Haha mooie reactie! Ik zal het doorgeven aan m’n vriendin. Met alle gekkigheid, dat is in dit geval niet zoSL65 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:14:
Ik kan je er niet mee helpen, maar heb persoonlijk wel altijd het idee dat veel steenslag vooral komt door bumperkleven. Neemt niet weg dat je het nooit kan voorkomen, dus ik ben ook niet heilig.
Graag! Ik heb namelijk het idee dat ze de productie snelheid opgehoogd hebben o.i.d. Of slechtere controle voordat ze de fabriek uitrollen ofzo Waardoor o.a. het spuiten slechter is gedaan. Ik kan nu ook wat lastiger foto’s maken doordat het veel regent en je het dan niet goed ziet maar haar auto is in december uitgelever (waar t ook gigantisch druk was) einde van t kwartaal natuurlijk maar ik heb dit ook nog niet eerder zo erg meegemaakt.Pedek schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 17:14:
[...]
Ik rij nu ruim 2 maanden met een MY Standard Stealth Grey (6700 km). Er is me nog niets bijzonders opgevallen ivm steenslag. Heb er ook nog niet echt op gelet. Ik zal eens kijken, moest er me nog iets opvallen, laat ik het weten.
Echt 0,0? Wel ff goed de lak bekeken? Want op het eerste gezicht zag ik het eerst ook niet (dacht maar 1 plekje) totdat ik naar de autoschade herstel bedrijf stond vanmiddag via tesla en die de motorkap schoon maakte toen waren er op meerdere plekken al het lak volledig weg.daemonix schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 17:18:
[...]
Na 30 kkm is op mijn zwarte Model Y nog geen steenslag te zien. Rij veel snelweg.
[ Voor 65% gewijzigd door Flexiilex op 06-02-2026 19:27 ]