SUPER NIEUWS. F1 wordt helemaal gratis voor Ziggo klanten vanaf volgende race. YES! https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/
[Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 02-11-2015 11:51]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 02-11-2015 11:51]
Alleen de race neem ik aan?alwaysleft schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:45:
SUPER NIEUWS. F1 wordt helemaal gratis voor Ziggo klanten vanaf volgende race. YES! https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/
€50 welkomstbonus bij Raisin Spaarrekening? Stuur een DM.
Yep.....dan kijk ik die kwalificatie maar met een brakke stream van Sky Sports
Volgens de website ook de kwalificatiesalwaysleft schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:54:
[...]
Yep.....dan kijk ik die kwalificatie maar met een brakke stream van Sky Sports
Bron??SpaceAce schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:06:
[...]
Volgens de website ook de kwalificaties.
alwaysleft schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:45:
[Voor 5% gewijzigd door Edd op 02-11-2015 11:08]
-
Staat niets bij over een quali. Of HD. Dat zou het helemaal top makenVanaf 12 november zie je elke dag sport over de volle breedte, zoals voetbal, golf, Formule 1, atletiek, rugby, NBA basketbal en tennis. En naast live-wedstrijden zap je iedere maandagavond naar de nieuwe talkshow Peptalk. Daarin nemen Jack van Gelder en Frank Evenblij het afgelopen weekend door. Ziggo Sport kijk je thuis op kanaal 14 en via de Horizon Go app.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Als je kwalificatie bedoelt, ze zenden kwalificatie + wedstrijd uit.Staat niets bij over een quali.
[Voor 70% gewijzigd door Bosmonster op 02-11-2015 11:15]
Inderdaad race en kwalificatie van de laatste 2 races van dit seizoen, zie de tweede slider op de Ziggo Sport website.
Kwalificatie wordt gewoon uitgezonden. En het is in HDasing schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:12:
[...]
Staat niets bij over een quali. Of HD. Dat zou het helemaal top maken![]()
![]()
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dat zal niet gebeuren, de feed komt gewoon van Sport 1, net als alle andere beelden. Ze kunnen dit niet voor niets "gratis" aanbieden. Eigenlijk betalen alle Sport 1 abonnees dit voor ons. Sport 1 is immers ook van Liberty Global, net als Ziggo.BlauweFles schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:15:
En. Als ze slim zijn. Niet moeilijk doen met commentatoren enzo, maar gewoon sky sports commentaar erbij zetten. Iedereen blij.
Waar kunnen we de ideeën bus vullen?
[Voor 25% gewijzigd door Tralapo op 02-11-2015 11:19]
Oke, thx. En zijn ze bij Sport 1 goed in F1? Wie doet daar commentaar?Tralapo schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:17:
[...]
Dat zal niet gebeuren, de feed komt gewoon van Sport 1, net als alle andere beelden. Ze kunnen dit niet voor niets "gratis" aanbieden. Eigenlijk betalen alle Sport 1 abonnees dit voor ons. Sport 1 is immers ook van Liberty Global, net als Ziggo.
Olav Mol.BlauweFles schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:18:
[...]
Oke, thx. En zijn ze bij Sport 1 goed in F1? Wie doet daar commentaar?
Klopt, maar houdt rekening ermee dat niet iedere race live wordt uitgezonden bij Ziggo Sport. Maja, dan maar een brak streampje die paar races. Denk dat echt wel de helft van de races live zal worden uitgezondenBosmonster schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:18:
Als er geen reclame is, dan ga ik Sport1 wel opzeggen denk ik. Ga geen 15 euro per maand betalen voor trainingen.
Dat zal dus wel niet de bedoeling zijn van dit aanbod....Bosmonster schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:18:
Als er geen reclame is, dan ga ik Sport1 wel opzeggen denk ik. Ga geen 15 euro per maand betalen voor trainingen.
alles kan off-topic
Nu is 2 uur in de middag bij de meeste races wel een probleem...is ook voetbalTralapo schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:21:
Uit de site lijk ik overigens te begrijpen dat de naam "Sport 1" sowieso zal verdwijnen. Dit pakket wordt namelijk ook omgedoopt in "Ziggo Sport Totaal", met 6 zenders op 401 t/m 406. Ziggo Sport is de gratis versie op één kanaal en zal waarschijnlijk het huidige Sport 1 Select zijn.
Het is dus maar net welk evenement de meeste cijfers zal trekken. Als Ronaldo speelt, zal F1 wijken I guess.
[Voor 8% gewijzigd door vhal op 02-11-2015 11:23]
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Er is meer voetbal dan onze Eredivisiejpiwf schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:23:
Voetbal zit bij Fox, dat bijt elkaar niet
[Voor 40% gewijzigd door Tralapo op 02-11-2015 11:25]
Ze gaan ook internationaal voetbal uitzenden, dus ik verwacht weinig live europese GP's volgend jaar.jpiwf schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:23:
Sport 1 heeft o.a. Spaans voetbal.jpiwf schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:23:
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB
Reken er maar op inderdaad, Fox trekt alles naar zich toe (behalve de CL?).Rivanov schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:25:
[...]
Sport 1 heeft o.a. Spaans voetbal.
Al zie ik dat ook nog wel vertrekken naar Fox Sports.
JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.
Vind ik persoonlijk niet erg, heb ook een abonnement op Fox Sports International. Dus net zo fijn om alle competities daar ondergebracht te hebben.Niku schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:26:
[...]
Reken er maar op inderdaad, Fox trekt alles naar zich toe (behalve de CL?).
[Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 02-11-2015 11:28]
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB
Bij Spaans voetbal ligt het wat ingewikkelder omdat daar per club de rechten worden (werden?) verkocht, maar zodra die contracten met Sport1 aflopen zal Fox er wel een gooi naar doen.Niku schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:26:
[...]
Reken er maar op inderdaad, Fox trekt alles naar zich toe (behalve de CL?).
[Voor 21% gewijzigd door P.K. op 02-11-2015 14:04]
Ik verkies BBC nu altijd al boven Sport1 als ze de race volledig uitzenden. Ook de vrije trainingen worden dan op BBC uitgezonden (een enkele keer wat verlaat, afhankelijk van het land waarin geracet wordt).alwaysleft schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:20:
Volgende race dus de luxe uit Ziggo Sport en BBC:)
Testing, one, two ...
[Voor 99% gewijzigd door alwaysleft op 02-11-2015 17:15]
[Voor 70% gewijzigd door spartacusNLD op 02-11-2015 16:56]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
True. Excuses.Anoniem: 93986 schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:49:
Je zit in het verkeerde topic.
Divide and conquer.
Huh... Veronica had ook veel lange reclameblokken hoor.TheUninvited schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:56:
Leuk dat Formule 1 ook te zien is bij Ziggo Sport, dit geeft meer opties dus alleen maar fijn. En ze hebben beloofd dat er geen reclame tussendoor komt bij live uitzendingen net zoals bij Veronica het geval was. Bovendien kwalificaties nog erbij wat een luxe
[Voor 17% gewijzigd door sjaool op 03-11-2015 21:29]
"When you grow up your heart dies"
[Voor 23% gewijzigd door GH45T op 04-11-2015 10:50]
[Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 04-11-2015 10:50]
Amen to that.Bosmonster schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:46:
Daar verschillen we dan weer in per persoon. Ik vind de 15 euro per maand die ik betaal voor Sport1 prima. Kan alle trainingen, kwali en race in HD kijken zonder reclame.
Die zorgeloosheid vind ik wel een paar euro waard. Ik werd het zoeken naar een redelijke uitzending aardig beu (om het over duits commentaar en continu reclame nog maar niet te hebben..)
[Voor 3% gewijzigd door RiCk op 04-11-2015 10:50]
precies wat ik eerder al voorspelde. En toevallig word die alles beslissende race niet uitgezonden omdat 6 maand geleden zogenaamd al bepaald hadden om die ene tennis wedstrijd uit te zenden.
Player1s Twitch
Bier mag je altijd komen brengen, ik drink met mate, maar lust zeker wel een goed biertje, iets wat prima wil bij een avond race zoals de afgelopen twee...L1nt schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:30:
[...]
precies wat ik eerder al voorspelde. En toevallig word die alles beslissende race niet uitgezonden omdat 6 maand geleden zogenaamd al bepaald hadden om die ene tennis wedstrijd uit te zenden.
Maar voor €15/maand kun je Sport1 nemen en dan kun je wel alle races live kijken.
Ik drink niet maar ik durf er wel kratje bier op in te zetten dat je later in het seizoen races gaat missen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Player1s Twitch
Wat bosmonster al aanhaalde, de rechten die Sky heeft bemachtigd beperken zich tot Engeland.derx666 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:31:
Eigenlijk zou Sky iets moeten aanbieden dat je per raceweekend kunt betalen voor een stream van hun zonder meteen een volledig Sky abbo te moeten hebben (waar ik toch al niks aan heb). Ik wil alleen hun F1 uitzending zien in minimaal 720p als het kan en wil daar ook best voor betalen, maar 50 euro per maand voor hun abbo, en dan prolly ook nog extra voor de f1 content vind ik toch wel een beetje te.
Ik vraag me dan altijd af, wat is er beter voor Sky: iemand die per race betaald voor hun content, of iemand die niks aan hun betaald, maar een of andere stream kijkt die volstaat met reclame waar zij niks aan verdienen.
die las ik eerst als regio geobsedeerd....wat overigens ook gewoon kloptP.K. schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:46:
De mediawereld werkt nou eenmaal met regio's en geoblocking...
Player1s Twitch
[Voor 5% gewijzigd door Nik op 09-11-2015 08:20]
Vroeger was het Olav in de commentaarbox en Rick Winkelman in de pit. Dat was toch wel een leuke combi.Nik schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:19:
Over Mol... De vraag is: wie dan? We hebben in het verleden gezien dat een andere commentator ook geen succes is? Kalff erbij was prima, alhoewel zijn stem soms wat vervelend is. Misschien Tim en Tom?(let op de knipoog)
Voor mij geen Sport1 Go meer, de kwaliteit vind ik ronduit belabberd (het is bij lange na geen FHD). Neem daarentegen wel een abo op Sport1 via Ziggo (in de hoop dat de kwaliteit dan beter is), want die gratis zender is leuk maar zoals eerder aangegeven zal het me niet verbazen als ze af en toe races overslaan vanwege voetbal of wat dan ook.Racierox schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:37:
Achja, € 10,- voor Sport1 Go vind ik prima. Je kunt dan training, kwalificatie en race kijken. Voor de diepere analyses kun je vervolgens Ted's Notebook kijken of hier op het forum terecht. Ik vind het een schijntje voor de uren kijkplezier per maand. Dat het commentaar beter kan, oké. Maar ik heb zelf 4 kanalen open staan en houd alles dan zelf wel bij
[Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 09-11-2015 09:01]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Er gaan ook wel verhalen dat Mol er niemand naast wil. Al uit de tijd dat er wel budget beschikbaar was.SpaceAce schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:46:
Ik neem Olav niks kwalijk, hij moet echt alles in zijn eentje doen. Het is niet vreemd dat je dan zaken mist, vooral als je daarnaast ook nog eens tijden e.d. in de gaten moet houden.
Mensen geven vaak aan dat hij zaken mist, ik ben daar eens op gaan letten. Maar er gebeuren ook regelmatig dingen die Olav wel ziet en ik weer niet. Het is gewoon niet mogelijk om alles mee te krijgen. Olav heeft voldoende passie en enthousiasme en ik denk niet dat er in Nederland een commentator is die het beter zou kunnen. Als ik dan toch iemand zou moeten noemen is het René Hoogterp, die doet tegenwoordig de Formule E bij Sport 1.
Ik hoop dat ze bij Sport 1, nu de sport in populariteit wint het budget vrij maken om minimaal 1 extra iemand mee te sturen naar de GP's. Persoonlijk vind ik het een toegevoegde waarde als er een (oud) coureur naast Olav zit en daarnaast iemand vanuit de pits.
Player1s Twitch
Weet niet wat van die verhalen kloppen, tijd geleden een tweet van Olav gelezen (op reactie van een vraag hierover) dat hij toch graag versterking op locatie zou willen hebben.L1nt schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:43:
[...]
Er gaan ook wel verhalen dat Mol er niemand naast wil. Al uit de tijd dat er wel budget beschikbaar was.
Het is gewoon geen sport om in je eentje te doen. In de VS zitten ze al decennia lang met minimaal 2 man.
Engeland doet het ook. Duitsland idem. Zelfs Belgie zat destijds met 2 man en die uitzending was nog armzaliger dan Griekenland.
Player1s Twitch
[Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 09-11-2015 19:30]
Testing, one, two ...
Ik hoor op sky of BBC ook nog wel eens missers, maar het voordeel dan is dat ze gecorrigeerd worden door hun collega in de commentaarbox.SpaceAce schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:46:
Ik neem Olav niks kwalijk, hij moet echt alles in zijn eentje doen. Het is niet vreemd dat je dan zaken mist, vooral als je daarnaast ook nog eens tijden e.d. in de gaten moet houden.
Mensen geven vaak aan dat hij zaken mist, ik ben daar eens op gaan letten. Maar er gebeuren ook regelmatig dingen die Olav wel ziet en ik weer niet. Het is gewoon niet mogelijk om alles mee te krijgen. Olav heeft voldoende passie en enthousiasme en ik denk niet dat er in Nederland een commentator is die het beter zou kunnen. Als ik dan toch iemand zou moeten noemen is het René Hoogterp, die doet tegenwoordig de Formule E bij Sport 1.
Ik hoop dat ze bij Sport 1, nu de sport in populariteit wint het budget vrij maken om minimaal 1 extra iemand mee te sturen naar de GP's. Persoonlijk vind ik het een toegevoegde waarde als er een (oud) coureur naast Olav zit en daarnaast iemand vanuit de pits.
Testing, one, two ...
[Voor 35% gewijzigd door albino71 op 13-11-2015 13:35]
Ja
Sport1 heet nu Ziggo Sport Totaal oid.Marc3l schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:45:
[...]
Ja
wtf staat in mijn beeld gewoon 'ziggo sport', terwijl ik KPN heb![]()
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Goedemorgen.Marc3l schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:45:
[...]
Ja
wtf staat in mijn beeld gewoon 'ziggo sport', terwijl ik KPN heb![]()
Dit verbaasde mij ook al.RoyK schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:38:
jeetje.. krijg ik hornbach reclame vol in beeld, geluid weg.. gewoon zo in je face. Is het niet genoeg dat ik per maand al extra betaal?
Dit bericht stond eerst in het F1 topicP.K. schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:51:
[...]
Goedemorgen.![]()
Sport1 is vanaf gisteren Ziggo Sport.
Ah ok thanks
[Voor 39% gewijzigd door Marc3l op 13-11-2015 14:12]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | PV 5.760Wp |
...
Gebruik je Go of kijk je op TV?Arjantje72 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:12:
Het beeld is ook veel slechter geworden. Hier ga ik echt niet meer voor betalen.
Bordspellenopruiming! https://www.marktplaats.nl/u/martijn/14875712/
Ik heb er speciaal firefox voor geïnstalleerd, daar werkt het wel op.BSTNjitRam schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:35:
[...]
Gebruik je Go of kijk je op TV?
Want hier heb ik ook het probleem dat Go niet meer werkt in IE11...
Hmm heb hier FireFox 42.0. Als ik de stream probeer te openen vraagt hij wel om SilverLight te activeren, maar als ik dat toesta dan komt er geen beeld...Dacuuu schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:38:
[...]
Ik heb er speciaal firefox voor geïnstalleerd, daar werkt het wel op.
Bordspellenopruiming! https://www.marktplaats.nl/u/martijn/14875712/
Ik kijk op tv, waar de kwalificatie gelukkig wel HD is. Maar nu elke keer veel reclame tussen de sessies...BSTNjitRam schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:35:
[...]
Gebruik je Go of kijk je op TV?
Want hier heb ik ook het probleem dat Go niet meer werkt in IE11...
De gehele kwalificatie was toch op Ziggo Sport (kanaal 14) te zien? Morgen is ook daar de race te bekijken, ook via de Horizon app.FastFred schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:24:
Iemand enig idee hoe het zit met klanten die bij UPC zaten, nu Ziggo dus? Ik heb zojuist even geprobeerd, qualificatie is nu volgens mij op kanaal 404, maar krijg nog steeds de melding dat ik daar een abbo voor aan moet schaffen op de website van Ziggo...
Op de "oude" Sport1 werd eerst ook altijd een korte reclame tussen de kwalificatie-sessies uitgezonden, mogelijk was het vandaag wat meer dan voorheen maar daar kan ik geen uitspraak over doen aangezien de BBC uitzending de voorkeur krijgt van mij, ook al betaal ik voor het volledige Ziggo Sport pakket (Sport1 bedoel ik).Arjantje72 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:20:
[...]
Ik kijk op tv, waar de kwalificatie gelukkig wel HD is. Maar nu elke keer veel reclame tussen de sessies...
Dat was vorig jaar niet. Ik betaal toch niet om reclame te zien?
Testing, one, two ...
[Voor 11% gewijzigd door Nik op 14-11-2015 21:43]
Dat is raar dan. Ik heb echt kwalificaties gezien op Sport1 zonder reclame.hardware-lover schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:21:
[...]
Op de "oude" Sport1 werd eerst ook altijd een korte reclame tussen de kwalificatie-sessies uitgezonden, mogelijk was het vandaag wat meer dan voorheen maar daar kan ik geen uitspraak over doen aangezien de BBC uitzending de voorkeur krijgt van mij, ook al betaal ik voor het volledige Ziggo Sport pakket (Sport1 bedoel ik).
Misschien was dat in het begin toen Sport1 net begon met het uitzenden van Formule 1, dat kan ik mij zo niet meer voor de geest halen. Het is nu in ieder geval al enige tijd met (korte) reclames tussendoor. Niet zo heel storend, maar prettiger zou zijn indien niet. Ik zou het wel heel storend vinden als ze dat tijdens de race zouden doen, dan zou ik mij al betalend abonnee ook zwaar te kort gedaan voelen, maar dit is niet het geval nu.Arjantje72 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:24:
[...]
Dat is raar dan. Ik heb echt kwalificaties gezien op Sport1 zonder reclame.
[Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 15-11-2015 02:28]
Testing, one, two ...
[Voor 15% gewijzigd door Kw4kje op 15-11-2015 22:34]
Player1s Twitch
Die hebben toch een contract t/m 2018, of heb jij ergens wat anders gelezen waardoor dat eerder afgelopen zou zijn?L1nt schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:22:
BBC dreigt de F1 te verliezen in 2018. Weer een gratis mogelijkheid minder dus.
Men moet eens goed gaan nadenken wat men wil. De kijkcijfers nemen alleen maar af.
Misschien moeten ze met een soort budget feed komen voor vrije zenders en een uitgebreide feed voor de Sky, Sport1 etc etc.
Testing, one, two ...
Player1s Twitch
Testing, one, two ...
Player1s Twitch
Player1s Twitch
Inderdaad.L1nt schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:20:
Dan ben ik wel benieuwt hoe een niet-ziggo klant naar het Ziggo sportkanaal kan kijken. Legaal.
Op de satelliet heb je gewoon Ziggo Sport, maar CanalDigitaal is dan ook van de M7 Group.L1nt schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:20:
Dan ben ik wel benieuwt hoe een niet-ziggo klant naar het Ziggo sportkanaal kan kijken. Legaal.
Nee het is gewoon een extra voor ziggo klanten, mogelijk ivm klantenverlies?L1nt schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:58:
Dus niet gratis.....
[Voor 4% gewijzigd door JvS op 19-11-2015 07:29]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik zit bij Caiway met nu dus ZiggosportL1nt schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:20:
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details