Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MatteC
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Ja true… maar is dus 15 min enkeltje dus als ik opnieuw naar de tegelboer moet gaan ben ik weer meer dan een half uur kwijt in totaal en die tijd heb ik nu even niet… :)

• daemonix
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
MatteC schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:12:
[...]

Ja true… maar is dus 15 min enkeltje dus als ik opnieuw naar de tegelboer moet gaan ben ik weer meer dan een half uur kwijt in totaal en die tijd heb ik nu even niet… :)
Het is geen kwestie van tijd maar van prioriteit.

Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3

• QuestionMarc
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Nou zeg, als je 1500 kg tegels in de auto gooit en er gaat iets fout dan ben je véél meer tijd kwijt. Gewoon 2x rijden of een karretje regelen.

Op de fiets vervuil je niets!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:41
WouterL schreef op zondag 30 november 2025 @ 13:27:
Ik heb de laatste tijd dat mijn Tesla zichzelf ontgrendelt als hij geparkeerd staat. Ik krijg dan een portieren ontgrendeld bericht op de telefoon. Is dit herkenbaar voor iemand? En wat kan de reden zijn?

De auto ontgrendelt, muziek speelt af, maar er is niemand in de buurt.
Dat kan dan (als het goed is :-)) maar één ding zijn: widgets. Mogelijk druk je deze per ongeluk in als je telefoon in je broekzak zit bijv.

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:02
MatteC schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:12:
[...]

Oja ter aanvulling
Ik heb een keer 525kg (250 sixpacks bier) vervoerd, met twee personen erbij. Dat is ongeveer 520kg + 2x90kg + nog wat wijn etc etc.

Dat ging echt nog maar nét over de drempeltjes heen etc. Ik zou echt adviseren in 2x te rijden, absoluut niet in 1x!

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - Tibber uitnodiging x34450jb

• Opzouten
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:05
Ik heb nu zo’n 2 dagen m’n juniper awd long range. Prima wagen zo naast m’n model 3, maar het geluid van de lock sound is zo ontzettend zacht, ook van de knop van de kofferbak is het geluid bijna niet te horen. Hoe los ik dit op?

• CEdS
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
QuestionMarc schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:05:
Verontrustende berichten van EVclinic over een LG pack uit China dat in de Model 3 is gebruikt. Nog niet duidelijk hoe je kunt achterhalen waar je accu vandaan komt momenteel:

[...]

https://x.com/evclinic/status/1994876173277335745?s=46
Dat is dan wel iets anders dan de LG E78 die in de nieuwe Model3 LR RWD 2026 is gebouwd?

Offgrid sinds 09-24 met SigenStor 20kW/33kWh/30 kWp (+EVDC) || Daikin FTXM60 || Model 3 LR RWD 2026/Inster LR || 50 OEG heatpipes - 500 ltr Buffervat - CV-Houtkachel ||

• WhoDoYaThinkIAm
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Opzouten schreef op zondag 30 november 2025 @ 19:05:
Ik heb nu zo’n 2 dagen m’n juniper awd long range. Prima wagen zo naast m’n model 3, maar het geluid van de lock sound is zo ontzettend zacht, ook van de knop van de kofferbak is het geluid bijna niet te horen. Hoe los ik dit op?
https://www.schoonenberg.nl/ ;)
Pagina: 1 ... 164 165 Laatste

Let op:
  • Discussies/uitlatingen over het gedrag of politieke agenda van Elon Musk horen hier niet thuis, zie: Taro in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"
  • Gebruik de zoekfunctie voordat je een vraag stelt (incl. verzekeringen & alarmsystemen), check daarnaast ook eerst even het vorige topic: Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 2
  • Het vragen om, aanbieden of delen van referrals is niet toegestaan. Ook het subtiel hinten richting referrals of pro-actief aanbieden via DM's is niet toegestaan. Krijg je referrals via DM aangeboden? Meld dat dan hier incl. betreffende username(s): https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/26.
  • Dit topic is niet bedoeld voor het vergelijken van de Model 3 of Y met bijv. de Polestar 2, BMW i4, Enyaq, EV6, Ioniq5, ID4/5, E-Tron etc. Daarvoor zijn andere topics zoals: Elektrische auto's - deel 5, zie ook de lijst hieronder
  • We hebben het hier specifiek over de model 3 & Y, algemene Tesla onderwerpen passen beter in het algemene Tesla topic: Het grote Tesla topic - deel 3.
  • Of je wel of niet de nieuwste update hebt ontvangen voegt voor anderen niets toe. Updates kunnen uiteraard wel inhoudelijk worden besproken.
  • De discussie over welk voertuig energiezuiniger en beter voor het milieu is kan worden gevoerd in de algemene EV topics.
  • Discussies over algemene regels in het verkeer zoals wanneer het knipperlicht wel/niet te gebruiken horen hier niet thuis.
  • Tips/tools om autopilot te misleiden zijn niet toegestaan.
  • Ervaringen en vragen omtrent SEPP kunnen hier gevonden worden: Particuliere EV subsidie (SEPP).

Gerelateerde topics: