Ik kan je niet helpen met je vraag maar ik ben wel geinteresseerd waar je de Neurio gekocht hebt en tegen welke prijs mocht je dat willen delen?Graficon schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 20:47:
[...]
heb je deze gekocht? Ik heb hem net binnen en wil graag weten of je de 3 fasen moet aansluiten op de power kant of enkel maar 1 fase en neuter en dan de 3 klemmen gebruikt....
Ik heb een tesla model y 2024. Met 19 inch wielen.
Daar zou ik graag zwarte velgen op zetten. Ik twijfel tussen Uberturbine en Gemini velgen.
Zouden er daar testen van bestaan welke het meest aerodynamisch is?
Daar zou ik graag zwarte velgen op zetten. Ik twijfel tussen Uberturbine en Gemini velgen.
Ik gok er op dat de uitkomst vooral theoretisch is, dus ik zou kiezen voor wat je het mooiste vind.this schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 13:05:
Ik heb een tesla model y 2024. Met 19 inch wielen.
Geen enkel probleem:cwegh schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 12:44:
[...]
Ik kan je niet helpen met je vraag maar ik ben wel geinteresseerd waar je de Neurio gekocht hebt en tegen welke prijs mocht je dat willen delen?
ebay
prijs: $215,38 inclusief declaratie in de US zodat er niet extra douane kosten zijn
verkoper: margdua_9
helaas niet op voorraad op dit moment... maar dit was de listing.
https://www.benl.ebay.be/itm/335922228466
Heeft er iemand een mooie manier gevonden om de zilveren rand van de velg zwart te krijgen?
Ik zou de originele zwarte Gemini's willen kopen, maar ik zit nog met zilveren velgen ipv de zwarte.
Zelf zit ik te denken aan de rand te plastidippen. Maar misschien heeft iemand een betere suggestie?
Ik zou de originele zwarte Gemini's willen kopen, maar ik zit nog met zilveren velgen ipv de zwarte.
Zelf zit ik te denken aan de rand te plastidippen. Maar misschien heeft iemand een betere suggestie?
Zijn er ook mensen die de originele van Tesla hebben? Wel wat prijzig maar dan zit die wel helemaal strak denk ik?SirLenncelot schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 21:17:
Ik heb uiteindelijk toch zo’n zonnescherm van Ali besteld die uit twee helften bestaat. Vandaag binnengekomen en maar meteen geprobeerd.
Het idee was om de helft van scherm te installeren zodat wij voorin nog in de zon zitten maar onze dochter achterin minder last heeft van “stralingswarmte” als we deze zomer naar zuid-Europa zoemen.
Het pakket kwam in een flink gebutste doos maar zelf zonder beschadigingen aan. Er zitten twee opgevouwen schermen in de doos, een doosje met clips en een hoes om de schermen in te bewaren. Het is allemaal wat gekreukt maar kan dus blijkbaar gestreken worden als je dat heel belangrijk vindt.
Het is een typisch Ali pakket. De materialen zien er een tikje goedkoop uit. De handleiding is weinig behulpzaam. Er staan 12 clips van drie soorten in de handleiding. Er zitten 16 clips van vier soorten in het pakket die allemaal anders uitzien dan in de beschrijving…. maar het installeren is geen raketwetenschap.
Verder past het scherm in de breedte goed. De clips zitten op zichzelf niet echt vast maar samen met het scherm doet het allemaal zijn werk. Aan de achterzijde sluit het scherm niet mooi aan, er blijft een centimeter ruimte.
Het installeren van de helft van het scherm gaat prima. Het voorste scherm is niet nodig voor stabiliteit. Het doet zijn werk ook prima. De achterbank zit uit de directe zon als deze redelijk aan de hemel staat. Dus het doet voor ons doel zijn werk.
Waar ik aangenaam verrast over ben is het opvouwen, dat lijkt in eerste instantie zo’n geklungel als met van die opwerp decathlon tenten maar gaat heel makkelijk en intuïtief. De schermen passen makkelijk in de hoes en precies in de Frunk van de Model Y.
Al met al, tevreden voor 33€. Die paar ritten per jaar dat we het gebruiken zal het prima zin .
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik verwacht van wel, maar die is uit één stuk, ik vond hiervan juist het voordeel dat ik alleen de achterbank kan bedekken.Alexander1984 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:51:
[...]
Zijn er ook mensen die de originele van Tesla hebben? Wel wat prijzig maar dan zit die wel helemaal strak denk ik?
En voor die ene keer per jaar dat die erop gaat vind ik 33,- en net niet aansluiten wel prima.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Waarom koop je geen zwarte Gemini's die gelijk over de zilveren rand heen vallen? Heb ik ook gedaanthis schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 08:48:
Heeft er iemand een mooie manier gevonden om de zilveren rand van de velg zwart te krijgen?
:strip_exif()/f/image/q80CpErMZUQuML7uLk30jp7y.jpg?f=fotoalbum_large)
mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k
Ik denk dat hij de zilveren rand aan de binnenkant van de velg bedoeld? Anders is idd alles van Ali handiger dan de duurdere originele tesla doppen zou ik zeggenRaRo74 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:16:
[...]
Waarom koop je geen zwarte Gemini's die gelijk over de zilveren rand heen vallen? Heb ik ook gedaan![]()
[Afbeelding]
Ik heb de originele hier, die zitten er helemaal naar behoren in idd, nergens licht dat voorbij de rand gaat (wat ik gemerkt heb dan).Alexander1984 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:51:
[...]
Zijn er ook mensen die de originele van Tesla hebben? Wel wat prijzig maar dan zit die wel helemaal strak denk ik?
Heeft iemand inmiddels al een echt goede oplossing om op de middelste stoel achterin een tablet op te hangen/plaatsen? Vakantie komt dichterbij en heb nog steeds geen idee hoe dat op te lossen. Ik zie een zuignap op het dak niet echt zitten..
Op de middelste stoel? De armleuning omlaag en daar dan zo'n houder in de bekerhouder steken? Zie ze regelmatig voorbijkomen waar bestuurders ze gebruiken.Damocles.NL schreef op zondag 1 juni 2025 @ 23:14:
Heeft iemand inmiddels al een echt goede oplossing om op de middelste stoel achterin een tablet op te hangen/plaatsen? Vakantie komt dichterbij en heb nog steeds geen idee hoe dat op te lossen. Ik zie een zuignap op het dak niet echt zitten..
Maar ik denk eerder dat je bedoelt dat de tablet dan in het gezichtsveld is van de passagier die op de middelste stoel zit. Dat is een lastige, maar ik heb wel eens gezien dat iemand dat met een gespannen touwtje had gedaan tussen de twee hoofdsteunen van de voorstoelen. Of je daar nu blijer van gaat worden dan een zuignap tegen het dak aan is een tweede
Als ik zo wat rond lees over hoeveel impact velgen hebben op het bereik van EV's, denk ik dat velgen die over de rand vallen ook wel een duidelijk negatieve impact zullen hebben. Aangezien die verder uitsteken.RaRo74 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:16:
[...]
Waarom koop je geen zwarte Gemini's die gelijk over de zilveren rand heen vallen? Heb ik ook gedaan![]()
[Afbeelding]
@Smobbo Aan de binnenkant niet gedacht, maar die valt ook niet op. Gelukkig.
Ik kan echt geen duidelijke negatieve impact op het verbruik ontdekken.this schreef op maandag 2 juni 2025 @ 07:44:
[...]
Als ik zo wat rond lees over hoeveel impact velgen hebben op het bereik van EV's, denk ik dat velgen die over de rand vallen ook wel een duidelijk negatieve impact zullen hebben. Aangezien die verder uitsteken.
Het zal er vast zijn maar eerder verwaarloosbaar.
Binnenkant valt inderdaad niet behalve bij een foto met een frontaal aanzicht. Zo schuin van bovenaf in het voorbijgaan lijken het net velgen in plaatsen van doppen.
Die zijn mooi! Waar kan ik ze vinden?RaRo74 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:16:
[...]
[Afbeelding]
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
hoeveel impact dan? heb je een link?this schreef op maandag 2 juni 2025 @ 07:44:
[...]
Als ik zo wat rond lees over hoeveel impact velgen hebben op het bereik van EV's, denk ik dat velgen die over de rand vallen ook wel een duidelijk negatieve impact zullen hebben. Aangezien die verder uitsteken.
Op de middelandse zee kan in je geparkeerde auto meer dan 60 graden worden.flupp schreef op woensdag 9 april 2025 @ 19:44:
[...]
Had je dan last van de zon? Elk zijn ding, maar die 22€ had ik in mijn zakken laten zitten, om eerlijk te zijn.
SR+ rood , zwart , 19" | 27/9 bij Alphabet | RN10963 gekregen op 2/10 | Restrictie 1/11 (19/11 erafgehaald) | VIN: 23/11 | SMS:12/12 | Afhalen 18/12 MYJ, AWD, wit/zwart, 19", eAP
Gewoon in NL ook al, maar dat heeft de airco er zo uit.macedon schreef op maandag 2 juni 2025 @ 14:31:
[...]
Op de middelandse zee kan in je geparkeerde auto meer dan 60 graden worden.
Geen echte onderzoeken tegengekomen. Zoiets lijkt me ook moeilijk te meten als je er geen windtunnel voor hebt en voor velgdeksels gaan weinig mensen die moeite doen denk ik.
Maar ik las her en der wel eens 2-3 procenten verschil tussen een goede velgdeksel en een slechte.
Persoonlijk lijkt mij dat veel. Maar stel dat het een halve procent is, dan is dat voor mij al genoeg om eens serieus na te denken over velgdeksels.
Daarvoor kun je toch de cabin overheat protection instellen op bv 30 graden en dan met alleen de ventilator lucht van buiten laten circuleren? Met airco aan zal het stroomverbruik erg hoog worden.macedon schreef op maandag 2 juni 2025 @ 14:31:
[...]
Huidige 2e auto ventileert automatisch met stroom van zonnedak, werkt prima en geen gloeiend hete leren bekleding bij instappen. Parkeer daarom ook altijd in de zon. (Toyota Prius Solar)
Half procent serieus?this schreef op maandag 2 juni 2025 @ 15:15:
[...]
Geen echte onderzoeken tegengekomen. Zoiets lijkt me ook moeilijk te meten als je er geen windtunnel voor hebt en voor velgdeksels gaan weinig mensen die moeite doen denk ik.
Maar ik las her en der wel eens 2-3 procenten verschil tussen een goede velgdeksel en een slechte.
Persoonlijk lijkt mij dat veel. Maar stel dat het een halve procent is, dan is dat voor mij al genoeg om eens serieus na te denken over velgdeksels.
Airco ook maar uit dan?
Sentry uiteraard ook, niet ventileren of vooraf koelen. En natuurlijk ramen dicht tijdens het rijden.
Kieren extra afdichten met tape?
Dan nog de banden op 4 bar.
Zoiets heb ik ook wel eens gelezen maar dan zou het gaan over met of zonder doppen dat dit 2 á 3 procent zou schelen in het verbruik.
Ja maar inmiddels is je nepleer beschadigd.gjcvro schreef op maandag 2 juni 2025 @ 14:44:
[...]
Gewoon in NL ook al, maar dat heeft de airco er zo uit.
3 kinderen en de middelste wilt ook op de tablet kunnen. De enige oplossing tot op heden is de zuignap aan het dak. Maar vind ik, los van het zicht, absoluut niet een veilige oplossing.-MD- schreef op zondag 1 juni 2025 @ 23:29:
[...]
Op de middelste stoel? De armleuning omlaag en daar dan zo'n houder in de bekerhouder steken? Zie ze regelmatig voorbijkomen waar bestuurders ze gebruiken.
Maar ik denk eerder dat je bedoelt dat de tablet dan in het gezichtsveld is van de passagier die op de middelste stoel zit. Dat is een lastige, maar ik heb wel eens gezien dat iemand dat met een gespannen touwtje had gedaan tussen de twee hoofdsteunen van de voorstoelen. Of je daar nu blijer van gaat worden dan een zuignap tegen het dak aan is een tweede
Heb ook de originele van Tesla. Die bij de achterklep zit prima maar die voor het grote dakraam zit los en valt eruit. Moet 10 juni naar Tesla Groningen en dan krijg ik waarschijnlijk een andere.Alexander1984 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:51:
[...]
Die ik nu dus heb ik gewoon wat te klein en daar betaal je geen 125euro voor.
De stralingswarmte komt via je voorruit en zijruiten, amper via het dak. Dat voel je ook als je erin zit.macedon schreef op maandag 2 juni 2025 @ 14:31:
[...]
Geen woorden in de mond beginnen leggen hé.RaRo74 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 16:15:
[...]
Half procent serieus?
Airco ook maar uit dan?
Sentry uiteraard ook, niet ventileren of vooraf koelen. En natuurlijk ramen dicht tijdens het rijden.
Kieren extra afdichten met tape?
Dan nog de banden op 4 bar.
![]()
Zoiets heb ik ook wel eens gelezen maar dan zou het gaan over met of zonder doppen dat dit 2 á 3 procent zou schelen in het verbruik.
Ik heb het hier over velddeksels. Hoe je het draait of keert, het blijven plastieken deksels voor op je velgen. Als ik daar een halve procent mee kan winnen doe ik dat graag.
En sentry leg ik inderdaad zelden aan, dat verbruikt veel te veel.
[ Voor 4% gewijzigd door this op 03-06-2025 07:52 ]
Denk je?Maurice- schreef op maandag 2 juni 2025 @ 23:22:
[...]
De stralingswarmte komt via je voorruit en zijruiten, amper via het dak. Dat voel je ook als je erin zit.
Als ik op een zonnige dag terugkom in de auto, en gewoon mijn hand boven mijn hoofd hou kort bij het glazen dak, dan voel ik de enorme warmte, en dan kan ik amper mijn hand op dat glas houden.
Eerlijk... ik vind een glazen dak niks goed aan. Ik kijk daar nooit door. Veel liever een auto met een gewoon gesloten dak met lichte bekleding. Ook een open dak is iets wat ik ooit gehad heb en niet gebruik.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Vandaar ook dethis schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:51:
[...]
Geen woorden in de mond beginnen leggen hé.
Ik heb het hier over velddeksels. Hoe je het draait of keert, het blijven plastieken deksels voor op je velgen. Als ik daar een halve procent mee kan winnen doe ik dat graag.
En sentry leg ik inderdaad zelden aan, dat verbruikt veel te veel.
Maar stel je hebt een bereik van 400 km dan win je met een half procent 2 km extra.
Even iets te veel stroom geven en die halve procent is gelijk weer weg.
Lijkt dus niet de moeite.
Ik vind het geen probleem als de baas van mijn vrouw extra stoom betaalt voor rijden zonder die lelijke plastic kappen....
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Die dek ik ookMaurice- schreef op maandag 2 juni 2025 @ 23:22:
[...]
De stralingswarmte komt via je voorruit en zijruiten, amper via het dak. Dat voel je ook als je erin zit.
Krijgen Tesla's daar een ander stuur en stoelen dan?macedon schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:01:
[...]
Ze kunnen niet tegen de mediterraanse zon. Vooral de stuur.
Of blinderen ze alle ramen?
Dit was bij de oudere modellen wel een probleem ja, nu niet meer.macedon schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:01:
[...]
Ze kunnen niet tegen de mediterraanse zon. Vooral de het stuur.
En er staan echt wel Tesla's in veel warmere omgevingen dan het mediterraan gebied
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Iemand ervaring met de Pet Liner?
Heb het er met de €150 toch op gewaagd, omdat de veel goedkopere non-Tesla-varianten niet de bescherming bij de deuren hebben. Toch valt het vies tegen.
Je klikt de zijkanten netjes in de deur, maar zodra het raam weer omhoog schiet bij het dichtgooien van de deur, klikken de "haakjes" er weer uit. Redelijk waardeloos als je het mij vraagt, en dan is de meerprijs (~€130) het absoluut niet waard.
:strip_exif()/f/image/m1BfqnFqTirhJCE3qf3hBKFP.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb het er met de €150 toch op gewaagd, omdat de veel goedkopere non-Tesla-varianten niet de bescherming bij de deuren hebben. Toch valt het vies tegen.
Je klikt de zijkanten netjes in de deur, maar zodra het raam weer omhoog schiet bij het dichtgooien van de deur, klikken de "haakjes" er weer uit. Redelijk waardeloos als je het mij vraagt, en dan is de meerprijs (~€130) het absoluut niet waard.
:strip_exif()/f/image/m1BfqnFqTirhJCE3qf3hBKFP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RkvFSDziQdqt9QDWnJppWJKs.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit heb je uit welk onderzoek geleerd?macedon schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:01:
[...]
Ze kunnen niet tegen de mediterraanse zon. Vooral de stuur.
Dit soort posts voegen toch helemaal niets toe? ‘de stuur’ kan prima tegen de zon, ook als het pleuris heet is. Het is geen jaren 80-90 auto met plastic interieur hè…
"vegan" leer is letterlijk plasticSmobbo schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:44:
[...]
Dit heb je uit welk onderzoek geleerd?
Dit soort posts voegen toch helemaal niets toe? ‘de stuur’ kan prima tegen de zon, ook als het pleuris heet is. Het is geen jaren 80-90 auto met plastic interieur hè…
Dit zijn foto's van de afgelopen 1 tot 4 jaar op facebook heb gevonden binnen een paar minuten:
/f/image/V1Dwq2Kb2dZxEcWLJadpiIXB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/gMmwIVsd1godpVoQ0YN5xsRw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/grMidqCn9u39bTyQrG9UQNAf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nyciyonJsS0L0HbeiBeBwvFX.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb ook de originele vanwege de bescherming van de deuren en heel af en toe moet ie een drukker hebben, maar over het algemeen blijven de clipjes goed zitten bij mij, ook na het openen en sluiten van de achterdeuren. (MY 2022)Vermaeson schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:16:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Allemaal zoals ik aangaf de oudere modellen. Tegenwoordig geen issue meer.macedon schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:58:
[...]
"vegan" leer is letterlijk plastic
Dit zijn foto's van de afgelopen 1 tot 4 jaar op facebook heb gevonden binnen een paar minuten:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heeft iemand hier nog een tip voor goede zonneschermen voor de ramen achter? Zodat de kids niet te veel in de directe zon zit? Zelf al wat rond gekeken op Ali, maar nog niet iets gevonden wat mooi past.
Ik heb recent deze gekocht. Deze is volgend jaar weer herbruikbaar. Initieel wel iets meer werk, maar het resultaat is goed. Wel opletten dat je het aanbrengt tot ‘in’ de deurmicmulder schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 07:33:
Heeft iemand hier nog een tip voor goede zonneschermen voor de ramen achter? Zodat de kids niet te veel in de directe zon zit? Zelf al wat rond gekeken op Ali, maar nog niet iets gevonden wat mooi past.
https://www.conrad.nl/nl/...or-achterruit-756267.html
:strip_exif()/f/image/xvL7mEfaH88a1UNBg1GH48y7.jpg?f=fotoalbum_large)
Uit een rol kon ik net de twee achterzijruiten halen + de 2 kleine ruitjes. Daarvoor moest ik wel schuin knippen
[ Voor 5% gewijzigd door SalexSun op 04-06-2025 07:45 ]
LG monobloc s 5kW U44, 3kWp zuid, Model 3 SR+
Er zitten Highland en 1e generatie Model Y tussen. Die zou ik niet "oud" noemen. Enige nieuwer dan dit is Juniper. En daar gaan we nog zien van of de "leer" beter is.Damian schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:52:
[...]
Allemaal zoals ik aangaf de oudere modellen. Tegenwoordig geen issue meer.
Hier dezelfde ervaring met de petliner en M3 highland. Deurbescherming is onbruikbaar omdat bij openen van de deur deze er gelijk af vallen.Vermaeson schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:16:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als iemand hier een oplossing voor heeft dan hoor ik het graag. Tijdelijke oplossing nu is sokjes voor de hond, zodat deze het interieur niet kan beschadigen...
Omdat die auto's jonger zijn of omdat er een ander materiaal gebruikt is... ?Damian schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 21:52:
[...]
Allemaal zoals ik aangaf de oudere modellen. Tegenwoordig geen issue meer.
Dergelijke fenomenen komen door een combinatie van warmte en leeftijd.
Je zal dit meer zien in California dan in Noorwegen.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Ik had al zo'n vermoeden dat het brononderzoek van Facebook kwammacedon schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:58:
[...]
"vegan" leer is letterlijk plastic
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja er zijn mensen die een lelijk stuur hebben na een aantal jaar, ook bij Tesla. Daarmee is niet vastgesteld dat 'ze niet tegen de mediterrane zon kunnen', dit kan allerlei oorzaken hebben. Ja, ook de zon kan een oorzaak zijn, maar dat hoeft dus echt niet. Daarbij ging het eerder over hitte in de auto die verminderd wordt door een zonnescherm voor het dak. Het stuur heeft daar weinig tot geen baat bij, die krijgt zijn zonlicht toch echt vooral door de voorruit welke geen UV-bescherming heeft...
De stelligheid van je berichten is dus echt onnodig en onjuist. Je wil mensen waarschuwen dat lange tijd in de volle zon een auto interieur sneller verouderd, dat is oke, maar doe het dan ook op zo'n manier.
Jouw stuur. Kan mij niet schelen. Maar zoals ik zei ik gebruik in Zuid Europa niet alleen dakbeschermers maar beschermers voor alle ruiten (tenminste als de auto geparkeerd is).Smobbo schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:42:
[...]
Ik had al zo'n vermoeden dat het brononderzoek van Facebook kwam.
Ja er zijn mensen die een lelijk stuur hebben na een aantal jaar, ook bij Tesla. Daarmee is niet vastgesteld dat 'ze niet tegen de mediterrane zon kunnen', dit kan allerlei oorzaken hebben. Ja, ook de zon kan een oorzaak zijn, maar dat hoeft dus echt niet. Daarbij ging het eerder over hitte in de auto die verminderd wordt door een zonnescherm voor het dak. Het stuur heeft daar weinig tot geen baat bij, die krijgt zijn zonlicht toch echt vooral door de voorruit welke geen UV-bescherming heeft...
De stelligheid van je berichten is dus echt onnodig en onjuist. Je wil mensen waarschuwen dat lange tijd in de volle zon een auto interieur sneller verouderd, dat is oke, maar doe het dan ook op zo'n manier.
Ik heb van Tesla (binnen de garantie, 3 jaar oud) een nieuw stuur gekregen. Bij mij was er een luchtbel aan de onderkant van het stuur ontstaan. Daar komt geen zon. De lijm had los gelaten, Tesla heeft het prima opgelost.Smobbo schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:42:
[...]
Ja, ook de zon kan een oorzaak zijn, maar dat hoeft dus echt niet.
Heb je ook een foto van de buitenkant?SalexSun schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 07:43:
[...]
Ik heb recent deze gekocht. Deze is volgend jaar weer herbruikbaar. Initieel wel iets meer werk, maar het resultaat is goed. Wel opletten dat je het aanbrengt tot ‘in’ de deur
[Afbeelding]
Uit een rol kon ik net de twee achterzijruiten halen + de 2 kleine ruitjes. Daarvoor moest ik wel schuin knippen
Same, kunstleer was gaan blaren op de plek waar ik het stuur altijd vasthoudt. Ik heb altijd de stuurverwarming op max staan, wellicht dat dit ook de levensduur van de lijmlaag verkort maar heb netjes binnen de garantie een nieuw stuurtje gekregen.Blasterxp schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:42:
[...]
Ik heb van Tesla (binnen de garantie, 3 jaar oud) een nieuw stuur gekregen. Bij mij was er een luchtbel aan de onderkant van het stuur ontstaan. Daar komt geen zon. De lijm had los gelaten, Tesla heeft het prima opgelost.
De 2019 Model 3 LR AWD (met inmiddels 307.000km op de klok) van de ouders begon vlak voor hun vakantie vorige week het stuur van te bladeren. Heb via een adresje dat ik op Marktplaats tegen kwam een omruilstuur laten bekleden met écht leer (€300,-). Zou ergens vandaag of morgen binnen moeten komen. Ben benieuwd.
[ Voor 8% gewijzigd door Mar.tin op 04-06-2025 11:11 ]
Dat ziet er goed uit. Makkelijk aan te brengen zonder de luchtbellen?SalexSun schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 07:43:
[...]
Ik heb recent deze gekocht. Deze is volgend jaar weer herbruikbaar. Initieel wel iets meer werk, maar het resultaat is goed. Wel opletten dat je het aanbrengt tot ‘in’ de deur
[Afbeelding]
Bij mijn vorige auto's had ik privacyglas en klaagde de kleine niet over de zon, wilde juist het zonnescherm er af om beter naar buiten te kunnen kijken. Het heldere glas van de 3 geeft vaak klachten. Vaker al aan ruiten tinten gedacht, maar als dit ook werkt is het de gok waard.
Het is geperforeerde folie, dus luchtbellen is geen probleem. Ik denk dat het donkerder is dan de af-fabriek getinte ruiten van onze vorige toyota auris ts 2013.R-R-L schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:09:
[...]
Dat ziet er goed uit. Makkelijk aan te brengen zonder de luchtbellen?
Bij mijn vorige auto's had ik privacyglas en klaagde de kleine niet over de zon, wilde juist het zonnescherm er af om beter naar buiten te kunnen kijken. Het heldere glas van de 3 geeft vaak klachten. Vaker al aan ruiten tinten gedacht, maar als dit ook werkt is het de gok waard.
In sommige omstandigheden met een bepaalde stand van de zon kijkt het wel moeilijker, met name bij afrijden rotones merkbaar, maar prima acceptabel
LG monobloc s 5kW U44, 3kWp zuid, Model 3 SR+
Hallo allemaal,
Sinds een paar weken ben ik de trotse eigenaar van een Tesla Model Y Performance in Cherry Red 🚗✨. Voor mij is het de allereerste Tesla, dus even wennen aan alles, maar eerlijk is eerlijk: het went snel en ik ben inmiddels behoorlijk enthousiast.
Gelukkig had de vorige eigenaar al flink geïnvesteerd in rubberen matten (waar de meningen over verdeeld zijn, maar ik vind ze verrassend mooi) én opbergvakken in de kofferbak aan beide zijden en in de middenconsole. Ideaal qua indeling.
Ondertussen heb ik alle 144 pagina’s hier doorgespit 😅 en al veel geleerd van jullie bijdragen, echt top hoe actief en behulpzaam deze community is! Ik ben zelf nu aan het oriënteren op accessoires voor comfort, reizen én een beetje exterieur-tweaking.
Omdat we in juli met de auto naar Spanje rijden en ik sowieso al zo’n 800–1000 km per week rijd, kijk ik naar een paar praktische toevoegingen. Ik kwam uit bij onderstaande accessoires via TLYard. Deze site werd eerder even genoemd, maar ik kon er niet veel ervaring van leden over vinden.
Hebben jullie ervaring met de kwaliteit/levering van onderstaande producten?
🔸 Achterste scherm voor entertainment:
Model 3/Y 8.6 inch Hansshow Rear Display
Lijkt me ideaal voor lange ritten, vooral voor de kinderen.
🔸 Verborgen koelbox in de kofferbak (15L):
https://tlyard.com/nl/pro...ng?variant=43931990950126
Gezien mijn rijgedrag lijkt het me fijn om onderweg iets kouds te kunnen pakken.
Verder vorige week nog een opbergbak onder de stoel gekocht, past goed, zolang de stoel niet op de laagste stand staat. Tot slot zoek ik nog een stevige tablet-houder voor de achterstoelen. Iemand daar nog een goede suggestie voor?
Alle feedback, tips of foto’s van jullie installaties zijn welkom! 👊
Dank alvast
Sinds een paar weken ben ik de trotse eigenaar van een Tesla Model Y Performance in Cherry Red 🚗✨. Voor mij is het de allereerste Tesla, dus even wennen aan alles, maar eerlijk is eerlijk: het went snel en ik ben inmiddels behoorlijk enthousiast.
Gelukkig had de vorige eigenaar al flink geïnvesteerd in rubberen matten (waar de meningen over verdeeld zijn, maar ik vind ze verrassend mooi) én opbergvakken in de kofferbak aan beide zijden en in de middenconsole. Ideaal qua indeling.
Ondertussen heb ik alle 144 pagina’s hier doorgespit 😅 en al veel geleerd van jullie bijdragen, echt top hoe actief en behulpzaam deze community is! Ik ben zelf nu aan het oriënteren op accessoires voor comfort, reizen én een beetje exterieur-tweaking.
Omdat we in juli met de auto naar Spanje rijden en ik sowieso al zo’n 800–1000 km per week rijd, kijk ik naar een paar praktische toevoegingen. Ik kwam uit bij onderstaande accessoires via TLYard. Deze site werd eerder even genoemd, maar ik kon er niet veel ervaring van leden over vinden.
Hebben jullie ervaring met de kwaliteit/levering van onderstaande producten?
🔸 Achterste scherm voor entertainment:
Model 3/Y 8.6 inch Hansshow Rear Display
Lijkt me ideaal voor lange ritten, vooral voor de kinderen.
🔸 Verborgen koelbox in de kofferbak (15L):
https://tlyard.com/nl/pro...ng?variant=43931990950126
Gezien mijn rijgedrag lijkt het me fijn om onderweg iets kouds te kunnen pakken.
Verder vorige week nog een opbergbak onder de stoel gekocht, past goed, zolang de stoel niet op de laagste stand staat. Tot slot zoek ik nog een stevige tablet-houder voor de achterstoelen. Iemand daar nog een goede suggestie voor?
Alle feedback, tips of foto’s van jullie installaties zijn welkom! 👊
Dank alvast
Geen ervaring, maar dat is wel serieus geld voor een 15L koelbox. Een 35L box in de sub trunk heb je voor minder: https://www.amazon.nl/Alp...vrachtwagen/dp/B0DNYGRZND. Met Alpicool boxen heb ik wel ervaring - en die is prima.
@Gentleman-Zalm
Ik heb die 35L koelbox waar @jvd-nl naar verwijst sinds een week in gebruik in mijn Model Y Juniper. Ding past perfect in de subtrunk. De compressor is bijna onhoorbaar (als je er naast staat dan hoor je 'm zachtjes). Heb er uiteindelijk via een aanbieding bij Amazon DE €275,- voor betaald (incl verzenden).
Zit zelfs bluetooth op (Link naar de app in de Apple appstore: Alpicool). Hiermee kun je de koelbox oa aan/uitzetten en de temperatuur instellen. (De app start de 1e keer standaard op in het Chinees, dus was even zoeken om deze op Engels in te stellen).
Tip: neem de koelbox na ontvangst niet meteen in gebruik, maar laat deze eerst minimaal 6 uur staan op een vlakke ondergrond (ik heb 'm zelfs 24 uur laten rusten).
Ik heb die 35L koelbox waar @jvd-nl naar verwijst sinds een week in gebruik in mijn Model Y Juniper. Ding past perfect in de subtrunk. De compressor is bijna onhoorbaar (als je er naast staat dan hoor je 'm zachtjes). Heb er uiteindelijk via een aanbieding bij Amazon DE €275,- voor betaald (incl verzenden).
Zit zelfs bluetooth op (Link naar de app in de Apple appstore: Alpicool). Hiermee kun je de koelbox oa aan/uitzetten en de temperatuur instellen. (De app start de 1e keer standaard op in het Chinees, dus was even zoeken om deze op Engels in te stellen).
Tip: neem de koelbox na ontvangst niet meteen in gebruik, maar laat deze eerst minimaal 6 uur staan op een vlakke ondergrond (ik heb 'm zelfs 24 uur laten rusten).
[ Voor 11% gewijzigd door Zerobase op 05-06-2025 07:08 ]
Iemand toevallig al bluetooth koptelefoons voor in de Model Y Juniper gekocht voor de niet pedagogisch verantwoorde optie om je kids te vermaken tijdens een lange rit?
Tof, ik heb de doos met handleiding en al in de kliko gepleurt, dus had deze functionaliteit gemist (zit ook op mijn dometics namelijk)Zerobase schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:02:
@Gentleman-Zalm
Erg prima koelkastje, enige nadeel zover is dat je er niet bij kan als je achterbak vol staat
Met aankomend "mannenweekeind" in september gaat wel weer gewoon m'n grote CFX3 55L van dometic mee, lekker groot, en voornamelijk praktisch als die niet in de auto staat waar ik ook wil slapen.
[ Voor 13% gewijzigd door Mar.tin op 05-06-2025 10:27 ]
besteld. Kan geen buil vallen om het te proberen
Yep, Belkin Soundform Mini. Werkt uitstekend, 2 Bluetooth connecties.Antekw schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 08:50:
Iemand toevallig al bluetooth koptelefoons voor in de Model Y Juniper gekocht voor de niet pedagogisch verantwoorde optie om je kids te vermaken tijdens een lange rit?
[ Voor 3% gewijzigd door Shenk86 op 05-06-2025 16:42 ]
Ff gecheckt 30 uur afspeeltijd, usb c aansluiting en momenteel in de aanbieding bij amazon.Shenk86 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:42:
[...]
Yep, Belkin Soundform Mini. Werkt uitstekend, 2 Bluetooth connecties.
Gelijk 2* besteld , thanks!
daarop inhakend. hoeveel koptelefoons kunnen er op aangesloten worden? (iets met 3 kinderen).
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Graag gedaan, snelle beslisser. Kwamen uit reviews naar voren als goede koptelefoons voor kids.Antekw schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:03:
[...]
Ff gecheckt 30 uur afspeeltijd, usb c aansluiting en momenteel in de aanbieding bij amazon.
Gelijk 2* besteld , thanks!
In de handleiding staat dat je maximaal 2 headsets kan koppelen met het achter scherm.Geckoo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:29:
daarop inhakend. hoeveel koptelefoons kunnen er op aangesloten worden? (iets met 3 kinderen).
Ik denk dat je er meer kan koppelen, maar er kunnen er maar 2 tegelijk 'actief' zijn.Shenk86 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 19:30:
[...]
In de handleiding staat dat je maximaal 2 headsets kan koppelen met het achter scherm.
Zelfde als voorin de auto. Maximum 2 BT devices tegelijk. (2 telefoons, 1 telefoon / 1 game controller, ...)
@Mar.tin Is niet erg dat je die handleiding hebt weggegooid. Staat namelijk niks in over bluetooth. Maar het werkt dus wel.
Mar.tin schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:26:
[...]
Tof, ik heb de doos met handleiding en al in de kliko gepleurt, dus had deze functionaliteit gemist (zit ook op mijn dometics namelijk)
Erg prima koelkastje, enige nadeel zover is dat je er niet bij kan als je achterbak vol staatZou niet weten hoe je dat op moet lossen.
Met aankomend "mannenweekeind" in september gaat wel weer gewoon m'n grote CFX3 55L van dometic mee, lekker groot, en voornamelijk praktisch als die niet in de auto staat waar ik ook wil slapen.
Het werkt fantastisch. Heel prima om bij te houden hoe koud die is, extra prima dat je onder advanced settings ook nog aan de hysteresis kan knutselen.Zerobase schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 12:28:
@Mar.tin Is niet erg dat je die handleiding hebt weggegooid. Staat namelijk niks in over bluetooth. Maar het werkt dus wel.
[...]
Maximaal 2 idd. Daarnaast is het best wel irritant dat alleen de video opties via de headset lopen en spotify niet…Geckoo schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:29:
Thanks allemaal voor het meedenken!Mar.tin schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:26:
[...]
Tof, ik heb de doos met handleiding en al in de kliko gepleurt, dus had deze functionaliteit gemist (zit ook op mijn dometics namelijk)
Erg prima koelkastje, enige nadeel zover is dat je er niet bij kan als je achterbak vol staatZou niet weten hoe je dat op moet lossen.
Klopt inderdaad: voor die prijs krijg je bij Alpicool meer inhoud en ik snap helemaal dat dat voor sommige toepassingen veel praktischer is. Maar zoals ook al werd gezegd: als je achterbak vol ligt (zoals bij ons straks richting Spanje 😅), kom je er dan niet makkelijk bij. En eerlijk gezegd heb ik ook helemaal niet zóveel koelruimte nodig.
Daarom leek mij zo’n compact koelkastje aan de zijkant van de kofferbak juist ideaal. Niet per se om halve supermarkten in te bewaren, maar gewoon een paar flesjes koud water of blikjes voor onderweg. Qua prijs wel stevig inderdaad, maar ik zag dat TLYard geregeld kortingscodes heeft (ik vond er een voor 25% korting), en dan wordt het al wat interessanter. Maar begrijp de afweging zeker.
Hebben jullie trouwens ervaring met bestellen via TLYard? Qua levering en service?
Welke doekjes gebruiken jullie voor het reinigen van het vegan leather in jullie tesla?
Microvezel met water uit de kraan. Droog maken met een theedoek.WouterL schreef op zondag 8 juni 2025 @ 13:27:
Welke doekjes gebruiken jullie voor het reinigen van het vegan leather in jullie tesla?
Welke maat heb je gekocht?SalexSun schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 07:43:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb een vraag m.b.t. de Commander.
Kan je met een Commander de volgende zaken automatiseren:
Bij instappen:
- Dimlicht aan
- Alle irritante piepjes (snelheid) uit
- Rijstrook-assistent uitschakelen
Bij uitstappen:
- Verlichting weer uit of op Auto
Alvast bedankt voor de reactie!
Bij instappen:
- Dimlicht aan
Bij uitstappen:
Tesla MYJ SR | 4.070WP Z/O + 2.100WP N/W | Home Assistant
Antwoord op je vragen en zojuist nog in de S3XY app doorgespit, maar mocht ik het mis hebben. Ik hoor graag van de andere gebruikers waar dit staat.V-8 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:43:
Ik heb een vraag m.b.t. de Commander.
Bij instappen:
- Dimlicht aan
Bij uitstappen:
De ISA (irritante piepjes bij overschrijding snelheid) is uit te zetten. Ik heb de commander alleen hierom gekocht.....
Rijstrook en dimlichten aan niet.
Wel is het mogelijk om de DRL achterlichten definitief aan te zetten (is nog wel BETA en kan soms flikkeren)
Bij uitstappen verlichting weer op uit of Auto is niet mogelijk (althans ik kan het nergens vinden)
Continu Autopilot heb ik ook blij mee.
Met dank aan @Hunkaroglu heb ik deze telefoonhouder besteld: https://amzn.eu/d/aGDEzFG
Voordeel: geen 3M sticker :-) Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Dankjewel!trangelang schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:13:
[...]
Antwoord op je vragen en zojuist nog in de S3XY app doorgespit, maar mocht ik het mis hebben. Ik hoor graag van de andere gebruikers waar dit staat.
De ISA (irritante piepjes bij overschrijding snelheid) is uit te zetten. Ik heb de commander alleen hierom gekocht.....![]()
Rijstrook en dimlichten aan niet.
Wel is het mogelijk om de DRL achterlichten definitief aan te zetten (is nog wel BETA en kan soms flikkeren)
Bij uitstappen verlichting weer op uit of Auto is niet mogelijk (althans ik kan het nergens vinden)
Continu Autopilot heb ik ook blij mee.
Top dat de ISA uit te zetten zijn. Jammer dat dimlicht en rijstrook niet kan!
DRL aan achterlicht koppelen is ook prima, ik wil gewoon altijd verlichting aan hebben, voor én achter.
Achterlichten ook overdag aan kan wel via de commanderV-8 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:36:
[...]
Dankjewel!
Top dat de ISA uit te zetten zijn. Jammer dat dimlicht en rijstrook niet kan!
DRL aan achterlicht koppelen is ook prima, ik wil gewoon altijd verlichting aan hebben, voor én achter.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Top, dat is iig al iets!Hmtsjmftsch schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 12:39:
[...]
Achterlichten ook overdag aan kan wel via de commander
Is dat eigenlijk wel nodig bij de highland en Juniper? Is dat niet vanaf fabriekswege al?Hmtsjmftsch schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 12:39:
[...]
(ik heb een highland, maar het het eerlijk gezegd nooit gecontroleerd
thanks, die ga ik ook bestellen!turkeyhakan schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:15:
Met dank aan @Hunkaroglu heb ik deze telefoonhouder besteld: https://amzn.eu/d/aGDEzFG
Memories of yesterday, will grow, but never die
Heb ik weer uitgeschakeld (my24) , ze bleven knipperen. Functie is nog betaHmtsjmftsch schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 12:39:
[...]
Bij de highland staan ze standaard aan jagjcvro schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 17:17:
[...]
Is dat eigenlijk wel nodig bij de highland en Juniper? Is dat niet vanaf fabriekswege al?
(ik heb een highland, maar het het eerlijk gezegd nooit gecontroleerd)
Musk doet beroep op RDW om Tesla’s Autopilot ‘Europese wegen veiliger te laten maken’
https://www.bnr.nl/nieuws...n-veiliger-te-laten-maken
https://www.bnr.nl/nieuws...n-veiliger-te-laten-maken
[ Voor 27% gewijzigd door Hunkaroglu op 11-06-2025 22:17 ]
Hey allemaal,
Vandaag heb ik de auto gewassen en zak een klein plekje steenslag op de motorkap. Welk merk lakstift kunnen jullie aanraden? Het betreft een highland model 3 pearl white.
Ik heb geen polijstmachine, is het perse nodig/aan te raden om dit wel te polijsten?
Tnx
Vandaag heb ik de auto gewassen en zak een klein plekje steenslag op de motorkap. Welk merk lakstift kunnen jullie aanraden? Het betreft een highland model 3 pearl white.
Ik heb geen polijstmachine, is het perse nodig/aan te raden om dit wel te polijsten?
Tnx
Ik had dezelfde. In zijn eerste maand alAngriebirdie schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 17:02:
Hey allemaal,
Tnx

Heeft iemand wel eens een passende organiser voor om de sub-trunk gevonden? En voor de frunk?
Zoiets?gjcvro schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 18:53:
Heeft iemand wel eens een passende organiser voor om de sub-trunk gevonden? En voor de frunk?
https://nl.aliexpress.com...%3Asearch%7Cquery_from%3A
Euh, ja, was wel handig geweest als ik had gezegd dat het om een model 3 gaat, die is toch niet hetzelfde?
Iemand ervaring met dit scherm? Ik mis echt Apple Carplay in de Y Juniper en zie dit wel als een goeie oplossing:
https://nl.aliexpress.com...%210&gatewayAdapt=glo2nld
Wat welke functie mis je dan?Cobraa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:03:
Iemand ervaring met dit scherm? Ik mis echt Apple Carplay in de Y Juniper en zie dit wel als een goeie oplossing:
De integratie van waze is prachtig, maar heb je deze al eens gezien: https://teslawaze.azurewebsites.net/
Ik heb hem gebookmarkt in de browser en kijk voor vertrek vaak even of er controles of andere calamiteiten zijn op de route.
Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, steenkoolvrij sinds 1962
Ik vind voor het navigeren de Tesla navigatie super. Bij mij heeft waze me al zo vaak binnendoor gestuurd wat uiteindelijk veel langer duurde...
Maar ieder zijn voorkeur. Maar waarom een scherm monteren waarop je dan weer carplay projecteert? Een telefoonhouder is toch 100 keer eenvoudiger?
ken deze site niet, gebruik je hem ook tijdens het rijden?bert pit schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:26:
[...]
De integratie van waze is prachtig, maar heb je deze al eens gezien: https://teslawaze.azurewebsites.net/
Ik heb hem gebookmarkt in de browser en kijk voor vertrek vaak even of er controles of andere calamiteiten zijn op de route.
Vind telefoon scherm te klein en vind het net allemaal wat netter op het main schermjongetje schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:28:
[...]
Ik vind voor het navigeren de Tesla navigatie super. Bij mij heeft waze me al zo vaak binnendoor gestuurd wat uiteindelijk veel langer duurde...
Maar ieder zijn voorkeur. Maar waarom een scherm monteren waarop je dan weer carplay projecteert? Een telefoonhouder is toch 100 keer eenvoudiger?
tuurlijkCobraa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:33:
[...]
ken deze site niet, gebruik je hem ook tijdens het rijden?
Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, steenkoolvrij sinds 1962
Ik vind mijn oplossing (smartphone houder) toch een pak makkelijker qua montage dan het scherm hierboven. Qua montage moet er toch het één en ander open gemaakt worden en ziet er minder eenvoudig uit als bij S3XY commander plaatsen. En bij korte ritjes gebruik ik het zelf niet!Cobraa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:33:
Vind telefoon scherm te klein en vind het net allemaal wat netter op het main scherm
[ Voor 5% gewijzigd door RigolleM op 18-06-2025 08:47 ]
snip: voor vraag en aanbod
[ Voor 104% gewijzigd door We Are Borg op 18-06-2025 14:45 ]
Iemand een suggestie voor (bescherm)hoezen voor de achterbank? Ik had hoezen uit m'n vorige auto gebruikt maar die hebben allemaal zwarte stipjes op de witte bekleding achtergelaten. 
Bedoeld om kinderzitjes op te plaatsen zodat de originele bekleding niet beschadigd.
Bedoeld om kinderzitjes op te plaatsen zodat de originele bekleding niet beschadigd.
[ Voor 19% gewijzigd door Beekforel op 19-06-2025 20:27 ]
Ik heb twee van deze. Beschermt prima. Niet duur.Beekforel schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 20:27:
Iemand een suggestie voor (bescherm)hoezen voor de achterbank? Ik had hoezen uit m'n vorige auto gebruikt maar die hebben allemaal zwarte stipjes op de witte bekleding achtergelaten.
https://a.aliexpress.com/_EJoQA2S
Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.