[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 40 Laatste
Acties:
  • 250.985 views

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:26

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s0N_MYjQFv9biRmZDCOPnWkLWMg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zspLmiIKwf5rAUuuT2JUYIOZ.png?f=user_large
Welkom in het topic Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Hier kan je alles bespreken wat te maken heeft me uitzendingen en waar deze te zien.
LET OP: Het is verboden om over illegale streams te praten en te posten!
Praten over het huidig F1 Seizoen doe je in [F1] Seizoen 2021

De Verschillende manieren om Formule 1 te kijken

Viaplay Vanaf 2022
Van 2022 tot en met 2024 zal de Formule 1 exclusief te volgen zijn via de eigen streamingsdienst Viaplay.

Met Viaplay volg je elke race live, evenals elke kwalificatie en alle vrije training, waarbij men spreekt van een 'innovatieve, in depth programmering'. Jaarlijks wordt de Grand Prix van Nederland tevens gratis op het open net uitgezonden, evenals nog vijf nader te bepalen Grands Prix. Informatie over de lanceerdatum, prijzen en de beschikbare pakketten van Viaplay wordt in een later stadium meer bekendgemaakt. F1 TV Pro blijft als platform beschikbaar voor de Nederlandse Formule 1-fans.

Zes races gratis

In Nederland zal Viaplay alle Formule 1-races tussen 2022 en 2024 live uitzenden, inclusief elke kwalificatiesessie en vrije training. “De verslaggeving wordt gedaan door Nederlandse commentatoren en experts van wereldklasse, en bevat uitgebreide en innovatieve studioprogrammering.“, aldus het bedrijf in een persbericht. Elk jaar wordt de Grand Prix van Nederland gratis live uitgezonden in Nederland. Viaplay zal bovendien in totaal zes races beschikbaar stellen om gratis te bekijken, waaronder de Nederlandse Grand Prix en een pakket met hoogtepunten van alle evenementen.

Viaplay
Klik op logo voor Officiële website

KPN / Ziggo
UPDATE:

Sinds 2013 wordt de Formule 1 in Nederland uitgezonden door Ziggo Sport en Ziggo Sport Totaal. De zender geeft echter aan dat de rechten te duur zijn geworden om nog in te kopen: “Vanaf 2022 zal Formule 1 helaas verhuizen naar een andere zender. Wij hebben dan 9 jaar met veel plezier en trots de Formule 1 uitgezonden! In die jaren zijn de tarieven voor de uitzendrechten zo sterk gegroeid dat het voor ons helaas niet mogelijk was om Formule 1 te behouden.“, aldus Ziggo.
Zoals gezegd krijgen klanten van Ziggo standaard toegang tot de Formule 1 kwalificatie en races op Ziggo Sport (kanaal 14). Klanten van andere tv-providers, zoals KPN, T-Mobile of Caiway, kunnen voor het Ziggo Sport Totaal pakket kiezen. In dat pakket zitten zes sportzenders. Op drie van deze zenders worden tijdens raceweekenden alle vrije trainingen, kwalificaties en races rechtstreeks uitgezonden.

Overview

De kosten voor Ziggo Sport Totaal liggen, afhankelijk van de tv-provider die u heeft, rond de 15,00 euro per maand. Kiest u als Ziggo klant voor het Ziggo Sport Totaal pakket, dan krijgt u tevens gratis toegang tot F1 TV Pro. Een extra voordeel van Liberty Global voor klanten van Ziggo.

De stream kwaliteit:
• 1080P & 50FPS
• 4K & 50FPS bij een Ziggo Next Tv Ontvanger

Ziggo KPN
Klik op logo voor Officiële websiteKlik op logo voor Officiële website

RTL Duitsland
Heb je geen digitale televisie bij Ziggo en wil je toch gratis naar de Formule 1 kijken dan ben je aangewezen op RTL Duitsland. RTL verloor voor 2021 echter de uitzendrechten voor het hele seizoen en zendt komend jaar slechts vier raceweekenden uit op tv.

Het gaat om de volgende Formule 1-races:

• Emilia-Romagna (Imola) - 18 april
• Spanje (Barcelona) - 9 mei
• Italië (Monza) - 12 september
• Brazilië (Sao Paulo) - 7 november

RTL Duitsland

Sky Sports
Sky Sports F1 is een televisiekanaal dat exclusief is gemaakt voor Sky's Britse en Ierse verslaggeving over de Formule 1, waarbij Sky een pakket rechten heeft van het seizoen 2012 tot het seizoen 2024
Content streamed via broadband/3G/4G (charge may apply) (min. speed 2.5Mbps). NOW Membership stream in 720p (or 1080p if you have NOW Boost). Requires broadband/3G/4G (charges may apply). Register up to 6 compatible devices and watch on 2 at the same time (3 if you have NOW Boost). If you only have a Sports Mobile Month Membership and no other NOW Membership, you can only watch on 1 smartphone at a time. Chromecast counts as 2 devices. You can swap 3 registered devices a month. Some shows aren’t available live, on catch up, and/or on some devices — see show availability information here. Shows are available on catch up for at least 7 days from date first shown. Roku LT, XS or 3 and UK account required to watch on Roku.
De stream kwaliteit:
• 720p & 25FPS
• 1080P & 25FPS als je het boost abbo hebt

SC1SC2SC3

Sky Sports

F1 TV Pro
Met F1 TV Pro zit je bovenop de actie. Volledige controle. Op jouw voorwaarden. Kijk hoe je wilt. Wanneer je wilt. Waar je wilt. En met oneindig toegang tot alle races, is het een goed idee om je vast te verdiepen in de mogelijkheden. Want hoe meer je ziet, hoe meer je weet. Hoe ga jij kijken?

• Livestream van alle GP’s
• Livestream van de pre-season testraces in Barcelona – exclusief op F1 TV Pro
• 20 live onboard-camera’s
• Live meeluisteren naar de board radio’s
• Naast F1 ook F2, F3 en Porsche Supercup
• Battle mode (split screen)
• Pitlane kanaal met commentaar van experts
• Live timing van alle teams
• 35 jaar historische races terugkijken

HOE ACTIVEER IK MIJN GRATIS F1 TV PRO ABONNEMENT?
Ziggo klanten met een Ziggo Sport Totaal-pakket hebben gratis toegang tot F1 TV Pro. Volg onderstaande stappen om je gratis F1 TV Pro abonnement te activeren:

• Maak een F1-account aan of log in met je bestaande F1-account
• Kies vervolgens ‘Koppel je accounts’ om je F1-account aan je Mijn-Ziggo account te koppelen
• Je bent klaar voor de start! Kijk online of download de F1 TV app en log in met je F1-account.
Activeer nu
De stream kwaliteit:
• 1080P & 50FPS

SC1SC2SC3

F1 TV Pro

Race Control ( Windows )
Wat moet je als je geen Ziggo hebt of het niet je voorkeur heeft om via een reguliere televisie-uitzending naar de formule 1-races te kijken, maar toch live de prestaties van Max Verstappen in volle glorie wilt zien? Sinds een paar jaar is er een mogelijkheid in de vorm van de officiële streamingdienst van de formule 1: F1 TV Pro. Voorheen werden de streams van de races aangeboden met lage framerates van maximaal 25 beelden per seconde, maar sinds dit jaar zijn de races via de streamingdienst met de reguliere 50fps te bekijken.

Deze streamingdienst is echter nog geen volledig uitontwikkeld product dat op alle platforms al vlekkeloos werkt en een scala aan opties aan zijn gebruikers voorschotelt. Dat heeft geleid tot diverse onofficiële apps van derden die in feite de officiële app nabootsen en vaak zelfs een betere ervaring bieden.

De stream kwaliteit:
• 1080P & 50FPS

Microsoft Store link: Race Control
Github: Race Control

SC1SC2SC3

F1TV Viewer for Android TV
Een app speciaal ontwikkeld voor Android TV, waarmee je met 1 druk op de afstandsbediening Formule 1 kan kijken. Op dit moment is de inhoud van de huidige sessie en de oude sessies beschikbaar, inclusief F1, F2, F3 ... Ingebouwde kanalen worden, indien beschikbaar, ondersteund, evenals technische kanalen zoals het trackerkanaal.

• Deze app gebruikt momenteel de F1TV 2.0-api's en ondersteunt streaminhoud van 1080p bij 50FPS
Audioselectie (taal of geen commentaar) wordt ondersteund.
• Resolutieselectie (van 270p tot 1080p) is beschikbaar, maar de app weet op basis van bandbreedte wat de beste resolutie is om op te halen.
• Ondertiteling ondersteund in het Engels, Spaans, Nederlands en Duits.

De stream kwaliteit:
• 1080P & 50FPS

Google Play Store: F1TV Viewer for Android TV
Github: F1TV Viewer for Android TV

SC1SC2SC3

F1 AppleTV
Een app speciaal ontwikkeld voor Apple TV

De stream kwaliteit:
• 1080P & 50FPS

Github: F1 AppleTV

SC1SC2SC3

Mac / Linux
Een app speciaal ontwikkeld voor Mac / Linux

De stream kwaliteit:
• 1080P & 25FPS

Github: F1Viewer

SC1SC2SC3

Kodi 19 addon voor F1 TV
Kodi 19 addon voor F1 TV

• Ondersteuning voor alle live en video on demand content van F1 TV
• Werkt op alle platformen waarop Kodi 19 beschikbaar is
• Gebaseerd op de F1 TV 2.0-api, maximale kwaliteit 1080p50
• Ondersteuning voor ondertiteling en audio selectie
• Automatische resolutie selectie op basis van beschikbare bandbreedte, handmatige selectie mogelijk
in dezelfde repository zit ook mijn Ziggo Go addon voor Kodi 19 waarmee je met een geldige Ziggo login ook live naar Ziggo Sport kan kijken (in 720P). Werkt prima op een Android TV device (Nvidia Shield / Xiaomi Mi Box) of een Raspberry Pi / Amlogic china box met CoreELEC/LibreELEC

Als bijzonderheid ten opzichte van de officiële Android TV app zit hier (net als de officiële app voor tablet/telefoon) geen blokkade in die ervoor zorgt dat deze alleen op Ziggo internet verbindingen werkt. Voor de mensen met een zakelijk Ziggo abonnement en KPN voor hun thuisverbinding.
De stream kwaliteit:
• 1080P & 50FPS

Github: Dut-IPTV Repository met daarin de F1 TV Addon

SC1SC2SC3

Prijzenoverzicht

ProviderPer MaandPer jaar
KPN€ 14.99
(Excl. kosten tv / internet abbo)
€ 179,88
Ziggo
(zit in het basis pakket)
€ 53,50
(Prijs is gebaseerd op goedkoopste abbo)
€ 642
F1TV Pro€ 7,99€ 64,99
Prijzen kunnen afwijken door wijzigingen bij de aanbieders

" See you there... "
See You There
Mede-auteurs gezocht, bij intresse stuur een pb :).
Design made by: G_Dragon
^ Naar boven ^

[ Voor 255% gewijzigd door G_Dragon op 22-10-2021 11:13 . Reden: Viaplay toegevoegd & Ziggo aangepast ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Leuk dat je een uitgebreidere startpost hebt gemaakt. :) Kleine feedback: persoonlijk vind ik links-uitgelijnde tekst prettiger lezen dan centraal-uitgelijnd. Zeker als het wat langer is en bullet points bevat.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:13
Mooie startpost !
Om het nog mooier te maken zou je nog kunnen toevoegen:
Kwaliteit van beelden per provider en afhankelijkheid. Bv. ziggo alleen 4k met Next, F1 TV Pro nog niet 50fps bij officiële app.

Ik dacht ook nog aan kosten per provider, alleen dat is denk ik erg lastig gezien alle mogelijke combinaties en kortingen. Wijzigt ook vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:21
Netjes hoor _O_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
g0tanks schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:28:
Leuk dat je een uitgebreidere startpost hebt gemaakt. :) Kleine feedback: persoonlijk vind ik links-uitgelijnde tekst prettiger lezen dan centraal-uitgelijnd. Zeker als het wat langer is en bullet points bevat.
Heb dat net aangepast :) maar wel centraal laten staan, wat vind je er nu van?
Plenkske schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:28:
Mooie startpost !
Kwaliteit van beelden per provider en afhankelijkheid. Bv. ziggo alleen 4k met Next, F1 TV Pro nog niet 50fps bij officiële app.

Ik dacht ook nog aan kosten per provider, alleen dat is denk ik erg lastig gezien alle mogelijke combinaties en kortingen. Wijzigt ook vaak.
Ga me best doen ! :) dit is even snel in elkaar gezet, mijn werktijd zat erop haha :P

EDIT:
Heb de stream kwaliteit er direct even bijgezet, maar help me even mee.
Kloppen ze? O-)

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 12-04-2021 17:46 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

@Spollie komt er voor het weekend nog een nieuwe release?

Ik zit op GitHub een beetje te neuzen wat je allemaal aan het veranderen bent in de app. B)

[ Voor 44% gewijzigd door JohanKupers op 12-04-2021 19:31 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Goed bezig @G_Dragon

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
G_Dragon schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:32:
[...]

Heb dat net aangepast :) maar wel centraal laten staan, wat vind je er nu van?

[...]

Ga me best doen ! :) dit is even snel in elkaar gezet, mijn werktijd zat erop haha :P

EDIT:
Kloppen ze? O-)
Geen idee of Ziggo zonder Next (en bij kpn) 50fps is ?
Daarnaast kan je wellicht erbij zetten dat de officiële apps van F1TV nog 25fps zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Plenkske schreef op maandag 12 april 2021 @ 18:14:
[...]

Geen idee of Ziggo zonder Next (en bij kpn) 50fps is ?
Daarnaast kan je wellicht erbij zetten dat de officiële apps van F1TV nog 25fps zijn.
Oke zal dit morgen even aanpassen, ik weet toevallig dat die F1TV Player voor Android tv wel 50 fps is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
g0tanks schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:28:
Ja inderdaad ik zou ook de tekst links uitlijnen. De h2 titels zijn centraal uitgelijnd wel mooi. Probeer het eens @G_Dragon :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@g0tanks @tweakduke Done, zo beter ? :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spollie
  • Laatst online: 10:52
JohanKupers schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:42:
@Spollie komt er voor het weekend nog een nieuwe release?

Ik zit op GitHub een beetje te neuzen wat je allemaal aan het veranderen bent in de app. B)
Ja vanavond hopelijk :)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Spollie
Bij deze dus, versie 2.0.4 is uit:

- Added option to change video quality in internal player
- Re-enabled sync button for live sessions in internal player
- Fixed video stuttering issue in internal player
- Optimized adaptive streaming settings in internal player

Deze release is ook naar de Microsoft Store gesubmit, dus staat er waarschijnlijk morgen of overmorgen in.

Edit: staat nu ook in Microsoft Store.

[ Voor 12% gewijzigd door Spollie op 13-04-2021 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

G_Dragon schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:32:
[...]

EDIT:
Kloppen ze? O-)
De Apple TV app doet ook 50 fps inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
noo schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:54:
[...]

De Apple TV app doet ook 50 fps inmiddels
Heb het zojuist aangepast :) thanks voor je reactie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Plenkske schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:28:
Mooie startpost !

De prijs word inderdaad een lastige opgave, ik denk dat ik dan ga voor een verwijzing naar de officiële website :o

EDIT: na bijna 3 uurtjes staat het definitieve topic online _/-\o_ !

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 13-04-2021 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:07
Spollie schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:35:

Deze release is ook naar de Microsoft Store gesubmit, dus staat er waarschijnlijk morgen of overmorgen in.

Enig idee wanneer we een Mac versie gaan zien? Dan komt er vanuit mij sowieso een druk op de doneer knop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-05 09:15
Spollie schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:35:

Top app! Refereert de sync update naar het syncen van meerdere sessies, zodat ze gelijk lopen?

In de vorige versie(s) lukte het mij overigens niet om mijn streams naar Chromecast te zetten. Bij het scannen naar een Chromecast in de buurt krijg ik niets te zien. Ik dacht eerst dat het misschien lag aan welk wifi-kanaal ik zat. Maar dat was het niet.
Is dit een bekend iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:07
matz schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 15:29:
[...]

Top app! Refereert de sync update naar het syncen van meerdere sessies, zodat ze gelijk lopen?

In de vorige versie(s) lukte het mij overigens niet om mijn streams naar Chromecast te zetten. Bij het scannen naar een Chromecast in de buurt krijg ik niets te zien. Ik dacht eerst dat het misschien lag aan welk wifi-kanaal ik zat. Maar dat was het niet.
Is dit een bekend iets?
Meerdere streams naar Chromecast gaat niet lukken denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:02
Boinkie schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 15:31:
[...]

Meerdere streams naar Chromecast gaat niet lukken denk ik?
Chromecast kan maar één stream afspelen. Dan moet je op een PC de verschillende streams samenvoon een nieuwe stream en die naar de Chromecast sturen. In het vorige deel was iemand die dit deed met OBS. Streams afspelen met MPV, vervolgens in OBS window capture per MPV venster / stream, beetje leuk bij elkaar zetten, en dan OBS weer laten outputten naar een RTSP server en de URL daarvan weer casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
RobertMe schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:29:
[...]

Chromecast kan maar één stream afspelen. Dan moet je op een PC de verschillende streams samenvoon een nieuwe stream en die naar de Chromecast sturen. In het vorige deel was iemand die dit deed met OBS. Streams afspelen met MPV, vervolgens in OBS window capture per MPV venster / stream, beetje leuk bij elkaar zetten, en dan OBS weer laten outputten naar een RTSP server en de URL daarvan weer casten.
Ow das een goed idee. Ik ga eens in vorige deel grasduinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
RobertMe schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:29:
[...]

Is dat qua kwaliteit nog wel goed ?
Voor mijn gevoel is het veel makkelijker om laptop of PC aan de TV te hangen met HDMI kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Plenkske schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:50:
[...]

Is dat qua kwaliteit nog wel goed ?
Voor mijn gevoel is het veel makkelijker om laptop of PC aan de TV te hangen met HDMI kabel :)
Zal waarschijnlijk ook eraan liggen hoe je de boel encode. Denk niet dat het perse slecht hoeft te zijn in die zin. Maar OBS zul je dan natuurlijk wel ook moeten laten outputten in een goede kwaliteit (lees: native resolutie van de TV, als je een 4K TV hebt en dan in FHD gaat casten schiet het nog niet op)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JipGemser
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07-2022
Hi allemaal! Ik heb f1viewer met veel plezier gebruikt op de Windows en daar verliep alles vlekkeloos. Nu probeer ik het op mijn Mac te installeren maar nu gaan er een paar dingetjes mis. Ik kan het programma gewoon opstarten, inloggen en een uitzending bekijken. Alleen nu wil ik net zoals iedereen een paar dingen aanpassen, dat moet in de config file. Alleen is er helemaal geen config file gegenereerd in de daarvoor bestemde map, ik heb geprobeerd hem er zelf in te zetten maar dat lijkt niks te doen. Weet iemand hoe dat kan en of dit te fixen valt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 09:48
De kodi plugin doet ook 1080p50, die info ontbreekt nog in de startpost. En de rest van de omschrijving slaat meer op de andere plugins van ontwikkelaar @dutiptv

PVOutput: VO18

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutiptv
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-12-2022
@G_Dragon Dank voor het toevoegen van mijn addon aan de startpost. De informatie erbij slaat echter meer op mijn reguliere IPTV addons voor KPN/Tmobile/Ziggo e.d. Een betere omschrijving zou zijn

Kodi 19 addon voor F1 TV
• Ondersteuning voor alle live en video on demand content van F1 TV
• Werkt op alle platformen waarop Kodi 19 beschikbaar is
• Gebaseerd op de F1 TV 2.0-api, maximale kwaliteit 1080p50
• Ondersteuning voor ondertiteling en audio selectie
• Automatische resolutie selectie op basis van beschikbare bandbreedte, handmatige selectie mogelijk

Github: Dut-IPTV Repository met daarin de F1 TV Addon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Bandicoot schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:54:
De kodi plugin doet ook 1080p50, die info ontbreekt nog in de startpost. En de rest van de omschrijving slaat meer op de andere plugins van ontwikkelaar @dutiptv
Oke ik pak dit morgen op, welke info zou er eventueel bij kunnen?

Edit: @dutiptv geen dank! Mooie info, deze zal ik toevoegen :) zo maken we er samen steeds meer een volledig topic van!

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 13-04-2021 22:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutiptv
Overigens zit in dezelfde repository ook mijn Ziggo Go addon voor Kodi 19 waarmee je met een geldige Ziggo login ook live naar Ziggo Sport kan kijken (in 720P).

Werkt prima op een Android TV device (Nvidia Shield / Xiaomi Mi Box) of een Raspberry Pi / Amlogic china box met CoreELEC/LibreELEC

Als bijzonderheid ten opzichte van de officiële Android TV app zit hier (net als de officiële app voor tablet/telefoon) geen blokkade in die ervoor zorgt dat deze alleen op Ziggo internet verbindingen werkt.

Voor de mensen met een zakelijk Ziggo abonnement en KPN voor hun thuisverbinding bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
dutiptv schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:43:
Overigens zit in dezelfde repository ook mijn Ziggo Go addon voor Kodi 19 waarmee je met een geldige Ziggo login ook live naar Ziggo Sport kan kijken (in 720P).

Werkt prima op een Android TV device (Nvidia Shield / Xiaomi Mi Box) of een Raspberry Pi / Amlogic china box met CoreELEC/LibreELEC

Als bijzonderheid ten opzichte van de officiële Android TV app zit hier (net als de officiële app voor tablet/telefoon) geen blokkade in die ervoor zorgt dat deze alleen op Ziggo internet verbindingen werkt.

Voor de mensen met een zakelijk Ziggo abonnement en KPN voor hun thuisverbinding bijvoorbeeld.
Aangepast, hoe vind je het zo?
Feedback is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-04 11:00

Beaves

Usque ad Finem

JipGemser schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:24:
Hi allemaal! Ik heb f1viewer met veel plezier gebruikt op de Windows en daar verliep alles vlekkeloos. Nu probeer ik het op mijn Mac te installeren maar nu gaan er een paar dingetjes mis. Ik kan het programma gewoon opstarten, inloggen en een uitzending bekijken. Alleen nu wil ik net zoals iedereen een paar dingen aanpassen, dat moet in de config file. Alleen is er helemaal geen config file gegenereerd in de daarvoor bestemde map, ik heb geprobeerd hem er zelf in te zetten maar dat lijkt niks te doen. Weet iemand hoe dat kan en of dit te fixen valt?
Ik gebruik het ook op mijn Mac en de map staat beschreven in de howto:
code:
1
2
$ file Library/Application\ Support/f1viewer/config.json
Library/Application Support/f1viewer/config.json: ASCII text

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Spollie
Boinkie schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 15:09:
[...]

Enig idee wanneer we een Mac versie gaan zien? Dan komt er vanuit mij sowieso een druk op de doneer knop!
Hangt er helemaal van af hoeveel vrije tijd ik de komende tijd ga hebben. Onze eerste kleine is op komst dus ik kan niks garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07-2022
Beaves schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:33:
[...]

Ik gebruik het ook op mijn Mac en de map staat beschreven in de howto:
code:
1
2
$ file Library/Application\ Support/f1viewer/config.json
Library/Application Support/f1viewer/config.json: ASCII text
Daar heb ik ook gekeken, maar er is helemaal geen map f1viewer aangemaakt of een config bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:49
@dutiptv ik heb jouw F1TV addon voor Kodi 19 geïnstalleerd via de repository. Gaan updates van de diverse addons ook via die repository? Gaat het updaten automatisch of zit er een check in verwerkt zodat er een melding komt?

Ik zie namelijk op GitHub dat er gister een nieuwe commit is gedaan.

[ Voor 13% gewijzigd door PatrickPR op 15-04-2021 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutiptv
PatrickPR schreef op donderdag 15 april 2021 @ 08:26:
@dutiptv ik heb jouw F1TV addon voor Kodi 19 geïnstalleerd via de repository. Gaan updates van de diverse addons ook via die repository? Gaat het updaten automatisch of zit er een check in verwerkt zodat er een melding komt?

Ik zie namelijk op GitHub dat er gister een nieuwe commit is gedaan.
Standaard is Kodi ingesteld dat je automatisch updates ontvangt van addons die je hebt geïnstalleerd vanuit een repo als deze in die repo geüpdatet worden. Als je de addon dus via de repo hebt geïnstalleerd kan je ervan uit gaan dat je altijd op de laatste versie zit (vanwege caching in Kodi soms met maximaal 1 dag vertraging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Laatst online: 10:49
dutiptv schreef op donderdag 15 april 2021 @ 08:43:
[...]

Standaard is Kodi ingesteld dat je automatisch updates ontvangt van addons die je hebt geïnstalleerd vanuit een repo als deze in die repo geüpdatet worden. Als je de addon dus via de repo hebt geïnstalleerd kan je ervan uit gaan dat je altijd op de laatste versie zit (vanwege caching in Kodi soms met maximaal 1 dag vertraging)
Dank. Ik heb de auto update aangezet voor de repository. Voor de repository zit ik op versie 1.4.0 en voor de F1TV addon op versie 1.1.5. Zijn dit de laatste versies? Is er op de github pagina ergens terug te vinden welke versies bij welke commit horen? Ik zie alleen datums staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutiptv
PatrickPR schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:27:
[...]

Dank. Ik heb de auto update aangezet voor de repository. Voor de repository zit ik op versie 1.4.0 en voor de F1TV addon op versie 1.1.5. Zijn dit de laatste versies? Is er op de github pagina ergens terug te vinden welke versies bij welke commit horen? Ik zie alleen datums staan.
Dat zijn de laatste veries.

Release informatie is hier terug te vinden:
https://github.com/dut-iptv/dut-iptv/releases

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL

7 dagen gratis kijken. Vergeet niet op te zeggen (als je dat wil).

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

@Spollie De automatische toewijziging lijkt niet te werken, Op de interne player krijg ik geen beeld. Zet ik hem zelf op HLS dan doet die het wel. MPV doet het wel op automatisch, maar misschien omdat die standaard DASH gebruikt. Hoe dan ook met een workaround werkt het wel dus ik kan gewoon kijken.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
JohanKupers schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:50:
@Spollie De automatische toewijziging lijkt niet te werken, Op de interne player krijg ik geen beeld. Zet ik heb zelf op HLS dan doet die het wel. MPV doet het wel op automatisch, maar misschien omdat die standaard DASH gebruikt. Hoe dan ook met een workaround werkt het wel dus ik kan gewoon kijken.
Ik zag het net ook ja, ik word er een beetje moedeloos van. Vorige week werkte DASH juist beter dan HLS in de interne speler (oftewel VLC), daarom had ik DASH als default instelling gekozen voor de interne speler en VLC. Vanavond maar weer even een patch maken... Beetje jammer voor al die nieuwe gebruikers :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Spollie op 16-04-2021 10:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spollie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:54:
[...]

Ik zag het net ook ja, ik word er een beetje moedeloos van. Vorige week werkte DASH juist beter dan HLS in de interne speler (oftewel VLC), daarom had ik DASH als default instelling gekozen voor de interne speler en VLC. Vanavond maar weer even een patch maken... Beetje jammer voor al die nieuwe gebruikers ;)
Een stoplicht springt op rood,
een stoplicht springt op groen.
Met de F1TV streams,
heeft Spollie altijd wat te doen.

:+

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr.Nono
  • Laatst online: 04-05 20:44

Dr.Nono

Hello there!

Spollie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:54:
[...]
Beetje jammer voor al die nieuwe gebruikers :'(
Joh, jij kunt er toch niks aan doen dat F1TV zo'n "geweldig" systeem heeft ;)

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Mis ik iets of is de live uitzending op F1TV nog niet begonnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr.Nono
  • Laatst online: 04-05 20:44

Dr.Nono

Hello there!

Spollie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:04:
Zie: https://twitter.com/F1Help/status/1382982531818082304

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:16

Chakotay

Lick here to continue

Het is stuk
The F1TV live broadcast will be delayed. The live feed from the track is currently being recovered and we hope to resolve this shortly.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-05 21:20
Op de website krijg ik geen beeld. Op de app wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:34
Op de website zie ik alleen de cams op de auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 05-05 12:27
Nou, gaat goed, ik denk laat ik dit weekend eens testen of F1 tv pro goed genoeg werkt om over te stappen op glasvezel en alleen op die dienst te vertrouwen om F1 te kijken 8)7

Punt voor Ziggo...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
De stream werkt nu wel via de website van F1TV, maar de app van Nederlandse afkomst nog niet.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Luxicon schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:08:
De stream werkt nu wel via de website van F1TV, maar de app van Nederlandse afkomst nog niet.
Hier al wel beeld via race control

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-05 22:56
JohanKupers schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:09:
[...]

Hier al wel beeld via race control
Hier werkt het bij mij juist niet. Samen met de alle andere feed kanalen via de website.

Zit nu wel het hoofd feed te kijken via Firefox. Dat werkt wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titu
  • Laatst online: 11-12-2024
Iemand van jullie wel 4K beeld bij Ziggo? Vorig raceweekend had ik het wel nu niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon

...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spollie
Zet stream type even op 'HLS', dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritkramer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-05 14:19
Spollie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:16:
[...]

Thanks voor de Tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

(jarig!)
@Spollie Ik heb beeld, maar ik heb nog steeds het probleem dat als ik van taal wissel, alles bevriest. Dat had ik ook het hele Bahrein weekend al. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56

-ET-

Phone Home

Titu schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:10:
Iemand van jullie wel 4K beeld bij Ziggo? Vorig raceweekend had ik het wel nu niet
Nope, hier ook niet ook niet naar een herstart van de Next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-05 23:45
Nee. Kijk nu maar via 401.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:17:
@Spollie Ik heb beeld, maar ik heb nog steeds het probleem dat als ik van taal wissel, alles bevriest. Dat had ik ook het hele Bahrein weekend al. :)
Yep, HLS = wel beeld, maar audio switchen werkt niet. Lang leve VLC.

Mocht je per se Olav Mol willen horen dan zou ik aanraden om MPV te gebruiken. Vind ik eigenlijk ook de betere mediaspeler, maar integreren in de interne speler is lastig.

[ Voor 10% gewijzigd door Spollie op 16-04-2021 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:16

Chakotay

Lick here to continue

De main feed doet het nu inderdaad weer, dank :) Tracker, livetiming en drivercams nog niet, maar die geven in via de F1TV-website ook nog geen beeld.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

(jarig!)
Spollie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:19:
[...]

Yep, HLS = wel beeld, maar audio switchen werkt niet. Lang leve VLC.

Mocht je per se Olav Mol willen horen dan zou ik aanraden om MPV te gebruiken. Vind ik eigenlijk ook de betere mediaspeler, maar integreren in de interne speler is lastig.
Het is niet zozeer Olav, maar meer dat ik geen fan ben van Crofty. Als ik zou mogen kiezen, dan zou ik Rosberg en Button nemen, maar helaas. ;)

Maar ik zal VLC eens proberen. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
[...]

Dat heeft het opgelost! :)
Op de website is de feed hetzelfde, dus even geen onboard en live-timing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rjFayYk9sMYiNJl0ieYye5kQYug=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2XSav5dg2ceivSnHxHyGPB1c.png?f=user_large

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Switchen van audio tracks lijkt in MPV helaas ook niet te werken, jammer.

Geen idee wat voor non-standaard streaming implementatie ze bij F1TV gebruiken, maar het wordt er niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 14:42

seninha

god's right foot

BurnsMM schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:18:
[...]

Nee. Kijk nu maar via 401.
Vroeg me zelfde af....hier ook geen 4k...dacht dat het met nieuwe fw te.maken had maar als ik HDMI resolutie op 4k zet en de box herstart dan heb ik geen beeld ,alleen geluid. Dus dan maar op auto gezet.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Heeft de F1 TV app nu Chromecast ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Ik dacht eens te gaan spelen met Race Control 2.0.4 en OBS maar de live streams lijken niet te werken in Race Control, klopt dat?

Nevermind.
[...]

[ Voor 43% gewijzigd door schumi2004 op 16-04-2021 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

schumi2004 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:36:
Ik dacht eens te gaan spelen met Race Control 2.0.4 en OBS maar de live streams lijken niet te werken in Race Control, klopt dat?

Nevermind.

[...]
Even omhoog scrollen in dit topic ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 09:03
Mooie app @Spollie nu nog beetje medewerking van de overige streams en dat wordt genieten dit weekend.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56

-ET-

Phone Home

Kanaal 14 is inmiddels weer op de UHD uitzending over bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 14:42

seninha

god's right foot

Hier ook.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:36
Wat een matige regie!!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Er zijn heel veel camera's op het moment niet beschikbaar dus ze hebben niet veel keus denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Hoe werkt bij jullie de F1TV app momenteel? Ik heb de app zowel op de iPhone als op de iPad staan, maar heb vooral veel naar een draaiende F1 band zitten kijken. Om de één of andere reden wil de stream niet laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Werkt F1 TV stream bij jullie wel lekker? Bij mij valt het eruit af en toe.

Edit: @Woudloper Denk dat het weer zover is met F1TV :'(

Ik zit nu op een andere manier te kijken.

[ Voor 41% gewijzigd door polopolo150 op 16-04-2021 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Ja, het gaat allemaal een beetje op zijn Italiaans zullen we maar zeggen, of mag dat niet meer tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-05 22:51
Ik vond bij Ziggo de verstaanbaarheid erg laag, mogelijk omdat het stereo geluid was? Is de VT normaal niet ook gewoon in Dolby uitgezonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 20:29
F1 heeft problemen met broadcasting(liggen veel dingen plat zoals ik begrijp) dus als het 1 en ander niet goed werkt zou ik nog even wachten voordat je zelf gaat kloten met instellingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:22
Vond het dan op zich nog goed gaan. Denk dat de F1TV van vorige seizoen er gewoon het volle uur uit zou liggen :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

De Apple TV app heeft nu multi-feed player support. Tutorial van Noah zelf:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
De Race Control app werkt top! Ik vind dit veel prettiger dan via de web browser.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mrFPYxEXgv2gj9qdnUTlvOXcSJU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xQOWSzEI8pxAyunXA5BcffoF.png?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door Luxicon op 16-04-2021 14:32 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 05-05 15:10
magnifor schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:35:
Heeft de F1 TV app nu Chromecast ondersteuning?
Niet op mijn iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-05 05:47
Zo te zien zijn alle substreams (data channel, driver tracker) nu ook 50fps (@ 720p). 3 weken terug waren de substreams nog 25fps zover ik mij kan herinneren. Ik gok dat de streams op F1TV.com overgezet zijn naar de nieuwe streamingdienst waar de hoofdstream ook op zit. Dit krijg ik nu te zien als ik in terminal mpv + url stream doe:
code:
1
2
3
4
5
Video --vid=1 'bitrate 1971710' (h264 640x360 50.000fps)
     Video --vid=2 'bitrate 620030' (h264 480x270 50.000fps)
     Video --vid=3 'bitrate 1070590' (h264 512x288 50.000fps)
     Video --vid=4 'bitrate 3337470' (h264 960x540 50.000fps)
 (+) Video --vid=5 'bitrate 6329444' (h264 1280x720 50.000fps)

[ Voor 5% gewijzigd door StefanVerkerk op 16-04-2021 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r03n_d
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-05 22:05
Ook ik heb voor het eerst de race control app erbij gepakt, maar ik loop ook tegen het feit aan dat het veranderen van audiokanaal de stream doet vastlopen. Ik luister toch graag naar Nederlands en dat lukt nu helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ik vind het zelf eigenlijk makkelijker om Firefox te gebruiken met meerdere scherm in schermen. Maar misschien mis ik de unique selling point van Race Control dan (Nog steeds top dat het gemaakt wordt hoor!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:37
Voor mij ook eerste keer met Racecontrol maar de interne player blijft zwart. Wat ik ook probeer.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Phusebox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:59:
Voor mij ook eerste keer met Racecontrol maar de interne player blijft zwart. Wat ik ook probeer.
Idem hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-05 05:47
Voor allen met problemen met Racecontrol, probeer dit eens: https://github.com/najdek/f1tv_plus - werkt hier ook erg goed in combinatie met MPV via terminal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:23
noo schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:05:
De Apple TV app heeft nu multi-feed player support. Tutorial van Noah zelf:
[YouTube: F1AppleTV | Multi-Feed Player | Tutorial]
Ho-ly. Fuck. Wat een legende is die man. Echt geweldig werkt levert die af met de F1 TV app op de Apple TV.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb een collega die wil F1TV gebruiken in duitsland, waar ze woont.
Maar ze krijgt de melding bij het afsluiten van het abbo dat het niet voor de opgegeven regio mogelijk is?
Weet iemand hier meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

G_Dragon schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:45:
Maar ze krijgt de melding bij het afsluiten van het abbo dat het niet voor de opgegeven regio mogelijk is?
F1TV Pro is sinds de lancering beschikbaar in Duitsland. Gebruikt ze wellicht een VPN verbinding? :) Dan die even uitschakelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

G_Dragon schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:45:
Ja, dat kan inderdaad niet. Sky Duitsland heeft sinds 2021 de exclusieve rechten in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@CH4OS @noo Nu lees ik twee verschillende antwoorden, welke is het ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

G_Dragon schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:50:
@CH4OS @noo Nu lees ik twee verschillende antwoorden, welke is het ? :P
Beide zijn technisch correct. Het kon tot vorig seizoen, het kan dit seizoen niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
noo schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:51:
[...]

Beide zijn technisch correct. Het kon tot vorig seizoen, het kan dit seizoen niet meer :)
Oke jammer!
En wat als mijn collega invult dat ze in NL woont en betaald via de app met playstore?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

G_Dragon schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:52:
Oke jammer!
En wat als mijn collega invult dat ze in NL woont en betaald via de app met playstore?
Men kijkt ook naar het IP-adres en waar die vandaan komt. Je zou dan dus met een VPN (of open proxy) verbinding in het land waar het wel beschikbaar en abonnement aan gaan, maar als je gaat kijken moet je ook in een land zijn waar de dienst beschikbaar is.
noo schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:49:
Ja, dat kan inderdaad niet. Sky Duitsland heeft sinds 2021 de exclusieve rechten in Duitsland.
Ah, dit wist ik niet.

[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 16-04-2021 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
CH4OS schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:54:
[...]
Men kijkt ook naar het IP-adres en waar die vandaan komt.
Ah jammer
Maar bedankt voor alle hulp, ik ga dit direct aan haar doorgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ik ben F1TV nou uit aan het proberen... Moest vandaag werken dus alleen nog op mijn telefoon met een half oog de trainingen gekeken.
Maar begrijp ik het nou goed dat de live timing gewoon dat data kanaal is? Dus gewoon een video stream?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Finraziel schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:49:
Maar begrijp ik het nou goed dat de live timing gewoon dat data kanaal is? Dus gewoon een video stream?
Op de gewone website / in de gewone F1 app is de live timing beschikbaar. En daarvoor moet je ook een abonnement hebben, wat dus inbegrepen is bij F1TV Access en Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Finraziel schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:49:
Ik ben F1TV nou uit aan het proberen... Moest vandaag werken dus alleen nog op mijn telefoon met een half oog de trainingen gekeken.
Klopt is een stream.

Wat had jij verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ah er is nog een app, thanks :)
@DeTjuk wat @RobertMe zegt dus :+

Pagina: 1 2 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.