anderen niets toe. Updates kunnen uiteraard wel inhoudelijk worden besproken.
  • De discussie over welk voertuig energiezuiniger en beter voor het milieu is kan worden gevoerd in de algemene EV topics.
  • Discussies over algemene regels in het verkeer zoals wanneer het knipperlicht wel/niet te gebruiken horen hier niet thuis.
  • Tips/tools om autopilot te misleiden zijn niet toegestaan.
  • Ervaringen en vragen omtrent SEPP kunnen hier gevonden worden: Particuliere EV subsidie (SEPP).

Gerelateerde topics: