[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.403 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:34
hardware-lover schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:23:
[...]

Maleisië 2017 er maar meteen achteraan dan? Hamilton heeft dan geen mechanische pech :+
Ohhh, was dat die race met dat Vettel en Stroll incidentje.

spoiler:
In lap waarbij Vettel buitenom langs Stroll gaat, Stroll de auto naar buiten laat lopen en plop, Vettels achterwiel ineens bovenop zijn eigen auto ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:01

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Een paar posts zijn opgeruimd. Hou het constructief en ga niet op de man reageren aub.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:33
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:23:
Wat vinden jullie van de Inhaalprijs ?
Ik ben dan wel geen Amerikaan maar ik vind het eigenlijk wel geinig. Was gelijk benieuwd wat het klassement voor dit jaar tot nu toe zou zijn maar kon het niet vinden. Stelt natuurlijk niet heel veel voor en is voor de coureurs ook maar gewoon leuk voor d'rbij maar ik zou het wel kunnen waarderen als bijvoorbeeld een Gasly en Alonso nek aan nek gaan voor dat statistiekje, iets extra's om met een schuin oog naar te kijken. Eind van het jaar een leuke compilatie op youtube met alle overtakes van de winnaar. Prima toch (y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:45

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Sebastiaannn schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:39:
[...]

Ik ben dan wel geen Amerikaan maar ik vind het eigenlijk wel geinig. Was gelijk benieuwd wat het klassement voor dit jaar tot nu toe zou zijn maar kon het niet vinden. Stelt natuurlijk niet heel veel voor en is voor de coureurs ook maar gewoon leuk voor d'rbij maar ik zou het wel kunnen waarderen als bijvoorbeeld een Gasly en Alonso nek aan nek gaan voor dat statistiekje, iets extra's om met een schuin oog naar te kijken. Eind van het jaar een leuke compilatie op youtube met alle overtakes van de winnaar. Prima toch (y)
Als het daar bij zou blijven. Maar volgend jaar krijg je niet meer gewoon een overtake te zien, maar: And now we're switching to a Crypto.com overtake moment [insert flashy overgang, met crypto.com reclame]herhaling van de overtake [/insert flashy outro, met crypto.com reclame], leaderboard [/insert flashy outro, met crypto.com reclame] en weer terug naar de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Erazzzer schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:55:
[...]

Als het daar bij zou blijven. Maar volgend jaar krijg je niet meer gewoon een overtake te zien, maar: And now we're switching to a Crypto.com overtake moment [insert flashy overgang, met crypto.com reclame]herhaling van de overtake [/insert flashy outro, met crypto.com reclame], leaderboard [/insert flashy outro, met crypto.com reclame] en weer terug naar de wedstrijd.
Dit inderdaad, Bernie wilde altijd graag geld zien/verdienen maar heb het idee dat de huidige eigenaren echt flinke stappen verder gaan. Nog even en de helicopter shots komen vanuit de "Bakker Bart Sky Cam" en soortgelijke ongein.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Homeland schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:57:
[...]

Dit inderdaad, Bernie wilde altijd graag geld zien/verdienen maar heb het idee dat de huidige eigenaren echt flinke stappen verder gaan. Nog even en de helicopter shots komen vanuit de "Bakker Bart Sky Cam" en soortgelijke ongein.
McDonalds drive-through pitstop cam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:13

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Erazzzer schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 00:01:
[...]

McDonalds drive-through pitstop cam.
Nou, in je beste Britse SKY commentaar aan jezelf voorlezen dan maar? "Max has to wait because he ordered his burger without tomato, while Lewis' veggieburger was ready to go! Oh my! The excitement of the McDonalds drive-through pitstop plaza is amazing!"

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 15:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Erazzzer schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:55:
[...]

Dat werkt misschien in Amerika maar in Europa verliezen ze dan publiek. Die pikken dat niet zomaar. Tenminste ik niet en dan ben ik wel klaar met de F1.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:19

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Iedereen een beetje zin in het aankomend weekend na 3 weekenden geen race te hebben gehad? Ik kan niet wachten, word een spannende tweede helft tussen Max en Hamilton. Morgen gaat dan eindelijk het racetopic open en kunnen we weer praten over het aankomend weekend oOo

Vind het wel een behoorlijk risico wat Red Bull neemt door zich nog niet te focussen op 2022, maar ook wel de logische keus nu ze zo dichtbij zijn.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

sjaool schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:06:
[...]

Dat werkt misschien in Amerika maar in Europa verliezen ze dan publiek. Die pikken dat niet zomaar. Tenminste ik niet en dan ben ik wel klaar met de F1.
Klopt, maar hier is de catch. Dat interesseert ze niet. Bernie gaf nog om de sport, dus die zou geen dingen doen die de sport killen.
Liberty is geen sportliefhebber, maar een investeerder. Het enige dat zij willen is rendement. Zij zullen de sport zo ontzettend leegzuigen totdat zij iedere cent eruit gehaald hebben. Geen kijkers meer over? Geen probleem, dan verkopen zij de rechten weer aan een andere investeerder die denkt de F1 nog te kunnen redden en zij gaan op zoek naar de volgende sport om leeg te zuigen.
Zo hebben ze verdiend aan de reclames en aan de verkoop. Voor hun is het een succes geweest en de sport is dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

sjaool schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:06:
[...]

Het is hier wel iets minder qua reclame, maar een saaie onsportieve sport waar 90 procent vd tijd niks gebeurt is toch volkssport nummer 1.

Ik las wel laatst dat een potje American football (ook wel bekend als handegg of rugby voor mietjes) van 3 uur gemiddeld 11 minuten speeltijd had. 75 min reclame, 11 minuten actie, de rest was randzaken waarbij de bal uit het spel was. Met gemiddeld 4 seconden aan aaneengesloten speeltijd per play.

Om eerlijk te zijn zie ik dat ook wel in de F1 (op de reclame na), ik hoop echt dat het met de nieuwe auto's beter wordt, sommige races heb je misschien 5 minuten actie in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:32
Erazzzer schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:27:
[...]

Klopt, maar hier is de catch. Dat interesseert ze niet. Bernie gaf nog om de sport, dus die zou geen dingen doen die de sport killen.
Liberty is geen sportliefhebber, maar een investeerder. Het enige dat zij willen is rendement. Zij zullen de sport zo ontzettend leegzuigen totdat zij iedere cent eruit gehaald hebben. Geen kijkers meer over? Geen probleem, dan verkopen zij de rechten weer aan een andere investeerder die denkt de F1 nog te kunnen redden en zij gaan op zoek naar de volgende sport om leeg te zuigen.
Zo hebben ze verdiend aan de reclames en aan de verkoop. Voor hun is het een succes geweest en de sport is dood.
Ik moet zeggen dat wat ze tot nu toe doen misschien niet altijd mijn smaak is, maar wel voor mijn gevoel wel positief bedoeld is.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:40
Erazzzer schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:27:
[...]

Lees je verhaal nog eens, klopt geen hout van! Meer kijkers is meer geld, kijkers zijn zelfs de enige bron van geld. Haken de kijkers af, verdien je niks meer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:38

Player1S

Probably out in the dark

FastFred schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:40:
Horner moet met Max om de tafel gaan zitten, hij heeft veel punten verloren

Ja I know, msn :') Maar wat heeft die man een enorm bord voor z'n kop ofzo?

[...]

Ja want het is Max z'n schuld dat ie d'r 2x door een Mercedes afgerost is :? Die beste man mist een paar cilinders denk ik 8)7
Persoonlijk ben ik nog steeds van mening dat Max onnodig te gretig was in Silverstone. Dat is net zo'n moment waar je slim moet zijn ipv gretig als je kampioen wil worden. Is nog maar de eerste ronde, neem je verlies. In ergste geval werd je die race dan 2e als je hem later niet terug kon pakken maar de voorsprong was er dan nog. Daar mag Horner best wat van zeggen.
Neemt niet weg dat Hamilton gewoon geschorst had moeten worden voor die poging tot doodslag.

Gerucht is overigens dat 1 van de RBR/AT rijders positief op covid is getest en Albon gaat rijden in Spa.
Aangezien de laatste 2 races al een grote FUCK YOU richting alle Max fans en mensen die snakken naar een andere wereldkampioen zal het wel om Max gaan :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:08
G_Dragon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:26:
Vind het wel een behoorlijk risico wat Red Bull neemt door zich nog niet te focussen op 2022, maar ook wel de logische keus nu ze zo dichtbij zijn.
Het is ook maar net wat je de media in brengt natuurlijk, net als Mercedes dat gestopt was met ontwikkelen maar een week later toch ineens updates had om een stuk sneller te zijn.
Ook dat hoort bij de onderlinge strijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Player1S schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:50:
[...]

Gerucht is overigens dat 1 van de RBR/AT rijders positief op covid is getest en Albon gaat rijden in Spa.
Aangezien de laatste 2 races al een grote FUCK YOU richting alle Max fans en mensen die snakken naar een andere wereldkampioen zal het wel om Max gaan :X
Aan zo'n wild gerucht zonder bron anders dan een willekeurige gebruiker op Twitter/Instagram moet je geen aandacht geven, er is vooralsnog geen enkel signaal dat er zoiets speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 22:16
Zorro schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:11:
[...]

Tweakers begint op FOK! te lijken.
Aan de andere kant, met de vandaag aangekondigde userpolicy aanpassingen begint FOK! dan weer op Tweakers te lijken. Tijd voor een fusie :)

Hoewel, in beide gevallen wordt het er niet beter op.
Omdat ik niet iedere post op GoT lees begint het hier op FOK! te lijken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Modbreak:Kunnen we het weer echt over de F1 hebben en laat je niet zo leiden door de click-baits media die nu de boel alweer lopen op te stoken.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 22:16
Player1S schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:50:
Heb je ook een bron?

Verstappen is het in ieder geval niet: Verstappen uitgerust: "Voel me goed voor het weekend"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 11:54
Beide AT drivers voelen zich ook goed: https://nl.motorsport.com...n-terug-naar-spa/6652749/

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
Nou, dan blijft er nog één over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Laatst online: 22:14
JeroenTheStig schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:41:
[...]

Perez had toch al eerder COVID gehad?

Edit: fake news dus: https://twitter.com/racef...tatus/1430431262699819008

[ Voor 17% gewijzigd door Spollie op 25-08-2021 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spollie schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:51:
[...]

Perez had toch al eerder COVID gehad?
Klopt.
Een tweede keer zou natuurlijk kunnen, maar die kans is kleiner dan normaal gesproken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 13:50
JeroenTheStig schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:41:
[...]

Waar of niet, wie het ook is, sowieso geef ik Hamilton alvast de schuld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

dutchgio schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:56:
[...]

Het is ook maar net wat je de media in brengt natuurlijk, net als Mercedes dat gestopt was met ontwikkelen maar een week later toch ineens updates had om een stuk sneller te zijn.
Ja daar heb je een punt :) , ben benieuwd en zullen het straks vanzelf gaan zien als alles weer begint.
Hoop dat Norris een 3e plek weet te behouden, dat zou toch wel echt super tof zijn !

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Laten we sowieso eerst op een officieel bericht wachten, het is nu allemaal nog speculeren, wellicht is het Fake news om onze beste vriend Donald J Trump te quotten.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-09 16:33
dutchgio schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:56:
[...]

Het is niet omdat Mercedes zegt te stoppen met verdere ontwikkeling, dat ze niet al bezig waren met bepaalde zaken ;)
mark-k schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:32:
[...]

Het is hier wel iets minder qua reclame, maar een saaie onsportieve sport waar 90 procent vd tijd niks gebeurt is toch volkssport nummer 1.

Ik las wel laatst dat een potje American football (ook wel bekend als handegg of rugby voor mietjes) van 3 uur gemiddeld 11 minuten speeltijd had. 75 min reclame, 11 minuten actie, de rest was randzaken waarbij de bal uit het spel was. Met gemiddeld 4 seconden aan aaneengesloten speeltijd per play.

Om eerlijk te zijn zie ik dat ook wel in de F1 (op de reclame na), ik hoop echt dat het met de nieuwe auto's beter wordt, sommige races heb je misschien 5 minuten actie in totaal.
De typisch Amerikaanse sporten zijn zo in elkaar gestoken om te dienen als opvulling tussen de reclames door. En dan tonen ze nog reclame tijdens de plays door banners. Kijk wel graag een wedstrijdje American Football maar behalve de Super Bowl is er geen enkele wedstrijd die ik live bekijk. En in de US hebben ze dat ook wel door aangezien je de dag erna de wedstrijd kunt bekijken met alle reclames eruit geknipt. Heb ooit een poging gedaan jaren geleden om een baseball wedstrijd te bekijken maar dat lukte me toch echt niet. De enige manier om zoiets te volgen, is ter plaatse met een pint in de ene hand en een hamburger in de andere.

Wat dat betreft, vind ik de F1 (tot nu toe) nog goed meevallen. Er komt wel reclame in beeld maar er zijn geen onderbrekingen. Het is niet zo opdringerig. Die DHL fastest pit stop is eigenlijk onzin maar als er daarmee kosten kunnen betaald worden... We mogen ook niet vergeten dat het een enorm duur circus is dat de ganse wereld rondreist en dat kost nu eenmaal geld. Als er reclame inkomsten zijn door van die "prijs voor beste..." dan heb ik daar niet echt een probleem mee.
Tijdens Le Mans heb je de Goodyear zeppelin die altijd even in beeld kwam voor ze overschakelden naar beelden uit die zeppelin. Tja, die twee seconden zeppelin maken mij niet uit want de beelden uit die zeppelin hebben meerwaarde. Raar dat de F1 nog niet op de proppen is gekomen met een zeppelin. Denk dat dit toch een stuk goedkoper is om in de lucht te houden dan een helikopter. Zeppelin centraal over het circuit en batterij camera's rondom.

On topic : ligt het aan mij of is er extreem weinig nieuws geweest in de vakantie periode? Normaal hoor je op het einde van het verlof alweer de eerste geruchten, de start van silly season. Wat ik opgevangen heb,
- is dat Wolff ergens in september gaat beslissen wie, naast Hamilton, gaat rijden volgend seizoen. En dat o.a. Van Doorne een kanshebber is. Maar dat laatste kan ik toch moeilijk geloven. Zal dan nog eerder Russel zijn.
- dat Raikkonen mogelijks gaat stoppen (maar dat is ieder jaar zo)
- dat er een nieuw team zou bijkomen (hoewel het waarschijnlijker is dat Haas overgenomen wordt)

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

is er een tweaker die hier iets van kan maken?
BTV vras nduvrg ddwa. Eno iw giadt gby awa, Q’z xwptbvrg ewqf mn ndlr!!!!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 18:13
G_Dragon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:26:
Ik denk dat Red Bull alles op dit jaar wil zetten omdat dit hun grootste kans is. Ze hebben nu een auto die kan strijden om het wk en nu nog Honda support. Volgend jaar zijn ze die min of meer kwijt omdat het al afgebouwd wordt. Ze nemen de motorafdeling wel over en Honda helpt volgend jaar nog wel, maar het is toch geen frabriek support meer. Dus je weet niet hoe je er dan echt voor gaat staan tov de concurrentie. Dus ik snap wel dat ze alles op dit seizoen zetten om die titel binnen te halen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:14
basvn schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:28:
[Twitter]

[...]
Fernando zn poez op de laptop? >:)

Afbeeldingslocatie: https://f1i.com/wp-content/uploads/2017/11/Alonso-Cat.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

Zorro

Z

FastFred schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:07:
[...]

Omdat ik niet iedere post op GoT lees begint het hier op FOK! te lijken?
Nee, daar ging/gaat het topic ook altijd pas heeel laat open. Het was een tijdje terug zelfs zo dat het zo'n beetje bij aanvang de eerste vrije training pas open ging.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
video tijdens het wachten, Alonso in de regen ( met fantastisch geluid op 0,11)

https://www.youtube.com/watch?v=AmOixmxpXF4

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 16:33
[Twitter]

[...]
https://twitter.com/Alesa.../1430449255743991811?s=20
"BIG news coming soon. And to tease you all, I’m tweeting this in code"

Decoded using a Viginère cypher using "Alpine" as the key.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Tomcatter_31 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:30:
[...]

Ik denk dat Red Bull alles op dit jaar wil zetten omdat dit hun grootste kans is. Ze hebben nu een auto die kan strijden om het wk en nu nog Honda support. Volgend jaar zijn ze die min of meer kwijt omdat het al afgebouwd wordt. Ze nemen de motorafdeling wel over en Honda helpt volgend jaar nog wel, maar het is toch geen frabriek support meer. Dus je weet niet hoe je er dan echt voor gaat staan tov de concurrentie. Dus ik snap wel dat ze alles op dit seizoen zetten om die titel binnen te halen.
We moeten nog zien of het de juiste beslissing is maar het is inderdaad wel een van de beste momenten om het te doen, ik hoop echt dat de titelstrijd gaat duren tot de laatste wedstrijd :).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Trailer voor de Schumacher Docu is er nu ook

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2021 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 18:19
Vanaf dit weekend gaan de nieuwe pitstop regels in. Dit omdat de pitstops 'te gevaarlijk' werden. In mijn ogen grote onzin. Wat ging er dan allemaal fout en werd het daardoor gevaarlijk???

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

hansvk schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:50:
Vanaf dit weekend gaan de nieuwe pitstop regels in. Dit omdat de pitstops 'te gevaarlijk' werden. In mijn ogen grote onzin. Wat ging er dan allemaal fout en werd het daardoor gevaarlijk???
Mercedes verloor daar een paar tienden t.o.v. RBR, dat is wat er fout ging.

Voor de rest ben ik het met je eens, grote onzin. Grootste wat onlangs fout ging wat ik me kan herinneren is dat Bottas in de pits spinde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat er fout ging was dat Mercedes hier tijd verloor ten opzicht van Red Bull [/aluhoed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Dit is het resultaat door gehuil van Mercedes die teveel in de pits verloor naar Red Bull, tenminste hun zijn er toen over gaan klagen bij de FIA en daarna is dit pas tot stand gekomen.

De reden hieronder uitgelegd door de FIA:
Dit omdat er gevreesd werd dat teams in de jacht op veel snellere pitstops de veiligheid uit het oog verliezen en dat er dus gevaarlijke situaties zouden ontstaan ten koste van een pitstop onder de twee seconden. Volgens de FIA zijn die snelle pitstops alleen maar mogelijk met ‘bovenmenselijke’ reactietijden en dus zouden er nieuwe regels ingevoerd worden.

Bron: Hier

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2021 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Dacht te horen/lezen dat vele teams hier nog tegen zijn en dat het verder uitgesteld werd. Maar ik kan er naast zitten.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 18:19
Martin0 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:40:
[...]

Dacht te horen/lezen dat vele teams hier nog tegen zijn en dat het verder uitgesteld werd. Maar ik kan er naast zitten.
Dat was in eerste instantie ook zo. Daarna zijn de regels aangepast en worden nu ingevoerd.

Ik kon op de website van de FIA de regels nog niet vinden.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Hee, nog geen Raceweek topic? -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35
Check de eerste link in de topic warning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

[Twitter]

[...]
ALO: BIG news coming soon. And to tease you all, I’m tweeting this in code!!!!

OCO: I bet you everyone will work out what you’re announcing straight away

ALO: Let’s see, let’s see. They’ve got 24 hours to work it out!

(Vigenere coding)

Staat in 1 van de reacties eronder.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E9of2iKWUAAA-V-?format=jpg&name=large

Bottas vs Russell

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:09
MeNTaL_TO schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:16:
[...]

(Vigenere coding)

24 uur om....
spoiler:
Le Mans te raden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 16:20

iichel

Gazoooo

Alonso zal wel de indy 500 gaan rijden in een chevy of zo :+

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MeNTaL_TO schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:16:
[...]

(Vigenere coding)

was toch al besproken bij lemans? goed was +24uur wakker, kan het ook verkeerd verstaan/begrepen hebben (wordt ook gaar van op de bank kijken)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Seb en Nikita ook (spin duo)
Carlos en Daniel (the leaver and the replacement).

Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
I-King schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:03:
[...]

Check de eerste link in de topic warning!
Ja daar staan de Racetopics.. maar Spa staat er niet bij.. :?

Edit: oh dat van Daniël :/

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 25-08-2021 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

@poor Leno ja die zijn vanaf nu pas echt eind van de week, het gezellige praten en erna toe leven moeten we ergens anders gaan doen -O-

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

G_Dragon schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:53:
@poor Leno ja die zijn vanaf nu pas echt eind van de week, het gezellige praten en erna toe leven moeten we ergens anders gaan doen -O-
Als het gezellig praten was, dan was die regel niet nodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Erazzzer schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:25:
[...]

Ik heb er weinig van meegekregen om eerlijk te zijn, dus ik heb het wel over gezellig praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Dat gezellige praten kan hier dan toch? :*) Of is dat niet de bedoeling? :/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Erazzzer schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:25:
[...]

Nou sorry, maar 99% van de tijd was dat t gewoon wel hoor.

Enkel omdat er een paar buiten het boekje zijn gegaan, wordt de rest nu 'gestraft' bij wijze van.
Maar dat past perfect in de hudige Zeitgeist hoor.

Enniewee.. de weekelijkse racetopics was ook vooral een samenkomst/kroeg/meeting topic waarbij er lekker gekletst werd, technische dingen besproken werden, gejuicht en gebaald werd, flauwe grapjes over Alfa gemaakt werden, tussen de Trainingen/Quali's en vooral op de zondagmiddag -de races- door.
Topic ging na de race op slot, prima.

In het algemeen race topic is het allemaal wat serieuzer.

Maar goed, ik vind t allemaal een beetje doorgeslagen, that's all.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• RobertMe
Slowchat hoort w.m.b. in een chat, niet op een forum. De 300 zogenaamd lollige plaatjes en "RAWECEEK" posts zal ik persoonlijk dan ook missen als kiespijn. Want tegenwoordig waren er ook al meer posts voordat ook maar één meter gereden was dan dat er vroeger waren als het topic weer dicht ging. En aan het eind van een werkdag nog nuttige posts vinden tussen de honderden nieuwe berichten was gewoon onbegonnen werk.

W.m.b. dus volkomen terecht dat de teugels flink worden aangetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Betekend ook dat nieuws over de gp (dingen die bekend zijn voor donderdag)nu dus in het algemene topic wordt gedeeld, en niet in het racetopic. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
mr thee schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:42:
Betekend ook dat nieuws over de gp (dingen die bekend zijn voor donderdag)nu dus in het algemene topic wordt gedeeld, en niet in het racetopic. |:(
Welk nieuws? :+ De persconferenties zijn pas op donderdag, foto's van upgrades / aanpassingen aan auto komen pas op donderdag, etc. Nieuws dat vroeger komt heeft juist eerder te maken met de vorige GP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
RobertMe schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:50:
[...]

Welk nieuws? :+ De persconferenties zijn pas op donderdag, foto's van upgrades / aanpassingen aan auto komen pas op donderdag, etc. Nieuws dat vroeger komt heeft juist eerder te maken met de vorige GP
Wie er bij de persco is bijvoorbeeld? Weerberichten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
RobertMe schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 17:50:
[...]

Niet zozeer nieuws, maar wel het 'opwarmertje'.

Anekdotes over dezelfde race in het verleden, geruchten voor het komend weekeinde. Eigenlijk van alles. Het is jammer dat het hoofddraadje nu elke paar weken 'vervuild' wordt met toch race-specifieke posts.

Had zelf ook niet de indruk (maar kan me vergissen) dat de grootste overlast in de dinsdag tot en met donderdag voorafgaand aan de race voorkwam. Het is toch met name tijdens de race zelf (dan mag wat mij betreft het topic tijdelijk dicht) en daarna dat de emoties en problemen komen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03:07

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Jammer. Ik zag die topics juist als 'wegwerptopic' waar de normale regels wat minder streng kunnen zijn omdat het na een week toch weer dichtgaat en die topics geen enkele waar hebben voor de toekomst.

Ik zal direct toegeven dat ik daar ook wel eens wat posts heb gedaan van lage kwaliteit.
Ik zal ook niet ontkennen dat ik na een race de eerste 30 pagina's oversla omdat er toch niks zinnig in staat maar dat zijn vooral de posts die tijdens de race zijn gedaan in slow-chat stijl. Maar ja, dat is tijdens de race en zo'n topic pas openen als de race al afgelopen is lijkt me ook niet heel zinnig.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Modbreak:Feedback over ons besluit mag verder in Sport Feedbacktopic

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowhite0901
Volgens amus brengt rb updates mee: https://www.auto-motor-un...el-1/vorschau-gp-belgien/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

waar is het topic van belgie?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik probeer al de hele dag te ontcijferen wat deze pairings inhouden. Wie helpt me?

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:28
Dat is het persrondje: Verstappen en Leclerc zijn door de F1 aan elkaar gekoppeld om samen vragen van de pers beantwoorden voorafgaand aan de race. Dat doen ze nu per paar (afwisselend).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 23-09 15:18
Kwam deze net tegen op youtube:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:16

Pierre

Van nature lui!

[Twitter]

[...]
Kijken we er van op :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3dEE9Ho6OpHjZhsCmHiJyuuoU-w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tyyGE1qvfvWGWB7BIi6wjaJE.jpg?f=fotoalbum_large

• Martinspire
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Nieuw petje ook weer, die zal wel weer veel verkocht worden in België en Nederland :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
Mijn eerste reactie... 'het zal....'

Heb seizoen 3 niet afgekeken. Veel te gescript, er klopt vaak helemaal niks van.

Aangezien het huidige seizoen van zichzelf al spannend genoeg is is er in ieder geval meer dan voldoende potentie om er een prachtige serie over te maken. Als deze spanning er tot het eind in blijft kun je er bijna een soort 'Rush' van maken.

Maar als het weer een opgeblazen slappe Amerikaanse productie wordt met hoofdzakelijk het tweede (of derde) garnituur kijk ik er niet echt naar uit.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:13
- Ik schakel terug naar Nederlands
- Shit, vergeten Max te bedanken
- Ff snel dan "Succes Max!"

:D

Leeg - Sinds 20180907

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-09 18:59
Voor degene die naar de Dutch gp gaan, zijn jullie kaarten nog zichtbaar in de mijn dutch gp account?

Onze kaarten zijn ineens niet meer zichtbaar.

[ Voor 19% gewijzigd door Technofreakz op 26-08-2021 12:13 ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

freaking tickets voor spa nog niet binnen; bellen met vakantieveilingen; jah dat is via een partner, er zijn wat problemen met verzenden [..] mogelijk krijg je die vanavond alsnog toegezonden, klinkt hoopvol :+

//edit zojuist kaartjes ontvangen *O*

had me zo voorgenomen niet meer naar circuit te gaan (klinkt gewoon niet die dyson softzuigers van tegenwoordig) vervolgens wel en hongarije en spa dit jaar [..] zeg maar niets, ik weet het zo klinkt een hypocriet
Technofreakz schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:11:
Voor degene die naar de Dutch gp gaan, zijn jullie kaarten nog zichtbaar in de mijn dutch gp account?

Onze kaarten zijn ineens niet meer zichtbaar.
ben je uitgeloot? aantal vrienden van me gingen met z'n 8e; 3 daarvan vallenbuiten de boot en kunnen thuis blijven

[ Voor 66% gewijzigd door himlims_ op 26-08-2021 13:28 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-09 18:59
himlims_ schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:21:
freaking tickets voor spa nog niet binnen; bellen met vakantieveilingen; jah dat is via een partner, er zijn wat problemen met verzenden [..] mogelijk krijg je die vanavond alsnog toegezonden, klinkt hoopvol :+

[...]

ben je uitgeloot? aantal vrienden van me gingen met z'n 8e; 3 daarvan vallenbuiten de boot en kunnen thuis blijven
Nee we zijn niet uitgeloot, maar om een refund aan te vragen moeten ze toch zichtbaar zijn. Nu staat er geen bestellingen.. terwijl dat niet zo was.

Wij zijn met z’n 6en en hebben allemaal ga weekend kaarten voor 3 seizoenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wv7VKtmzvfK-j6d8SxGVShIeEPs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7m8IpqJ8YIPvfHDDt70gGgIE.jpg?f=fotoalbum_large

Mag deze hier? :X

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:37

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

https://www.nu.nl/tennis/...an-quarantaineplicht.html

Australie gaat blijkbaar voor sporters ook met het bubbels systeem werken, ditzelfde zal dus waarschijnlijk ook mogelijk worden voor de Australische GP's voor in de toekomst.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
himlims_ schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:21:
Oei, dat is echt op het laatste moment. Hopelijk komt net goed.

• Martinspire
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ad6h3KjfQYI]

'Ik mag de andere coureurs niet' 😉 | Jack stelt jullie vragen aan Latifi | Formule 1 2021 - Ziggo Sport F1 Youtube

Weet even niet waarom embedden niet werkt, maar goed.

[ Voor 60% gewijzigd door Martinspire op 26-08-2021 22:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:01
Het viel te verwachten, maar de beschadigde motoren van VER en PER zijn definitief afgeschreven: https://racingnews365.nl/...or-verstappen-en-red-bull

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

VETTEL REVEALS HE’S YET TO GIVE HIS HUNGARY GP TROPHY TO HAMILTON AFTER DSQ

https://wtf1.com/post/vet...hy-to-hamilton-after-dsq/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E9uXPOLUcAEplXR?format=jpg&name=large

Vettel doet een Vettel. :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Illegal_Alien schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:36:

VETTEL REVEALS HE’S YET TO GIVE HIS HUNGARY GP TROPHY TO HAMILTON AFTER DSQ

https://wtf1.com/post/vet...hy-to-hamilton-after-dsq/

[Afbeelding]
[Twitter]

Vettel doet een Vettel. :P

komt meer online over de fout van AM nu dus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ben ik misschien de enige die hoopt dat de pitstops bij Mercedes slecht gaan?
Zij drongen erg aan op het veranderen van de regels, maar stilletjes hoop ik dat zij er juist meer nadeel van ondervinden. :+

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:21
Ik hoor net bij FP1 dat de Redbull van '22 dat ze geen hoge rake meer hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Arjantje72 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:49:
Lijkt mij nogal logisch, is nu allemaal groundeffect en die (ventury?)tunnels. Ben er niet helemaal in thuis, dus dan wil je juist zo plat mogelijk op de grond liggen.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Arjantje72 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:49:
Misschien doordat ze meer groundeffect hebben. Hogere rake dan niet meer nodig, denk ik

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:21
Illegal_Alien schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:52:
[...]

Lijkt mij nogal logisch, is nu allemaal groundeffect en die (ventury?)tunnels. Ben er niet helemaal in thuis, dus dan wil je juist zo plat mogelijk op de grond liggen.
Klopt dat zei Newey ook. Door inderdaad de nieuwe regels.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 23-09 10:07
https://www.motorsport.co...ed-zone-decision/6654401/

Mugello in beeld om Turkije te vervangen.

Daar ben ik dan wel weer blij om!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

DoeEensGek schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:40:
https://www.motorsport.co...ed-zone-decision/6654401/

Mugello in beeld om Turkije te vervangen.

Daar ben ik dan wel weer blij om!
Liever een race als geen race!
maar ik zou Turkije ook graag een kans willen geven op een droge baan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 23-09 10:07
basvn schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:46:
[...]

Liever een race als geen race!
maar ik zou Turkije ook graag een kans willen geven op een droge baan.
Dat snap ik zeker, reden is nu ook omdat Turkije op de rode lijst van Engeland staat. Mochten ze daar vanaf komen is er eigenlijk niks aan de hand.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

misschien dat er nu wat druk van hem af valt, en lekker gaat presteren!

[ Voor 52% gewijzigd door basvn op 27-08-2021 14:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Tof. Wel verdiend. Vind hem goed meekomen. Niet altijd even sterk, maar veel beter dan GAS en ALB. Benieuwd hoe hij (en de anderen) gaan presteren in de nieuwe wagens.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Jasphur schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:03:
[...]

Tof. Wel verdiend. Vind hem goed meekomen. Niet altijd even sterk, maar veel beter dan GAS en ALB. Benieuwd hoe hij (en de anderen) gaan presteren in de nieuwe wagens.
En stabiliteit in het team is ook belangrijk. Kunnen ze tenminste een team om beide coureurs bouwen, in plaats van steeds een nieuwe coureur.

En inderdaad wat basvn ook zegt, hopelijk wat druk van de ketel en focus op de resultaten.
Pagina: 1 ... 95 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken