dutchgio schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:56:
[...]
Het is ook maar net wat je de media in brengt natuurlijk, net als Mercedes dat gestopt was met ontwikkelen maar een week later toch ineens updates had om een stuk sneller te zijn.
Ook dat hoort bij de onderlinge strijd.
Het is niet omdat Mercedes zegt te stoppen met verdere ontwikkeling, dat ze niet al bezig waren met bepaalde zaken

mark-k schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:32:
[...]
Het is hier wel iets minder qua reclame, maar een saaie onsportieve sport waar 90 procent vd tijd niks gebeurt is toch volkssport nummer 1.
Ik las wel laatst dat een potje American football (ook wel bekend als handegg of rugby voor mietjes) van 3 uur gemiddeld 11 minuten speeltijd had. 75 min reclame, 11 minuten actie, de rest was randzaken waarbij de bal uit het spel was. Met gemiddeld 4 seconden aan aaneengesloten speeltijd per play.
Om eerlijk te zijn zie ik dat ook wel in de F1 (op de reclame na), ik hoop echt dat het met de nieuwe auto's beter wordt, sommige races heb je misschien 5 minuten actie in totaal.
De typisch Amerikaanse sporten zijn zo in elkaar gestoken om te dienen als opvulling tussen de reclames door. En dan tonen ze nog reclame tijdens de plays door banners. Kijk wel graag een wedstrijdje American Football maar behalve de Super Bowl is er geen enkele wedstrijd die ik live bekijk. En in de US hebben ze dat ook wel door aangezien je de dag erna de wedstrijd kunt bekijken met alle reclames eruit geknipt. Heb ooit een poging gedaan jaren geleden om een baseball wedstrijd te bekijken maar dat lukte me toch echt niet. De enige manier om zoiets te volgen, is ter plaatse met een pint in de ene hand en een hamburger in de andere.
Wat dat betreft, vind ik de F1 (tot nu toe) nog goed meevallen. Er komt wel reclame in beeld maar er zijn geen onderbrekingen. Het is niet zo opdringerig. Die DHL fastest pit stop is eigenlijk onzin maar als er daarmee kosten kunnen betaald worden... We mogen ook niet vergeten dat het een enorm duur circus is dat de ganse wereld rondreist en dat kost nu eenmaal geld. Als er reclame inkomsten zijn door van die "prijs voor beste..." dan heb ik daar niet echt een probleem mee.
Tijdens Le Mans heb je de Goodyear zeppelin die altijd even in beeld kwam voor ze overschakelden naar beelden uit die zeppelin. Tja, die twee seconden zeppelin maken mij niet uit want de beelden uit die zeppelin hebben meerwaarde. Raar dat de F1 nog niet op de proppen is gekomen met een zeppelin. Denk dat dit toch een stuk goedkoper is om in de lucht te houden dan een helikopter. Zeppelin centraal over het circuit en batterij camera's rondom.
On topic : ligt het aan mij of is er extreem weinig nieuws geweest in de vakantie periode? Normaal hoor je op het einde van het verlof alweer de eerste geruchten, de start van silly season. Wat ik opgevangen heb,
- is dat Wolff ergens in september gaat beslissen wie, naast Hamilton, gaat rijden volgend seizoen. En dat o.a. Van Doorne een kanshebber is. Maar dat laatste kan ik toch moeilijk geloven. Zal dan nog eerder Russel zijn.
- dat Raikkonen mogelijks gaat stoppen (maar dat is ieder jaar zo)
- dat er een nieuw team zou bijkomen (hoewel het waarschijnlijker is dat Haas overgenomen wordt)