Als je nu de upgrade zou kopen, zou dit dan de herverkoopprijs van je auto verhogen? (stel dat je hem privé hebt gekocht)revolution-nl schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 21:13:
[...]
Ik ben vooral benieuwd wat Tesla met EAP gebruikers gaan doen. FSD gebruikers die deze hebben aangekocht krijgen zoals ik het lees gewoon recht op FSD.
EAP gebruikers die 3800 euro hebben afgetikt mogen nu voor slechts 3700 upgraden naar FSD.
Dus, krijgen EAP gebruikers straks ook 50% korting op hun maandbedrag of hebben ze pech? En als ze dan pech hebben krijgen ze dan wel de FSD stack en dus maar capabilities met EAP of blijven ze op de legacy Autopilot stack achter.
/edit In Australie en Nieuw Zeeland krijgen EAP eigenaren inderdaad 50% korting op een FSD subscription
https://www.notateslaapp....per-for-vehicles-with-eap
Zoveel vragen![]()
Ik krijg er ook wel een beetje FOMO van, want ik heb nu nog de optie om FSD aan te kopen voor 3700 euro.
Krijg ik geen discount als EAP gebruiker dan loop je flink wat waarde mis, krijg ik wel een discount en is FSD straks voor 50 euro per maand af te nemen dan is het weer een ander verhaal.
Ik heb ook EAP en twijfel ook om te upgraden.
/f/image/Ednk5HO3OoDJA49Ohgjjifey.png?f=fotoalbum_large)