Heb je het dan wel als "kanaal" via je mediabox of moet je dit streamen?robbinonline schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:35:
De prijs bij Ziggo is ook bekend zie ik op de website staan. Bij Ziggo kijk je de eerste 4 maanden voor maar 20,-. en daarna betaal je 9,99 per maand. Het abonnement bij ons is vanaf 1 maart af te nemen en maandelijks opzegbaar.
Onderaan verstopt bij veel gestelde vragen:
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay
Bij Ziggo is Viaplay als app beschikbaar op de Mediabox Next: https://www.twitter.com/Z...tatus/1486262979553288192.Jackson6 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:33:
[...]
Heb je het dan wel als "kanaal" via je mediabox of moet je dit streamen?
Bij KPN is Viaplay voorlopig niet als app beschikbaar op de tv-ontvanger.
Laatste reactie, want hier idd offtopic.Plenkske schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:30:
[...]
klein want off topic
Misschien wist je het al, maar als je videoland hebt kan je ook live naar de RTL zenders kijken.
NPO is sowieso gratis te zien live.
Als je dan verder weinig zenders kijkt dan heb je dus NLZiet niet "nodig".
NPO en RTL gemist is ook wel zonder reclame te zien via bv. Kodi Retrospect (tot x dagen terug).
NPO+ is niet gratis te zien, zit blijkbaar wel bij NLZiet in. Kwam ik per toeval achter toen ik Dexter New Blood wilde gaan kijken.
Met Videoland kun je vanuit de app niet streamen naar een Chromecast, dus dat was voor mij niet de oplossing.
Kodi is wellicht een oplossing, maar kost ook geld en moeite.
Nee, ik vind de NLZiet app erg prettig en vlot ook met terugkijken en zelfs als app op mijn 7 jaar oude Panasonic TV. Voor dat gemak heb ik (voor nu) wel 7,95 per maand over want het is (nogmaals) een verademing tov de Ziggo Go app en streamen naar een Chromecast wat ik voorheen deed.
Betekent dit dan wanneer je geen Mediabox Next hebt, maar nog een Humax bijvoorbeeld, je Viaplay via Ziggo kunt vergeten? Tenzij je bijvoorbeeld nog iets anders hebt, zoals een Apple TV met daarop de Ziggo Go app?TexMex schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:35:
[...]
Bij Ziggo is Viaplay als app beschikbaar op de Mediabox Next: https://www.twitter.com/Z...tatus/1486262979553288192.
Bij KPN is Viaplay voorlopig niet als app beschikbaar op de tv-ontvanger.
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
B-Real schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:36:
[...]
Laatste reactie, want hier idd offtopic.
NPO+ is niet gratis te zien, zit blijkbaar wel bij NLZiet in. Kwam ik per toeval achter toen ik Dexter New Blood wilde gaan kijken.
Met Videoland kun je vanuit de app niet streamen naar een Chromecast, dus dat was voor mij niet de oplossing.
Kodi is wellicht een oplossing, maar kost ook geld en moeite.
Nee, ik vind de NLZiet app erg prettig en vlot ook met terugkijken en zelfs als app op mijn 7 jaar oude Panasonic TV. Voor dat gemak heb ik (voor nu) wel 7,95 per maand over want het is (nogmaals) een verademing tov de Ziggo Go app en streamen naar een Chromecast wat ik voorheen deed.
Ik snap je keuze voor NLZiet en inderdaad NPO+ is weer net wat anders dan de gratis variant.
Kodi is gratis trouwens
Ieder zijn ding natuurlijk.
Zonder Mediabox Next heeft Viaplay via Ziggo afnemen inderdaad niet heel veel nut (behoudens de kortingen van de eerste maanden). Het enige voordeel is dan nog dat de facturering van Viaplay via Ziggo verloopt met de rest van je abonnement daar. Al zal niet iedereen dat als voordeel zien.Leut schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:40:
[...]
Betekent dit dan wanneer je geen Mediabox Next hebt, maar nog een Humax bijvoorbeeld, je Viaplay via Ziggo kunt vergeten? Tenzij je bijvoorbeeld nog iets anders hebt, zoals een Apple TV met daarop de Ziggo Go app?
Zonder Mediabox Next zul je zelf inderdaad een manier moeten vinden om Viaplay op je tv te krijgen. Gelukkig zijn daar voldoende mogelijkheden voor. Zie hier bijvoorbeeld de beschikbare kijkmogelijkheden van Viaplay in Zweden: https://viaplay.se/devices.
Nee dat kan niet.CH4OS schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:07:
@TexMex Je kunt dan toch Viaplay via ziggogo.tv bekijken?En mogelijk dat Viaplay dan (ook) als kiesbare zender beschikbaar komt, of via interactieve TV (rode knop op de afstandsbediening).
Waarschijnlijk krijg je een mediabox next als je viaplay via ziggo afsluit. Zo ging dat ook met movies & series XL.Leut schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:40:
[...]
Betekent dit dan wanneer je geen Mediabox Next hebt, maar nog een Humax bijvoorbeeld, je Viaplay via Ziggo kunt vergeten? Tenzij je bijvoorbeeld nog iets anders hebt, zoals een Apple TV met daarop de Ziggo Go app?
Maar dat gaat volgens mij ook gepaard met een ander abonnement. De Next krijg je nu standaard bij Alles-in-1 Complete Next maar is dan €0,50 duurder dan het normale Alles-in-1 Complete abonnement.RocketKoen schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:17:
[...]
Waarschijnlijk krijg je een mediabox next als je viaplay via ziggo afsluit. Zo ging dat ook met movies & series XL.
"When you grow up your heart dies"
Dat lijkt me niet. Ze moeten zoveel mogelijk abonnementjes slijten. Dat lukt niet als je klanten eerst moet forceren naar een veel duurder pakket met Mediabox Next. Het lijkt erop dat je Viaplay gewoon met elk pakket bij Ziggo kunt afnemen. De Mediabox Next geeft alleen het extra voordeel van een app direct op de ontvanger. Zonder Mediabox Next zul je zelf een andere Viaplay-app moeten regelen.RocketKoen schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:17:
[...]
Waarschijnlijk krijg je een mediabox next als je viaplay via ziggo afsluit. Zo ging dat ook met movies & series XL.
Zie ook: https://www.twitter.com/F...tatus/1486268865009143810.
Heeft iemand de f1tv app hier kunnen installeren op een android tv? Ik heb een philips 935 en snap niet zo goed waarom dat niet lukt: in de Android tv store staat de app überhaupt niet, en als ik via een browser de app via bijvoorbeeld de f1 website probeer te installeren zegt hij dat de app niet beschikbaar is voor dit device (terwijl de tv en android gewoon aan de systeemvereisten voldoen volgens mij)...
Zeg dat F1 TV, heeft dat ook commentaar? Viaplay kan me de boom in.
En is dat dat het commentaar van Will Buxton of die 2 van Sky?
Ben benieuwd of Ziggo een software update uitrolt en daarmee Viaplay app ook voor de oudere Horizon box voorziet.TexMex schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:47:
[...]
Zonder Mediabox Next heeft Viaplay via Ziggo afnemen inderdaad niet heel veel nut (behoudens de kortingen van de eerste maanden). Het enige voordeel is dan nog dat de facturering van Viaplay via Ziggo verloopt met de rest van je abonnement daar. Al zal niet iedereen dat als voordeel zien.
Zonder Mediabox Next zul je zelf inderdaad een manier moeten vinden om Viaplay op je tv te krijgen. Gelukkig zijn daar voldoende mogelijkheden voor. Zie hier bijvoorbeeld de beschikbare kijkmogelijkheden van Viaplay in Zweden: https://viaplay.se/devices.
Men kan kiezen, Duits, Engels (Sky), Nederlands (waarschijnlijk van Viaplay) etc.loewie1984 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:32:
[ Voor 17% gewijzigd door NeverSettle op 26-01-2022 14:34 ]
Leveren ze die oude Horizon box nog steeds? Wordt tijd dat ze daar gelijk zonnepanelen bij aanbieden.... Dat ding heeft echt een belachelijk verbruik en wordt enorm heet.NeverSettle schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:32:
[...]
Ben benieuwd of Ziggo een software update uitrolt en daarmee Viaplay app ook voor de oudere Horizon box voorziet.
[...]
Men kan kiezen, Duits, Engels (Sky), Nederlands (waarschijnlijk van Viaplay) etc.
Het is met ondertitelingloewie1984 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:32:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Op basis van de ervaringen hier lijkt de officiële app alleen op de streaming sticks te werken, maar nog niet op TVs met Android TV aan boord. Als alternatief kan je F1TV Viewer gebruiken.Carnoustie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:30:
Heeft iemand de f1tv app hier kunnen installeren op een android tv? Ik heb een philips 935 en snap niet zo goed waarom dat niet lukt: in de Android tv store staat de app überhaupt niet, en als ik via een browser de app via bijvoorbeeld de f1 website probeer te installeren zegt hij dat de app niet beschikbaar is voor dit device (terwijl de tv en android gewoon aan de systeemvereisten voldoen volgens mij)...
Die van mij stamde af van de UPC tijdperk, werd later wel vervangen door een nieuwe "Ziggo" versie. Overstappen naar een de Mediabox Next is gelijk een nieuwe abonnement afsluiten en nieuwe router (ik gebruik al bridge mode, hoef niet nog een apparaat in huis). Nadeel is inderdaad een 2x tot 3x meer energieverbruik.SquareOne schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:36:
[...]
Leveren ze die oude Horizon box nog steeds? Wordt tijd dat ze daar gelijk zonnepanelen bij aanbieden.... Dat ding heeft echt een belachelijk verbruik en wordt enorm heet.
Waarom een nieuwe router bij de Next? Dat lijkt mij echt niet nodig. Enige verschil met de Mediabox XL is €0,50 bovenop het normale abonnement en servicekosten (die gratis kunnen worden als je een beetje protesteertNeverSettle schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:47:
[...]
Die van mij stamde af van de UPC tijdperk, werd later wel vervangen door een nieuwe "Ziggo" versie. Overstappen naar een de Mediabox Next is gelijk een nieuwe abonnement afsluiten en nieuwe router (ik gebruik al bridge mode, hoef niet nog een apparaat in huis). Nadeel is inderdaad een 2x tot 3x meer energieverbruik.
Ik heb onlangs een goedkope 50" finlux tv gekocht voor op zolder, hier draait android tv en de officiele f1 app is gewoon beschikbaar en werkt super goedEagleTitan schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:42:
[...]
Op basis van de ervaringen hier lijkt de officiële app alleen op de streaming sticks te werken, maar nog niet op TVs met Android TV aan boord. Als alternatief kan je F1TV Viewer gebruiken.
Op mijn philips tv met android tv is de app ook niet beschikbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door IkWilbert op 26-01-2022 15:01 ]
I intend to live forever. So far, so good.
Thx!EagleTitan schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:42:
[...]
Op basis van de ervaringen hier lijkt de officiële app alleen op de streaming sticks te werken, maar nog niet op TVs met Android TV aan boord. Als alternatief kan je F1TV Viewer gebruiken.
Wel een beetje vreemd: op hun eigen supportpagina's hebben ze het gewoon over "android tv". Die alternatieve app had ik ook gevonden maar "onofficieel" maakte mij ietwat voorzichtig. Zijn er hier al positieve (of juist negatieve) ervaringen met die app?
Even wat teruglezen/zoeken binnen dit topic zal snel antwoord geven op die vraagCarnoustie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:57:
[...]
Thx!
Wel een beetje vreemd: op hun eigen supportpagina's hebben ze het gewoon over "android tv". Die alternatieve app had ik ook gevonden maar "onofficieel" maakte mij ietwat voorzichtig. Zijn er hier al positieve (of juist negatieve) ervaringen met die app?
Overigens is van de officiële F1TV app ook al eens een link gedeeld binnen dit topic (app versie inmiddels al wel achterhaald verwacht ik), en die zal als APK ook wel te sideloaden zijn op je Philips. Dan heb je de officiële, hoewel beslist niet beter bij gebruik dan de al langer bestaande niet officiële (vind ik)
Testing, one, two ...
Dat is een beetje mijn twijfel dus en daarom vroeg ik hier maar eens. In principe heb ik het liefste "gewoon" de officiële app, maar als dat allemaal moet door eerst ergens een (betrouwbare!) apk te moeten gaan zoeken, klooien met sideloaden en dan ook nog eens geen updates/support te hebben... Terwijl die alternatieve app gewoon met een druk op de knop te regelen is, alleen twijfelde ik daar dus wat over herkomst/betrouwbaarheid.hardware-lover schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:01:
[...]
Even wat teruglezen/zoeken binnen dit topic zal snel antwoord geven op die vraag![]()
Overigens is van de officiële F1TV app ook al eens een link gedeeld binnen dit topic (app versie inmiddels al wel achterhaald verwacht ik), en die zal als APK ook wel te sideloaden zijn op je Philips. Dan heb je de officiële, hoewel beslist niet beter bij gebruik dan de al langer bestaande niet officiële (vind ik)
Omdat de Horizon box/XL box normaal gesproken al als router/modem werkt. Wanneer ik overstap naar Ziggo Media Next heb je een aparte modem nodig (Ziggo Connect Box).sjaool schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:54:
[...]
Waarom een nieuwe router bij de Next? Dat lijkt mij echt niet nodig. Enige verschil met de Mediabox XL is €0,50 bovenop het normale abonnement en servicekosten (die gratis kunnen worden als je een beetje protesteert).
Maar nu gaan we wel heel erg offtopic.
Die 9.99 is maar tot 1 augustus. Dus mrt-jun 5 euro jul 9.99 aug-... 13.99robbinonline schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:35:
De prijs bij Ziggo is ook bekend zie ik op de website staan. Bij Ziggo kijk je de eerste 4 maanden voor maar 20,-. en daarna betaal je 9,99 per maand. Het abonnement bij ons is vanaf 1 maart af te nemen en maandelijks opzegbaar.
Onderaan verstopt bij veel gestelde vragen:
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay
Afgelopen jaar gebruikt gemaakt van de alternatieve app die op mijn Philips 706 te downloaden is. Officiële app zag ik destijds nog niet. Werkt wat mij betreft prima, is alleen niet zo gelikt qua interface. Voor de live streams en het terugkijken van de diverse shows (Paddock Pass, Weekend warm-up etc.) werkte het voor mij prima.Carnoustie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:10:
[...]
Dat is een beetje mijn twijfel dus en daarom vroeg ik hier maar eens. In principe heb ik het liefste "gewoon" de officiële app, maar als dat allemaal moet door eerst ergens een (betrouwbare!) apk te moeten gaan zoeken, klooien met sideloaden en dan ook nog eens geen updates/support te hebben... Terwijl die alternatieve app gewoon met een druk op de knop te regelen is, alleen twijfelde ik daar dus wat over herkomst/betrouwbaarheid.
Voor de liefhebber hier een link naar de meest recente F1TV-app voor Android TV (vers geëxtract van de officiële F1TV-app op een Chromecast met Google TV): https://mega.nz/file/CDoF...rvExS1Lj021zSi2aFa942h7wk.maniac2003 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:24:
[...]
Afgelopen jaar gebruikt gemaakt van de alternatieve app die op mijn Philips 706 te downloaden is. Officiële app zag ik destijds nog niet. Werkt wat mij betreft prima, is alleen niet zo gelikt qua interface. Voor de live streams en het terugkijken van de diverse shows (Paddock Pass, Weekend warm-up etc.) werkte het voor mij prima.
@Carnoustie
NeverSettle schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:10:
[...]
Omdat de Horizon box/XL box normaal gesproken al als router/modem werkt. Wanneer ik overstap naar Ziggo Media Next heb je een aparte modem nodig (Ziggo Connect Box).
Maar nu gaan we wel heel erg offtopic.
offtopic:
Ah, dat verklaart het. Ik heb het modem en wifi-gedeelte van de Mediabox XL niet in gebruik omdat ik een los modem en eigen router gebruik.
Ik ga als het meezit morgen over naar de Next en dat zal naar ik begrepen heb een hele verbetering zijn.
Ah, dat verklaart het. Ik heb het modem en wifi-gedeelte van de Mediabox XL niet in gebruik omdat ik een los modem en eigen router gebruik.
Ik ga als het meezit morgen over naar de Next en dat zal naar ik begrepen heb een hele verbetering zijn.
Lekker bezig Ziggo, upsell.TexMex schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:29:
[...]
Dat lijkt me niet. Ze moeten zoveel mogelijk abonnementjes slijten. Dat lukt niet als je klanten eerst moet forceren naar een veel duurder pakket met Mediabox Next. Het lijkt erop dat je Viaplay gewoon met elk pakket bij Ziggo kunt afnemen. De Mediabox Next geeft alleen het extra voordeel van een app direct op de ontvanger. Zonder Mediabox Next zul je zelf een andere Viaplay-app moeten regelen.
Zie ook: https://www.twitter.com/F...tatus/1486268865009143810.

Hier gebruiken wij nog een Humax 5200C, bevalt meer dan prima. (mediabox xl zit nog netjes in zn doos) Zit niet te wachten op al die extra series, netflix/videoland voldoet prima. Denk dat ik dan toch voor F1tv ga.
Whatever.
Wellicht komen er nog aanbiedingen, wacht nog wel eventjes af.

Whatever.
Er is ook een Viaplay plugin voor Kodi, tot nu toe allleen voor Scandinavie, en
natuurlijk een abonnement nodig, maar ik ga er van uit dat er binnenkort meer
landen, waaronder Nederland, worden toegevoegd.
Meer daarover hier.
Voorlopig ben ik nog in dubio. Geen smart-tv hier, en weet ook niet of ik het 9,99 p/m waard vind.
natuurlijk een abonnement nodig, maar ik ga er van uit dat er binnenkort meer
landen, waaronder Nederland, worden toegevoegd.
Meer daarover hier.
Voorlopig ben ik nog in dubio. Geen smart-tv hier, en weet ook niet of ik het 9,99 p/m waard vind.
[ Voor 27% gewijzigd door Ome Ernst op 27-01-2022 11:40 ]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ik heb gister eens met Ziggo gebeld en gevraagd wat ze konden betekenen.
Ik krijg nu omgerekend naar een jaarprijs €12,50 korting per maand, en daarvan neem ik dan Viaplay.
Ik vond het een zeer net aanbod.
Ik krijg nu omgerekend naar een jaarprijs €12,50 korting per maand, en daarvan neem ik dan Viaplay.
The best is yet to come
Let op; die 9,99 is ook maar tijdelijk, schakelt vanaf augustus over naar 13,99 per maandOme Ernst schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:20:
Zodra de F1TV Pro aanbieding er weer is, neem ik die; ik vind dat bedrag toch net ff te gortig voor wat je ervoor krijgt
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Iemand die al F1 TV Pro heeft kan je uitnodigingen voor een F1 TV Pro abbo met 20% korting:
*knip*
Goed bedoeld, maar zie de TW aub.
*knip*
Goed bedoeld, maar zie de TW aub.
[ Voor 28% gewijzigd door tweakduke op 28-01-2022 11:05 ]
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Kom maar door!Mr_Blobby schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:55:
Iemand die al F1 TV Pro heeft kan je uitnodigingen voor een F1 TV Pro abbo met 20% korting:
*knip*
[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 28-01-2022 11:05 . Reden: Quote aangepast ]
Whatever.
Leuk, je MOET functional cookies accepteren, anders kan je niemand aanmelden. En 'functional cookies' zijn volgens hun dingen als Google Analytics en Hotjar en dergelijke. Functional my ass. Echt, ik heb z'n hekel aan dit soort praktijken.Mr_Blobby schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:55:
*knip*
[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 28-01-2022 11:05 . Reden: Quote aangepast ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Altijd leuk, kom maar op met die korting.Mr_Blobby schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:55:
*knip*
[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 28-01-2022 11:05 . Reden: Quote aangepast ]
Je kunt max vijf vrienden lid laten worden zag ik bij het aanmaken van de refer a friend link/code.
*knip*
Zie de topic warning aub.
*knip*
Zie de topic warning aub.
[ Voor 35% gewijzigd door tweakduke op 28-01-2022 11:06 ]
I intend to live forever. So far, so good.
Kreeg hier helaas al een melding dat de voucher code verlopen was. Wellicht grote drukte bij f1?

Whatever.
Dus als je de verschillende aanbiedingen van Viaplay, KPN, Ziggo en F1 TV Pro vergelijkt dan komt het voor 2022 uit op
Periode 1 maart t/m 1 december (9 maanden, waarschijnlijk dus per/voor 1 november opzeggen bij zowel Ziggo als KPN en mogelijk Viaplay)
Ziggo:
Maart, april, mei juni = 20 euro
Juli 1x9,99 euro
Augustus, september, oktober en november 13,99x4= 55,96 euro
Totaal: 85,95 euro
KPN Nieuw klant
Gratis hele seizoen van 2022 kijken (het is 9 maanden gratis kijken vanaf 1 maart of activatie als dat na 1 maar ligt, de actie loopt van 26 januari 2022 tot en met 28 februari 2022)
Totaal: 0 euro
KPN bestaande klant (zonder korting)
Maart, april, mei juni en juli 9,99 euro pm: x 5 = 49,95 euro
Totaal 105,91
Ik heb nog niet kunnen vinden hoe de korting structuur van KPN er exact uit ziet
De RTL pagina heeft het over 5 euro per maand korting bij klanten "klant met vast internet als een mobiel abonnement" echter de KPN pagina rept over een korting tot 12,50
KPN bestaande klant met 5 euro korting per maand als je al Internet, Mobiel en TV hebt
(EDIT: En je deze 5 euro entertainent korting nog niet ergens anders voor gebruikt)
Maart, april, mei juni en juli 9,99 - 5 = 4,99 pm : x 5 = 24,95 euro
Augustus, september, oktober en november 13,99 - 5 = 8.99 x 4= 35,96 euro
Totaal 60,91 euro
Ter vergelijking
Viaplay
Normaal Viaplay voor 9 maanden is 125,91 euro. Ik heb de voorwaarden nog niet kunnen vinden dat het maandelijks opzegbaar is.
F1 TV Pro
F1 TV Pro is 64.99 euro per jaar, alleen F1 content. Met een verwijzing van een bestaande klant krijg je 20% korting (ca 12,99 euro dus dan word het ca 51,99 euro) (en de verwijzer krijgt ook iets via paypal). Mogelijk werkt dit niet meer, maar de pagina's zijn nog wel online, zie de reactie van Frank hieronder. In het verleden zijn hogere kortingen tot 50% langsgekomen, maar resultaten uit het verleden geven geen garantie om op 18 maart 2022 f1 te kunnen kijken.
Periode 1 maart t/m 1 december (9 maanden, waarschijnlijk dus per/voor 1 november opzeggen bij zowel Ziggo als KPN en mogelijk Viaplay)
Ziggo:
Juli 1x9,99 euro
KPN Nieuw klant
Gratis hele seizoen van 2022 kijken (het is 9 maanden gratis kijken vanaf 1 maart of activatie als dat na 1 maar ligt, de actie loopt van 26 januari 2022 tot en met 28 februari 2022)
Totaal 105,91
Ik heb nog niet kunnen vinden hoe de korting structuur van KPN er exact uit ziet
De RTL pagina heeft het over 5 euro per maand korting bij klanten "klant met vast internet als een mobiel abonnement" echter de KPN pagina rept over een korting tot 12,50
Ik vermoed dat die 7,50 korting is op je mobiel, als je dat naast internet en TV afneemt en die 7,50 los staat van viaplay, dus dat de "echte" viaplay korting maar 5 euro is (maar je hebt wel Internet, Mobiel en TV nodig)Met Viaplay bij KPN krijg je elke maand tot 12,50 korting als je Internet, Mobiel en Viaplay combineert.
Deze korting bestaat uit tot 7,50 korting op mobiel en 5,- Entertainmentkorting (Entertainmentkorting als je Internet, Mobiel, TV en entertainment combineert).
KPN bestaande klant met 5 euro korting per maand als je al Internet, Mobiel en TV hebt
(EDIT: En je deze 5 euro entertainent korting nog niet ergens anders voor gebruikt)
Totaal 60,91 euro
Ter vergelijking
Viaplay
Normaal Viaplay voor 9 maanden is 125,91 euro. Ik heb de voorwaarden nog niet kunnen vinden dat het maandelijks opzegbaar is.
F1 TV Pro
F1 TV Pro is 64.99 euro per jaar, alleen F1 content. Met een verwijzing van een bestaande klant krijg je 20% korting (ca 12,99 euro dus dan word het ca 51,99 euro) (en de verwijzer krijgt ook iets via paypal). Mogelijk werkt dit niet meer, maar de pagina's zijn nog wel online, zie de reactie van Frank hieronder. In het verleden zijn hogere kortingen tot 50% langsgekomen, maar resultaten uit het verleden geven geen garantie om op 18 maart 2022 f1 te kunnen kijken.
edit:
Verwezen naar de opmerking van Frank over het niet meer actief zijn van het referer programma
Verwezen naar de opmerking van Frank over het niet meer actief zijn van het referer programma
edit:
Nav vraag van Melantrix en antwoord van RudyL hieronder verduidelijkt dat de entertainment korting niet voor iets anders kan worden gebruikt
Nav vraag van Melantrix en antwoord van RudyL hieronder verduidelijkt dat de entertainment korting niet voor iets anders kan worden gebruikt
[ Voor 23% gewijzigd door jeanj op 28-01-2022 16:04 ]
Everything is better with Bluetooth
Conclusie: als je over kan stappen kijk dan goed naar KPN. Rekening houdend met je totale wensen (kan weer andere berekening opleveren).jeanj schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:13:
Dus als je de verschillende aanbiedingen van Viaplay, KPN, Ziggo en F1 TV Pro vergelijkt dan komt het voor 2022 uit op
Ziggo:
Juli 1x9,99 euro
KPN Nieuw klant
Totaal 105,91
[...]
Ik vermoed dat die 7,50 korting is op je mobiel, als je dat naast internet en TV afneemt en die 7,50 los staat van viaplay, dus dat de "echte" viaplay korting maar 5 euro is (maar je hebt wel Internet, Mobiel en TV nodig)
Totaal 60,91 euro
Ter vergelijking
Viaplay
F1 TV Pro
F1 TV Pro is 64.99 euro per jaar, alleen F1 content. Met een verwijzing van een bestaande klant krijg je 20% korting (ca 12,99 euro dus dan word het ca 51,99 euro) (en de verwijzer krijgt ook iets via paypal). In het verleden zijn hogere kortingen tot 50% langsgekomen, maar resultaten uit het verleden geven geen garantie om op 18 maart 2022 f1 te kunnen kijken.
Kan je niet overstappen dan is F1 TV Pro het goedkoopste.
Wil je per se viaplay en kan je niet overstappen, dan ben je het duurste uit tenzij je al bij KPN zit en daar ook mobiel hebt.
Waarschijnlijk omdat ze recentelijk het Referral programma beëindigd hebben: https://www.reddit.com/r/...ferral_program_cancelled/Harmen schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:09:
Kreeg hier helaas al een melding dat de voucher code verlopen was. Wellicht grote drukte bij f1?
Het is vreemd dat de pagina nog steeds online staat, maar dat soort praktijken is niet nieuw voor F1TV. Het is één grote bende achter de schermen daar.
[ Voor 17% gewijzigd door Frank op 27-01-2022 16:14 ]
Wat heb je Ziggo precies voorgelegd, waar heb je ze gevraagd iets in te betekenen?Dean Martin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:35:
Aangegeven dat ik zit te denken om over te stappen. Dat was voldoende.The1WhoKnockz schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:22:
[...]
Wat heb je Ziggo precies voorgelegd, waar heb je ze gevraagd iets in te betekenen?
Mijn abo was wel al 6 jaar afgelopen zeg maar.
The best is yet to come
Hmm dat zal voor mij als bestaande klant binnen de vast-contract periode weinig indruk maken als ik ze vraag om korting door het gebrek aan F1.Dean Martin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:26:
[...]
Aangegeven dat ik zit te denken om over te stappen. Dat was voldoende.
Mijn abo was wel al 6 jaar afgelopen zeg maar.
Ik heb even geleden onze Ziggo Interactive TV opgezegd, dus maken tegenwoordig enkel gebruik van het Ziggo abbo: internet only.
Wij kijken namelijk alles via o.a. Videoland - Netflix ect. ect.
De rest gaat, als we echt iets op TV zouden willen bekijken, via de ZiggoGO app heb en dan loggen wij in via mijn schoonmoeder haar account (laptop, telefoon + SmartTV).
Nu is mijn vraag; mijn schoonmoeder gaat Viaplay afsluiten via Ziggo.
Kan ik dan zonder dat ik nog een Mediabox heb (had de Ziggo Next box) alsnog Viaplay kijken via mijn schoonmoeder haar ZiggoGo inlog? Of gaat het om een app van Viaplay die ik op de SmartTV kan installeren en dan inlog? Is het ook bekend of je met 2 schermen tegelijk kan kijken -> dus zowel wij thuis via onze SmartTV (Viaplay app) en schoonmoeder via haar Mediabox en dan tegelijk?
De rest gaat, als we echt iets op TV zouden willen bekijken, via de ZiggoGO app heb en dan loggen wij in via mijn schoonmoeder haar account (laptop, telefoon + SmartTV).
Kan ik dan zonder dat ik nog een Mediabox heb (had de Ziggo Next box) alsnog Viaplay kijken via mijn schoonmoeder haar ZiggoGo inlog? Of gaat het om een app van Viaplay die ik op de SmartTV kan installeren en dan inlog? Is het ook bekend of je met 2 schermen tegelijk kan kijken -> dus zowel wij thuis via onze SmartTV (Viaplay app) en schoonmoeder via haar Mediabox en dan tegelijk?
[ Voor 17% gewijzigd door robinbeckers op 27-01-2022 23:03 ]
Alle antwoorden op je vragen zijn te vinden in dit topic.robinbeckers schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:40:
Ik heb even geleden onze Ziggo Interactive TV opgezegd, dus maken tegenwoordig enkel gebruik van het Ziggo abbo: internet only.
Maar laat ik niet flauw doen. De antwoorden zijn:
nee
ja
ja is bekend en nee
[ Voor 3% gewijzigd door alwind op 28-01-2022 00:32 ]
Volgens mij haal je nu twee acties door elkaar. De prijs van maart - juli is toch voor bestaande klanten gewoon 13,99 - 5 euro entertainment korting = 9,99 pm? volgens mij haal je nu dubbel 5 euro korting eraf.jeanj schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:13:
Totaal 60,91 euro
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Zou je bij Viaplay ook een enkel raceweekend af kunnen nemen? Of een soort van proef-abonnement?
Ik heb een F1TV Pro abo, maar ben toch wel benieuwd hoe het bij Viaplay gaat zijn.
Ik heb een F1TV Pro abo, maar ben toch wel benieuwd hoe het bij Viaplay gaat zijn.
Ik denk niet dat dat mogelijk gaat zijn. Maar er komen 6 races die voor iedereen te zien zijn dus dan kun je het wel vergelijken.Therion309 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:00:
Zou je bij Viaplay ook een enkel raceweekend af kunnen nemen? Of een soort van proef-abonnement?
https://www.ad.nl/formule...hter-betaalmuur~ae577e1c/
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 28-01-2022 10:14 ]
Het is maandelijks opzegbaar, dus dat doen ze in principe al toch?Therion309 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:00:
€15 of wat is het voor een maand of bv €4 voor een enkele race is natuurlijk ook nogal een verschil. En meen dat je bij Ziggo Sport Totaal vroeger ook een enkele race kon afnemen, maar dat weet ik niet meer zeker.EagleTitan schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:56:
[...]
Het is maandelijks opzegbaar, dus dat doen ze in principe al toch?
Aangezien € 13,99 - € 5 niet uitkomt op die € 9,99 denk ik niet dat het door elkaar gehaald wordt.Melantrix schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:56:
[...]
Volgens mij haal je nu twee acties door elkaar. De prijs van maart - juli is toch voor bestaande klanten gewoon 13,99 - 5 euro entertainment korting = 9,99 pm? volgens mij haal je nu dubbel 5 euro korting eraf.
Zolang je niet die € 5,- reeds gebruikt op een ander entertainment pakket zoals bijv. ESPN kan dat ook nog van de € 9,99 worden afgehaald.
LOETKE
scherp, 8,99 idd. Maar ik bedoel dat je als bestaande klant niet 9,99 voorgeschoteld krijgt waar je dan weer 5 euro vanaf mag halen. Hoe ik hem nu begrijp krijg je als bestaande klant alleen de 5 euro korting als je die nog niet ergens anders voor gebruikt.RudyL schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:20:
[...]
Aangezien € 13,99 - € 5 niet uitkomt op die € 9,99 denk ik niet dat het door elkaar gehaald wordt.
Zolang je niet die € 5,- reeds gebruikt op een ander entertainment pakket zoals bijv. ESPN kan dat ook nog van de € 9,99 worden afgehaald.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ja dat is juist. Die € 5,- extra korting is geheel afhankelijk van je reeds bestaande pakketten die je afneemt.Melantrix schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:23:
[...]
scherp, 8,99 idd. Maar ik bedoel dat je als bestaande klant niet 9,99 voorgeschoteld krijgt waar je dan weer 5 euro vanaf mag halen. Hoe ik hem nu begrijp krijg je als bestaande klant alleen de 5 euro korting als je die nog niet ergens anders voor gebruikt.
LOETKE
In de tijd van Eredivisie Live kon je volgens mij ook per wedstrijd toegang kopen voor €6, geen idee hoe de prijzen bij Ziggo Sport waren voor losse events.RobertMe schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:59:
[...]
€15 of wat is het voor een maand of bv €4 voor een enkele race is natuurlijk ook nogal een verschil. En meen dat je bij Ziggo Sport Totaal vroeger ook een enkele race kon afnemen, maar dat weet ik niet meer zeker.
Daarom zijn de gekozen prijzen in je voorbeeld natuurlijk redelijk arbitrair, want als het inderdaad gaat om €13,99 (of €9,99 bij Ziggo/KPN) voor een maand of €5,99 voor een raceweekend, dan is het dat verschil nu ook weer niet zó schokkend.
Maar het zou me niets verbazen als NENT inderdaad komt met een maand op proef of iets dergelijks, ze moeten toch mensen over de streep zien te trekken.
Binnen deze discussie is nog niet benoemd dat er sowieso 6 races gratis (openbaar) te zien zijn. Waaronder Zandvoort volgens mij.EagleTitan schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:18:
[...]
In de tijd van Eredivisie Live kon je volgens mij ook per wedstrijd toegang kopen voor €6, geen idee hoe de prijzen bij Ziggo Sport waren voor losse events.
Daarom zijn de gekozen prijzen in je voorbeeld natuurlijk redelijk arbitrair, want als het inderdaad gaat om €13,99 (of €9,99 bij Ziggo/KPN) voor een maand of €5,99 voor een raceweekend, dan is het dat verschil nu ook weer niet zó schokkend.
Maar het zou me niets verbazen als NENT inderdaad komt met een maand op proef of iets dergelijks, ze moeten toch mensen over de streep zien te trekken.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Toch wel, maar je wil natuurlijk zo snel mogelijk (1e race) vergelijkenAvK schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:27:
[...]
Binnen deze discussie is nog niet benoemd dat er sowieso 6 races gratis (openbaar) te zien zijn. Waaronder Zandvoort volgens mij.
sjaool schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:13:
[...]
Ik denk niet dat dat mogelijk gaat zijn. Maar er komen 6 races die voor iedereen te zien zijn dus dan kun je het wel vergelijken.
https://www.ad.nl/formule...hter-betaalmuur~ae577e1c/
dank voor dit verhaal (/reminder om weer eens te bellen voor "opzeggen"). Ongeveer hetzelfde geregeldDean Martin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:35:
Wat heb je precies kunnen regelen? Ik kreeg aangezien ik heb willen opzeggen het aanbod of internet only met 6 maanden € 20- korting of as ik TV behoud € 30,- korting voor 6 maanden. Dat zijn in feite gewoon de prijzen die ze op internet al aanbieden dus zie er niets speciaal in. Ben dan benieuwd wat er t.o.v. de site meer/beter aangeboden word?deuceboss schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:29:
[...]
dank voor dit verhaal (/reminder om weer eens te bellen voor "opzeggen"). Ongeveer hetzelfde geregeld
Nah, ik heb ze nog niet echt terug kunnen vinden op enkel het tegelijk wel/niet kijken op 1 account. In ieder geval bedankt voor je 'antwoord'.. is inderdaad niet heel moeilijk om te helpen, toch? Ik zie hier vele vragen gesteld worden die meerdere keren voorbij zijn gekomen. Het is nou niet echt dat het per se ergens duidelijk vermeld staat of je bijvoorbeeld een TV abbo moet hebben voor Viaplay, in de zin van dat er vast meerdere keren hetzelfde word gevraagd.alwind schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:31:
[...]
Alle antwoorden op je vragen zijn te vinden in dit topic.
Maar laat ik niet flauw doen. De antwoorden zijn:
nee
ja
ja is bekend en nee
Zal morgen eens internet beter uitpluizen en Ziggo nogmaals bellen.
[ Voor 4% gewijzigd door robinbeckers op 28-01-2022 23:15 ]
Het is een losse dienst. je hebt geen tv abonnement nodig. Het werkt daarom ook niet die ziggogorobinbeckers schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 21:40:
[...]
Nah, ik heb ze nog niet echt terug kunnen vinden op enkel het tegelijk wel/niet kijken op 1 account. In ieder geval bedankt voor je 'antwoord'.. is inderdaad niet heel moeilijk om te helpen, toch? Ik zie hier vele vragen gesteld worden die meerdere keren voorbij zijn gekomen. Het is nou niet echt dat het per se ergens duidelijk vermeld staat of je bijvoorbeeld een TV abbo moet hebben voor Viaplay, in de zin van dat er vast meerdere keren hetzelfde word gevraagd.
Zal morgen eens internet beter uitpluizen en Ziggo nogmaals bellen.
Is de F1tv app te gebruiken op een maximaal aantal ip adressen?
Of werkt het vergelijkbaar met Netflix.
We kijken hier met een aantal buurmannen f1, kan ik bij hen ook kijken of moeten we voortaan hier kijken?
We kijken hier met een aantal buurmannen f1, kan ik bij hen ook kijken of moeten we voortaan hier kijken?
Ik kom , zelfs op hun eigen website, verschillende dingen tegen.DopdeDouwer schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 07:19:
Is de F1tv app te gebruiken op een maximaal aantal ip adressen?
De restricties lijken echter formeel te zitten op het aantal devices tegelijkertijd (6), waarbij de main stream maar op 1 device tegelijkertijd mag tonen.
Je mag dus timing op je iPad, onboard op je laptop en main stream op je tv zonder problemen. Main stream op 2 devices zou dan weer niet mogen.
Volgens mij is het geen enkel probleem om met jouw account ergens anders te kijken. Ook niet als dat een ander device en/of ip is.
Zelf nog nooit problemen mee gehad.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ik denk dat ik gewoon ga wachten op de jaarlijkse aanbieding/korting van F1 TVPRO en dan daar ga kijken.
Eigenlijk wel een rare naam voor iets wat je niet direct op je tv kan kijken
Eigenlijk wel een rare naam voor iets wat je niet direct op je tv kan kijken
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ik ga weer beiden nemen. f1tv Pro met korting voor de onboard en Viaplay voor het hoofd kanaal.
Zeker met rode vlaggen vind ik het hoofd kanaal van f1tvpro niks.
Wat gebeurd er dan?alwind schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 11:25:
Ik ga weer beiden nemen. f1tv Pro met korting voor de onboard en Viaplay voor het hoofd kanaal.
met Nederlands commentaar hoor je niks meer want alles in de studio wordt niet doorgezet. Bij de engelse hoor je wat ze op de SKY pad laten zien zonder dat je dus dat beeld ziet want je blijft gewoon stukjes circuit zien.
Pitlane channel is dat toch anders?alwind schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 11:57:
[...]
met Nederlands commentaar hoor je niks meer want alles in de studio wordt niet doorgezet. Bij de engelse hoor je wat ze op de SKY pad laten zien zonder dat je dus dat beeld ziet want je blijft gewoon stukjes circuit zien.
Hangt er van af. Kan ook zo 10 min een helikoptershot zijn op afstand van het circuit. Net wat er gebeurd is en hoe ernstig het is.
Pit Channel heeft vaak meerdere vensters.
Ah kijk, dan heb ik je verkeerd begrepen door in je vorig bericht enkel de 'ja' en 'nee' antwoorden waarmee ik in de war kwam (of mijn vraag heb ik totaal verkeerd gesteld). Excuus.alwind schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:23:
[...]
Het is een losse dienst. je hebt geen tv abonnement nodig. Het werkt daarom ook niet die ziggogo
Ik kan dus met enkel internet only abbo wel gewoon Viaplay afsluiten via Ziggo net als ieder ander die WEL een TV abbo hebben gezien het om een losse dienst/app gaat. Dan kan ik dus ook gewoon via die app inloggen met iemand anders zijn/haar account en gewoon met 2 tegelijk vanuit huis kijken.
In een interview met de redactie van Streamwijzer heeft Marco Zwaneveld, Head of Sports bij Viaplay, ons het volgende laten weten: “Je kunt met 5 devices tegelijkertijd ingelogd zijn en je kunt op 2 van die apparaten tegelijkertijd kijken.” Dit betekent dat het, net als in de landen waar Viaplay nu al actief is, mogelijk wordt om een account kunt delen met vrienden of familie en tegelijkertijd op verschillende locaties naar Formule 1-races kunt kijken.robinbeckers schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 15:41:
[...]
Ah kijk, dan heb ik je verkeerd begrepen door in je vorig bericht enkel de 'ja' en 'nee' antwoorden waarmee ik in de war kwam (of mijn vraag heb ik totaal verkeerd gesteld). Excuus.
Ik kan dus met enkel internet only abbo wel gewoon Viaplay afsluiten via Ziggo net als ieder ander die WEL een TV abbo hebben gezien het om een losse dienst/app gaat. Dan kan ik dus ook gewoon via die app inloggen met iemand anders zijn/haar account en gewoon met 2 tegelijk vanuit huis kijken.
Eigenlijk hoop ik gewoon op een slecht seizoen voor max en enorme slechte inkomsten voor VIA play, wat een geklooi allemaal. Ik wil gewoon een 4k stream voor een schappelijk bedrag.
Voor dat schappelijke bedrag kun je beter andersom hopen. Viaplay heeft een overeenkomst voor een aantal jaren en de kosten daarvan liggen al contractueel vast. Dus minder kijkers betekent dat de kosten door minder abonnees gedragen moeten worden en dus een hogere prijs. En geld voor "innovaties" zoals 4K zal er dan ook niet zijn.Palindrome schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:57:
Eigenlijk hoop ik gewoon op een slecht seizoen voor max en enorme slechte inkomsten voor VIA play, wat een geklooi allemaal. Ik wil gewoon een 4k stream voor een schappelijk bedrag.
Zodat Ziggo ook geen intresse meer heeft en het naar Eurosport gaat, met om de tien minuten een reclame?Palindrome schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:57:
Dan verkopen ze die licentie maar.RobertMe schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:02:
[...]
Voor dat schappelijke bedrag kun je beter andersom hopen. Viaplay heeft een overeenkomst voor een aantal jaren en de kosten daarvan liggen al contractueel vast. Dus minder kijkers betekent dat de kosten door minder abonnees gedragen moeten worden en dus een hogere prijs. En geld voor "innovaties" zoals 4K zal er dan ook niet zijn.
In 2013 heb ik bij Sport1.nl (Chello Media) verschillende keren een stream gekocht voor € 5,95 per race. Het jaar erna werd het € 3,99 per race.EagleTitan schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:18:
[...]
In de tijd van Eredivisie Live kon je volgens mij ook per wedstrijd toegang kopen voor €6, geen idee hoe de prijzen bij Ziggo Sport waren voor losse events.
Aldus m'n mailbox.
Het afgelopen jaar heb ik F1 TV pro gehad voor € 48.74, hopelijk komt er dit jaar weer een aanbieding.
[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 30-01-2022 15:28 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
6 maanden 20 korting, paar gratis WiFi extenders (en een verse modem maar dat is niet echt iets waard).robinbeckers schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 21:35:
[...]
Wat heb je precies kunnen regelen? Ik kreeg aangezien ik heb willen opzeggen het aanbod of internet only met 6 maanden € 20- korting of as ik TV behoud € 30,- korting voor 6 maanden. Dat zijn in feite gewoon de prijzen die ze op internet al aanbieden dus zie er niets speciaal in. Ben dan benieuwd wat er t.o.v. de site meer/beter aangeboden word?
Toch lekker om het jaar gratis Viaplay te hebben.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Microsoft StoreG_Dragon schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:47:
@Spollie Kan het kloppen dat de link naar Microsoft niet meer werkt?
Due to a Content Infringement Complaint from Formula One Licensing BV, Race Control has been pulled from the Microsoft Store until further notice. Please perform a manual installation instead (see below).
https://github.com/robvdpol/RaceControl
Dank u! Dan weet ik dit voor het hoofdtopic, want ben daarmee bezig.dutchgio schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:04:
[...]
Microsoft Store
Due to a Content Infringement Complaint from Formula One Licensing BV, Race Control has been pulled from the Microsoft Store until further notice. Please perform a manual installation instead (see below).
https://github.com/robvdpol/RaceControl
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gezien het speelveld is veranderd voor het aankomende seizoen gaan we verder in een nieuw deel [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.