Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 2 3 ... 12
Acties:

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04 11:43
SUPER NIEUWS. F1 wordt helemaal gratis voor Ziggo klanten vanaf volgende race. YES! https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/

Modbreak:
Afgesplitst van het F1-topic.

Señor Sjon wijzigde deze reactie 02-11-2015 11:51 (15%)

• alwaysleft
quote:
MikeyMan schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:53:
[...]

Alleen de race neem ik aan?
Yep.....dan kijk ik die kwalificatie maar met een brakke stream van Sky Sports :D

• BlauweFles
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
En. Als ze slim zijn. Niet moeilijk doen met commentatoren enzo, maar gewoon sky sports commentaar erbij zetten. Iedereen blij.

Waar kunnen we de ideeën bus vullen?

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 06:16
Bij de Duitse RTL is (was?) het ook te zien. Als ze daar naar de Werbung gingen, zag je de race in een kader verder gaan. Ik blijf reclame tijdens een live sportuitzending toch wel erg vervelend vinden.

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:50
quote:
BSTNjitRam schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:35:
[...]

Gebruik je Go of kijk je op TV?

Want hier heb ik ook het probleem dat Go niet meer werkt in IE11...
Ik heb er speciaal firefox voor geïnstalleerd, daar werkt het wel op.

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Nu online

Player1S

Formerly known as L1nt

Dan ben ik wel benieuwt hoe een niet-ziggo klant naar het Ziggo sportkanaal kan kijken. Legaal.

Player1S: Mixer

• Simba
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10:50
quote:
Arfman schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:00:
Mooi K dat de BBC stopt. Ik was juist van plan om de ene race op BBC te kijken en de andere pay to watch op Sport 1. Nu zit ik weer vast aan dat dure abonnement van 15 euro per maand :(
Heb je geen Ziggo?
Daar zullen de F1 races gratis op worden uitgezonden, begreep ik.

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12-10 09:56

Bosmonster

*zucht*

quote:
Grimmie187 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:14:
[...]

Lijkt me niet logisch, dan zeggen veel mensen hun sport1 abbonnement op (zoals ik). Ze zullen wel een constructie bedenken waarbij de helft van de races wordt uitgezonden, zoals BBC vorig jaar.
Geen oude koeien uit de sloot halen aub. Ziggo Sport gaat alle F1 uitzenden, zelfs waar mogelijk kwalificaties en trainingen.

De enige uitzondering is als er iets is op exact dat moment dat belangrijker is (finale Champions league oid).

De deal zoals de BBC die sluit heeft hele andere redenen. Dat is een publieke omroep die simpelweg het budget niet meer had en dus moest snijden in het aantal wedstrijden.

Bosmonster wijzigde deze reactie 18-12-2015 11:05 (13%)

Error failed

• nazuzed
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-04 17:41
Channel 4 kan hier gratis bekeken worden...

https://www.filmon.com/group/uk-live-tv

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Pierre

Zucht

Dat ziggo bepaald wat ze uitzenden was ik al bang voor, ik neem weer een abonnement bij Ziggo voor 15.00 per maand. Kan ik gewoon alles kijken.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• sanderb
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 10:07
Een overzichtje van de zenders per land... let vooral op in hoe weinig plaatsen je nog gratis kan kijken..laat staan alle races. Duitsland, Spanje, Brazilië en de USA(really?...)....that's it.

Voor mij wordt het waarschijnlijk RTL met illegaal geluid..
Voor die 15e per maand bij Sport1 is het enige verschil dat ik reclames moet zien.... Het commentaar van Sky is zoveel beter dan van Sport1. Ik versta prima Duits, maar die mannen hebben de uitstraling van een theezakje...zelfs al is het alleen geluid.

Ik zou zo graag zien dat ze zelf een (pay per view) alternatief bieden door niet via de rechten in bulk aan (paid) broadcasters te leveren, maar door het 1 op 1 door te zetten naar de man op de bank voor de TV.
Ik zou er geen enkele moeite mee hebben om een paar euro per race te betalen. Gewoon voor de stream die ze nu ook aan iedereen verkopen.
(Als Sky dan nog een klein abo aanbiedt voor een audio stream ben ik gelukkig. )

sanderb wijzigde deze reactie 03-02-2016 19:53 (4%)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• JanVanHaaren
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 13-10 17:57
quote:
sanderb schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:53:
Een overzichtje van de zenders per land... let vooral op in hoe weinig plaatsen je nog gratis kan kijken..laat staan alle races. Duitsland, Spanje, Brazilië en de USA(really?...)....that's it.
Het overzicht is volgens mij onvolledig. In België zal de Formule 1 bijvoorbeeld gratis te bekijken zijn op de Franstalige televisiezender RTBF.

Wikipedia: List of Formula One broadcasters
http://www.rtbf.be/sport/...rmule-1-reste-sur-la-rtbf

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

@de moderator die het nodig vind mijn reactie te modereren. Trainingen als deze zijn volledig rechten vrij! Graag u zelf verdiepen in de materie alvorens iemand betichten van vissen naar illegale praktijken. Graag correctie van uw aanpassing.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

quote:
Señor Sjon schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:01:
Lijkt me stug dat iets van F1 ook maar rechtenvrij is tegenwoordig. Sowieso zijn de gewenste bronnen ook vaak in het seizoen bruikbaar en dat willen we hier niet hebben.

Ik laat me graag met bronnen corrigeren. :)
De FOM verkoop onder andere race weekeinden en de rechten daarvan. Testdagen en andere behoren daar niet toe. Dat alle teams toevallig nu in Barcelona staan zei zo, maar dat is door hun zelf georganiseerd. De Silverstone shakedown, team presentaties en beeldmateriaal van Fiorano was allemaal gewoon middels live streams (en social media) te zien en zelfs uitgezonden op Nederlandse tv. Bovengenoemde stelling wordt onderstreept nu Sky gewoon de beelden van afgelopen week wereldwijd beschikbaar heeft staan. (Ted's Notebook). Als je momenteel op Youtube kijkt zie je dat er ook live streams gepland staan.

Pre-season testen hebben ook nooit onder die rechten gevallen, want in het verleden werd dit altijd gewoon uitgezonden...ook op TV. 2015 zelfs nog.

Je kunt ook Wikipedia er even op naslaan en bekijken wat er komend seizoen door wie wereldwijd wordt uitgezonden. Je zal constateren dat het uitsluitend raceweekeinden betreft en de samenvattingen hiervan.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 04-08 16:54
Allard Kalff mis ik..
Was een mooie voor Grid-Walks :'(

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13-10 11:07
quote:
Tethtoril schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:07:
Allard Kalff mis ik..
Was een mooie voor Grid-Walks :'(
Inderdaad, jammer dat ze hem niet hebben genomen voor deze job. Hij werd tenminste serieus genomen door de rijders en overige lui in het paddock en kwam met verhalen/items die ook echt iets toevoegde en leuk waren.

PSN: KADR777

Acties:
  • +3Henk 'm!

• geennl
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 11:18
Goed nieuws voor de mensen die bij ziggo zitten :) http://www.ziggosporttota...rt-en-jij-bent-erbij.html

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online
quote:
Guids schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:23:
even iets anders, hoe zijn jullie van plan te races te bekijken? Ik heb zelf geen ziggo, helaas alleen digitenne. BBC zend niet meer uit, de rechten zijn naar Channel 4, en veronica maar een paar races.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1655995

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 13:06
quote:
Guids schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:23:
even iets anders, hoe zijn jullie van plan te races te bekijken? Ik heb zelf geen ziggo, helaas alleen digitenne. BBC zend niet meer uit, de rechten zijn naar Channel 4, en veronica maar een paar races.
zie: [F1] Waar te kijken?

Discussie over waar te kijken wordt op dit topic heel sterk gefilterd.

Edit: te laat

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Zucht

Wat me opvalt hier is dat iedereen zijn gal spuugt over Mol en dat hij #$@ commentaar geeft. Wees blij dat er in Nederland een mogelijkheid is om F1 überhaupt te kijken.
Mij boeit het niet of hij er wel eens naast zit, ik kan kijken (Sport 1 totaal) en daar ben ik erg happy mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
Pietervs schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:58:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt over de reclames. En ongelijk over Olav Mol :)
Ik vrees het omgekeerde, maar we gaan het (volgende week!) zien :)
Reclames tijdens kwalificatie onderbrekingen (Q1 > Q2 > Q3), zul je wel gaan zien verwacht ik, maar dat zou de pret niet mogen drukken?

Ga je volgende week pas kijken? Dan is er geen rechtstreekse F1 uitzending ;)

A smile a day....

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
Arnold schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:44:
[...]
Heb nu abonnementje voor een maand genomen te test en analyse gedaan:

Video die wordt ingeladen op de site is 720P (1280x720) en gaat tot 24,2 Mbit/sec (soms 'maar' 19,3').

Vind ik niet flut, en eigenlijk gewoon zeer fatsoenlijk?
Is dat Go of Ziggo Sport app? Ik zie bij Go namelijk; hardware-lover in "[F1] Waar te kijken?"

A smile a day....

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
Arnold schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:56:
[...]
Ik heb dit:

[afbeelding]

(Chrome, Windows 10)
Er staan bitrates in het plaatje die Ziggo zelfs niet via het reguliere kanaal aan zijn abonnees aanbied? Ziggo Sport HD gaat tot zo'n 12Mbit. Wat een hoge waarden. Ik zal Chrome eens aanslingeren.

Oké, heb nu maar alle browsers even een duw gegeven.

IE en FF geven beiden de bitrates zoals bij mijn plaatje (max 2800Kbps)
Chrome geeft die bitrates die jouw afbeelding laten zien, maar de beeldkwaliteit van het plaatje ziet er bij allen hetzelfde uit. Chrome geeft het videobeeld wel het meest vloeiend weer, dat is sowieso een pluspunt.

Dus om het e.e.a. nu een duidelijk te krijgen heb ik naar de netwerkprestaties gekeken en dan wordt mij helder waarom Chrome die hoge (maximale) bitrates laat zien. Chrome buffert met een piek tot zo'n 20Mbit (heel af en toe zelfs 32Mbit), valt daarna terug naar 0 (nul), en vliegt even later (meestal) weer naar 20Mbit. Dat doen FF en IE beiden niet, die gaan maximaal tot zo'n 3Mbit en doen dat heel snel achter elkaar.

Duidelijk is nu wel dat Chrome (bij mij) de meest vloeiende videoweergave geeft en dat deze nu beslist de voorkeur krijgt van alle geteste browsers, als ik al gebruik zou gaan maken van Go (in mijn bed bijvoorbeeld).

hardware-lover wijzigde deze reactie 17-03-2016 12:29 (54%)

A smile a day....

• Arnold
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13-10 20:49
quote:
ATS schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:49:
Weet iemand of je Ziggo Sport Totaal Go ook af kan nemen als niet-Ziggo klant?
Ja dat kan gewoon: https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/10
Je hebt dan natuurlijk alleen web en app toegang en geen zender op je TV.

Arnold wijzigde deze reactie 17-03-2016 12:55 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08:19
quote:
vhal schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:01:
Degene die mij de gouden tip geeft hoe je de Ziggo GO app kan streamen via Chromecast naar mijn TV krijgt een koekje... :P

Ook onder windows10 lukte het niet, Chrome/Edge gebruiken geen Silverlight en met FF kan je weer niet streamen (alleen weer met android) :/
Met de Ziggo Sport totaal app is het fluitje van een cent. Zowel vanaf de telefoon als de tablet. Uitgetest met zowel de oude als de nieuwe Chromecast (al maakt dat ook niets uit 😁)

Mijn profiel op Discogs

• Ad de Jong
  • Laatst online: 08:19
Ik blijf er zeker nog wel voor thuis, dat Mercedes domineert is jammer (Ferrari fan sinds begin jaren 80) maar dat hoort bij het spelletje. Aan de anderen om te zorgen dat dat eindigt.
Dat het steeds meer een kinderwedstrijd is ipv een mannen met grote ballen sport dat is niet anders en dat brengt de tijd ook met zicht mee.
Maar zolang Ferrari mee doet zal ik blijven kijken, daarna zie ik dan nog wel.
Ik zou alleen willen dat het eenvoudiger was om ook Indycar en Nascar te bekijken. Daar is het tenminste nog wel spektakel en sensatie en wagens die er tenminste nog wel wreed uit mogen zien, om over de regels nog maar niet te spreken. Eeuwige zonde dat ze grote plas niet oversteken, Assen zou een mooie baan zijn voor de Indycars.

Sinds een paar maanden van Ziggo overgestapt (als ik het eerder had geweten was ik er gebleven) maar nu kijk ik via KPN met Ziggo (http://go.ziggosporttotaal.nl/) voor een tientje per maand dmv de browser/telefoon of tablet en dan streamen naar de Chromecast. De kwaliteit valt me helemaal niet tegen en wegen voor mij af tegen de kosten en het gemak waarmee het werkt.
Je kan ook eventueel per event betalen als je alleen maar een GP wil kijken maar die €10 per maand met de extra's (Indycar en Nascar) zijn het mij meer dan waard. Plus je moet ook (via de browser) uit meerdere schermen kunnen kijken maar dat is mij nog niet gelukt.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10-10 23:24
Voor de mensen met Ziggo/Horizon GO, ik kan zonder abo Ziggo Sport Select (dalijk vrije training) en Ziggo Sport Voetbal kijken. Wel alleen op GO, niet op televisie. Wellicht ben ik niet de enige? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwaysleft
Ik gebruik nu in het buitenland de Filmon app voor Channel 4. Niet de beste kwaliteit, maar kan er echt mee door als backup 👌🏻

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
Bullet NL schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:14:
[...]

Ik weet niet wat er met ace aan de hand is dit weekend, de streams waar ik voorheen geen problemen mee had waren de eerste 2 races bijzonder slecht... Vreemd eigenlijk, websites met flash streams werkten wel goed. Alleen de kwaliteit is veel minder.
Op Reddit stonden hoge kwaliteit Acestreams. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 10:35

Gé Brander

MS SQL Server

quote:
asing schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:38:
[...]

Olivier Panis wist ook eens met een Prost een overwinning te behalen. Maldonado is het ook een keer gelukt.

Als alle kwartjes je kant op vallen win je.

Ziggo had overigens moeite met het geluid. Het kanaal van Olav was uitgevallen dus ze hebben Olav de aansluiting van Jack gegeven.
Kijk dat verklaart wat. Ach en iedere zuinige Nederlander die klaagt over de 15 euro en verwacht dat ze een Sky verslaglegging krijgen... Bedenk dan even dat een Sky abonnement het drievoudige kost.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
quote:
Gé Brander schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:41:
Ach en iedere zuinige Nederlander die klaagt over de 15 euro en verwacht dat ze een Sky verslaglegging krijgen... Bedenk dan even dat een Sky abonnement het drievoudige kost.
Tja, maar je ziet gewoon op TV in de opwarm ronden erg veel rook uit Vettel komen en dat miste Olaf.
Pas bij de tweede keer dat het in beeld kwam hoorde je hem brullen.

Hij moet vast teveel gelijk in de gaten houden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 11:20
quote:
hjs schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:53:
[...]

Tja, maar je ziet gewoon op TV in de opwarm ronden erg veel rook uit Vettel komen en dat miste Olaf.
Pas bij de tweede keer dat het in beeld kwam hoorde je hem brullen.

Hij moet vast teveel gelijk in de gaten houden.
Ja, hij zit daar naar meerdere schermen te kijken. Die eerste keer viel mij ook maar net op. Je kan gewoon niet verwachten dat hij alles ziet in z'n eentje.

Ik had als ik ziggo was, wel het studiogebeuren afgeschoten en dat budget gebruikt voor een 2e commentator en een betere pitreporter.
Denk ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• asing
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online
quote:
Gé Brander schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:41:
[...]

Kijk dat verklaart wat. Ach en iedere zuinige Nederlander die klaagt over de 15 euro en verwacht dat ze een Sky verslaglegging krijgen... Bedenk dan even dat een Sky abonnement het drievoudige kost.
En dan te bedenken dat iedere Ziggo abonnee gratis naar F1 kan kijken. Maar het is typisch Nederlands om direct te klagen als het ergens anders beter is. Dat dat andere je een schotelantenne a zoveel + ontvanger a 350 euro + maandabonnement van 70 euro kost om ervan te genieten is ineens niet belangrijk. Hun hebben beter commentaar. Dus Ziggo moet maar gratis proberen in de buurt te komen van Sky Sports.

Als je vrij uitzicht hebt over de zuidelijke hemel, een plek hebt om het ding te monteren en je gemeente geen anti-schotelantenne beleid heeft, be my guest. Anders niet zo zeuren :9 . Zeker niet als Ziggo abonnee. :+

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online
quote:
Grimmie187 schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:04:
[...]

Dat gratis is pas sinds dit seizoen en heeft beperkingen. Daarnaast is het wel erg makkelijk om alles af te schuiven op 'moet je maar betalen', dat doet niets af aan het feit dat de verslaggeving al jaren onder de maat is.

Denk dat de oorzaak nog eerder te wijten is aan het feit dat wij simpelweg geen kundige oud coureurs hebben die commentaar kunnen/willen geven. In tegenstelling tot Sky/BBC, met Coulthard, Brundle, Herbert, Hill, etc.
Wij hebben een factor 10 minder kijkers vergeleken met een Sky, daarom is er gewoon minder budget voor een Nederlandse uitzending. Ook vinden een hoop mensen het gewoon stoer om in een andere taal te kijken, ook bij de BBC heb ik me vaak zat kapot zitten ergeren aan het commentaar.

Het is ook voor de BBC te duur geworden anders zouden ze nog steeds alle races wel uitzenden.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

quote:
asing schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:16:
[...]

Het is niet zozeer te duur geworden. De BBC had echter een enorme cash cow genaamd Top Gear. Nu ze het illustere trio op straat hebben gezet is die bron van inkomsten waarschijnlijk opgedroogd. Dan moet er ergens anders bezuinigd worden.
Dat is dikke onzin. BBC is een publieke omroep (net als onze NED1/2/3) die grotendeels leven van overheidssubsidie. Die subsidie wordt elke jaar minder en dure rechten lijden daar het eerste onder. Dit is een proces dat al jaren aan de gang is (ze zonden al nog maar een paar races uit per jaar, want er was geen geld meer voor het hele seizoen).

Dus F1 is niet zozeer veel duurder geworden. BBC kan het niet maken om van de subsidie die ze krijgen dure sportrechten te kopen. Zelfde discussie als hier in NL dus. (en terecht mijns inziens)

Bosmonster wijzigde deze reactie 04-04-2016 14:15 (11%)

Error failed

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
kid1988 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:50:
Weet iemand hoe Channel 4 op een legale manier te ontvangen is in NL?
Hij zit niet in een ziggo pakket (ook geen uitgebreid pakket)
Channel 4 website deed het begin dit jaar nog wel met proxy, maar dit is uiteraard geblokkeerd.
Ook https://tvplayer.com/ werkt niet omdat je je niet in de UK bevind.

Daarbij, met een SKY abbo, kun je dan buiten de UK kijken of moet je dan alsnog gaan zemelen met proxys en dergelijk?
FilmOn app voor iOS en Android.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
alwaysleft schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:17:
[...]
FilmOn app voor iOS en Android.
en bijna niet te geloven, maar ook voor WP8/W10M beschikbaar ;)

A smile a day....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2018

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

quote:
kid1988 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:50:
Weet iemand hoe Channel 4 op een legale manier te ontvangen is in NL?
Schotel, zit FTA op de Astra 2. alleen voor HD heb je een Sky abonnement nodig

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
PauseBreak schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:56:
[...]
Ik heb heel dat pakket niet, dus geen idee wat SD en HD is :P
SD en HD beperken zich niet enkel tot het Ziggo Sport pakket, als jij niet weet waar die kreten voor staan dan houd het verder op natuurlijk ;)

A smile a day....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09:26
Ik zal hem even opnemen en op een torrent knallen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 08:26

Rivanov

Apple freak

quote:
Martinspire schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:29:
[...]

Hmm:

[...]
Maar dat is dan ook lekker mosterd na de maaltijd. Dan is natuurlijk al bekend wat er gezegd is. Maar goed, dan wacht ik wel even tot ie op internet wordt geknald. O-)
Alstu.

Rivanov wijzigde deze reactie 09-05-2016 21:32 (18%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
Loondijke schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:00:
Jammer weer! 8)7 . Ook maar even de Horizon App regelen dan via m'n ouders. Maar de Horizon App zal het vast weer alleen doen op het wifi van Ziggo toch?
Werkt op ieder netwerk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13-10 13:51
quote:
Pierre schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:34:
[...]

Heb je gebelt of via internet, als je het laatste gedaan heb zou ik als de bliksem bellen, het gaat namelijk heel vaak mis bestellen via internet. En ik spreek uit ervaring.
Nou, had het via inet gedaan, en binnen een half uur had ik alle zenders _/-\o_

Huawei Mate 20 Pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 04-08 16:54
quote:
dave1972 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:16:
[...]

Nou, had het via inet gedaan, en binnen een half uur had ik alle zenders _/-\o_
Ben ook overstag gegaan en idd binnen half uur beeld :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11:10

Acties:
  • +1Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: februari 2000

franssie

Save the albatross

Channel 4 is overigens een freesat kanaal en prima in NL uit de lucht te plukken, ook in HD. Zo de TV maar eens aanzetten (9.55 NL tijd start de uitzending). http://f1.channel4.com/

franssie wijzigde deze reactie 13-05-2016 09:30 (7%)

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11-10 23:37
Weet iemand of Ziggo Sport Totaal Go ook in HD is?

Mijn tv-aanbieder biedt namelijk alleen aanvullende pakketten aan met 1 jaar looptijd, en daar ga ik dus niet aan beginnen voor die paar F1 races die ik kijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
franssie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:40:
[...]

Nee dat hoeft niet - ik gebruik een Satelliet schotel, op de UK astra zit een shitload aan Free-To-Air kanalen (Alle BBC kanalen, ITV en Channel 4 o.a.). Als je een beetje rondzoekt kun je voor een paar tientjes dit al ontvangen. (Gebruikt campingschoteltje en ontvangertje, veel geduld voor het uitrichten en gaan).
Dan hoeft het niet. Maar omdat je de link van de website van Channel 4 plaatste dacht ik dat je de livestream wilde benadrukken en daar heb je wel VPN voor nodig.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +2Henk 'm!

• upje
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 11:23
quote:
franssie schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 23:24:
Het channel4 commentaar bevalt mij erg goed, maar bij de race hebben ze natuurlijk reclames helaas dus ik zal morgen ook eens proberen om BBC Radio 5 synchroon te krijgen, die zenden dus wel continue uit (op misschien een journaal na)?
Channel 4 zélf zegt dat ze tijdens de race geen reclame uitzenden:
quote:
Between 2016 and 2018 Channel 4 will broadcast live coverage of ten Grands Prix each season, including practice sessions and qualifying, all live races to be broadcast without advertising breaks
http://www.channel4.com/i...n-channel-4-race-schedule

En deze races zenden ze live uit in 2016:

Bahrain – 1st - 3rd April (4.00pm)

Spain – 13th - 15th May (1.00pm)

Europe (Azerbaijan) – 17th - 19th June (TBC)

Britain – 8th - 10th July (1.00pm)

Hungary – 22nd - 24th July (1.00pm)

Belgium – 26th - 28th August (1.00pm)

Italy – 2nd - 4th September (1.00pm)

Malaysia – 30th September - 2nd October (8.00am)

Mexico – 28th - 30th October (7.00pm)

Abu Dhabi – 25th - 27th November (1.00pm)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Ik was op zoek naar een foto van de commentaarpositie. Zo te zien moet iedereen zijn eigen materiaal meenemen, en zo ziet de plek van Olav eruit :

Dat zijn heel wat schermen om op te letten!

Ter vergelijk, de box van Sky F1 :

Dat kijkt toch even wat lekkerder.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Zucht

En maar klagen hier dat Olav ruk is, als ik dat zo zie wel ja. Dan kan hij daar toch weinig aan doen lijkt mij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
quote:
Xtuv schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:17:
[...]

Gek eigenlijk dat we in Nederland zo star vasthouden aan één commentator per sportwedstrijd. Zeker F1 lijkt me nou typisch een sport waarbij je veel 'wint' door twee personen neer te zetten.
Eens, maar dat was een beetje kip-en-ei; Ziggo wilde die kosten niet. Nu de gouden kip is gevonden (Max bracht 1,1 miljoen kijkers), vinden ze de extra eieren ook wel. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sanderb
  • Laatst online: 10:07
quote:
asing schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:05:
Ik was op zoek naar een foto van de commentaarpositie. Zo te zien moet iedereen zijn eigen materiaal meenemen, en zo ziet de plek van Olav eruit :
Tegen het complete team van SKY kun je als one-man show met een pitreporter niet op nee.
Die lui hebben zelfs een mobiele studio bij zich waar een klein F1 team jaloers op kan zijn als motorhome.
En een hele rijke F1 historie, waardoor de kenners ook wat minder dun gezaaid zijn en er dus ook een paar mediagenieke tussen zitten met verstand van zaken.
Zo'n analyse van de Mercedes crash direct na de race.. De interviews.. Ze zitten er echt bovenop. Maar hoeveel man lopen daar rond elke race?

Ik vind het overigens niet eens erg dat Olav af en toe een foutje maakt. Het gaat allemaal snel en je bent inderdaad maar in je eentje.
Het grootste voordeel van een duo commentaar is wat mij betreft de dynamiek tussen die 2. Als je je iets afvraagt is er een ander die kan reageren. Je kunt iets opzoeken terwijl de ander verder kijkt.. Maar vooral de reacties op elkaar zijn van meerwaarde.

Ik weet alleen niet of Olav uberhaupt iemand naast zich bij de microfoon wil hebben?
Een pitreporter voegt namelijk op dit moment echt gewoon helemaal niets toe.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1Henk 'm!

• asing
  • Nu online
quote:
Martinspire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:48:
[...]
Een pitreporter zonder directe verbinding voegt inderdaad weinig toe, maar het is nog altijd beter dan geen enkele nieuws uit de pitstraat. Er was alleen de laatste races weinig spannends te melden aldaar.
Wat mij opviel is dat Jack nu meer te horen was en naar mijn bescheiden mening ook wat toevoegde. Het was in ieder geval al veel beter dan een paar races geleden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 13-10 23:24
zullen we het nu niet meer over ziggo hebben want zo zorgen we er alleen maar voor dat er nog strenger gemod gaat worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 11:00

Phydomir

Dennis

Als ik eerlijk ben zou ik alleen Lammers naast Olav willen zien zitten. De ander hebben wat mij betreft echt 0 toegevoegde waarde. Ook bij de NOS vond ik Lammers weer over komen als een echte kenner die ook heel goed het tactische stuk inziet. Iets waar Olav nogal eens steken laat vallen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 09:19
quote:
Nuevocasa schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:24:
Volgens mij heb ik onderstaande link niet langs zien komen, de samenvatting van de NOS en het commentaar van Jan Lammers.
http://www.npo.nl/nos-studio-sport/15-05-2016/POW_03113660
Bedankt voor de link. Het commentaar bij de NOS samenvatting is net als vroeger nog steeds niet om over naar huis te schrijven helaas.
Wel leuk dat ze Jan Lammers in de studio hadden. Hij tipt Max voor de eerste rij tijdens de kwalificatie van Monaco. Dit lijkt me nogal opportunistisch, maar hoe mooi zou het zijn als hij vanaf nu regelmatig het podium zou kunnen halen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 10:20
quote:
Phydomir schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:05:
Als ik eerlijk ben zou ik alleen Lammers naast Olav willen zien zitten. De ander hebben wat mij betreft echt 0 toegevoegde waarde. Ook bij de NOS vond ik Lammers weer over komen als een echte kenner die ook heel goed het tactische stuk inziet. Iets waar Olav nogal eens steken laat vallen.
En absoluut niet Van Der Garde, dat vind ik z'n enorme flapdrol.
Jan Lammers lijkt mij ook de beste keus na Jos Verstappen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 11:23
quote:
friggler schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:21:
[...]

Is Lammers ooit commentator geweest dan? Ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit tijdens een F1 uitzending live commentaar heb horen geven op tv.
Zelf nog samen met Hans Kiviet voor de NOS en dan was er een derde bij die rondetijden ed bijhield

" I, in my great and unmatched wisdom"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lighteye
  • Registratie: mei 2001
  • Niet online
Kun je nergens voor 1 dag of 1 weekend een toegang legaal kopen? Verbaast mij wel een beetje in deze tijd. Ik heb geen TV abbo bij geen enkele aanbieder, ik wil iets niet "sponsoren" waar ik geen interesse in heb.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 13-10 22:20
quote:
Lighteye schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:55:
Kun je nergens voor 1 dag of 1 weekend een toegang legaal kopen? Verbaast mij wel een beetje in deze tijd. Ik heb geen TV abbo bij geen enkele aanbieder, ik wil iets niet "sponsoren" waar ik geen interesse in heb.
Je kan bij ZiggoGo per race loskopen (iets van 3,99 per race).
Geen ervaring mee eigenlijk, ik kijk ook NASCAR, Indycar & F1 bij ZiggoGo dus een maand abbo (a 10 euro) is dan goedkoper dan iedere race los te kopen.

P.S.: Hier ook geen TV abbo meer :) doe alles online

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13-10 22:39
*Kuch

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?

Creating my own hero.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jackal131
  • Nu online
quote:
Martinspire schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:43:
[...]
Dat lukt met de site niet volgens mij en ik heb geen idevice of android met groot scherm. Verder verlies je dan imo de spanning wel een beetje. Nog afgezien van het feit dat de laatste 20 ronden constant de top 4 en tussentijden in beeld stonden dus zo'n app eigenlijk niet eens nodig was
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van kijken.

Ik heb de tv op Ziggo afgestemd met geluid op 1. Laptop op de tafel met de stream van Sky F1 voor het commentaar. Verder de Irc chat om een beetje dom te lullen over de race en de live timing om bij te houden wie welke tijden rijdt, op welke banden ze rijden en hoe oud deze zijn. Aan de hand hiervan probeer ik in te schatten hoe het verdere verloop van de race gaat zijn.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
BCC schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:03:
[...]

Waar dan? Dat kan ik op de site nergens vinden. Bizar eigenlijk, zo graaft de F1 wel erg hard zijn eigen graf :X
Via deze link kan je iedere dag de grootste sport events bestellen http://www.ziggosporttotaal.nl/programmagids/18-05-2016.html

En ja, als je alleen F1 wilt zien zit je dus op 8 euro per maand wat reuze meevalt.. Maar dan kan je beter Ziggo Sport Totaal bestellen via de app zit je op 10 euro, kan je hele maand alle Ziggo Sport kanalen bekijken.

Kan gewoon via de app doorstreamen in HD naar grote beeld via Chromecast.

alwaysleft wijzigde deze reactie 18-05-2016 12:38 (6%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• bdegroot
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13-10 20:51
quote:
KopjeThee schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:29:
Ik overweeg "Ziggo Sport Totaal" te nemen voor het Formule 1 aanbod. Ik probeer even te bepalen wat dat extra biedt t.o.v. mijn normale Ziggo abonnement, waar "Ziggo Sport" al bij zit.

Maar ik krijg wat tegenstrijdige informatie via de Ziggo website. Op de website staat (https://www.ziggo.nl/tele...nders/ziggo-sport-totaal/)
  • Ziggo Sport: "alle Formule 1-races live"
  • Ziggo Sport Totaal: "alle races, maar ook de Formule 1-trainingen en -kwalificaties live"
Ik vermoed dat deze informatie niet volledig is.

Want als ik in de programma gids van "Ziggo Sport Totaal" (http://www.ziggosporttotaal.nl/programmagids/) kijk, dan is mijn conclusie dat ook "Ziggo Sport" de kwalificatie uitzendt. De voornaamste toevoeging van "Ziggo Sport Totaal" is dan de 3 vrije trainingen, en board + pitlane kanalen.

Is dat correct? Of heeft "Ziggo Sport Totaal" nog meer toegevoegde waarde (voor Formule 1)?
Dit is de reden dat ik Ziggo totaal heb genomen. 6 streams bekijken:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bdegroot
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13-10 20:51
quote:
KopjeThee schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:34:
[...]

Krijg nou wat. Dat ziet er gaaf uit. Wat is dit allemaal? :) Eens wat gokken.

Bovenste monitor
Links boven: Race (Ziggo Sport)
Rechts boven: Board camera (Ziggo Sport Totaal)
Links onder: Pitlane (Ziggo Sport Totaal)
Rechts onder: ???

Onderste monitor
???
Schermen kan je zelf instellen en indelen, wat je op welke monitor wilt zien.
De 6 streams zijn:
  • Race stream (standaard ziggo)
  • Onboard (alleen onboard beelden)
  • Pitlane channel (met extra info)
  • Driver tracker (de baan in beeld en de exacte locatie van de wagens op de kaart)
  • Live timings (rondetijden, sector tijden etc.etc.)
  • Race hoogtepunten (samenvattingen van gebeurtenissen gedurende de race)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
quote:
bdegroot schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:39:
[...]

Schermen kan je zelf instellen en indelen, wat je op welke monitor wilt zien.
De 6 streams zijn:
  • Race stream (standaard ziggo)
  • Onboard (alleen onboard beelden)
  • Pitlane channel (met extra info)
  • Driver tracker (de baan in beeld en de exacte locatie van de wagens op de kaart)
  • Live timings (rondetijden, sector tijden etc.etc.)
  • Race hoogtepunten (samenvattingen van gebeurtenissen gedurende de race)
Dan kijk je via http://go.ziggosporttotaal.nl/ ?
En die website biedt de mogelijkheid om je 2 monitoren zo in te stellen?
Of moet je daar zelf nog iets bijzonders voor doen?

Volgens mij verkoop je dat pakket beter dan dat Ziggo het zelf doet :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07:13
quote:
vhal schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 06:49:
toch wel weer aardig van Ziggo :z Die hopen natuurlijk weer zieltjes te winnen tijdens deze hype.

http://www.ad.nl/ad/nl/38...pen-online-live-uit.dhtml

of moet dit in een ander topic :+
Ze kunnen het ook nooit goed doen.... Als ze niets open uitzenden dan zijn het graaiers omdat mensen er voor moeten betalen, zenden ze de F1 vrij uit (voor hun eigen abonnees) dan is het om mensen naar een betaald pakket te lokken... Ziggo is nog steeds een commercieel bedrijf en geen filantropische instelling. Ze hadden ook makkelijk de F1 helemaal achter de decoder kunnen gooien, want met het succes van Max zijn er vast wel meer mensen die willen betalen. Met 'kanaal 14' zie ik geen reden om een abbo op een betaalpakket te nemen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
Kanaal 404 tot en met 406👍

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 09-10 15:44

Ereaser

XBL: Ereaser NL

Iedereen kan de race uitzending van Ziggo live online bekijken.

Bron: AD.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
ATS schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:08:
Nou... als de stream van FP1 een indicatie is, dan wordt het huilen met de pet op zondag. :/
Stream is nogeens niet open voor de niet-abonnees. :+
Die gratis stream is alleen a.s. zondag.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Als je geen abonnement hebt op de zender dan heb je ook geen Replay TV natuurlijk. ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Miesjh schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 09:17:
Wat kijkt dat Sky F1 toch heerlijk weg. Jammer dat het niet te zien is op TV.
Ja voor Sky Sports of alleen F1 zou ik wel 15 euro per maand over hebben. Helaas. TV abonnement is sowieso useless in Nederland, kijk buiten F1 helemaal niks op tv.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
Jackson6 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:46:
Ik heb Ziggo Sport Totaal, ik kijk de F1 trainingen en Q meestal op de pc via de horizon.tv website maar waarom zijn die streams zo "laag" qua kwaliteit. Het lijkt wel of ze stream van het SD kanaal is. Waarom niet gewoon een 1080p stream?

Als ik via de minder legale kanalen ga zoeken kan ik gewoon echt HD streams vinden van Sky die betere kwaliteit zijn dan die betaalde van horizon.tv 8)7
Waarom kijk je niet gewoon via http://go.ziggosporttotaal.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alwaysleft
Uitzending werkt nog niet :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 10:29

IkWilbert

Het is mij!

Ik heb de race gekeken in de Ziggo studio. Was erg gaaf!

Natuurlijk ook even op de foto met alle gasten :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ryur
quote:
Wallie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:12:
Wilde gisteren ook kijken, helaas... Ziggo beweerde dat we in duitsland zaten en niet mochten kijken, was toch echt Den Haag... zucht, IP nummertjes...
Toen maar een andere online stream gekeken ;)
Dat ligt dan niet aan Ziggo ;)
Maar ligt aan je internetprovider.

Ik had het ook eens met Spotify, deed het niet op het werk (had geen wereldabbo, ook niet nodig want ik kwam toen bijna niet NL uit). Wat bleek, zaten wij in Romenie volgens Speedtest (o.a.).
Na een klacht daar onze ISP was het binnen een dag gefixt!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
Ik klaag nergens over zolang de F1 te zien is op het gratis Ziggo kanaal. Ik ergerde me bij RTL altijd mateloos aan de hoeveelheid reclame elke 5 rondjes.

Overigens wordt het aanbod van Ziggo Racing ook steeds beter, dus mochten de gratis uitzending verdwijnen dan ga ik waarschijnlijk toch betalen om Ziggo Racing te kunnen zien.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Camacha
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

quote:
M@cer schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:13:
Ziggo zal gek zijn, die lachen zich helemaal krom door het succes wat Formule 1 nu heeft in Nederland..
Sowieso doet Ziggo het niet slecht. Mensen miepen dat Mol niet scherp genoeg zou zijn, maar ik zie precies dezelfde puntjes bij het commentaar bij MotoGP, buitenlandse commentatoren of heel andere sporten.

Persuader of bytes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

quote:
Marc3l schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:24:
[...]

Idd net zoals bij Le Mans vorig jaar, die klote reclame van de Lidle minstens 4x per uur :p

Betaal wel, zit bij KPN maar heb het er graag voor over. Kijk ook meerdere sporten en aankomend seizoen is de Engelse competitie er ook weer te zien.
Nadeel van Ziggo Racing is wel dat het niet HD is...

Error failed

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:15

Martinspire

Awesomeness

quote:
Ferra schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:20:
Waar kijken jullie de training?
Thuis }:O

[F1] Waar te kijken?

Martinspire wijzigde deze reactie 10-06-2016 17:21 (14%)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
p0st schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:06:
[...]

Heel typisch, ik heb Olav dus de gehele kwalificatie niet gehoord terwijl alle andere geluiden wel gewoon te horen waren. Kan toch eigenlijk niet?!
Had je per ongeluk de originele audiostream geselecteerd op Ziggo? ;)
Dan heb je namelijk de worldfeed zonder commentaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13-10 18:31
quote:
IkWilbert schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:36:
[...]

Hier gewoon geluid, ziggo sport (kanaal 14, ziggo).
Probleem is al opgelost, had een verkeerde audiostream te pakken :)

Mijn Aquarium

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ryur
quote:
MrMonkE schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:42:
[...]

Als je stream blijft werken... op Horizon.

Ik vrees dat ik TV kaart moet gaan kopen want via horizon op de PC met NIETS ANDERS open klapt die stream af en toe op pause en soms kan hij zelfs niet verder meer worden afgespeeld 'sorry voor het ongemak'

Zucht.
Log anders in met je Ziggo gegevens op http://go.ziggosporttotaal.nl/
Deze is goed stabiel. Kijk ik altijd (heb alleen een ZiggoSport Totaal Go abbo).
quote:
Luxicon schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:48:
Volgens mij is het beter om in de startpost te plaatsen, want nu zit je steeds weer met dezelfde vragen. Dat komt ook omdat Ziggo het warrig heeft, met de ' gewone' Ziggo (dus mensen met een televisie abbo, etc) en Ziggo Totaal (puur via internet). En beiden ook een ander bedrijf zijn.
Ziggo Totaal is niet puur via het internet.
Ziggo Sport Totaal (zoals het volledig heet), is het 'oude' Sport1.
Voor +/- 14,99 euro via je TV-provider voor de TV zenders (en afhankelijk van je TV-provider krijg je daar ook toegang voor tot Ziggo Sport Totaal Go, zie hieronder). Kan je dus niet afnemen als je helemaal geen TV-provider hebt, zoals ik :)

Daarnaast hebben ze ook een pakket dat "Ziggo Sport Totaal Go" heet, dat is 9,99 euro via Ziggo Sport Totaal Go zelf. Daarmee kan je alleen online kijken (je hebt dus geen toegang tot de kanalen op de TV).
Als je op de TV wilt kijken moet je het zelf streamen.

En je hebt ook nog Ziggo en dat is de 'gewone' TV-provider/internet/televisieprovider.

Ryur wijzigde deze reactie 11-06-2016 22:58 (52%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Gewoon via: https://www.horizon.tv/nl_nl/tv-gids.html

En als je een horizon box hebt, dan zit daar ook een replay optie in toch? (/me is ziggo abonee, maar heeft geen horizon box).

Orion84 wijzigde deze reactie 12-06-2016 16:06 (55%)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

quote:
Smultie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:09:
[...]

Ik zou verwachten dat de Horizon Box die functionaliteit ook heeft, maar ik krijg 't niet gevonden ><
Volgens de site van ziggo gewoon vanuit de TV-Gids.

Orion84 wijzigde deze reactie 12-06-2016 16:11 (8%)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tackleberry
  • Laatst online: 13-10 17:30
quote:
Smultie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:09:
Ik zou verwachten dat de Horizon Box die functionaliteit ook heeft, maar ik krijg 't niet gevonden ><
Het programma opzoeken in de TV gids en je kunt het terugkijken. Makkelijker kan (bijna) niet.

Twee seconden Google-werk :+

Tackleberry wijzigde deze reactie 12-06-2016 16:12 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• grolle
  • Laatst online: 01-10 20:09
Ok thanks, had ik even gemist. Ben eigenlijk wel Brundle fan. Ziet veel en heeft een goed strategisch inzicht

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hier werkt de minder legale stream perfect in hd :)

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

Acties:
  • +1Henk 'm!

• resteter
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 01-04-2017
Weet niet of het al ter sprake is gekomen hier maar via de site van http://schoener-fernsehen.com (ook vie een app) kan je de Oostenrijkse ORF kijken, die zenden de races in zijn geheel uit zonder de 45 minuten reclame breaks zoals het Duitse RTL+, Die app is misschien wel handig wanneer je slechts een telefoon in de buurt hebt en toch mee wil gluren...

(Mocht deze tip als illegaal bestemd worden dan graag moderatie, habe dass nicht gewusst ;) )

resteter wijzigde deze reactie 13-06-2016 01:05 (12%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Voor de Satelliet kijkers, de volgende race (europa haha) is ook weer via Channel4 te zien, inclusief de trainingen etc. Bron: http://f1.channel4.com/
Een veel betere kijk ervaring dan RTL iig.

(Uitzendtijden in UK Local Time, dus voor NL er een uurtje bij op tellen).

17th Jun

09:55 - Practice 1
13:55 - Practice 2 (MORE 4)
18th Jun

10:55 - Practice 3
13:00 - Qualifying
19th Jun

13:00 - Race (edit:// start uitzending, de race start om 1500 NL LT)
23:00 - Race Highlights

franssie wijzigde deze reactie 13-06-2016 16:49 (15%)

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online
quote:
franssie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:14:
Voor de Satelliet kijkers, de volgende race (europa haha) is ook weer via Channel4 te zien, inclusief de trainingen etc. Bron: http://f1.channel4.com/
Een veel betere kijk ervaring dan RTL iig.

(Tijden in UK Local Time, dus voor NL er een uurtje bij op tellen).

17th Jun

09:55 - Practice 1
13:55 - Practice 2 (MORE 4)
18th Jun

10:55 - Practice 3
13:00 - Qualifying
19th Jun

13:00 - Race
23:00 - Race Highlights
Volgens mij begint de race om 15u onze tijd.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

quote:
alexbl69 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:06:
[...]

Volgens mij begint de race om 15u onze tijd.
Klopt! Het staat er wat vaag inderdaad, de uitzending begint dus om 1400 en de race om 1500 NL LT. (ik heb het er maar even bijgezet).

franssie wijzigde deze reactie 13-06-2016 16:35 (6%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alwaysleft
quote:
P.K. schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:25:
[...]

Hoe zit het met het commentaar daar? Wordt dat integraal overgenomen van Sky, zoals het een aantal jaar geleden ook ging bij de BBC?
Of hebben ze een eigen team, zoals de laatste jaren bij BBC?

Heb pas sinds deze week een schotel, nieuwe wereld die opengaat. :P
David Coulthard en Ben Edwards. Deden het hiervoor jaren bij de BBC. Prima dus _/-\o_ :) :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ryur
quote:
hardware-lover schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:37:
[...]

Als je met die €14,95 de kosten voor Ziggo Sport bij Caiway bedoelt dan is dat juist. Ziggo Sport is een ander pakket dan Ziggo Sport Go. Als Ziggo abonnee betaal je voor Ziggo Sport ook €14,95, daarin zit echter ook de toegang tot het Go gedeelte. Als niet Ziggo abonnee moet je voor beiden betalen als je beide diensten zou willen gebruiken.
Correctie van hierboven:
Caiway & Ziggo werken samen in Ziggo Sport. Als je de €14,95 pakket aanschaft van/bij Caiway dan kan je met je inloggegevens van Caiway OOK inloggen bij Ziggo Sport Go.
Dus je krijgt allebei de pakketten dan voor €14,95!
quote:
Even jou hierin quoten, zodat jij een berichtnotificatie krijgt :)

Ryur wijzigde deze reactie 17-06-2016 09:52 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 09:14
quote:
Jackson6 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:54:
Vaag, normaal kan ik bij de Ziggo Go F1 player 24.2 Mbit/s selecteren maar nu gaat hij maar tot 19.3.
Schakel nu eens over naar kanaal Select.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online
quote:
Pyr0_ schreef op maandag 20 juni 2016 @ 00:30:
Heren waar kan ik de race terugkijken in fatsoenlijke kwaliteit? Ik kom net thuis van n lange dag werken en kom er vervolgens achter dat er iets mis is gegaan met t opnemen :| Heb helaas geen horizon box..
Dat kan hier op kanaal 404 om 16:00 uur
https://www.horizon.tv/nl...24443943143/1466431200000

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 09-10 20:30
quote:
P.O. Box schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:15:
[...]

gr... heb geen tablet...
ik vraag me toch steeds meer af waarom ik die 27 euro betaald heb... dat ga ik volgend jaar dus niet meer doen..
Hier hetzelfde verhaal. Zou het handig vinden als je:
- Meer details wat betreft sector tijden kunt zien (kan nu alleen de meest recente sector tijd zien)
- Geschiedenis van de ronde tijden kunt bekijken (nu enkel de snelste rond en de laatste ronde)

Zou toch niet al te ingewikkeld moeten zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 09:29
quote:
Rivanov schreef op zondag 03 juli 2016 @ 13:38:
Heerlijk. Brundle weer terug op de grid. :)
Skysports blijft de beste zender om F1 te kijken!!!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
sjaool schreef op zondag 03 juli 2016 @ 13:43:
[...]

Tot de start ja, daarna schakel ik meestal over naar Olav omdat de stream soms nog wel eens wil haperen tijdens de race en om natuurlijk geen minuut achter te lopen. :P
Preshow and postshow altijd Sky. Race via Ziggo om niet achter te lopen.

Pagina: 1 2 3 ... 12

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True