djiedjee schreef op maandag 9 februari 2026 @ 11:23:
Van de laaste buitenland-rit zijn van de terugweg de laadsessie bij de superchargers netjes zichtbaar in de laadhistorie van de app, maar die van de heenweg niet. Ze zijn ook niet van de CC afgeschreven.

Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Kan dit achteraf nog binnenkomen of heb ik nu mazzel en heb ik gratis laadsessies gehad?
That reminds me: Zou in Europa supercharging ook gratis zijn tijdens "tough times"?
daemonix schreef op maandag 9 februari 2026 @ 11:36:
[...]

En is het daarmee Tesla of is het Apple? Onthoudt dat Android wel goed werkt ondanks de IPv6.
Geen idee. Je kunt hier echter wel verkondigen dat het onzin is maar dat is dus niet helemaal zo. Het lijkt een samenspel te zijn van Apple/Tesla/KPN & IPv6. Waar het precies mis gaat weet ik niet. Maar forcen naar IPv4 is wel degelijk een werkende workaround.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:26
Ik meen dat ik dat in het verleden eens getest had en toen niet werkte. Kan het altijd opnieuw proberen.

• daemonix
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Inspired schreef op maandag 9 februari 2026 @ 11:38:
[...]

Geen idee. Je kunt hier echter wel verkondigen dat het onzin is maar dat is dus niet helemaal zo. Het lijkt een samenspel te zijn van Apple/Tesla/KPN & IPv6. Waar het precies mis gaat weet ik niet. Maar forcen naar IPv4 is wel degelijk een werkende workaround.
Dat maakt het nog niet een probleem met IPv6 maar zou kunnen wijzen op een probleem op de Apple met Ipv4 pMTU discovery als IPv6 aan staat. Correlation is not causation.

Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3

daemonix schreef op maandag 9 februari 2026 @ 11:41:
[...]

Dat maakt het nog niet een probleem met IPv6 maar zou kunnen wijzen op een probleem op de Apple met Ipv4 pMTU discovery als IPv6 aan staat. Correlation is not causation.
De meeste klanten willen een oplossing, geen RCA

• daemonix
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
pdidi schreef op maandag 9 februari 2026 @ 11:42:
[...]

De meeste klanten willen een oplossing, geen RCA
Handmatig omzetten gaat KPN niet als oplossing zien.

Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:55
pdidi schreef op maandag 9 februari 2026 @ 11:37:
[...]

That reminds me: Zou in Europa supercharging ook gratis zijn tijdens "tough times"?
Ski-vakantie valt inderdaad niet mee ;)
Pagina: 1 ... 205 206 Laatste

Let op:
  • Discussies/uitlatingen over het gedrag of politieke agenda van Elon Musk horen hier niet thuis, zie: Taro in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"
  • Gebruik de zoekfunctie voordat je een vraag stelt (incl. verzekeringen & alarmsystemen), check daarnaast ook eerst even het vorige topic: Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 2
  • Het vragen om, aanbieden of delen van referrals is niet toegestaan. Ook het subtiel hinten richting referrals of pro-actief aanbieden via DM's is niet toegestaan. Krijg je referrals via DM aangeboden? Meld dat dan hier incl. betreffende username(s): https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/26.
  • Dit topic is niet bedoeld voor het vergelijken van de Model 3 of Y met bijv. de Polestar 2, BMW i4, Enyaq, EV6, Ioniq5, ID4/5, E-Tron etc. Daarvoor zijn andere topics zoals: Elektrische auto's - deel 5, zie ook de lijst hieronder
  • We hebben het hier specifiek over de model 3 & Y, algemene Tesla onderwerpen passen beter in het algemene Tesla topic: Het grote Tesla topic - deel 3.
  • Of je wel of niet de nieuwste update hebt ontvangen voegt voor anderen niets toe. Updates kunnen uiteraard wel inhoudelijk worden besproken.
  • De discussie over welk voertuig energiezuiniger en beter voor het milieu is kan worden gevoerd in de algemene EV topics.
  • Discussies over algemene regels in het verkeer zoals wanneer het knipperlicht wel/niet te gebruiken horen hier niet thuis.
  • Tips/tools om autopilot te misleiden zijn niet toegestaan.
  • Ervaringen en vragen omtrent SEPP kunnen hier gevonden worden: Particuliere EV subsidie (SEPP).

Gerelateerde topics: