Goede punten! Wat ook nog een feature is, is dat je suggesties krijgt voor een bestemming waar je eerder naar toe bent geweest. Volgens mij is dat wel pas sinds 1 van de laatste updates. Toevallig rond dezelfde tijd geweest dat je daar eerder ook naar toe ging?Danny the dog schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 15:48:
[...]
Thanks voor je reactie. Echter;
- Het was een spontane beslissing; geen koppeling met mijn agenda whatsoever
- Mijn partner durft nog niet te rijden in de auto...
Nope.... ik kan geen enkel logisch verband verzinnen.pdidi schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 15:54:
[...]
Goede punten! Wat ook nog een feature is, is dat je suggesties krijgt voor een bestemming waar je eerder naar toe bent geweest. Volgens mij is dat wel pas sinds 1 van de laatste updates. Toevallig rond dezelfde tijd geweest dat je daar eerder ook naar toe ging?
Het was een bepaalde supermarkt, waar ik vrijwel nooit naartoe ga. De vorige keer dat ik er (met deze auto) ben geweest is zeker een maand of langer geleden en op een andere dag van de week. Wel heb ik nog in de folder gekeken voordat ik vertrok, maar toch, ergens móet Tesla meekijken of luisteren met wat ik doe op mijn telefoon. En dat wil ik simpelweg niet. Als Tesla zich zo graag met mijn leven wil bemoeien, laat ze dan eerst maar eens zorgen voor andere 'services' die belangrijker zijn dan de klant gestapo-en.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Baader-Meinhof fenomeen even GooglenDanny the dog schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 16:00:
[...]
Nope.... ik kan geen enkel logisch verband verzinnen.
Het was een bepaalde supermarkt, waar ik vrijwel nooit naartoe ga. De vorige keer dat ik er (met deze auto) ben geweest is zeker een maand of langer geleden en op een andere dag van de week. Wel heb ik nog in de folder gekeken voordat ik vertrok, maar toch, ergens móet Tesla meekijken of luisteren met wat ik doe op mijn telefoon. En dat wil ik simpelweg niet. Als Tesla zich zo graag met mijn leven wil bemoeien, laat ze dan eerst maar eens zorgen voor andere 'services' die belangrijker zijn dan de klant gestapo-en.
Je onderbewustzijn speelt vaak een grotere rol dan je denkt.
Als je een route maakt en dan meerdere route opties bekijkt zie je het staan. Zal zo eens een foto maken als ik 't niet vergeet.djiedjee schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 08:46:
[...]
Ik heb dat nog een keer bekeken en een ritje door de blankenburg tunnel gepland. Ik zie nergens een bedrag of euro-teken staan. Waar zou dat precies te zien moeten zijn?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik leid af dat je de auto nog niet lang hebt. Is het gewoon niet een gevalletje dat dit de meest recente manueel ingevoerde bestemming was?Danny the dog schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 15:36:
Gisteren heb ik wat bijzonders ervaren met de Tesla app / de Tesla navigatie.
Ik zei tegen mijn partner dat ik even ergens naartoe zou gaan. Een plek waar ik vrijwel nooit naartoe ga; ben er welgeteld 1x geweest met deze auto. Vervolgens stap ik in mijn MY-Juniper en druk op het navigatiescherm om de bestemming in te voeren. Maar dat was niet meer nodig, want het was letterlijk de eerst aanbevolen bestemming.
Eerlijk gezegd vind ik dit zorgelijk, want er is geen wereld waarin dit niet gekoppeld kan worden aan het afluisteren van mijn gesprekken.
Iemand die soortgelijke ervaringen heeft gehad? Of iemand die weet of er ergens een setting is die ik aan kan passen om dit te voorkomen?
Naar aanleiding van bovenstaande heb ik zojuist onderstaande 3 opties uitgeschakeld. Zijn deze nodig voor een juiste werking van de app / samenwerking met de auto?
[Afbeelding]
Klopt dat ik de auto nog niet zo lang heb. Maar nee; ik ben op andere plaatsen (via navi) geweest sinds ik de laatste keer naar die supermarkt ben geredenHyperBart schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 16:09:
[...]
Ik leid af dat je de auto nog niet lang hebt. Is het gewoon niet een gevalletje dat dit de meest recente manueel ingevoerde bestemming was?
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Gelukt! Mijn december 2019 Model 3 is voor de tweede keer door de apk gegleden.anti elppa schreef op maandag 15 december 2025 @ 13:16:
[...]
gewoon naar een boschcar centre hier in het dorp.
Met steekproef dus dubbel goed gekeurd🥳
Enige correctie was de afstelling van de koplampen.
Dat zijn 211 duizend kms voor 2x €45 apk, 1 stel ruitenwissers en 2 setjes all season banden 🤑
en de volgende apk op 16 december 2027 😎
120m2 bovenwoning met 6 radiatoren en vvw in de badkamer. Intergas HRE 36/30A met Honeywell Round Modulation en Quatt hybrid op het dak van de dakkapel
djiedjee schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 08:46:
[...]
Ik heb dat nog een keer bekeken en een ritje door de blankenburg tunnel gepland. Ik zie nergens een bedrag of euro-teken staan. Waar zou dat precies te zien moeten zijn?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik ben eens in mijn administratie gedoken, maar ik kan het nergens meer vinden. Het was een algemene online automaterialenzaak. Wat ik mij nog kan herinneren is dat er twee types waren, afhankelijk van de locatie in de bumper.Wkrooshof schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 14:56:
[...]
Sorry voor het reageren op een oud bericht, waar heb je de parkeersensor vandaan? Ik heb ook een defecte S2 om te vervangen.
Maar is dit waar Tesla dan zijn snelheden vandaan haalt?pdidi schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 13:30:
[...]
Als je klikt op een weg krijg je links het volgende menu:
[Afbeelding]
Als je dan op Speed Limit klikt krijg je het volgende:
[Afbeelding]
Bij Max. Speed Allowed staat wat er op dit moment is ingesteld, maar dat kun je dus veranderen, voorzien van commentaar en indienen. Als de zone niet klopt, kun je ook nog een begin en eind punt definieren door Indicate Zone On Map te klikken
Mixed Reality dev
Je liefdevolle partner die ( als grap) je bestemming alvast naar je tesla gestuurd heeft, en nu niets meer durft te zeggen ?Danny the dog schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 16:13:
[...]
Klopt dat ik de auto nog niet zo lang heb. Maar nee; ik ben op andere plaatsen (via navi) geweest sinds ik de laatste keer naar die supermarkt ben gereden
( ... En maar volhouden dat die nieteens weet hoe dat moet
Maar ik geloof niet dat Tesla via microfoons etc je afluistert en je zo "helpt" ..... ( en zo wel : ik zou dat heerlijk vinden
Mijn vriendin heet ook de tesla app voor mijn auto, en die vind dat best handig voor de track&tracing ( en ik heb daar geen bezwaar tegen ...)
[ Voor 21% gewijzigd door Ted038 op 16-12-2025 17:50 ]
Vaak wel, maar helaas is het niet de enige bron. Kan schelen per land, maar Duitsland en Nederland lijken hier toch zeker gebruik van te maken. Op het Duitse forum hebben iig velen via Mapshare fouten in Tesla kaarten opgelost. Zie ook mijn post die ik eerder plaatsteMenesis schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 17:40:
[...]
Maar is dit waar Tesla dan zijn snelheden vandaan haalt?
@Danny the dogTed038 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 17:47:
[...]
Je liefdevolle partner die ( als grap) je bestemming alvast naar je tesla gestuurd heeft, en nu niets meer durft te zeggen ?![]()
( ... En maar volhouden dat die nieteens weet hoe dat moet)
Maar ik geloof niet dat Tesla via microfoons etc je afluistert en je zo "helpt" ..... ( en zo wel : ik zou dat heerlijk vinden)
Mijn vriendin heet ook de tesla app voor mijn auto, en die vind dat best handig voor de track&tracing ( en ik heb daar geen bezwaar tegen ...)
Ik geloof ook niet dat Tesla je afluistert oid, als dat zo was moet er zeker iets over terug te vinden zijn in hun algemene voorwaarden etc etc.
Ik vind Danny daarentegen in veel van zijn posts erg negatief over Tesla, de auto die hij van zijn baas moet rijden?? en wat hij hier afreageert?
Offgrid sinds 09-24 met SigenStor 20kW/33kWh/30 kWp (+EVDC) || Daikin FTXM60 || Model 3 LR RWD 2026/Inster LR || 50 OEG heatpipes - 500 ltr Buffervat - CV-Houtkachel ||
Of gewoon iemand die na alle hosanna verhalen hoge verwachtingen had die niet waargemaakt werden? Op het gebied van ruitenwissers, parkeersensoren en zelfs tacc zit tesla al lang niet meer in de voorhoede, dus dan han het stevig tegenvallen. Vwb het afluisteren, ja, dan krijg ik wel het aluhoedjes gevoel als je dat serieus denkt.CEdS schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 20:35:
[...]
@Danny the dog
Ik geloof ook niet dat Tesla je afluistert oid, als dat zo was moet er zeker iets over terug te vinden zijn in hun algemene voorwaarden etc etc.
Ik vind Danny daarentegen in veel van zijn posts erg negatief over Tesla, de auto die hij van zijn baas moet rijden?? en wat hij hier afreageert?
Nou ik heb het ook 1x gehad dat ik een bepaalde bestemming maanden niet had aangedaan en opeens boven aanstond toen ik er heen moest, was het ziekenhuis waar ik gekeken had dat ik er de vorige keer op een andere dag en tijdstip moest zijn. ik was alleen dus afluisteren was geen sprake van. Ik dacht ook hoe kan dit, enige wat ik me kan bedenken is dat ik vrijwel nooit op werktijden in de auto stap, en de vorige keer naar het ziekenhuis was en tweede keer wederom overdag dat die aannam dat ik daar naar toe moest.CEdS schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 20:35:
[...]
@Danny the dog
Edit, geen sync van de agenda oid
Ja hoor, een Tesla betrokken bij een phantom break ongeluk bij een autotest
YouTube: Our accident in the new Mercedes CLA: UNCUT footage & manufacturer r...
Goede tech van Merc
Over goede tech gesproken, wederom positief nieuws over de aanstaande FSD goedkeuring
https://x.com/muskonomy/status/2000938672691273846?s=20
YouTube: Our accident in the new Mercedes CLA: UNCUT footage & manufacturer r...
Goede tech van Merc
Over goede tech gesproken, wederom positief nieuws over de aanstaande FSD goedkeuring
https://x.com/muskonomy/status/2000938672691273846?s=20
[ Voor 22% gewijzigd door revolution-nl op 16-12-2025 22:06 ]
Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler
Wat dan wel weer een bummer is: komt eindelijk de nieuwe Android Tesla app binnen, wordt alleen de wrap getoond en niet het kenteken
Ik ben op zoek naar raam bedekking voor wanneer ik in de model Y Juniper ga slapen. (Alle ramen incl. dak)
Nu zie ik veel verschillende opties op amazon en aliexpress. Waarbij overal de reviews wel goed zijn. Alleen die op amazon zijn 3x zo duur. Hoe maken jullie de afweging in zoiets? Is het product meestal hetzelfde en kwaliteit gewoon goed bij genoeg goede reviews? En mocht iemand de raambedekking hebben, ben je er blij mee, zo ja, welke? Via de zoekfunctie in dit forum heb ik weinig kunnen vinden.
Daarnaast heb ik nu ook het officiële tesla matras gekocht. Hij ligt wel oke, niet geweldig. Maar ben wel bang dat ik last van mijn heup ga krijgen, doordat de zitting iets hoger is dan de rest en daardoor het gewicht op je heup komt (ben wel bijna 2 meter lang, en dus nog niet erop geslapen alleen gelegen). Twijfelde om er een deken onder te leggen of dat ik hem eventueel nog ga inruilen.
Nu zie ik veel verschillende opties op amazon en aliexpress. Waarbij overal de reviews wel goed zijn. Alleen die op amazon zijn 3x zo duur. Hoe maken jullie de afweging in zoiets? Is het product meestal hetzelfde en kwaliteit gewoon goed bij genoeg goede reviews? En mocht iemand de raambedekking hebben, ben je er blij mee, zo ja, welke? Via de zoekfunctie in dit forum heb ik weinig kunnen vinden.
Daarnaast heb ik nu ook het officiële tesla matras gekocht. Hij ligt wel oke, niet geweldig. Maar ben wel bang dat ik last van mijn heup ga krijgen, doordat de zitting iets hoger is dan de rest en daardoor het gewicht op je heup komt (ben wel bijna 2 meter lang, en dus nog niet erop geslapen alleen gelegen). Twijfelde om er een deken onder te leggen of dat ik hem eventueel nog ga inruilen.
Je hebt er een mooie click bait inleiding bij gedaanrevolution-nl schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 21:40:
Ja hoor, een Tesla betrokken bij een phantom break ongeluk bij een autotest
Goede tech van Merc
In de nieuwste Tesla-update, zowel op je telefoon als in de auto, heb je de mogelijkheid om lifetime gratis Superchargen te winnen. Ik zag ook dat ik een badge heb gekregen met 7.500 km toegevoegd.
Ik ben benieuwd of dit betekent dat ik voor 7.500 km gratis kan laden. Ik kon hier zelf niets over vinden (1/2/3).
Wel een leuke functie! Ik denk dat er vast meer mensen zijn die vaker laden of al veel verschillende Superchargers hebben bezocht.
Ik ben benieuwd of dit betekent dat ik voor 7.500 km gratis kan laden. Ik kon hier zelf niets over vinden (1/2/3).
Wel een leuke functie! Ik denk dat er vast meer mensen zijn die vaker laden of al veel verschillende Superchargers hebben bezocht.
[ Voor 5% gewijzigd door f.sjoerd op 16-12-2025 22:37 ]
Ik liep er toevallig tegenaan, vond het wel een aardige na de discussie vandaagpdidi schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 22:13:
[...]
Je hebt er een mooie click bait inleiding bij gedaanMaar TL;DW voor anderen: de Mercedes CLA maakte een plotselinge noodstop, waardoor de Model 3, die er veel te dicht iachter reed (door chauffeur), er gently op botste. De reden van de Phantom break is wel zeer bijzonder: Voor de Mercedes reed een camera auto met de cameraman in de kofferbak met de klep open. Het AEB systeem dacht dat het een voetganger was en maakte een full stop
Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler
Ik heb sinds vandaag ook de mogelijkheid om 2025 terug te kijken.
Tof om te zien hoe ook onze vakantie zuiver via de SUC terug te zien is.
Over dat winnen, ik lees elders dat dit de voorwaarden zijn:
Nine users will win free Supercharging including:
• The top three customers with the highest total energy charged in 2025 (by kWh)
• The top three customers who visited the highest number of unique Supercharger sites in 2025
• The top three customers who have the longest Haversine distance between Superchargers visited in 2025
Daar komen wij niet aan. 😃
@f.sjoerd de 7500km badge heb ik ook.
Als je die aanklikt, zie je dat je die gekregen hebt door benzine te vervangen door schone energie.
• The top three customers with the highest total energy charged in 2025 (by kWh)
• The top three customers who visited the highest number of unique Supercharger sites in 2025
• The top three customers who have the longest Haversine distance between Superchargers visited in 2025
Als je die aanklikt, zie je dat je die gekregen hebt door benzine te vervangen door schone energie.
Dat zijn geen gratis laad kilometers maar dat jij in 2025 7500km hebt gemaakt met de auto.f.sjoerd schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 22:35:
In de nieuwste Tesla-update, zowel op je telefoon als in de auto, heb je de mogelijkheid om lifetime gratis Superchargen te winnen. Ik zag ook dat ik een badge heb gekregen met 7.500 km toegevoegd.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Echter heb ik volgens de app 29474km supercharger kilometers geladen dit jaar. Misschien betekend de badge dat je meer dan 7500km heb geladen.ZeRoC00L schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 22:57:
[...]
Dat zijn geen gratis laad kilometers maar dat jij in 2025 7500km hebt gemaakt met de auto.
Voor punt 3 geef ik @Mar.tin wel een goede kans als vrachtwagen klever. Wel 2 keer superchargensonina schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 22:55:
Ik heb sinds vandaag ook de mogelijkheid om 2025 terug te kijken.
Dan klopt de badge toch? Je krijgt hem als je de 7.500 hebt aangetikt!f.sjoerd schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 23:07:
[...]
Echter heb ik volgens de app 29474km supercharger kilometers geladen dit jaar. Misschien betekend de badge dat je meer dan 7500km heb geladen.
Says WHO ??? Zijn mij dát wel boude veronderstellingen 🤪 Waar haal je nu zóiets vandaan ?revolution-nl schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 22:47:
[...]
Ik liep er toevallig tegenaan, vond het wel een aardige na de discussie vandaagEen mooi voorbeeld van een edge case waar een traditioneel regelgebaseerd systeem door de mand valt en waar een neural network velen malen beter op zou reageren .
Mag ik er jou op wijzen dat “regelgebaseerd” hier zo stilaan zowat wordt uitgesproken met de betekenis van “EU”, (dus) “achterlijk”. Maar van zodra een autopilot in een vliegtuig gebaseerd zou mogen worden op een neuraal netwerk, stap ik nota bene nóóit nog in een vliegtuig.
Stel niet alles wat op regeltjes gebaseerd is gelijk aan EU, verouderd, achterlijk, inefficiënt, … en alles wat van “ginder” komt als beter, geavanceerder, en wat nog meer. Durf … te “denken” (!) voordat je met de hype meegaat.
Model 3 LR (model 2023)
Wat betreft de raambedekking als die puur voor het slapen is zou ik goed opletten dat deze licht dicht is, ik heb er een voor het dak en die laat wel licht door (vind ik zelf wel fijn in de zomer geen direct zonlicht door het dak).GarageGoblin schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 22:08:
Ik ben op zoek naar raam bedekking voor wanneer ik in de model Y Juniper ga slapen. (Alle ramen incl. dak)
[...]
Wanneer ga je dat gebruiken, dat slapen in de auto? Op openbare parkeerplaatsen mag dat namelijk niet. Maar waarom niet gewoon een (goedkoop) hotel? Dat is toch veel fijner met een bed en douche?
Met een leaseauto heb ik geen inzicht in die badges, of kijk ik verkeerd?
Ik heb ook een leaseauto, het zit in de app onder opladen.turkeyhakan schreef op woensdag 17 december 2025 @ 07:45:
Met een leaseauto heb ik geen inzicht in die badges, of kijk ik verkeerd?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
3rd Party laders zijn zichtbaar in laatste versie van de app (iig Android). Nu ook veel meer niet-snelladers. Wel weer even schrikken die prijzen
[ Voor 19% gewijzigd door pdidi op 17-12-2025 09:16 ]
Net als de laadstatistieken heb ik deze ook niet in de app. Alle dingen om te delen om dit te krijgen staan aan in de Tesla Model Y RWD. Eigen auto, geen lease. Heb al eens eerder geprobeerd om de laadstatistieken te krijgen, maar ik krijg beide niet te zien.f.sjoerd schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 22:35:
[Afbeelding]
Iemand een idee?
En welke data onderbouwt jouw mening? Als over miljoenen km's (en in het geval van Tesla miljarden) blijkt dat het systeem veiliger is en daarmee verkeersslachtoffers voorkomt, dan moeten we dat toch z.s.m. willen. Of dat nou in een vliegtuig, een trein of een auto is. Je kunt toch niet vanwege je eigen vooroordelen willen, dat er elke dag onnodig mensen gewond raken en dood gaan.flupp schreef op woensdag 17 december 2025 @ 07:26:
[...]
Says WHO ??? Zijn mij dát wel boude veronderstellingen 🤪 Waar haal je nu zóiets vandaan ?
Mag ik er jou op wijzen dat “regelgebaseerd” hier zo stilaan zowat wordt uitgesproken met de betekenis van “EU”, (dus) “achterlijk”. Maar van zodra een autopilot in een vliegtuig gebaseerd zou mogen worden op een neuraal netwerk, stap ik nota bene nóóit nog in een vliegtuig.
Stel niet alles wat op regeltjes gebaseerd is gelijk aan EU, verouderd, achterlijk, inefficiënt, … en alles wat van “ginder” komt als beter, geavanceerder, en wat nog meer. Durf … te “denken” (!) voordat je met de hype meegaat.
Ik kan er niet bij dat de corruptie en vriendjespolitiek met de eigen autofabrikanten in de Europese Unie zo groot is, dat het elke dag mensenlevens mag kosten. De discussie zou niet moeten gaan over het toelaten, maar over het verplicht stellen... en wanneer alle autofabrikanten verplicht dit soort systemen op hun auto's moeten leveren. Net als airbags, riemen etc.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Sinds de 2025.44.25.3 update is een gigantisch irritante bug bij mij ook opgelost.
Ik speel meestal een Spotify lijst af op random standje. Als ik de auto even parkeer dan ging hij vervolgens de volgende keer wegrijden wel netjes verder met het afspelen van het nummer dat er speelde in Spotify, maar na dat nummer sprong hij dan om een heel vreemde reden ineens 5 nummers terug in de lijst die dus al afgespeeld zijn. Dat is er nu gelukkig uit
Wel jammer dat infinite scroll in Spotify een Ryzen only feature is
Heb verder het idee dat de visualisatie van de auto op scherm in parkeerstand er een stuk strakker en gedetailleerder uitziet, maar dat kan tussen mijn oren zitten.
Ik speel meestal een Spotify lijst af op random standje. Als ik de auto even parkeer dan ging hij vervolgens de volgende keer wegrijden wel netjes verder met het afspelen van het nummer dat er speelde in Spotify, maar na dat nummer sprong hij dan om een heel vreemde reden ineens 5 nummers terug in de lijst die dus al afgespeeld zijn. Dat is er nu gelukkig uit
Wel jammer dat infinite scroll in Spotify een Ryzen only feature is
Heb verder het idee dat de visualisatie van de auto op scherm in parkeerstand er een stuk strakker en gedetailleerder uitziet, maar dat kan tussen mijn oren zitten.
[ Voor 20% gewijzigd door Damian op 17-12-2025 09:24 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik zie geen laaspaspoort in de app. Ik heb de laatste versie van de app en de auto is recent (vandaag) nog geupdate. Ik zie wel de photobooth in de app.
Ik heb de auto anderhalve maand en nog maar 1 keer gesupercharged maar wel vaak thuisgeladen.
Maar toch zie ik geen laadpaspoort in de app. Wat doe ik fout ?
Ik heb de auto anderhalve maand en nog maar 1 keer gesupercharged maar wel vaak thuisgeladen.
Nee, geen bord. Bij wegrijden: 80 op de snelheidslimiet, ik sla af, dan direkt 50 en op het moment dat ik het bord einde bebouwde kom passeer weer 80.pdidi schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 15:02:
[...]
Dat is wel vreemd ja. En de Tesla laat bij de snelheids wijziging van 50-> 80 ook niet een bord zien op het touchscreen naast de weg?
Andersom hetzelfde: 80, bord bebouwde kom 50, afslaan 80.
Geen borden op de visual. Die staan er ook niet.
Signatures zijn voor boomers.
Leaseauto? Geen owner account? Dan zal het niet zichtbaar zijn. Net als de rest van de laadstats.LastSamurai schreef op woensdag 17 december 2025 @ 09:27:
Ik zie geen laaspaspoort in de app. Ik heb de laatste versie van de app en de auto is recent (vandaag) nog geupdate. Ik zie wel de photobooth in de app.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Contact opnemen met Tesla. Je gebruikt wel het hoofdaccount?CrashOne schreef op woensdag 17 december 2025 @ 09:02:
[...]
Net als de laadstatistieken heb ik deze ook niet in de app. Alle dingen om te delen om dit te krijgen staan aan in de Tesla Model Y RWD. Eigen auto, geen lease. Heb al eens eerder geprobeerd om de laadstatistieken te krijgen, maar ik krijg beide niet te zien.
Iemand een idee?
hangt van je LM af. Ik kan het bij mijn Lease m3 niet zien, net als alle andere oplaad statistieken. Bij dat laatste was deze discussie er ook toen dat uit kwam 1 a 2 jaar terug. Bij mijn prive m3 zie ik het uiteraard wel alles. Vind het ook wel mooie optie. Jammer dat ik het bij mijn leaseauto niet kan zien.Davidas schreef op woensdag 17 december 2025 @ 08:10:
[...]
Ik heb ook een leaseauto, het zit in de app onder opladen.
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zonder tankpas dan neem ik aan? Of in ieder geval een tankpas zonder automatische verrekening van SuC sessie bv.Davidas schreef op woensdag 17 december 2025 @ 08:10:
[...]
[Afbeelding]
Ik vertrok vanmorgen van huis en de auto maakte een gek geluid. Ik dacht dat ik over een tak reed ofzo, kinderen slepen van alles mee naar huis. Maar het hield aan en toen zag ik het oranje bandenspanningicoontje.
Tesla vond dat er nog 1.6 bar in zat maar ik had al een vermoeden: platre band. Toch 200 meter mee gereden. Zit iets van metaal in en zover ik kan beoordelen op de stats van de sensor is het gister bij thuiskomst gebeurd.
Hopelijk heeft de lokale garage vandaag tijd om mij te helpen, ik heb verder geen pechhulp ofzo. Ik neem aan dat Tesla ook niet een speciaal serviceding hiervoor heeft?
Tesla vond dat er nog 1.6 bar in zat maar ik had al een vermoeden: platre band. Toch 200 meter mee gereden. Zit iets van metaal in en zover ik kan beoordelen op de stats van de sensor is het gister bij thuiskomst gebeurd.
Hopelijk heeft de lokale garage vandaag tijd om mij te helpen, ik heb verder geen pechhulp ofzo. Ik neem aan dat Tesla ook niet een speciaal serviceding hiervoor heeft?
Dat zal het dan zijn. De auto is van Ayvens en ik denk niet dat ik hoofdgebruiker ben. Ik kan ook niet zelf extra accounts aanmaken dat moet via Ayvens. Ok, bedankt voor je antwoord !!Inspired schreef op woensdag 17 december 2025 @ 09:34:
[...]
Leaseauto? Geen owner account? Dan zal het niet zichtbaar zijn. Net als de rest van de laadstats.
Als je een privé auto hebt dan moet je idd naar je eigen garage/bandenboer. Maar dat moet ook als je pechhulp hebt, die gaan er geen nieuwe band erop zetten. Je hoogstens afslepen naar een garage als je zelf niet meer kunt rijden.Beekforel schreef op woensdag 17 december 2025 @ 09:58:
Klopt, mijn lease model 3 is ook van Ayvens, en die geven dat idd niet vrij.LastSamurai schreef op woensdag 17 december 2025 @ 10:01:
[...]
Dat zal het dan zijn. De auto is van Ayvens en ik denk niet dat ik hoofdgebruiker ben. Ik kan ook niet zelf extra accounts aanmaken dat moet via Ayvens. Ok, bedankt voor je antwoord !!
Toch even dubbel check: Heb je wel Oplaadstatistieken ingeschakeld?LastSamurai schreef op woensdag 17 december 2025 @ 10:01:
[...]
Dat zal het dan zijn. De auto is van Ayvens en ik denk niet dat ik hoofdgebruiker ben. Ik kan ook niet zelf extra accounts aanmaken dat moet via Ayvens. Ok, bedankt voor je antwoord !!
Instelling Oplaadstatistieken ingeschakeld ('Opladen' > 'Oplaadgegevens delen met Tesla-app')
In principe brengen ze je gratis naar een Tesla Servicecenter of bandentoko binnen max 40km. Maar volgens mij is de kwaliteit van de hulpdienst net zo goed/slecht als de algehele service ervaring bij Tesla. Je kunt het eens testen en kijken of ze zin hebben om te komen.Beekforel schreef op woensdag 17 december 2025 @ 09:58:
Ik vertrok vanmorgen van huis en de auto maakte een gek geluid. Ik dacht dat ik over een tak reed ofzo, kinderen slepen van alles mee naar huis. Maar het hield aan en toen zag ik het oranje bandenspanningicoontje.
https://www.tesla.com/nl_...re-repair-and-maintenance
[ Voor 3% gewijzigd door Inspired op 17-12-2025 10:08 ]
Mijn auto is al uit garantie dus het is idd maar de vraag of ze dan nog wel zin hebben. Dan gun ik het liever aan de lokale garage, ik hoop dat die straks terugbellen dat ze eraan komen.Inspired schreef op woensdag 17 december 2025 @ 10:07:
[...]
In principe brengen ze je gratis naar een Tesla Servicecenter of bandentoko binnen max 40km. Maar volgens mij is de kwaliteit van de hulpdienst net zo goed/slecht als de algehele service ervaring bij Tesla. Je kunt het eens testen en kijken of ze zin hebben om te komen.
https://www.tesla.com/nl_...re-repair-and-maintenance
Ik hoop dat het te repareren is met een prop, het zit net op de rand dus dat is altijd spannend.
Dat is gek, hier ook via Ayvens een MY J. Ik zie wel een laadpaspoort in mijn app. iOS btw.anti elppa schreef op woensdag 17 december 2025 @ 10:02:
[...]
Klopt, mijn lease model 3 is ook van Ayvens, en die geven dat idd niet vrij.
In de laatste Android App kan ik op een alternatieve manier toch Multipass configureren (ik heb leaseauto, geen eigenaars account, geen automatische vergoeding).
Als je in de app een 3rd party snellader selecteert die Multipass ondersteund (bv Shell Recharge) en dan klikt op Begin met opladen, dan verschijnt ook de Multipass optie en kun je je keycard koppelen (nog niet daadwerkelijk gedaan)
Als je in de app een 3rd party snellader selecteert die Multipass ondersteund (bv Shell Recharge) en dan klikt op Begin met opladen, dan verschijnt ook de Multipass optie en kun je je keycard koppelen (nog niet daadwerkelijk gedaan)
Heb je wel 'Opladen' > 'Oplaadgegevens delen met Tesla-app' aan staan?anti elppa schreef op woensdag 17 december 2025 @ 10:02:
[...]
Klopt, mijn lease model 3 is ook van Ayvens, en die geven dat idd niet vrij.
Had ik al gekeken, maar ik zie het niet dus waarschijnlijk geen rechten :-)Davidas schreef op woensdag 17 december 2025 @ 08:10:
[...]
[Afbeelding]
jazeker, dan nog is het afgeschermd. Is al 6,5 jaar zo bij mij. Was een verademing toen ik 1,5 jaar terug ook een prive tesla ging rijden. eindelijk alles zichtbaarpdidi schreef op woensdag 17 december 2025 @ 10:32:
[...]
Heb je wel 'Opladen' > 'Oplaadgegevens delen met Tesla-app' aan staan?
Eigenlijk een onderbelichte kwaliteit van Tesla die hier ook zelden ter sprake komt. Vind het geweldig hoe de navigatie met je "meedenkt". Als ik van Monkey Town kom weet de auto naar welke pizzeria we gaan, afhankelijk van de tijd of ik naar werk of de kinderopvang ga en als ik in het weekend heel vroeg vertrek navigeer ik automatisch naar werk, is het 2 uur later mag ik zelf weten wat ik ga doenDanny the dog schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 15:36:
Gisteren heb ik wat bijzonders ervaren met de Tesla app / de Tesla navigatie.
Ik zei tegen mijn partner dat ik even ergens naartoe zou gaan. Een plek waar ik vrijwel nooit naartoe ga; ben er welgeteld 1x geweest met deze auto. Vervolgens stap ik in mijn MY-Juniper en druk op het navigatiescherm om de bestemming in te voeren. Maar dat was niet meer nodig, want het was letterlijk de eerst aanbevolen bestemming.
Eerlijk gezegd vind ik dit zorgelijk, want er is geen wereld waarin dit niet gekoppeld kan worden aan het afluisteren van mijn gesprekken.
Iemand die soortgelijke ervaringen heeft gehad? Of iemand die weet of er ergens een setting is die ik aan kan passen om dit te voorkomen?
Naar aanleiding van bovenstaande heb ik zojuist onderstaande 3 opties uitgeschakeld. Zijn deze nodig voor een juiste werking van de app / samenwerking met de auto?
[Afbeelding]
TL;DR (ttz, enkel tot aan jouw eerste vraagteken)Hoedje schreef op woensdag 17 december 2025 @ 09:08:
[...]
En welke data onderbouwt jouw mening? Als over miljoenen km's (en in het geval van Tesla miljarden) blijkt dat het systeem veiliger is en daarmee verkeersslachtoffers voorkomt, dan moeten we dat toch z.s.m. willen. Of dat nou in een vliegtuig, een trein of een auto is. Je kunt toch niet vanwege je eigen vooroordelen willen, dat er elke dag onnodig mensen gewond raken en dood gaan.
Ik kan er niet bij dat de corruptie en vriendjespolitiek met de eigen autofabrikanten in de Europese Unie zo groot is, dat het elke dag mensenlevens mag kosten. De discussie zou niet moeten gaan over het toelaten, maar over het verplicht stellen... en wanneer alle autofabrikanten verplicht dit soort systemen op hun auto's moeten leveren. Net als airbags, riemen etc.
Mijn reactie was een reactie op een mening, met name dat "dat neurale netwerken zoiets hadden voorkomen". Laat wie die mening had misschien maar eens eerst zeggen waarop die (overigens, naar mijn mening, totaal onzinnige) mening van hem dan wel was op gebaseerd... Ik ben niet overtuigd dat een neuraal netwerk beter beter zou hebben gepresteerd. Het zal óók maar doen hetgeen het werd aangeleerd (en niét werd aangeleerd).
Jullie lijken wel Amerikaanse trollen, die alles wat nog maar een béétje naar EU ruikt catalogeren als corrupt en wat weet ik nog meer. Na de Russische trollen komen nu precies wel de Amerikaanse trollen uit de grond gekropen...
Model 3 LR (model 2023)
Let op:
Gerelateerde topics:
- Discussies/uitlatingen over het gedrag of politieke agenda van Elon Musk horen hier niet thuis, zie: Taro in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"
- Gebruik de zoekfunctie voordat je een vraag stelt (incl. verzekeringen & alarmsystemen), check daarnaast ook eerst even het vorige topic: Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 2
- Het vragen om, aanbieden of delen van referrals is niet toegestaan. Ook het subtiel hinten richting referrals of pro-actief aanbieden via DM's is niet toegestaan. Krijg je referrals via DM aangeboden? Meld dat dan hier incl. betreffende username(s): https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/26.
- Dit topic is niet bedoeld voor het vergelijken van de Model 3 of Y met bijv. de Polestar 2, BMW i4, Enyaq, EV6, Ioniq5, ID4/5, E-Tron etc. Daarvoor zijn andere topics zoals: Elektrische auto's - deel 5, zie ook de lijst hieronder
- We hebben het hier specifiek over de model 3 & Y, algemene Tesla onderwerpen passen beter in het algemene Tesla topic: Het grote Tesla topic - deel 3.
- Of je wel of niet de nieuwste update hebt ontvangen voegt voor anderen niets toe. Updates kunnen uiteraard wel inhoudelijk worden besproken.
- De discussie over welk voertuig energiezuiniger en beter voor het milieu is kan worden gevoerd in de algemene EV topics.
- Discussies over algemene regels in het verkeer zoals wanneer het knipperlicht wel/niet te gebruiken horen hier niet thuis.
- Tips/tools om autopilot te misleiden zijn niet toegestaan.
- Ervaringen en vragen omtrent SEPP kunnen hier gevonden worden: Particuliere EV subsidie (SEPP).
Gerelateerde topics:
- De vorige editie van dit topic: Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 1
- Tesla besteld? Kijk voor meer informatie rondom de levering in: Het grote Tesla Levering topic #2.
- Voor de S3XY buttons kan je terecht in: Tesla Model 3 & Y Accessoires. Andere accessoires mogen ook (nog) in dit topic.
- Goedkoop thuisladen van je EV in: Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
- Openbare laadpalen, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.
- Thuis laden, laadpalen, etc. in: Thuisladen van je EV deel 2.
- Meterkasten, elektra, etc. in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 1.
- Lease auto's in: Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 of Keuze leaseauto - Deel 6.
- Elektrische auto's in het algemeen & vergelijken: Elektrische auto's - deel 5.
- Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.