Bobo221 schreef op maandag 1 december 2025 @ 16:38:
Sentry modus is ook maar een compleet waardeloze energieverbruiker. Ik was gister een avondje uit eten en zet altijd sentry modus aan op plekken waar ik niet vaak kom. Gelijk bij terugkomst zag ik al een witte vlak op mijn portier.
Denkende dat het gewoon een stuk vuil is ga ik er met mijn vinger overheen zie ik verdomme dat het een dikke kras vol door de lak heen. Heeft er dus iemand met zijn deur met volle kracht tegen mijn deur aangezeten.
[Afbeelding]
En ondanks dat sentry modus aanstond heeft ie niks opgenomen. Ironisch genoeg neemt ie dan wel op hoe ik terugloop naar de auto toe op 20 meter afstand
Is er iemand die weet hoeveel dit grapje mij gaat kosten? Is spot repair nog mogelijk of moet de hele deur overnieuw gespoten worden?
Duidelijk is wel dat ik sentry modus voortaan gewoon uitlaat aangezien je er toch niks mee wint.
Ook mijn ervaring. Nu al 2x een incident gehad die niet opgenomen was. Ik had de auto nog geen 2 weken en zie dit op mijn portier:
:strip_exif()/f/image/zOfgbX3UV8K5qEWP7Ig1cH09.jpg?f=fotoalbum_large)
, niets te zien op de camera beelden.
En een paar weken geleden ligt dit bord ineens tegen de auto, ook geen enkel opgenomen beeld met wat er is gebeurd: