Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13:32
Thanks voor de Tessie kortingscode! Ik heb PRO aangeschaft. De Tesla komt pas later binnen, maar ik ga enorm lekker op data en inzicht dus ik zat al klaar voor de BF-actie. Plus, wat @Gmorx al zegt, ga ik 't gebruiken voor automatiseringen. Als iemand leuke tips heeft hiervoor, houd ik me van harte aanbevolen.

• CosmicTX
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 12:39
DM_ schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:13:
[...]

Had er ook dagelijks last van. Leek altijd na 30-40min te gebeuren, bijna alsof de geheugen vol zat ofzo. Dit op meerdere routes en verschillende plekken op dezelfde routes (dus niet locatie afhankelijk).

Deze week geen last van gehad. Eind vorige week een update en deze week nog eentje (44.3). Misschien even toeval en is het morgen weer terug...
Yes hier ook dagelijks. Gebeurd random maar meestal rond de 20 minuten. Dan als het volgende nummer wil beginnen valt deze weg. Geeft aan geen verbinding en netwerk fout. Auto geeft wel LTE verbinding maar commando’s werkt ook niet via spraak. Na +- 10/15 minuten kan ik weer afspelen en werkt het weer. Best vervelend

• CEdS
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:30
Teken de petitie VOOR Full-self-driving in Europa:

https://www.change.org/p/...ving-supervised-in-europe

Offgrid energie: SigenStor 20kW/33kWh/30 kWp (+EVDC) || Daikin FTXM60 || Model 3 LR RWD 2026/Inster LR

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:48
Damian schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 08:33:
https://x.com/teslaeurope/status/1994288078010077660

Tesla geeft FSD experiences in Duitsland, Frankrijk en Italië. Je kan dan naast een Tesla medewerker FSD ervaren.

Vreemd dat NL er niet bij zit...
Omdat wij het toch al krijgen. :9 Hoorde dat de Nederlandse Tesla medewerkers vorige week een demonstratie hebben gehad bij een meeting in Utrecht. De delivery advisor was (terecht) enorm onder de indruk van de capaciteiten zo in het echt.

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
CosmicTX schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:39:
[...]

Yes hier ook dagelijks. Gebeurd random maar meestal rond de 20 minuten. Dan als het volgende nummer wil beginnen valt deze weg. Geeft aan geen verbinding en netwerk fout. Auto geeft wel LTE verbinding maar commando’s werkt ook niet via spraak. Na +- 10/15 minuten kan ik weer afspelen en werkt het weer. Best vervelend
Hmmm... lekker zeg....
Mijn 30-day free trial van (semi?) Premium Connectivity loopt hier af.
Bijkopen per jaar voor € 99 kan blijkbaar niet (meer) of wellicht niet in NL, toch? Ik zie alleen de 'per maand' optie in de app en de auto zegt al helemaal dat er geen upgrades beschikbaar zijn.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

• Maurice-
Danny the dog schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 13:06:
[...]

Hmmm... lekker zeg....
Bijkopen per jaar voor € 99 kan blijkbaar niet (meer) of wellicht niet in NL, toch? Ik zie alleen de 'per maand' optie in de app en de auto zegt al helemaal dat er geen upgrades beschikbaar zijn.
In Nederland is het altijd per maand geweest.

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:16
Danny the dog schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 13:06:
[...]

Hmmm... lekker zeg....
Voor zover ik weet is het in NL nooit mogelijk geweest om Premium Connectivity per jaar aan te schaffen. Alleen per maand.

• hansvanhengel
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13:49
Maurice- schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:58:
[...]

Omdat wij het toch al krijgen. :9 Hoorde dat de Nederlandse Tesla medewerkers vorige week een demonstratie hebben gehad bij een meeting in Utrecht. De delivery advisor was (terecht) enorm onder de indruk van de capaciteiten zo in het echt.
Serieus? Dat klinkt heel positief maar druist wel een beetje in tegen het RDW bericht dat er in februari wordt gekeken of FSD aan de vereisten voldoet. Dan voelt wat jij had gehoord weer een beetje te optimistisch... Maar ik hoop van harte mee!

https://www.rdw.nl/nieuws...nleiding-van-oproep-tesla

• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13:32
Maurice- schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:58:
[...]

Van wie hoor jij dit dan?

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Maurice- schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 13:16:
[...]

In Nederland is het altijd per maand geweest.
OK, duidelijk.
Collega vertelde me dat hij het per jaar had kunnen betalen bij zijn vorige Tesla, rond 2019-20 zoiets.
Makkelijker met declareren voor de aftrek van de bijtelling, als je het per jaar kan doen :+

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:28

Damian

Insane Obtrusion

hansvanhengel schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 13:29:
[...]

Serieus? Dat klinkt heel positief maar druist wel een beetje in tegen het RDW bericht dat er in februari wordt gekeken of FSD aan de vereisten voldoet. Dan voelt wat jij had gehoord weer een beetje te optimistisch... Maar ik hoop van harte mee!

https://www.rdw.nl/nieuws...nleiding-van-oproep-tesla
Ik zie het ook niet in februari gebeuren. En als het al gaat komen, dan zal het alleen voor HW4 zijn. Gelijk aan Australië en Nieuw-Zeeland. Totdat er wellicht een FSD 14 Lite gaat komen voor HW3, maar die zal dan ook eerst weer uitgebreid door allerlei instanties getest moeten gaan worden voordat er iets mee mag in EU.

[ Voor 13% gewijzigd door Damian op 28-11-2025 14:15 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:18
goldmemberf1 schreef op maandag 24 november 2025 @ 21:32:
LFP eigenaren: hoe gaan jullie bij een SoC van zo'n 70-80% als je weg moet en zeg, net wel/niet gaat uitkomen met de resterende kilometers? Laadt je dan thuis naar 100% of ga je onderweg langs (mogelijk) een supercharger?

Ik lees namelijk dat laden vanaf deze hoge percentages naar 100% ongeveer het slechtste is wat je kunt doen met een LFP batterij, vandaar mijn argwaan.
Als het niet dagelijks is, gewoon tot 100%. Als het heel koud of heel warm is zou ik het inplannen om ongeveer op vertrektijd op 100% te komen, en anders staat hij maar een paar uurtjes met 100%.

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:35
Vandaag een proefritje gedaan in een Tesla Model 3 Long Range AWD (2025).
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/91WEWcH.jpeg

En.. wow! Die nieuwe look vind ik wel écht strak. Interieur vond ik netjes afgewerkt, zat lekker en reed nog beter.

Waar ik nu een beetje tussen twijfel is;

Ga ik voor een Tesla Model 3 Performance uit 2019, een Tesla Model 3 Performance uit 2020-2021.
Óf ga ik gewoon voor de nieuwe Tesla Model 3 Long Range..

De nieuwe model 3 vind ik écht veel strakker ogen, maarja, kost ook letterlijk twee keer zo veel geld, en vind ik dat een beetje uiterlijk waard, mwoah, waarschijnlijk niet.

Mijn vraag aan jullie is; wat lever ik in (naast het uiterlijk) door i.p.v. deze Tesla, voor een 2019-2021 model te gaan?

De dingen die ik het meest kon waarderen aan de tesla uit 2025:
-Uiterlijk
-Navigatiegeluid ging via de speakers van de tablet, tegelijkertijd gingen podcasts ononderbroken door.
-Speakers klonken mooi gebalanceerd (goede mids/highs)
-Cabine was goed geluidsgeisoleerd
-Bij schakelen naar achteruit, gingen de spiegels automatisch in achteruitrijdstand
-Achteruitrij camera + Camera's voor links/rechts
-Bij links/rechts afslaan kreeg ik camerabeeld van die kant
-Lekker sportieve vering

Ik ga er van uit dat de 2019-2022 modellen naast een minder mooi uiterlijk ook wat minder goede geluidsisolatie hebben, wat meer kraakjes en dingetjes en een wat trager systeem door 'n minder snelle CPU.
Hoeveel van bovenstaande zitten er ook gewoon in de 2019-2022 uitvoeringen?

Wat moet ik nog meer in overweging nemen?
Alvast bedankt voor jullie inbreng!

(PS. Stoel/stuur verwarming en dat schermpje achterin kunnen me gestolen worden :P)

[ Voor 4% gewijzigd door Valandin op 28-11-2025 18:07 ]

• Sparco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:19
Gisteren een Model 3 SR+ 2021 opgehaald bij Tesla zelf. *O*
Buiten enkele zaken zoals dat ik geen nieuwe banden heb gekregen (de originele van 2021 liggen er volgens mij nog op) beviel de wagen me goed.

Maar nu heb ik al enkele opmerkingen:
- enorme rammel langs de achterbank
- verbinding valt vaak weg. Deze ochtend bleef de wagen in de app hangen op 'laatst gezien 13u geleden', kon de airco niet op afstand starten.

Maar de ergste:

Bij het thuiskomen viel het me plots op dat er een soort van hoge pieptoon van het dashboard komt. Het is een soort van hoge frequentie elektronica toon. Voor mij zéér hoorbaar, en enorm storend. Als ik het volume van de radio op 5% zet komt de pieptoon er nog boven uit.
Als ik m'n hoofd in bepaalde poses wegdraai (om zo de exacte locatie te kunnen vinden) is het soms minder hoorbaar.
Ook deze ochtend was die pieptoon aanwezig, en net met het naar huis rijden na 5 a 10 minuten begon het weer. Het is te horen tijdens stilstaan, geparkeerd staan én rijden.

Ik heb het volgende getest:
- klimaatregeling uit
- Ruitenwissers uit
- Lichten uit
- Radio uit
- mobiel van de draadloze lader
- reset met de twee scrollwieltjes
- Stuur terug iets meer naar voor gezet (zat helemaal op z'n langste)

Maar het blijft hoorbaar...
Ik vrees een beetje dat ik bij het service center van het kastje naar de muur ga worden gestuurd omdat niet iedereen deze hoge toon gaat kunnen horen. Maar als dit niet opgelost kan worden is dit absoluut niet werkbaar voor mij.

Herkent iemand dit?

[ Voor 3% gewijzigd door Sparco op 28-11-2025 18:07 ]

• megabeat
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:59
Valandin schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:03:
[Afbeelding]

En.. wow! Die nieuwe look vind ik wel écht strak. Interieur vond ik netjes afgewerkt, zat lekker en reed nog beter.

Ga ik voor een Tesla Model 3 Performance uit 2019, een Tesla Model 3 Performance uit 2020-2021.

De nieuwe model 3 vind ik écht veel strakker ogen, maarja, kost ook letterlijk twee keer zo veel geld, en vind ik dat een beetje uiterlijk waard, mwoah, waarschijnlijk niet.

Mijn vraag aan jullie is; wat lever ik in (naast het uiterlijk) door i.p.v. deze Tesla, voor een 2019-2021 model te gaan?

-Uiterlijk
-Navigatiegeluid ging via de speakers van de tablet, tegelijkertijd gingen podcasts ononderbroken door.
-Bij schakelen naar achteruit, gingen de spiegels automatisch in achteruitrijdstand
-Lekker sportieve vering

Ik ga er van uit dat de 2019-2022 modellen naast een minder mooi uiterlijk ook wat minder goede geluidsisolatie hebben, wat meer kraakjes en dingetjes en een wat trager systeem door 'n minder snelle CPU.

(PS. Stoel/stuur verwarming en dat schermpje achterin kunnen me gestolen worden :P)
In bijna alle opzichten ga je er op achteruit bij een ouder model.

Bij mijn 2019 lr tov nieuwe
- geluidssysteem bij een long range echt prima
- geluidisolatie is stukken slechter, mijn ice wagen was stiller
- vering is echt een stuk harder, dat moet je liggen
- de dode hoek spiegel werkt ook op het scherm, maar let op dat deze feature rond 21 is geïntroduceerd, dus modellen van daarvoor hebben veel last van blinker bleed (Google maar) waardoor in donker de dode hoek cameras minder effectief is
- door hw3 brengen software updates iets minder functionaliteit mee dan voor een nieuwe hw4 wagen, als je gaat voor een ouder model zou ik de hw 2.5 overslaan
- ouderwetse parkeersensoren en geen vision only sensoren
- ik kan adaptieve lichten en mate van regeneratie instellen en volgens mij kan dat niet bij de nieuwe (of is alleen bij juniper)
- verplichte assistenties zoals snelheids waarschuwingen niet aanwezig
- stalks met alle functionaliteit

Ga ze bekijken en rijden, je hebt beetje pech dat je al de nieuwe hebt gereden, als ik dat had gedaan dan had ik niet meer een oude kunnen kopen denk.

• megabeat
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:59
Sparco schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:05:
Buiten enkele zaken zoals dat ik geen nieuwe banden heb gekregen (de originele van 2021 liggen er volgens mij nog op) beviel de wagen me goed.

- verbinding valt vaak weg. Deze ochtend bleef de wagen in de app hangen op 'laatst gezien 13u geleden', kon de airco niet op afstand starten.

Maar de ergste:

Bij het thuiskomen viel het me plots op dat er een soort van hoge pieptoon van het dashboard komt. Het is een soort van hoge frequentie elektronica toon. Voor mij zéér hoorbaar, en enorm storend. Als ik het volume van de radio op 5% zet komt de pieptoon er nog boven uit.
Als ik m'n hoofd in bepaalde poses wegdraai (om zo de exacte locatie te kunnen vinden) is het soms minder hoorbaar.
Ook deze ochtend was die pieptoon aanwezig, en net met het naar huis rijden na 5 a 10 minuten begon het weer. Het is te horen tijdens stilstaan, geparkeerd staan én rijden.

- klimaatregeling uit
- Ruitenwissers uit
- Lichten uit
- Radio uit

Ik vrees een beetje dat ik bij het service center van het kastje naar de muur ga worden gestuurd omdat niet iedereen deze hoge toon gaat kunnen horen. Maar als dit niet opgelost kan worden is dit absoluut niet werkbaar voor mij.

Herkent iemand dit?
Geluid niet toevallig te vinden in https://www.tesla.com/own...E6-8B19-9FDABE018787.html

Klinkt in eerste instantie als de converter whine, maar zonder voorbeeld lastig te beoordelen

• shinken82
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:34
Sparco schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:05:

Maar de ergste:

- klimaatregeling uit
- Ruitenwissers uit
- Lichten uit
- Radio uit

Herkent iemand dit?
Als je de auto bij Tesla hebt gekocht krijg je een jaar garantie. Gewoon een service afspraak maken in de app.

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:38

bert pit

asdasd

Sand0rf schreef op donderdag 27 november 2025 @ 11:26:
Gisteravond wederom 10 minuten zonder verbinding gezeten in mijn MY Juniper. Wordt toch wel een beetje vervelend zo en niet waar ik Premium Connectivity voor betaal. Misschien toch maar eens melding richting Tesla maken
Ik heb het ook met mijn MY LR 2023 met Premium Connectivity. Gewoon onderweg ineens, voorheen had ik het alleen bij een grensovergang. Ik ga het ook melden.

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:56
megabeat schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:35:
[...]

In bijna alle opzichten ga je er op achteruit bij een ouder model.

Bij mijn 2019 lr tov nieuwe
- geluidssysteem bij een long range echt prima
- geluidisolatie is stukken slechter, mijn ice wagen was stiller
- vering is echt een stuk harder, dat moet je liggen
- de dode hoek spiegel werkt ook op het scherm, maar let op dat deze feature rond 21 is geïntroduceerd, dus modellen van daarvoor hebben veel last van blinker bleed (Google maar) waardoor in donker de dode hoek cameras minder effectief is
- door hw3 brengen software updates iets minder functionaliteit mee dan voor een nieuwe hw4 wagen, als je gaat voor een ouder model zou ik de hw 2.5 overslaan
- ouderwetse parkeersensoren en geen vision only sensoren
- ik kan adaptieve lichten en mate van regeneratie instellen en volgens mij kan dat niet bij de nieuwe (of is alleen bij juniper)
- verplichte assistenties zoals snelheids waarschuwingen niet aanwezig
- stalks met alle functionaliteit

Ga ze bekijken en rijden, je hebt beetje pech dat je al de nieuwe hebt gereden, als ik dat had gedaan dan had ik niet meer een oude kunnen kopen denk.
ik heb een 2024 en een 2019 en kan me idd in meeste dingen vinden die je hier schrijft. Ik vind dat harde van de 2019 heerlijk, en vond de 2024 veel te zacht, en ben juist daarom oa voor de performance gegaan.
Verder vind ik juist de "oude" sensoren in de 2019 10000x beter dan dat gare vision.

Verder eens met alle punten

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:56
shinken82 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:39:
[...]

Als je de auto bij Tesla hebt gekocht krijg je een jaar garantie. Gewoon een service afspraak maken in de app.
idd. want dat is niet normaal wat hij heeft

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Maurice-
[Afbeelding]

-Uiterlijk
-Lekker sportieve vering

Waarom neem je niet een M3RWD mee in je overweging? Lijkt mij een mooie middenweg.

• shinken82
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:34
[Afbeelding]

Als je een Model 3 koopt vanaf MJ 2022 zit er een Ryzen chip in, hetzelfde als in een highland.

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:35
Maurice- schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 19:27:
[...]

Waarom neem je niet een M3RWD mee in je overweging? Lijkt mij een mooie middenweg.
shinken82 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 19:34:
[...]

Als je een Model 3 koopt vanaf MJ 2022 zit er een Ryzen chip in, hetzelfde als in een highland.
Bereik en PK's, ik begrijp dat al die extra PK's t.o.v. de base model echt totale onzin zijn, maar dat zijn dingen aan een auto die ik wel leuk vind. (Om vervolgens gewoon lekker met 100 op cruise control te rijden :P )
Hoe vlot en responsive de infotainment is vind ik dan weer minder belangrijk, als de infotainment maar werkt en niet crashed en uitvalt. Een longe range i.p.v. performance (2019-2022) kan ik nog wel overwegen.

Het gaat me er vooral om of die oudere modellen ook die handige features hadden waar ik zelf wel waarde aan hecht. Dat was dus dat het navigatiegeluid uit de tablet kwam en niet de muziek/podcasts onderbrak en dat bij het achteruitrijden de spiegels mooi naar beneden draaiden, en het geluid ook gewoon goed was. Dat auto-parkeren vond ik ook wel tof, eigenlijk.

Uiteraard kan ik die 2019-2022 modellen ook gaan proefrijden, maar ik ben nu nog vooral orienterend. In maart/april ga ik de nieuwe auto kopen, een ocassion proefrijden wilt een (tesla) dealer meestal alleen doen als je ook daadwerkelijk de auto gaat kopen. Ik snap dat ik gewoon kan doen alsof ik 'm ga kopen, maar daar ben ik dan weer te eerlijk voor. Dus zodoende maar alvast voor-onderzoek op het web :)

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:15
Mijn 2 maand oude M3P heeft een probleem met de sensor van de frunk. Die blijft open staan volgens de auto.

Het leek eerst niet zo erg te zijn want ik kon blijven rijden. Tot hij opeens in een soort noodloop ging en nog max 24kmh wou rijden. Gelukkig was ik maar een dikke kilometer van huis. Met de 4 pinkers aan nog thuis geraakt.

Tesla pech hulp gebeld, maar die konden pas maandag de mobiele service langs sturen.
Ofwel was het de auto afslepen 20km verderop en dan pas konden ze kijken als ik een vervangwagen ging krijgen.

Ga wel wachten tot maandag en beroep doen op opa zijn wagen voor mijn verplaatsingen morgen. Dat afslepen is me teveel gedoe. Jammer dat geen override kunnen doen op die foutmelding want op zich is er weinig gevaar denk ik.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 Performance 2025

• daemonix
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
@Valandin Dan huur je toch een keer een oudere Tesla.

Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3

• BlueSpore
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:07
Weet iemand of het nodig is om de laadkabel in te leveren bij het inruilen van een Tesla? Worden er kosten in rekening gebracht bij het ontbreken van de laadkabel?
In de app en algemene voorwaarden voor trade-in staan verschillende dingen:

In de app: kentekenbewijs, alle sleutels, de gebruikershandleiding en de tweede bandenset (indien van toepassing).

In de algemene voorwaarden: vloermatten, laadstekkers en adapters, hoedenplanken, bagagenetten, twee sleutels, originele wielen op zomerbanden, originele wielen op winterbanden (alleen van toepassing op Noorwegen, Finland en Zweden).

• ChrisL1971
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:46
CosmicTX schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:39:
[...]

Ja Heb ik ook dagelijks last van ... volgende nummer komt niet op Spotify en het blijft maar draaien in het scherm . 10 min later weer muziek. ... En hier betaal ik wel voor.

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:11
WishmasterNL schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:29:
Weet even niet meer wie het was met vragen over Tessie. De blackfriday deal is online;

[...]
Dank voor de headsup! Zojuist ook Tessie Pro aangeschaft, 178 euro na korting voor een lifetime abo is best prima voor wat het kan!

• nosuchuser
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 22:05
ChrisL1971 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 20:46:
[...]

Ja Heb ik ook dagelijks last van ... volgende nummer komt niet op Spotify en het blijft maar draaien in het scherm . 10 min later weer muziek. ... En hier betaal ik wel voor.
Ik heb dat ronddraaien ook regelmatig, maar dan met mp3-tjes die van de usb af worden gespeeld. En dan een timeout dat ie de muziek niet kan vinden. In mijn geval is het niet logisch als het met de verbinding zou hebben te maken. Ik ben benieuwd of de achterliggende oorzaak hetzelfde is.

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:44
Noob vraagje:
Ik heb een voorloper/tijdelijke MY.
Daarin ben ik als extra bestuurder ingesteld.

Ik heb een profiel en kan instellingen voor stoel en stuur opslaan.
Voor mijn vrouw wil ik een eigen profiel maken, maar ik zie nergens een optie om dat te doen.

Komt dat omdat ik geen eigenaar ben of is er een manier om dat toch te regelen?
Pagina: 1 ... 163 164 Laatste

Let op:
  • Discussies/uitlatingen over het gedrag of politieke agenda van Elon Musk horen hier niet thuis, zie: Taro in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3"
  • Gebruik de zoekfunctie voordat je een vraag stelt (incl. verzekeringen & alarmsystemen), check daarnaast ook eerst even het vorige topic: Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 2
  • Het vragen om, aanbieden of delen van referrals is niet toegestaan. Ook het subtiel hinten richting referrals of pro-actief aanbieden via DM's is niet toegestaan. Krijg je referrals via DM aangeboden? Meld dat dan hier incl. betreffende username(s): https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/26.
  • Dit topic is niet bedoeld voor het vergelijken van de Model 3 of Y met bijv. de Polestar 2, BMW i4, Enyaq, EV6, Ioniq5, ID4/5, E-Tron etc. Daarvoor zijn andere topics zoals: Elektrische auto's - deel 5, zie ook de lijst hieronder
  • We hebben het hier specifiek over de model 3 & Y, algemene Tesla onderwerpen passen beter in het algemene Tesla topic: Het grote Tesla topic - deel 3.
  • Of je wel of niet de nieuwste update hebt ontvangen voegt voor anderen niets toe. Updates kunnen uiteraard wel inhoudelijk worden besproken.
  • De discussie over welk voertuig energiezuiniger en beter voor het milieu is kan worden gevoerd in de algemene EV topics.
  • Discussies over algemene regels in het verkeer zoals wanneer het knipperlicht wel/niet te gebruiken horen hier niet thuis.
  • Tips/tools om autopilot te misleiden zijn niet toegestaan.
  • Ervaringen en vragen omtrent SEPP kunnen hier gevonden worden: Particuliere EV subsidie (SEPP).

Gerelateerde topics: