• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:30

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Fire69 schreef op maandag 24 november 2025 @ 08:16:
Ik heb even verder gezocht en gevonden in dezelfde Ali-winkel :)
Deze zijn het: https://nl.aliexpress.com/item/1005009025718717.html
Vind het altijd zo onduidelijk welke ik dan moet bestellen.
Rij zelf een Model 3 2019.

Onder specificaties staat dat ik dan Type 1 moet hebben.
En in de vrije tekst eronder staat weer Type 2.
Welke is nu Type 1 en welke is Type 2?

En moet ik dan "Only TSL 2PCS" voor alleen de letters hebben? Want logo wil ik dan weer niet.

Blijft lastig met Ali

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:23
WishmasterNL schreef op maandag 24 november 2025 @ 11:31:
[...]

Vind het altijd zo onduidelijk welke ik dan moet bestellen.
Rij zelf een Model 3 2019.

Onder specificaties staat dat ik dan Type 1 moet hebben.
En in de vrije tekst eronder staat weer Type 2.
Welke is nu Type 1 en welke is Type 2?

En moet ik dan "Only TSL 2PCS" voor alleen de letters hebben? Want logo wil ik dan weer niet.

Blijft lastig met Ali
Ik heb 2x de 'Only TSL 2PCS' besteld (voor en achter). Dit is enkel met tekst.
Of ze ook passen in een M3 uit 2019... Ik dacht dat ze allemaal hetzelfde waren, maar dat kan ik je niet garanderen :)

• WishmasterNL

WishmasterNL

Fire69 schreef op maandag 24 november 2025 @ 11:48:
[...]

Of ze ook passen in een M3 uit 2019... Ik dacht dat ze allemaal hetzelfde waren, maar dat kan ik je niet garanderen :)
Ik heb gewoon 2 setjes besteld.
Kwam ik met coupon BFNL03 uit op net geen €16 en daar krijg ik nog 20% van terug via Scoupy. Effectief dus <€13. Daar wil ik wel een risico voor lopen.

Thanks in ieder geval!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:13

tomic

Smexylittlebabe!

Fire69 schreef op maandag 24 november 2025 @ 11:48:
[...]

Welke heb jij dan? want ik heb ook wel interesse voor mijn model 3 2022. :*)

Toch maar een weblog?

• Fire69
Goeie deal! :)
tomic schreef op maandag 24 november 2025 @ 14:13:
[...]

Welke heb jij dan? want ik heb ook wel interesse voor mijn model 3 2022. :*)
Vergeten te vermelden, ik heb een MY Juniper.

• JP1310
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:06
Spatlappen

Heeft er hier iemand de originele spatlappen van Tesla op zijn/haar M3 gezet? Ik had eerder van Basenor maar die zijn door een monteur met de bandenwissel kapot gereden op de brug. Degene van Tesla zelfs zijn flexibel en daarmee voorkom ik hopelijk dat gedoe in de toekomst.

Vraag: er staat iets over "wegsnijden" van een stuk. Weet iemand wat ze precies bedoelen?

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2kfqV4gTrWF1VXZnKF4XvxsaHa0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xvbMoAMXLaS6YZjMNuago3jB.jpg?f=fotoalbum_large
Uiteindelijk heb ik zojuist deze besteld.
Ietsjes duurder. 30 met korting. Maar ik herken de kwaliteit/identiek ontwerp als voorgaande set van mijn Audi.
Daar had ik eerst ook setjes in die 'andere' goedkopere looks, met zo'n schuifje aan de zijkant waarmee je het glaasje moet richten etc.
Als ik die grond projectie altijd vergeleek met o.e.m. dan was het maar matig.
Toen dus zo'n set gekocht die zelfde form factor heeft als origineel. En dat was het qua projectie scherpte dan ook...

Dus nu dat ook gedaan voor mijn MY. 4x.

Ben terwijl ik dit tik toevallig bij een Tesla service center.
Zag daar de grond projectie op de originele nieuwe MY Performance. Is ook zo rag-scherp en daardoor zie je het dus ook perfect overdag op de vloer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jTcBp8nY6Qt8-vbi2tnHYJXUxgs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4vt5Q4ZNVX64pUiTjKw0Q0tg.jpg?f=fotoalbum_large

• Fire69
Allewijn schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:06:
[...]
met zo'n schuifje aan de zijkant waarmee je het glaasje moet richten etc.
Naar waar moet je richten dan? Het is toch altijd recht naar beneden? :P
Dat hebben mijn Ali-lampjes niet hoor :)

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-12 15:44

lasharor

7 december 2004

Fire69 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 16:10:
[...]

Naar waar moet je richten dan? Het is toch altijd recht naar beneden? :P
Dat hebben mijn Ali-lampjes niet hoor :)
Het gaat om het scherpstellen. Ik heb na ~4 jaar met Aliexpress lampjes (Audi) wel dat ze een beetje minder beginnen te worden. Maar een goede tip is dan om de slechte lampjes naar de achterportieren te verplaatsen. Die gebruik ik een stuk minder.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:40
Allewijn schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:06:
[Afbeelding]
Uiteindelijk heb ik zojuist deze besteld.
Ietsjes duurder. 30 met korting. Maar ik herken de kwaliteit/identiek ontwerp als voorgaande set van mijn Audi.
Daar had ik eerst ook setjes in die 'andere' goedkopere looks, met zo'n schuifje aan de zijkant waarmee je het glaasje moet richten etc.
Als ik die grond projectie altijd vergeleek met o.e.m. dan was het maar matig.
Toen dus zo'n set gekocht die zelfde form factor heeft als origineel. En dat was het qua projectie scherpte dan ook...

Dus nu dat ook gedaan voor mijn MY. 4x.

Ben terwijl ik dit tik toevallig bij een Tesla service center.
Zag daar de grond projectie op de originele nieuwe MY Performance. Is ook zo rag-scherp en daardoor zie je het dus ook perfect overdag op de vloer.

[Afbeelding]
Deze spreken mij ook aan, heb je toevallig een directe link? Wel dubbel zo duur, maar deze lijken inderdaad op het origineel. Als je het overdag ook ziet is dat wel gaaf. De goedkope(zaten er al in toen ik hem kocht) zie je in het donker ook moeilijk als er een lichtbron in de buurt is.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-12 13:37
Sypheron schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 11:19:
Op mijn accessoirelijst staat het volgende:
  • 3W Liners volledige all weather mattenset
  • 3W Car Door Sill Protector (incl rand bij kofferbak)
  • Enhance Commander & Knob
  • SSD voor opslag dashcam/sentry, muziek
  • Stoel beschermers voor aan de achterkant van de voorstoelen (Ali Express gekocht)
  • Stoel beschermers voor de achterzittingen ivm kinderstoeltjes
  • Center console tray (Tesla of Spigen)
  • MAG safe telefoonhouder ofwel voor aan het scherm of voor achter het stuur
  • Kofferbakorganiser voor aan de achterstoelen te monteren (Ali Express gekocht)
  • Covers voor over de ventilatiegaten onder de voorstoelen
  • Prullenbakje voor in voorportier (Ali Express gekocht)
  • Set jack pads (Waarschijnlijk Spigen)
  • Tesla bandenreparatieset
  • Degelijke Safety hamer (is wel nodig met dat dubbel gelaagd glas, mogelijk zelfs kijken naar een glasmes ipv hamer)
Welke stoelbeschermers heb je aan de achterkant van de voorstoelen, en bij de achter zittingen?

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:53
HaNS1443 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 22:00:
[...]

Welke stoelbeschermers heb je aan de achterkant van de voorstoelen, en bij de achter zittingen?
Ik heb deze besteld als bescherming voor de kinderstoelen.

En deze als bescherming tegen het schoppen. Staat niet specifiek bij dat ze op een Juniper passen maar volgens de reviews zou dit geen probleem moeten zijn.

Heb ze nog niet kunnen proberen/passen want de auto moet nog geleverd worden :o

• Allewijn
  • Niet online
Daniel. schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 21:24:
[...]

Deze spreken mij ook aan, heb je toevallig een directe link? Wel dubbel zo duur, maar deze lijken inderdaad op het origineel. Als je het overdag ook ziet is dat wel gaaf. De goedkope(zaten er al in toen ik hem kocht) zie je in het donker ook moeilijk als er een lichtbron in de buurt is.
Zit in je PB.

• TJGKessels
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-11 16:10
JP1310 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:15:
Spatlappen

Heeft er hier iemand de originele spatlappen van Tesla op zijn/haar M3 gezet? Ik had eerder van Basenor maar die zijn door een monteur met de bandenwissel kapot gereden op de brug. Degene van Tesla zelfs zijn flexibel en daarmee voorkom ik hopelijk dat gedoe in de toekomst.

Vraag: er staat iets over "wegsnijden" van een stuk. Weet iemand wat ze precies bedoelen?
Ik heb de originele spatlappen op mij model Y Juniper gezet. Je hoeft niets weg te snijden, gewoon plug en play! Binnen een paar minuten gepiept, zelfs met twee linkerhanden.

• TJGKessels
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-11 16:10
LastSamurai schreef op woensdag 12 november 2025 @ 15:42:
Weet iemand of de opbergbakken voor de kofferbak voor de Model Y Juniper ook in Europa verkocht gaan worden ? Ik zie namelijk in de US webshop passende bakken voor de Juniper maar niet in de NL webshop.
Iemand die weet hoe ik aan originele opbergbakken kan komen? Of meer informatie heeft wanneer ze weer te bestellen zijn? Ze waren al vrij snel uitverkocht op de Teslashop en ik heb ze sindsdien niet meer voorbij zien komen...

• JP1310
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:06
TJGKessels schreef op woensdag 26 november 2025 @ 15:50:
[...]

Ik heb de originele spatlappen op mij model Y Juniper gezet. Je hoeft niets weg te snijden, gewoon plug en play! Binnen een paar minuten gepiept, zelfs met twee linkerhanden.
Ze hebben het over een bout aan de onderkant dorpel. Daar zit bij de highland alleen volgens mij een clip, geen bout. Sorry, blijkbaar 3 linkerhanden...

• Sypheron
Stomme vraag wellicht, maar zaken zoals de granny charger en de luchtcompressor & reparatie set, is dat iets wat bij Tesla in een service center standaard op voorraad ligt om aan te schaffen? Of moet dat via de website?

EDIT: Toch maar via de website besteld, is gratis verzending en meteen een plug meekunnen bestellen voor de UK.

[ Voor 20% gewijzigd door Sypheron op 26-11-2025 21:12 ]

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:53
@Sypheron Die granny kan handig zijn voor nood. Maar ik heb nooit het nut ingezien van die schuimflessen waarmee je je velg maar de vernieling helpt. Kun je er hopelijk een stukje mee rijden voor nood en je moet alsnog de band wisselen en die troep van je velg af zien te krijgen.
Dan kun je beter een reserve wiel meenemen (of pechhulp buitenland afsluiten).

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:05

GVR

Sypheron schreef op woensdag 26 november 2025 @ 08:22:
[...]

Ik heb deze besteld als bescherming voor de kinderstoelen.

En deze als bescherming tegen het schoppen. Staat niet specifiek bij dat ze op een Juniper passen maar volgens de reviews zou dit geen probleem moeten zijn.

Heb ze nog niet kunnen proberen/passen want de auto moet nog geleverd worden :o
Dat type stoel "schop" beschermers heb ik ook, nu 1,5 jr in de auto, bij eentje gaat de rand los. Voor dat geld gewoon tevreden en indien nodig bestel ik een setje nieuwe.

• Sypheron
jongetje schreef op woensdag 26 november 2025 @ 21:43:
@Sypheron Die granny kan handig zijn voor nood. Maar ik heb nooit het nut ingezien van die schuimflessen waarmee je je velg maar de vernieling helpt. Kun je er hopelijk een stukje mee rijden voor nood en je moet alsnog de band wisselen en die troep van je velg af zien te krijgen.
Dan kun je beter een reserve wiel meenemen (of pechhulp buitenland afsluiten).
Ik heb ook wel daadwerkelijk pechhulp voor het buitenland. Maar voor dat geld is dit gewoon extra safety voor het geval het toch een keer van pas komt en je mogelijk op een plek staat waar je heel snel weg wil zonder je velg helemaal kapot te rijden.

• LastSamurai
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-12 13:37
Rare vraag, maar weet iemand of de "On the Road-kop" koffiemok van 35 Euro past in de bekerhouders van de Juniper ? Ik lees in sommige reviews dat hij niet overal past.
Mijn Nespresso koffiemok is namelijk net te breed....

• Allewijn
  • Niet online
LastSamurai schreef op donderdag 27 november 2025 @ 11:04:
Rare vraag, maar weet iemand of de "On the Road-kop" koffiemok van 35 Euro past in de bekerhouders van de Juniper ? Ik lees in sommige reviews dat hij niet overal past.
Mijn Nespresso koffiemok is namelijk net te breed....
Mijn Nespresso travel mug past easy.
Of zijn de gaten can de Juniper kleiner?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/90QNjgBnm2Ap1PBrSwAdFdjoohU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MnJNJRxeznZP4F0TxzHGDSKB.jpg?f=fotoalbum_large

En heb ook nog dat dikkere model en die past ook perfect:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wcx7TtcRS2yqBlkjaVfM1YS5bFU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KHmu8pLgjnemh71SLvsPJWnx.jpg?f=user_large

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Maurice- schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 12:03:
Iemand ervaring met deze?
[Afbeelding]

Voor de lange afstand wel fijn om wat meer steun te hebben aan het einde.
Ik krijg ook na een uur of 2 last van mijn benen. Ik ben zelf ruim 187cm lang. De M3 stoelen zijn gewoon te kort voor mij.
Dit lijkt me een mooie oplossing, maar... Mijn vrouw heeft kortere benen dan ik, en ik ben bang dat het dan voor haar weer te lang wordt.

Ik zie dat er ook zoiets bestaat:
https://nl.aliexpress.com...25829%7C_p_origin_prod%3A

Misschien is dat iets voor mij.

[ Voor 31% gewijzigd door Gumball op 27-11-2025 13:10 ]

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-12 19:23

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Allewijn schreef op donderdag 27 november 2025 @ 12:17:
[...]

[Afbeelding]

En heb ook nog dat dikkere model en die past ook perfect:
[Afbeelding]
In de Highland en wellicht ook de Juniper zitten er verticale rubber stroken in de cupholder, om de inhoud vaster te houden. Het tweede model heb ik ook en past niet, nu het gekleurde plastic eraf gehaald en het pas wel (net).

• SpikeHome
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-12 18:36
Gumball schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:09:
[...]

Ik krijg ook na een uur of 2 last van mijn benen. Ik ben zelf ruim 187cm lang. De M3 stoelen zijn gewoon te kort voor mij.
Dit lijkt me een mooie oplossing, maar... Mijn vrouw heeft kortere benen dan ik, en ik ben bang dat het dan voor haar weer te lang wordt.

Ik zie dat er ook zoiets bestaat:
https://nl.aliexpress.com...25829%7C_p_origin_prod%3A

Misschien is dat iets voor mij.
Laat maar weten hoe het bevalt :9

• LastSamurai
mkrmr schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:15:
[...]

In de Highland en wellicht ook de Juniper zitten er verticale rubber stroken in de cupholder, om de inhoud vaster te houden. Het tweede model heb ik ook en past niet, nu het gekleurde plastic eraf gehaald en het pas wel (net).
Klopt. Ik heb dat tweede model en alleen met het plastic eraf past ie net.
Je moet best wat duwen om m tussen die rubbertjes te krijgen.
vandaar de vraag of de Tesla mok "on the road" wel beter past. Het is bijna kerst en dat is ook een leuk cadeau (als ie past).

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:05

GVR

Even los van pasvorm enzo, ik vind het totaal onhandig om uit zo'n mok koffie te drinken. Je mist de koffiegeur en je verbrand je bek aan de hete koffie :P

• LastSamurai
GVR schreef op donderdag 27 november 2025 @ 14:58:
Even los van pasvorm enzo, ik vind het totaal onhandig om uit zo'n mok koffie te drinken. Je mist de koffiegeur en je verbrand je bek aan de hete koffie :P
Zeker. Maar een open koffiebeker heeft ook zo z'n nadelen als je stuurt.
Het is behelpen maar maakt je minder afhankelijk van drabberige automatendrek op je werk.

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Mijn model Y komt volgende week aan :). Alle accessoires gefixt (screenprotectors, telefoonhouder, opbergruimtes en metalen gaspedaal).

Enige waar ik over twijfel is vloermatten. Zijn die echt nodig? Want ik wil niet iets kopen wat niet nodig is, tis tenslotte een leasebak.

[ Voor 4% gewijzigd door Squishie op 27-11-2025 17:59 ]

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:29

Felyrion

goodgoan!

Squishie schreef op donderdag 27 november 2025 @ 17:43:
Mijn model Y komt volgende week aan :). Alle accessoires gefixt (screenprotectors, telefoonhouder, opbergruimtes en metalen gaspedaal).

Enige waar ik over twijfel is vloermatten. Zijn die echt nodig? Want ik wil niet iets kopen wat niet nodig is, tis tenslotte een leasebak.
Ik heb niks te klagen over de originele matten. Tenzij je echt graag rubber matten wil zou ik het eerst eens bekijken.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01:46
Want ik wil niet iets kopen wat niet nodig is, tis tenslotte een leasebak.
grapppig 8)
screenprotectors, metalen gaspedaal

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:36

Je weet dat screenprotectors er voor kunnen zorgen dat je garantie vervalt als er wat met je scherm is. Volgens mij ook al een paar hier overkomen. En daarnaast; waarom zou je in godsnaam een screenprotector in je auto nodig hebben? Je kunt het toch niet laten vallen of op iets scherps neer leggen zoals een telefoon :?

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

f4stf0rw4rd schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:02:
[...]

Je weet dat screenprotectors er voor kunnen zorgen dat je garantie vervalt als er wat met je scherm is. Volgens mij ook al een paar hier overkomen. En daarnaast; waarom zou je in godsnaam een screenprotector in je auto nodig hebben? Je kunt het toch niet laten vallen of op iets scherps neer leggen zoals een telefoon :?
ik heb twee jonge kleine kinderen.... gaat nog wel eens mis, zeker met dat scherm achterin beetje bang voor...
Oef had ik geen flauw idee van dat je garantie dan naar de klote kan gaan... mssn dan toch maar die protectors annuleren... dan maar accepteren dat die tassen en voeten tegen het achterscherm aankomen....

Wat zijn jullie ervaring icm kleine kids?

[ Voor 20% gewijzigd door Squishie op 27-11-2025 20:20 ]

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:54
Squishie schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:17:
[...]

ik heb twee jonge kleine kinderen.... gaat nog wel eens mis, zeker met dat scherm achterin beetje bang voor...
Oef had ik geen flauw idee van dat je garantie dan naar de klote kan gaan... mssn dan toch maar die protectors annuleren... dan maar accepteren dat die tassen en voeten tegen het achterscherm aankomen....

Wat zijn jullie ervaring icm kleine kids?
Ik rij sinds 2024 sept in een M3h. Heb een zoon van 7 en een dochter van 4. Tassen, buggy en weet ik veel allemaal wordt achter gelegd en mijn scherm is nog heel 🙂.

• Gumball
  • Niet online

Oprecht nieuwsgierig: waarom zou je een screenprotector willen gebruiken?

• Gumball
  • Niet online

• big_one
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gumball schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:37:
[...]

Iedereen gebruikt z'n auto toch anders?
Hier een scenario voor je: terug van bouwmarkt met wat slecht vastgezet metalstud achterin, even stevig remmen en dan een bos scherpe randjes tegen je scherm.

• lookoutordie
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 07-12 17:52
Ik ben op zoek naar een rubberen koffermat / bescherming voor de MYP Juniper. Via Tesla zelf zijn ze niet beschikbaar, toch niet in de app. Iemand nog een idee waar zoiets te vinden ?

• Sypheron
lookoutordie schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:19:
Ik ben op zoek naar een rubberen koffermat / bescherming voor de MYP Juniper. Via Tesla zelf zijn ze niet beschikbaar, toch niet in de app. Iemand nog een idee waar zoiets te vinden ?
Zoiets?

Let wel, deze zijn niet voor de Standard, maar alleen de Premium modellen MY Juniper, daar valt denk ik de performance ook onder qua afmetingen toch? Nu nog BF korting met code BFCM15.

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Jmtpes schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:33:
[...]

Ik rij sinds 2024 sept in een M3h. Heb een zoon van 7 en een dochter van 4. Tassen, buggy en weet ik veel allemaal wordt achter gelegd en mijn scherm is nog heel 🙂.
heeft die nieuwe model 3 ook een schermpje achterin?
[...]

Zoals ik eerder al zei, jonge kids....

[ Voor 25% gewijzigd door Squishie op 27-11-2025 22:46 ]

• lookoutordie
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 07-12 17:52
Sypheron schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:26:
[...]

Zoiets?

Let wel, deze zijn niet voor de Standard, maar alleen de Premium modellen MY Juniper, daar valt denk ik de performance ook onder qua afmetingen toch? Nu nog BF korting met code BFCM15.
Exact wat ik zocht! Meteen eentje besteld, bedankt!

• LastSamurai
Standaardmatten zijn prima. Ik zou ze niet snel vervangen. Tenzij je echt met modderlaarzen oid in de auto zit.

• LastSamurai
[...]

Ik zou iets willen om het achterscherm te beschermen tijdens het laden van grote/zware dingen.
Een soort kussen oid wat over het hele scherm heen kan.
Ik klus nog wel eens en vervoer ook wel eens haardhoud in de auto. Beetje jammer als er na een remactie een barst in mn achterscherm zit. Heeft iemand wel eens zoiets gezien ?

• gjcvro
LastSamurai schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:25:
[...]

Ik zou iets willen om het achterscherm te beschermen tijdens het laden van grote/zware dingen.
Een soort kussen oid wat over het hele scherm heen kan.
Ik klus nog wel eens en vervoer ook wel eens haardhoud in de auto. Beetje jammer als er na een remactie een barst in mn achterscherm zit. Heeft iemand wel eens zoiets gezien ?
Kap laten 3d printen?

• hveck75
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:17
TJGKessels schreef op woensdag 26 november 2025 @ 16:10:
[...]

Iemand die weet hoe ik aan originele opbergbakken kan komen? Of meer informatie heeft wanneer ze weer te bestellen zijn? Ze waren al vrij snel uitverkocht op de Teslashop en ik heb ze sindsdien niet meer voorbij zien komen...
M3H bakken met deksel gekocht bij ali, zijn perfect en rond de 12 euro toen in actie.

• Kingsolo
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:14
lookoutordie schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:19:
Ik heb ze hier besteld.
https://www.kofferraumwan...esla-model-y-ab-2021.html

• username_
  • Laatst online: 07-12 18:32
Vraagje, heeft iemand hier ervaring met Enhance Auto Commander en eventuele problemen met garantie?

• big_one
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
username_ schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:27:
Vraagje, heeft iemand hier ervaring met Enhance Auto Commander en eventuele problemen met garantie?
De mannen hebben toegang tot de officiële api (niet evident) en Tesla weet heel goed wat die gasten doen.
https://www.reddit.com/r/s3xybuttons/s/gRicW9YU0d
Zekerheden bestaan niet.

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-12 19:05
big_one schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:43:
[...]

De mannen hebben toegang tot de officiële api (niet evident) en Tesla weet heel goed wat die gasten doen.
code:
1

Zekerheden bestaan niet.
Als het de api was had er geen hardware hoeven toegevoegd worden aan de canbus maar was een app zoals Tessie afdoende. Het is wel wat meer dan de api.

• username_
big_one schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:43:
[...]

Zekerheden bestaan niet.
Ohja is een kopstuk bij Tesla idd, hart weer gerust.

• gjcvro
Masterchiev schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:44:
[...]

Als het de api was had er geen hardware hoeven toegevoegd worden aan de canbus maar was een app zoals Tessie afdoende. Het is wel wat meer dan de api.
Want alle api's werken draadloos? Tuurlijk niet.

• username_
@lubbertkramer heb de keyfob hier besteld, zou volgens de verkoper compatibel moeten zijn met de Juniper.

• Sypheron
Laten we het in ieder geval netjes en vriendelijk houden naar elkaar.

Het is niet geheel onterecht om hiervoor te waarschuwen, zeker niet zoals Masterchiev ook aangeeft in het geval dat je de auto gewoon volledig uit eigen zak betaald. Het zal je maar gebeuren.... En zolang er geen officiële statements over zijn staan alle scenario's gewoon open.

Ik heb de commander & knob set ook gekocht maar ben nog in dubio om ze te gebruiken.
Laat iedereen gewoon lekker in zijn waarde en de keuze zelf maken. De waarschuwingen zijn in ieder geval niet ongefundeerd en ik ben blij dat er mensen zijn die in ieder geval ook op de andere kant van het verhaal wijzen zodat je ZELF de weloverwogen keuze kunt maken.
Zullen we het daar dan gewoon bij laten en de discussie eventueel verder op constructieve inhoud voeren?

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:04
username_ schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:27:
Gezien het bericht uit het andere topic is verwijderd (terecht, offtopic) hier nogmaals. Mijn computer is in 2023 vervangen ivm een SOS storing. Commander was ingeplugd. De data is destijds voor vervanging (want een duur grapje, €3k ex btw) een week gemonitord maar over de Commander werd niets gezegd.

Het zendt signalen, past niets aan. En als Tesla er tegen was hadden ze het allang onmogelijk gemaakt.

• username_
Lijkt me sterk dat je de Tesla tegen de dan geldende kiloprijs van staal kunt verkopen nadat je een Enhance product hebt gebruikt. Ik ga de boel gewoon installeren, thanks voor je input.

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Allewijn schreef op donderdag 27 november 2025 @ 12:17:
[...]

Ik heb sinds kort de Stanley coffee cup. Blijft heel lang warm (even heet water erin vooraf).
Die past ook perfect in de model 3. d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FzSvhfsLcNWXYVKh6LqmyDaA_q4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rBFuUdiHOrPmp0uW8ovrILrI.webp?f=fotoalbum_large

Toch maar een weblog?

• g13x
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:39
Beste allen,
Ben aan het kijken/zoeken naar een achterspoiler voor een Tesla Model 3 LR AWD (2026 highland model). Er zijn bijzonder veel aanbieders en zie een beetje “door de bomen het bos niet meer”.
Zoek een kwalitatief goede Carbon fiber spoiler (bij voorkeur geen ABS). Wie heeft goede ervaringen met een specifiek merk of leverancier (link svp).
Tesla heeft er zelf natuurlijk eentje in assortiment, maar deze kost wel direct de hoofdprijs. Bij voorkeur zoek ik een exemplaar wat iets goedkoper is.
Kortom wie heeft goede ervaringen met een specifiek merk of bepaalde leverancier.
Graag jullie adviezen.
Dank alvast.

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-12 17:23
g13x schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:03:
Beste allen,
Ben aan het kijken/zoeken naar een achterspoiler voor een Tesla Model 3 LR AWD (2026 highland model). Er zijn bijzonder veel aanbieders en zie een beetje “door de bomen het bos niet meer”.
Zoek een kwalitatief goede Carbon fiber spoiler (bij voorkeur geen ABS). Wie heeft goede ervaringen met een specifiek merk of leverancier (link svp).
Tesla heeft er zelf natuurlijk eentje in assortiment, maar deze kost wel direct de hoofdprijs. Bij voorkeur zoek ik een exemplaar wat iets goedkoper is.
Kortom wie heeft goede ervaringen met een specifiek merk of bepaalde leverancier.
Graag jullie adviezen.
Dank alvast.
Volgens mij zijn er legio opties op AliExpress waar het ook echt carbon materiaal is, bijv deze

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12 22:05
tomic schreef op zondag 30 november 2025 @ 15:02:
[...]

Ik heb sinds kort de Stanley coffee cup. Blijft heel lang warm (even heet water erin vooraf).
Die past ook perfect in de model 3. d:)b

[Afbeelding]
Ziet er onhandig uit, omdat je een 2e hand nodig hebt om de deksel eraf te draaien. Of zie ik dat verkeerd?

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Ik heb een rubber bekerhouder. Als ik hem daarin zet, rij ik met één hand gemak de deksel los. Ymmv

Dan zit er dus nog een soort deksel in zodat het nooit morst.

Toch maar een weblog?

• Hongy
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:03
Jasper schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:12:
[...]

Ziet er onhandig uit, omdat je een 2e hand nodig hebt om de deksel eraf te draaien. Of zie ik dat verkeerd?
ik heb deze met een flip straw wat ook in de M3H past en met een hand te bedienen is.

https://www.debijenkorf.n...qjxVH16YzplQC8iuBFLyL3mFz

ook heb ik een contigo single hand bediening wat in de M3H past

https://www.bol.com/nl/nl...KfBrCoZeYYChoCQjcQAvD_BwE

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ik zag deze voorbij komen. Een fysieke knoppenbalk onder het scherm.

https://www.kickstarter.c.../ctrl-platform?ref=a2i2f7

Ik word hier in tegenstelling van de bijv sexy buttons wel erg enthousiast van. Wat denken jullie?

[ Voor 9% gewijzigd door aschja op 02-12-2025 16:38 ]

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:31
aschja schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 16:37:

Ik word hier in tegenstelling van de bijv sexy buttons wel erg enthousiast van. Wat denken jullie?
Rij je nu ook een Tesla, en merk je dat het niet hebben van Fysieke knoppen een probleem is?
Voor mij zou het geen toegevoegde waarde bieden aangezien de knoppen 20mm hoger op het scherm digitaal te bedienen zijn...

• pimk
  • Laatst online: 03-12 14:20

Yep, blij van.
Knoppen die je op gevoel kunt voelen (het woord zegt het al)
En ome Elon weet het ook, want die vindt dat je dan maar voicecommands moet gebruiken ipv op je scherm te loeren.

Dus ja, ik zie het wel zitten.
Nu nog de stalks er bij dan is het perfect

• LastSamurai
SquareOne schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 16:42:
[...]

Rij je nu ook een Tesla, en merk je dat het niet hebben van Fysieke knoppen een probleem is?
Voor mij zou het geen toegevoegde waarde bieden aangezien de knoppen 20mm hoger op het scherm digitaal te bedienen zijn...
Ik heb m nu een maand en ik was bang dat ik knoppen zou gaan missen. Zeker omdat mn ervaring van de ID4 met een touchscreen nogal dramatisch was (veel lag). Dus ik had een Commander gekocht met vier buttons nog voor ik de auto had.
Anyway. Ik mis die knoppen dus helemaal niet. Het scherm reageert _zo_ snel en is zo duidelijk en intuïtief opgebouwd dat ik ze geen moment mis. Mijn vrouw was een beetje benauwd dat ze er moeite mee zou hebben maar zij is er bijna nog enthousiaster over dan ik.
Die Commander is dus ingebouwd maar de buttons zitten nog in de doos.

• SquareOne
LastSamurai schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 16:56:
[...]

Ik heb m nu een maand en ik was bang dat ik knoppen zou gaan missen. Zeker omdat mn ervaring van de ID4 met een touchscreen nogal dramatisch was (veel lag). Dus ik had een Commander gekocht met vier buttons nog voor ik de auto had.
Anyway. Ik mis die knoppen dus helemaal niet. Het scherm reageert _zo_ snel en is zo duidelijk en intuïtief opgebouwd dat ik ze geen moment mis. Mijn vrouw was een beetje benauwd dat ze er moeite mee zou hebben maar zij is er bijna nog enthousiaster over dan ik.
Die Commander is dus ingebouwd maar de buttons zitten nog in de doos.
Dit is ook precies mijn ervaring. Vandaar dat ik de vraag stelde of de betreffende persoon al ervaring heeft met het scherm van de Tesla :). Ik zou niet adviseren die add-on te kopen zonder het even een maandje geprobeerd te hebben.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
SquareOne schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 16:42:
[...]

In onze tweede auto hebben wij grotendeels nog fysieke knoppen. Heerlijk. Alles in één oogopslag. Bij de Tesla moet je allemaal extra venters gaan open klikken (bijv. ventilatie / stoelverwarming achter aanzetten).

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:17

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Persoonlijk vind ik het lelijk en compleet nutteloos. Ik ben juist enorm tevreden met de ergonomie via het scherm. Kortom ik heb niets te klagen.

Sterker, nog als ik de i3s mee heb dan irriteer ik mij mateloos aan alle knoppen en hendel en hoe het verstoppen van functionaliteit in alle wirwar tot een kunst is verheven 8)7

Wat ik dan wel weer kan waarderen van de i3 is de iDrive knop, en de ambiance in het interieur,

[ Voor 21% gewijzigd door revolution-nl op 02-12-2025 18:23 ]

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• SquareOne
turkeyhakan schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 17:18:
[...]

In onze tweede auto hebben wij grotendeels nog fysieke knoppen. Heerlijk. Alles in één oogopslag. Bij de Tesla moet je allemaal extra venters gaan open klikken (bijv. ventilatie / stoelverwarming achter aanzetten).
Ik ben het wel met je eens dat voor veel functies een fysieke knop fijn is.
Maar de implementatie uit het voorbeeld om op die manier knoppen toe te voegen op nog geen 2cm onder de digitale knopt voegt m.i. wel echt weinig toe. Je moet nog steeds best ver reiken, ook lijken veel van die fysieke knoppen precies de functies die al in de homebar zitten.

Het lijkt me dan relevanter om fysieke knoppen toe te voegen voor functies die wat dieper verstopt zijn. Al kan ik niet echt relevante functies noemen die ik dagelijks gebruik waarvoor ik het menu in moet.

• turkeyhakan
  • Nu online
SquareOne schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 18:28:
[...]

Ik ben het wel met je eens dat voor veel functies een fysieke knop fijn is.
Maar de implementatie uit het voorbeeld om op die manier knoppen toe te voegen op nog geen 2cm onder de digitale knopt voegt m.i. wel echt weinig toe. Je moet nog steeds best ver reiken, ook lijken veel van die fysieke knoppen precies de functies die al in de homebar zitten.

Het lijkt me dan relevanter om fysieke knoppen toe te voegen voor functies die wat dieper verstopt zijn. Al kan ik niet echt relevante functies noemen die ik dagelijks gebruik waarvoor ik het menu in moet.
Mijn grootste ergernis: de bediening van ruitenwissers. Ik wil niet telkens een keer extra moeten wissen om het uit te zetten met de scrollwiel. Of nog erger, via het scherm uitzetten.

• aschja
  • Nu online
Auto is inmiddels onderweg. Ik heb onderstaande acc besteld.

- Spigen center console organizer (voor onder)
- Spigen center console organizer (voor boven)
- Spigen console organizer (grote achter)
- Spigen screen protector 8”
- Spigen screen cleaner
- Spigen Trunk entrance cover
- Seat vent covers
- Xiaomi bandenoppomper

Laatste twijfel of ik nog mudflats ga bestellen voor een witte MY Juniper.

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-12 19:05
Kunnen de mudflaps zowel voor als achter? Groet

• Allewijn
  • Niet online
aschja schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:02:
Auto is inmiddels onderweg. Ik heb onderstaande acc besteld.

- Spigen center console organizer (voor onder)
- Spigen center console organizer (voor boven)
- Spigen console organizer (grote achter)
- Spigen screen protector 8”
- Spigen screen cleaner
- Spigen Trunk entrance cover
- Seat vent covers
- Xiaomi bandenoppomper

Laatste twijfel of ik nog mudflats ga bestellen voor een witte MY Juniper.
Tip: vanaf dag één doen. Incl ppf op de twee zijkanten.
Ik had met mijn 2024 MY de eerste weken zonder gereden. Daarna samen met een maat in een professionele ruimte de MY gepolijst en voorzien van een Angelwax Nebula keramische coating.
Toen zagen we al de eerste steenslagjes op de beide bekende zijkanten. Gelijk met orginele lak minuscuul bijgewerkt, geschuurd en gepolijst, daarna ppf er op en mudflaps en nu 30dkm verder geen enkel steenslagje er bij.
Heupen zijn er te gevoelig voor.
Dus de voorste mudflaps voorkomen het meeste.
En ppf is gewoon slim.
Hieronder zie je mijne. Ik heb uiteindelijk wat fraaiere kleinere gemonteerd. En die doen voldoende.
Had ook iets grotere (zie foto naast ppf set), maar die heb ik nooit gemonteerd gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wPq5t22-53Y9cxcsehukDuYJqUQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AVfSmRz6u5wT90Ikvo7VHfHp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R4OQU6mM1ulLMa9DSm_FjprvHro=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NzyRNeG7JL6Jxfc6wLzH7BII.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-I2z0WqyktUm7QEIwzzysqGpykQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fv9YoTvmPUomJpzE616W7lCz.jpg?f=fotoalbum_large

• Sypheron
Allewijn schreef op woensdag 3 december 2025 @ 21:07:
[...]
Hieronder zie je mijne. Ik heb uiteindelijk wat fraaiere kleinere gemonteerd. En die doen voldoende.
Waar heb je die besteld? Heb je toevallig een link?

• Allewijn
  • Niet online
Sypheron schreef op woensdag 3 december 2025 @ 21:39:
[...]

https://amzn.eu/d/6DJtobg
Alleen nu daar niet op voorraad zie ik.
Maar misschien ff een Google reversed image search doen...
Ze werken iig geweldig en zijn mooi minimalistisch.

[ Voor 7% gewijzigd door Allewijn op 03-12-2025 21:59 ]

• aschja
  • Nu online
Sypheron schreef op woensdag 3 december 2025 @ 21:39:
[...]

https://www.amazon.nl/Mud...s%2C130&sr=8-3&th=1&psc=1
Allewijn schreef op woensdag 3 december 2025 @ 21:58:
[...]

https://amzn.eu/d/6DJtobg
Alleen nu daar niet op voorraad zie ik.
Maar misschien ff een Google reversed image search doen...
Ze werken iig geweldig en zijn mooi minimalistisch.
Dank je wel Allewijn. Dat zetje had ik nog ff nodig. Besteld onder een andere merknaam.

• WishmasterNL

WishmasterNL

Iemand toevallig die dat hulpstukje heeft liggen/kan printen voor het monteren van de Sexy Strip?
En dan gaat het eigenlijk om beide formaten?

Ik heb zelf helaas geen printer beschikbaar om het zelf te doen.

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:28
WishmasterNL schreef op donderdag 4 december 2025 @ 12:25:
Iemand toevallig die dat hulpstukje heeft liggen/kan printen voor het monteren van de Sexy Strip?

Waar woon je?

• WishmasterNL

WishmasterNL

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:28
Niet in de buurt van mij, maar wie weet kan een andere Tweaker je helpen.

• Rogar
  • Laatst online: 21:17
WishmasterNL schreef op donderdag 4 december 2025 @ 12:25:

Er is volgens mij een topic voor 8)

• Mackeessie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-12 18:42
Rogar schreef op donderdag 4 december 2025 @ 16:26:
[...]

Er is volgens mij een topic voor 8)
in welk topic kan ik het print ontwerp vinden?

• Allewijn
  • Niet online
Vandaag al mijn Tesla projectors binnen en deze zijn écht heel erg goed. 4 stuks. En ze zien er qua form-factor uit als o.e.m.
Perfect:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W-VF5MhwhvcoD56UCB29CAxSAlA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eiRYhdrhPADNFER2tkWnwfGX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hTPHnFaxPJd45X1hrAbLNSH-u98=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9HUu7S0m6rBCm2XJ0KC8i9PZ.jpg?f=fotoalbum_large

• Rogar
  • Laatst online: 21:17
Mackeessie schreef op donderdag 4 december 2025 @ 17:14:
[...]

in welk topic kan ik het print ontwerp vinden?
Ik bedoelde een topic waarin je printverzoekjes kan plaatsen. Geen idee waar je de ontwerpen vandaan kan halen.

• Mackeessie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-12 18:42
Heb jij toevallig een print ontwerp van de hulpstukjes voor het installeren van de S3XY strip?

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:40
Allewijn schreef op donderdag 4 december 2025 @ 17:28:
Vandaag al mijn Tesla projectors binnen en deze zijn écht heel erg goed. 4 stuks. En ze zien er qua form-factor uit als o.e.m.
Perfect:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Op de eerste foto zie je omgevingslicht en dan nog is die zichtbaar. Dat is top.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• turkeyhakan
  • Nu online
Allewijn schreef op donderdag 4 december 2025 @ 17:28:
Perfect:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb jij de originele (verlichte) sierlijsten? Hoe bevallen deze?

• WishmasterNL

WishmasterNL

Ik word voorzien van geprinte tools voor de S3XY strip door een vriendelijke tweaker.

@Mackeessie
Voor de mensen die zelf de tools willen kunnen printen; S3XY Strip tools (van Enhauto zelf)

@Allewijn die projectors die jij nu hebt, zie je die ook gewoon overdag? Ik heb namelijk de projectors er net inzitten die eerder al eens gedeeld waren in het topic. zijn wel mooi maar overdag niet zichtbaar. Anders bestel ik dezelfde als jou

[ Voor 35% gewijzigd door WishmasterNL op 05-12-2025 10:25 ]

• Allewijn
  • Niet online
@turkeyhakan goed gezien. Ik heb idd de originele verlichte instaplijsten. Ze bevallen enorm goed. Werken altijd (magnetisch aan/uit schakelen) en geven een chique uitstraling bij instappen.

Ik heb ze gekregen vanuit een hele mooie deal met een medewerker toen ik de MY nieuw kocht en hij referral punten kreeg en ik van de helft van die punten dingen in de Tesla webshop heb mogen uitzoeken.
Want anders vond ik ze redelijk prijzig....

Ben er wel erg blij mee. Vooral omdat ze niet over de originele heen zitten maar in de plaats van.

@WishmasterNL Deze foto heb ik nu net voor je genomen bij dag en zonlicht op een vochtige vloer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AzEeNmFdldF0t0rK18vtUZStBto=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QpKI0WnAp4ZLIgUu36x75XRr.jpg?f=fotoalbum_large

• WishmasterNL

WishmasterNL

Allewijn schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 10:48:
@turkeyhakan goed gezien. Ik heb idd de originele verlichte instaplijsten. Ze bevallen enorm goed. Werken altijd (magnetisch aan/uit schakelen) en geven een chique uitstraling bij instappen.

Ik heb ze gekregen vanuit een hele mooie deal met een medewerker toen ik de MY nieuw kocht en hij referral punten kreeg en ik van de helft van die punten dingen in de Tesla webshop heb mogen uitzoeken.
Want anders vond ik ze redelijk prijzig....

Ben er wel erg blij mee. Vooral omdat ze niet over de originele heen zitten maar in de plaats van.

@WishmasterNL Deze foto heb ik nu net voor je genomen bij dag en zonlicht op een vochtige vloer:

[Afbeelding]
Dat ziet er al beter uit dan die ik heb:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IEEmklUQ3n8BdPbQtE0gD-rTnLQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zYFy82yWnkRynM7YyNlcoiWS.jpg?f=fotoalbum_large

@Allewijn Zou je voor de zekerheid de link kunnen toesturen van Ali? Ik denk ze gevonden te hebben, maar toch

• Allewijn
  • Niet online
WishmasterNL schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:29:
[...]

Dat ziet er al beter uit dan die ik heb:

[Afbeelding]

@Allewijn Zou je voor de zekerheid de link kunnen toesturen van Ali? Ik denk ze gevonden te hebben, maar toch
Ik zie bij jou idd niks <+:)
Deze lijken idd iets beter. Sowieso zijn het hele strakke projecties. Strakke lijnen. Interne 'projectortje' is ook zoals origineel en niet zoals die anderen. Voor het geld (versus origineel) iig voldoende.
Hier de link, maar let op, ik zie nu dat ze circa 40 euro voor 4 kosten en toen ik ze kocht was dat met een coupon circa 30...

https://a.aliexpress.com/_EuHPbVQ

[ Voor 8% gewijzigd door Allewijn op 05-12-2025 19:23 ]

• hveck75
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:17
g13x schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:03:
Beste allen,
Graag jullie adviezen.
Dank alvast.
Die van mij is onderweg, carbon van ali. Zal posten als hij binnen is wat de bevindingen zijn.

• g13x
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:39
hveck75 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 12:19:
[...]

Die van mij is onderweg, carbon van ali. Zal posten als hij binnen is wat de bevindingen zijn.
Mooi, ben benieuwd.

• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:57
Iemand een goede hoes voor de hond in de achterbak e/o voor op de achterbank voor de MY?

• SpikeHome
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-12 18:36
Iemand deze stoel verlengers al geprobeerd?
https://nl.aliexpress.com/item/1005008529367303.html

• Allewijn
  • Niet online
Ik niet en ik vind ze qua looks helaas ook iets te lomp...
Maar ook ok kijk aandachtig naar oplossingen, want ik mis dit in mijn MY (in vorige Audi's altijd wel origineel uitschuifbare stukken gehad).

Zat vorige week bij de dealer in de stoel van de nieuwe MY Performance en manmanman wat zou ik een moord doen voor die (electrisch qua uitschuifbaarheid/diepte) in te stellen 'beensteunen'.
Sowieso de looks van die stoelen. Prachtig.
(Ik weet dat er aftermarket ombouw sets bestaan die de originele standaard stoelen compleet ombouwen naar de performance stoelen, maar dat is echt absurd veel arbeid/werk):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sHu3Vqz8e7AZVlKqvoHGuptoiCQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VtpSh3LIuYXPsv8sZfZaxVMy.jpg?f=fotoalbum_large

• Molukker
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:44
Hier een paar aanpassingen gedaan in mijn 3 dagen oude MY Juniper:

* Screenprotector voor als achter
* Ventilatieroosters
* S3XY Knob + Commander
* Spatborden
* Middensteun + Armsteunbox organizers

• pe-el2
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 07:11
Allewijn schreef op zondag 7 december 2025 @ 21:08:
[...]

Ik niet en ik vind ze qua looks helaas ook iets te lomp...
Maar ook ok kijk aandachtig naar oplossingen, want ik mis dit in mijn MY (in vorige Audi's altijd wel origineel uitschuifbare stukken gehad).

Zat vorige week bij de dealer in de stoel van de nieuwe MY Performance en manmanman wat zou ik een moord doen voor die (electrisch qua uitschuifbaarheid/diepte) in te stellen 'beensteunen'.
Sowieso de looks van die stoelen. Prachtig.
(Ik weet dat er aftermarket ombouw sets bestaan die de originele standaard stoelen compleet ombouwen naar de performance stoelen, maar dat is echt absurd veel arbeid/werk):

[Afbeelding]
Ik heb er ook ingezeten, maar dat extra stuk wat elektrisch te verstellen is ondersteunt mijn benen niet. Voor mij geen toegevoegde waarde.
De looks vind ik dan weer wel mooier.
En die kits kan je ook krijgen in al gemonteerde versies. Scheelt je een aantal uur aan arbeid.
Voorstoelen zijn niet zo lastig....de achterbank daarentegen......

• Allewijn
  • Niet online
pe-el2 schreef op zondag 7 december 2025 @ 23:49:
[...]

Ik heb er ook ingezeten, maar dat extra stuk wat elektrisch te verstellen is ondersteunt mijn benen niet. Voor mij geen toegevoegde waarde.
De looks vind ik dan weer wel mooier.
En die kits kan je ook krijgen in al gemonteerde versies. Scheelt je een aantal uur aan arbeid.
Voorstoelen zijn niet zo lastig....de achterbank daarentegen......
Wat is er dan precies al 'voorgemonteerd'? Klinkt interessant(er).
En de achterbank? Wat is daar anders aan? Die is bij de Performance toch hetzelfde?

• pe-el2
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 07:11
Als je een andere kleur wilt dan moet je de achterbank ook doen. Ik zat er ook over na te denken, maar ga het uiteindelijk niet doen.
Ik dacht dan 't standaard zwarte interieur te bestellen en daarna een witte kit installeren zodra die geleverd is.
Scheelt toch weer 1200 euro.
Ik heb nu toch voor het witte interieur gekozen vanuit Tesla zelf.

Wat voorgemonteerd is zijn de voorstoelen. (Zitvlak en rugleuning)
De bekleding hebben zij al op het schuim gemonteerd. De verwarmingsmat en druksensor zit er dan ook al in. Die hoef je dan niet meer over te gaan zetten vanuit je eigen stoel. Knippen plakken hoeft dus niet dan.
En dat was het stuk wat het langst zou duren.
Pagina: 1 ... 43 44 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.