Welke slotmoeren gebruiken jullie? Is onderstaand iets..?
https://www.amazon.de/240...%2Cautomotive%2C75&sr=1-1
Heb ze al een paar weekjes, doen het prima.Allewijn schreef op donderdag 26 september 2024 @ 17:04:
[...]
Mooi. Die wil ik ook wel. Had dat ook altijd op mijn Audi's.
Alleen ik las dat bij Tesla het vaak kan zorgen dat ramen in storing gaan, niet meer open gaan, etc.
Dat komt dan door die puddle lights...
Heb je ze zelf al geprobeerd? En dan originele of Ali achtige modellen?
Want origineel zal sowieso geen storingen veroorzaken natuurlijk.
Origineel Tesla in China iig al te krijgen voor piepkleine prijsjes:
https://shop.tesla.cn/product/model-3-puddle-light-2023
[ Voor 16% gewijzigd door Vissa66 op 26-09-2024 20:51 ]
M3P 24'
Deze: Slotbouten https://shop.tesla.com/nl...otbouten?sku=1130327-00-CWBNL20 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:30:
Op mijn Audi heb ik wel anti diefstal moeren maar op de lease tesla met al die camera's lijkt het me niet nodig.WBNL20 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:30:
Mijn slotbouten zijn onzichtbaar voor dieven middels deze fijne wieldupkes.WBNL20 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:30:
Ben helemaal met je eens. Ik heb van de week ook de Spigen Mudflaps op de Y geïnstalleerd. Achter is het een snug fit. Bij de voorste spatborden zitten er een kier aan de bovenkant. Je kan zonder enige moeite lostrekken. Ik vind dit een gemiste kans. Gezien het befaamde merk Spigen, vind ik ditJustC schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:15:
Ik heb de spigen mudflaps (amazon) gemonteerd.
alleen de pasvorm van de binnenste schroeven in combinatie met de bestaande gaten is niet optimaal bij de 2024 modellen dat lees je ook terug in de reviews maar het is gelukt met wat vloeken.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 29% gewijzigd door Ted038 op 27-09-2024 17:16 ]
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Zie zelfde merk vanuit Ali....Wrathcall schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:42:
[...]
... middels deze fijne wieldupkes.
https://nl.aliexpress.com...b3be4d9&afSmartRedirect=y
Ja, deze waren wel 2+2.Ted038 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 17:20:
[...]
Zie zelfde merk vanuit Ali....
Ook 4 dezelfde wieldoppen gekregen, of deze wel links en rechts verschillend in draaimotief?
Bij een eigen Tesla Y performance vind ik het wel handig.. daarnaast zet ik die sentry niet aan, dat slurpt best wat stroom vind ik zelfHongy schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:56:
[...]
Op mijn Audi heb ik wel anti diefstal moeren maar op de lease tesla met al die camera's lijkt het me niet nodig.
Heb de 21" performance velgen, bij de versie met wieldoppen zou ik het zelf minder snel doenWrathcall schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:42:
[...]
Mijn slotbouten zijn onzichtbaar voor dieven middels deze fijne wieldupkes.
https://nl.aliexpress.com...b3be4d9&afSmartRedirect=y
Wat zou de issue zijn dan voor de verzekering?TweakerVincent schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 21:12:
Hoe zit het met de commander en auto-verzekering? Ik lees dat dat wel een probleem kan zijn? Die commander lijkt me echt geweldig
En kost dat ding echt maar een paar honderd euro? Bizar
M3P 24'
dat je je auto aanpast? Vooral die enhanced mooie autopilot optie lijk mij mss tricky? Stel dat je een ongeluk veroorzaakt en ze zien dat je gekloot hebt met je car?Vissa66 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 21:40:
[...]
Wat zou de issue zijn dan voor de verzekering?
Hier kun je de bundels en losse accessoires vinden van Enhauto:
https://enhauto.com/list/all
[ Voor 28% gewijzigd door TweakerVincent op 27-09-2024 23:10 ]
Ik heb alleen de Commander en 1 button, wat wil je allemaal kunnen doen?TweakerVincent schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 21:59:
[...]
dat je je auto aanpast? Vooral die enhanced mooie autopilot optie lijk mij mss tricky? Stel dat je een ongeluk veroorzaakt en ze zien dat je gekloot hebt met je car?
maar je hebt dus gewoon voor 600 e oid de commander plus knob en een zooi knoppen? Super cheap voor wat je krijgt. nice!
ik ben aan het kijken hoeveel knoppen je nog nodig hebt als je de knop besteld. Ik zie dat je voor 312 euro de knob v2 krijgt plus 2 knoppen.
mss nog 2 erbij? Of heb je wel voldoende aan de knob en 2 knoppen?
iig AP en TACC. en knop voor kastje. maar ik denk dat 2 knoppen plus de knob wel voldoende is om mee te starten.Rogar schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 10:23:
[...]
Ik heb alleen de Commander en 1 button, wat wil je allemaal kunnen doen?
TweakerVincent schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 21:12:
Hoe zit het met de commander en auto-verzekering? Ik lees dat dat wel een probleem kan zijn? Die commander lijkt me echt geweldig
En kost dat ding echt maar een paar honderd euro? Bizar
TweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:06:
[...]
iig AP en TACC. en knop voor kastje. maar ik denk dat 2 knoppen plus de knob wel voldoende is om mee te starten.
Ik vind nergens op internet dat de autoverzekeraar en moeilijk over doet. Dus dat zal wel geen probleem zijn?
Ik denk idd dat ik met 2 knoppen en knob begin.Awoodentree schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 14:43:
[...]
[...]
![]()
Los daarvan moet je zelf weten hoeveel je wilt bestellen, maar de ervaring in dit topic leert dat met een kleine hoeveelheid beginnen het beste is. Als je daarna nog een knop mist kan je die nog bijbestellen.
Sentry aan hoeft niet. Een dief zal eerder iets stelen wanneer hij zeker weet dat hij niet opgenomen wordt. Is ook het afschrikeffect. Met de ring deurbel net zo.WBNL20 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 20:35:
[...]
Bij een eigen Tesla Y performance vind ik het wel handig.. daarnaast zet ik die sentry niet aan, dat slurpt best wat stroom vind ik zelf
Patron leverde t meeste op geloof ik.TweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:12:
[...]
Ik denk idd dat ik met 2 knoppen en knob begin.
Welke code is nu het voordeligst om met korting te bestellen? Iemand nog een tip?
Ja die patron vond ik ook.Rogar schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:26:
[...]
Patron leverde t meeste op geloof ik.
Kastje kan ook open met linkerscrollwiel en voor ap heb je geen button nodig. Dat werkt gewoon door 2x te klikken met rechterscrollwiel.
Tis wel ff kwestie van goed klikken ja 😅TweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:31:
[...]
Ja die patron vond ik ook.
Ap 2 keer klik werkt niet lekker vind ik
Wat denk je dat die Commander dan voor je gaat oplossenTweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:31:
[...]
Ja die patron vond ik ook.
Ap 2 keer klik werkt niet lekker vind ik
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ap connecten aan knob of een button van commander ipv standaard gedrag auto?Ethirty schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:46:
[...]
Wat denk je dat die Commander dan voor je gaat oplossen
[ Voor 28% gewijzigd door TweakerVincent op 28-09-2024 16:36 ]
Met 1 knopje achterop je stuur kan je met 1 klik gelijk TACC+AP aanzetten ipv 2x op dat rechterscrol wiel klikken wat gewoon echt niet prettig klikt.Ethirty schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:46:
[...]
Wat denk je dat die Commander dan voor je gaat oplossen
Die knob wil ik wel. Denk dat ik voor die optie 312 euro plus 2 fysieke knoppen ga. Denk wel prima prijs?Smobbo schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:54:
[...]
Met 1 knopje achterop je stuur kan je met 1 klik gelijk TACC+AP aanzetten ipv 2x op dat rechterscrol wiel klikken wat gewoon echt niet prettig klikt.
Daarnaast is de commander er natuurlijk vooral voor continue AP, wat echt een geweldige optie is.
@TweakerVincent, ik zou beginnen met de commander en 2 knopjes. Die Knob heeft naar mijn idee geen/weinig meerwaarde…
Ik gebruik in de praktijk nog maar 1 knop en heb de 2e ondertussen aan een andere tweaker verkocht. Dat handschoenenkastje er mee open doen is geinig, maar doe ik niet vaker dan 1x per jaar
Kijk eens een filmpje van ze, de Tweaker in je username zou impliceren dat je weet dat eigen onderzoek ook een beetje verwacht wordt. Ik zie echt alleen maar basic vragen langs komenTweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:56:
[...]
Die knob wil ik wel. Denk dat ik voor die optie 312 euro plus 2 fysieke knoppen ga. Denk wel prima prijs?
Ik neem aan dat je bij AP nog wel zelf van lane moet sturen? En dat hij dan wel automatisch aangaat?
Ik weet wat een Commander doet. Optie 1 doet hij nu al door de instellingen van Tesla op 1x klikken te zetten. Hij zocht juist een work around om dan toch nog TACC te gebruiken. Vziw is het voor de Commander nodig om juist op dubbelklik te staan, dus dan ontkom je inderdaad niet aan een button.Smobbo schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:54:
[...]
Met 1 knopje achterop je stuur kan je met 1 klik gelijk TACC+AP aanzetten ipv 2x op dat rechterscrol wiel klikken wat gewoon echt niet prettig klikt.
[ Voor 4% gewijzigd door Ethirty op 28-09-2024 17:10 ]
#team_UTC+1
Voor mij is die 1x klik instelling in de tesla zelf echt heel onhandig, als je dan van baan wisselt (en dus AP er even af haalt) gaat dan ook gelijk TACC eraf… ik vond dat zo onhandig toen ze dat introduceerdenEthirty schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:08:
[...]
Ik weet wat een Commander doet. Optie 1 doet hij nu al door de instellingen van Tesla op 1x klikken te zetten. Hij zocht juist een work around om dan toch nog TACC te gebruiken. Vziw is het voor de Commander nodig om juist op dubbelklik te staan, dus dan ontkom je inderdaad niet aan een button.
Bij continuous autopilot moet je inderdaad nog wel zelf sturenTweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:56:
[...]
Die knob wil ik wel. Denk dat ik voor die optie 312 euro plus 2 fysieke knoppen ga. Denk wel prima prijs?
Ik neem aan dat je bij AP nog wel zelf van lane moet sturen? En dat hij dan wel automatisch aangaat?
[ Voor 50% gewijzigd door TweakerVincent op 28-09-2024 22:19 ]
Geen invoerrechten nee. Ze versturen direct uit BulgarijeTweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 21:18:
Top zojuist de knop met totaal 4 knoppen besteld, highland. ben benieuwd
Ik zie dat het bedrijf in bulgarije gevestigd is. Ik neem aan dat je dan heen invoerrechten etc aangezien het eu is? Of versturen ze uit een ander land?
Thanks inderdaad die optie staat er niet tussen. Zal ze eens mailen.TLer schreef op zondag 29 september 2024 @ 16:13:
Dat is de kabel die ik over heb. Ik denk dat het probleem is dat de aansluiting bij de RWD in het midden console zit aan de bestuurders zijde. Op je afbeelding kan je kiezen tussen achterin en de voordeur voor de passagier.
De juiste optie staat er dus niet bij. Je zou moeten kunnen kiezen voor de 2023 na juni optie.
Ik heb wel de knob besteld. Daar ging het gelukkig wel goed.
[ Voor 22% gewijzigd door Ethirty op 29-09-2024 17:01 ]
#team_UTC+1
Ik denk deze instructie even volgen. Filmpje is van de 3, maar werkt hetzelfde bij de Y. Was bij mij max 10 minuten werk.M.Pantoffel schreef op zondag 29 september 2024 @ 15:23:
Hallo allemaal,
Heb een MY RWD uit Augustus ‘24 en wil de Gen 2 Commander installeren voorin.
Heb de boel losgehaald, maar de Commander stekker past niet. Autostekker is een halve cm groter dan de meegeleverde vanuit Enhance.
Iemand anders dit probleem ook ervaren? Zou zweren dat ik de juiste versie heb besteld
[Afbeelding]
[Afbeelding]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Het lijkt te zijn gelukt!Hmtsjmftsch schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:42:
[...]
Ik denk deze instructie even volgen. Filmpje is van de 3, maar werkt hetzelfde bij de Y. Was bij mij max 10 minuten werk.
[YouTube: Commander Gen2 Advanced/Front Installation [Model 3 Highland]]
[ Voor 20% gewijzigd door Ethirty op 29-09-2024 19:58 ]
#team_UTC+1
Zoiets voor in de deuren?Ethirty schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:57:
Hier ook Commander, knob en buttons onderweg - net als wat goodies
Was wat puzzelen over de juiste samenstelling de bestelling, maar de buttons zijn zo goed als gratis (of een hele goedkope knob)
Volgende zijn matten en iets van een prullenbakje voor in de deur. Maar dat laatste lijkt nog zeldzaam.
Heb deze van de week binnen gekregen. Ze zijn "oke". VInd er niet bijzonder veel in passen, ze blenden niet enorm in bij de rest van het interieur en de deksel werkt goed, maar sluit als je goed kijkt niet zo best aan.CEteH schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:51:
[...]
Zoiets voor in de deuren?
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
€43,63 | 2 Stuks Tesla Deur Prullenbak Voor Tesla Model Y 2018-2024 Deur Opbergdoos Perstype Interieur Opslag Vuilnisbak Accessoires
https://a.aliexpress.com/_Evu05aZ
Zijn nu ook te bestellen in de Tesla NL shop: https://shop.tesla.com/nl...jectieverlichting-model_3Vissa66 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:42:
[...]
Heb ze al een paar weekjes, doen het prima.
5 tientjes voor 2. https://a.aliexpress.com/_ExihkYv
Heel makkelijk installeren was het overigens niet. De kabel was echt extreem kort bij mij. Kon echt net het stekkertje eruit krijgen en met moeite de nieuwe units aansluiten. Zat echt geen cm speling op de kabel in mijn geval.
Denk je nu echt dat die 3mm plastic het gaan houden als je met je velg echt goed tegen de stoep gaat schuren?Hongy schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:57:
Ik vind de 18" photon wieldoppen van de M3H mooi maar deze vallen niet over de velg heen. Heeft iemand leuke wieldoppen die over de velg heen komen als bescherming van de onderliggende velgen. Ik vraag me af of ik curb rash free kan blijven in mijn lease periode.
Mag ook van Ome Ali komen
Sony A7 iv en wat recycled glas
Ja uit ervaring van mijn collega laatst met zijn model Y, waar ik voor zijn 20" induction velgen velgbeschermers had besteld, hebben die 3 mm plastic zijn onderliggende velgen beschadiging voorkomen toen hij langs de stoep schuurde.Tommie12 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:27:
[...]
Denk je nu echt dat die 3mm plastic het gaan houden als je met je velg echt goed tegen de stoep gaat schuren?
Absoluut, ik heb mijn velgen al meer dan eens kunnen redden door die 3mm plastic. Ik ben daar erg blij mee!Tommie12 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:27:
[...]
Denk je nu echt dat die 3mm plastic het gaan houden als je met je velg echt goed tegen de stoep gaat schuren?
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik heb deze:Hongy schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:57:
Ik vind de 18" photon wieldoppen van de M3H mooi maar deze vallen niet over de velg heen. Heeft iemand leuke wieldoppen die over de velg heen komen als bescherming van de onderliggende velgen. Ik vraag me af of ik curb rash free kan blijven in mijn lease periode.
Mag ook van Ome Ali komen
Gratis tip: op elke telefoon kun je een datalimiet/waarschuwing instellen. Daarnaast is de zoekbalk in dit topic ook handig.Ted038 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:11:
Ivm geen wifi bereik thuis naar mijn " verse" tesla ivm appartement, een update gedaan door mijn wifi hotspot op telefoon aan te zetten ....
Tip : niet zomaar doen !
6,5 GB gedownload waarvan zo'n 500 mb = 50 euro buiten mijn bundel, voordat die provider ingreep ivm 50 euro over bundel ( #verdienmodelletje 50+ , nu bundelbeschermer erbij gekocht, ivm " ezel ... " )
En nu t/m de 9de geen internet op telefoonivm data op ... maar 4$ Esimmetje erbij gekocht ter overbrugging ...
[ Voor 4% gewijzigd door Maurice- op 01-10-2024 19:40 ]
[ Voor 39% gewijzigd door mistermol op 02-10-2024 07:43 ]
Even in de store zoeken op “projectieverlichting” dan zie je zowel voor de 3 als voor de Y. Van de week nog gedaan om voor de Y te bestellen.mistermol schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:42:
De projectieverlichting is er nu in de store, alleen staat er hier dat het puur voor de Model 3 is. In Amerika en China is hij er juist voor de Model Y en de Highland. Geen idee precies waarom. Heeft de Y er geen verlichting zitten?
https://shop.tesla.com/nl...jectieverlichting-model_3
[Afbeelding]
Oh wat nice, thanks!Melkoer86 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:03:
[...]
Even in de store zoeken op “projectieverlichting” dan zie je zowel voor de 3 als voor de Y. Van de week nog gedaan om voor de Y te bestellen.
Thanks, gelijk even besteldMelkoer86 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:03:
[...]
Even in de store zoeken op “projectieverlichting” dan zie je zowel voor de 3 als voor de Y. Van de week nog gedaan om voor de Y te bestellen.
[ Voor 9% gewijzigd door gebruikershaes op 02-10-2024 10:17 ]
De community is hier van mening/gelooft dat die storingen kunnen veroorzakengebruikershaes schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:17:
Ik vind dit een mooie Aliexpress optie. Was dit daar niet al te koop?
Met dit soort posts vind ik het jammer dat je alleen maar een duimpje kan geven en geen smiley kan achterlatenMaurice- schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:50:
[...]
De community is hier van mening/gelooft dat die storingen kunnen veroorzakenDe orginele zijn supergeavanceerde AI mini computers met FSD capability
Dank je, ik heb de Uberturbine design besteld vanuit Polen. Dus nu curb rash free blijven tot ze erop liggenSmobbo schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:37:
[...]
Ik heb deze:
https://a.aliexpress.com/_EwiWAc1
Bevallen heel goed. Ze zitten echt goed vast, maar je krijgt ze er uiteindelijk wel af als het nodig is.
Klein foam stripje aan de binnenkant tegen krassen, maar geen idee hoeveel dit doet. Heb ondertussen op een aantal doppen al krassen van randjes, velgen eronder zijn nog perfect. Fijn is ook dat ze gewoon helemaal zwart zijn, de ‘schade’ aan de doppen zie je dus echt bijna niet. Veel minder opvallend dan de krassen die ik op m’n vorige model 3 velgen had… blij dat ik nu gelijk vanaf het begin goede doppen gekocht heb
[ Voor 3% gewijzigd door kaka op 03-10-2024 10:21 ]
Week of 2 geleden de mudflaps besteld, werden 1 of 2 dagen later verzonden. Afgelopen maandag ook de projectieverlichting besteld maar nog niets vernomen. Zal komende week vast wel arriveren.kaka schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:20:
Iemand ervaring met de levertijd vanuit Tesla Shop? Heb de deur projectieverlichting voor model Y vorige week gekocht, benieuwd hoe lang de levertijd is (zijn gewoon op voorraad voor zover ik kan zien).
Bedankt voor je reactie. We wachten geduldig afMelkoer86 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 14:21:
[...]
Week of 2 geleden de mudflaps besteld, werden 1 of 2 dagen later verzonden. Afgelopen maandag ook de projectieverlichting besteld maar nog niets vernomen. Zal komende week vast wel arriveren.
Ik heb goede ervaring met de "motenio" velgen op Ali. Zitten er nu een half jaar op, bedekken de hele velg. Ben wel huiverig voor de bandenwissel (lease). Denk dat ik ze er zelf af ga halen voordat ik de auto bij de bandenboer breng.this schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:30:
Op wat baseren jullie zich om te weten of het goede velgdoppen zijn?
Ik ben aan het kijken voor zwarte velgdoppen die de volledige velg afdekken voor MY 19", maar er is best veel aanbod op aliexpress en de foto's geven niet altijd aan wat er precies verkocht wordt.
Op alie (en TEMU, Amazon) zijn de hubcaps over het algemeen van dezelfde en goede kwaliteit. Er zijn namelijk maar een paar varianten zoals de Blade en Turbine varianten. Wel moet je nog een foamrandje plakken anders beschadig je de velg.this schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:30:
Ik ben aan het kijken voor zwarte velgdoppen die de volledige velg afdekken voor MY 19", maar er is best veel aanbod op aliexpress en de foto's geven niet altijd aan wat er precies verkocht wordt.
Ik heb deze set dinsdag besteld en waren 2 dagen later al hier. Verzonden via Frankrijk.trangelang schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
Het zijn grote pakketten dus ga van uit dat het 3 a 4 weken duurt voordat je het gaat ontvangen. Het wordt allemaal vanuit China verstuurd. Helaas geen fast shipments. Ik ben er zelf blij mee. No more curb rash. Nadeel is wel, mocht je wel een stoepje pakken dan moet je vaak 4 weer bestellen
Zeker als je een goed vast zittende versie hebt zou ik deze er zelf al afhalen. Het kan namelijk zijn dat de wisselclub zegt dat ze het niet los kunnen halen of dat ze bang zijn het te slopen en ze het dus niet willen doen.GVR schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 23:40:
[...]
Ik heb goede ervaring met de "motenio" velgen op Ali. Zitten er nu een half jaar op, bedekken de hele velg. Ben wel huiverig voor de bandenwissel (lease). Denk dat ik ze er zelf af ga halen voordat ik de auto bij de bandenboer breng.
eentje die geleverd wordt met logos (als je dat wilt) en schuimtape om de randen velgen vs wieldoppen te beschermenthis schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:30:
[ Voor 4% gewijzigd door DarkHelmet op 04-10-2024 13:50 ]
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Tesla Model Y RWD (2024)
Met m'n nieuwe leaseauto heb ik dit wel gedaan, de vorige had aan alle velgen toch best wat schade. Dit stoorde me, want ik ben erg netjes op mijn spullen (ook leasespullen). Daarbij verwacht ik dat het leasefeestje met een paar jaar wel voorbij is en dan is het overnemen van deze auto best een goede optie, dus ik ben er nog eens wat extra zuinig op!Damocles.NL schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:39:
Puur uit interesse, maar zet iedereen die Ali velgen er op omdat het jullie prive auto is? Of doen jullie dit ook met een lease auto?
[ Voor 4% gewijzigd door Davidrrr op 04-10-2024 18:46 ]
Lease hier. Omdat zwarte mooier zijn dan de originele grijzeDamocles.NL schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:39:
Puur uit interesse, maar zet iedereen die Ali velgen er op omdat het jullie prive auto is? Of doen jullie dit ook met een lease auto?
Ze zitten heel goed vast. Binnenkort maar even prullen dus om ze los te halenSmobbo schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:58:
[...]
Zeker als je een goed vast zittende versie hebt zou ik deze er zelf al afhalen. Het kan namelijk zijn dat de wisselclub zegt dat ze het niet los kunnen halen of dat ze bang zijn het te slopen en ze het dus niet willen doen.
Lease omdat ik niet verwacht curb rash free de leaseperiode door te komen. Kost me ook geen eigen risico door het dan onbeschadigd in te leveren. €100 investering om mogelijke herstelkosten te vermijden.Damocles.NL schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:39:
#team_UTC+1
De Uber turbines 18 inch van Ali liggen er nu op. Moet er op nog meer plekken aan de achterzijde het schuim geplakt worden dan alleen de rand? Ik heb nog 1.5 rol over wat Ali in doos had gelegd.Hongy schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 19:09:
[...]
Lease omdat ik niet verwacht curb rash free de leaseperiode door te komen. Kost me ook geen eigen risico door het dan onbeschadigd in te leveren. €100 investering om mogelijke herstelkosten te vermijden.
Ik heb ook deze ali set op mn M3HL en heb idem aan de standaard Tesla doppen stukjes rondom geplakt dus niet helemaal aansluitend rondom zoals jij. Gebeurd verder niets meer mee. Vandaag heeft de Profile de winterbanden op de velgen gedrukt; Michelin Pilot Alpin 5's en de Ali dopkes hebben ze zelf d'r af en weer op geklikt.Hongy schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 15:21:
[...]
De Uber turbines 18 inch van Ali liggen er nu op. Moet er op nog meer plekken aan de achterzijde het schuim geplakt worden dan alleen de rand? Ik heb nog 1.5 rol over wat Ali in doos had gelegd.
Vind de Gemini velgen nog lelijker, dan liever ali plasticgebruikershaes schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:11:
Heb laatst voor het eerst bij een supercharger die Ali doppen in het echt gezien. Moet zeggen, ik vond het helemaal niks. Plastic fantastic. Op de foto nog redelijk ok, maar in het echt duidelijk plastic. Zonder doppen is het dan mooier wat mij betreft.
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Het blijven doppen hé.gebruikershaes schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:11:
Heb laatst voor het eerst bij een supercharger die Ali doppen in het echt gezien. Moet zeggen, ik vond het helemaal niks. Plastic fantastic. Op de foto nog redelijk ok, maar in het echt duidelijk plastic. Zonder doppen is het dan mooier wat mij betreft.
Ja sommige dingen kan je prima bij Ali halen. Heb laatst zelf raamfolie voor 3 tientjes gekocht en geinstalleerd. Moet zeggen ziet er beter uit dan die van een maat die het "professioneel" heeft laten doen. Of bakjes voor in de middenconsole, vloermatten, lampjes en dat soort.Radiodurans schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 23:15:
Ze gingen mij na een tijdje ook enorm tegenstaan. Had ik niet verwacht maar het voelde echt als een soort verkeerde bezuiniging op m’n mooie nieuwe shiny EV. Ben echt heel blij dat ik nu gewone velgen heb.
ik vind de photon velgen zonder de 18"originele wieldoppen niet zo mooi. Ja die van Ali zijn plastic maar beschermen wel de rand van de velg en dat is voor mij de reden ze erop te zetten. Echte 19"inch uberturbine velgen erop zetten is mij te gortig.gebruikershaes schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:11:
Nope totale radiostilte na de bestelling.Rico schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:17:
Iemand de projectie lichten al binnen voor onder de deur?
[ Voor 4% gewijzigd door GekkeRipper op 10-10-2024 21:18 ]
Zaterdag een verzendbevestiging ontvangen. Maar tot dit moment geeft een check van de track en trace code aan dat het verzendlabel is aangemaakt… Beetje vaag maar ok.Rico schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:17:
Nope.... nul nada niks geen teken van levenRico schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:17:
Tesla Y LR RWD | Home Assistant | Homey | DJI Air 3 | DJI Pocket 3 | DJI Neo | DJI Action 2
Hmm ik zie dat dat ook bij mij het geval is. Toch miss geen goed idee dat rubbertjeGekkeRipper schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:16:
Ik heb zo'n rubberen seal kit gekocht voor het dak. Om het windgeruis tegen te gaan. Ik heb het idee dat het werkt maar het is nog niet zo stil als ik zou willen in mijn 2023 M3P.
Deze: https://www.greendrive-ac...odel-3-3701388100869.html
Ik zie dat het rubber onder het glazen dak is gekropen. Zou dit invloed hebben op de waterkering van de normale rubbers en dergelijke? Zie foto's.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nope hier ook niks, radiostilteRico schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:17:
Ik heb ze gisteren binnen gekregen. Vorige week maandag besteld. Heb ze gelijk geïnstalleerd en ben er blij mee! Enige vreemde is dat op het doosje Model Y stond, ipv Model 3 maar het werkt 😅Rico schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:17:
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq