Gewoon lekker gaan rijden en niet druk over maken.zunrob schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 18:17:
Nou, lekker dan, ik zag net na het laden dat de Y Standard die ik mee heb gekregen aan de voorkant al eens een aanvaring heeft gehad. Ik heb natuurlijk toen ik de auto meekreeg geen rondje gelopen (de Tesla medewerker en ik liepen ook van achter naar de auto toe). Zul je dadelijk zien dat het mij aangerekend wordt, want ik krijg Tesla niet meer te pakken.
Blijkbaar wist iemand er wel vanaf, want de plastic sierlijst om het voorwiel is blijkbaar opnieuw vastgezet met schroeven in plaats van klemmetjes (zoals aan de andere kant). Dus ik ga er dan maar vanuit dat dat bij Tesla zelf is geweest, want lijkt me niet dat iemand die een proefrit maakte en die schade reed die schroeven mee had. Lijkt overigens alsof er een vrachtwagenband langs af is gegaan.
Jammer, had echt zin in de overnight proefrit, maar heb er nu wel de pee in.
Edit: is er nog een manier om Tesla te bellen nu om dit door te geven? Ik moet de auto morgen inleveren waarbij niemand van Tesla aanwezig is, dus wil dit graag wel nu aangeven.
Mail Tesla anders even met foto's en KM stand om daarna lekker te gaan toeren.
Veel plezier en geniet van de rit!
mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k
:strip_exif()/f/image/0p7k8oiRfEiircPDBRo2buVT.jpg?f=fotoalbum_large)