Dit dus. Tis gewoon niet veilig, en dan druk ik het nog zacht uit. En ik moet dus juist mijn handen van het stuur halen bij 3 kwart rond op een rotonde, waar ik dat bij stokken niet hoef te doen. Daarom komen 100% zeker die stalks erin. Dat schakelen zou ik mee kunnen leven. Al mis ik de snelheid van van de stokken. Ik wissel in mijn ritjes vaak super snel van rij richting. Dat lukt gewoon niet met dat scherm. ook daar moet je wederom je handen van het stuur halen, plus pakt het scherm gewoon soms mijn commando niet.
Het is gewoon zo zonde, dat de auto op tig vlakken echt heel veel beter is geworden, maar op een paar punten stevig minder is geworden.
Gelukkig komen wat ik nu lees in mei die stokken. Heb de auto pas eind september nodig, dus ruim op tijd.
Oja, al 20x gepost, ruitenwisser zijn nog steeds puin. Op mijn eigen M3 uit 2019, maar ook tijdens proefrit in de highland vandaag.
Ga over 2 a 3 maanden bestellen. Ik wacht zo lang mogelijk, wellicht zijn de stokken dan terug. Of wellicht is de performance dan te bestellen. En anders word het een LR, blauw, 19" en dan laat ik ook weer de ramen blinderen. Mocht het te bestellen zijn tegen die tijd, ook weer acc boost upgrade. Want merkte echt goed het verschil tussen de mijne en de highland vandaag in optrekken
[
Voor 30% gewijzigd door
anti elppa op 20-04-2024 17:29
]