Ga het in eerste instantie ook maar proberen via F1TV pro. Heb deze al een tijdje, maar keek live (gratis) via Ziggo.Sepp14 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 12:11:
Zie het misschien verkeerd, maar lees veel "klachten" over de prijs van Viaplay. Te duur, hoef geen darts of voetbal enzovoort. Prijs is 14,99€ per maand en maandelijks opzegbaar.
De meesten gaan/willen, F1 kijken via F1TV pro, 68€ jaarlijks of 7,99 € per maand. Als je tv het ondersteunt anders via GoogleTV, Shield of welk er ook mag zijn. Heb je die niet dan kun je die aanschaffen of eventueel via laptop aansluiten op tv. Wat niet de ideale oplossing is voor sommigen, onhandig, kabels enzovoort.
Lijkt mij dat als je, Android TV, Shield, Apple TV oid in combinatie met F1tv Pro, aanschaft voor aankomend seizoen je evenveel kwijt bent, of meer, dan een abonnement bij ViaPlay.
Ben er zelf nog niet over uit hoe ik het ga kijken, wacht nog op een leuke aanbieding. Als die er al komt.
Zie op MP al diverse advertenties met Google TV Stadia voor 50€. Weet niet wat nu echt wijsheid is en misschien wil ik wel gewoon tv aandoen en kijken.
F1TV pro wil ik sowieso hebben, aangezien ik veel races terugkijk. En die €15 is me veel te veel.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel