[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 82 Laatste
Acties:
  • 412.817 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
SUPER NIEUWS. F1 wordt helemaal gratis voor Ziggo klanten vanaf volgende race. YES! https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/

Modbreak:Afgesplitst van het F1-topic.

[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 02-11-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

alwaysleft schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:45:
SUPER NIEUWS. F1 wordt helemaal gratis voor Ziggo klanten vanaf volgende race. YES! https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/
Alleen de race neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
MikeyMan schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:53:
[...]

Yep.....dan kijk ik die kwalificatie maar met een brakke stream van Sky Sports :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 16:25
alwaysleft schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:54:
[...]
Yep.....dan kijk ik die kwalificatie maar met een brakke stream van Sky Sports :D
Volgens de website ook de kwalificaties :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
SpaceAce schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:06:
[...]

Volgens de website ook de kwalificaties :).
Bron??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:45

Edd

alwaysleft schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:45:
:+

Even op die pijlen klikken naar rechts ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Edd op 02-11-2015 11:08 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:30
Vanaf 12 november zie je elke dag sport over de volle breedte, zoals voetbal, golf, Formule 1, atletiek, rugby, NBA basketbal en tennis. En naast live-wedstrijden zap je iedere maandagavond naar de nieuwe talkshow Peptalk. Daarin nemen Jack van Gelder en Frank Evenblij het afgelopen weekend door. Ziggo Sport kijk je thuis op kanaal 14 en via de Horizon Go app.
Staat niets bij over een quali. Of HD. Dat zou het helemaal top maken :9 :9~ O+

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 07:04

Bosmonster

*zucht*

Ook geen info of er reclame is of niet.
Staat niets bij over een quali.
Als je kwalificatie bedoelt, ze zenden kwalificatie + wedstrijd uit.

Als je kwaliteit bedoelt.. geen idee. Lijkt me gewoon HD.

[ Voor 70% gewijzigd door Bosmonster op 02-11-2015 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ssvenn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-06 07:47
MikeyMan schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:53:
[...]

Volgens de Ziggo Sport website Kwalificatie en Race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Inderdaad race en kwalificatie van de laatste 2 races van dit seizoen, zie de tweede slider op de Ziggo Sport website.

In de voice-over van de promovideo spreekt Jack van Gelder trouwens heel resoluut over "iedere GP", dus ik ben benieuwd. Toch zal ik altijd liever Sky blijven kijken, maar het is ontzettend goed nieuws voor Nederland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
En. Als ze slim zijn. Niet moeilijk doen met commentatoren enzo, maar gewoon sky sports commentaar erbij zetten. Iedereen blij.

Waar kunnen we de ideeën bus vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
asing schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:12:
[...]

Staat niets bij over een quali. Of HD. Dat zou het helemaal top maken :9 :9~ O+
Kwalificatie wordt gewoon uitgezonden. En het is in HD _/-\o_ _/-\o_ Reclame staat er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-06 08:38
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/1z6b8u1.png

Ook kwali dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Ziggo <3 <3 <3 O+ O+ O+ *; *; *; _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
BlauweFles schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:15:
En. Als ze slim zijn. Niet moeilijk doen met commentatoren enzo, maar gewoon sky sports commentaar erbij zetten. Iedereen blij.

Waar kunnen we de ideeën bus vullen?
Dat zal niet gebeuren, de feed komt gewoon van Sport 1, net als alle andere beelden. Ze kunnen dit niet voor niets "gratis" aanbieden. Eigenlijk betalen alle Sport 1 abonnees dit voor ons. Sport 1 is immers ook van Liberty Global, net als Ziggo.

Door een zender alleen voor Ziggo-abonnees vrij te geven, ontwijken ze ook de eis die vaak bij het aankopen van die rechten komt kijken, dat het niet op een "vrij kanaal" te zien mag zijn. Omdat je een Ziggo-abo moet hebben, is het niet "vrij". Dat Ziggo zo'n groot monopolie heeft dat het grootste deel van de Nederlanders hier binnen valt, is niet van belang.

[ Voor 25% gewijzigd door Tralapo op 02-11-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tralapo schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:17:
[...]

Dat zal niet gebeuren, de feed komt gewoon van Sport 1, net als alle andere beelden. Ze kunnen dit niet voor niets "gratis" aanbieden. Eigenlijk betalen alle Sport 1 abonnees dit voor ons. Sport 1 is immers ook van Liberty Global, net als Ziggo.
Oke, thx. En zijn ze bij Sport 1 goed in F1? Wie doet daar commentaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vooralsnog is het niet duidelijk of Ziggo Sport alle Formule 1-races in de huiskamer van de Ziggo-klanten gaat brengen of slechts een selectie.

Dus wordt per race bekeken en of er dan dan andere wedstrijden zijn die van belang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als er geen reclame is, dan ga ik Sport1 wel opzeggen denk ik. Ga geen 15 euro per maand betalen voor trainingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
BlauweFles schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:18:
[...]

Oke, thx. En zijn ze bij Sport 1 goed in F1? Wie doet daar commentaar?
Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Volgende race dus de luxe uit Ziggo Sport en BBC:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Uit de site lijk ik overigens te begrijpen dat de naam "Sport 1" sowieso zal verdwijnen. Dit pakket wordt namelijk ook omgedoopt in "Ziggo Sport Totaal", met 6 zenders op 401 t/m 406. Ziggo Sport is de gratis versie op één kanaal en zal waarschijnlijk het huidige Sport 1 Select zijn.

Het is dus maar net welk evenement de meeste cijfers zal trekken. Als Ronaldo speelt, zal F1 wijken I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bosmonster schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:18:
Als er geen reclame is, dan ga ik Sport1 wel opzeggen denk ik. Ga geen 15 euro per maand betalen voor trainingen.
Klopt, maar houdt rekening ermee dat niet iedere race live wordt uitgezonden bij Ziggo Sport. Maja, dan maar een brak streampje die paar races. Denk dat echt wel de helft van de races live zal worden uitgezonden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Bosmonster schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:18:
Dat zal dus wel niet de bedoeling zijn van dit aanbod....
Het open kanaal zal dus een lokkertje zijn om ziggo klanten te binden, maar ook een reclame kanaal naar sport 1.
Ze zullen er dus echt wel voor zorgen dat het aanbod op de betaalde zender net even aantrekkelijker is en daar de kijker steeds op wijzen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tralapo schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:21:
Uit de site lijk ik overigens te begrijpen dat de naam "Sport 1" sowieso zal verdwijnen. Dit pakket wordt namelijk ook omgedoopt in "Ziggo Sport Totaal", met 6 zenders op 401 t/m 406. Ziggo Sport is de gratis versie op één kanaal en zal waarschijnlijk het huidige Sport 1 Select zijn.

Het is dus maar net welk evenement de meeste cijfers zal trekken. Als Ronaldo speelt, zal F1 wijken I guess.
Nu is 2 uur in de middag bij de meeste races wel een probleem...is ook voetbal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-06 18:15

vhal

ಠ_ಠ

Het zullen ws. wel de laatste twee races van het seizoen zijn. Ik verwacht er niet al te veel van, al helemaal niet omdat de race ook te volgen is op de BBC. En wat men zegt, als het WK snelschaken op tv moet, dan zal de F1 wel de eerste zijn die het veld moet ruimen. Anders hebben we wel de bosdierenstream :+

[ Voor 8% gewijzigd door vhal op 02-11-2015 11:23 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:40

jpiwf

licenced pepernootaddict

Voetbal zit bij Fox, dat bijt elkaar niet

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
jpiwf schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:23:
Er is meer voetbal dan onze Eredivisie ;)

Edit: ja dus, de naam Sport 1 zal uit ons TV-landschap verdwijnen: http://www.sport1.nl/nieu...r-ziggo-sport-totaal.html

"De naam Ziggo Sport Totaal komt voort uit een nieuwe samenwerking tussen Ziggo en Sport1" _O-

[ Voor 40% gewijzigd door Tralapo op 02-11-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ze gaan ook internationaal voetbal uitzenden, dus ik verwacht weinig live europese GP's volgend jaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:00
Sport 1 heeft o.a. Spaans voetbal. ;)
Al zie ik dat ook nog wel vertrekken naar Fox Sports.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-06 14:02

Niku

Alagaesii

Rivanov schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:25:
[...]

Sport 1 heeft o.a. Spaans voetbal. ;)
Al zie ik dat ook nog wel vertrekken naar Fox Sports.
Reken er maar op inderdaad, Fox trekt alles naar zich toe (behalve de CL?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Niku schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:26:
[...]

Vind ik persoonlijk niet erg, heb ook een abonnement op Fox Sports International. Dus net zo fijn om alle competities daar ondergebracht te hebben. :) Jammer alleen dat Serie A juist van Fox Sports naar Eurosport is gegaan..

Maargoed, hiermee gaan we beetje offtopic. ;)

Ik wacht het wel even af.. hou voorlopig gewoon m'n Sport 1 abonnement aan. Eerst maar eens kijken naar het F1 aanbod in 2016 op Ziggo Sport.

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 02-11-2015 11:28 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:41
http://www.f1today.net/nl...iggo-start-op-12-november

Ben inderdaad ook benieuwd hoeveel Formule 1 hier op uitgezonden gaat worden in de toekomst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/screenshot2015-11-02ab7jf0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Laatst online: 28-06 16:06
Niku schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:26:
[...]

Bij Spaans voetbal ligt het wat ingewikkelder omdat daar per club de rechten worden (werden?) verkocht, maar zodra die contracten met Sport1 aflopen zal Fox er wel een gooi naar doen.

Net als met de F1 rechten gok ik. Fox/Sky is redelijk bekend met Formule 1 :+

In Spanje hebben ze momenteel op zondag wedstrijden @ 12u en 16u, F1 zou je daar perfect tussenin kunnen uitzenden. :)
Mocht het al tot conflicten komen, want dat zijn niet altijd de grote clubs die dan spelen. en bovendien lopen de seizoenen anders.

[ Voor 21% gewijzigd door P.K. op 02-11-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alwaysleft schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:20:
Volgende race dus de luxe uit Ziggo Sport en BBC:)
Ik verkies BBC nu altijd al boven Sport1 als ze de race volledig uitzenden. Ook de vrije trainingen worden dan op BBC uitgezonden (een enkele keer wat verlaat, afhankelijk van het land waarin geracet wordt).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Edit.

[ Voor 99% gewijzigd door alwaysleft op 02-11-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Je zit in het verkeerde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06 18:15

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ziggo start eigen sportkanaal en betaalzender Sport 1 wordt Ziggo Sport Totaal

De Formule 1 races van Brazilië en Abu Dhabi zijn live op het nieuwe kanaal te zien. Wellicht vanaf volgend jaar alles? Vrije trainingen en kwalificaties zullen wel niet uitgezonden worden. blijkbaar wel: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1655995

zie ook nu dat het oud nieuws is sorry :>

:)

[ Voor 70% gewijzigd door spartacusNLD op 02-11-2015 16:56 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
True. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik kijk zelfs liever op RTL Duitsland... Dat commentaar van Olav Mol is echt tenenkrommend.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:59
Leuk dat Formule 1 ook te zien is bij Ziggo Sport, dit geeft meer opties dus alleen maar fijn. En ze hebben beloofd dat er geen reclame tussendoor komt bij live uitzendingen net zoals bij Veronica het geval was. Bovendien kwalificaties nog erbij wat een luxe :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij de Duitse RTL is (was?) het ook te zien. Als ze daar naar de Werbung gingen, zag je de race in een kader verder gaan. Ik blijf reclame tijdens een live sportuitzending toch wel erg vervelend vinden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-06 11:22

sjaool

Every life should have 9 cats

TheUninvited schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:56:
Leuk dat Formule 1 ook te zien is bij Ziggo Sport, dit geeft meer opties dus alleen maar fijn. En ze hebben beloofd dat er geen reclame tussendoor komt bij live uitzendingen net zoals bij Veronica het geval was. Bovendien kwalificaties nog erbij wat een luxe :D
Huh... Veronica had ook veel lange reclameblokken hoor.

Maar goed ze hebben het inderdaad belooft en dat had ik nog even niet gelezen. :D

[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 03-11-2015 21:29 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:46

derx666

mecker ende blaet

Eigenlijk zou Sky iets moeten aanbieden dat je per raceweekend kunt betalen voor een stream van hun zonder meteen een volledig Sky abbo te moeten hebben (waar ik toch al niks aan heb). Ik wil alleen hun F1 uitzending zien in minimaal 720p als het kan en wil daar ook best voor betalen, maar 50 euro per maand voor hun abbo, en dan prolly ook nog extra voor de f1 content vind ik toch wel een beetje te.

Ik vraag me dan altijd af, wat is er beter voor Sky: iemand die per race betaald voor hun content, of iemand die niks aan hun betaald, maar een of andere stream kijkt die volstaat met reclame waar zij niks aan verdienen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Sky betaalt voor de uitzendrechten in de UK, dus daarbuiten gaat het sowieso niet gebeuren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:54
Ach, ik kijk wel op Veronica / BBC one / Duitse RTL in die volgorde van voorkeur naar de races. Ik ga echt geen duur extra abonnement afsluiten voor die ~20 races per jaar.

Edit:
Excuses Señor Sjon, wist niet dat er een apart topic voor was. Lurk hier af en toe wat mee..

[ Voor 23% gewijzigd door GH45T op 04-11-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Daar verschillen we dan weer in per persoon. Ik vind de 15 euro per maand die ik betaal voor Sport1 prima. Kan alle trainingen, kwali en race in HD kijken zonder reclame.

Die zorgeloosheid vind ik wel een paar euro waard. Ik werd het zoeken naar een redelijke uitzending aardig beu (om het over duits commentaar en continu reclame nog maar niet te hebben..)

edit:
oops.. sorry Sjon :+

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 04-11-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 14:39
Bosmonster schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:46:
Daar verschillen we dan weer in per persoon. Ik vind de 15 euro per maand die ik betaal voor Sport1 prima. Kan alle trainingen, kwali en race in HD kijken zonder reclame.

Die zorgeloosheid vind ik wel een paar euro waard. Ik werd het zoeken naar een redelijke uitzending aardig beu (om het over duits commentaar en continu reclame nog maar niet te hebben..)
Amen to that.
Denken dat alles gratis is en naar je toekomst is naïef. Maar die houding gaat nog wel veranderen gezien 'the free internet of things' niet volledig houdbaar meer is :)

// oeps: reageren op iets wat hier niet mag :P

[ Voor 3% gewijzigd door RiCk op 04-11-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 16:18

Player1S

Probably out in the dark

precies wat ik eerder al voorspelde. En toevallig word die alles beslissende race niet uitgezonden omdat 6 maand geleden zogenaamd al bepaald hadden om die ene tennis wedstrijd uit te zenden.
Maar voor €15/maand kun je Sport1 nemen en dan kun je wel alle races live kijken.

Ik drink niet maar ik durf er wel kratje bier op in te zetten dat je later in het seizoen races gaat missen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

L1nt schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:30:
[...]

precies wat ik eerder al voorspelde. En toevallig word die alles beslissende race niet uitgezonden omdat 6 maand geleden zogenaamd al bepaald hadden om die ene tennis wedstrijd uit te zenden.
Maar voor €15/maand kun je Sport1 nemen en dan kun je wel alle races live kijken.

Ik drink niet maar ik durf er wel kratje bier op in te zetten dat je later in het seizoen races gaat missen.
Bier mag je altijd komen brengen, ik drink met mate, maar lust zeker wel een goed biertje, iets wat prima wil bij een avond race zoals de afgelopen twee...

Het punt voor mij bij Ziggo Sport/Sport1 F1 is een beetje het commentaar, dit vindt ik elders veel beter.
En dat heb je die studio analytici ook nog bij Rob K. op de bank zitten....

Olaf Mol had vroeger een dijk met een team met Allart Kalf, toen waren ze lekker scherp, nu moet ik uitwijken naar elders...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

breek me de bek niet open over Mol..... Liever Duitse RTL dan Mol.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Laatst online: 27-06 11:32
Achja, € 10,- voor Sport1 Go vind ik prima. Je kunt dan training, kwalificatie en race kijken. Voor de diepere analyses kun je vervolgens Ted's Notebook kijken of hier op het forum terecht. Ik vind het een schijntje voor de uren kijkplezier per maand. Dat het commentaar beter kan, oké. Maar ik heb zelf 4 kanalen open staan en houd alles dan zelf wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
derx666 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:31:
Eigenlijk zou Sky iets moeten aanbieden dat je per raceweekend kunt betalen voor een stream van hun zonder meteen een volledig Sky abbo te moeten hebben (waar ik toch al niks aan heb). Ik wil alleen hun F1 uitzending zien in minimaal 720p als het kan en wil daar ook best voor betalen, maar 50 euro per maand voor hun abbo, en dan prolly ook nog extra voor de f1 content vind ik toch wel een beetje te.

Ik vraag me dan altijd af, wat is er beter voor Sky: iemand die per race betaald voor hun content, of iemand die niks aan hun betaald, maar een of andere stream kijkt die volstaat met reclame waar zij niks aan verdienen.
Wat bosmonster al aanhaalde, de rechten die Sky heeft bemachtigd beperken zich tot Engeland.
Sky mag niks verdienen aan kijkers van buiten het VK.
De mediawereld werkt nou eenmaal met regio's en geoblocking...

Overigens kun je wel een dagpas kopen voor SkySports, maar dat is alsnog niet heel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

P.K. schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:46:

De mediawereld werkt nou eenmaal met regio's en geoblocking...
die las ik eerst als regio geobsedeerd....wat overigens ook gewoon klopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:46

derx666

mecker ende blaet

tsja... dan moet het maar "anders" :) Het commentaar van Olav vind ik tegenwoordig gewoon tenenkrommend, en dan heb ik het nog niet gehad over die <CENSUUR> in de studio. Als sport 1 inderdaad Allard naast Olav zou zetten, en de presentatie in de studio zou overlaten aan iemand met verstand ipv Kamphues dan zou het nog wel wat worden.
Zelfde als met RTL Autovisie. Eindelijk weer eens een autoprogramma op tv zonder Galema (brrr) en dan zetten ze Kamphues op die stoel... ARGGHH... Volgens mij kregen ze meteen 20%-30% meer kijkers als ze een normale presentator hadden.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 07:03

Nik

Over Mol... De vraag is: wie dan? We hebben in het verleden gezien dat een andere commentator ook geen succes is? Kalff erbij was prima, alhoewel zijn stem soms wat vervelend is. Misschien Tim en Tom? ;) (let op de knipoog)

[ Voor 5% gewijzigd door Nik op 09-11-2015 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Nik schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:19:
Over Mol... De vraag is: wie dan? We hebben in het verleden gezien dat een andere commentator ook geen succes is? Kalff erbij was prima, alhoewel zijn stem soms wat vervelend is. Misschien Tim en Tom? ;) (let op de knipoog)
Vroeger was het Olav in de commentaarbox en Rick Winkelman in de pit. Dat was toch wel een leuke combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
Ik neem Olav niks kwalijk, hij moet echt alles in zijn eentje doen. Het is niet vreemd dat je dan zaken mist, vooral als je daarnaast ook nog eens tijden e.d. in de gaten moet houden.

Mensen geven vaak aan dat hij zaken mist, ik ben daar eens op gaan letten. Maar er gebeuren ook regelmatig dingen die Olav wel ziet en ik weer niet. Het is gewoon niet mogelijk om alles mee te krijgen. Olav heeft voldoende passie en enthousiasme en ik denk niet dat er in Nederland een commentator is die het beter zou kunnen. Als ik dan toch iemand zou moeten noemen is het René Hoogterp, die doet tegenwoordig de Formule E bij Sport 1.

Ik hoop dat ze bij Sport 1, nu de sport in populariteit wint het budget vrij maken om minimaal 1 extra iemand mee te sturen naar de GP's. Persoonlijk vind ik het een toegevoegde waarde als er een (oud) coureur naast Olav zit en daarnaast iemand vanuit de pits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 12:28

TommyGun

Stik er maar in!

Racierox schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:37:
Achja, € 10,- voor Sport1 Go vind ik prima. Je kunt dan training, kwalificatie en race kijken. Voor de diepere analyses kun je vervolgens Ted's Notebook kijken of hier op het forum terecht. Ik vind het een schijntje voor de uren kijkplezier per maand. Dat het commentaar beter kan, oké. Maar ik heb zelf 4 kanalen open staan en houd alles dan zelf wel bij :)
Voor mij geen Sport1 Go meer, de kwaliteit vind ik ronduit belabberd (het is bij lange na geen FHD). Neem daarentegen wel een abo op Sport1 via Ziggo (in de hoop dat de kwaliteit dan beter is), want die gratis zender is leuk maar zoals eerder aangegeven zal het me niet verbazen als ze af en toe races overslaan vanwege voetbal of wat dan ook.

[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 09-11-2015 09:01 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

SpaceAce schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:46:
Ik neem Olav niks kwalijk, hij moet echt alles in zijn eentje doen. Het is niet vreemd dat je dan zaken mist, vooral als je daarnaast ook nog eens tijden e.d. in de gaten moet houden.

Mensen geven vaak aan dat hij zaken mist, ik ben daar eens op gaan letten. Maar er gebeuren ook regelmatig dingen die Olav wel ziet en ik weer niet. Het is gewoon niet mogelijk om alles mee te krijgen. Olav heeft voldoende passie en enthousiasme en ik denk niet dat er in Nederland een commentator is die het beter zou kunnen. Als ik dan toch iemand zou moeten noemen is het René Hoogterp, die doet tegenwoordig de Formule E bij Sport 1.

Ik hoop dat ze bij Sport 1, nu de sport in populariteit wint het budget vrij maken om minimaal 1 extra iemand mee te sturen naar de GP's. Persoonlijk vind ik het een toegevoegde waarde als er een (oud) coureur naast Olav zit en daarnaast iemand vanuit de pits.
Er gaan ook wel verhalen dat Mol er niemand naast wil. Al uit de tijd dat er wel budget beschikbaar was.

Het is gewoon geen sport om in je eentje te doen. In de VS zitten ze al decennia lang met minimaal 2 man.
Engeland doet het ook. Duitsland idem. Zelfs Belgie zat destijds met 2 man en die uitzending was nog armzaliger dan Griekenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
L1nt schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:43:
[...]

Er gaan ook wel verhalen dat Mol er niemand naast wil. Al uit de tijd dat er wel budget beschikbaar was.

Het is gewoon geen sport om in je eentje te doen. In de VS zitten ze al decennia lang met minimaal 2 man.
Engeland doet het ook. Duitsland idem. Zelfs Belgie zat destijds met 2 man en die uitzending was nog armzaliger dan Griekenland.
Weet niet wat van die verhalen kloppen, tijd geleden een tweet van Olav gelezen (op reactie van een vraag hierover) dat hij toch graag versterking op locatie zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ja als in pit reporter enzo zeker. Dat moet ie er nu ook allemaal bij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Redelijk offtopic, maar toch...weet iemand of de BBC ook de rechten heeft voor volgend jaar de samenvattingen uit te zenden van de F1?

Vroeg het met zomaar even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bernie Ecclestone is hoping the BBC does not walk away from Formula 1 once the corporation's contract expires at the end of 2018.

Er was om gevraagd in het Formule 1 topic maar is hier meer op zijn plaats alhoewel de topictitel "2015" bevat.

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 09-11-2015 19:30 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 21:48
SpaceAce schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:46:

Ik hoor op sky of BBC ook nog wel eens missers, maar het voordeel dan is dat ze gecorrigeerd worden door hun collega in de commentaarbox.

Er is zo veel verschillende informatie om bij te houden, dat ik het me ook wel voor kan stellen, ik zit er op de bank, met live timing ook nog wel eens naast O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

De eerste twee F1 vrije trainingen voor komende vrijdag zijn aangekondigd in de elektronische gids van de nieuwe "gratis" Ziggo Sport zender. Zo te zien worden ze beiden live uitgezonden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

slecht beeld zeg, ziggo sport via horizon go (oeps, beetje verkeerde topic :))

[ Voor 35% gewijzigd door albino71 op 13-11-2015 13:35 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wel erg slecht beeld zeg, ziggo sport via horizon go

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:57

RoyK

Hobby tekenaar

jeetje.. krijg ik hornbach reclame vol in beeld, geluid weg.. gewoon zo in je face. Is het niet genoeg dat ik per maand al extra betaal?

blijft wel een vet circuit dit heh.. die lange bocht naar het rechte stuk, dan zie je echt de snelheid terug komen. Want dat gevoel mis ik soms wel een beetje.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-06 16:47
Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:43:
[...]

Kwam dat op de team radio langs? :)
Ja

wtf staat in mijn beeld gewoon 'ziggo sport', terwijl ik KPN heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-06 05:27

fynrd1

Fooled by Randomness

Marc3l schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:45:
[...]

Ja

Sport1 heet nu Ziggo Sport Totaal oid.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Marc3l schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:45:
[...]

Ja

Goedemorgen. :P

Sport1 is vanaf gisteren Ziggo Sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 21:45
RoyK schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:38:
jeetje.. krijg ik hornbach reclame vol in beeld, geluid weg.. gewoon zo in je face. Is het niet genoeg dat ik per maand al extra betaal?
Dit verbaasde mij ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-06 16:47
P.K. schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:51:
[...]

Goedemorgen. :P

Sport1 is vanaf gisteren Ziggo Sport.
Dit bericht stond eerst in het F1 topic ;)
fynrd1 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:47:
[...]

Sport1 heet nu Ziggo Sport Totaal oid.
Ah ok thanks :)

[ Voor 39% gewijzigd door Marc3l op 13-11-2015 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:54

Arfman

Drome!

Waar is het gewone F1 topic gebleven :? Blijkbaar is er wat afgesplitst waardoor ik nu ineens in dit topic terechtkom :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ja, had ik ook :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Handig toch. Wat ik minder handig vind, is dat ik geen bericht heb gekregen over de wijziging van Sport1Go naar Ziggo Sport Totaal. Ik wist wel dat de zender ging veranderen, maar het zou fijn zijn geweest als er geïnformeerd werd over de wijzigingen, ook met betrekking tot de prijs. Ik heb nu totaal geen idee of mijn abonnement stopt na deze maand, of doorgaat met een andere prijs. Het kost voor nieuwe abonnees nu € 14,95 per maand?

Wat ook irritant is, is dat het nu gewoon niet werkt. Ik wil de training kijken, maar de livestreams laden niet. Gister werkte het wel. Ook kan ik 'Gemist' kijken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-06 09:09
Het beeld is ook veel slechter geworden. Hier ga ik echt niet meer voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-06 22:21
Arjantje72 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:12:
Het beeld is ook veel slechter geworden. Hier ga ik echt niet meer voor betalen.
Gebruik je Go of kijk je op TV?

Want hier heb ik ook het probleem dat Go niet meer werkt in IE11...

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
BSTNjitRam schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:35:
[...]

Ik heb er speciaal firefox voor geïnstalleerd, daar werkt het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-06 22:21
Dacuuu schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:38:
[...]

Ik heb er speciaal firefox voor geïnstalleerd, daar werkt het wel op.
Hmm heb hier FireFox 42.0. Als ik de stream probeer te openen vraagt hij wel om SilverLight te activeren, maar als ik dat toesta dan komt er geen beeld...

Heb jij een andere versie?

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:11
Iemand enig idee hoe het zit met klanten die bij UPC zaten, nu Ziggo dus? Ik heb zojuist even geprobeerd, qualificatie is nu volgens mij op kanaal 404, maar krijg nog steeds de melding dat ik daar een abbo voor aan moet schaffen op de website van Ziggo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
BSTNjitRam schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:35:
[...]

Ik kijk op tv, waar de kwalificatie gelukkig wel HD is. Maar nu elke keer veel reclame tussen de sessies...
Dat was vorig jaar niet. Ik betaal toch niet om reclame te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Laatst online: 18:55
FastFred schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:24:
Iemand enig idee hoe het zit met klanten die bij UPC zaten, nu Ziggo dus? Ik heb zojuist even geprobeerd, qualificatie is nu volgens mij op kanaal 404, maar krijg nog steeds de melding dat ik daar een abbo voor aan moet schaffen op de website van Ziggo...
De gehele kwalificatie was toch op Ziggo Sport (kanaal 14) te zien? Morgen is ook daar de race te bekijken, ook via de Horizon app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arjantje72 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:20:
[...]
Ik kijk op tv, waar de kwalificatie gelukkig wel HD is. Maar nu elke keer veel reclame tussen de sessies...
Dat was vorig jaar niet. Ik betaal toch niet om reclame te zien?
Op de "oude" Sport1 werd eerst ook altijd een korte reclame tussen de kwalificatie-sessies uitgezonden, mogelijk was het vandaag wat meer dan voorheen maar daar kan ik geen uitspraak over doen aangezien de BBC uitzending de voorkeur krijgt van mij, ook al betaal ik voor het volledige Ziggo Sport pakket (Sport1 bedoel ik).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 07:03

Nik

Ik kan de kwalificatie niet eens terugkijken via de Horizon Go iPad app. Error 242: Service niet beschikbaar. Andere uitzendingen doen het wel. Iemand hier ook last van?

[ Voor 11% gewijzigd door Nik op 14-11-2015 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
hardware-lover schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:21:
[...]

Op de "oude" Sport1 werd eerst ook altijd een korte reclame tussen de kwalificatie-sessies uitgezonden, mogelijk was het vandaag wat meer dan voorheen maar daar kan ik geen uitspraak over doen aangezien de BBC uitzending de voorkeur krijgt van mij, ook al betaal ik voor het volledige Ziggo Sport pakket (Sport1 bedoel ik).
Dat is raar dan. Ik heb echt kwalificaties gezien op Sport1 zonder reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arjantje72 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:24:
[...]
Dat is raar dan. Ik heb echt kwalificaties gezien op Sport1 zonder reclame.
Misschien was dat in het begin toen Sport1 net begon met het uitzenden van Formule 1, dat kan ik mij zo niet meer voor de geest halen. Het is nu in ieder geval al enige tijd met (korte) reclames tussendoor. Niet zo heel storend, maar prettiger zou zijn indien niet. Ik zou het wel heel storend vinden als ze dat tijdens de race zouden doen, dan zou ik mij al betalend abonnee ook zwaar te kort gedaan voelen, maar dit is niet het geval nu.

Edit: heb nog even een oude Sport1 kwalificatie bekeken net, van Engeland dit jaar, en er zit daar ook al reclame tussen.

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 15-11-2015 02:28 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
afspelen van streams via http://go.ziggosporttotaal.nl/main/ werkt niet hier. Blijft maar op opening...

Via de 'oude weg' werken ze prima. http://video.sport1.nl/main/player :S

edit: Ah, geschiedenis verwijderen is de oplossing :)

[ Voor 15% gewijzigd door Kw4kje op 15-11-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

BBC dreigt de F1 te verliezen in 2018. Weer een gratis mogelijkheid minder dus.

Men moet eens goed gaan nadenken wat men wil. De kijkcijfers nemen alleen maar af.

Misschien moeten ze met een soort budget feed komen voor vrije zenders en een uitgebreide feed voor de Sky, Sport1 etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

L1nt schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:22:
BBC dreigt de F1 te verliezen in 2018. Weer een gratis mogelijkheid minder dus.

Men moet eens goed gaan nadenken wat men wil. De kijkcijfers nemen alleen maar af.

Misschien moeten ze met een soort budget feed komen voor vrije zenders en een uitgebreide feed voor de Sky, Sport1 etc etc.
Die hebben toch een contract t/m 2018, of heb jij ergens wat anders gelezen waardoor dat eerder afgelopen zou zijn?

Zo'n budget alternatief is er in het verleden al eens geweest. Twee verschillende feeds, één voor betalende abonnees, een voor het "gratis" TV aanbod. De gratis versie was een soort van "F1 light" uitzending, en daarbij werd van alles NIET in beeld gebracht. Gelukkig zijn ze daar later vanaf gestapt, en wat mij betreft komt dat ook niet meer terug in die vorm.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Waarom gelukkig? Omdat jij wel geld over hebt voor Sport1? Dus mag de rest niet naar een light versie kijken?
Of ben je bang dat jij wel de volle mep betaald maar Sport1 je afscheept met de light versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nee, omdat die beelden zoveel slechter waren dan die van de FIA, en dan heb ik het niet over de beeldkwaliteit. Ziggo Sport1 met Formule 1 is gratis geworden voor iedere Ziggo abonnee (en zelfs voor vele niet Ziggo abonnees), dus wat zever je nu over het abonnementsgeld wat ik zou moeten betalen en een ander niet, daar hoor je mij toch niet over klagen, wel?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dan ben ik wel benieuwt hoe een niet-ziggo klant naar het Ziggo sportkanaal kan kijken. Legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 15:11

Flotter

Pelipper!

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dus niet gratis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
L1nt schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:20:
Dan ben ik wel benieuwt hoe een niet-ziggo klant naar het Ziggo sportkanaal kan kijken. Legaal.
Inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Laatst online: 18:55
Op de satelliet heb je gewoon Ziggo Sport, maar CanalDigitaal is dan ook van de M7 Group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee het is gewoon een extra voor ziggo klanten, mogelijk ivm klantenverlies?

[ Voor 4% gewijzigd door JvS op 19-11-2015 07:29 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:57

RoyK

Hobby tekenaar

Ik zit bij Caiway met nu dus Ziggosport :P 8)7

Mijn portfolio op Instagram

Pagina: 1 2 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html