Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1
Acties:

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16:42

Ook kwali dus :).

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16:24

Rivanov

Apple freak

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16:52
Zojuist even de tuf van ZiggoSport uit mijn gezicht geveegd. Een jaaroverzicht waarbij ze enkel snaps uit races aan elkaar geplakt hebben en Olav lekker in Spanje in de hangmat hebben laten liggen. Een passend einde voor een discutabel seizoen F1 uitzendingen, waar met heel weinig moeite heel erg werd geprofiteerd van Max zijn succes.

Je gaat bijna naar ome Ruud verlangen

• friggler
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:23
quote:
Sniffels schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:29:
[...]

Hopelijk kan Mol dan meer kijken wat er op de baan aan de hand is, ipv met een half oog naar de pits te hoeven kijken. Keek liever naar de BBC, maar sport1 was ook prima te doen, zolang je zelf ook blijft opletten.
Mol mist inderdaad weleens wat, maar dat vind ik ook niet gek. Drie schermen staan er opgesteld waar hij op moet letten en dan moet hij ook nog af en toe even naar buiten kijken. En ik kan me voorstellen dat er vanuit de studio in Nederland ook weleens wat geroepen wordt op zijn koptelefoon.

Mooi dat Jack terug is. Ik had zelf liever Rick Winkelman erbij gehad willen hebben, maar dit is ook prima.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Channel4 line-up is redelijk epic! :D

• Ben Edwards and David Coulthard Commentating
  • Lee Mckenzie and Karun Chandhok doing interviews
Pundits
  • Murray Walker (interviewing stars of F1)
  • Nicholas Hamilton
  • Mark Webber
  • Susie Wolff
  • Eddie Jordan
  • Bruno Senna
  • Alain Prost

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Ik zie dat Sport 1 bij KPN wel online te bekijken is via Interactieve TV Online (iTV Online). Komt dat in feite niet op hetzelfde neer als Sport 1 Go?

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
TommyGun schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:48:
[...]
Ja idd, vorig jaar was dat nog 2800Kbps
Vorig jaar? Praten wij wel over hetzelfde Ziggo Sport Go?

A smile a day....

• Arnold
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 10:14
quote:
hardware-lover schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:53:
[...]

Vorig jaar? Praten wij wel over hetzelfde Ziggo Sport Go?

[afbeelding]
Ik heb dit:

Ziggo Sport Go

(Chrome, Windows 10)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Ziggo, Canal Digitaal, Delta en Caiway abonnees kunnen gebruik maken van Ziggo Sport Go.

Ik ga in ieder geval niet overstappen van Ziggo naar KPN.. Interactieve TV Online is alleen binnenshuis te gebruiken op eigen internetverbinding. Dat heeft voor mij geen zin aangezien ik het abonnement op Ziggo Sport Totaal momenteel 'deel' met m'n pa. Ik kijk het gewoon via de Horizon Box en hij logt bij hem thuis in op zijn Samsung tablet via de Ziggo app met mijn Ziggo account.
Deze constructie gaat bij KPN dus niet werken. :(

Rivanov wijzigde deze reactie 17-03-2016 12:56 (94%)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
hardware-lover schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:01:
[...]

Er staan bitrates in het plaatje die Ziggo zelfs niet via het reguliere kanaal aan zijn abonnees aanbied? Ziggo Sport HD gaat tot zo'n 12Mbit. Wat een hoge waarden. Ik zal Chrome eens aanslingeren.

Oké, heb nu maar alle browsers even een duw gegeven.

IE en FF geven beiden de bitrates zoals bij mijn plaatje (max 2800Kbps)
Chrome geeft die bitrates die jouw afbeelding laten zien, maar de beeldkwaliteit van het plaatje ziet er bij allen hetzelfde uit. Chrome geeft het videobeeld wel het meest vloeiend weer, dat is sowieso een pluspunt.

Dus om het e.e.a. nu een duidelijk te krijgen heb ik naar de netwerkprestaties gekeken en dan wordt mij helder waarom Chrome die hoge (maximale) bitrates laat zien. Chrome buffert met een piek tot zo'n 20Mbit (heel af en toe zelfs 32Mbit), valt daarna terug naar 0 (nul), en vliegt even later (meestal) weer naar 20Mbit. Dat doen FF en IE beiden niet, die gaan maximaal tot zo'n 3Mbit en doen dat heel snel achter elkaar.

Duidelijk is nu wel dat Chrome (bij mij) de meest vloeiende videoweergave geeft en dat deze nu beslist de voorkeur krijgt van alle geteste browsers, als ik al gebruik zou gaan maken van Go (in mijn bed bijvoorbeeld).
Firefox gebruikt nog Silverlight en Chrome gewoon HTML5.

Player in Firefox:

Player in Chrome:

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:05:
[...]
[knip]

Overigens is 2800kbps +/- 22.8Mbit dus komt aardig overeen.. zit ook weinig verschil in beeldkwaliteit tussen de twee. Maar Silverlight is gewoon een dinosaurus plugin.. HTML5 werkt veel lekkerder.
Inderdaad, ik vertaalde hetgeen voor mijn neus (niet echt geweldig beeld) automatisch naar een lage bitrate.

Volgens mij klopt er in de conversie ergens iets niet want bij een bitrate van + 20Mbit zou er toch een heel ander plaatje uit moeten rollen dan nu wordt voorgeschoteld. Maar zoals gezegd, die +20Mbit zie ik als piek met tussenpozen waarin er weinig tot niets aan data binnenkomt via Chrome bekeken. Onder is Go actief.

A smile a day....

• ANdrode
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
quote:
Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:05:
[...]
Overigens is 2800kbps +/- 22.8Mbit dus komt aardig overeen.. zit ook weinig verschil in beeldkwaliteit tussen de twee. Maar Silverlight is gewoon een dinosaurus plugin.. HTML5 werkt veel lekkerder.
Volgens mij klopt de UI van de speler niet. Als de stream echt zo'n hoge bandbreedte had dan kon je dat waarschijnlijk ook wel zien (28 megabit/s is meer dan 4k netflix stream).

2800 kilobit/s = 2,8 megabit/s = 350 kilobyte/s = 0,35 megabyte/s [1].

Je kan de URL die je bij de Sport 1 Go stream in de Chrome netwerk tab ziet gewoon in VLC openen. Daarin zie ik dat de bandbreedte van de stream gemiddeld ongeveer 3 megabit/s is.

Jammer. Aan de andere kant is de kwaliteit goed genoeg en kan je deze stream eventueel integreren in bijvoorbeeld een Kodi plugin :).

[1]: Google calculator, ideaal :)

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21-09 22:56
Ziggo Sport Totaal via Chrome en perfect beeld gehad. Firefox blijft naar Silverlight vragen :(
Als dat morgen ook zo blijft dan ikke happy.
Als dan de rode toetoets en Stoffel ook nog eens zo hoog mogelijk eindigen dan helemaal super....

Edit:

:(

Ad de Jong wijzigde deze reactie 02-04-2016 18:16 (17%)

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +4Henk 'm!

• asing
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 09:51
Ik was op zoek naar een foto van de commentaarpositie. Zo te zien moet iedereen zijn eigen materiaal meenemen, en zo ziet de plek van Olav eruit :

Dat zijn heel wat schermen om op te letten!

Ter vergelijk, de box van Sky F1 :

Dat kijkt toch even wat lekkerder.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +3Henk 'm!

• bdegroot
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:41
quote:
KopjeThee schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:29:
Ik overweeg "Ziggo Sport Totaal" te nemen voor het Formule 1 aanbod. Ik probeer even te bepalen wat dat extra biedt t.o.v. mijn normale Ziggo abonnement, waar "Ziggo Sport" al bij zit.

Maar ik krijg wat tegenstrijdige informatie via de Ziggo website. Op de website staat (https://www.ziggo.nl/tele...nders/ziggo-sport-totaal/)
  • Ziggo Sport: "alle Formule 1-races live"
  • Ziggo Sport Totaal: "alle races, maar ook de Formule 1-trainingen en -kwalificaties live"
Ik vermoed dat deze informatie niet volledig is.

Want als ik in de programma gids van "Ziggo Sport Totaal" (http://www.ziggosporttotaal.nl/programmagids/) kijk, dan is mijn conclusie dat ook "Ziggo Sport" de kwalificatie uitzendt. De voornaamste toevoeging van "Ziggo Sport Totaal" is dan de 3 vrije trainingen, en board + pitlane kanalen.

Is dat correct? Of heeft "Ziggo Sport Totaal" nog meer toegevoegde waarde (voor Formule 1)?
Dit is de reden dat ik Ziggo totaal heb genomen. 6 streams bekijken:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bdegroot
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:41
quote:
Ryur schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:42:
[...]

Dankje, nu zit ik naar nieuwe beeldschermen/grotere schermen te kijken :(
Worden waarschijnlijk 2x de Dell 27" serie (heb ik ook op het werk, volgens mij de opvolgers van jouw beeldschermen).
Dit zijn de Dell U2412M schermen, al weer een jaar of 4 a 5 oud. Dus 24 inch, geen 27.
Maar dan wel weer 4 stuks..... maargoed offtopic,

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Hoe is de kwaliteit bij jullie met Ziggo Sport Totaal ?
Hier is het om te huilen, lage kwaliteit en het kiezen van een hogere bitrate werkt niet.
Alsof we weer in het jaar 2005 leven, daar betaal je dan voor :N

Klik!

Beter is het niet, kiezen voor een hogere bitrate heeft in Chrome bij mij nog nooit gewerkt en in Firefox in het verleden wel (vandaag ook niet) maar daar zit er ALTIJD een stottering in.

:(

/edit

Blijkbaar is dat de hoogste bitrate |:(
Ongeloofelijk.

ScrooLoose wijzigde deze reactie 02-07-2016 11:12 (52%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
Ziggo Sport "HD" (DVB-C), 2x vergroot: Tel de artifacts

ANdrode wijzigde deze reactie 24-07-2016 15:42 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
quote:
Arrne schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:40:
Op de FB pagina van Ziggo Sport Totaal staat dat je deze maand gecompenseerd krijgt als je daarvoor mailt. https://www.facebook.com/ZiggoSport/

Maar ja, wat heb ik daar nu aan. :(
Inderdaad, liever dat ze het probleem gewoon eens oplossen. Sinds de grand prix van Monaco is het storingsgevoelig. Toen was het excuus dat het door een verbinding tussen Ziggo en KPN werd veroorzaakt. Zowel de Grand Prix van Monaco als Canada heb ik niet normaal kunnen kijken. Grand Prix van Baku zat ik in het buitenland, toen heb ik op "alternatieve" wijze naar prachtig beeld kwaliteit zitten kijken.

Gaat het ten onder aan het succes? Na het succes van Max te veel klanten?
quote:
ANdrode schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:40:
Ziggo Sport "HD" (DVB-C), 2x vergroot: Tel de artifacts
[afbeelding]
8)

Ben benieuwd of ik vanavond de NASCAR race wel kan bekijken, maar die is altijd al in slechte kwaliteit geweest ;(

Ik heb in Februari met de actie van €60,- voor 6 maanden + Chromecast aangemeld. Daarvoor tweejaar de €10,- per maand, had toen minder problemen, maar zit er nu wel aan vast :|

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Vergeet overigens ook niet hoe Olav Mol erbij zit tijdens een race.

Ik zit thuis ook met meerdere schermen voor m'n neus waarbij ik Tweakers, Twitter en livetiming open heb staan om niks te missen. Maar eerlijkheid gebied mij te melden dat ik hierdoor ook soms de race op TV minder goed meekrijg ómdat ik teveel op de livetiming of dit forum gefocust ben.

OIav moet dit dus allemaal gelijktijdig doen én nog nuttig praten over hetgeen wat je op TV ziet.. als je soms hier berichten voorbij ziet komen door mensen die in een opwelling posten dan kun je er niet altijd heel gek van opkijken dat Olav wel eens iets mist of een kreet slaakt van verbazing/opwelling etc.

Olav is de Olav niet meer van vroeger, maar toen had hij ook niet zoveel schermen voor z'n neus omdat er toen niet zoveel data voor handen was. En Channel 4, Sky etc zitten met twee personen in de commentaarbox waardoor er altijd wel één van de twee naar buiten kijkt en ze hebben meerdere personen op de grond voor coverage vanuit de pits.

• nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 09:10
Uitzendingen Channel 4 - 2017
16 aprilBahrain Grand Prix, Bahrain
30 aprilRussian Grand Prix, Sochi
28 meiGrand Prix De Monaco, Monte Carlo
25 juniGrand Prix of Azerbaijan, Baku
16 juliBritish Grand Prix, Silverstone
27 augustusBelgian Grand Prix, Spa-Franchorchamps
17 septemberSingapore Grand Prix, Singapore
1 oktoberMalaysia Grand Prix, Sepang
22 oktoberUnited States Grand Prix, Austin
26 novemberAbu Dhabi Grand Prix, Abu Dhabi

Omdat ik deze in dit topic nog niet kon terug vinden: De races die live & FTA door Channel 4 worden uitgezonden.
C4 C4F1 CHANNEL4 CHANNEL 4 CHANNEL4F1 CHANNEL 4 F1

nachtnet zonder hoofdletter

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Voordat iemand weer begint over de geweldige coverage van Sky t.o.v. de coverage van Ziggo.
Kijk naar het team van Sky F1. ;)

Need to say more? :+

• nachtnet
even uit een bericht van RTL nieuws (editie NL) http://www.rtlnieuws.nl/e...-dan-moet-je-hier-naartoe

Opvallend dat ze bij RTL niet doorhebben dat Ziggo sport in het basispakket zit. En dat ze als alternatief het niet legaal te bekijken SKYsports noemen..

nachtnet wijzigde deze reactie 22-03-2017 15:49 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Voor diegene die wil weten hoe duur Sky Sports F1 in 4K is. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
WhatsappHack schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:53:
Zie net dat KPN Ziggo Sport 3 maanden voor 7,75 per maand aanbiedt, maar dat is weer heel een gelazer met factuurdata als ik dat vandaag aanzet.

Nu valt het me op dat het Racing kanaal niet als HD in de lijst staat. Iemand ervaring daarmee, het wordt toch niet in SD doorgegeven!?

En kan je ook €6 lappen voor een losse wedstrijd als deze al is geweest? Terugkijken dus? :)
Want als dat kan dan koop ik die race van morgen wel gewoon los (in de middag ;)) en sluit ik op 9 April het pakket voor 7,75 af - kan ik mooi Oostenrijk op de redbull ring nog meepakken... En daarna opzeggen, want no way in hell dat ik €15,50 p/m ga dokken voor Ziggo Sport. :P
Sinds 1 maart worden bij Ziggo zelf in ieder geval Ziggo Sport Golf en Ziggo Sport Racing ook in HD uitgezonden. Of dat bij iedere aanbieder het geval is, weet ik niet.

/edit: HIer is je antwoord. KPN dus nog niet.

https://twitter.com/ZiggoSport/status/831154845822439428

Rivanov wijzigde deze reactie 26-03-2017 05:55 (7%)

• nachtnet
Even reclame voor Ziggo Sport maken:

Dit weekeinde (15-17 sept) is alles maar dan ook alles gratis te zien voor iedereen (mits voorzien van televisie abonnement, geen gratis streams*) Vrije trainingen Incl.

https://www.ziggosport.nl/supersportweekend/

Dus niet alleen bij Ziggo is Sport Select (en de overige Ziggo Sport kanalen) gratis te zien, maar ook via KPN, Tele2, kabelnoord etc.**

Dus even niet zeuren over Rick, Olav & Jack***

*Als ik de actie goed gelezen en begrepen heb.

**

***Als je echt geen ziggo wilt kijken, C4 is ook het hele weekeinde live.

nachtnet wijzigde deze reactie 13-09-2017 11:06 (7%)

• nachtnet
quote:
pilskes schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:36:
[...]

Jammer dat Brabantnet hier niet bij hoort!
even voor je nagevraagd:

• nachtnet
Goed nieuws voor iedereen die (in de zomer) in Frankrijk F1 wil kijken.

https://www.motorsport.co...-air-tv-in-france-952538/

In 2018 zullen 4 races + alle highlights te zien zijn via het open TF1

Reden van deze mogelijkheid is overigens minder vanuit nieuw Liberty beleid dan verwacht. Franse wetgeving eist dat grote sport evenementen op FTA zenders te zien moeten zijn. (ergo GP Frankrijk 2018) TF1 heeft daar 3 GP's extra bij onderhandeld.

nachtnet wijzigde deze reactie 13-09-2017 19:19 (41%)

• ResuCigam
  • Laatst online: 14:03
quote:
ResuCigam schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:58:
Wat was het gisteren weer droef gesteld met ziggogo.tv de gratis website van Ziggo.

Ik kijk hier de hele week naar zonder een enkel probleem maar tijdens de Formule 1 race is het altijd crisis het afgelopen jaar.

P.s. Nee het lag niet aan mijn verbinding, ik kon prima HD Youtube streamen op dat moment.
Exact hetzelfde weer, nu met voorbeeld: Een foto van 2 windows naast elkaar op dezelfde monitor.

We do what we must because we can.

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21-09 22:56
Aangezien er hier heel wat liefhebbers zitten....
Iemand die deze afbeelding kent en weet wanneer waar en dit was?
Heb de foto jammer genoeg niet in een hogere resolutie kunnen vinden.

Ad de Jong wijzigde deze reactie 13-01-2018 10:39 (13%)

Mijn profiel op Discogs

• nachtnet
Uitzendingen Channel 4 - 2018
15 aprilBahrain Grand Prix, Bahrain
29 aprilAzerbaijan Grand Prix, Baku
27 meiGrand Prix De Monaco, Monte Carlo
01 juliGrand Prix of Austria, Spielberg
08 juliBritish Grand Prix, Silverstone
26 augustusBelgian Grand Prix, Spa-Franchorchamps
16 septemberSingapore Grand Prix, Singapore
7 oktoberJapanese Grand Prix, Suzuka
21 oktoberUnited States Grand Prix, Austin
25 novemberAbu Dhabi Grand Prix, Abu Dhabi

Omdat ik deze in dit topic nog niet kon terug vinden: De races die live & FTA door Channel 4 worden uitgezonden.
C4 C4F1 CHANNEL4 CHANNEL 4 CHANNEL4F1 CHANNEL 4 F1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

De Bitrate:

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-07 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

quote:
Joost1991 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:06:
[...]

Bitrate van de races is rond de 3000-4000kb/s, voor een 1080P TV gaat dat prima, 4K durf ik het niet aan.
Nee, dat snap ik inderdaad; het idee is als volgt (even random picture van internet geplukt)
http://callpasstech.com/images/features/quad-view.jpg
Als ik elk beeld kan krijgen in > 2500Kbps & 720P (of beter), kan je op een 4K-TV dus 4 streams tegelijk in maximale bitrate (per stream) kwijt.

Xbox Live: OctagonQontrol

Acties:
  • +4Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

quote:
MuVo schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:06:
Het is nog niet mogelijk om F1 TV te bestellen, ik kan nog geen bestel pagina vinden?

Ik ben alleen de onderstaande pagina tegengekomen voor het registreren voor het ontvangen nieuws updates en de launch van F1 TV tegengekomen: https://www.formula1.com/...subscription-service.html
Ze hadden wel iets meer moeite mogen doen voor de mock-up. Perez en Vettel rijden niet eens op dezelfde baan.

When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

F1 TV kost € 8 per maand in Duitsland.

• anessie
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 21-09 01:06
quote:
https://fr.motorsport.com...1-tv-pro-reveles-1016809/

Belgique ... bénéficier de l'offre au prix de 7,99 euros par mois et de 64,99 euros à l'année.
:)

zie ook info op https://www.reddit.com/r/...or_all_the_when_is_f1_tv/

anessie wijzigde deze reactie 21-03-2018 19:50 (33%)

• Jurgen
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21-09 20:11
De windows 10 app is al niet meer actief voor de live timing, dat is toch wel jammer.

https://s7.postimg.org/w13fvrut3/image.jpg

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-07 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Onderstaande foto is geen truc/omweg/whatever; Sky Go is tegenwoordig ook roaming toegestaan dus blijkbaar kan je zonder VPN ook inloggen met je abonnementsgegevens. Herhaling van de F1 van Bahrain, scaled van Silverlight naar 65" 4K TV.

Disclaimer: dit is legaal. Je mag als Sky-abonnee 5 devices registreren op je account en roaming is toegestaan zolang je maar eens in de 30 dagen thuis bent om TV te kijken

MAX3400 wijzigde deze reactie 10-04-2018 20:01 (19%)

Xbox Live: OctagonQontrol

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

F1TV Pro features?

Rivanov wijzigde deze reactie 02-05-2018 22:54 (27%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
Binnenkort weer een echte F1 liefhebber (ster) in de studio bij ziggo.

Amber (die van het NOS journaal ja..) was vorig seizoen zo'n beetje de enige gast die ook echt iets van F1 wist anders dan "MAX Ole Ole Paelja.."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
BTW, F1TV content is nu live gegaan:

Alle replays van dit seizoen van elke race/qualify sessie met zelf te kiezen onboard camera's.
https://f1tv.formula1.com/en/current-season

Reviews/highlights van races uit vorige seizoenen
https://f1tv.formula1.com/en/archive
enz.

Hopelijk fixen ze de audio...... Want als je nu commentaar selecteert als geluidsspoor, heb je geen geluid van de camerabeelden die je op dat moment in beeld ziet, zoals het motor geluid en heb je dus alleen maar commentaar......

Edit: Even gespeeld met een race replay met 9 video feeds, die tesamen een piek bandbreedte opslurpten van 115 Mbps :P
F1TV 9 Video Feeds

Montoya200x wijzigde deze reactie 10-05-2018 12:23 (34%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-09 13:41
werkt goed hoor, die F1 TV :P

Mijn ex-vrouw is vegetariër :-)

• Montoya200x
  • Niet online
Even niet lopen mierenneuken over zijn abbo, want zoals het nu technisch in elkaar steekt kan mijn buitenlandse zwager niet eens zijn F1TV Pro abbo bekijken in NL als hij bij mij op vakantie is, zoals P.K. bevestigd.
quote:
P.K. schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:14:
ik heb een Duits abo waarbij ik buiten Duitsland, binnen de EU (zonder VPN) niet de 'Duitse' content kan benaderen. Zeker wel een overtreding van die regels dus.
Inderdaad het niet nakomen van hun eigen voorwaarden, want dat staat duidelijk in hun eigen FAQ, dat je overal in Europa met een abbo moet kunnen kijken naar de content die bij je abbo hoort.

De laatste regel geeft de roaming mogelijkheid aan, die nu technisch niet mogelijk is....

Montoya200x wijzigde deze reactie 12-05-2018 12:18 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

quote:
Stoelpoot schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:45:
[...]

Een deel beide. Ik denk dat hij een overdreven versie van zichzelf speelt, omdat dat ook zo in het programma past.

Verder is hij, als je op LinkedIn kijkt, een afgestudeerd journalist die ook een tijdje als sportinstructeur heeft gewerkt. Ook werkgeversgeschiedenis bij meerdere sportmagazines. Hoewel hij op TV een beetje overdreven gedrag vertoont, is hij dus echt niet zomaar die even van straat is geplukt. Ik verwacht ook dat die feitjes echt door hem zijn gecompileerd, niet door een of ander mediateam van Ziggo Sport.
Van Gameren is gewoon de Adje van Ziggo Sport F1. :+

"When you grow up your heart dies"

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
quote:
JeroenTheStig schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:51:
[...]

Dit is de tweede keer in korte tijd dat je het over ‘ben en jerry’ hebt. Misschien een idee om uit te leggen wie je daar mee bedoelt want op deze manier is er werkelijk geen touw aan vast te knopen.
offtopic:

Waarschijnlijk doelt hij dus op Kimi oftewel the iceman :+

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Oh en F1 TV Pro komt naar Nederland!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Dat blijft het. En nu zelfs inclusief trainingen. Die waren altijd enkel te zien op Ziggo Sport Racing. Maar nu alle sessies op het gratis kanaal 14.

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Nu online

Arfman

Drome!

Dit al langsgekomen?

https://old.reddit.com/r/...month_in_the_netherlands/

F1 TV Pro voor 8 euro per maand in Nederland.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-09 20:18

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

hardware-lover schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 22:30:
@robbinonline, staat dat ook ergens openbaar? Dat is op zich goed nieuws, mocht het werkelijk het geval zijn.
F1

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-09 20:18

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

F1 app geüpgrade voor meer landen F1 Pro, helaas nog geen NL.
Hopelijk nog voor de test dagen.

https://tweakers.net/ext/f/orqqy7TWrmOm9qaKlQVNeuMc/thumb.jpg

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:42

Vuvuzela

My spire is forming

Ook in de UK is het nu de 18e en nog geen Pro in NL. Er zal wel handmatig iets gedaan moeten worden. Wat me wel opeens opviel is: ziggo?

Ik kom bijna nooit op f1.com dus misschien staat dat Ziggo daar al langer.. Zou mooi zijn als ziggo een deal heeft. Ik moet iig van dat NL commentaar af.

I served in a company of heroes.

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 21-09 17:15
https://tweakers.net/ext/f/4aVs20wgiA1kgSqPD5WVYwdZ/thumb.jpg

Ze maken het wel spannend daar bij F1.com

MaXeRs wijzigde deze reactie 18-02-2019 05:44 (12%)

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 13:18
ArthurMorgan schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:06:
hierboven staat ergens dat ze op twitter zeiden 10 uur CET, heb zelf geen twitter dus kan dat niet controleren. Maar als dat klopt.... dan zou het gewoon 10 uur onze tijd moeten zijn.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• CrashOverDrive
  • Laatst online: 12:11
hierboven staat ergens dat ze op twitter zeiden 10 uur CET, heb zelf geen twitter dus kan dat niet controleren. Maar als dat klopt.... dan zou het gewoon 10 uur onze tijd moeten zijn.
https://twitter.com/F1Help/status/1097409789682954241
&

*edit*
Spuit 11 }:O

• DutchCrownNL
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 16:16
Sterker nog, helemaal geen tijdzone.
https://tweakers.net/ext/f/CuLyDIhVcrlIddi4X8v5fbuE/full.png

Xbox Live Ambassador | Xbox One X | Flintstone NL | KPN Glas 500/500 i.c.m. Ubiquiti Edgerouter Lite

• CrashOverDrive
En nu is het 11 uur :z

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

FWIW.

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online
Arn0uDz schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:19:
Kan dit trouwens alleen maar met een Creditcard? Kan geen iDeal of PayPal vinden.
Zou ook via de Android/iOS app moeten kunnen, dan betaal je via dat kanaal.

Maar bij het subscriben via de app krijg ik dit:

Wat is het verschil? 8)7

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online
sjaool schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:46:
[...]

Die vinkjes geven toch duidelijk het schil aan tussen F1 TV Pro en F1 TV Access...
Of begreep ik de vraag niet helemaal goed.
Verschil tussen Pro en Access is inderdaad wel duidelijk. Gaat er om dat de app twee maal hetzelfde toont:
https://i.imgur.com/EqXOJ0It.jpg
Tweemaal Pro monthly en tweemaal Pro annual.

• wardjj
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:53

Hier doet 'ie 't ook! _/-\o_

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

sverzijl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:33:
TV1 pro Archief is ook niet echt compleet. Zelfs aardig wat races van afgelopen jaren staan alleen maar 'in review/highlights' filmpjes van op. Snap niet echt waarom sommige wel volledig en andere weer niet.
Wat valt er niet aan te snappen aan deze tekst die op de website staat:

And if we don’t have your favourite yet, never fear – this section will be growing over the coming months, including the addition of more foreign language commentaries

Rivanov wijzigde deze reactie 19-02-2019 09:51 (16%)

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16:55
Spotmatic schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:55:
Bedankt! Als de races van 2018 ook ondertiteld zijn dan wil ik wel overwegen F1TV te nemen. Maar dan moet het echt een meerwaarde geven tijdens de race zelf, niet alleen achteraf. Zinnen die 1 seconde blijven staan? Daar wil ik best doorheen kijken want ik ben een snelle lezer. :p

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het er met ondertiteling uitziet (bij zo'n race uit 2018 dus). Iemand die een screenshotje kan posten? Ik ben nogal visueel ingesteld. ;)

Bwoah

• Jasphur
Dan zijn jullie hiervan op de hoogte

Ik hoop van harte dat Ted door F1TV wirdt aangenomen!

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• GAEvakYD
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:39
Hmmm die iweb tv app krijg ik nog niet werkend. Ik heb de app op de AppleTV en Telefoon geïnstalleerd. Beide zitten op het zelfde Wifi netwerk en ik kan ook andere apps via airplay dingen laten afspelen op de AppleTV. Echter vanuit de iweb tv app op de telefoon zie ik geen cast / Airplay icoon die jullie beschrijven en die de Demo video laat zien, links naast de adres balk.

Doe ik iets fout?

Lekker duurzaam. Tesla Model 3 LR AWD in bestelling, Kia Niro EV (64 kWh), Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• Theswitch
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 16:14

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

FWIW

Let's hope it's true. O+

• luckyjan
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 10:36
leekers schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 06:18:
[...]

Ik dacht vooruit geef ze het voordeel van de twijfel en probeer het eens 1 grandprix .
Vul alles in en surprise surprice "Helaas komt u niet in aanmerking voor dit abbonement"

Bevestigd dus mijn eerdere gevoel dat het gewoon een flutgebeuren is wat zijn zaakjes gewoon niet op orde heeft .
Dat gaat wat worden aanstaand weekend met de eerste grandprix ik zie de bui al hangen .

En wat mij betreft ik blijf wel gewoon kijken op rtl duitsland totdat er een serieuze aanbieder komt met een 4k HD kanaal op mijn flatscreen !!!
Je kon kiezen met proefperiode en daaronder staat zeg maar zonder proefperiode. Toen ik die onderste aanklikte gaf ie bij mij dezelfde melding. Je moet die daarboven staat hebben dan doet ie het wel.

luckyjan wijzigde deze reactie 13-03-2019 06:28 (3%)

• Montoya200x
  • Niet online
Tomcat84 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:50:
Hmmm dan wil ik eigenlijk 2 streams tegelijk runnen. Iemand enig idee of ze daar maatregelen tegen nemen ofzo? Tijdens de testweek leek het te kunnen namelijk.
Ben ook van plan om één en ander te gaan testen of het nu nog werkt. Vorig jaar kon ik namelijk dit nog via F1TV:

F1TV 9 Video Feeds

Montoya200x in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"

Montoya200x wijzigde deze reactie 13-03-2019 13:01 (15%)

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Iemand hier ook last van?

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14:26
Voorlopig nog geen 50fps f1tv ondersteuning:

PSN: KADR777

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
Live Multi streams werkt nog steeds :+
https://tweakers.net/ext/f/2gaS0TPkcqlfBPLHaRdIOffk/thumb.png
https://tweakers.net/ext/f/Zxpe056LfgOUkGdsorSAJYhr/thumb.png

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 14:50

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Heb de F1 TV app gesideload op de Nvidia Shield. Werkt als een malle. Oke wel die haperingen maar die zullen nog wel opgelost worden. Nu alleen nog een fullscreen mode en het is perfect.

Edit: Fullscreen is click op video. _/-\o_ _/-\o_

Tylen wijzigde deze reactie 15-03-2019 19:49 (11%)

A wise man once said: 'Work is not a place."

• Tomcat84
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17:04
Montoya200x schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:53:
[...]

Ben ook van plan om één en ander te gaan testen of het nu nog werkt. Vorig jaar kon ik namelijk dit nog via F1TV:

[Afbeelding: F1TV 9 Video Feeds]

Montoya200x in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"
Kunnen we dit als officiele bevestiging beschouwen dat ze het prima vinden als je meerdere streams draait? O-)

(ik ben niet deze Eric overigens)

Acties:
  • +9Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Rivanov schreef op zondag 17 maart 2019 @ 05:00:
Laten we hopen op een stabiele feed vandaag!
Aan deze kant 0 problemen gehad.
psy schreef op zondag 17 maart 2019 @ 06:24:
Hapert de radio bij jullie ook zo? (Windows in browser)
Was alleen de radio van verstappen leek het. Oa. Bottas klonk super helder.

Dit was mijn setup:

Ziggo feed bovenin (als backup) Deze liep 0,5 seconde voor op de feed van F1TV.
De F1TV feed links boven.
Rechtsboven de tracker. Deze liep 1 seconde achter.
Links onder de feed van verstappen. deze liep 1,5 seconden voor op F1TV feed.
Rechtsonder de ronde tijden. deze liep 2 seconden achter.

Heel stabiel, geen enkele problemen gehad. (waardoor ik de race miste.)
De radio feed van verstappen was happerig. (lag aan verstappen). Uiteraard de onboard beelden pas vanaf de helft van de race.

Nu alleen nog alles sync krijgen en dan ben ik super tevreden. Voor nu, heel blij met mijn F1TV abbo :D

(graag zou ik nog interviews willen zien van Skysports ofzo, na de race. dat zou helemaal top zijn.)

demonic wijzigde deze reactie 17-03-2019 08:11 (5%)

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 15-07 10:47
JvS schreef op zondag 17 maart 2019 @ 12:43:
[...]

Maar kost het in de IOS app afsluiten van het abbonement dan niet 30% meer dan online, zoals bij Spotify enzo is (vanwege het percentage afdracht aan Apple store )?
Nee, zie
Dus echt 15% korting met die actie van Kruidvat vanaf dinsdag O+

Mr Brightside wijzigde deze reactie 17-03-2019 13:28 (8%)

Acties:
  • +14Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-09 18:17
Ik zat vanmorgen heel vroeg in de Ziggo studio/het F1 café om de uitzending bij te wonen, daar ik daar kaarten voor gewonnen had.
Al met al: het was veel heel vroeg op (02:40) om op de aangegeven tijd in Hilversum te zijn, en achteraf hadden we wel iets later kunnen komen. Maar verder was het een leuke ervaring vond ik. We werden prima verzorgd, eerst thee en koffie met koekjes in de wachtruimte, en later in de studio/het F1 café zelf (waar ook een greenscreen hoek was voor de qualli uitzending trouwens) met drinken, broodjes en koeken. Geen bier, want dat vonden ze er voor een ochtend-uitzending niet goed uit zien. O-) Viel me niets tegen. De sfeer was relaxed, al waren ze echt niet blij dat er ondanks de instructie toch twee gasten met RedBull kleding waren. Maar niet pissed genoeg om ze buiten te zetten. In theorie was de policy geen telefoons, maar ter plekke was het dat je ze niet tijdens de delen die live waren mocht gebruiken (en uiteraard stil). Daarbuiten was het prima, vandaar onderstaande beelden dus.

Ik heb er een leuke race gezien op een gigantisch scherm.
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:06:
[...]

Zet tijdens de race .. in de studio je F1 pro app aan met Sky commentaar voor 30 minuten en ik betaal je een VIP ticket voor De 2020 testdagen. oOo

Wel even op video vastleggen heh.
@Turbo-Puppy daagde me uit, en ik dacht dat dat hem niet zou worden. Maar, ze deden minder moeilijk over telefoons dan van te voren gedacht, en dus, terwijl we pontificaal voor het grote scherm in de Ziggo studio zaten:

Dit was vroeg in de race. 30 minuten? Geen probleem:

Nadeel: ik had in de wachtruimte een open WiFi ingesteld, maar helaas bleek die in de studio zelf niet te werken. En dus:

Data1
Data2
Data3

Oops... data op. :F

Maar: kom maar op met die VIP tickets, @Turbo-Puppy ! *O*

ATS wijzigde deze reactie 18-03-2019 06:48 (46%)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 15-07 10:47
Actie van 7 dagen proef periode blijft gewoon doorlopen. Met mijn Bunq premium zou dat dan nog 4 races gratis te zien zijn dan :9~ :)

• vliegnerd
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 08:31

vliegnerd

Nintendo fan.

GAEvakYD schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:43:
Wel irritant dat ze bij F1TV (nog) geen uitzendschema of iets hebben. Ik wil de Formule2 volgen en de verwachting is dat we die ook kunnen bekijken, maar op de site van F1TV staat alles alleen in het teken van Formule 1.
`
FTFY:

Dit staat op: https://f1tv.formula1.com...season/bahrain-grand-prix

vliegnerd wijzigde deze reactie 29-03-2019 10:59 (23%)

Eerst kwam ik hier alleen om computer te bouwen. Tegenwoordig ook voor CV-ketels en racefietsen...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
demonic schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:52:
Per account kan je maar 1 apparaat gebruiken om te streamen. (ik weet niet of je dat bedoelde?)
F1TV Nieuwsbrief zeker gemist :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
sverzijl schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:35:
Krijg overal “error loading stream” op. Of totaal geen response als ik de play button druk in de F1TV pro app. Vanmorgen werkte het nog wel.

[edit] uitloggen/inloggen verhielp dit issue

:+

Ik moet ook wel zeggen dat ik aardig vaak opnieuw moet inloggen om iets te starten, daar is inderdaad nog wel een verbeterslag te maken.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15:42
Die heb ik afgelopen week gebouwd :9.

Had nog een paar monitoren en een PC over. Even naar de Ikea voor een kastje, wat art-work en hoppa. Mijn eigen pitmuur...

Drie browsers met elk een eigen F1Pro stream werkt dus in ieder geval :).

Dit is dus een aanvulling op het 'normale' beeld. De monitor links is de Max monitor ;).

iRacing Profiel

• GAEvakYD
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:39
Wat een puinhoop bij dit soort bedrijven en organisaties. Volgens mij zouden we als tweeakers daar erg nuttig kunnen zijn.

De site van Fia Formule 2 incl Live timing is ook offline met deze melding:

Lekker duurzaam. Tesla Model 3 LR AWD in bestelling, Kia Niro EV (64 kWh), Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CrashOverDrive
Hij deed het weer een minuutje, maar nu zit ik ineens weer in een unsupported region _O-

Intussen maar weer Ace aangeslingert...die werkt wel

CrashOverDrive wijzigde deze reactie 09-06-2019 20:18 (43%)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14:19
De voorspellingen algoritmes van F1tv werken wel goed. Ze weten weer dat ik geen F1 TV subscribtion heb voordat ik het heb opgezegd...

Wat een amateurs. Hoe zal dat maandag op kantoor gaan? Jongens, we hebben hard gewerkt dit weekend, maar we mogen trots zijn dat we het voor de zoveelste keer op rij opgefucked hebben. ga zo door.

zynex wijzigde deze reactie 09-06-2019 20:23 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21-09 21:30
NotSoSteady schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 22:49:
Die Bleekemolen is echt niet goed wijs. Nooit meer uitnodigen, wat een onzin kraamt hij uit.
http://i66.tinypic.com/2416v5l.png

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
Die graphics zijn er zelf in gemonteerd en zijn beide uit de reguliere F1 app, uit de sectie Live Timing. Het zijn geen bestaande graphics in F1TV.

De timing wall is een knipsel, dat zie je direct aan het begin doordat de gele balk met Safety Car er maar deels op staat.

De graphics met snelheid kun je tevoorschijn toveren door in de live timing op het tabblad met het overzicht van het circuit een specifieke coureur aan te klikken.

Best veel werk gestoken in dat videootje eigenlijk...

Edit: hier een shotje uit de replay functie van de F1 live timing met de graphic

Tralapo wijzigde deze reactie 31-07-2019 23:11 (69%)

• Jasphur
In de app op mijn telefoon kan ik een ‘splitscreen’ starten. Wel een beetje klein, maar wel handig.

Onderstaande een screenshot van FP3

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True