• WBNL20
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-05 20:40
Welke slotmoeren gebruiken jullie? Is onderstaand iets..?

https://www.amazon.de/240...%2Cautomotive%2C75&sr=1-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-06 13:31
Allewijn schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:04:
[...]

Mooi. Die wil ik ook wel. Had dat ook altijd op mijn Audi's.
Alleen ik las dat bij Tesla het vaak kan zorgen dat ramen in storing gaan, niet meer open gaan, etc.
Dat komt dan door die puddle lights...
Heb je ze zelf al geprobeerd? En dan originele of Ali achtige modellen?
Want origineel zal sowieso geen storingen veroorzaken natuurlijk.

Origineel Tesla in China iig al te krijgen voor piepkleine prijsjes:
https://shop.tesla.cn/product/model-3-puddle-light-2023
Heb ze al een paar weekjes, doen het prima. :)

5 tientjes voor 2. https://a.aliexpress.com/_ExihkYv

Heel makkelijk installeren was het overigens niet. De kabel was echt extreem kort bij mij. Kon echt net het stekkertje eruit krijgen en met moeite de nieuwe units aansluiten. Zat echt geen cm speling op de kabel in mijn geval.

[ Voor 16% gewijzigd door Vissa66 op 26-09-2024 20:51 ]

M3P 24'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hongy
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-06 10:36
Op mijn Audi heb ik wel anti diefstal moeren maar op de lease tesla met al die camera's lijkt het me niet nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wrathcall
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-06 22:16
Mijn slotbouten zijn onzichtbaar voor dieven middels deze fijne wieldupkes.

https://nl.aliexpress.com...b3be4d9&afSmartRedirect=y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 23:58
Ik heb de spigen mudflaps (amazon) gemonteerd.

alleen de pasvorm van de binnenste schroeven in combinatie met de bestaande gaten is niet optimaal bij de 2024 modellen dat lees je ook terug in de reviews maar het is gelukt met wat vloeken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zPkFivPzYc4kSpLxw9RUks_4_YQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gIqDIO74GtqNAPRxiL2uYfsm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hL4CZWkt93L7K6ckwPwVDsIDJno=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iyVqLDmpYXC0EyFgAiIQE57D.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pzTJU2vOYaky3X9v6W7dV7_BoaU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LKxrH3uIBTYIfj2X1kiFZ2wq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trangelang
  • Laatst online: 13:30
JustC schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:15:
Ik heb de spigen mudflaps (amazon) gemonteerd.

alleen de pasvorm van de binnenste schroeven in combinatie met de bestaande gaten is niet optimaal bij de 2024 modellen dat lees je ook terug in de reviews maar het is gelukt met wat vloeken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ben helemaal met je eens. Ik heb van de week ook de Spigen Mudflaps op de Y geïnstalleerd. Achter is het een snug fit. Bij de voorste spatborden zitten er een kier aan de bovenkant. Je kan zonder enige moeite lostrekken. Ik vind dit een gemiste kans. Gezien het befaamde merk Spigen, vind ik dit
onacceptabel. Designwise vind ik wel helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:39
Wieldoppen van Ali besteld (vanuit Frankrijk geleverd) ivm velgrand erdoor afgeschermd , maar zijn nu tegen verwachting in NIET symmetrisch, oftewel alle 4 hebben ze dezelfde draaiing in motief (die tekst over symmetrisch hoorde bij ander model van zelfde advertentie, blijkbaar)

Kan toch niet zo?
Deze besteld / ontvangen :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/61KCfiQF28w9HMrPQDXJ-JA2DrM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gd1OHRM1kk89wbGOlcZmVwt1.png?f=fotoalbum_large

Uitleg symmetrisch in advertentie :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GvAHYv-tnQjnd-9qAkO5Y9AqkGM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WKED5u6A99HWlgNO3zkx6mLR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Ted038 op 27-09-2024 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:52

Ethirty

Who...me?

Je hebt 2 linker en 2 rechter en ze zijn alle 4 gelijk toch? :+ Geen leugen, gewoon goede marketing :X

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Zie zelfde merk vanuit Ali....

Ook 4 dezelfde wieldoppen gekregen, of deze wel links en rechts verschillend in draaimotief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wrathcall
Ted038 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:20:
[...]

Zie zelfde merk vanuit Ali....

Ook 4 dezelfde wieldoppen gekregen, of deze wel links en rechts verschillend in draaimotief?
Ja, deze waren wel 2+2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBNL20
Hongy schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:56:
[...]

Op mijn Audi heb ik wel anti diefstal moeren maar op de lease tesla met al die camera's lijkt het me niet nodig.
Bij een eigen Tesla Y performance vind ik het wel handig.. daarnaast zet ik die sentry niet aan, dat slurpt best wat stroom vind ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBNL20
Wrathcall schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:42:
[...]

Mijn slotbouten zijn onzichtbaar voor dieven middels deze fijne wieldupkes.

https://nl.aliexpress.com...b3be4d9&afSmartRedirect=y
Heb de 21" performance velgen, bij de versie met wieldoppen zou ik het zelf minder snel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Hoe zit het met de commander en auto-verzekering? Ik lees dat dat wel een probleem kan zijn? Die commander lijkt me echt geweldig :)

En kost dat ding echt maar een paar honderd euro? Bizar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-06 13:31
TweakerVincent schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 21:12:
Hoe zit het met de commander en auto-verzekering? Ik lees dat dat wel een probleem kan zijn? Die commander lijkt me echt geweldig :)

Wat zou de issue zijn dan voor de verzekering?

Hier kun je de bundels en losse accessoires vinden van Enhauto:

https://enhauto.com/list/all

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Nu online
Vissa66 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 21:40:
[...]

Wat zou de issue zijn dan voor de verzekering?

Hier kun je de bundels en losse accessoires vinden van Enhauto:

https://enhauto.com/list/all
dat je je auto aanpast? Vooral die enhanced mooie autopilot optie lijk mij mss tricky? Stel dat je een ongeluk veroorzaakt en ze zien dat je gekloot hebt met je car?

maar je hebt dus gewoon voor 600 e oid de commander plus knob en een zooi knoppen? Super cheap voor wat je krijgt. nice!

ik ben aan het kijken hoeveel knoppen je nog nodig hebt als je de knop besteld. Ik zie dat je voor 312 euro de knob v2 krijgt plus 2 knoppen.

mss nog 2 erbij? Of heb je wel voldoende aan de knob en 2 knoppen?

[ Voor 28% gewijzigd door TweakerVincent op 27-09-2024 23:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:56
TweakerVincent schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 21:59:
[...]

dat je je auto aanpast? Vooral die enhanced mooie autopilot optie lijk mij mss tricky? Stel dat je een ongeluk veroorzaakt en ze zien dat je gekloot hebt met je car?

maar je hebt dus gewoon voor 600 e oid de commander plus knob en een zooi knoppen? Super cheap voor wat je krijgt. nice!

ik ben aan het kijken hoeveel knoppen je nog nodig hebt als je de knop besteld. Ik zie dat je voor 312 euro de knob v2 krijgt plus 2 knoppen.

mss nog 2 erbij? Of heb je wel voldoende aan de knob en 2 knoppen?
Ik heb alleen de Commander en 1 button, wat wil je allemaal kunnen doen?

• TweakerVincent
  • Nu online
Rogar schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 10:23:
[...]

Ik heb alleen de Commander en 1 button, wat wil je allemaal kunnen doen?
iig AP en TACC. en knop voor kastje. maar ik denk dat 2 knoppen plus de knob wel voldoende is om mee te starten.

Ik vind nergens op internet dat de autoverzekeraar en moeilijk over doet. Dus dat zal wel geen probleem zijn?

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
TweakerVincent schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 21:12:

TweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:06:
[...]

iig AP en TACC. en knop voor kastje. maar ik denk dat 2 knoppen plus de knob wel voldoende is om mee te starten.

Ik vind nergens op internet dat de autoverzekeraar en moeilijk over doet. Dus dat zal wel geen probleem zijn?
:?

Los daarvan moet je zelf weten hoeveel je wilt bestellen, maar de ervaring in dit topic leert dat met een kleine hoeveelheid beginnen het beste is. Als je daarna nog een knop mist kan je die nog bijbestellen.

• TweakerVincent
  • Nu online
Awoodentree schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:43:
[...]

[...]

:?

Los daarvan moet je zelf weten hoeveel je wilt bestellen, maar de ervaring in dit topic leert dat met een kleine hoeveelheid beginnen het beste is. Als je daarna nog een knop mist kan je die nog bijbestellen.
Ik denk idd dat ik met 2 knoppen en knob begin.

Welke code is nu het voordeligst om met korting te bestellen? Iemand nog een tip?

• Hongy
WBNL20 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 20:35:
[...]

Bij een eigen Tesla Y performance vind ik het wel handig.. daarnaast zet ik die sentry niet aan, dat slurpt best wat stroom vind ik zelf
Sentry aan hoeft niet. Een dief zal eerder iets stelen wanneer hij zeker weet dat hij niet opgenomen wordt. Is ook het afschrikeffect. Met de ring deurbel net zo.

• Rogar
TweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:12:
[...]

Ik denk idd dat ik met 2 knoppen en knob begin.

Welke code is nu het voordeligst om met korting te bestellen? Iemand nog een tip?
Patron leverde t meeste op geloof ik.

Kastje kan ook open met linkerscrollwiel en voor ap heb je geen button nodig. Dat werkt gewoon door 2x te klikken met rechterscrollwiel.

• TweakerVincent
  • Nu online
Rogar schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:26:
[...]

Patron leverde t meeste op geloof ik.

Kastje kan ook open met linkerscrollwiel en voor ap heb je geen button nodig. Dat werkt gewoon door 2x te klikken met rechterscrollwiel.
Ja die patron vond ik ook.

Ap 2 keer klik werkt niet lekker vind ik

• Rogar
TweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:31:
[...]

Tis wel ff kwestie van goed klikken ja 😅

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

TweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:31:
[...]

Wat denk je dat die Commander dan voor je gaat oplossen :?

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• TweakerVincent
  • Nu online
Ethirty schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:46:
[...]

Ap connecten aan knob of een button van commander ipv standaard gedrag auto?

ik kan met PATRON code de knob plus 2 knoppen en tshirt en wat stickers voor 312 euro pre orderen. Dan wordt hij 20/10 pas verstuurd. is dat een OK prijs? Of kan het sneller en goedkoper?

highland model

[ Voor 28% gewijzigd door TweakerVincent op 28-09-2024 16:36 ]

• Smobbo
  • Laatst online: 24-06 09:54
Ethirty schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:46:
[...]

Met 1 knopje achterop je stuur kan je met 1 klik gelijk TACC+AP aanzetten ipv 2x op dat rechterscrol wiel klikken wat gewoon echt niet prettig klikt.
Daarnaast is de commander er natuurlijk vooral voor continue AP, wat echt een geweldige optie is.

@TweakerVincent, ik zou beginnen met de commander en 2 knopjes. Die Knob heeft naar mijn idee geen/weinig meerwaarde…
Ik gebruik in de praktijk nog maar 1 knop en heb de 2e ondertussen aan een andere tweaker verkocht. Dat handschoenenkastje er mee open doen is geinig, maar doe ik niet vaker dan 1x per jaar ;)

• TweakerVincent
  • Nu online
Smobbo schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:54:
[...]

Met 1 knopje achterop je stuur kan je met 1 klik gelijk TACC+AP aanzetten ipv 2x op dat rechterscrol wiel klikken wat gewoon echt niet prettig klikt.
Daarnaast is de commander er natuurlijk vooral voor continue AP, wat echt een geweldige optie is.

@TweakerVincent, ik zou beginnen met de commander en 2 knopjes. Die Knob heeft naar mijn idee geen/weinig meerwaarde…
Ik gebruik in de praktijk nog maar 1 knop en heb de 2e ondertussen aan een andere tweaker verkocht. Dat handschoenenkastje er mee open doen is geinig, maar doe ik niet vaker dan 1x per jaar ;)
Die knob wil ik wel. Denk dat ik voor die optie 312 euro plus 2 fysieke knoppen ga. Denk wel prima prijs?

Ik neem aan dat je bij AP nog wel zelf van lane moet sturen? En dat hij dan wel automatisch aangaat?

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

TweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:56:
[...]

Die knob wil ik wel. Denk dat ik voor die optie 312 euro plus 2 fysieke knoppen ga. Denk wel prima prijs?

Ik neem aan dat je bij AP nog wel zelf van lane moet sturen? En dat hij dan wel automatisch aangaat?
Kijk eens een filmpje van ze, de Tweaker in je username zou impliceren dat je weet dat eigen onderzoek ook een beetje verwacht wordt. Ik zie echt alleen maar basic vragen langs komen ;)

Dan weet je ook dat als je hun knob koopt je in principe helemaal geen buttons meer nodig hebt. Tenzij je graag macro's doet. En dan weet je ook dat sneller leveren niet mogelijk is aangezien ze voor de Highland nog niet leveren.
Smobbo schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:54:
[...]

Ik weet wat een Commander doet. Optie 1 doet hij nu al door de instellingen van Tesla op 1x klikken te zetten. Hij zocht juist een work around om dan toch nog TACC te gebruiken. Vziw is het voor de Commander nodig om juist op dubbelklik te staan, dus dan ontkom je inderdaad niet aan een button.

[ Voor 4% gewijzigd door Ethirty op 28-09-2024 17:10 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
Ethirty schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:08:

[...]

Ik weet wat een Commander doet. Optie 1 doet hij nu al door de instellingen van Tesla op 1x klikken te zetten. Hij zocht juist een work around om dan toch nog TACC te gebruiken. Vziw is het voor de Commander nodig om juist op dubbelklik te staan, dus dan ontkom je inderdaad niet aan een button.
Voor mij is die 1x klik instelling in de tesla zelf echt heel onhandig, als je dan van baan wisselt (en dus AP er even af haalt) gaat dan ook gelijk TACC eraf… ik vond dat zo onhandig toen ze dat introduceerden :o !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
TweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:56:
[...]

Bij continuous autopilot moet je inderdaad nog wel zelf sturen ;) . Je knippert, wisselt van baan (AP gaat er dan af, maar TACC blijft aan als je dat op 2x klik in de tesla instellingen hebt staan), dan gaat X seconden nadat het knipperlicht uit gaat (met slim knipperen) automatisch AP weer aan. Ideaal (y)

• TweakerVincent
  • Nu online
Top zojuist de knop met totaal 4 knoppen besteld, highland. ben benieuwd :)

Ik zie dat het bedrijf in bulgarije gevestigd is. Ik neem aan dat je dan heen invoerrechten etc aangezien het eu is? Of versturen ze uit een ander land?

[ Voor 50% gewijzigd door TweakerVincent op 28-09-2024 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-06 16:54
TweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 21:18:
Top zojuist de knop met totaal 4 knoppen besteld, highland. ben benieuwd :)

Ik zie dat het bedrijf in bulgarije gevestigd is. Ik neem aan dat je dan heen invoerrechten etc aangezien het eu is? Of versturen ze uit een ander land?
Geen invoerrechten nee. Ze versturen direct uit Bulgarije

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Pantoffel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:19
Hallo allemaal,

Heb een MY RWD uit Augustus ‘24 en wil de Gen 2 Commander installeren voorin.
Heb de boel losgehaald, maar de Commander stekker past niet. Autostekker is een halve cm groter dan de meegeleverde vanuit Enhance.
Iemand anders dit probleem ook ervaren? Zou zweren dat ik de juiste versie heb besteld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4N6psIQ0RDOyH1JmhEp_MwTRW9k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tp73EyAfqn6W0Ue3Xfov3vdN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jd5hejKkALSoUbg6K2MtLHWGEdM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JcSIK1WoGEbwRQySnyv7JO6O.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:48
Ik heb het echt net geïnstalleerd en hier werkt het prima. Heb je één of twee kabels mee geleverd gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Pantoffel
1 kabel gehad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OfD4b6JppZ2qMxQyzhTTJnSOCNc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GN2aduyRjWEQ8E589Ps7Sod1.jpg?f=fotoalbum_large

Dit heb ik besteld
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3rWJgrRSCed3rutGUaDZlvDkcPk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8a2QQdAzRChivVREgBlkytAa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:48
Dat is de kabel die ik over heb. Ik denk dat het probleem is dat de aansluiting bij de RWD in het midden console zit aan de bestuurders zijde. Op je afbeelding kan je kiezen tussen achterin en de voordeur voor de passagier.

De juiste optie staat er dus niet bij. Je zou moeten kunnen kiezen voor de 2023 na juni optie.

Ik heb wel de knob besteld. Daar ging het gelukkig wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Pantoffel
TLer schreef op zondag 29 september 2024 @ 16:13:
Dat is de kabel die ik over heb. Ik denk dat het probleem is dat de aansluiting bij de RWD in het midden console zit aan de bestuurders zijde. Op je afbeelding kan je kiezen tussen achterin en de voordeur voor de passagier.

De juiste optie staat er dus niet bij. Je zou moeten kunnen kiezen voor de 2023 na juni optie.

Ik heb wel de knob besteld. Daar ging het gelukkig wel goed.
Thanks inderdaad die optie staat er niet tussen. Zal ze eens mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

De latere MY heb je eigenlijk 2 front installaties, 1 bij de voeten van de passagier (de "front" kabel) en 1 in de middentunnel bij de bestuurder (de "rear" kabel).

Bij een Commander set krijg je ze allebei.

Jouw kabel lijkt bij de passagier te moeten. Weet niet of je die hebt geprobeerd. Kan het niet goed zien op je foto.

[ Voor 22% gewijzigd door Ethirty op 29-09-2024 17:01 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:41
M.Pantoffel schreef op zondag 29 september 2024 @ 15:23:
Hallo allemaal,

Heb een MY RWD uit Augustus ‘24 en wil de Gen 2 Commander installeren voorin.
Heb de boel losgehaald, maar de Commander stekker past niet. Autostekker is een halve cm groter dan de meegeleverde vanuit Enhance.
Iemand anders dit probleem ook ervaren? Zou zweren dat ik de juiste versie heb besteld

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik denk deze instructie even volgen. Filmpje is van de 3, maar werkt hetzelfde bij de Y. Was bij mij max 10 minuten werk.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M.Pantoffel
Hmtsjmftsch schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:42:
[...]

Ik denk deze instructie even volgen. Filmpje is van de 3, maar werkt hetzelfde bij de Y. Was bij mij max 10 minuten werk.

[YouTube: Commander Gen2 Advanced/Front Installation [Model 3 Highland]]
Het lijkt te zijn gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Hier ook Commander, knob en buttons onderweg - net als wat goodies 8)

Was wat puzzelen over de juiste samenstelling de bestelling, maar de buttons zijn zo goed als gratis (of een hele goedkope knob) :D

Volgende zijn matten en iets van een prullenbakje voor in de deur. Maar dat laatste lijkt nog zeldzaam.

[ Voor 20% gewijzigd door Ethirty op 29-09-2024 19:58 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CEteH
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 18:31
Ethirty schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:57:
Hier ook Commander, knob en buttons onderweg - net als wat goodies 8)

Was wat puzzelen over de juiste samenstelling de bestelling, maar de buttons zijn zo goed als gratis (of een hele goedkope knob) :D

Volgende zijn matten en iets van een prullenbakje voor in de deur. Maar dat laatste lijkt nog zeldzaam.
Zoiets voor in de deuren?
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
€43,63 | 2 Stuks Tesla Deur Prullenbak Voor Tesla Model Y 2018-2024 Deur Opbergdoos Perstype Interieur Opslag Vuilnisbak Accessoires
https://a.aliexpress.com/_Evu05aZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 22:51

twi

CEteH schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:51:
[...]

Zoiets voor in de deuren?
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
€43,63 | 2 Stuks Tesla Deur Prullenbak Voor Tesla Model Y 2018-2024 Deur Opbergdoos Perstype Interieur Opslag Vuilnisbak Accessoires
https://a.aliexpress.com/_Evu05aZ
Heb deze van de week binnen gekregen. Ze zijn "oke". VInd er niet bijzonder veel in passen, ze blenden niet enorm in bij de rest van het interieur en de deksel werkt goed, maar sluit als je goed kijkt niet zo best aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:09
Vissa66 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:42:
[...]

Heb ze al een paar weekjes, doen het prima. :)

5 tientjes voor 2. https://a.aliexpress.com/_ExihkYv

Heel makkelijk installeren was het overigens niet. De kabel was echt extreem kort bij mij. Kon echt net het stekkertje eruit krijgen en met moeite de nieuwe units aansluiten. Zat echt geen cm speling op de kabel in mijn geval.
Zijn nu ook te bestellen in de Tesla NL shop: https://shop.tesla.com/nl...jectieverlichting-model_3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
Ik vind de 18" photon wieldoppen van de M3H mooi maar deze vallen niet over de velg heen. Heeft iemand leuke wieldoppen die over de velg heen komen als bescherming van de onderliggende velgen. Ik vraag me af of ik curb rash free kan blijven in mijn lease periode.

Mag ook van Ome Ali komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:49
Hongy schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:57:
Ik vind de 18" photon wieldoppen van de M3H mooi maar deze vallen niet over de velg heen. Heeft iemand leuke wieldoppen die over de velg heen komen als bescherming van de onderliggende velgen. Ik vraag me af of ik curb rash free kan blijven in mijn lease periode.

Denk je nu echt dat die 3mm plastic het gaan houden als je met je velg echt goed tegen de stoep gaat schuren?

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
Tommie12 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:27:
[...]

Denk je nu echt dat die 3mm plastic het gaan houden als je met je velg echt goed tegen de stoep gaat schuren?
Ja uit ervaring van mijn collega laatst met zijn model Y, waar ik voor zijn 20" induction velgen velgbeschermers had besteld, hebben die 3 mm plastic zijn onderliggende velgen beschadiging voorkomen toen hij langs de stoep schuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 12:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Tommie12 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:27:
[...]

Absoluut, ik heb mijn velgen al meer dan eens kunnen redden door die 3mm plastic. Ik ben daar erg blij mee!
Ondertussen wat meer gewend aan de breedte onderin, dus geen beschadigingen meer gemaakt, maar ik was me toch blij dat die doppen er na 1 dag al op zaten. (Heb al nieuwe klaarliggen om ze te vervangen...)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Ivm geen wifi bereik thuis naar mijn " verse" tesla ivm appartement, een update gedaan door mijn wifi hotspot op telefoon aan te zetten ....

Tip : niet zomaar doen !

6,5 GB gedownload waarvan zo'n 500 mb = 50 euro buiten mijn bundel :( , voordat die provider ingreep ivm 50 euro over bundel ( #verdienmodelletje 50+ , nu bundelbeschermer erbij gekocht, ivm " ezel ... " )

En nu t/m de 9de geen internet op telefoon ;) ivm data op ... maar 4$ Esimmetje erbij gekocht ter overbrugging ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Hongy schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:57:

Ik heb deze:
https://a.aliexpress.com/_EwiWAc1

Bevallen heel goed. Ze zitten echt goed vast, maar je krijgt ze er uiteindelijk wel af als het nodig is.
Klein foam stripje aan de binnenkant tegen krassen, maar geen idee hoeveel dit doet. Heb ondertussen op een aantal doppen al krassen van randjes, velgen eronder zijn nog perfect. Fijn is ook dat ze gewoon helemaal zwart zijn, de ‘schade’ aan de doppen zie je dus echt bijna niet. Veel minder opvallend dan de krassen die ik op m’n vorige model 3 velgen had… blij dat ik nu gelijk vanaf het begin goede doppen gekocht heb (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:44
Ted038 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:11:
Ivm geen wifi bereik thuis naar mijn " verse" tesla ivm appartement, een update gedaan door mijn wifi hotspot op telefoon aan te zetten ....

Tip : niet zomaar doen !

6,5 GB gedownload waarvan zo'n 500 mb = 50 euro buiten mijn bundel :( , voordat die provider ingreep ivm 50 euro over bundel ( #verdienmodelletje 50+ , nu bundelbeschermer erbij gekocht, ivm " ezel ... " )

En nu t/m de 9de geen internet op telefoon ;) ivm data op ... maar 4$ Esimmetje erbij gekocht ter overbrugging ... ;)
Gratis tip: op elke telefoon kun je een datalimiet/waarschuwing instellen. Daarnaast is de zoekbalk in dit topic ook handig. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Maurice- op 01-10-2024 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mistermol
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18-06 15:10
De projectieverlichting is er nu in de store, alleen staat er hier dat het puur voor de Model 3 is. In Amerika en China is hij er juist voor de Model Y en de Highland. Geen idee precies waarom. Heeft de Y er geen verlichting zitten?

https://shop.tesla.com/nl...jectieverlichting-model_3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/habH9mfLxej622okD6QjeV-JZdc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rGt0zSxy1EF7pNj4sZaoDOBp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door mistermol op 02-10-2024 07:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melkoer86
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 27-12-2024
mistermol schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:42:
De projectieverlichting is er nu in de store, alleen staat er hier dat het puur voor de Model 3 is. In Amerika en China is hij er juist voor de Model Y en de Highland. Geen idee precies waarom. Heeft de Y er geen verlichting zitten?

[Afbeelding]
Even in de store zoeken op “projectieverlichting” dan zie je zowel voor de 3 als voor de Y. Van de week nog gedaan om voor de Y te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermol
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18-06 15:10
Melkoer86 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:03:
[...]

Even in de store zoeken op “projectieverlichting” dan zie je zowel voor de 3 als voor de Y. Van de week nog gedaan om voor de Y te bestellen.
Oh wat nice, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:13
Melkoer86 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:03:
[...]

Thanks, gelijk even besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:32
Ik vind dit een mooie Aliexpress optie. Was dit daar niet al te koop?

[ Voor 9% gewijzigd door gebruikershaes op 02-10-2024 10:17 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:44
gebruikershaes schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:17:
Ik vind dit een mooie Aliexpress optie. Was dit daar niet al te koop?
De community is hier van mening/gelooft dat die storingen kunnen veroorzaken :D De orginele zijn supergeavanceerde AI mini computers met FSD capability

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maharens
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:55
Maurice- schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:50:
[...]

De community is hier van mening/gelooft dat die storingen kunnen veroorzaken :D De orginele zijn supergeavanceerde AI mini computers met FSD capability
Met dit soort posts vind ik het jammer dat je alleen maar een duimpje kan geven en geen smiley kan achterlaten :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
Smobbo schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:37:
[...]

Ik heb deze:
https://a.aliexpress.com/_EwiWAc1

Bevallen heel goed. Ze zitten echt goed vast, maar je krijgt ze er uiteindelijk wel af als het nodig is.
Klein foam stripje aan de binnenkant tegen krassen, maar geen idee hoeveel dit doet. Heb ondertussen op een aantal doppen al krassen van randjes, velgen eronder zijn nog perfect. Fijn is ook dat ze gewoon helemaal zwart zijn, de ‘schade’ aan de doppen zie je dus echt bijna niet. Veel minder opvallend dan de krassen die ik op m’n vorige model 3 velgen had… blij dat ik nu gelijk vanaf het begin goede doppen gekocht heb (y)
Dank je, ik heb de Uberturbine design besteld vanuit Polen. Dus nu curb rash free blijven tot ze erop liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 22:51

twi

Wanneer iemand de originele deurverlichting (voor de Y) nog kwijt wil hoor ik het graag. De vorige eigenaar van mijn Y heeft de AliExpress variant er in gezet, en op foto's zie ik dat de standaard variant gewoon meer en praktischer licht geeft dan het logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 10:43
Iemand ervaring met de levertijd vanuit Tesla Shop? Heb de deur projectieverlichting voor model Y vorige week gekocht, benieuwd hoe lang de levertijd is (zijn gewoon op voorraad voor zover ik kan zien).

[ Voor 3% gewijzigd door kaka op 03-10-2024 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkoer86
kaka schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:20:
Iemand ervaring met de levertijd vanuit Tesla Shop? Heb de deur projectieverlichting voor model Y vorige week gekocht, benieuwd hoe lang de levertijd is (zijn gewoon op voorraad voor zover ik kan zien).
Week of 2 geleden de mudflaps besteld, werden 1 of 2 dagen later verzonden. Afgelopen maandag ook de projectieverlichting besteld maar nog niets vernomen. Zal komende week vast wel arriveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaka
Melkoer86 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 14:21:
[...]

Week of 2 geleden de mudflaps besteld, werden 1 of 2 dagen later verzonden. Afgelopen maandag ook de projectieverlichting besteld maar nog niets vernomen. Zal komende week vast wel arriveren.
Bedankt voor je reactie. We wachten geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• this
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:34
Op wat baseren jullie zich om te weten of het goede velgdoppen zijn?
Ik ben aan het kijken voor zwarte velgdoppen die de volledige velg afdekken voor MY 19", maar er is best veel aanbod op aliexpress en de foto's geven niet altijd aan wat er precies verkocht wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:53

GVR

this schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:30:
Ik ben aan het kijken voor zwarte velgdoppen die de volledige velg afdekken voor MY 19", maar er is best veel aanbod op aliexpress en de foto's geven niet altijd aan wat er precies verkocht wordt.
Ik heb goede ervaring met de "motenio" velgen op Ali. Zitten er nu een half jaar op, bedekken de hele velg. Ben wel huiverig voor de bandenwissel (lease). Denk dat ik ze er zelf af ga halen voordat ik de auto bij de bandenboer breng.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trangelang
  • Laatst online: 13:30
Op alie (en TEMU, Amazon) zijn de hubcaps over het algemeen van dezelfde en goede kwaliteit. Er zijn namelijk maar een paar varianten zoals de Blade en Turbine varianten. Wel moet je nog een foamrandje plakken anders beschadig je de velg.

Het zijn grote pakketten dus ga van uit dat het 3 a 4 weken duurt voordat je het gaat ontvangen. Het wordt allemaal vanuit China verstuurd. Helaas geen fast shipments. Ik ben er zelf blij mee. No more curb rash. Nadeel is wel, mocht je wel een stoepje pakken dan moet je vaak 4 weer bestellen

Heeft iemand zelf ervaring met de aftermarket geluidsisolatie? Ik hoor verschillende verhalen dat het beperkt helpt. Het zijn in feite tochtstrips :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gvrsnor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-05 14:03
trangelang schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:21:
[...]

Het zijn grote pakketten dus ga van uit dat het 3 a 4 weken duurt voordat je het gaat ontvangen. Het wordt allemaal vanuit China verstuurd. Helaas geen fast shipments. Ik ben er zelf blij mee. No more curb rash. Nadeel is wel, mocht je wel een stoepje pakken dan moet je vaak 4 weer bestellen
Ik heb deze set dinsdag besteld en waren 2 dagen later al hier. Verzonden via Frankrijk.

https://nl.aliexpress.com...TUFq&gatewayAdapt=glo2nld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeJongen
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb de volgende spoiler thuis liggen. Pas na levering kwam ik erachter dat hij niet op mijn M3 24 past, maar voor de 2017-2023 is.

https://a.aliexpress.com/_EGultav

Kleur: Matte Carbon

Ali hoeft hem niet terug en ik vind het zonde om hem weg te gooien. Kan ik er hier iemand blij mee maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeJongen
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04-11-2024
Heeft iemand al een goede Ali versie gevonden van de door projector:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
GVR schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 23:40:
[...]

Ik heb goede ervaring met de "motenio" velgen op Ali. Zitten er nu een half jaar op, bedekken de hele velg. Ben wel huiverig voor de bandenwissel (lease). Denk dat ik ze er zelf af ga halen voordat ik de auto bij de bandenboer breng.
Zeker als je een goed vast zittende versie hebt zou ik deze er zelf al afhalen. Het kan namelijk zijn dat de wisselclub zegt dat ze het niet los kunnen halen of dat ze bang zijn het te slopen en ze het dus niet willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 10:53
eentje die geleverd wordt met logos (als je dat wilt) en schuimtape om de randen velgen vs wieldoppen te beschermen
en dan ook asymmetrisch voor links en rechts.
Verder gewoon de goedkoopste gepakt op Aliexpress

https://nl.aliexpress.com...R920&gatewayAdapt=glo2nld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n6_EFMRlZk1KDgvcNgiMzcEI4QE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yslljMt9313xstmQwgSRTaFO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4_LbFB9SEmVqhodnicU1hunDooI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O2ICq6YNofzpdAFO6nk3J6E9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door DarkHelmet op 04-10-2024 13:50 ]

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-06 23:22
Puur uit interesse, maar zet iedereen die Ali velgen er op omdat het jullie prive auto is? Of doen jullie dit ook met een lease auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 12:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik doe het met mijn lease omdat het nog steeds geld kost en niet mooi is als de LM velg eronder beschadigd raakt.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Damocles.NL schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:39:
Puur uit interesse, maar zet iedereen die Ali velgen er op omdat het jullie prive auto is? Of doen jullie dit ook met een lease auto?
Met m'n nieuwe leaseauto heb ik dit wel gedaan, de vorige had aan alle velgen toch best wat schade. Dit stoorde me, want ik ben erg netjes op mijn spullen (ook leasespullen). Daarbij verwacht ik dat het leasefeestje met een paar jaar wel voorbij is en dan is het overnemen van deze auto best een goede optie, dus ik ben er nog eens wat extra zuinig op!

Daarbij vind ik de alternatieve wieldoppen ook gewoon mooier dan de standaard modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidrrr
  • Registratie: Oktober 2022
  • Nu online
Heb het op mijn lease gedaan. Erop gaat prima. Eraf was lastiger. 2 kreeg ik er redelijk snel af, bij 2 samen gedaan. De een trekt hem wat maar voren, de ander stopt er wat tussen en wat wrikken. Na 5 min alle 4 eraf. Volgens mij geen beschadiging. En ik ben nog die strips vergeten te plakken 🤣
Gedaan voor winterbanden.

[ Voor 4% gewijzigd door Davidrrr op 04-10-2024 18:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

Lease hier. Omdat zwarte mooier zijn dan de originele grijze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Smobbo schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:58:
[...]

Zeker als je een goed vast zittende versie hebt zou ik deze er zelf al afhalen. Het kan namelijk zijn dat de wisselclub zegt dat ze het niet los kunnen halen of dat ze bang zijn het te slopen en ze het dus niet willen doen.
Ze zitten heel goed vast. Binnenkort maar even prullen dus om ze los te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
Lease omdat ik niet verwacht curb rash free de leaseperiode door te komen. Kost me ook geen eigen risico door het dan onbeschadigd in te leveren. €100 investering om mogelijke herstelkosten te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Gewoon zorgen dat je de schade meldt tijdens kantooruren. Staat me bij dat je juridisch dan niet doorbelast mag worden qua eigen risico. IANAL.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:10
Zojuist een service verzoek in moeten dienen. Waarschijnlijk de brakebooster stuk. Er is totaal geen rembekrachtiging meer. De auto geeft ook een storing. Er is nog wel mee te rijden, maar zonder rembekrachtiging is dat niet verstandig. Hopelijk komen ze hem aan huis repareren. Heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hongy
Hongy schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 19:09:
[...]

Lease omdat ik niet verwacht curb rash free de leaseperiode door te komen. Kost me ook geen eigen risico door het dan onbeschadigd in te leveren. €100 investering om mogelijke herstelkosten te vermijden.
De Uber turbines 18 inch van Ali liggen er nu op. Moet er op nog meer plekken aan de achterzijde het schuim geplakt worden dan alleen de rand? Ik heb nog 1.5 rol over wat Ali in doos had gelegd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7TuyQI3YI00cmCnO72K6_0NIawg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zemt59HxfDWadzO1FstIGT64.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFJJ-M_kwUyvX3MBFkcEhM2pUoY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b5Wz4O3muWrSSQ91XKQXVFkX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NA66gtfCCplen8IL1op_bor4QdQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PRem4hVi8JIT2FHY3jETuFek.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hongy
Ik heb sinds gisteren deze mudflaps op de M3H

Voor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Dm9dgjsJSF6nl3oPYb4Oz2H_uE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0yRZ9vyPJ3sMDjl9hsbmwMbY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FYHE1Bis3qYexkmlGxaQ2sIs9W8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4huDdJ1x5GBofwOGORPIOsXy.jpg?f=fotoalbum_large

Achter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2JUdc9_xFvYEflXqF9e91CszGhU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QPrFxdLhB0Qv1XIofHVhsdkD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QhVitA5jJjHgba_MBKx0VCfEZbE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9nN5qugFvLImNCHG7Ux06yj5.jpg?f=fotoalbum_large

Werken onderstaande beter om steenslagweg aan zijkanten te vermijden? ik vind ze niet mooier om erop te zetten maar function over form desnoods.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-aF2TblitfMZ3aStG39fNBohr5Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e3IM5tFdBCltlwJD89vKtgFm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dzj5_YWQ_EYazFcy8-gPBA8psa0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U8spgPYpkqlUYP5peWUCe1Bo.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrathcall
Hongy schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 15:21:
[...]

De Uber turbines 18 inch van Ali liggen er nu op. Moet er op nog meer plekken aan de achterzijde het schuim geplakt worden dan alleen de rand? Ik heb nog 1.5 rol over wat Ali in doos had gelegd.
Ik heb ook deze ali set op mn M3HL en heb idem aan de standaard Tesla doppen stukjes rondom geplakt dus niet helemaal aansluitend rondom zoals jij. Gebeurd verder niets meer mee. Vandaag heeft de Profile de winterbanden op de velgen gedrukt; Michelin Pilot Alpin 5's en de Ali dopkes hebben ze zelf d'r af en weer op geklikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Heb laatst voor het eerst bij een supercharger die Ali doppen in het echt gezien. Moet zeggen, ik vond het helemaal niks. Plastic fantastic. Op de foto nog redelijk ok, maar in het echt duidelijk plastic. Zonder doppen is het dan mooier wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-06 16:54
gebruikershaes schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:11:
Heb laatst voor het eerst bij een supercharger die Ali doppen in het echt gezien. Moet zeggen, ik vond het helemaal niks. Plastic fantastic. Op de foto nog redelijk ok, maar in het echt duidelijk plastic. Zonder doppen is het dan mooier wat mij betreft.
Vind de Gemini velgen nog lelijker, dan liever ali plastic O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:15
Ze gingen mij na een tijdje ook enorm tegenstaan. Had ik niet verwacht maar het voelde echt als een soort verkeerde bezuiniging op m’n mooie nieuwe shiny EV. Ben echt heel blij dat ik nu gewone velgen heb.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• this
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:34
Het blijven doppen hé.
Met al die positieve commentaren er over zou je bijna gaan geloven dat ze evenwaardig zijn aan echte velgen. Maar dat zal eerder buyers bias zijn, want het zijn en blijven doppen.
Al heb je wel gradaties daarin. Sommige velgdoppen zien er minder plastic uit dan anderen.
In dit topic ook al voorbeelden gezien waarbij ik direct dacht 'oei, dat ziet er wel héél erg plastic uit'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Radiodurans schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 23:15:
Ze gingen mij na een tijdje ook enorm tegenstaan. Had ik niet verwacht maar het voelde echt als een soort verkeerde bezuiniging op m’n mooie nieuwe shiny EV. Ben echt heel blij dat ik nu gewone velgen heb.
Ja sommige dingen kan je prima bij Ali halen. Heb laatst zelf raamfolie voor 3 tientjes gekocht en geinstalleerd. Moet zeggen ziet er beter uit dan die van een maat die het "professioneel" heeft laten doen. Of bakjes voor in de middenconsole, vloermatten, lampjes en dat soort.
Velgen is een ander verhaal. Er is een reden dat mooie kwaliteitsvelgen een hoop geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hongy
ik vind de photon velgen zonder de 18"originele wieldoppen niet zo mooi. Ja die van Ali zijn plastic maar beschermen wel de rand van de velg en dat is voor mij de reden ze erop te zetten. Echte 19"inch uberturbine velgen erop zetten is mij te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrathcall
Ik vind het automatsch blinderen van de binnenspiegel in mn M3HL maar zwakjes. Niet te vergelijken met die in de 2006 BMW330 die ik had en zeker niet met een ouderwets omklap spiegeltje in ons boodschappen karretje. Iemand anders deze ervaring? De Tesla monteur die de trekhaak plaatste zei dat hij er software matig niet aan kan afstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 21:59

Rico

Wie dit leest is gek....

Iemand de projectie lichten al binnen voor onder de deur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:13
Rico schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:17:
Nope totale radiostilte na de bestelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:09
Ik heb zo'n rubberen seal kit gekocht voor het dak. Om het windgeruis tegen te gaan. Ik heb het idee dat het werkt maar het is nog niet zo stil als ik zou willen in mijn 2023 M3P.

Deze: https://www.greendrive-ac...odel-3-3701388100869.html

Ik zie dat het rubber onder het glazen dak is gekropen. Zou dit invloed hebben op de waterkering van de normale rubbers en dergelijke? Zie foto's.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NWYJERgOBtnbLO_NgnCHX30cAXA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FrY1QjBb3KTjiiICxZuigEq1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zt_obv0voJtDYZL_SqZ_jFxId7M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ijUL8DWHtOl4IFvowWuVwoV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QoKEh1SPOma5thg_7iF1eIMAbp8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HN5DdP72dwipzXtWPLI62sLZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door GekkeRipper op 10-10-2024 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkoer86
Zaterdag een verzendbevestiging ontvangen. Maar tot dit moment geeft een check van de track en trace code aan dat het verzendlabel is aangemaakt… Beetje vaag maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maik73
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:33
Nope.... nul nada niks geen teken van leven ;)

Tesla Y LR RWD | Home Assistant | Homey | DJI Air 3 | DJI Pocket 3 | DJI Neo | DJI Action 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
GekkeRipper schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:16:
Ik heb zo'n rubberen seal kit gekocht voor het dak. Om het windgeruis tegen te gaan. Ik heb het idee dat het werkt maar het is nog niet zo stil als ik zou willen in mijn 2023 M3P.

Deze: https://www.greendrive-ac...odel-3-3701388100869.html

Ik zie dat het rubber onder het glazen dak is gekropen. Zou dit invloed hebben op de waterkering van de normale rubbers en dergelijke? Zie foto's.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hmm ik zie dat dat ook bij mij het geval is. Toch miss geen goed idee dat rubbertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaka
Nope hier ook niks, radiostilte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 21:59

Rico

Wie dit leest is gek....

Net zoals bij mij dus....ik hoor ook niks meer na de bestelling. Denk dat ze nog moeten binnenkomen bij Tesla NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik heb ze gisteren binnen gekregen. Vorige week maandag besteld. Heb ze gelijk geïnstalleerd en ben er blij mee! Enige vreemde is dat op het doosje Model Y stond, ipv Model 3 maar het werkt 😅
Pagina: 1 ... 19 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.