[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 40 Laatste
Acties:
  • 251.049 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:37
Bij mijn weten gaat Olav Mol door op zijn radio zender, Grand Prix Radio. Hij heeft daar de rechten voor en is in onderhandeling voor een paar extra seizoenen.

Het KAN dus zijn dat F1TV Olav zijn commentaar gaat gebruiken, maar niets is zeker.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-05 20:13
Gisteren liep mijn F1TV Pro abbo af dat ik 'gratis' had via Ziggo.. Dat hebben/hadden veel mensen alhier gok ik..
Liep dat bij iedereen gisteren af?

Anyhow.. Ik kon nu eindelijk dat abbo verlengen via de playstore (Android).. Via de website kon ik dat niet, want ik heb geen CC...
Voor het geval dat iemand was ontgaan: in de Android app / playstore kun je wel op andere manieren betalen voor F1TV (pro).. Bijvoorbeeld met Paypal en iDeal.

In de Android app / playstore kun je pas dat F1TV abbo verlengen als je oude afgelopen is, voor het geval dat niet duidelijk was.

[ Voor 12% gewijzigd door RoelandD op 18-12-2021 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:27
asing schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:14:
[...]

Bij mijn weten gaat Olav Mol door op zijn radio zender, Grand Prix Radio. Hij heeft daar de rechten voor en is in onderhandeling voor een paar extra seizoenen.

Het KAN dus zijn dat F1TV Olav zijn commentaar gaat gebruiken, maar niets is zeker.
Olav heeft er natuurlijk weinig aan. Als mensen grandprix radio opzetten verdiend hij nog wat terug aan reclames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:05:
F1TV had ook het Nederlandse commentaar van Ziggo. Of er Nederlands commentaar beschikbaar blijft, en of dat dan van ViaPlay of iets anders is is AFAIK echter nog niks over bekend. Daarnaast haalde ik meen in dit topic laatst iemand een stuk uit de voorwaarden aan wat vrij letterlijk was "we mogen zonder aankondiging talen toevoegen en verwijderen". Dus dat er nu Nederlands commentaar is betekent niet dat dat er volgend jaar ook is, en dat het er aan het begin van het jaar is betekent dus ook niet perse dat het er aan het eind van het jaar ook nog is.
Op dit moment is het zo dat uitzendgerechtigden van bepaalde landen ook het commentaar verzorgen via F1TV (Sky UK, SKY DE, enz.). Dan lijkt het eigenlijk voor de hand te liggen dat het NL ViaPlay commentaar doorgezet gaat worden naar F1TV. Maar een garantie op NL commentaar voor 2022 en later is er idd natuurlijk niet. Misschien wil ViaPlay alleenrecht op hun NL commentaar via hun eigen streamingdienst, wordt even aankijken wat het gaat worden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:29
alwind schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:29:
[...]

Olav heeft er natuurlijk weinig aan. Als mensen grandprix radio opzetten verdiend hij nog wat terug aan reclames.
Ik verwacht niet dat je gedwongen wordt het commentaar aan te leveren. Het zal vast onderdeel van het contract zijn en waarschijnlijk ook gewoon een vergoeding / korting op licentie tegenover staan.

@hardware-lover dat de talen altijd afkomstig zijn van de TV zender van dat land is mij bekend. Maar zoals je zelf aangeeft is dat niet "officieel" zo en is er geen bevestiging dat dit nu dan ook ViaPlay zal worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
RobertMe schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:36:
[...]

Ik verwacht niet dat je gedwongen wordt het commentaar aan te leveren. Het zal vast onderdeel van het contract zijn en waarschijnlijk ook gewoon een vergoeding / korting op licentie tegenover staan.

@hardware-lover dat de talen altijd afkomstig zijn van de TV zender van dat land is mij bekend. Maar zoals je zelf aangeeft is dat niet "officieel" zo en is er geen bevestiging dat dit nu dan ook ViaPlay zal worden.
Dat verwacht ik ook maar dat is weer raar voor Viaplay. Dan koop je voor veel geld rechten en koopt de f1 concurrerend commentaar in.

We gaan het vanzelf merken. Als ik Viaplay was zou ik in het eerste jaar het commentaar zelf houden. Dan gaan een hoop nederlanders toch om denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RoelandD schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:27:
Gisteren liep mijn F1TV Pro abbo af dat ik 'gratis' had via Ziggo.. Dat hebben/hadden veel mensen alhier gok ik..
Liep dat bij iedereen gisteren af?

[knip]
Hier niet, mijn "gratis" Ziggo inlog werkt hier nu nog.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
alwind schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:38:
[...]

Dat verwacht ik ook maar dat is weer raar voor Viaplay. Dan koop je voor veel geld rechten en koopt de f1 concurrerend commentaar in.
Als ze er een korting voor krijgen is het natuurlijk toch weer een ander verhaal. En daarnaast zal ViaPlay veel meer aanbieden in de vorm van andere sporten. En v.w.b. F1 hebben ze natuurlijk hun eigen programmering er omheen die je bij F1TV niet krijgt / ontvangt. (Als in: die hebben hun eigen programma's). Als je een Nederlandstalige pre- en postshow wilt hebben moet je dus toch weer naar ViaPlay. En in zoverre verwacht ik ook niet dat er heel veel veranderd in vergelijking met Ziggo. Ook die betaalden natuurlijk miljoenen voor de licentie en vervolgens gaat een deel van hun eigen klanten die het gratis kunnen kijken (via kanaal 14) en klanten van KPN etc die Ziggo Sport Totaal zouden moeten afnemen alsnog een abonnement op F1TV afnemen. En ik verwacht dan ook dat het marktaandeel van F1TV gewoon zeer klein is. Afgelopen race dan 5 miljoen kijkers, Zandvoort 3 miljoen meen ik mij te herinneren. Ik ga er niet vanuit dat F1TV überhaupt in de buurt van een miljoen kijkers komt, misschien halen ze de 100.000 niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
hardware-lover schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:48:
[...]

Hier niet, mijn "gratis" Ziggo inlog werkt hier nu nog.
Net even gekeken, en due van mij werkt ook nog steeds. Meen dat officiële communicatie 16 december was? Dus dan zijn ze al twee dagen "te laat". Niet dat ik er over klaag verder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:18:
Net even gekeken, en due van mij werkt ook nog steeds. Meen dat officiële communicatie 16 december was? Dus dan zijn ze al twee dagen "te laat". Niet dat ik er over klaag verder :p
Ik heb inmiddels ook al een andere F1TV account daar lopen, die kan meteen worden ingezet (mocht daar aanleiding voor zijn) ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02:12
Timx2 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:14:
[...]

Ja, in ieder geval geldt dit voor het seizoen van 2022. Het blijft alleen een gok met aanbiedingen. In sommige landen waar viaplay actief is gaat de prijs van F1TV ook omhoog. Ik heb de knoop gisteren doorgehakt en 65,- afgetikt.
Zonde, iedereen met F1TV kan een referral link creeren voor 20% korting. Scheelt toch weer 13 euro

Om een referral link te creeren kan de volgende link gebruikt worden. https://www.formula1.com/en/toolbar/refer-a-fan-de.html

Edit: excuses had eerst mijn referral link hier staan maar dat had de topicwarning niet gelezen.

[ Voor 33% gewijzigd door n0pe op 18-12-2021 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
n0pe schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:27:
[...]

Zonde, iedereen met F1TV kan een referral link creeren voor 20% korting. Scheelt toch weer 13 euro

Om een referral link te creeren kan de volgende link gebruikt worden. https://www.formula1.com/en/toolbar/refer-a-fan-de.html

Edit: excuses had eerst mijn referral link hier staan maar dat had de topicwarning niet gelezen.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het lukte niet meer met mijn e-mailadres en ik heb weinig zin om er een extra e-mailadres voor aan te maken. Ach, tot een paar jaar geleden betaalde ik €250,- voor een seizoenskaart van Roda JC…. Dan is deze €65,- beter besteed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:24
Vandaag ook een abonnement genomen op F1TV, van de week al een firestick gekocht voor 37 euro, ik heb wat stukjes terug gekeken en ben er tevreden mee, zeker als dit de kwaliteit is van de livestreams.

De reden om nu voor F1TV te gaan en geen Viaplay is dat ik eigenlijk alleen nog maar F1 op de gewone tv keek en verder niets, kijk voornamelijk netflix en prime.

Dus heb ik mijn tv pakket opgezegt bij ziggo en heb nu alleen internet, dat scheelt 13 euro per maand en als ik ook nog F1 wou kijken via Viaplay bij ziggo kwam er dan ook nog 14 euro bij voor het extra pakket, dat is dan 27 euro per maand en al zouden ze iets van korting doen dan nog is het veel meer dan die 102 euro die ik nu heb betaald voor de F1TV en de firestick voor een jaar te kijken.

Helaas zit ik vast aan ziggo, buiten ziggo is hier alleen maar langzaam internet te krijgen max 16mb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 22:43
gizmokat schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:09:
Vandaag ook een abonnement genomen op F1TV, van de week al een firestick gekocht voor 37 euro, ik heb wat stukjes terug gekeken en ben er tevreden mee, zeker als dit de kwaliteit is van de livestreams.

De reden om nu voor F1TV te gaan en geen Viaplay is dat ik eigenlijk alleen nog maar F1 op de gewone tv keek en verder niets, kijk voornamelijk netflix en prime.

Dus heb ik mijn tv pakket opgezegt bij ziggo en heb nu alleen internet, dat scheelt 13 euro per maand en als ik ook nog F1 wou kijken via Viaplay bij ziggo kwam er dan ook nog 14 euro bij voor het extra pakket, dat is dan 27 euro per maand en al zouden ze iets van korting doen dan nog is het veel meer dan die 102 euro die ik nu heb betaald voor de F1TV en de firestick voor een jaar te kijken.

Helaas zit ik vast aan ziggo, buiten ziggo is hier alleen maar langzaam internet te krijgen max 16mb.
Je weet dat viaplay gewoon een streaming dienst is als Netflix? En je dus gewoon viaplay kan afnemen los van Ziggo?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
RobertMe schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:17:
[...]

Als ze er een korting voor krijgen is het natuurlijk toch weer een ander verhaal. En daarnaast zal ViaPlay veel meer aanbieden in de vorm van andere sporten. En v.w.b. F1 hebben ze natuurlijk hun eigen programmering er omheen die je bij F1TV niet krijgt / ontvangt. (Als in: die hebben hun eigen programma's). Als je een Nederlandstalige pre- en postshow wilt hebben moet je dus toch weer naar ViaPlay. En in zoverre verwacht ik ook niet dat er heel veel veranderd in vergelijking met Ziggo. Ook die betaalden natuurlijk miljoenen voor de licentie en vervolgens gaat een deel van hun eigen klanten die het gratis kunnen kijken (via kanaal 14) en klanten van KPN etc die Ziggo Sport Totaal zouden moeten afnemen alsnog een abonnement op F1TV afnemen. En ik verwacht dan ook dat het marktaandeel van F1TV gewoon zeer klein is. Afgelopen race dan 5 miljoen kijkers, Zandvoort 3 miljoen meen ik mij te herinneren. Ik ga er niet vanuit dat F1TV überhaupt in de buurt van een miljoen kijkers komt, misschien halen ze de 100.000 niet eens.
Er zijn veel dubbele gebruikers. Ik heb ook beiden omdat ik graag de boardradio via F1tv pro erbij heb. Maar alleen F1tv is voor mij te weinig. Vind de shows er omheen wel zo leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:34
Ik zit net RTL GP Magazine te kijken waar over het afgelopen F1 seizoen wordt gesproken en aan tafel zitten Giedo van der Garde en Christijan Albers… een voorproefje op volgend jaar dus. En die twee liggen elkaar niet zo, zo te zien. Waar ik me al meteen weer aan stoor bij Albers is het gebruik van Engelse woorden waar we gewoon prima woorden voor hebben in het Nederlands. Maar dat Engels klinkt natuurlijk extra deskundig, gewichtig en interessant… :N

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodesk
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik zie de bomen door het bos niet meer. Welke online streamingdienst heeft 4k met 50 fps? Ik heb geen tv of abonnement van een kabelaanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
  • Laatst online: 19:24
Melantrix schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:57:
[...]

Je weet dat viaplay gewoon een streaming dienst is als Netflix? En je dus gewoon viaplay kan afnemen los van Ziggo?
Ja dat weet ik, er staat ook niet bij dat je het kan streamen op een fire stick van amazon, die was in de aanbieding en F1 pro werkt daar wel op, dan had ik ook een duurder stream apparaat moeten kopen, en viaplay is niet goedkoper dan F1TV, en had ook geen zin om te wachten of het eventueel wel mogelijk was, en ik kijk alleen de race en kwali, voorbeschouwingen en al dat andere gedoe kijk ik niet deed ik ook niet bij ziggo.

[ Voor 21% gewijzigd door gizmokat op 20-12-2021 07:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 20:02
n0pe schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:27:
[...]

Dit is volgens mij de beste deal als je 2 mailadressen hebt. Krijg je 10 euro Paypal te goed op je oude account en 13 euro korting op je nieuwe…

*knip*
/laat maar zie de tw aanbieden van referrals is niet toegestaan.

[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 27-12-2021 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57
Voor mensen die e.e.a. willen vergelijken moeten eens het eindejaarsinterview met Verstappen van Olav Mol (Ziggo) en David Coulthard (YouTube) vergelijken.

Het is tekenend zeker als je bedenkt dat de eerste in theorie onafhankelijk is en achter de tweede een sponsor van Verstappen.

Goede vragen en het antwoord afwachten hebben effect op wat je te weten komt. Goh :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 04-05 22:44
Rukapul schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:41:
Voor mensen die e.e.a. willen vergelijken moeten eens het eindejaarsinterview met Verstappen van Olav Mol (Ziggo) en David Coulthard (YouTube) vergelijken.

Het is tekenend zeker als je bedenkt dat de eerste in theorie onafhankelijk is en achter de tweede een sponsor van Verstappen.

Goede vragen en het antwoord afwachten hebben effect op wat je te weten komt. Goh :P
Volgens mij ben ik een van de weinigen die het interview met Olav ook gewoon niet zo goed vond. Antwoorden proberen te krijgen met sturende vragen en zo. Het was ook vooral Olav die aan het woord was, die man hoort zichzelf iets te graag praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:56
Rukapul schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:41:

Ja dat vond ik ook wel tekenend voor dat interview. Ik ben wel een Olav fan moet ik zeggen zit ook niet te wachten op het Viaplay feestje, maar dat interview sloeg alles. Ik had het idee dat Olav meer aan het woord was dan Max zelf. Het interview met David Coulthard was zoveel beter.

[ Voor 3% gewijzigd door Senaxx op 20-12-2021 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:38

-tom-562

Oliesjeik

prodesk schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:22:
Ik zie de bomen door het bos niet meer. Welke online streamingdienst heeft 4k met 50 fps? Ik heb geen tv of abonnement van een kabelaanbieder.
Geen een streamingsdienst voor zover ik weet. F1TV Pro heeft 1080P 50fps

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:28
Justevo schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:07:
[...]

Volgens mij ben ik een van de weinigen die het interview met Olav ook gewoon niet zo goed vond. Antwoorden proberen te krijgen met sturende vragen en zo. Het was ook vooral Olav die aan het woord was, die man hoort zichzelf iets te graag praten.
Volgens mij is dit interview op maandag opgenomen, dus de dag nadat Max WDC is geworden en tot 7 uur 's ochtends heeft gefeest. Beetje ongelukkige timing en het was wel duidelijk dat Max een lichte kater had en geen zin had om lange antwoorden te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 08:43:
[...]

Hoe kom je aan 8 euro per maand? De normale prijs is 65 euro via de F1tv site, en met de kortingscode van vorige week heb ik iets van 48 euro betaald voor een jaar abo. Dat is de helft van wat jij betaald?
Hoe heb je die kortingscode ingevoerd? Ik heb het geprobeerd, maar toen ik betalingsgegevens moest invullen ben ik afgehaakt. Ik heb geen overzicht gezien of een plek waar de kortingscode ingevuld kon worden.

Ik ga nu wachten op (hopelijk) een vergelijkbare actieprijs in maart, maar het zou fijn zijn om vast te weten waar de code in te vullen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
gwystyl schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:42:
[...]

Hoe heb je die kortingscode ingevoerd? Ik heb het geprobeerd, maar toen ik betalingsgegevens moest invullen ben ik afgehaakt. Ik heb geen overzicht gezien of een plek waar de kortingscode ingevuld kon worden.

Ik ga nu wachten op (hopelijk) een vergelijkbare actieprijs in maart, maar het zou fijn zijn om vast te weten waar de code in te vullen is.
De code kan je invullen op het laatste scherm waar je de betaling doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57
Spollie schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:40:
[...]

Volgens mij is dit interview op maandag opgenomen, dus de dag nadat Max WDC is geworden en tot 7 uur 's ochtends heeft gefeest. Beetje ongelukkige timing en het was wel duidelijk dat Max een lichte kater had en geen zin had om lange antwoorden te geven.
Dat doet niets af aan de interviewer. De interviews van Mol en Coulthard lijken op dezelfde locatie en met maar een klein verschil in tijd gemaakt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:34
[...]

Die van CarNext is ook van maandag de 13de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwoon Joep
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:53
Ik kijk net op de F1TV website die ik had gekoppeld via ziggo en ik kon niet meer inloggen....zoals de mail van ziggo aangaf, probeer racecontrol op te starten en deze logt in en ik kan alles nog zien......als dat volgend jaar nog zo is ben ik happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 00:12
[...]

Zoals hierboven, maar als aanvulling: Het interview met Coulthard was óók de day-after. Korte antwoorden zijn niet eens per definitie het probleem. Maar wat je vraagt en hoe je het vraagt.

Het begint al met de inleiding (die praktisch hetzelfde begint) waar max ook hetzelfde antwoord geeft.
Olav steekt van wal met een moi verhaal over "The day after", italiaanse film. Leuk gevonden. Max antwoord: "Ik wist niet eens dat het er zo uit zag". Vervolgens walst Olav gewoon door.

In het interview met Coulthard geeft max hetzelfde antwoord. Waarom coulthard direct antwoord: "So you've been very focused on the weekend, that's why".

En dit is 1 klein voorbeeld. En dat kun je Olav denk ik ook niet eens kwalijk nemen. Want een racecoureur kan zich gewoon beter inleven in een racecoureur. En als die dan ook nog eens een goed interviewer is, sta je bij voorbaat als presentator al met 1-0 achter.

Dat olav al vooraf bedacht heeft wat die gaat bespreken met die iPad helpt hem echter ook niet. Als Max zegt, misschien toch een beetje nerveus, als ze het over de start hebben, gaat Olav meteen door naar het volgende moment. Terwijl dat volgens mij een mooi moment is om door te gaan op de zenuwen voor zo'n wedstrijd, de zenuwen gedurende het seizoen etc.

En dat is denk ik ook het verschil. Met Coulthard is een gesprek met een geinteresseerd ex-coureur. Met Olav is een interview :+

Dat merk je ook aan de beladen vragen van Olav. Daarmee moet Max direct oppassen wat die zegt, al direct in het begin van het interview. Terwijl je met een "gewoon gesprek" een geinterviewde kan laten voelen alsof die met vrienden zit te praten, en dus ook makkelijker iets loslaat omdat die niet continu bang is wat verkeerds te zeggen.

Tegenwoordig is het heel hip om heel aanvallende of beladen vragen te stellen, snelle headlines etc. Terwijl eigenlijk wel bekend is dat een meer amikale, relaxte manier van vragen met stiekem, na een tijd, toch eigenlijk dezelfde vragen maar anders gesteld, vaak meer oplevert.

[ Voor 14% gewijzigd door Waah op 20-12-2021 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
gwystyl schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:42:
Als bestaande klant hoefde ik geen betalingsgegevens in te vullen, die hadden ze al. Ik heb de info uit dit bericht gebruikt, dat ging prima. De kortingscode werkte tot en met 9 december, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:35:
[...]

Als bestaande klant hoefde ik geen betalingsgegevens in te vullen, die hadden ze al. Ik heb de info uit dit bericht gebruikt, dat ging prima. De kortingscode werkte tot en met 9 december, dacht ik.
Dank je. Ik heb het net nog even geprobeerd, en nu staat er wel een mogelijkheid om een code in te voeren. In mijn herinnering stond er bij de vorige poging alleen het deel "Payment".

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PQy9YVKjIX8SZu04yMgl-s67OBk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gr44dKQMeezNUFKt05aHSSb0.png?f=fotoalbum_large

Ik weet nu in ieder geval hoe het moet, nu wachten op een nieuwe code voor het nieuwe seizoen begint of hopen dat Ziggo het als keuzepakket aanbiedt bij combinatie Ziggo-Vodafone abo's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-05 17:05
Wachten op een nieuwe code(waardebon) inderdaad

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroVAX3400
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-05 19:27
Olav Mol heeft heel veel betekend voor F1 op de TV in NL. Door oa zijn inzet is er altijd belangstelling gebleven voor F1 bij het NL publiek. Daarvoor moeten we hem dankbaar zijn.
De interviews zijn soms tenenkrommend, en het is goed dat er wisseling van de wacht komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-05 10:54
Justevo schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:07:
[...]

Doet denken aan aantal jaar terug in praatprogramma van Jack van Gelder op Ziggo. Toen waren Max en Olav Mol beiden keer te gast en ging Mol zelfs vragen beantwoorden die aan Max gesteld waren. Best wel tenenkrommend was dat. Ik kan Olav Mol wel waarderen op zich en alles wat hij voor F1 heeft gedaan op de NL tv. Zeker in de beginjaren op RTL. Maar de laatste jaren vind ik het wel best storend hoe populair hij en Jack Plooij zijn gaan doen. Ze zijn naar mijn mening te veel in hun eigen succes gaan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
gizmokat schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:09:
En het mooie van internet-only bij Ziggo is dat je gewoon toegang blijft houden tot het ongecodeerde basispakket: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/kabel-tv. Deze zenders kun je dus gewoon rechtstreeks op je tv zien, zonder kastje of module (als je tv tenminste niet al te oud is). Makkelijk te installeren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tomcatter_31 schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:28:
[...]
Doet denken aan aantal jaar terug in praatprogramma van Jack van Gelder op Ziggo. Toen waren Max en Olav Mol beiden keer te gast en ging Mol zelfs vragen beantwoorden die aan Max gesteld waren. Best wel tenenkrommend was dat. Ik kan Olav Mol wel waarderen op zich en alles wat hij voor F1 heeft gedaan op de NL tv. Zeker in de beginjaren op RTL. Maar de laatste jaren vind ik het wel best storend hoe populair hij en Jack Plooij zijn gaan doen. Ze zijn naar mijn mening te veel in hun eigen succes gaan geloven.
Dat van Olav kan ik dan nog enigszins begrijpen, van Jack echter niet. Ik heb me tamelijk vaak beschaamd gevoeld als Nederlander bij menig "interview", miljaar wat een mislukking was dat vaak. En dan laten we zijn invalbeurten voor het FP becommentariëren nog maar buiten beschouwing.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:52
gwystyl schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:40:
[...]

Dank je. Ik heb het net nog even geprobeerd, en nu staat er wel een mogelijkheid om een code in te voeren. In mijn herinnering stond er bij de vorige poging alleen het deel "Payment".

[Afbeelding]

Ik weet nu in ieder geval hoe het moet, nu wachten op een nieuwe code voor het nieuwe seizoen begint of hopen dat Ziggo het als keuzepakket aanbiedt bij combinatie Ziggo-Vodafone abo's 8)
Of jezelf uitnodigen met 20% korting
https://www.formula1.com/en/toolbar/refer-a-fan-de.html

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-05 18:22

JB

Cédric roelt!

Pff merk dat ik het (nog) lastig vind. F1TV of ViaPlay... :/ Kosten vind ik minder spannend. Qua inhoudelijkheid/aanbod, waar gaan de mensen dan voor?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-05 18:22

JB

Cédric roelt!

Melantrix schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:35:
[...]

De content. Er komt een complete productie inclusief shows die specifiek gemaakt wordt voor het Nederlandse publiek, in plaats van door (biased) britse journalisten die eigenlijk gewoon even elke coureur in de post show even een zegje laten doen en dan weer doei.
Hmm ik wacht denk ik nog even af icm Ziggo.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
JB schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:59:
Pff merk dat ik het (nog) lastig vind. F1TV of ViaPlay... :/ Kosten vind ik minder spannend. Qua inhoudelijkheid/aanbod, waar gaan de mensen dan voor?
Ik begin met Viaplay. Dat kun je zo weer opzeggen en dan alsnog naar F1tv. En als er alsnog een goede aanbieding komt (soms kwam er een van 50% korting voorbij) dan ga ik voor beiden.

[ Voor 14% gewijzigd door alwind op 21-12-2021 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-05 14:59

IkWilbert

Het is mij!

alwind schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:47:
[...]

Ik begin met Viaplay. Dat kun je zo weer opzeggen en dan alsnog naar F1tv. En als er alsnog een goede aanbieding komt (soms kwam er een van 50% korting voorbij) dan ga ik voor beiden.
Ik vind die onboards met teamradio echt geweldig dus heb sowieso weer f1tv.
Viaplay kun je per maand opzeggen dus mogelijk dat ik dat wel een kans geeft in maart.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Tomcatter_31 schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:28:
[...]

Ze zijn zelfs zo populair dat ze de theaters in gegaan zijn met hun eigen show en ik begreep van de laatste F1 Café uitzendingen dat die gasten nu ook het theater in gaan. Ik vraag me wel eens af wat voor publiek daar op af komt? Als landurig fan van F1 heb ik in ieder geval niet de behoefte. :+

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Voor mij ligt t er een beetje aan wat Viaplay nog meer biedt qua sporten en vooral welke ‘films en series’ enzo.. (Als t goed is zouden ze dat ook gaan aanbieden) :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 09-05 15:10
PatrickC schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:48:
[...]

Ze zijn zelfs zo populair dat ze de theaters in gegaan zijn met hun eigen show en ik begreep van de laatste F1 Café uitzendingen dat die gasten nu ook het theater in gaan. Ik vraag me wel eens af wat voor publiek daar op af komt? Als landurig fan van F1 heb ik in ieder geval niet de behoefte. :+
Robert Doornbos en Rob Kamphues hebben een theatershow gedaan, bedoel je die misschien? Was best leuk, twee uurtjes nerden over F1. Ze hebben allebei er meer verstand van dan ze bij de voorbeschouwing laten zien in ieder geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Senaxx
PatrickC schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 14:48:
[...]

Ik ben in februari 2018 naar de show van Olav en Jack geweest en moet zeggen dat dit best vermakelijk is. Hele rits F1 historie en "insider" verhalen komen er voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Knul schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:54:
[...]

Robert Doornbos en Rob Kamphues hebben een theatershow gedaan, bedoel je die misschien? Was best leuk, twee uurtjes nerden over F1. Ze hebben allebei er meer verstand van dan ze bij de voorbeschouwing laten zien in ieder geval.
Nee, ik bedoelde de theatershow van Olav en Jack, hierboven ook genoemd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
gwystyl schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:40:
Mensen die al abonnee zijn, kunnen je altijd 20% korting geven op een jaarabonnement Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:38
Olav Mol bij WNL over zijn toekomst als F1-commentator:
Sportcommentator en bekend gezicht van de Formule 1 Olav Mol ziet het niet gebeuren dat hij aankomend jaar het commentaar op tv doet van de Dutch Grand Prix in Zandvoort. “Ik heb er helemaal nog niet over nagedacht, maar als de NOS belt om alleen van die wedstrijd verslag te doen dan zou ik dat denk ik niet doen”, aldus Mol in Sven Op 1 op NPO Radio 1.

Wel blijft Mol verslag doen van de Formule 1 via zijn eigen radiokanaal ‘Grand Prix Radio’, maar nog onzeker is of hij dat vanaf het circuit zal doen. ‘’Ik heb alle recht om verslag op locatie te blijven doen, maar het heeft ook met geld te maken. Het kost op jaarbasis ongeveer 100.000 euro en ik blijf voor Ziggo Sport de samenvattingen en televisieprogramma’s doen vanuit Nederland. Dus in het best werkbare plan wordt mijn nieuwe standplaats vooralsnog Hilversum.’’
https://wnl.tv/2021/12/27...van-grand-prix-zandvoort/

YouTube: Olav Mol ziet zichzelf geen tv-commentaar doen van Grand Prix Zandvoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499527

Hebben er meer mensen problemen met het afspelen van races op F1TV?
App op telefoon doet niks bij mij en ook F1TVplayer op de Shield speelt niet... Blijft hangen in het laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Anoniem: 499527 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:18:
Hebben er meer mensen problemen met het afspelen van races op F1TV?
App op telefoon doet niks bij mij en ook F1TVplayer op de Shield speelt niet... Blijft hangen in het laden.
Je hebt niet toevallig een "gratis" abonnement via Ziggo gehad wat inmiddels is ingetrokken?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hardware-lover schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:42:
[...]

Je hebt niet toevallig een "gratis" abonnement via Ziggo gehad wat inmiddels is ingetrokken?
Ik zal het eens aan mijn broer vragen :D
Is zijn account die hij zelf niet gebruikt(e)..

EDIT: affirmative.. Het is inderdaad afgesloten :F

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 499527 op 28-12-2021 21:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• niki_lauda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:55

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

Het was een mooi jaar. Gelukkig kun je volgend jaar kiezen. Fijne jaarwisseling.
https://www.nu.nl/media/6...nog-live-te-horen-is.html

[ Voor 5% gewijzigd door niki_lauda op 31-12-2021 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelandD
Het valt mij net op dat vrijwel alle F1 content van het Ziggo Sport Youtube kanaal verdwenen is. Blijkbaar ben je dan als Ziggo zijnde ook met terugwerkende kracht de rechten kwijt om wat te laten zien (?)

Van het afgelopen jaar had ik nog wel es een keer een stukje van het F1 Café terug willen kijken.. Niet dat het hoogstaande TV was, maar het was wel een historisch jaar...
Stonden er op dat kanaal niet ook losse interviews?

En nu ik toch bezig ben vraag ik me af wat jullie van de F1TV (main feed) kwaliteit vinden. Over het algemeen vind ik het commentaar wel redelijk, maar vind het vaak knullig hoe men vaak commentaar geeft op dingen die je niet te zien krijgt..
Ik snap dat dat komt omdat het Sky commentaar is wat over de world-feed geplakt wordt.. Ik vind het voor een miljarden industrie desalnietemin onprofessioneel over komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
RoelandD schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:43:

En nu ik toch bezig ben vraag ik me af wat jullie van de F1TV (main feed) kwaliteit vinden. Over het algemeen vind ik het commentaar wel redelijk, maar vind het vaak knullig hoe men vaak commentaar geeft op dingen die je niet te zien krijgt..
Ik snap dat dat komt omdat het Sky commentaar is wat over de world-feed geplakt wordt.. Ik vind het voor een miljarden industrie desalnietemin onprofessioneel over komen.
Dit komt misschien 1 à 2 keer in een race voor. Ik stoor me er totaal niet aan, omdat je aan het commentaar al genoeg hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
RoelandD schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:43:
En nu ik toch bezig ben vraag ik me af wat jullie van de F1TV (main feed) kwaliteit vinden. Over het algemeen vind ik het commentaar wel redelijk, maar vind het vaak knullig hoe men vaak commentaar geeft op dingen die je niet te zien krijgt. Ik snap dat dat komt omdat het Sky commentaar is wat over de world-feed geplakt wordt..
Het is vaak in de pauzes tussen de kwalificaties door. Dan legt Anthony kennelijk iets uit op de Skypad, maar de F1tv kijkers zien dat niet. Tijdens de race gebeurt het nooit, ik til er niet zo erg aan.

Ook komt het bij de vrije trainingen voor dat een reporter, bijvoorbeeld Martin Brundle, langs het circuit wandelt en verslag doet in sommige bochten. Als er dan radioverkeer tussendoor komt, hoort hij dat kennelijk niet want hij kletst gewoon door. Dat doet Ted Kravitz dan beter, die houdt wel op tijd z'n mond.

[aanvulling] Ik zelf heb uitsluitend F1tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
grun93 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:28:
[...]

Het is vaak in de pauzes tussen de kwalificaties door. Dan legt Anthony kennelijk iets uit op de Skypad, maar de F1tv kijkers zien dat niet. Tijdens de race gebeurt het nooit, ik til er niet zo erg aan.

Ook komt het bij de vrije trainingen voor dat een reporter, bijvoorbeeld Martin Brundle, langs het circuit wandelt en verslag doet in sommige bochten. Als er dan radioverkeer tussendoor komt, hoort hij dat kennelijk niet want hij kletst gewoon door. Dat doet Ted Kravitz dan beter, die houdt wel op tijd z'n mond.
Tijdens de race gebeurd dat ook wel hoor, wanneer Sky bijvoorbeeld al vast een replay laat zien van iets wat gebeurd is eerder in de race.

Ik vind dat best irritant, 1 van de redenen dat ik viaplay een kans ga geven. F1 TV is een mooie fall back, maar ik wil graag een volledige (pre,race,post) show die ik kan kijken en dat kan niet met F1 TV. (ik vind de pre & post shows van F1 TV niet zo interessant, die laten gewoon de coureurs live hetzelfde praatje doen als ze in de media pen doen, en vertellen er bijzonder weinig omheen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Melantrix schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:35:
[...]

Tijdens de race gebeurd dat ook wel hoor, wanneer Sky bijvoorbeeld al vast een replay laat zien van iets wat gebeurd is eerder in de race.
Tijdens een race doen ze dit nooit? En ook tijdens de kwalificatie niet. Alleen als er niks op de baan gebeurt (pauzes tussen Q sessies en rode vlaggen) doet Sky hun eigen ding. En dan inderdaad tijdens de FPs dat ze wat meer met eigen beelden doen. En v.w.b. track side verhaal met bv Brundle. Op dat moment gebruikt Sky ook primair ook hun eigen beelden (als in: Brundle staat daar met een cameraman), dus niet zo gek dat ze dan niet stoppen voor een boordradio van de world feed, immers ziet en hoort de kijker op dat moment niks van de world feed. Maar die boordradio doen ze daarna wel herhalen. En dat het bij Ted wel wordt onderbroken is niet heel verwonderlijk, die doet gewoon een stukje vertellen zonder beeld erbij, dus dan hebben de Sky kijkers ook gewoon de world feed met audio.

Volgens mij is dit ook allemaal in de contracten met FOM dichtgetimmerd. Tijdens Q en race geen eigen beelden als er wat op de baan gebeurt, en alleen mogelijkheden tot "wat anders" tijdens rood of de pauzes bij de Q. Voor de rest zijn ze verplicht om de world feed te tonen. Voor dd FPs zal dat contractueel niet vast liggen. En er zal wel ruimte zijn voor reclame bij de zenders die dat willen/afdwingen, zoals RTL DE had, met dan weer wel splitscreen / Picture by Picture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelandD
tijdens de race heb ik het niet vaak zien gebeuren, maar in de hele F1-weekend experience komt het vaak voor.

Als dit het youtube kanaaltje van de lokale biljart-club was dan was het mij niet opgevallen. Voor een entertainment organisatie waar een miljoen meer of minder word weggelachen is het echter knullig.
De logistieke reden snap ik wel.. Maar eigelijk heb ik daar als kijker geen boodschap aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Laatst online: 06:35
RobertMe schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:54:
[...]

Volgens mij is dit ook allemaal in de contracten met FOM dichtgetimmerd. Tijdens Q en race geen eigen beelden als er wat op de baan gebeurt, en alleen mogelijkheden tot "wat anders" tijdens rood of de pauzes bij de Q. Voor de rest zijn ze verplicht om de world feed te tonen. Voor dd FPs zal dat contractueel niet vast liggen.
In één van de boeken van Olav (volgens mij in Een leven met F1 deel 2) legt ie uit dat elk shot buiten de worldfeed tijdens een race geld kost. Daarom was Olav ook nooit in beeld zoals andere landen dat wel doen, dat kost simpelweg een paar ton per jaar extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
RobertMe schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:54:
[...]

Tijdens een race doen ze dit nooit? En ook tijdens de kwalificatie niet. Alleen als er niks op de baan gebeurt (pauzes tussen Q sessies en rode vlaggen) doet Sky hun eigen ding. En dan inderdaad tijdens de FPs dat ze wat meer met eigen beelden doen. En v.w.b. track side verhaal met bv Brundle. Op dat moment gebruikt Sky ook primair ook hun eigen beelden (als in: Brundle staat daar met een cameraman), dus niet zo gek dat ze dan niet stoppen voor een boordradio van de world feed, immers ziet en hoort de kijker op dat moment niks van de world feed. Maar die boordradio doen ze daarna wel herhalen. En dat het bij Ted wel wordt onderbroken is niet heel verwonderlijk, die doet gewoon een stukje vertellen zonder beeld erbij, dus dan hebben de Sky kijkers ook gewoon de world feed met audio.

Volgens mij is dit ook allemaal in de contracten met FOM dichtgetimmerd. Tijdens Q en race geen eigen beelden als er wat op de baan gebeurt, en alleen mogelijkheden tot "wat anders" tijdens rood of de pauzes bij de Q. Voor de rest zijn ze verplicht om de world feed te tonen. Voor dd FPs zal dat contractueel niet vast liggen. En er zal wel ruimte zijn voor reclame bij de zenders die dat willen/afdwingen, zoals RTL DE had, met dan weer wel splitscreen / Picture by Picture
Hm dan zal ik dat gehoord/gezien hebben tijdens rode vlaggen ofzo.

Enfin zoals @RoelandD aangeeft; leuk voor ze, maar ik vind t niks. Ik wil gewoon alles zien/meemaken en niet t idee hebben dat ik goedkoop maar beelden kijk met audio erover. Voor mij dus niet ideaal als goto F1 source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 14:42

seninha

god's right foot

Ik heb sinds deze uit is , de officiele F1TV app op mijn 2015 Nvidia Shield geinstalleerd.
Deze werkt perfect, enig wat ik voor geen mogelijkheid aan de gang krijg is de Linker menu kolom

Kan wel van boven naar beneden navigeren met mijn afstandbediening , maar zodra ik iets wil klikken gebeurt er niets.
Hierdoor kan ik bv niet bij Archief komen of Account.

Als ik begin pagina naar rechts ga , dan kan ik daar wel van alles selecteren en bekijken.

gaat dus puur en alleen om linker kolom.

iemand anders dit dit herkend met de app op zijn Nvidia Shield??
maak trouwens gebruik van een Minix remote

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

seninha schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:59:
Ik heb sinds deze uit is , de officiele F1TV app op mijn 2015 Nvidia Shield geinstalleerd.
Deze werkt perfect, enig wat ik voor geen mogelijkheid aan de gang krijg is de Linker menu kolom

Kan wel van boven naar beneden navigeren met mijn afstandbediening , maar zodra ik iets wil klikken gebeurt er niets.
Hierdoor kan ik bv niet bij Archief komen of Account.

Als ik begin pagina naar rechts ga , dan kan ik daar wel van alles selecteren en bekijken.

gaat dus puur en alleen om linker kolom.

iemand anders dit dit herkend met de app op zijn Nvidia Shield??
maak trouwens gebruik van een Minix remote
Waarom gebruik je niet gewoon deze https://play.google.com/s...leonardoxh.f1&hl=nl&gl=US

Werkt net zo goed, en na inloggen met je F1TV account kan je alles zien.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@seninha, los van het goede advies wat hier eerder wordt gegeven, hoe gaat het met bedienen als je de originele Shield afstandsbediening gebruikt?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

hardware-lover schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:01:
@seninha, los van het goede advies wat hier eerder wordt gegeven, hoe gaat het met bedienen als je de originele Shield afstandsbediening gebruikt?
Bij de 2015 versie die ik heb is er toen geen origineel remote bij geleverd. Die moest je apart kopen en aangezien ik eentje met aan de achterkant een toetsenbord wilde hebben heb ik dus Minix genomen.

Heb wel de gamepad en die geeft zelfde resultaat.

Zal wel even de app proberen want daar heb ik niet aan gedacht.
Remote wat ik heb werkt verder 100% in alle andere apps , dus begrijp niet dat bij deze app ik in het menu kolom niets kan selecteren

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

seninha schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:40:
[...]
Bij de 2015 versie die ik heb is er toen geen origineel remote bij geleverd. Die moest je apart kopen en aangezien ik eentje met aan de achterkant een toetsenbord wilde hebben heb ik dus Minix genomen.

Heb wel de gamepad en die geeft zelfde resultaat.

Zal wel even de app proberen want daar heb ik niet aan gedacht.
Remote wat ik heb werkt verder 100% in alle andere apps , dus begrijp niet dat bij deze app ik in het menu kolom niets kan selecteren
Ah, daar had ik even geen rekening mee gehouden. Ik heb nauwelijks met de officiële app gespeeld omdat de alternatieve, die al flink langer beschikbaar is, het meer dan prima doet. Die had wel even een update nodig want enkel 2022 was zichtbaar en voor de rest niets, maar de update is enkele dagen geleden beschikbaar gekomen dus dat is ook weer goedgekomen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

hardware-lover schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:45:
[...]

Ah, daar had ik even geen rekening mee gehouden. Ik heb nauwelijks met de officiële app gespeeld omdat de alternatieve, die al flink langer beschikbaar is, het meer dan prima doet. Die had wel even een update nodig want enkel 2022 was zichtbaar en voor de rest niets, maar de update is enkele dagen geleden beschikbaar gekomen dus dat is ook weer goedgekomen.
Die versie gebruikte ik eerst ook maar die had geen mogelijkheid om docus en history races te kunnen bekijken.
Wel had ik via KODI een andere in gebruikt waar ik dat wel te zien kreeg, maar die addon werkt niet meer

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamaya
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 05-05 20:38
Nu Ziggo de rechten heeft verloren overweeg ik ook om over te stappen naar F1TV.
Echter vind ik niet direct terug of het terugkijken van een race (de replay) nog op dezelfde dag / enkele uren later mogelijk is. F1TV's content schedule geeft aan dat replays van de volledige race pas na 2 dagen beschikbaar zijn?

https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

seninha schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:49:
[...]
Die versie gebruikte ik eerst ook maar die had geen mogelijkheid om docus en history races te kunnen bekijken.
Wel had ik via KODI een andere in gebruikt waar ik dat wel te zien kreeg, maar die addon werkt niet meer
Andere Kodi addon gebruiken. Die via dut-IPTV (<< even zoeken), doet het nu nog prima .

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kamaya schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:17:
Nu Ziggo de rechten heeft verloren overweeg ik ook om over te stappen naar F1TV.
Echter vind ik niet direct terug of het terugkijken van een race (de replay) nog op dezelfde dag / enkele uren later mogelijk is. F1TV's content schedule geeft aan dat replays van de volledige race pas na 2 dagen beschikbaar zijn?

Volgens mij waren de (race) replays toch aardig vlot beschikbaar, binnen enkele uren al als ik mij niet sterk vergis.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Replay van de race is vrij kort nadat de live uitzending is gestopt al beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:13

rammes

koekebakker 1e klas

moment dat de race afgelopen is kun je al terugkijken.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_6369
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-05 14:06
En vertraagd kijken - dus terwijl de race nog aan de gang is starten vanaf het begin -, kan dat ook bij F1 TV?
Of dat bij Viaplay gaat kunnen is sowieso maar koffiedik kijken natuurlijk.

Het gebeurde mij namelijk vaak dat ik de start net niet haalde en met een kwartiertje ofzo vertraging keek naar Ziggo.

[ Voor 3% gewijzigd door Patrick_6369 op 06-01-2022 14:50 . Reden: bietje verduidelijkt ]

Hier zou een handtekening kunnen staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Als de uitzending al bezig is, val je er live in.
Maar je kunt wel terugspoelen (en pauzeren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe

Die twee dagen is waarschijnlijk voor F1TV access? Dan krijg je geen live toegang. Met F1TV Pro krijg je wel toegang tot de live streams, en replay is enkele minuten na het aflopen van de live stream beschikbaar, dus zeg een minuutje of 10 na de podiumceremonie zal de replay beschikbaar zijn. En zolang de live stream nog actief is kun je deze starten en vervolgens terugspoelen tot het begin van de stream.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivolve
  • Laatst online: 09-05 15:40

Klopt, ik heb die fout ook gemaakt. Had een F1TV account afgesloten maar kwam er toen achter dat ik de race pas na 2 dagen terug kon kijken. Om direct of na enkele uren te kijken heb je een (duurder) pro account nodig.

Dat vond ik het niet waard, dus heb de klantenservice gemaild en netjes mijn geld terug gekregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-05 18:21
Anoniem: 499527 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:51:
Als de uitzending al bezig is, val je er live in.
Maar je kunt wel terugspoelen (en pauzeren).
Oh dat is balen.

Ik heb een Ziggo Humax 'ouderwetse' HDD recorder en ik nam de race altijd op. Zodat ik 's avonds rustig terug kon kijken, reclames kon skippen etc..
Ik kijk vaak 's avonds zodra de kids op bed liggen .. ben nog zoekende naar een mooie oplossing voor het luxe kijken en spoelen via Ziggo.
Daar kon ik ook gewoon als de race nog bezig was gewoon klikken op 'Start vanaf het begin" en dan had ik geen spoilers tijdens het spoelen ofzo.

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thom2289
DonJunior schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:55:
[...]

Oh dat is balen.

Ik heb een Ziggo Humax 'ouderwetse' HDD recorder en ik nam de race altijd op. Zodat ik 's avonds rustig terug kon kijken, reclames kon skippen etc..
Ik kijk vaak 's avonds zodra de kids op bed liggen .. ben nog zoekende naar een mooie oplossing voor het luxe kijken en spoelen via Ziggo.
Daar kon ik ook gewoon als de race nog bezig was gewoon klikken op 'Start vanaf het begin" en dan had ik geen spoilers tijdens het spoelen ofzo.
Geluid uit, ogen half dicht knijpen en naar het begin klikken. Op alles is een oplossing te vinden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DonJunior schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:55:
[...]
Ja, die spoilers zijn wel even tricky.
Wat ik dan deed... Ik hield even een A4'tje voor het linker deel van de tv (race order). Dan start uitzending en meteen op pauze drukken. En dan helemaal terug spoelen naar begin (gaat gelukkig heel snel).
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-05 18:21
Thom2289 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:07:
[...]

Geluid uit, ogen half dicht knijpen en naar het begin klikken. Op alles is een oplossing te vinden. :*)
Hahaha ja zeker is er voor alles een oplossing te vinden. Maar het zelf opnemen was toch wel erg handig.. en koste me niets extra's aan abbo kosten per maand. Dat is nog wel een dingetje nu.
Maar goed.. ViaPlay komt dus pas in Maart naar Nederland.. ben benieuwd naar prijzen etc..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik ben ook benieuwd of ViaPlay zich ook zal aanbieden via de LG Smart-televisies.

En als Ziggo een samenwerking met die streamingdienst aangaat, gaan ze dan ook de race's uitzenden via een apart TV-kanaal die op dat moment voor de betalende klanten toegankelijk is? Ik denk dat niet iedereen genoegen neemt met een app. Vooral omdat niet elke Smart TV dat goed ondersteunt. En ook niet iedereen zal de Horizon-box hebben en via een CI+ module TV kijken.

Ik benieuwd naar deze ontwikkelingen.

Over ViaPlay.... Het schijnt dat ze ook meer gaan uitzenden dan F1 en films. Ze lijken, net als Netflix, ook een hoop bijzondere en unieke (Nederlandstalige) TV-format's uit te zenden.

[ Voor 23% gewijzigd door AW_Bos op 07-01-2022 23:33 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-05 08:44
AW_Bos schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:31:
Ik ben ook benieuwd of ViaPlay zich ook zal aanbieden via de LG Smart-televisies.

En als Ziggo een een samenwerking met die streamingdienst aangaat, gaan ze dan ook de race's uitzenden via een apart TV-kanaal die op dat moment voor de betalende klanten toegankelijk is? Ik denk dat niet iedereen genoegen neemt met een app. Vooral omdat niet elke Smart TV dat goed ondersteunt. En ook niet iedereen zal de Horizon-box hebben en via een CI+ module TV kijken.

Ik benieuwd naar deze ontwikkelingen.
Ze hebben al gezegd dat ze geen lineair kanaal gaan aanbieden en Ziggo heeft alleen de rechten voor een samenvatting. Verwacht dus niet dat dit gaat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Dan is het hopen dat de app voor LG snel zal gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AW_Bos schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 00:14:
Dan is het hopen dat de app voor LG snel zal gaan komen.
Ze hebben al jaren een app voor de meer gangbare OS-en, dus ik zou er mijn geld niet op willen zetten dat er "snel" een LG WebOS app gaat komen. App support voor WebOS is over het algemeen al niet zo geweldig, de reden waarom ik dat hele "smart" gedoe via WebOS geheel links laat liggen, ongeacht de leeftijd van de TV.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:16
hardware-lover schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:33:
[...]

Ze hebben al jaren een app voor de meer gangbare OS-en, dus ik zou er mijn geld niet op willen zetten dat er "snel" een LG WebOS app gaat komen. App support voor WebOS is over het algemeen al niet zo geweldig, de reden waarom ik dat hele "smart" gedoe via WebOS geheel links laat liggen, ongeacht de leeftijd van de TV.
Als App-ontwikkelaar gesproken: de LG-TV's zijn het meest rottige om voor te programmeren en hebben dan een relatief kleine marktaandeel in vergelijking met de kosten die het meebrengt.

Bij veel diensten merk ik dat ze wel voor de andere TV's de apps maken (die redelijk "simpel" zijn) en dat de LG's worden vergeten of op een later moment omdat het gewoon teveel investering kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

hardware-lover schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:33:
[...]

Disney Plus en Videoland hebben ook een app bij LG?
Dus waarom ViaPlay als grote speler niet?

Toch ben ik benieuwd wat er zo rottig is aan het programmeren van een App voor LG? Of gaat het om de acceptatie op hun platform? Je kan prima een soort 'window' maken die een webpagina ophaalt. Kost weinig programmeercode, en de app update zichzelf dan wel.

[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 08-01-2022 13:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AW_Bos schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:59:
[...]
Disney Plus en Videoland hebben ook een app bij LG?
Dus waarom ViaPlay als grote speler niet?
Leuk dat je dat aanhaalt. Diverse apps zijn er niet voor alle WebOS versies dus daar begint de ellende al. Dan zal ik er niet op ingaan hoe instabiel sommige apps zijn bij gebruik, vooral dat Disney Plus. Kijk naar NLZiet als app, de update daarvoor (naar V5), kwam steeds maar niet terwijl deze op andere platformen allang beschikbaar was.

Doe jezelf een groot plezier en prop ergens een media-spelertje weg die wel voorzien kan worden van alle gangbare apps en die daarnaast ook nog eens frequent hun updates krijgen. Vroeg of laat loop je met je WebOS versie tegen het probleem aan dat apps niet meer worden ondersteunt/werken of simpelweg helemaal niet komen voor jouw versie van WebOS.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik ga er denk ik dan maar een Chromecast aan vasthangen. Ik neem aan dat de ViaPlay app op de tablet/telefoon wel kan casten naar de Chromecast? Dat is haast algemeen geworden.

Jammer dat het zo moet, maar ik hoop dat LG ooit zijn leven gaat beteren. Gisteren heb ik door het aanbod gescrolld en er zijn maar echt iets van 50 app's. Zeer magertjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwind
AW_Bos schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:11:
Ik ga er denk ik dan maar een Chromecast aan vasthangen. Ik neem aan dat de ViaPlay app op de tablet/telefoon wel kan casten naar de Chromecast? Dat is haast algemeen geworden.

Jammer dat het zo moet, maar ik hoop dat LG ooit zijn leven gaat beteren. Gisteren heb ik door het aanbod gescrolld en er zijn maar echt iets van 50 app's. Zeer magertjes.
Mijn LG oled is al wat ouder en die ondersteund bijna geen apps meer. Ik gebruik nu al een tijd een appleTV en dat werkt gewoon veel beter. Het is dat er bijna geen domme tv's meer zijn maar dat smart gedeelte is niks waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
AW_Bos schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:11:

Als je voor de Chromecast TV gaat, of hoe dat ding ook heet, dan draait die Google TV / Android TV en is het ding van zichzelf een volledige mediaspeler, met afstandsbediening erbij (en neem aan via CEC ook door afstandsbediening van TV te bedienen), waar je alle Android TV apps op kunt draaien (inclusief F1TV for that matter, en ViaPlay zal er vast ook op uit komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

RobertMe schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:14:
[...]

Als je voor de Chromecast TV gaat, of hoe dat ding ook heet, dan draait die Google TV / Android TV en is het ding van zichzelf een volledige mediaspeler, met afstandsbediening erbij (en neem aan via CEC ook door afstandsbediening van TV te bedienen), waar je alle Android TV apps op kunt draaien (inclusief F1TV for that matter, en ViaPlay zal er vast ook op uit komen).
Oh ja, met de nieuwe Chromecast dan heb je ook een volledige player ingebouwd, in plaats van die die op input van je tablet/telefoon wacht. Dan ga ik die maar aanschaffen....

Misschien werkt Disney Plus dan ook beter dan op de LG. Want die zeurt regelmatig over een geheugen wat vol zit, en klapt er dan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:14:
[...]
De Viaplay app voor Android/Google TV is er al, hij moet alleen officieel nog worden "vrijgegeven" voor Nederland.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 10-05 13:16

backupdevice

Boeh!

Max Verstappen gaat content maken voor Viaplay, vader Jos wordt analist

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
backupdevice schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:40:
Bron erbij? Dat geeft vaak ook wat meer context :)

Zag zelf wat op Nu.nl staan: https://www.nu.nl/media/6...er-jos-wordt-analist.html

[ Voor 22% gewijzigd door Seroczynski op 10-01-2022 10:48 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Seroczynski schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:46:
[...]

Bron erbij? Dat geeft vaak ook wat meer context :)

Zag zelf wat op Nu.nl staan: https://www.nu.nl/media/6...er-jos-wordt-analist.html
From the horse's mouth: https://verstappen.com/nl/article/12343/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Senaxx
Tja, begrijpelijk dat Max dat gaat doen. Maar voor mij nog steeds geen reden om ViaPlay af te nemen. Ik kijk alleen F1 en vind 14,99 met de rest dan veels te prijzig. Dan mis ik deze content maar en zie het wel voorbij komen op youtube/reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
backupdevice schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:40:
Tsja, heeft hij natuurlijk ook al met Ziggo gemaakt. Buiten de contractuele verplichte interviews (na FP2, voor in F1 café), hadden ze bv ook al die documentaire gemaakt etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:46

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Zie het misschien verkeerd, maar lees veel "klachten" over de prijs van Viaplay. Te duur, hoef geen darts of voetbal enzovoort. Prijs is 14,99€ per maand en maandelijks opzegbaar.
De meesten gaan/willen, F1 kijken via F1TV pro, 68€ jaarlijks of 7,99 € per maand. Als je tv het ondersteunt anders via GoogleTV, Shield of welk er ook mag zijn. Heb je die niet dan kun je die aanschaffen of eventueel via laptop aansluiten op tv. Wat niet de ideale oplossing is voor sommigen, onhandig, kabels enzovoort.
Lijkt mij dat als je, Android TV, Shield, Apple TV oid in combinatie met F1tv Pro, aanschaft voor aankomend seizoen je evenveel kwijt bent, of meer, dan een abonnement bij ViaPlay.

Ben er zelf nog niet over uit hoe ik het ga kijken, wacht nog op een leuke aanbieding. Als die er al komt.
Zie op MP al diverse advertenties met Google TV Stadia voor 50€. Weet niet wat nu echt wijsheid is en misschien wil ik wel gewoon tv aandoen en kijken. ;)

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-05 12:03
Ivolve schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:55:
[...]

Klopt, ik heb die fout ook gemaakt. Had een F1TV account afgesloten maar kwam er toen achter dat ik de race pas na 2 dagen terug kon kijken. Om direct of na enkele uren te kijken heb je een (duurder) pro account nodig.

Dat vond ik het niet waard, dus heb de klantenservice gemaild en netjes mijn geld terug gekregen.
Oeps blij dat ik nog even in dit topic kijk. Was ook van plan F1TV te kiezen, maar ik kijk vrijwel altijd de race 's avonds terug als de kinderen op bed liggen. Toch binnenkort eens even verder in verdiepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05 07:39
Southern Sun schreef op maandag 10 januari 2022 @ 12:59:
[...]

Oeps blij dat ik nog even in dit topic kijk. Was ook van plan F1TV te kiezen, maar ik kijk vrijwel altijd de race 's avonds terug als de kinderen op bed liggen. Toch binnenkort eens even verder in verdiepen.
Met F1TV Access kun je herhalingen kijken. Met F1TV Pro kun je live kijken en tijdens de live sessie ook vanaf het begin kijken..
Pagina: 1 ... 38 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.