De kogel is door de kerk, toch maar 10k bijgelegd voor de aanschaf van een Juniper RWD! Nog geen laadpaal aan huis, maar die komt in september wel ergens.
Ik heb het topic al doorgespit voor 'must have' accessoires. Toch benieuwd naar jullie ervaringen:
Vloermatten. Wat zijn nu de beste die we in NL kunnen krijgen? Online lees ik overal de Kagu all-weather 3D floor mats, maar ik kan ze in NL niet vinden.
Mudflaps, wel of niet nodig? Zo ja, welke?
Beschermend folie / PPF, geeft zo'n ultra dun laagje nu echt bescherming en ziet de auto er ook optisch veel anders uit? Doe je dit dan voor de hele auto of alleen op bepaalde plekken?
screen protector. Wel of niet?
overig zijn er nog andere must haves? Inzetbakjes of andere zaken?
Ik heb het topic al doorgespit voor 'must have' accessoires. Toch benieuwd naar jullie ervaringen:
Vloermatten. Wat zijn nu de beste die we in NL kunnen krijgen? Online lees ik overal de Kagu all-weather 3D floor mats, maar ik kan ze in NL niet vinden.
Mudflaps, wel of niet nodig? Zo ja, welke?
Beschermend folie / PPF, geeft zo'n ultra dun laagje nu echt bescherming en ziet de auto er ook optisch veel anders uit? Doe je dit dan voor de hele auto of alleen op bepaalde plekken?
screen protector. Wel of niet?
overig zijn er nog andere must haves? Inzetbakjes of andere zaken?