Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste
Acties:

• -ION-
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 30-03 20:25
RobertMe schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:37:
[...]
Als de Mi Box geleverd wordt met een remote met gyroscoop of andere manier om een cursor te bedienen zal dat dus wel werken.
Volgens mij niet, maar je hebt me wel op het idee gebracht even rond te kijken voor zo'n ding! :9

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22:21
MailMan schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:53:
In de F1tv app staat dat ik een F1 Pro (Trial) account heb (heb tijdje geleden het maand naar een jaarabonnement omgezet). Maar op de website staat ‘User’ en heb ik geen Pro access.

Bij mn Credit Card staat dat de betaling nog openstaand is, maar dat is al sinds half januari zo.

Heb al eens opnieuw ingelogd. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
En F1TV team zegt dat ze het probleem niet kunnen oplossen en ik bij Apple om een refund moet vragen _O-

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

-ION- schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:39:
[...]
Volgens mij niet, maar je hebt me wel op het idee gebracht even rond te kijken voor zo'n ding! :9
Nee, heeft ie standaard niet. Maar als je de remote een kwartslag draait dan gaat het bedienen van de F1 app al een stuk logischer :+

A smile a day....

• Holk
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 23:08
Werkt de Apple TV in combinatie met de F1 tv app een beetje soepel? Zit al een tijdje te denken om een Apple TV te kopen en als ik de F1 daar ook nog op kan kijken zou het de doorslag geven. Waarschijnlijk al 20 keer gevraagd door anderen, sorry daarvoor

• Boinkie
  • Laatst online: 23:03
-ION- schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:16:
Heeft iemand ervaringen met het kijken van F1 TV via een Xiaomi Mi Box S? Ik ga mijn Chromecast denk ik vervangen zodat ik niet hoef te wachten op Chromecast support. Ik neem aan dat ik de F1 TV Android app gewoon kan sideloaden. Ik vraag mij vooral af of de kwaliteit hetzelfde is als met de player in de webbrowser.
Werkt prima. Dankzij @RobertME ook geïnstalleerd en gelukt en afgelopen week onderbroken kunnen kijken. Alleen even puzzelen met de stream starten maar het lukt wel met de meegeleverde afstandsbediening!

• -ION-
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 30-03 20:25
hardware-lover schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 21:45:
[...]

Nee, heeft ie standaard niet. Maar als je de remote een kwartslag draait dan gaat het bedienen van de F1 app al een stuk logischer :+
Heb voor het gemak toch maar zo'n remote met gyroscoop en toetsenbord besteld (deze) samen met de Mi Box S. Hopelijk werkt het ongeveer zo goed als de magic remote van de LG tv's, want die vind ik wel prettig.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

-ION- schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 22:44:
[...]
Heb voor het gemak toch maar zo'n remote met gyroscoop en toetsenbord besteld (deze) samen met de Mi Box S. Hopelijk werkt het ongeveer zo goed als de magic remote van de LG tv's, want die vind ik wel prettig.
Ik heb zoiets nog liggen, maar heb de moeite nog niet genomen om er iets mee te doen 😉

A smile a day....

• Crazy D
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 18:11

Crazy D

I think we should take a look.

MailMan schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 14:20:
[...]

En F1TV team zegt dat ze het probleem niet kunnen oplossen en ik bij Apple om een refund moet vragen _O-
Ik kon juist op de site geen account nemen, dat moest juist via de Apple app want dan werkte t wel |:(

Exact expert nodig? itwize.nl

• lexi
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 30-03 08:08
G_Dragon schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:49:
[...]

[...]

Nice!
Werkt dit ook met kodi op de xbox one?
Zolang je daar python add-ons op kunt draaien lijkt het me wel.

• MailMan
  • Laatst online: 22:21
Crazy D schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 08:01:
[...]

Ik kon juist op de site geen account nemen, dat moest juist via de Apple app want dan werkte t wel |:(
Hmm bij mij is het nu via de website wel gelukt, met 25% korting, dus dat is nog niets.

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 18:38
Nou ze hebben de prijzen blijkbaar ook verhoogt van €64,99 naar €84,99. Helaas heb ik geen credit card en kan ik dus ook niet via de website een account aanmaken met korting.

R5 2600/Asus TUF B450-Plus Gaming/Asus ROG Strix GeForce RTX 2070 OC/Corsair RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16/Corsair RM650 (2019)][PS4 Pro/Micron 5100 1,92TB SSD]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

dm-dutchman schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:03:
Nou ze hebben de prijzen blijkbaar ook verhoogt van €64,99 naar €84,99. Helaas heb ik geen credit card en kan ik dus ook niet via de website een account aanmaken met korting.
Dat is niet wat ik zie staan voor het bedrag per jaar, hier laat ie nog steeds €64,99 zien? https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL

A smile a day....

• dm-dutchman
hardware-lover schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:06:
[...]

Dat is niet wat ik zie staan voor het bedrag per jaar, hier laat ie nog steeds €64,99 zien? https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL
Bijzonder aangezien het via de app dus verhoogd is naar €84,99

R5 2600/Asus TUF B450-Plus Gaming/Asus ROG Strix GeForce RTX 2070 OC/Corsair RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16/Corsair RM650 (2019)][PS4 Pro/Micron 5100 1,92TB SSD]

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:27
dm-dutchman schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:08:
[...]

Gokje, €64,99 voor het abo + X% wat ze aan de app store moeten afdragen. Dus FOM zal gok ik uiteindelijk nog steeds om en nabij de €65 ontvangen en de rest is de fee die ze aan Apple/Google moeten betalen. Bij mijn weten zou FOM dan ook niet de eerste zijn die dat doet. Meen dat andere grote streaming diensten (Netflix? Spotify?) dat ook al doen. De prijs in de app store verhogen met de afdracht die ze moeten doen.

Van hun kant ook begrijpelijk IMO, maar als gebruiker/klant natuurlijk zwaar irritant/frustrerend als je het niet direct kunt afnemen (in dit geval dus door gebrek aan CC).

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

dm-dutchman schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:08:
[...]
Dat bedrag zie ik ook als maximaal staan als info bij de Android app; https://play.google.com/s...rmulaone.production&hl=nl

A smile a day....

• Montoya200x
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Nou ze hebben de prijzen blijkbaar ook verhoogt van €64,99 naar €84,99.
Ach, we mogen blij zijn dat die prijs nog niet op hetzelfde niveau zit, als de prijs van VideoPass, bij MotoGP >> €139,99.

Maar goed, in VideoPass van MotoGP, zitten ook meer toeters en bellen, voor het bekijken van de wedstrijden, waar F1TV nog wat van kan leren :+

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Ik heb vorige week gebruik gemaakt van de earlybird25 actie. Het is de eerste keer dat ik van dit nieuwe systeem gebruik maak.

Tijdens de testweek kon ik echter niet onboards selecteren, was dit bij jullie wel het geval?

Ander vraagje, bestaat er een manier om verder terug te scrollen in de tijdlijn van videos? Nu houd het per categorie na een aantal video's op.

Laatste vraag, In Edge explorer zie ik telkens een ronddraaiende buffer icoontje (wiel of stuur) midden in het scherm staan, is dit bij jullie ook het geval? In Chrome en Firefox heb ik er geen last van.

PSN: KADR777

• Lasmibalsingh
  • Nu online
delete

[Voor 95% gewijzigd door Lasmibalsingh op 25-02-2020 18:22]

• RobertMe
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:09:
Tijdens de testweek kon ik echter niet onboards selecteren, was dit bij jullie wel het geval?
Nope. Zullen niet beschikbaar zijn geweest. Vergeet ook niet dat er tot vorig jaar überhaupt geen opnames werden gemaakt. Vorig jaar in de eerste week een beetje met camera's langs de baan en dit jaar dan elke dag een volwaardige uitzending. En volgens mij waren de commentatoren ook verbaasd toen de regie de eerste boordradio erin gooiden.
Ander vraagje, bestaat er een manier om verder terug te scrollen in de tijdlijn van videos? Nu houd het per categorie na een aantal video's op.
Wat bedoel je precies? Het archief kun je per jaar/seizoen inzien. En bij de recente races / weekenden kun je meestal nog eens doorklikken om alles van dat weekend in te zien. Maar categorieën zegt mij niks.
Laatste vraag, In Edge explorer zie ik telkens een ronddraaiende buffer icoontje (wiel of stuur) midden in het scherm staan, is dit bij jullie ook het geval? In Chrome en Firefox heb ik er geen last van.
Geen Edge gebruiken? :P (of het zo is weet ik niet ik gebruik geen Windows)

• Lasmibalsingh
  • Nu online
RobertMe schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:23:

[...]

Wat bedoel je precies? Het archief kun je per jaar/seizoen inzien. En bij de recente races / weekenden kun je meestal nog eens doorklikken om alles van dat weekend in te zien. Maar categorieën zegt mij niks.
https://f1tv.formula1.com/en/ Scroll bijvoorbeeld naar beneden tot je bij team guide bent, hier staan maar 4 team guide videos terwijl op YouTube er meer staan op het f1-kanaal. Nergens is de mogelijkheid om het uit te klappen.

Bij archives kan je idd races terugvinden maar ik had het over de timeline op de startpagina.

• themaxter
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:35

themaxter

Bugged..

Holkers schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 22:08:
Werkt de Apple TV in combinatie met de F1 tv app een beetje soepel? Zit al een tijdje te denken om een Apple TV te kopen en als ik de F1 daar ook nog op kan kijken zou het de doorslag geven. Waarschijnlijk al 20 keer gevraagd door anderen, sorry daarvoor
Dan moet je iPhone/iPad airplayen naar de Apple TV. Ik heb afgelopen week nog contact gehad met de helpdesk dat ze al tijden een Apple TV app beloven, maar nog steeds niet leverbaar is. Maar ze zeggen gewoon helemaal niks behalve dat als er nieuws is het op de site wordt aangekondigd.....
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:09:Laatste vraag, In Edge explorer zie ik telkens een ronddraaiende buffer icoontje (wiel of stuur) midden in het scherm staan, is dit bij jullie ook het geval? In Chrome en Firefox heb ik er geen last van.
Ik heb dat probleem ook in Safari. Chrome/Firefox geven geen problemen.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:50

Rivanov

Apple freak

Holkers schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 22:08:
De F1 TV App heeft geen native AirPlay functionaliteit op dit moment.
De beste oplossing op dit moment is om de website van F1 TV te gebruiken via Safari op je iOS device en vanuit de browser je video via AirPlay te streamen naar de Apple TV.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 31-03 10:42
Ik dacht eerst dat die 84,99 stond voor dollar, maar wat belachelijk dat het via de app duurder is!

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• dm-dutchman
G_Dragon schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:14:
[...]

Ik dacht eerst dat die 84,99 stond voor dollar, maar wat belachelijk dat het via de app duurder is!
En daarbij dat je alleen met een credit card kunt betalen op de website (waar het dus €20,- agoedkoper is)

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Alleen daarom zou je al gewoon een credit card moeten nemen. Ik heb al ruim 20 jaar een credit card voor online aankopen.

• G_Dragon
dm-dutchman schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:18:
[...]

En daarbij dat je alleen met een credit card kunt betalen op de website (waar het dus €20,- agoedkoper is)
Net even contact gehad met de livechat :)
https://i.ibb.co/hYjGNyC/F1tv.png

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• devil-strike
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 16:14
Ben ik nu eenigste die het achterlijk vind dat een betaalde streaming dienst niet eens 50fps is maar ze de promo's en highlights op gratis youtube wel als 50fps uppen...

Zowel de mobile app als kodi f1tv pro addon(ja eindelijk werkt het) geven max 1080p/25.

[Voor 6% gewijzigd door devil-strike op 26-02-2020 09:56]

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:59

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vanmorgen F1tv abonnement geupdate. EARLYBIRD25 werkte gewoon nog. 48 euro voor een jaar is te doen :)

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online
MikeyMan schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:04:
Vanmorgen F1tv abonnement geupdate. EARLYBIRD25 werkte gewoon nog. 48 euro voor een jaar is te doen :)
Als ik via de site update dan geeft hij het normale bedrag aan (heb mijn abo gestopt maar loopt nog tot maart 2020). Hoe kan ik dit het beste doen?

Overigens heerlijk streamen via de F1TV Kodi addon op de Xbox One X 👍

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

D-Ed schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:38:
[...]

Als ik via de site update dan geeft hij het normale bedrag aan (heb mijn abo gestopt maar loopt nog tot maart 2020). Hoe kan ik dit het beste doen?

Heb het gewoon via de site gedaan. Dit als coupon code ingevoerd.

• Gwoon Joep
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 23:18
Pathogen schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:56:
Zijn er nog andere (legale) bronnen naast F1TV Pro waar je de testdagen live kunt zien?
NyceNL schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:04:
[...]

Volgens mij zijn er geen tot vrijwel geen legal opties buiten F1TV.

Wel zijn er verschillende live blogs die je zou kunnen volgen. (Zoals motorsport.com of gpupdate.net). Wanneer er iets gebeurt krijg je vaak wel twitter posts met videos, en of je kunt naar reddit stappen waar er binnen no time clips worden gemaakt van bijzondere momenten.

Maar wat betreft het echt live kijken is F1TV waarschijnlijk de beste optie.
*knip*

modbreak: dat je er zo op kan wil nog niet zeggen dat het legale streams zijn. Ga er maar vanuit dat als het gratis is en op een of andere wazige site dat het illegaal is.

[Voor 13% gewijzigd door Orion84 op 27-02-2020 09:07]

• G_Dragon
D-Ed schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:38:
[...]

Hoe heb je die addon toegevoegd ?
Kan je mij misschien helpen of uitleg geven via PB?

• D-Ed
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:39:
[...]

Hoe heb je die addon toegevoegd ?
Kan je mij misschien helpen of uitleg geven via PB?
Ik moet er nu vandoor maar hier de link met korte toelichting:

- https://github.com/bbsan2k/plugin.video.f1tv/releases/

- By adding: https://bbsan2k.github.io/respository.f1tv/repo as a file source in Kodi and installing the zip through that. (Via deze methode heb ik het gedaan, dan installeer je het zip-bestand rechtstreeks vanaf Github..

Meer uitleg kan ik pas vanavond geven, succes

• ronjansen87
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 30-03 14:47
Wel heel grappig om ineens Olaf Mol in het Engels te horen commentariëren vandaag.

De sideloaded F1TV app doet het hier ook echt prima op zowel een Sony TV als een pi3 met EmteriaOS/Android. Geen hangende streams, spinnende banden en lage kwaliteit meer zoals vorig jaar, echt wel een grote verbetering.

All-electric: 2x Daikin US, Daikin FTXM, Boiler, Weber Pulse, Tesla Model 3 LR RWD

• D-Ed
  • Nu online
lexi schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:26:
[...]

En de live-stream doet het ook. Tevens mogelijk om een andere bitrate stream te selecteren.
Werkt top idd _/-\o_
Waar kun je de bitstream aanpassen?

• lexi
Via de OSD en dan "program settings" o.i.d. in de settings "select program" kiezen.

[Voor 35% gewijzigd door lexi op 28-02-2020 15:52]

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21:01

sten123

PSN: MisterxBee

als ik een abbonement afsluit via go.ziggosporttotaal werkt dit dan ook met de f1 tv app?

• JohanKupers
  • Niet online
sten123 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 09:21:
als ik een abbonement afsluit via go.ziggosporttotaal werkt dit dan ook met de f1 tv app?
Nope, alleen als je een kabelverbinding met Ziggo hebt en daar het Sport Totaal pakket er extra bij hebt.

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 23:47
MikeyMan schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:04:
48 euro is net aan gerechtvaardigd voor een klote app die ook nog niet eens chromecast support heeft.

Nintendo Switch | Stadia : Schumi1986 | PC : under contruction

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

schumi1986 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:40:
[...]

48 euro is net aan gerechtvaardigd voor een klote app die ook nog niet eens chromecast support heeft.
Och... Ik heb er weinig problemen mee. Live timing is ook onderdeel van het abonnement, en ik heb een HTPC staan waar ik gewoon mee op de site kan inloggen.

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:56

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb ook maar weer voor een jaartje aangeschaft. Vond het al met al toch wel heel chill om te hebben

• HaZee
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 30-03 23:38
EARLYBIRD25 werkt blijkbaar niet meer...

Ik dacht; nog snel even voor 1 maart Subscribe...

• RobertMe
HaZee schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 16:15:

Dat had je kunnen weten :P Heeft de hele periode in de kleine lettertjes gestaan dat de actie geldig was tot (en met?) 28 februari. Je kunt nu wel nog hopen dat er, net als vorig jaar, in Australië een free trial is die vrij snel wordt opgevolgd door wederom een 25% kortingsactie. Toen heb ik het abo namelijk ook afgesloten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:57
Is F1tv al beschikbaar in Belgie met Engelse commentaar?
In de FAQ stond vorig jaar dat het enkel maar Duits en Frans was, en geen Engels, maar dit lijkt verdwenen te zijn.

[Voor 3% gewijzigd door beOnt op 01-03-2020 19:24]

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Hmm mijn F1tv account is uitgezet. Mogelijk omdat het op een ander email adres zit dan het Ziggo account. Ziggo van mijn moeder.
Meer mensen last van?

Edit: nevermind. De extra sportkanalen missen op haar account. Dus dit gedeelte klopt.

[Voor 22% gewijzigd door Jeltel op 04-03-2020 09:45]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:50

Rivanov

Apple freak

Jeltel schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 08:48:
Hmm mijn F1tv account is uitgezet. Mogelijk omdat het op een ander email adres zit dan het Ziggo account. Ziggo van mijn moeder.
Meer mensen last van?
Dat moet niets uitmaken. Mijn F1TV account is namelijk ook een ander e-mailadres dan het Ziggo account waaraan het gekoppeld is. En bij mij werkt het nog gewoon.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
@Rivanov misschien dan dat het vooral op een ip-adres wordt gebruikt dat geen Ziggo is.
Of mijn ma heeft sport opgezegd, maar dat lijkt me sterk.

Edit: even ingelogd op haar account, zie inderdaad de extra sportkanalen niet meer. Ik ga het haar eens vragen. Zoals gezegd lijkt het me sterk dat ze die sportkanalen niet meer wil. Die kijkt altijd sport...

[Voor 41% gewijzigd door Jeltel op 04-03-2020 09:45]

• grun93
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23:18
Jeltel schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:43:
@Rivanov misschien dan dat het vooral op een ip-adres wordt gebruikt dat geen Ziggo is.
Dat zou me niks verbazen. Als ik m'n vpn inschakel valt de stream ook na een tijdje stil.

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 21:31
HaZee schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 16:15:

Ook als je de volle mep betaald voor F1tv vind ik het persoonlijk F1tv zijn geld waard is. Maar minder betalen is altijd leuker natuurlijk :P
En zet alvast een reminder in je agenda voor dit jaar november dat je een nieuw subscription koopt voor F1tv met de EARLYBIRD50 voucher :D

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• JohanKupers
  • Niet online
Jasphur schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:44:
[...]

Ook als je de volle mep betaald voor F1tv vind ik het persoonlijk F1tv zijn geld waard is. Maar minder betalen is altijd leuker natuurlijk :P
En zet alvast een reminder in je agenda voor dit jaar november dat je een nieuw subscription koopt voor F1tv met de EARLYBIRD50 voucher :D
Code was vorig jaar F150 voor 50% korting :)

• G_Dragon
Ben benieuwd hoe stabiel zondag de stream zal zijn op F1tv :), mocht dit drama zijn ga ik terug naar het oude en vertrouwde :).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:53:
Ben benieuwd hoe stabiel zondag de stream zal zijn op F1tv :), mocht dit drama zijn ga ik terug naar het oude en vertrouwde :).
Zal dit weekend wel meevallen. Ten eerste zal FOM flink geleerd hebben van vorig jaar waarbij ze de eerste races inderdaad te weinig capaciteit hadden. Echter is Australië zo'n vroege race in Europa dat vele hem zullen skippen / later kijken, dus daardoor neemt de drukte ook af.

• G_Dragon
RobertMe schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:03:
[...]

Zal dit weekend wel meevallen. Ten eerste zal FOM flink geleerd hebben van vorig jaar waarbij ze de eerste races inderdaad te weinig capaciteit hadden. Echter is Australië zo'n vroege race in Europa dat vele hem zullen skippen / later kijken, dus daardoor neemt de drukte ook af.
Ik twijfel nog om een jaar te nemen voor 70 euro of de makkelijke dure weg en weer via KPN te doen.
Dan heb ik ook geen gedoe met streamen via omwegen of kodi via de Xbox.
Daarom eerst de eerste race maar even bekijken hoe de kwaliteit is :D .

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Dit jaar voor het eerst F1TV Pro, ik ben benieuwd hoeveel delay er in de livestreams zit.

Ik denk dat ik Ziggo Sport (via XS4ALL) gewoon aanhoudt als primair kanaal en daarnaast via de laptop een onboard stream via F1TV.

Jammer dat er nog geen Android TV of Apple TV app is van F1TV, dan had ik Ziggo Sport waarschijnlijk wel opgezegd.

Zie net dat er een Kodi addon is, die ga ik wel even uitproberen.

[Voor 9% gewijzigd door Dj-sannieboy op 09-03-2020 11:25]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20:35
Dj-sannieboy schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:24:
Dit jaar voor het eerst F1TV Pro, ik ben benieuwd hoeveel delay er in de livestreams zit.

Ik denk dat ik Ziggo Sport (via XS4ALL) gewoon aanhoudt als primair kanaal en daarnaast via de laptop een onboard stream via F1TV.
Een goeie minuut! Ik zet Ziggo altijd even op pauze tot het beeld weer synchroon loopt met F1TV ;)

• D-Ed
  • Nu online
metallicattim schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:51:
[...]

Een goeie minuut! Ik zet Ziggo altijd even op pauze tot het beeld weer synchroon loopt met F1TV ;)
Tijdens de afgelopen wintertest had ik hier een kleine 20 seconden vertraging
tov tv uitzending (Kodi -> Xbox One -> KPN)

• G_Dragon
metallicattim schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:51:
[...]

Zit er vergeleken met KPN/Ziggo een minuut vertraging in de F1tv stream ? 8)7

• d0s
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

Helaas wel. Vorig seizoen zo'n 40 seconden. Ziggo pauzeren en op die manier syncen is de enige oplossing als je het als 2e scherm wil gebruiken voor bijv. Onboards of timing.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 31-03 11:23

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

G_Dragon schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:07:
[...]

Zit er vergeleken met KPN/Ziggo een minuut vertraging in de F1tv stream ? 8)7
Niet altijd; heb regelmatig contact met zowel Ziggo-kijkers als Sky-kijkers. Vooropgesteld; Sky is echt wel koploper want de grootste "voorsprong" die we hebben gemeten was bijna 71 seconden. Ziggo loopt ook voor op F1 zelf; gemiddeld zo'n 23 seconden. Opvallend is dat RTL Television de ene keer "ongeveer" 30 seconden voor loopt en de andere keer enkele seconden achter.

Anyway, net helaas F1.com moeten dreigen met een chargeback op mijn creditcard. Al 3 weken lang niks van ze gehoord om de renewal te cancellen. En nu binnen 3 minuten geregeld en netjes mail met bedrag ontvangen. En netjes "sad to see you go" mail ontvangen.

Dit seizoen kijk ik soms ZIggo (via mijn moeder), soms RTL Television (kabel KPN), soms Sky Go (via Schotse vriend / abbo). Ik vind het allemaal wel mooi zo; sowieso (of helaas voor sommigen) kan komend seizoen me niet heel erg boeien... Iets met afzeggingen / verplaatsingen / Corona / tussenseizoen / teveel nieuwe tracks.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Is de F1 TV app spoilervrij na een race?

Ik zit de komende weken op Curaçao, ik wil de Melbourne GP dan terugkijken via F1 TV (de app), omdat ik de race niet live ga kijken wil ik dat de ochtend erop doen, ik ben alleen bang dat zodra ik de app open gelijk allemaal raceresultaten krijg te zien.

• RobertMe
Jackson6 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 07:40:
Is de F1 TV app spoilervrij na een race?

Ik zit de komende weken op Curaçao, ik wil de Melbourne GP dan terugkijken via F1 TV (de app), omdat ik de race niet live ga kijken wil ik dat de ochtend erop doen, ik ben alleen bang dat zodra ik de app open gelijk allemaal raceresultaten krijg te zien.
Hoogstens dat er een preview plaatje bij staat, maar volgens mij zijn die meer willekeurig, en misschien zelfs van een ander jaar(?), dan echt dikke spoilers.

In F1TV zijn in ieder geval geen uitslagen of zo beschikbaar, dus die kun je er niet per ongeluk zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:26

Tylen

ONK SuperCup 1000 #6

En anders vraag je of iemand anders hem even voor je aandrukt ;)

A wise man once said: 'Work is not a place."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21:01

sten123

is er al iets bekend over een chromecast functie voor F1TV Pro
Dit is namelijk de enige reden om nog geen F1TV Pro te nemen maar te blijven bij Ziggo

[Voor 41% gewijzigd door sten123 op 10-03-2020 08:53]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
sten123 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:52:
is er al iets bekend over een chromecast functie voor F1TV Pro
Dit is namelijk de enige reden om nog geen F1TV Pro te nemen maar te blijven bij Ziggo
Helaas is er tot op heden nog niks bekend over chromecast of een tv ap, ik lees veel over
  • Een HDMI kabel in de laptop doen.
  • Via kodi op de Xbox.
  • Webbrowser smart tv werkt bij sommige
  • Vanuit Google Chrome casten.
Maar verder nog geen oplossingen gevonden, hoop dat er snel een makkelijkere manier komt zonder vertragingen.

Mijn abbo bij F1TV Pro loopt maandag af, perfect om het eerste weekend te testen.
Stiekem twijfel ik om te kiezen voor de makkelijke dure weg voor 15 euro p.m bij kpn, dat werkt hier al jaren perfect en je hoeft geen extra handelingen uit te voeren..

[Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 10-03-2020 09:18]

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:45
G_Dragon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:16:
[...]

Helaas is er tot op heden nog niks bekend over chromecast of een tv ap, ik lees veel over
  • Via kodi op de Xbox.
Maar verder nog geen oplossingen gevonden, hoop dat er snel een makkelijkere manier komt zonder vertragingen.

Mijn abbo bij F1TV Pro loopt maandag af, perfect om het eerste weekend te testen.
Stiekem twijfel ik om te kiezen voor de makkelijke dure weg voor 15 euro p.m bij kpn, dat werkt hier al jaren perfect en je hoeft geen extra handelingen uit te voeren..
Doe het nu altijd inderdaad via Chrome. Dat werkt perfect. Uitmuntende beeldkwaliteit.

Je moet uiteraard wel een PC of laptop hebben staan, maar dan is het ook geen probleem. Venster kan na het casten gewoon verkleind worden, hij draait wel door.

iRacing Profiel

• Cerebro
  • Registratie: maart 2015
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:17:
[...]

Dat bedrag zie ik ook als maximaal staan als info bij de Android app; https://play.google.com/s...rmulaone.production&hl=nl
Ik zie anders nog steeds 64,99 als maximum staan op google play
En mijn abonnement is ook net verlengd voor datzelfde bedrag.

Een mogelijkheid is dat het bedrag hetzelfde blijft voor lopende abonnementen.
Nieuw af te sluiten abonnementen via de playstore betalen dan meer.

Het abonnement is aan google zijde verlengd, op de F1 site is het nog niet bijgewerkt en loopt het abonnement morgen af.
Dus moet morgen nog even checken dan of alles goed zit.

[Voor 53% gewijzigd door Cerebro op 10-03-2020 11:20]

• Fox-Racing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:13
G_Dragon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:16:
[...]

• Via kodi op de Xbox.

kan iemand een simpele uitleg geven hoe je F1TV in kan stellen op een Xbox?
Ik heb een F1TV abbonement,, Kodi geïnstalleerd op Xbox -> Repository toegevoegd en dan?

of iemand die een linkje heeft naar een website met uitleg, ik heb totaal geen ervaring met Kodi

Maar deze optie lijkt mij vele malen makkelijker dan via laptop

RichardVos.nl - System Specs

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Cerebro schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:34:
Ik zie anders nog steeds 64,99 als maximum staan op google play
En mijn abonnement is ook net verlengd voor datzelfde bedrag.

[knip]
Tja? Als ik de link open (op een Windows desktop en een Android telefoon), dan staat er toch werkelijk;

In-app-producten: € 2,99 - € 84,99 per item

A smile a day....

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16:35

RoyK

Photoshop coach

Jammer dat Chromecasten niet mogelijk is. Ik denk dat ik alleen hierom al geen abbo gaat nemen op F1 TV. Je wilt toch kijken op je TV en niet met kabels bezig zijn. Het is 2020.. we streamen alles!

Ik heb nu een "duur" abbo op Ziggo sport go omdat ik bij Caiway zit. Tik je mooi 15 euro er maand aan. En dan mis je ook nog live data die je wilt zien. Dat doe ik nu met een soms gare Russische website.

Die data heb je er dan met F1 TV wel weer bij.. is dit dan via de Live timing app?

Leer Photoshoppen als een baas!

• Cerebro
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:10:
[...]

Tja? Als ik de link open (op een Windows desktop en een Android telefoon), dan staat er toch werkelijk;

In-app-producten: € 2,99 - € 84,99 per item
Dat klopt, als ik bij de f1 tv app kijk zie ik dat ook
Maar als ik kijk bij de reguliere f1 app is dat anders:
https://play.google.com/s...uer.f1timingapp2014.basic
Je kunt geloof ik ook een abonnement via die app afsluiten en die lijkt nog niet bijgewerkt te zijn.

Maar zoals ik zei, mijn abonnement is verlengd voor 64,99 via de play store.

[Voor 8% gewijzigd door Cerebro op 10-03-2020 12:23]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Cerebro schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:20:
[...]
Dat klopt, als ik bij de f1 tv app kijk zie ik dat ook
Maar als ik kijk bij de reguliere f1 app is dat anders:
https://play.google.com/s...uer.f1timingapp2014.basic
Je kunt geloof ik ook een abonnement via die app afsluiten en die lijkt nog niet bijgewerkt te zijn.

Maar zoals ik zei, mijn abonnement is verlengd voor 64,99 via de play store.
De link die ik deelde betreft enkel naar de F1 TV app, naar andere info van die F1 app heb ik niet gekeken ;)

Maar wat je zegt zou verder best kunnen hoor, ik deelde enkel wat ik (en jij blijkbaar ook), te zien kreeg via die specifieke link.

A smile a day....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online
Iemand al een oplossing gevonden voor het geen beeld hebben van F1TV via de browser van een tv? Heb zelf een Samsung maar las dat meerdere het probleem hadden. Of is beeld krijgen via deze optie gewoon nu helemaal over? Ik was blij dat het casten voorbij was met een nieuwe tv, en vind het een beetje jammer dat je terug in de tijd moet sinds dit jaar :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lexi
Fox-Racing schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:08:
[...]

kan iemand een simpele uitleg geven hoe je F1TV in kan stellen op een Xbox?
Ik heb een F1TV abbonement,, Kodi geïnstalleerd op Xbox -> Repository toegevoegd en dan?

of iemand die een linkje heeft naar een website met uitleg, ik heb totaal geen ervaring met Kodi

Maar deze optie lijkt mij vele malen makkelijker dan via laptop
dan ga je in kodi naar add-ons. Boven in beeld kun je kiezen om een nieuwe add-on uit een repository te installeren. Kies de nieuw toegevoegde repository en daar staat de add-on in.

• G_Dragon
lexi schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:34:
[...]

Er is ook een Kodi add-on beschikbaar.. (waarbij je netjes moet inloggen, dus geen pirate gedoe)

https://github.com/bbsan2k/plugin.video.f1tv

Hierin verder -> [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Ja klopt, heb Kodi op de Xbox staan met deze addon.
Alleen op de Xbox werkt Kodi helaas super traag..
We gaan het zien zondag of we de race live kunnen zien in Kodi op de Xbox!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 15:36
beOnt schreef op zondag 1 maart 2020 @ 19:21:
Is F1tv al beschikbaar in Belgie met Engelse commentaar?
In de FAQ stond vorig jaar dat het enkel maar Duits en Frans was, en geen Engels, maar dit lijkt verdwenen te zijn.
Heb het ook net opgemerkt. Ook op de global coverage pagina waar het voorheen vermeld stond, staat het niet meer. Zal waarschijnlijk die 7 dagen trial eens proberen dit weekend om te kijken of ze het hebben toegevoegd voor ons, Belgen. Zou een oplossing zijn voor mijzelf.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 31-03 11:23

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

G_Dragon schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:37:
[...]

Ja klopt, heb Kodi op de Xbox staan met deze addon.
Alleen op de Xbox werkt Kodi helaas super traag..
We gaan het zien zondag of we de race live kunnen zien in Kodi op de Xbox!
Semi offtopic maar Kodi op de Xbox is toch alleen "niet vooruit te branden" als je hardware decoding aan hebt staan en/of H265 afspeelt?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Dr.Nono
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 24-03 14:24

Dr.Nono

Hello there!

myrthe schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:04:
Iemand al een oplossing gevonden voor het geen beeld hebben van F1TV via de browser van een tv? Heb zelf een Samsung maar las dat meerdere het probleem hadden. Of is beeld krijgen via deze optie gewoon nu helemaal over? Ik was blij dat het casten voorbij was met een nieuwe tv, en vind het een beetje jammer dat je terug in de tijd moet sinds dit jaar :(
Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Vorig jaar gebruikte ik altijd mijn Samsung TV-browser en dat werkte geweldig! En sinds dit jaar werkt het opeens niet meer. Zou een Samsung update misschien wat gesloopt hebben? Er zijn er wel een paar geweest de afgelopen maanden.

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

• NightMare
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 12:25
MAX3400 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:54:
[...]

Semi offtopic maar Kodi op de Xbox is toch alleen "niet vooruit te branden" als je hardware decoding aan hebt staan en/of H265 afspeelt?
Ja, behoorlijk off-topic maar inderdaad ja. Ik had daar ook mega veel issues mee en ben toen overgestapt op de Shield

• myrthe
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online
Dr.Nono schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 07:29:
[...]

Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Vorig jaar gebruikte ik altijd mijn Samsung TV-browser en dat werkte geweldig! En sinds dit jaar werkt het opeens niet meer. Zou een Samsung update misschien wat gesloopt hebben? Er zijn er wel een paar geweest de afgelopen maanden.
Ligt geloof ik niet aan Samsung maar bij F1TV, in de testweken was iemand met een LG o.i.d. met hetzelfde probleem.

• 2sappig
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 26-03 15:30
Iemand een idee hoe ik de F1 zondag in 4K op mijn tv krijg?

• RobertMe
2sappig schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:59:
Iemand een idee hoe ik de F1 zondag in 4K op mijn tv krijg?
Dat mag hier niet besproken worden :+

F1TV is niet in 4K. Sky F1 wordt wel in 4K uitgezonden, maar die kun je niet in NL afnemen.

• 2sappig
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 26-03 15:30
RobertMe schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:07:
[...]

Dat mag hier niet besproken worden :+

F1TV is niet in 4K. Sky F1 wordt wel in 4K uitgezonden, maar die kun je niet in NL afnemen.
Ai, daar was ik idd al bang voor. Jammers

• Cerebro
  • Niet online
Cerebro schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:34:
[...]

[...]
...

Het abonnement is aan google zijde verlengd, op de F1 site is het nog niet bijgewerkt en loopt het abonnement morgen af.
Dus moet morgen nog even checken dan of alles goed zit.
Ja, ging mooi fout dus :(
Vandaag mail: "Sorry to see that you've decided not to renew your F1 TV subscription" en mijn subscription was beëindigd.
Ondanks dat google wel geld van mijn bank heeft afgetrokken, maar heb meteen refund aangevraagd en al gekregen!

*edit vrijdag 13 maart:
Met de huidige stand van zaken vind ik het ook wel prima dat het niet goed is gegaan en een refund heb.

[Voor 10% gewijzigd door Cerebro op 13-03-2020 07:22]

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18:10
MAX3400 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:54:
[...]

Daarnaast, je kunt ook gewoon de Edge browser op de Xbox gebruiken. Werkt ook perfect. Je moet alleen even in de Xbox settings uitvinken dat applicaties een rand om het venster mogen plaatsen om Edge volledig full-screen te kunnen gebruiken.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

• WiseDise
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 29-03 23:26
Weet iemand toevallig of de kwaliteit van de online Ziggo Sport Totaal Go stream (voor pc/laptop, 2800 kbps max.) nog verschilt met de stream van de Sport Totaal Go app?

M.a.w. Heb je via de app + Chromecast betere kwaliteit, of zou dat niet uitmaken?

[Voor 1% gewijzigd door WiseDise op 11-03-2020 15:36. Reden: Typo]

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ik heb nu een paar weken F1 tv pro via Ziggo. Moet ik het op Ziggo Sport totaal laten staan of kan ik het ook naar movies en series L zetten om F1 tv Pro te behouden?

rMBP 13" 2015  iPhone 11 (Red)  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 15:36
Blokker_1999 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:48:
[...]

Heb het ook net opgemerkt. Ook op de global coverage pagina waar het voorheen vermeld stond, staat het niet meer. Zal waarschijnlijk die 7 dagen trial eens proberen dit weekend om te kijken of ze het hebben toegevoegd voor ons, Belgen. Zou een oplossing zijn voor mijzelf.
Kleine update, hoewel ik het dit weekend dus niet zelf zal testen had ik wel een mailtje naar F1TV gestuurd en vandaag een antwoord gekregen. Voor ons, Belgen, is het nu eindelijk mogelijk om ook de Engelstalige audiostream te beluisteren.
Hi there,

Thank you for contacting F1 Team.

We are happy to inform you that from now on we have English language stream in Belgium.

If you have any others problems, do not hesitate to contact us.

Thanks,
Elena ||The Team at F1

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• Tylen

Tylen

ONK SuperCup 1000 #6

Hi Jeroen

As a valued F1 TV subscriber and following the changes announced to the 2020 FIA Formula One World Championship, we wanted to let you know about some changes to your F1 TV subscription.

With no live racing possible yet and as we wait for the season to start, we would like to gift you an iTunes voucher. We are unable to process refunds for you as we do not manage your payment details since this is processed by Apple.

So that we can process this, please click here and fill out your details. You need to do this by 31 March. You will then receive your iTunes voucher within 30 days.

The F1 team
Geinig.

• ANdrode
  • Niet online
Heb je hiervoor een mail moeten sturen?

• Mast3rWill
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18:36

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

Heb eenzelfde mail als jou ontvangen.
Had een maandje F1TV Pro afgesloten voor de testweken via Google Play.
GPA ingevuld en nu maar afwachten.

• Tylen

Tylen

ONK SuperCup 1000 #6

ANdrode schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 15:26:
[...]

Heb je hiervoor een mail moeten sturen?
Nope. Kwam geheel onverwachts. Had niet gehoeven.

• alexbl69
Heb de mail ook gekregen.

Heb niks van Apple, dus geen iTunes voucher, maar krijg €7,80 terug gestort.

https://tweakers.net/i/RmbhDVaFfeUDSxQ4aJjR2vAECfA=/f/image/CP4WRBWLaBSvEKHwNDtirNw3.png

iRacing Profiel

• RobertMe
Zijn jullie (beide) dan maar abonnee voor een maand?

Ben benieuwd of ze dit ook gaan doen voor gebruikers met een jaar abo dan, iets van refund, of abo verlengen / langer laten lopen. Dat laatste zou dan sowieso wel grappig zijn omdat het hun waarschijnlijk niks/niet veel kost. Meeste zullen een abo van december of februari hebben met korting, en tzt als dan weer zo'n actie is weer verlengen. Dus een maand extra gratis is dan een sigaar uit eigen doos omdat je toch weer verlengd voor dat abo afloopt. Maar het is dan uiteraard wel een mooi gebaar.

• PatrickPR
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:04
alexbl69 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 16:18:
Heb de mail ook gekregen.

Heb niks van Apple, dus geen iTunes voucher, maar krijg €7,80 terug gestort.

[Afbeelding]
Ik heb deze mail ook gekregen, met hetzelfde bedrag. Ik heb een jaarabbonnement dat ik vorig jaar september heb afgesloten.

• alexbl69
RobertMe schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 16:59:

Ben benieuwd of ze dit ook gaan doen voor gebruikers met een jaar abo dan, iets van refund, of abo verlengen / langer laten lopen. Dat laatste zou dan sowieso wel grappig zijn omdat het hun waarschijnlijk niks/niet veel kost. Meeste zullen een abo van december of februari hebben met korting, en tzt als dan weer zo'n actie is weer verlengen. Dus een maand extra gratis is dan een sigaar uit eigen doos omdat je toch weer verlengd voor dat abo afloopt. Maar het is dan uiteraard wel een mooi gebaar.
Hier ook jaarabonnement. Misschien dat ze het van maand tot maand bekijken.

iRacing Profiel

• Kasper
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:13
Ik heb sinds 12 maart 2019 een doorlopend jaar abo, maar ik heb geen mail ontvangen.. 🤔 (ja ook in ongewenst gekeken uiteraard)

[Voor 6% gewijzigd door Kasper op 18-03-2020 19:50]

• RobertMe
@Kasper en anderen. Net even contact gehad met F1 over (mogelijke) refund. Ook omdat mijn Knab credit card per 1 april komt te vervallen (aanbieder stopt ermee) en ik een nieuwe credit card heb. Abonnees afgesloten via web zouden binnen 7 dagen geïnformeerd worden. Hoe/wat/waar weet ik nu dus ook nog niet (refund, gratis verlenging met aantal dagen/weken/maanden?), maar we zouden dan nog bericht krijgen.

En m.b.t. wijzigen credit card. Dit kan via My subscriptions => Payment method => Change. Dan zou het goed moeten komen (denk ik, want (echte) bevestiging dat we een refund krijgen heb ik ook niet :P)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
RobertMe schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 16:59:

En zojuist mail. Ik had goed gegokt.

Twee maanden extra. Dadelijk in december en/of februari weer een kortingscode er overheen. Iedereen verlengt en die twee maanden extra / gratis waren een wassen neus.

Het gebaar is uiteraard goed. Maar als klant denk ik dat ik persoonlijk, en de meeste volgers van dit topic, er niets mee opschieten.

• alexbl69
Hier ook 2 maanden extra... https://tweakers.net/i/4M2H1HFFY3LsoltEtHA0W6KmbT4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OCb7x2jnu69zXazf4C93aJYN.png?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

• Kasper
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:13
Kasper schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 19:48:
Ik heb sinds 12 maart 2019 een doorlopend jaar abo, maar ik heb geen mail ontvangen.. 🤔 (ja ook in ongewenst gekeken uiteraard)
Ook zojuist mail gekregen over de 2mnd gratis..
Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True